Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Den Oudsten Alliance City B96
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Dec 2013 00:06:42    Titlul subiectului: 169719

Ieri si-a facut aparitia pe urgisita linie 19, pentru scurta vreme, un B96 - masina 244:


IMG_0773.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.66 kb
 Vizualizat:  de 26961 ori

IMG_0773.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Ian 2014 12:56:11    Titlul subiectului: 170047

Am prins unul și pe traseul 11. Am mers cu el de la capătul liniei Tătărași până în Alexandru. Viteză și agilitate foarte bună în trafic. Pare că și șoferul profită de chestia asta, fiindcă am făcut tot traseul în jumătate de timp cât mi-ar fi luat cu tramvaiul.
În orice caz, încep să-mi placă autobuzele astea. Sunt rafinate.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Ian 2014 20:59:37    Titlul subiectului: 170055

yeeeeman a scris:
...Sunt rafinate.

Da, sunt. Mai putin aspectul exterior. Si intr-adevar merg bine. Singura problema pe care si-o punea un sofer de pe ele este ca nu stia cum se va comporta la eventuale temperaturi foarte scazute suspensia controlata electronic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2014 16:01:20    Titlul subiectului: 170170

Cand am facut "inventarul" autobuzelor B96 ale HTM, pentru a vedea cate, care si pe unde au ajuns, cu totii n-am fost atenti ca numarul 162 aparea si la Iasi, si la Kaunas (Lituania). Mi-a atras atentia René van Lier asupra acestui fapt si am verificat masina ex HTM 162 din Iasi - placuta VIN, dar am gasit si un alt element care confirma - rezultand ca, intr-adevar, in Olanda s-a facut renumerotarea celor doua masini (cel mai probabil chiar la HTM, dat fiind ca s-au aplicat la exterior - la interior au modificat ceva mai grosier, cu un marker - toate elementele specifice HTM corespunzatoare noului numar - cel putin pe masina aflata la Iasi).

Asadar, masina 228 este ex HTM 162, ex HTM 152.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2014 22:37:41    Titlul subiectului: 170189

Ce se mai aude de display-uri? S-au mai facut progrese sau situatia e mai complicata?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2014 23:57:06    Titlul subiectului: 170193

A fost scris softul, se pot trimite date catre afisaje in acest moment, deci sistemul proiectat e functional, doar ca se doreste a se implementa o metoda mai usoara de incarcare a datelor de pe laptop cand apar modificari de trasee. Deocamdata nu s-a instalat nimic pe nici un autobuz, doar s-au facut teste.

Asadar, s-au facut progrese semnificative, dar mai e de lucru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 00:17:41    Titlul subiectului: 170359

Folosind acelasi model de consola realizat initial pentru autobuzele Berkhof si extins la tramvaiele GT 8 (click aici pentru detalii) si o noua aplicatie software, realizata local, autobuzele Den Oudsten vor indica de-acum electronic calatorilor traseele iesene.

A fost echipata masina 222 pentru inceput. Provizoriu s-a folosit o consola pregatita pentru tramvaiele GT 8 (la fel se va intampla si cu restul dispozitivelor deja existente) urmand sa fie schimbata cand vor fi gata noile console destinate acestor autobuze. Cum am spus mai sus, se doreste si adaugarea componentelor necesare scrierii memoriei direct la autobuz, fara a mai fi necesara extragerea acesteia din cutie. Consolele definitive vor fi amplasate in bord, in locul consolelor IBIS de la HTM (cele provizorii sunt montate pe o placa fixata deasupra locului lasat liber dupa indepartarea consolelor HTM). Se pot afisa 2 caractere pentru numar si 24 sau 48 de caractere pentru parcurs, pe unul, respectiv doua randuri. Capacitatea memoriilor utilizate acum (comparativ cu perioada de pionierat) permite stocarea a maxim 16 trasee (consolele din 2012 au ramas, insa, ca la inceput, cu 8 leduri).



