Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mersul trenurilor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2015 08:59:36    Titlul subiectului: 176294

Sambata trecuta a fost o problema pe magistrala 800, s-a circulat cu ordin, intre Mircea Voda si Medgidia, numai pe sensul spre Medgidia. Am inteles ca ar fi furat iarasi niste cabluri si semafoarele nu mergeau. Asa ca trenul cirula cu restrictie. Toate trenurile au avut cel putin 10 minute intarziere la Constanta, iar IR 1585 chiar 26 de minute. Eu am mers cu IR 1581, acesta a avut 10 minute intarziere, desi pe site-ul CFR-ului, la sectiunea Trenul Meu, intarzierea afisata a fost de 12 minute.
In schimb, la intoarcerea in Bucuresti, IR 1586, cu opriri intermediare a scos un timp foarte bun, a sosit cu 5 minute inainte de grafic la Bucuresti Nord, parcurgand distanta de la Constanta la Bucuresti in 2 ore si 15 minute.
Uitandu-ma pe site-un CFR-ului, la sectiunea Trenul Meu, am vazut ca zilele urmatoare, trenurile spre Constanta nu au mai inregistrat intarzieri, semn ca s-a rezolvat problema dintre Mircea Voda si Medgidia.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 22:00:18    Titlul subiectului: 176539

IR 401 (Chisinau - Bucuresti) a ajuns azi dimineata la Bucuresti cu intarziere de 74 de minute (in vama romaneasca a stationat 182 de minute, fata de 65 de minute cat e normal, la Nicolina a ajuns cu intarziere de 117 minute, iar in gara Iasi de 115 minute) din motivul acesta (click!).

Din Iasi spre Bucuresti pleaca seara doua trenuri: IR 401 (nu inteleg de ce "Trenul meu" il da drept IC), cu doua vagoane CFR atasate la vagoanele CFM (plecare din Iasi la 22:38, sosire la Bucuresti la 6:15, parcurs prin Bacau) si IR 1668 (plecare din Iasi la 23:10, sosire la Bucuresti la 6:25, parcurs prin Vaslui). Ma intreb ce s-a intamplat cu pasagerii care au avut bilete de la Iasi pana la Bucuresti pentru IR 401...



401.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.84 kb
 Vizualizat:  de 22467 ori

401.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 22:56:36    Titlul subiectului: 176540

Chiar ma intrebam ce cauta 401 prin Buzau, la linia 1, azi dimineata pe la 05:24...
Oricum, ocupatia (unora) dintre fratii de peste Prut legata de traficul de tigari pare sa fie deja o "traditie" bine inradacinata, desigur cu ajutorul celorlati "frati" in ale faradelegilor, romani si rromulani.
Garniturile moldovenesti sunt cazate in Grivita Veche si circula "legende" despre traficul "protejat" de acolo.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Feb 2015 23:34:33    Titlul subiectului: 177320

Am fost ieri la Constanta cu trenul, profitand de acea oferta, doua bilete la pret de unul. Biletele reduse cu ocazia zilei de 14 februarie erau pentru IR 1581 la ducere si IR 1588 la intoarcere. Aceste trenuri sunt compuse din trei vagoane din care 2 (DOUA) erau de clasa 1 Laughing
De cand au inceput sa bage doua vagoane de clasa 1, dintr-un total de trei pe trenurile care merg fara oprire pana la Constanta ?
Atat IR 1581 cati si IR 1588 au mers bine, sosind cu 2-3 minute inainte de grafic la destinatie. Calatori erau putini, in vagonul de clasa a doua maxim 30, iar in cele de clasa 1, maxim 10 (in total pe cele doua vagoane).



Vama Veche, 14 februarie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.99 kb
 Vizualizat:  de 22309 ori

Vama Veche, 14 februarie 006.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Feb 2015 23:39:17    Titlul subiectului: 177322

Dupa o pauza de 7 ani am fost cu trenul intre Constanta si Mangalia. De obicei intre Constanta si Mangalia prefer autobuzele sau microbuzele, dar acum fost cu trenul. De fapt cu un automotor, ep care il voi prezenta mai in detaliu la topicul aferent.
Intre Constanta si Mangalia pe bilet scrie o ora si un sfert. La ducere trenul a ajuns cu 2 minute inainte de grafic (spre norocul nostru, ca asa am prins legatura de Vama Veche), la intoarcere a ajuns cu 3 minute mai tarziu in Constanta.
Se merge decent, as putea spune. Viteza maxima este de 80 km/ora (cu atat poate circula automotorul). Exista doua limitarid e viteza de 15 km/ora, culmea, din cauza unor treceri la nivel, fara bariere, trenul trebuie sa incetineasca, fiind o zona fara vizibilitate.
Mai are o limitare la podul de la Agigea, dar numai pe sensul spre Mangalia, pe celalalt sens se circula bine. Fata de acum 7 ani se circula bine peste podul feroviar spre Agigea.
Am facut si doua filmari, una intre Eforie Nord si Eforie Sud, cealalta in zona Olimp.

https://www.youtube.com/watch?v=PaBW_gn9nlw

https://www.youtube.com/watch?v=OKWkkiBNwq4



Constanta, 14 februarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.52 kb
 Vizualizat:  de 22307 ori

Constanta, 14 februarie 002.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Feb 2015 19:49:58    Titlul subiectului: 177359

Nu mai avem rangul Intercity in Romania. Motivele sunt lesne de inteles. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Trenurile Intercity nu mai pot circula în România

Garniturile de tip Intercity au fost scoase din circulație de CFR Călători odată cu intrarea în vigoare a noului Mers al Trenurilor, pe 14 decembrie 2014, după aproape 20 de ani de la inaugurarea lor, în 1995.

