Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Orase in care s-a desfiintat transportul in comun

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2005 23:42:40    Titlul subiectului: Orase in care s-a desfiintat transportul in comun 7608

In unele orase se vrea scoaterea troleibuzelor, prin inlocuirea lor cu autobuze, in altele s-a si facut deja. Pe vremea lui Nea Nicu' era mai ieftin si pentru regie (costuri mai mici de intretinere) si pentru calator (biletul era mai ieftin fata de autobuz). Acum parca toate lucrurile s-au schimbat: Troleibuzele si reteaua lor aduc pierderi si nu castiguri, din ce se spune...
In Romania, trebuie facuta o retea buna de troleibuze si cu costuri minime de intretinere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2005 00:49:49    Titlul subiectului: 7631

Troleibuzul e un mijloc de transport ecologic, dar primarii unor orașe precum Brașov, Constanța, Slatina, Satu Mare, Suceava, Târgoviște, Iași nu înțeleg acest lucru. Îi doare în undeva de poluare. Îi interesează doar comisioanele.
Rețeauia suceveană am văzut-o astă vară...îmi venea să plâng. Era sâmbătă și mergeau doar dube Sad .... o sărmă puteau și ei să cumpere!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2005 09:29:50    Titlul subiectului: 7636

Sunt insa si orase care dau noi linii de troleibuz, vezi Ploiesti, Medias, Sibiu(reparatie momentan). Si in vest se scot troleibuze in anumite tari, dar baga tramvaie in locul lor. In alte tari au inlocuit autobuzele cu troleibuzele si tramvaiele, iar in alte orase vad ca se dau noi linii de troleibuz. Asa, noi, de bime de rau ne tinem tare in Bucuresti, dar sa vezi cand or incepe si IK415 sa cada...Sa speram ca vor gasi solutii (mai bune, nu cum au fost cu Saurer).
In Suceava e la pamant reteaua, in Slatina a fost un experiment sortit esecului...
Troleibuzele din Suceava mi se pareau adevarate mortaciuni.
Targu Jiu, Maramures, Ploiesti, Piatra-Neamt, Galati...felicitari!
Una din conditiile de a intra in UE e sa extindem transportul electric pentru a evita poluarea.
Problema e ca si in Bucuresti sunt multe tronsoane de linie de troleibuz dezafectate (cel spre Victoriei, cele de la intersectia Bd Dacia-Calea Mosilor, la Rosetti, pe langa Foisorul de foc, Calea Plevnei-cea ce vine si face dreapta de pe Stirbei Voda spre Plevnei dar si cea care face stanga spre Stirbei voda venind dinspre Plevnei...etc. Ma refer la cele agatate.
Aceasta sarma ar putea fi folosita la construirea unor linii noi sau la repararea unora din cele existente.
Sus
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2005 21:32:49    Titlul subiectului: 7741

Dr2006 a scris:
.... o sărmă puteau și ei să cumpere!
In cazul unei societati aflata in faliment e aproape imposibil de discutat despre investitii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2005 02:15:44    Titlul subiectului: 7816

In Italia (Roma) sa infiintat o singura linie de troleibuz anul acesta care este 90 EXPRESS si care a inlocuit aceeasi linie de autobuz.
Liniile de tramvai care exista aici, nu cred ca se vor mai inmulti in anii viitori.
Pentru a putea afrunta problema poluarii in schimb, aici sint multe autobuze care circula chiar de prin 1999 cu motoare hibride si care polueaza in maniera limitata.

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 18:15:21    Titlul subiectului: Orase in care s-a desfiintat transportul in comun 43427