IMG_1335.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.73 kb
 Vizualizat:  de 27781 ori

IMG_1335.JPG



IMG_1355.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.85 kb
 Vizualizat:  de 27781 ori

IMG_1355.JPG



IMG_1354.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.01 kb
 Vizualizat:  de 27781 ori

IMG_1354.JPG



IMG_1358.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.6 kb
 Vizualizat:  de 27781 ori

IMG_1358.JPG



IMG_1359.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.59 kb
 Vizualizat:  de 27781 ori

IMG_1359.JPG



IMG_1356.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.11 kb
 Vizualizat:  de 27781 ori

IMG_1356.JPG



IMG_1337.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.53 kb
 Vizualizat:  de 27781 ori

IMG_1337.JPG



IMG_1369.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.24 kb
 Vizualizat:  de 27781 ori

IMG_1369.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 00:41:37    Titlul subiectului: 170360

Mai jos atasez fotografii cu toate cele 16 variante de traseu memorate in prezent:


00-Proba.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.65 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

00-Proba.jpg



00-Garaj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.63 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

00-Garaj.jpg



00-CS.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.47 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

00-CS.jpg



00-Defect.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.14 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

00-Defect.jpg



11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.22 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

11.jpg



19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.44 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

19.jpg



28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.57 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

28.jpg



30-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.18 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

30-1.jpg



30-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.28 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

30-2.jpg



30c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.31 kb
 Vizualizat:  de 27773 ori

30c.jpg



41.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.13 kb
 Vizualizat:  de 27770 ori

41.jpg



41b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.39 kb
 Vizualizat:  de 27770 ori

41b.jpg



42.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.77 kb
 Vizualizat:  de 27770 ori

42.jpg



43.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.68 kb
 Vizualizat:  de 27770 ori

43.jpg



43c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.35 kb
 Vizualizat:  de 27770 ori

43c.jpg



46-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.24 kb
 Vizualizat:  de 27770 ori

46-1.jpg



46-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.34 kb
 Vizualizat:  de 27770 ori

46-2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 01:51:50    Titlul subiectului: 170362

Am pregatit si un filmulet:

http://www.youtube.com/watch?v=FnMiTsrTHnU

Trecerea de la un traseu la altul dureaza multisor, insa nu mai mult de o jumatate de minut, chiar daca e necesara parcurgerea intregii game, pentru ca soferul poate apasa butonul pentru setarea traseului in mod repetat, fara a astepta ca fiecare apasare sa-si produca intregul efect (iar controlul se pastreaza cu ajutorul ledurilor bicolore).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 207
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 19:28:25    Titlul subiectului: 170390

Ce se va intampla cand autobuzele vor trebui sa suplineasca tramvaiele 1;2;5;7;8;13 ?
Se vor pregati alte console ?

Pe la 16.40 autobuzul cu nr. 257 avea functional afisajul pentru traseul 42.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 19:56:59    Titlul subiectului: 170394

Intreb, nu era mai simplu sa se foloseasca consolele existente, incercand sa se gaseasca soft-ul pentru ele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jobilica



Data înscrierii: 14/Ian/2010
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 20:33:32    Titlul subiectului: 170396

Din cate stiu, anumite console raman la firma care a scos spre vanzare autobuzele. Asa ca " baietii veseli "din RATP au construit ei o consola si un soft care sa mearga pe aceste afisaje
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 22:25:11    Titlul subiectului: 170406

Masinile Berkhof au venit fara console, iar astea 40 de autobuze Den Oudsten de la HTM, intamplator, aveau (probabil ca au trecut la alta generatie si nu aveau nevoie de ele pentru parcul actual). Unele, insa, sunt defecte. Mai mult, e posibil ca producatorul sa nu mai asigure suport pentru ele, asadar sa fi fost, oricum, inutile. Deci, ar fi fost necesare console noi. Apoi, pentru generarea si scrierea traseelor exista doua variante: programarea memoriilor la producator sau achizitionarea echipamentelor necesare acestor operatiuni de catre RATP. Prin Vest traseele sunt stabile si in general operatorii de transport apeleaza la producator pentru generarea de noi texte si scrierea lor, in putinele situatii cand e necesar. La noi nu merge o astfel de varianta, din cauza deselor modificari, pentru ca ar fi costuri mult prea mari (cost scriere memorii + cost pe fiecare rand pentru generarea textului). In cealalta varianta cred ca nu are sens sa zic ca ar fi vorba tot de costuri foarte mari, pe care regia nu si le permite acum. Vorbesc, desigur, cu cifre in fata, nu "din burta". Va imaginati ca nu ne-am inhamat la aceasta treaba din lipsa de ocupatie sau din prostie, ci din lipsa unei alte solutii convenabile, raportata la situatia actuala, dupa ce am incercat sa mergem pe drumul elegant.