Motivele care au dus la această decizie a operatorului național de stat CFR Călători derivă din două cauze care țin de Bruxelles, scrie evz.ro.

În primul rând, este vorba de un regulement comunitar care stabilește că, pentru a fi clasat la rangul de Intercity, un tren trebuie să aibă o viteză medie de minimum 60 km/oră. Pentru că România este în situația penibilă de a nu putea asigura această medie de viteză, trenurile Intercity au fost scoase din circulație.

Or, pe segmente deloc de neglijat din Transilvania, de la Sighișoara spre granița cu Ungaria, au loc în acest moment lucrări de modernizare a căii ferate.Pe cale de consecință, trenurile au întârzieri din cauza lucrărilor și nu poate fi garantată viteza de 60 km/oră. În atare situație, conducerea CFR Călători a apelat la o soluție de avarie, și anume redirecționarea garniturilor de la Brașov către Sibiu, via Făgăraș, pe o linie simplă neelectrificată, scrie Cetățeanul.net. Astfel, mai multe trenuri, inclusiv cel care face legătura între București Nord și Viena (Wien Westbanhof) trebuie să aștepte câteva zeci de minute în gara Brașov, până când locomotiva electrică este schimbată cu un diesel.

Trenuri Intercity mai circulau și pe alte relații, cum ar fi București-Constanța sau București Galați. În primul caz, acestea au fost „retrogradate" la Rapid (actualul InterRegio) pe vremea când se făceau lucrări de modernizare, tocmai pentru că ajungeau la destinație cu ore bune de întârziere. Între timp, reabilitarea s-a finalizat, iar până la malul mării se fac mai puțin de două ore, însă nimeni nu a mai „îndrăznit" să clasifice vreun tren de pe această rută la ragul de Intercity. În cel de-al doilea caz, ele au fost „degradate" pentru că distanțele parcurse erau prea mici.

Paradoxal, cei care se bucură sunt călătorii, care trebuie să plătească mai puțin pentru aceeași călătorie, cu aceleași vagoane.

Potrivit unui regulament european adoptat de România în 2011, trenurile se clasifică în Regio (fostul Personal), InterRegio (fostele Accelerat și Rapid) și Intercity. Trenurile Intercity circulă între orașele importante și asigură o viteză medie de minimum 60 de kilometri pe oră.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2015 17:40:33    Titlul subiectului: 177966

Trenurile R3008 si R3010, opresc in acelasi numar de statii de la Sinia Sud la Bucuresti Nord. Cu toate astea R3008, care pleaca din Sinaia Sud de la ora 15:53 merge mult mai legat decat R3010 si ajunge cu 20 de minute mai repede decat R3010 care pleaca din Sinaia Sud la 18:01. Ce sa intelegem de aici ? Ca mersul trenuriulor este special facut ca trenul Regio care pleaca dupa masa tarziu din Valea Prahovei sa mearga "mai incet" ca sa "fii tentat" sa mergi fie la IR fie la RegioTrans ?
Situatia este similara cu trenul regio de dimineata, R3001, care pleaca de la 6:20 inspre Valea Prahovei.



Tura Baiului, 14 martie 147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.92 kb
 Vizualizat:  de 22130 ori

Tura Baiului, 14  martie 147.jpg



Tura Baiului, 14 martie 149.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.26 kb
 Vizualizat:  de 22130 ori

Tura Baiului, 14  martie 149.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2015 18:46:32    Titlul subiectului: 178081

TRIST!

Modificări în circulația unor trenuri internaționale
20-03-2015

CFR Călători informează că urmare a deciziei Căilor Ferate din Republica Moldova, începând cu data de 22/23 martie a.c., vor interveni modificări în circulația trenurilor internaționale Chișinău - București Nord și retur, astfel:
- începând cu data de 22/23 martie, trenul IR 401/401-2 Chișinău – București Nord va circula doar în zilele de marți/miercuri, joi/vineri și duminică/luni.
- începând cu data de 23/24 martie, trenul IR 402-1/402 București Nord - Chișinău va circula doar în zilele de luni/marți și miercuri/joi, vineri/sâmbătă.
- începând cu data de 24 martie, pentru preluarea traficului intern de la cele 2 trenuri internaționale, pe ruta Buzău – București Nord și retur, în zilele de marți, joi, sâmbătă și duminică vor circula suplimentar trenurile IR 10602 și IR 10601.

