Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mersul trenurilor
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 13:12:07    Titlul subiectului: Mersul trenurilor 169173

Mersul trenurilor (livrete) 2013-2014:

http://www.filehost.ro/29958244/Livrete_calatori_2014_rar
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Noi 2013 15:19:28    Titlul subiectului: 169231

Schimbare radicala a aplicatiei de interogare online a Mersului trenurilor:

www.infofer.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 29 Noi 2013 13:16:21    Titlul subiectului: 169253

Si cand vrei o informatie, SURPRIZE, SURPRIZE!

Server Error in '/IMTIF' Application.

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".


<Web>

<configuration>
<system>
<customErrors>
</system>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.


<Web>

<configuration>
<system>
<customErrors>
</system>
</configuration>
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Noi 2013 13:39:09    Titlul subiectului: 169254

Cred ca inca se lucreaza (poate ar fi trebuit sa o lase pe cea veche pana rezolvau ce mai au de rezolvat, dar nu e exclus sa fi fost nevoiti sa o puna deja pe cea noua din cauza noului grafic de circulatie si a apropierii de momentul intrarii sale in vigoare) pentru ca in fiecare zi apar si se remediaza diverse probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Noi 2013 21:51:12    Titlul subiectului: 169264

Deocamdata nu au rezolvat problema. Sa vedem zilele urmatoare.


Untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.98 kb
 Vizualizat:  de 33369 ori

Untitled.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Noi 2013 21:58:42    Titlul subiectului: 169265

Aplicatia functioneaza si o accesez fara probleme atat pe www.infofer.ro, cat si pe www.cfrcalatori.ro, primul fiind site-ul oficial al SC Informatica Feroviara SA, iar al doilea al SNTFC CFR Calatori SA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Noi 2013 22:13:30    Titlul subiectului: 169269

Da, acum merge.
Serviciul de cumparare online exista, pe www.cfrcalatori.ro dar daca intru de pe infofer.ro nu l-am gasit.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 21:16:19    Titlul subiectului: 169838

Tocmai a trecut "Dacia" (EN 347 Viena Vest - Bucuresti Nord) prin fata geamului meu (Wien Matzleinsdorfer Platz). 10 minute de intarziere la plecarea din Westbahnhof. Probabil a fost greu cu urcatul romanilor plini de papornite incarcate cu tot soiul de cumparaturi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Ian 2014 20:59:09    Titlul subiectului: 170032

Culmea CFR-ului. Un tren care ajunge inaintea graficului in aproape toate garile intermediare de pe parcurs, dar sa soseasca cu 10 minute intarziere in Bucuresti Nord. S-a intamplat pe 1 ianuarie, cand m-am intors din Constanta in Bucuresti. Ei bine, trenul IR 1588, cu plecare de la ora 19:00 din Constanta, trebuia sa ajunga dupa 2 ore si 49 de minute in Bucuresti Nord.
Intre timp s-a rezolvat problema dintre Medgidia si Mircea Voda, asa ca trenurile circula normal, cu 140 km/ora pe aceasta portiune. Ca urmare:
-la gara Cernavoda trenul a stat 5 minute (in loc de 1 minut), ca sa plece in grafic.
-la gara Fetesti trenul a stat 8 minute (in loc de 2 minute) ca sa plece in grafic !!!
-la gara Ciulnita trenul a stat 6 minute (in loc de 1 minut) ca sa plece in grafic !!

Insumat, avem 15 minute de stat degeaba. Cum de a ajuns cu 10 minute intarziere. Pai simplu, a stat la Lehliu sa astepte doua trenuri din sensul celalalt, ori circula pe un fir pana la Sarulesti, ori nu merg semafoarele. Intre Lehliu si Sarulesti, aceeasi (eterna) problema. In rest trenurile merg bine, au rezolvat (dupa doi) ani si problema de la Mostistea, unde deraiase acel tren.

In concluzie, de ce nu se modifica orarul unui tren, daca pe unele sectii nu mai sunt restrictii de circulatie ?