Astfel, avand de la an la an in cadrul regiei o echipa tot mai mare de electronisti buni si pasionati de acest domeniu, dupa niste luni de studiu si documentare, s-a reusit gasirea de solutii pentru a se putea utiliza afisajele electronice. Va reamintesc ca totul a pornit de la afisajele autobuzelor Van Hool (v. http://tramclub.org/viewtopic.php?t=225&start=83).

Legat de necesitatea utilizarii masinilor si pe alte trasee, la momentul respectiv se vor gasi solutii. Singura problema apare cand e vorba despre situatii neprevazute, de criza, cand e necesara introducerea rapida a unor autobuze pe portiuni de trasee sau trasee intregi de tramvai. Altfel, pentru intreruperi planificate, unele masini pot fi alocate doar anumitor trasee, se poate renunta si la o parte a textelor speciale. De aceea unul dintre lucrurile avute in vedere pentru imbunatatirea consolelor este usurinta actualizarii traseelor memorate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 09:58:49    Titlul subiectului: 170411

Inca o intrebare, daca nu e cu suparare? Nu s-ar putea mari font-ul din stanga de la traseu. Adica e discrepanta intre un font si altul?.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 12:17:58    Titlul subiectului: 170420

Dincolo de niste limitari fizice care exista, trebuie inteles ca schimbarea modalitatii de afisare nu se face ca simpla schimbare a fonturilor intr-un program de editare de text. Insasi posibilitatea de a scrie pe doua randuri - aspect ce reprezenta o prioritate - a dat foarte mult de furca. Deci, un raspuns pentru intrebarea ta necesita studiu suplimentar...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
thevlad15



Data înscrierii: 01/Iul/2010
Ultima vizita: 13/Mar/2024
Mesaje: 47
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 20:40:24    Titlul subiectului: 170453

Am observat si eu astazi o masina pe traseul 28 cu "traseul iesean" pe afisaj. Era cam departe si nu am vazut numarul de parc. Arata foarte bine! Very Happy

Ce validatoare s-au montat pe aceste masini? In toate cu care am fost eu erau validatoare care par a fi de pe autobuzele MAZ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jobilica



Data înscrierii: 14/Ian/2010
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 21:17:31    Titlul subiectului: 170456

Am circulat si eu astazi cu trei din ele si am observat ca au validatoare de MAZ si am ramas putin uimit. Sunt de la MAZ-uri sau sunt achizitionate de la cei care le-au produs pentru MAZ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Feb 2014 19:02:17    Titlul subiectului: 170927

S-a rezolvat si problema modificarii consolelor pentru a permite scrierea memoriei direct la autobuz si de acum acestea se instaleaza definitiv si estetic in bord, in locul consolelor anterioare, utilizate de HTM. De asemenea, s-a montat in cabina (la fel ca in Occident) o "legenda", pentru ca soferii sa stie semnificatia a ceea ce indica ledurile bicolore (cu rosu, respectiv cu verde).

Deocamdata s-au montat definitiv consolele la masinile 222 (din pacate, era la strada si nu va pot arata fotografii din ea, pentru a vedea diferenta fata de varianta initiala, prezentata mai sus) si 247 (evident, fotografiile de mai jos sunt din acest autobuz).