Nu inteleg ce se va intampla cu cele doua vagoane care se ataseaza intre Iasi si Bucuresti si viceversa: vor circula doar cand circula si internationalul sau vor fi scoase de tot?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Apr 2015 22:48:04    Titlul subiectului: 178588

Trenurile suplimentare spre mare, introduse de CFR cu ocazia minivacantei de 1 Mai. Articolul se gaseste aici.

Citat:
În perioada 30 aprilie - 3 mai

- IR 12589 București Nord (pl. 17.00) – Constanța (pl. 19.53) – Mangalia (sos. 21.30).

- RE 12804 Mangalia (pl. 17.49) – Constanța (pl. 20.20) – București Nord (sos. 23.46).

- RE 12803 București Nord(pl. 02.40) – Constanța(pl. 06.15) – Mangalia (sos. 07.47).

În perioadele 30 aprilie/1mai și 3/4 mai

- IR 12821/-2 Mangalia (pl. 18.50) – Constanța (pl. 20.50) –București Nord (pl. 23.45) – Arad (sos. 10.22).

- IR 12861/-2/1857 Mangalia (pl.19.36) – Constanța (pl. 21.30) – Iași (sos.07.41)

- IR 12741/-2 Constanța (pl. 15.15) – București Nord (pl. 18.35) – Cluj Napoca (pl. 04.43) – Oradea (pl. 07.37) – Satu Mare (sos. 09.39).

- IR 12695/-2 Mangalia(pl.16.05) – Constanța(pl. 18.10) – București Nord(pl. 21.45) – Timișoara Nord (sos. 06.59).

În perioada 1-4 mai

- IR 12580 Mangalia (pl. 06.33) – Constanța (pl. 08.40) – București Nord (sos. 11.00).

Luni, 4 mai

- R 12805 București Nord (pl. 02.30)– Fetești (sos 04.22).

- IR 1831 Iași (pl. 11.01) – Cluj Napoca (sos. 20.2Cool.

Trenurile InterRegio care circulă între București Nord și Constanța fără opriri intermediare ajung la destinație în două ore, potrivit CFR Călători.

În unele zile libere din perioada 1-4 mai 2015, când traficul de călători este extrem de redus, unele trenuri InterRegio și Regio nu vor circula. Pasagerii sunt invitați să țină cont de acest aspect când își planifică deplasările cu trenul și să consulte, pentru informații actualizate, fie pagina de internet a companiei, fie să telefoneze la biroul de informații din stația de plecare.

În data de 1 mai 2015 agențiile de voiaj CFR vor fi închise.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2015 07:27:46    Titlul subiectului: 178968

De 1 mai am fost la mare, ca in fiecare an. La dus m-am dus cu niste prieteni cu masina. Cum ei au stat pana luni la mare, m-am intors la Bucuresti cu trenul. Am tot laudat ruta Constanta-Bucuresti Nord, o ruta modernizata, unde trenul ajunge la 140-160 km/ora, iar intre Bucuresti si Constanta se fac 2 ore (trenul fara oprire) sau 2 ore si 20 de minute (trenul cu opriri intermediare).
Asadar, duminica, am ales sa ma intorc cu IR 1588, care circula fara oprire intre Constanta si Bucuresti Nord. Am avut bafta ca am prins unul din ultimele bilete, disponibile, pe alte trenuri spre Bucuresti deja nu mai erau locuri, deoarece toti se intorceau de la mare la Bucuresti.

La ora 18:13 vine in gara, dinspre Bucuresti IR1587, cu 10 minute intarziere. Acesta va pleca spre Bucuresti la ora 19:00 sub indicativul IR 1588. Fiind minivacanta de 1 mai, trenul era alcatuit din 11 vagoane. Numai ca, la vagoanele suplimentare, numarul vagonului era scris cu.............creta Laughing Laughing
Daca de obicei trenul IR1587 care vine de la Bucuresti stationeaza in gara si pleaca apoi ca IR1588, de data asta au dus trenul la triaj. De acolo s-a intors fix la ora........19:00 cand trebuia sa plece. De ce ? Au rescris numerele vagoanelor suplimentare cu creta Laughing Laughing Laughing
In gara era puhoi de lume, cred ca aproape o mie de calatori se intorceau la Bucuresti cu IR 1588. In gara Constanta erau si televiziunile care filmau puhoiul din gara. In cele din urma IR1588 a plecat cu 10 minute intarziere din gara Constanta. Dupa Valul lui Traian, trenul s-a oprit brusc. Credeam ca cineva a tras semnalul de alarma. Cand ne-a depasit un tren marfar, pe celalalt fir, am inteles ca ceva nu este in regula. In fine, trec cam 15 minute, trenul porneste iar, ca sa se opreasca in gara Basarabi. Acolo, trenul sta mai bine de o ora. Am inteles ca s-a defectat locomotiva !!! Asteptam o alta locomotiva din Constanta. Aceasta vine dupa aproximativ 80 de minute. Unii calatori se intrebau retoric daca locomotiva de rezerva vine de la.............Budapesta ? Laughing Laughing
In fine plecam pe la ora 20:30 din gara Basarabi. Trenul s-a mai oprit la Medgidia, un politist a aparut in vagon, fugind repede la celalalt, nu stiu exact motivul. Pleaca si de la Medgidia. Am vazut ca intre Medgidia si Mircea Voda din nou se circula cu 70 km/ora, iar sunt probleme cu semafoarele, asa cum era pe data de 3 ianuarie.
Locomotiva defecta nu a fost decuplata, locomotiva de rezerva s-a cuplat direct la locomotiva defecta. problema este ca locomotiva de schimb nu putea sa o duca la 160 km/ora, cred ca nu mergea nici cu 140 km/ora (dupa Fetesti), asa ca trenul a mai adunat intarziere pe parcurs.
In cele din urma, am sosuit la Bucuresti in jurul orei 23:00 in loc de ora 21:00, cu 115 minute intarziere (oficiala) desi, cred ca au fost 120 de minute intarziere cel putin.