Deoarece si in Romania se pune problema din diverse cauze (nerentabilitate, lipsa de interes, jocuri politico-financiare), propun sa se vorbeasca aici despre localitatile romanesti in care transportul in comun, fie el electric sau diesel, a fost desfiintat, total sau partial, sau cele in care s-au suspendat lucrarile de extindere a infrastructurii pentru acesta.
Discutiile sa fie de forma:
- Localitatea. Localizare geografica.
- Marimea acesteia. Populatie aproximativa.
- Data de desfiintare totala sau partiala.
- Liniile afectate.
- Traseele deservite de liniile afectate. Populatia afectata.
- Parcul de vehicule existent inainte de desfiintare.
- Situatia sau destinatia acestora (casare, conservare, vanzare, transfer alte linii, etc). Situatia angajatilor respectivilor operatori (restructurare, concediere, tranfer, etc).
- Tarifele percepute de operator inainte de desfiintare.
- Situatia actuala. Posibili operatori privati. Parc auto folosit.
- Previziuni. Posibila reinfiintare, unde este cazul.
Subiectul a fost abordat in repetate randuri, un bun exemplu fiind si adresele trimise de sisintea pentru salvarea transportului electric din Brasov, doar ca nu a fost facuta o centralizare a situatiei la nivel national.
Ca o precizare: am formulat acest studiu de caz pentru a demonstra ca exista orase in care se desfiinteaza transportul in comun, chiar daca nu este vorba de transport electric.
Desi poate carcotasii vor sustine ca o singura linie de autobuz urban nu reprezinta transport public in comun, caz in care propun sa se dea si definitia transportului public in comun.
Un alt exemplu de desfiintare partiala a transportului in comun o reprezinta anularea traseelor pentru care nu exista solicitare prea mare sau parcul auto existent nu mai poate fi reparat (vezi cazul fostelor linii expres din Bucuresti).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 18:35:36    Titlul subiectului: 43431

Intrucit mai e de lucru la ceea ce a propus Ionut (de fapt sint in lucru fise ale localitatilor ce contin si asemenea date. Dragos ma va ajuta foarte mult aici), centralizez ceea ce stiu, urmare a documentarii in teren:
-Brasov -situatie critica. Ma astept, in continuare, la ce e mai rau. Dupa ce o sa discut cu directorul RATBv, o sa fiu mai clar;
-Braila -sperante mari de revitalizare a transportului cu troleibuze. Transira, prezent!
-Baia Mare -extindere de retea. Transira, prezent!
-Ploiesti -extindere. Transira adreseaza felicitari.
-Suceava. Grav. Eu nu am sperante.
-Iasi. Si mai grav. Nu am intreprins nici un demers aici si nu o voi face. Inca.
-Constanta -Hm! Poate -poate...
-Pitesti -introducere transport cu troleibuze. Transira, prezent!
-Satu Mare -extindere retea si reintroducere transport cu troleibuze. Chiar si achizitionarea unor troleibuze second -hand din Ungaria. Transira, prezent!
-Galati -Transira, absent!
-Vaslui -fara implicare, troleibuzele or sa dispara de aici.
-Slatina -retea in conservare. Trebuie sa ne implicam.
-Tirgu Jiu -functioneaza doua trasee deservite de troleibuz. Nu am ajus inca in aceasta asezare gorjeana.
-Sibiu -implicare totala Radu Coica.
-Medias -e bine, deocamdata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 21:58:05    Titlul subiectului: 43442

Din cate inteleg, cu acest topic se doreste o analiza a transportului public local in ansamblu, nu a situatiei unei anume forme de transport.
Privitor la Iasi si Suceava, lucrurile nu stau deloc bine in privinta troleibuzului (ca forma de transport), insa...
- La Suceava transportul public a renascut, achizitionarea in 2006 a 29 (in curand 30) de autobuze noi ducand la cresterea semnificativa a calitatii serviciilor oferite sucevenilor si la redresarea financiara a SC TPL SA.
- La Iasi... Au fost achizitionate 50 de autobuze noi care au readus regiei locale o mare parte a calatorilor pierduti in ultimii 10 ani. In 2006 s-a incheiat si ultima etapa a reabilitarii unui tronson de cca. 8 km c.s. de tramvai si s-au realizat alte cateva lucrari de mai mica amploare. In primavara acestui an va demara un amplu program de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor, derulat pe parcursul a 3 ani, in urma caruia vor rezulta cca. 36 km (c.s.) de cale si retea fir-contact in intregime noi. Vor fi achizitionate 50 de autobuze pentru intregirea parcului auto si in vederea inlocuirii temporare a tramvaielor pe tronsoanele aflate in reconstructie. Vor exista si investitii destinate revigorarii parcului de tramvaie. In urma disparitiei a 3 dintre cele 4 firme private de maxi-taxi a disparut aproape in totalitate haosul care exista in transportul public iesean pana in toamna anului 2006. Aparitia pe piata a operatorului privat SC Unistil SRL, care a suplimentat parcul auto cu 24 de autobuze (20 - dintre care 3 articulate - distribuite pe 3 trasee concesionate de la RATP si 4 de mare capacitate inchiriate regiei pentru suplimentarea unui traseu propriu), a contribuit substantial la revenirea transportului public local iesean la o stare de normalitate. Cele doua unitati din subordinea CL Iasi se afla la finele procesului de fuziune, efectele benefice pentru calatori fiind vizibile inca din toamna anului trecut. Deci, chiar daca fara troleibuz (ramane de vazut ce-i va rezerva viitorul), au fost create premisele unui transport public indreptat catre calitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 22:24:11    Titlul subiectului: 43451

