Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 06 Mai 2009 19:18:22 Titlul subiectului: |
110515 |
|
Liniile 781 si 784 au fost desfiintate undeva prin 2000, 2001.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 07 Mai 2009 16:06:14 Titlul subiectului: |
110581 |
|
785 a disparut pe la inceputul lui 2002, 781 si 784 s-au desfiintat undeva in 2003
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mie 20 Mai 2009 20:04:11 Titlul subiectului: |
111229 |
|
rosetti61 a scris: | 785 a disparut pe la inceputul lui 2002, 781 si 784 s-au desfiintat undeva in 2003 | Nu cumva aceste linii s-au desfiintat la sfarsitul anului 2004?Eu unul parca asa retin.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 25 Iun 2009 15:21:23 Titlul subiectului: |
112861 |
|
Cateva imagini din statia Aeroportul Otopeni - Sosiri, una dintre putinele (daca nu chiar singura) statie integral acoperita a RATB...
Deservita de liniile expres 780 si 783.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.64 kb |
Vizualizat: |
de 25939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.44 kb |
Vizualizat: |
de 25939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.43 kb |
Vizualizat: |
de 25939 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 14 Dec 2009 22:44:32 Titlul subiectului: |
121242 |
|
Am remarcat astazi ca s-a renuntat la biletele de hartie de 3.50 lei pentru linia 780, autobuzele liniei respective primind si ele cititoare de cartele ca si cele de pe 783 (cel putin cel cu care am mers eu). Bine ca s-a eliminat astfel absurditatea cu cartelele pentru 783 si biletele de hartie pentru 780, acum amandoua liniile mergand pe cartele clasice de carton sau pe card Activ. Interesant e ca inauntru, lipit de cabina soferului, a ramas afisul vechi care explica in romana si engleza ca poti plati prin cardul Activ sau compostand bilet de hartie.
Interesant ca la prima cursa a lui 780 de la Aeroport, cea de 5.30 dimineata, am fost 3 persoane la plecarea din Aeroport dar s-au mai urcat vreo 40 la Primaria Otopeni.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Dec 2009 22:55:06 Titlul subiectului: |
121243 |
|
Probabil ca sunt navetisti care lucreaza la aeroport sau in zinele adiacente. Eu am prins foarte multa lume si cand am fost cu 783 catre aeroport, dupa 10 jumate seara. Era vorba de navetisti care veneau de la Baneasa si mergeau inspre Otopeni.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 10:08:26 Titlul subiectului: |
121253 |
|
Mie nu mi se pare in regula faptul ca liniile expres de legatura ale aeroportului cu orasul sa fie folosite de navetisti!
Dupa parerea mea aceste linii ar fi trebuit sa nu aiba statii decat la Aeroport si la Piata Unirii, respectiv Gara de Nord sau, eventual, in 2-3 puncte de maxima importanta turistica, sa zicem Piata Victoriei, Piata Romana, Universitate/Intercontinental si, poate, Piata Presei, astfel incat liniile in cauza sa fie chiar expres si ca traseu, dar si in ceea ce priveste "selectia" "faunei" de calatori.
Banuiesc ca nu e tocmai placut, mai ales pentru straini, sa se trezeazca inconjurati si inghesuiti de o sleahta de "rromani traditionali" ai zilelor noastre, cu manifestarile specifice...
Dupa mine, liniile expres trebuie sa fie ceva mai exclusivist, o alternativa intermediara in ceea ce priveste confortul si siguranta intre autobuzele "obisnuite" si taxi...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 14:31:11 Titlul subiectului: |
121262 |
|
Solutia: pretul mai mare. Oricum, alternativa taxiului este pentru straini 10 x pretul biletului de expres, dar in euro.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 14:52:04 Titlul subiectului: |
121264 |
|
Nu cred ca e cazul sa facem sau sa propunem vreun fel de 'apartheid' in care anumite autobuze sa fie doar pentru anumiti cetateni. In plus 780 cel putin chiar este Expres, oprind asa: Aeroport Otopeni - Primarie Otopeni - Aeroport Baneasa - Piata Presei; pe intervalul acesta autobuzele normale au vreo 14-16 statii.
O buna parte din cei ce s-au urcat aveau cartele de 2 calatorii, deci chiar expresul il asteptau, iar lumea era civilizata. Plus ca e primul autobuz pe sensul spre oras, primele preorasenesti plecand abia in jur de 05.30 inspre oras dinspre comunele aflate mult mai la nord.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 15:00:42 Titlul subiectului: |
121265 |
|
Catalin Ghita a scris: | Mie nu mi se pare in regula faptul ca liniile expres de legatura ale aeroportului cu orasul sa fie folosite de navetisti! | Păi... și ce să folosească? Toți cei care fac naveta la/de la Otopeni (oraș, nu aeroport) au în dotarea standard biletul de 1,5 RON, cartela de 783 și 2 lei pentru dubă, ca să ia ce vine primul. Apropo, știați că prețul biletelor RATB e în funcție de indicativul liniei, nu de traseu? Deci, până la Otopeni poți plăti 1,5 RON la 449 sau poți plăti 2,5 RON la celelalte 4xx.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 15:26:17 Titlul subiectului: |
121266 |
|
Nu mi se pare OK ca linia EXPRES de Aeroport sa fie folosita si de altcineva in afara de cei care merg spre - sau se intorc de la - Aeroport.