Acum, cand ai aproape 1000 de calatori, toti platitori de bilet si tu, ca si companie, sa te porti in halul acesta, inseamna ca ori esti Tampit si Prost ori esti Rau Voitor.

Chiar asa nu mai exista o locomotiva de Doamne Ajuta, pe ruta asta, unde ar fi trebuit sa circula "crema" locomotivelor si "crema" vagoanelor ???
Este cea mai buna si cea mai rapida ruta feroviara din Romania !
Cei de la Regionala CFR Constanta au gestionat foarte prost situatia. Daca nu au locomotive electrice, atunci de ce nu au cuplat la tren o locomotiva diesel ? Am fi mers mai incet, dar macar nu ajungem cu 115 minute (oficiale) de intarziere.

Dupa parerea mea CFR-ul trebuie sa dea faliment cat mai repede si sa fie privatizata. E clar ca in actualul format nu mai merge treaba, privatizarea credc a este singura solutie. Sunt curios ce o sa faca in cativa ani, cand o sa cada si mai multe locomotive, o sa mearga cu drezina ?



Intarziere 115 minute, tren IR 1588, 3 mai (3).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.77 kb
 Vizualizat:  de 21753 ori

Intarziere 115 minute, tren IR 1588, 3 mai (3).jpg



Intarziere 115 minute, tren IR 1588, 3 mai.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.12 kb
 Vizualizat:  de 21753 ori

Intarziere 115 minute, tren IR 1588, 3 mai.jpg



Intarziere 115 minute, tren IR 1588, 3 mai (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.75 kb
 Vizualizat:  de 21753 ori

Intarziere 115 minute, tren IR 1588, 3 mai (2).jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2015 10:10:04    Titlul subiectului: 178969

Salut. Duminica 03 mai m-am intors si eu de la mare din Vama Veche si de la Mangalia la Ploiesti cu trenurile RE 13808 Mangalia-Buc.Nord si R 5027 Buc.Nord-PL.Sud. Grupul de biciclisti cu care am fost la mare au avut bilete la trenul tineretului RE 12804 Mangalia-Buc.Nord pentru ca au cumparat biletele cu peste 21 de zile avans obtinund 25% reducere iar RE 13808 un tren pus cu doar cateva zile inainte in sistem si la urgenta cu mult mai putine opriri pe traseu.

Dar sa dam putin timpul inapoi in data de 01 mai au fost 2 trenuri RE care au plecat din Buc.Nord spre Mangalia, trenurile tineretului cum li se spune mai nou.

02:40 - RE 12803 Buc.Nord-Mangalia
03:00 - RE 13807 Buc.Nord-Mangalia

trenul 12803 a avut 13 etajate si a mers bine pana la Mangalia in schimb trenul 13807 intre Mircea Voda si Medgidia locomotiva EA 896 a Dep Ploiesti s-a defectat in linie curenta. Au stat in camp pana a venit un Diesel de la privatul GFR care a tras trenul pana la prima statie la Medgidia unde la Medgidia au scos dieselul privat si au bagat o alta locomotiva electrica si au mers cu 2 locomotive pana la Constanta. Practic trenul de ora 03:00 mergea la 10 minute in spatele lui cel de 02:40 dar pentru ca s-a defectat locomotiva de la trenul de 02:40 s-a intors de la Constanta inapoi la Medgidia pentru al ajuta sa ajunga trenul de ora 03:00 in Constanta. Au plecat din Medgidia cu 100 min intarziere si tot cu atatea au ajuns la Constanta. Aici s-au scos cele 2 elecrice pentru ca sectorul CT-Mangalia este neelectrificat si au bagat un Diesel. Toate bune si frumoase pana la Costinesti unde s-a defectat in camp si dieselul. Cu chiu cu vai s-a chinuit mecanicul sa duca trenul din camp pana in gara lucru care i-a si iesit. Am uitat sa mentionez ca trenul de ora 03:00 avea la Constanta stationare de 58 minute dar pentru ca a fost intarziat a plecat mai repede cu doar 52 minute intarziere iar la Costinesti au asteptat alt diesel care a preluat trenul si au ajuns in Mangalia la 10:26 cu 136 minute intarziere.