Tirgoviste -presiuni pe primarul Furcoiu
Suceava -mare realizare, stoparea haosului din transportul local.
Iasi -alte 50 de autobuze? Oricum, bucurie, exista tramvai si lucrari de modernizare a infrastructurii acestuia.
Totusi, nici un troleibuz?
Botosani -felicitari.
Resita -?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 22:42:31    Titlul subiectului: 43453

sisintea a scris:
Iasi -alte 50 de autobuze?

Data fiind structura retelei de tramvai din Iasi, pe timpul lucrarilor de inlocuire a sinei pe anumite tronsoane vor fi afectate foarte multe trasee, trebuind ca tramvaiele sa fie inlocuite. Si e vorba de foarte multe unitati. In plus, regia intentioneaza sa acopere cu autobuze si alte trasee in afara celor actuale (in prezent, fie inactive, fie operate cu microbuze). In principiu, cele 50 de autobuze ar urma sa fie second-hand (repet, in principiu).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 02:26:52    Titlul subiectului: 43487

-Craiova - se are în vedere extinderea transportului electric (în special pe relația Gară-Centru). Este posibil chiar să se introducă troleibuz (dacă nu se va reuși extinderea rețelei de tramvaie)
-Tg. Jiu - vehiculele sunt bine întreținute, chiar dacă, conform http://www.stb-transloc.ro/date-statistice/date-statistice-transloc.html ,
"Printre unitățile care au uzura cea mai mare a parcului de vehicule se numără:
- SC TRANSLOC Tg. JIU – 99,5%
- RATL TURDA – 91%
- TROLEIBUZUL PIATRA NEAMȚ – 87,5%
- RAT TIMIȘOARA acuză o uzură de 100% la troleibuze și tramvaie.

Doar 2 unități au uzura parcului sub 50%:
- SC BRAICAR BRĂILA – 35%
- RAT CONSTANȚA – 43% "
Angajați păreau foarte fericiți că lucrează pe vehiculele lor, deci sunt slabe speranțe să dispară troleibuzul (având în vedere că e singurul traseu care circulă la intervale decente, autobuzele având, în mare parte, câteva curse pe zi, apoi mergând să suplimenteze troleibuzele).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 09:09:42    Titlul subiectului: 43493

Municipiul Galati,Judetul Galati.Situat in sudul Moldovei, la 15 km de municipiul-frate Braila. Populatia municipiului Galati: 325.000 lcuitori fara suburbii.
Linii afectate/desfiintate:
Tramvaie:
2-IC-Frimu---Gara CFR
*37-Gara CFR---Micro19
38-cs. MITTAL-STEEL(CSG)---Gara CFR
41- Liceul Metalurgic nr 3(Micro40)---cs.MITTAL-STEEL(CSG)
46- IC-Frimu---cs MITTAL-STEEL(CSG)
48- Aviatie---cs MITTAL-STEEL(CSG)---Poarta Comerciala LSF-Nord
49- Micro19--cs MITTAL-STEEL(CSG)---Poarta Comerciala LSF-Nord
*50- Gara CFR---Gara Fluviala
53- Poarta EST(CSG) MITTAL-STEEL---Poarta Comerciala-Nord LSF
*54- Flora(Stad.OTELUL)---Piata Centrala
*Aceste trasee se vor redeschide curand!