Pentru calatorii "obisnuiti" ar putea sa infiinteze o linie pe traseul solicitat de acei navetisti sau ar putea sa puna curse mai devreme pe liniile "normale" deja existente, eu raman la ideea ca trebuie sa aiba loc o "filtrare" a calatorilor in functie de specificul destinatiei autobuzului...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 15:41:23 Titlul subiectului: |
121268 |
|
Sunt de acord cu tine Catalin, liniile expres ar trebui folosite doar de cei care merg la aeroport, asta in conditiile in care Bucurestiul ar beneficia de un transport urban si preorasenesc civilizat. Cazul cu navetistii care se intorc la Otopeni semnalat de mine s-a intamplat din cauza faptului ca oamenii nu prea mai aveau alternative la acea ora in afara de liniile 783 sau 780. Solutia ar fi sa se aranjeze o data pentru totdeauna transportul preorasenesc, nu bataia de joc care este acum.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 21:47:55 Titlul subiectului: |
121286 |
|
Din cate stiu, 780 nu face opriri atit de dese, corect?
Nu uitati ca 783 preia foarte multi din aganjatii INMH, pe care i-am vazut folosind cartelele magnetice. Cred ca si pentru INMH este foarte util acest serviciu.
Si eu am prins pe 783 ceva aglomeratie cu tot felul de insi. Au fost destul de cuminti, desi aratau ciudat. Nu ai ce sa ii faci, au si ei dreptul la circulatie, fie ca ne place sau nu. Totusi, din ce am observat din calatoriile cu 783, este ca rata de frauda este destul de scazuta. Chiar si pe "dubiosi" i-am vazut compostind.
Pe 783 as semnala alta problema, mai serioasa: lipsa unei posibilitati de cumparare a cartelei magnetice de la capatul de la Piata Unirii. Poate ca ar fi util ca soferului sa i se dea voie sa vinda cartele la capatul de la Unirii, si numai acolo, ca sa nu se mai cheltuie bani cu instalarea de ghereta, plus angajat.
Eu am reusit cu bagaje cu tot sa ma deplasez pana la statia de la capatul lui 32 sa iau o cartela, dar pentru unii poate fi mai greu.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 22:36:01 Titlul subiectului: |
121288 |
|
Catalin Ghita a scris: | Nu mi se pare OK ca linia EXPRES de Aeroport sa fie folosita si de altcineva in afara de cei care merg spre - sau se intorc de la - Aeroport. |
De ce? Toate liniile de transport in comun din orasul asta pot fi folosite in orice combinatie de statii de urcare si coborare. Cata vreme acei calatori s-au urcat intr-o statie normala a traseului, care-i problema? E ca si cum ai spune '137 deserveste Carrefour Militari, deci numai cei ce coboara acolo se pot urca'. Absurd!
Majoritatea nu coborasera inca la Piata Presei unde am coborat eu; cum urmatoarea statie este Clabucet si a doua la Gara, e clar ca aveau nevoie sa ajunga la una din aceste doua locatii. Nu exista legaturi directe intre comuna Otopeni si locurile respective, deci 780-ul este o legatura binevenita.
Plus ca ce spui tu nu are sens nici din punct de vedere comercial - daca au fost 3 pasageri la plecare din aeroport si alti 40 de la Primaria Otopeni, inseamna ca respectiva cursa a fost profitabila mai ales celor care fac neveta din oras. In scenariul propus de Catalin ar fi fost 3 persoane in tot autobuzul!
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Dec 2009 22:51:50 Titlul subiectului: |
121290 |
|
Autobuzele liniei 783 le folosesc de destule ori intre Bucuresti si Comuna Otopeni. Nu am treaba cu aeroportul decat odata intr-un an si atunci ma duc cu o masina mica.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 16 Dec 2009 00:09:29 Titlul subiectului: |
121298 |
|
stfp a scris: | Plus ca ce spui tu nu are sens nici din punct de vedere comercial - daca au fost 3 pasageri la plecare din aeroport si alti 40 de la Primaria Otopeni, inseamna ca respectiva cursa a fost profitabila mai ales celor care fac neveta din oras. In scenariul propus de Catalin ar fi fost 3 persoane in tot autobuzul! | De la Otopeni se urca multa lume in expresul catre oras. Am stat si in picioare in cursa plecata de la Otopeni Sosiri, pana la Baneasa sau chiar Victoriei. Expresul se goleste cel mai mult la Romana.
@andrei11: si pentru Otopeni ai putea sa folosesti tot 783 te lasa fix la plecari la usa .