Si acum sa revenim la drumul de intoarcere din data de 03 mai.

Am plecat cu RE 13808 la 17:04 din Mangalia ce avea ora de plecare din CT la 18:46 si sosire in Buc.Nord la 21:53 numai bun sa prind R 5027 de la 22:15 ca sa ajung la Ploiesti la 23:18 caci daca plecam cu cel de al doilea tren cu grupul cu care am fost la mare am fi ajuns la 23:46 in Bucuresti si ar fi trebuit sa stau pana la 05:00 cand era primul tren spre Ploiesti.

Gara Mangalia cu toate cele 5 lini cu peroane ocupate de trenuri : IR 12695 Mangalia-Timisoara, R 13881 CT-Mangalia, RE 12804 Mangalia-Buc.Nord, IR 12821 Mangalia-Arad si linia 5 RE 13808 Mangalia-Buc.Nord.


temporary image hosting

Peste 75 de biciclisti s-au intors duminica de la Mangalia la Bucuresti cu trenul RE 12804 plecare ora 17:47.


free photo upload

RE 13808 Mangalia-Buc.Nord in Costinesti


picture share


capture

RE 13808 in Eforie Sud


image upload with preview

RE 13808 intra in Eforie Nord


photo sharing sites


RE 13808 iese din Eforie Nord


img hosting

Gara Constanta linia 1 la ora 18:42 cu calatori trenului IR 1588 CT-Buc.Nord trenul cu patania lui colegul de mai sus.


img hosting

Acum trenul RE 13808 a scos dieselul care a tras trenul de la Mangalia pana la CT si urma sa ne bage electrica. Vine GM 1143 loc diesel modernizata cu motoare General Motors si zic las ca baga GM-ul la roata si apoi electrica dar de unde ca vine IDM-ul sa dea drumul la tren si deja incepeam sa-mi fac griji ca voi ajunge cu intarziere in Buc.Nord si voi pierde trenul de Ploiesti.


free image host

Sun un prieten si il intreb daca locmotiva GM 1143 e loc de 100 km/h sau de 120 km/h si imi spune ca sa stau linistit ca voi ajunge la timp in capitala. Aici vreau sa mentionez ca locomotiva electrica care ar fi trebuit sa traga acest tren avea in livret mers de maxim 120 km/h. In fine ne punem in miscare si ajungem cu dieselul mai devreme cu 3 minute in Medgidia.

RE 13808 in Medgidia


host image online

Aici in Medgidia trebuia sa stam sa ne depaseasca vitezomanul IR 1588 CT-Buc.Nord trenul fara oprire cu viteza de 160 km/h care s-a defectat la Basarabi. Stam noi cele 3 minute + cele 10 din mers si vitezomanul tot nu apare.

Daca intre Mangalia si Medgidia am stat in fata la primul vagon de a Medgidia pana la Bucuresti am stat in spate la ultimul vagon cu aparatul in mana doar doar prind si eu o filmare IR 1588 sa ne depaseasca pe firul celalalt cu 160 km/h si noi cu 120. Insa am stat la ultimul vagon mult si bine pana sun din nou pe acelasi prieten cfr-ist care imi spune a locomotiva 477-784 de la IR 1588 s-a defectat la Basarabi si ca asteapta o alta locomotiva tot de 160 km/h in ajutor sa duca trenul la Bucuresti. Zis si facut trecem peste restrictia de la Mircea Voda unde s-au furat din nou cablurile si ajungem la timp in Cernavoda Pod si Fetesti.

Trenul IR 1588 primise intre timp loc de ajutor EA 920 dar sa vedeti ca instructia nu permite sa se circule in dubla tractiune adica cu 2 locomotive in fata decat cu maxim 120 km/h. Toate bune si frumoase dar dupa ce avea destula intarziere si reportajul celor de la PRO TV cu trenul 1588 in gara Constanta la plecare trenul a mai oprit la Medgidia sa ia ordin de circulatie pentru ca urma un sector cu semnalizarea furata si asa e regulamentul sa opreasca iar IDM sa dea ordin de circulatie.

In fine trenul meu RE 13808 Mangalia-Buc.Nord tras cu locomotiva diesel GM 1143 225 km pe linie electrificata ajunge bine si in Ciulnita si la Buc.Nord fara intarziere.


forum image hosting

Prind lejer trenul de Ploiesti ajung acasa tarziu a doua zi dimineata deschid calculatorul si gasesc pe facebook o poza cu locomotiva 477-784 care s-a defectat la Basarabi. Locomotiva nu se defectase ci primise la viteza de peste 150 km/h o piatra in geam de la niste nebuni geamul nu picase dar exista riscul sa cada oricand iar mecanicul nu putea conduce locomotiva in conditi de siguranta. De aceea a fost nevoie de locomotiva de ajutor si uite asa colegul guest dar si celilati calatori din trenul IR 1588 au ajuns nevinovati cu 2 ore intarziere in Buc.Nord cu unul din trenurile de mare viteza din Romania.