Autobuze:
14- Galati---Smardan-Cismele( arondat catre sc.ATLAS-SA)
17- Galati---V.Alexandri( arondat ...shandramalelor)
19- Galati(Bariera-Traian)---Parcul/Rezervatia Garboavele(parc ZOO)
24- Micro40---Port
27- Micro19---Centru--Gara CFR
28- Micro19---Centru---posibil Parc CFR(?)nu mai stiu exact

Parcul existent e compus din aproximativ 80 tramvaie, 50 autobuze si 3 troleibuze Ikarus 415-T

Situatia vehiculelor se prezinta astfel.
Tramvaie.Nu s-a casat nici un vagon ultimul an(2005/2006), vagoanele existente arata ireprosabil,ingrijite,reparatiile curente se executa nu dupa carte...ci cand se impune acest lucru.Conditiile sunt cat de cat civilizate.Ar trebui putin lucrat la iluminatul unei parti a tramvaielor(exclus cele din olanda care sunt impecabile) care inca se realizeaza cu ....becuri de avarii in conditiile in care exista tuburi de neon.
Troleibuze.Momentan troleibuzul Astra-Ikarus 415-T, #223 este oprit in Autobaza-1 datorita unei defectiuni la instalatia electrica.In special...troleibuzele arata excelent.In circulatie sunt #224 si #225.
Autobuze.Aici situatia nu e prea roz...prin prisma faptului ca mare parte din ele sunt uzate atat fizic cat si moral.Dar cu toate astea...mana profesionista a angajatilor Transurb isi lasa vizibil amprenta deoarece, in ciuda vechimii vehiculelor, acestea arata ca noi dupa reparatii.Se asteapta sosirea a 40 de autobuze ,,Mercedes" cu podea joasa.
In ceea ce priveste situatia angajatilor,...ca in orice intreprindere/societate se confrunta cu probleme.Cea mai mare problema e aceea ca edilii Galatiului nu prea acorda atentie si sprijin Transurbului.Cu toate acestea, cu eforturi mari si sacrificii enorme s-a reusit cu mijloace proprii sa se aduca 16 tramvaie din Olanda de la RET-Rotterdam, iar acum se asteapta 40 de autobuze noi-noute ,,Mercedes".Normal, actualul primar al Galatiului e ocupat cu acordarea de licente de maxi-taxi unor derbedei si marlani care impanzesc orasul si se poarta ca barbarii atat pe strazile orasului cat si in trafic fata de calatori.RUSINE edililor Galatiului, BRAVO Transurb ca stie sa-si mentina demnitatea in fata unor hoti si sa apere interesul cetatenilor!!! In privinta vatmanilor,....se cauta vatmani pentru tramvaiele care au venit si or sa mai vina!!!Deci,...la Transurb nu se poate spune ca banii proveniti din abonamente,bilete, contracte de curse-Conventii, intra in buzunarele anumitor grupuri de interese.Nici pe departe.Doamna directoare a Transurb-Galati este o doamna atat ca OM cat si ca persoana juridica, un manager bun, si simpla.O vad des prin oras circuland cu o Dacie -Super-Nova....fata de altii care au functii de conducere dar se ,,dau mari" cu limuzine si alti bolizi.Aici banu se dramuie moneda cu moneda si banut cu banut.Daca edilii Galatiului ar acorda mai multa atentie Transurbului....sa nu uitam ca tramvaiul in Galati are 106 ani,...cred eu ca treaba ar merge si mai bine.Dar,....poate la urmatoarele alegeri daca ies la putere cei care trebuie....atunci putem spune ca avem primar !!!!!

In privinta tarifelor practicate la biletele de teansport in comun ,Transurbul se pare ca practica cel mai ieftin transport din Romania: 7500 ROL per calatorie si 15.000 ROL per 2 calatorii.
In ce priveste transportul privat....,fereasca Dumnezeu sa treaca alte orase...prin ce trece Galatiul acum...Sad Asa zisele dube,...sunt conduse de: marlani, badarani, derbedei,golani si alte spete care alcatuiesc pleava si drojdia societatii.RUSINOS!Si asta sub ochii si cu acordul primariei!!!