IMG_1855.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.07 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

IMG_1855.JPG



IMG_1857.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.2 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

IMG_1857.JPG



IMG_1858.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.36 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

IMG_1858.JPG



IMG_1862.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.69 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

IMG_1862.JPG



IMG_1860.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.91 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

IMG_1860.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2014 19:37:12    Titlul subiectului: 172078

Nu cu mult timp in urma a fost colat si 244 pentru traseul 50.


IMG_2585.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.3 kb
 Vizualizat:  de 25722 ori

IMG_2585.JPG



IMG_2586.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.86 kb
 Vizualizat:  de 25722 ori

IMG_2586.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2014 15:39:21    Titlul subiectului: 173161

Urmare a semnalelor primite de la calatori, care reclama ineficienta sistemului de ventilatie al acestor autobuze, s-a decis modificarea trapelor, pentru a putea fi deschise ceva mai mult. De asemenea, se studiaza posibilitatea montarii de geamuri care sa aiba si o parte cu deschidere.

Deocamdata a inceput modificarea trapelor si rezultatul arata cam asa (ultimele doua imagini sunt puse pentru a compara cu situatia initiala):



IMG_4062.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.47 kb
 Vizualizat:  de 25324 ori

IMG_4062.JPG



IMG_4063.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.82 kb
 Vizualizat:  de 25324 ori

IMG_4063.JPG



IMG_4066.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.36 kb
 Vizualizat:  de 25324 ori

IMG_4066.JPG



Img_6890-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.04 kb
 Vizualizat:  de 25324 ori

Img_6890-1.jpg



IMG_6890-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.31 kb
 Vizualizat:  de 25324 ori

IMG_6890-2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2014 14:19:54    Titlul subiectului: 173256

In Galati s-au montat cate un geam pe o parte si pe alta cu deschidere,fiindca si aici au fost reclamatii din partea calatorilor in perioada verii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nightglobe



Data înscrierii: 11/Sep/2013
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 643
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2014 14:51:19    Titlul subiectului: 173260

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Urmare a semnalelor primite de la calatori, care reclama ineficienta sistemului de ventilatie al acestor autobuze, s-a decis modificarea trapelor, pentru a putea fi deschise ceva mai mult. De asemenea, se studiaza posibilitatea montarii de geamuri care sa aiba si o parte cu deschidere.

Deocamdata a inceput modificarea trapelor si rezultatul arata cam asa (ultimele doua imagini sunt puse pentru a compara cu situatia initiala):
S-a bagat si sistemul WINK.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2014 21:30:17    Titlul subiectului: 173271

Abia acum se vede întradevăr marele avantaj al tramvaielor. Sunt mult mai spațioase și bine aerisite. Am auzit și păreri ale oamenilor prin autobuz care susțin ceea ce spun.
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2014 17:46:53    Titlul subiectului: 175491

Faza a doua a aerisirii acestor autobuze, dupa etapa modificarii trapelor: deocamdata pe 4 masini (229, 241, 256, 258) s-au montat recent cate 3 geamuri culisante (geamurile mici de pe partea stanga, din jumatatea a doua a autobuzelor). In functie de rezultate si de fondurile disponibile, actiunea va continua.


IMG_7175.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.4 kb
 Vizualizat:  de 24382 ori

IMG_7175.JPG



IMG_7178.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.56 kb
 Vizualizat:  de 24382 ori

IMG_7178.JPG



IMG_7190.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.6 kb
 Vizualizat:  de 24382 ori

IMG_7190.JPG



IMG_7191.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.61 kb
 Vizualizat:  de 24382 ori

IMG_7191.JPG



IMG_7186.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.57 kb
 Vizualizat:  de 24382 ori

IMG_7186.JPG



IMG_7187.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.07 kb
 Vizualizat:  de 24382 ori

IMG_7187.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Ian 2015 22:52:35    Titlul subiectului: 176706

Autocolante noi pe autobuzele "de Aeroport". Probabil de proasta calitate, ca si anterioarele, si sigur dupa ureche aplicate (cel putin pe masina 248)...


IMG_8423.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.55 kb
 Vizualizat:  de 23805 ori

IMG_8423.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community