Mentionez ca la ultimul vagon in timp ce asteptam sa filmez depasirea IR 1588 cu RE 13808 am discutat cu un grup de tineri despre trenul IR 1588 si faceau haz de necaz cu 2 preiteni de-ai lor care nu au vrut sa vina cu RE 13808 pe motivul ca ce ei sunt oameni sa mearga cu Regio. Daca ar fi stiut ca acel RegioExpress 13808 a plecat la 18:46 din CT si la 21:53 a fost in Buc.Nord cu 5 opriri si tras de locmotiva DIESEL pe cand diferenta dintre acest Regio si IR 1588 vitezomanul erau de doar 53 minute la sosirea In bUc.Nord dar mai mare la bani ar fi ales cu siguranta prima varianta.

Asta e CFR-ul de la noi care baga tone si tone de bani in modernizari de locmotive in loc sa le caseze si sa cumpere altele noi, Pentru ca la modernizari baieti buni poate sa ciupeasca din bani in schimb la achiziti noi sau cu fonduri europene nu poti tata sa ate atingi de niciu ban.

Una peste alta CFR a castigat la loto in acest week-end daca IR 1588 care se plimba in cursul saptamani cu 3 vagoane si calatori de maxim 2 si doar in week-end are calatori de 3 vagoane ei bine duminica 03 mai a avut 11 vagoane pline, s-au umplut de bani acum poate dau si ei drumul la revizi la vagoanele bune care stau in parcurile reci din toata tara inclusiv in Grivita ca la locomotive nu o sa vedem investiti sau modernizari.

Toate trenurile in data de 03 mai au fost pline si destul de lungi pe sensul Mangalia-CT-Buc.Nord

RE 13808 : 5 etajate + Rama TE Acvila
IR 1588 : 11 vagoane
RE 12804 : 11 etajate

L.E : Locomotiva diesel GM 1143 care a tras trenul RE 13808 de la CT la Buc.Nord a venit deoarece mini-vacanta de 1 mai se terminase si trebuia sa ajunga cumva inapoi la Bucuresti, aceasta locomotiva impreuna cu alte 4 GM-uri au fost detasate in perioada 30 aprilie-04 mai pe litoral pentru a trage toate trenurile intre CT-Mangalia-CT la fel cum se va proceda si in sezonul estival.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2015 12:30:45    Titlul subiectului: 178971

Multumesc pentru raspunsul complet si pentru imaginile foto. Ne-am nimerit in aceleasi locuri, atat in Vama Veche (cred ca am si pozat grupul vostru de biciclisti, dar nu sunt sigur 100 %) cat si in gara la Constanta. Mi se paruse ciudat sa bage o locomotiva diesel pe trenul Regio Expres. Daca stiam luam si eu trenul vostru, dar am inteles ca nu mai erau locuri.
Totusi de ce asa de mult timp a trecut pana a venit o locomotiva de schimb ? Nu mai au locomotive de rezeva in stare de functionare ? Mi-am dat seama ca "tandemul" merge incet, comparand timpii de sosire in gari, de asemenea cand a mers in paralel cu autostrada nu mai intrecea masinile ca la 160 km/ora.
Referitor la portiunea dintre Medgidia si Mircea Voda, ce pazeste politia ? Pe celelalte sectiuni nu mai sunt probleme majore. Pana si la "gaura neagra" Sarulesti, trenurile merg repede.
Referitor la piatra in geam, acum se leaga tot. Acum am inteles de ce locomotiva a oprit brusc. Eu am crezut ca cineva a tras semnalul de alarma si apoi au fost probleme cu sistemul de franare.
Acum imi pare rau de gesturile mele de la Gara de Nord, cand am aplaudat ironic la adresa mecanicului, am scuipat inspre el si l-am injurat, dar eram, foarte nervos. Reprosurile nu era adresate neaparat inspre el, ci inspre mai marii CFR-ului

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2015 14:31:46    Titlul subiectului: 178976

Au fost 3 grupuri de biciclisti de care stiu eu dar e posibil sa mai fi fost si alte mini-grupuri sub 5 persoane. Despre primul grup nu pot spune decat ca au fost maxim 10 insi pe care i-am intalnit in Vama Veche duminica 3 mai plecand spre Mangalia. Al doilea grup a fost in jur de 53 de biciclisti care au plecat pe 30 seara spre Vama Veche campand la Padurea Argova si undeva in zona Calarasi de Constanta si seara pe 2 mai au ajuns in localitatea 2 mai si Vama Veche iar cel de-al 3-lea grup format din 14 biciclisti adica grupul meu au plecat cu RE 12803 pe 1 mai pana la Medgidia si de acolo 145 km pedale pana in Vama Veche. Eu am ajuns la Mangalia duminica dimineata cu RE 12803, am plecat seara din Pl.Vest am ajuns la Buc.Nord la 22.00 si la 02:40 din Buc.Nord iar la 07:45 am ajuns in Mangalia si apoi in Vama Veche unde am fost la campingul La Meduza unde era grupul meu de biciclisti.