Ultima modificare efectuată Sergabi28 la Vin 12 Ian 2007 11:47:36, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 09:30:16    Titlul subiectului: 43494

Localitatea. Localizare geografica.
Municipiul Slobozia, județul Ialomița, în zona central-sud-estică a României.

Marimea acesteia. Populatie aproximativa.
Un oraș mediu, dezvoltat mai mult longitudinal, de-a lungul unui bulevard principal. Populația o estimez actualmente la 35-40.000 de locuitori.

Data de desfiintare totala sau partiala.
S-a desființat în jurul anului 2000

Liniile afectate.
Toate

Traseele deservite de liniile afectate. Populatia afectata.
În principal trasee către operatorii economici din zonă (fabrici/uzine) dar și 2 trasee principale, oarecum de interes general, Linia 1: Gară - Slobozia Nouă (un cartier) și 2: Gară - Amara Băi (stațiune balneoclimaterică)

Parcul de vehicule existent inainte de desfiintare.
Estimez la maxim 20-25 de autobuze, parc eterogen, DAC-uri 112 și 117, Ikarus-uri 260 și 280, Mercedes-uri articulate, Van Hool.

Situatia sau destinatia acestora (casare, conservare, vanzare, transfer alte linii, etc).
Majoritatea vehiculelor au dispărut, probabil casate sau vândute. S-au mai păstrat câteva autobuze, 3 DAC-uri 112 din ultimul lot venit, 2 Ikarus-uri 280 second hand și un Mercedes articulat. Sunt folosite pe curse în regim de convenție, în special către Combinatul Chimic Amonil Slobozia.
Poze sunt disponibile la http://slobozia.stfp.net/

Situatia angajatilor respectivilor operatori (restructurare, concediere, tranfer, etc).
Nu o cunosc, probabil majoritatea au fost concediați, un număr minim rămânând pentru deservirea actualului parc.

Tarifele percepute de operator inainte de desfiintare.
Necunoscut.

Situatia actuala. Posibili operatori privati. Parc auto folosit.
Nu există linii de transport urbane deservite de autobuze.
Transportul este asigurat acum de operator/operatori privați cu microbuze IVECO, aduse de noi, care încă se prezintă în stare bună.

Previziuni. Posibila reinfiintare, unde este cazul.
Consider că există 2 linii, plus o variantă a uneia dintre acestea, care ar putea fi reînființate, cu condiția implicării autorităților locale.
E vorba de:
Linia 2: Gară - Amara Băi, deservește stațiunea Amara, așadar ceva flux de turiști, plus elevii/navetiștii care parcurg drumul Slobozia - Amara.
Linia 1: Gară - Slobozia Nouă, un cartier care poate genera un minim de trafic, cel puțin la anumite ore.
Mult mai rentabilă ar fi o variantă scurtată a acestei linii, adică Gară - PECO(Pod) sau Gară - Bora (un alt cartier),
Fără implicarea autorităților locale nu cred însă că se va face ceva curând.

Și o rugăminte: haideți să urmăm pașii propuși de Ionuț, așa cum am făcut și eu. Vom obține o situație un pic sintetizată a transportului din România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 14:49:19    Titlul subiectului: Sannicolau Mare 43517

Sannicolau Mare este cel mai vestic oras al Romaniei, aflat in judetul Timis.
Ca centru urbanistic administreaza 26 de localitati, sate si comune, cu o populatie estimata la circa 60.000 de oameni.
Orasul este strabatut de DN6, ce leaga Bucurestiul de vama Cenad.