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Mar 2010 21:20:27 Titlul subiectului: |
125077 |
|
O mica reorganizare a opririlor in incinta aeroportului Henri Coanda. Autobuzele liniilor 780 si 783 care vin dinspre Bucuresti vor opri intai in statia "Plecari" http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=370
Citat: | Reorganizarea statiilor de oprire a liniilor Expres in incinta aeroportului
Avand in vedere lucrarile de modernizare si reorganizare necesare conformarii cu standardele Schengen din Aeroportul International Henri Coanda, incepand cu data de 28.03.2010, traseele liniilor Expres 780 si 783 se vor modifica in incinta aeroportului, astfel:
1. Pe semicursa Bucuresti - Aeroportul International Henri Coanda, autobuzele vor opri initial la Terminal Plecari (acordand prioritate pasagerilor care urmeaza sa plece in calatorie), apoi vor efectua statie la Terminal Sosiri, dupa care se vor indrepta catre spatiul destinat pauzei dintre semicurse;
2. Pe semicursa Aeroportul International Henri Coanda - Bucuresti, autobuzele vor opri initial la Terminal Sosiri, apoi la Terminal Plecari, de unde se vor indrepta spre Bucuresti pe traseul actual.
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Mar 2015 22:42:08 Titlul subiectului: |
178013 |
|
Sunt in continuare de parere ca ar trebui infiintate noi linii expres, dupa modelul celor actuale, care sunt un real succes. Ar fi un fel de "clasa I" pentru RATB sau un "accelerat". Statiile ar fi mult mai putine (adica in punctele cu adevarat cheie de pe traseu), exact pe modelul 780 (pentru ca 783 inca mai are 2-3 statii total inutile), soferii de pe liniile expres ar fi mult mai experimentati, masinile alocate ar fi in stare excelenta si alte avantaje. As introduce aceste linii expres pe traseele cele mai solicitate din Bucuresti, in care peste 50% dintre cei care se urca de la un capat merg in celalalt capat, nicaieri in alta parte. Cel mai bun exemplu este linia 335! Lista ar putea continua cu 104, 102+202, 381, precum si alte idei de linii circulare.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Mar 2015 13:19:09 Titlul subiectului: |
178072 |
|
Sosit ieri la 22:45 la Otopeni disnpre Berlin ma duc sa iau expresul. Se facuse ora 23:30, afara era frig si nici urma de expres. Nici macar un program de circulatie nu este afisat in statie. De fapt impropiu spus statie, practic, la terminalul Sosiri, cobori la parter, iesi afara si astepti autobuzul. Nu exista copertina ci doar niste panouri indicatoare pe unul din stalpi, acolo unde opreste 780 si 783 precum si un automat de cartele. Atat. Dupa ce am stat vreo 15 minute, am cedat, m-am urcat la etajul 1, am comandat un taxi si in 25 de minute eram acasa. Evident din nou injuraturile la adresa RATB-ului au curs una dupa alta.
Asa te stimuleaza in Bucuresti sa folosesti transportul in comun ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 20 Mar 2015 13:38:00 Titlul subiectului: |
178074 |
|
Vezi ca orarul e afisat in geamul chioscului de bilete.
De asemenea, pentru 780 si 783 exista orare in format *.pdf pe site-ul RATB, cand am treba pe la aeroport, de regula le iau cu mine tiparite.
In aeroport e si WI-FI gratuit, deci poti intra sa consulti orarul.
Partea proasta pe care am mai constatat-o si eu e ca orarele tind sa devina "flexibile", adica nu prea sunt respectate sau cel putin nu foarte exact ...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Mar 2015 21:17:57 Titlul subiectului: |
178085 |
|
Exact aici am vrut sa ajung. Orarul a cam devenit.......flexibil. Orele de pe site-ul RATB nu prea se mai respecta.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 30 Dec 2015 23:30:16 Titlul subiectului: |
183096 |
|
Circuland de mai multe ori cu 783 in drum spre aeroport sau dinspre aeroport spre centru am ajuns la o concluzie. Autobuzele Citaro nu sunt cele mai potrivite pentru o linie care merge la aeroport, folosita de calatori cu valize medii sau mari si de asemenea folosita de navetisti. Spatiul din mijlocul autobuzului este insuficient daca sunt multi calatori cu bagaje.
Un lucru important de retinut, traficul de calatori al aeroportului Otopeni (zis si Henri Coanda) a ajuns la 5,5 milioane de calatori/an. Si se pare ca va fi in crestere. La anul compania RyanAir vrea sa introduca mai multe zboruri spre Otopeni, deci sunt toate premizele ca numarul de calatori sa creasca.
Prin urmare a crescut si numarul calatorilor care il folosesc pe 783.
Pe liniia asta ar fi necesare niste articulate, asa cum sunt la Berlin de exemplu, autobuzele de pe linia 109 care fac legatura intre aeroportul Tegel si centrul Berlinului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.68 kb |
Vizualizat: |
de 18000 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Dec 2015 17:32:19 Titlul subiectului: |
183106 |
|
In cazul acesta trebuie sa le schimbe si traseul, pt ca articulate intre Victoriei si Unirii... mai putin...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Dec 2015 19:46:18 Titlul subiectului: |
183107 |
|
De ce ?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Dec 2015 20:22:24 Titlul subiectului: |
183108 |
|
E bulevard lat pe acolo ? Ce ar impiedica articulatele sa mearga ? In Berlin, articulatele faceau multe viraje pana in centru, de la aeroportul Tegel.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|