Eu am avut bilet Pl.Vest-Buc.Nord si Buc.Nord-Mangalia prin oferta Cartea VSD unde e 50% reducere practic Pl.Vest-Buc.Nord-CT-Mangalia si retur m-a costat doar 43,50 lei.

Grupul 2 si grupul 3 s-au intors duminica din Mangalia la Buc.Nord cu RE 12804 in primele 2 etajate erau numai biciclete si biciclisti de grupul 1 nu stiu cu ce tren s-a intors cel mai probabil tot cu acelasi.

La Constanta este locomotiva de rezerva insa din momentul cand mecanicul da defecta locomotiva trebuiesc date niste telefoane si semnate o gramada de hartii plus timpul cat l-a facut loc de ajutor de la CT pana la Basarabi apoi iar stampile si semnaturi ca asa e birocratia, regulamentele si instructia la noi.

Politia nu stiu ce pazeste la Mircea Voda dar colegi de la munca care insotesc trenuri de marfa pana la CT dar si in restul tari mi-au spus ca acolo totul se face cu cap cand se fura cablurile de semnalizare se fura direct cu jeep-ul nu amarati aia cu carutele care i-am vazut eu din tren in zona Mircea Voda aia erau dupa altceva, totul e monitorizat si se face cu acordul celor care ar trebui sa aplice legea.

Despre trenul de 160 km/h pot sa spun ca pe 13 februarie am mers si eu cu el si am facut pe cronometru la dus 1h52' si la intoarcere 1h54' desi pe IRIS de pe infofer nu sunt relatati timpi corecti, dar am un prieten mecanic care a scos 1h46' si nu doar el mai sunt inca 2, totul depinde si de mecanic ca linia si locomotiva permite sa mergi si cu 165-168 km/h. Pe Iris de pe infofer nu sunt trecuti intotdeauna timpi corecti.

Si da la trenul meu RE 13808 chiar nu mai erau locuri insa la ultimul vagon unde am stat eu am prins 3 locuri libere caci tineri de sus de la etaj dansau pe muzica de la laptop cu boxe maricele atasate a fost frumos muzica, voie buna, bancuri, caterinca toata lumea cu bilete nasi si surpracontrolul n-au taiat niciun bilet.

Trenul tineretului revine de la jumatatea lui iunie si va circula pe ruta Sibiu-Piatra.Olt-Pitesti-Buc.Nord-CT-Mangalia si retur format doar din etajate unde un bilet Buc.Nord-CT va costa 30,50 lei sau 34,50 lei cu tot cu loc iar pana la Mangalia 36 sau 40 cu loc elevi si studenti au 50% reducere iar cei cu pret intreg daca cumpara biletul cu peste 21 de zile avans primesc 25% reducere + inca 5% daca il iau onnline.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2015 14:46:04    Titlul subiectului: 178977

In schimb la mine a fost exact invers eu discutasem la Medgidia cu mecanicul cat am stat sa ne depaseasca IR 1588 iar mecanicul m-a asigurat ca vom ajunge la timp in Bucuresti lucru care s-a si intamplat si mi-am facut o poza cu locomotiva in Gara De Nord, pentru ca nu in fiecare zi ai norocul sa ajungi la destinatie la timp cu locomotiva diesel pe 225 km electrificati. Gestul tau a fost unul normal mai ales ca ai platit un pret destul de piperat ca sa ajungi in 4 ore cu IR-ul cand RE cu care am venit eu a facut 3h08 si cu 5 opriri, gest cu care mecanici sunt obisnuiti cand au intarzieri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2015 15:16:23    Titlul subiectului: 178978

Aici alta problema vreau sa o scot in evidenta. Lipsa de comunicare. Inteleg ca e birocratie, dar asta ar trebui sa se rezolve cumva, ar trebui creeat un protocol in caz de situatii de urgenta, defectiune de locomotiva, etc.
Dar in situatia de duminica nu a existat nici o comunicare. Daca ni s-ar fi spus exact cauza problemei, poate lumea ar fi fost mai calma. De asemenea trebuia sa ni se specifice faptul ca putem cere o parte din banii inapoi, conform legislatiei de rigoare, etc.
In cazul calatoriei cu avionul, de exemplu, comunicarea este alta, ar trebui ca CFR-ul sa se inspire putin de la transportatorii aerieni in aceasta privinta.
Reveritor la Mircea Voda, acolo trebuie sa intre DNA-ul pe fir. Este chiar culmea, sa se linisteasca "baietii veseli" de la Sarulesti sau Fundulea si sa fie probleme pe Mircea Voda. Ar trebui sa fie paza cu jandarmii, asa cum a fost acum vreo doi ani la Fundulea, Sarulesti, Lehliu, etc.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Mai 2015 19:53:15    Titlul subiectului: 179151