Orasul este unul mediu, din estimarile mele cam de marimea cartierului Drumul Taberei. Blocurile sunt concentrate in zona centrala si spre Timisoara, dar restul orasului e constituit din case.
Populatia ce locuieste efectiv in oras era la ultimul recensamant de 13.000 – 14.000 de locuitori, numar ce este suplimentat zilnic de catre cei ce fac naveta pe platformele industriale ale orasului, forta de munca necesara pentru acestea fiind de circa 7.000 de muncitori

In primavara anului 2006 s-a desființat singura linie existenta, pe traseul Centru – Primarie – Supermarket Artima – Parc – Spitalul Sannicolau Mare– Delphi Packard Romania – Gara Sannicolau Mare si retur.
Linia era operata de SC Sango Water SA, si erau efectuate circa 6-8 curse pe zi, la ore fixe, afisate pe tabela din statia Centru.
Populatia afectata de desfiintare nu o pot estima, numarul calatorilor variind in functie de momentul zilei, legaturile cu CFR, interese, etc.

Conform www.sangowater.ro , actualmente desfiintat, compania avea in dotare 35 de autobuze si autocare RD, Ikarus, Iveco, Mercedes, MAN si Setra cu care opera si curse in conventie cu diverse firme. Pe traseul desfiintat era repartizat insa un singur vehicul, prin rotatie.

Vehiculele au fost transferate catre alte operatiuni de transport ale firmei, in special catre liniile operate in conventiile cu diverse societati comerciale din oras sau pe traseul Sannicolau Mare – Timisoara. Situatia angajatilor nu o cunosc, la data de 11 decembrie 2006, personalul anuntat pe site-ul operatorului fiind de 55 de persoane - de la paznic la administrator.

Tariful perceput era de 1,5 lei (15.000 lei vechi) pentru o calatorie. Autobuzele aveau incasatoare, ce statea in cabina soferului.

In prezent, transportul in comun este asigurat cu un microbuz vechi, de 10 locuri (banchete 2+4+4), detinut de singurul taximetrist din oras, iar tariful/calatorie este de 2,5 lei. Cursele au un caracter sporadic, in functie de mersul trenurilor, dar doar daca se aduna destula lume in statia din Centru.
Catre platformele industriale transportul nu a fost restrictionat, acestea fiind deservite de autobuze si autocare operate in conventie de diferite firme (Sango Water, AutoTim, etc). Pentru SC Delphi Packard Romania SRL abonamentul lunar este de 40 lei. Traseul Centru – Gara Sannicolau Nord este deservit de vehiculele ce transporta muncitori pe platforma Zoppas Industries Romania SRL. Pentru celelalte societati comerciale nu am date.


Situatia din Sannicolau Mare este una caracteristica localitatilor defavorizate din Romania – lipsa banilor. Nivelul de trai in oras este unul scazut, media salariilor fiind undeva pe la 500 lei, oricum mai mare decat restul localitatilor saracacioase ce o inconjoara.
Cata vreme vor exista cei 2 mari investitori in oras – Delphi si Zoppas ce asigura transportul locuitorilor catre platformele proprii, transportul public in comun are sanse foarte mici de a fi reinfiintat.
Daca orasul se va extinde vreodata, daca se va dezvolta, probabil se va lua in discutie reinfiintarea transportului in comun, fiind posibila infiintarea a 2 trasee, dar pana atunci nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_andrei



Data înscrierii: 25/Mar/2008
Ultima vizita: 01/Mar/2011
Mesaje: 148
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Lun 31 Mar 2008 20:42:28    Titlul subiectului: 91189

Un oras in care este aproape desfiintat transportul in comun este Bistrita
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhitectul



Data înscrierii: 22/Iul/2007
Ultima vizita: 25/Mar/2015
Mesaje: 22
Locație: Lugoj

MesajTrimis: Vin 13 Iun 2008 22:48:50    Titlul subiectului: 94545

Lugojul un alt oras in care transportul in comun a fost desfiintat total.
Responsabilitatea pentru transportul in comun a apartinut de fostul I.G.O.L. avea in dotare autobuze precum Roman 111, DAC, Ikarus 280 primit donatie prin anii 1990 dupa infratirea cu orasul german Jena si mai avea si un Rocar in dotare.
Astazi doar Ikarus 280 mai este intreg.
I.G.O.L. si-a schimbat dupa 1989 numele in S.C. ,,Meridian 22'' S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community