Ce se intampla cu site-ul infofer ? Nu merge de aproape trei zile. Poti intra pe el, dar daca cauti trenuri catre diverse destinatii, nu functioneaza.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Mai 2015 20:48:30    Titlul subiectului: 179156

Foloseste cfrcalatori.ro!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2015 07:09:27    Titlul subiectului: 179157

Se lucreaza la introducerea trenurilor sezoniere spre litoral de aceea sunt perioade cand infofer nu merge. Informatile despre trenuri prima data apar pe cfrcalatori.ro apoi imediat sunt preluate si pe infofer. Si daca nu era problema cu introducerea sezonierelor tot mai sunt cazuri cand infofer da eroare. Pentru trenurile private cel mai rapid si cel mai bun site este merstren.ro unde gasiti trenurile TFC si Regiotrans cu multe detalii si informati. Atentie insa la sondajele de pe cfrcalatori.ro cel care administreaza acest site ori are probleme ori isi bate joc de o tara intreaga, fara sa mai dau detalii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Iun 2015 22:30:02    Titlul subiectului: 179729

Pe Facebook circula urmatorul text insotit de fotografia care o atasez mesalului.

Citat:
De la Madrid la Barcelona sunt 620 km. Trenul spaniol îi face în 2 ore și 30 minute.
De la București la Satu Mare sunt 605 km. Trenul nostru îi face în 14 ore și 30 minute.
Iar la sfârșitul anului vom pierde minimum 7 miliarde de euro fonduri europene pe care nu am fost în stare să le cheltuim.



1538802_929475333783076_8008942124475408572_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.46 kb
 Vizualizat:  de 21210 ori

1538802_929475333783076_8008942124475408572_n.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2015 17:44:06    Titlul subiectului: 179900

Saptamana trecuta cand am fost in Ciucas, am vazut ca s-a reluat traficul feroviar pe ruta Ploiesti-Maneciu. Din mersul masinii am vazut ca operatorul este TFC.


Tura Ciucas, 20 iunie 161.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.08 kb
 Vizualizat:  de 20990 ori

Tura Ciucas, 20 iunie 161.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2015 09:55:24    Titlul subiectului: 179909

Pe 29 august 2013 s-a plecat cu un automotor DH2 in probe pana la Maneciu si inapoi. 15 luni mai tarziu au pregatit sectia ca sa inceapa operarea astfel ca pe 17 noiembrie 2014 au mai facut niste probe iar pe 23 noiembrie 2014 au inceput sa circule.

Probe pe sectia Ploiesti-Maneciu in 29 august 2013


free image host


upload pics


photo uploader

Si cu calatori Duminica 24 mai 2015

Un Regio spre Maneciu trecand viductul Crasna


upload imagem

Ajuns in Maneciu


imagen

Regio 15150 Maneciu-PL.Sud in zi de duminica circula cu 2 automotoare. Primul ramane la Ploiesti, al doilea stationeaza vreo 40 minute cu calatori in el si se ataseaza la IR 15056 Buzau-PL.Sud-Buc.Nord astfel ca doar duminica e legatura directa Maneciu-Bucuresti special pentru turisti si studenti.

La plecarea din halta Magurele Sud


picture share
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Iul 2015 21:08:19    Titlul subiectului: 180034

Ticalosie sau prostie la CFR Calatori? Au introdus, in sfarsit, vagon de dormit la IR 1765 (Iasi - Timisoara Nord), insa angajatii de la casierii habar n-au de aceasta masura si, obisnuiti fiind ca trenul respectiv are doar cuseta, ajung in situatia penibila de a se contrazice aiurea cu clientii, fiind nevoiti in final sa admita cu coada intre picioare ca, intr-adevar, trenul are acum si vagon de dormit. Probabil ca fie sefii lor vor astfel ca masura sa dea rezultate slabe si sa scoata din nou dormitorul, fie prostia lor e dincolo de orice limita...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Iul 2015 06:20:54    Titlul subiectului: 180256

Cand intri pe infofer.ro dupa ce cauto trenurile pe o ruta, de directioneaza catre site-ul: http://mersultrenurilorcfr.ro/i adresa de cautare: http://mersultrenurilorcfr.ro/imtif/iRute.aspx?lng=ro

Problema este ca daca intri de pe infofer, site-ul http://mersultrenurilorcfr.ro pe care esti redirectionat merge foarte greu.

Daca, in schimb, intri direct pe site-ul l http://mersultrenurilorcfr.ro si cauti rutele, nu sunt probleme.

Intrebarea este de ce mai tin in viata site-ul infofer.ro ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 16 Iul 2015 06:41:50    Titlul subiectului: 180260

Intrebarea e: ce cautati pe acele site-uri (semi-)oficiale sau apartinand unor oarecare "cunoscatori", din moment ce aveti la dispozitie mersul trenurilor oficial si la zi pe site-ul oficial al CFR Calatori?!?

www.cfrcalatori.ro

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Iul 2015 07:06:37    Titlul subiectului: 180261

Stai putin, infofer este site oficial. Nu este semioficial, este de cativa ani buni.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 2 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community