Vama Veche, 1 ianuarie 126.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.64 kb
 Vizualizat:  de 33138 ori

Vama Veche, 1 ianuarie 126.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 05 Ian 2014 18:34:44    Titlul subiectului: 170050

Apropo de mersul execrabil al trenului in "mistica" Romanie ma uit trenul ala care venea de la Budapesta avea la ora 22:00 deja 25 de minute intarziere ,cred ca pana a ajuns in Nord a avut peste 45 de minute intarziere.In legatura cu aceasta linie C-ta-Buc. ma bucur sa aud ca s-a rezolvat cat de cat cu intarzierile astonomice tin minte ca ultima oara cand am fost pe acolo am avut o intarziere insumata de dus-intors de 8 ore-a trebuit sa plec in aceeasi zi pe aceasta ruta si greseala mea ca am ales trenul Mad .Sunt curios cum vor evolua lucrurile in decursul anului pe acest tronson,vom putea parcurge si noi ruta in 2 ore sau vom merge in continuare in mers de melc!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Ian 2014 21:00:34    Titlul subiectului: 170056

Cel mai bine s-a circulat in a doua jumatate a anului 2011, dupa finalizarea lucrarilor. Un tren, fara oprire facea sub 2 ore jumate (ajungea in Nord cam cu 5 minute inaintea graficului), iar un tren cu doua opriri cam 2 ore si 40 de minute. Apoi a venit "fatidica" luna ianuarie, anul 2012. La primul viscol al iernii, un tren, venit de la Constanta a intrat cu 120 km/ora, in troienele formate, la Mostistea, inainte de pod, fiindca nimeni nu verificase zona, desi se stia ca acolo, la orice viscol linia se astupa. S-a circulat pe un fir o perioada, apoi au pus sina+traverse provizorii (din lemn), viteza fiind cam de 60-70 km/ora si abia la sfarsitul anului 2013 au inlocuit sina, in zona unde a deraiat acel tren.
Alta (mare) problema in 2012 a fost cauzata de furturile de la calea ferata. S-a furat cam tot ce se putea fura, cabluri, elemente de semnalizare, etc. Cel mai mult s-a furat in ziua referendumului pentru demiterea lui Basescu, cand fortele de ordine erau concentrate cu..........votarea. Tiganii au votat dupa care s-au dus la calea ferata. Din acest motiv, la finalul anului 2012, trenurile faceau iar 4,5-5 ore pana la Constanta. Semafoarele nu mergeau, asa ca trenuile opreau in gari, se circula cu ordin. Ba mai mult, in judetul Constanta, nu mai functionau nici barierele de la trecerile de nivel, asa ca se inregistrase situatia paradoxala ca trenul sa incetineasca inainte de intersectia cu un drum, fiindca bariera nu functiona. S-a scris destul de mult la noi dar mai ales pe forumurile cu tematica feroviara, se pare ca anumiti directori din conducerea CFR-ului aveau “bucurii” la companiile de autocare, de pe ruta........Bucuresti-Constanta, si nu era interes ca trenul sa mearga bine.

Incepand din primavara lui 2013 au inceput sa remedieze problemele, au bagat si jandarmi, de 1 mai, sa pazeasca calea ferata, apoi cred ca au intensificat controalele la centrele de colectare de fier vechi, fiindca nu au mai fost furturi cu asa intensitate, ca in 2012. Insa nu s-a mai circulat ca la sfarsitul lui 2011. Au ramas nerezolvate cateva probleme, si anume:
1-Mostistea-Sarulesti-Preasna-Lehliu, unde circula cu restrictie, iar trenurile opreau la Sarulesti.
2-Intre Mircea Voda si Medgidia se circula tot cu restrictie.

Am vazut ca au remediat problema dintre Medgidia si Mircea Voda. Au remediat si problema de la Mostistea (inainte de pod), dar problema de la Sarulesti inca nu au remediat-o.

In anul 2011, dupa lucrari, se circula cu 140 km/ora, integral intre Lehliu si Pantelimon, cred ca doar la podurile de la Sarulesti si Mostistea se mergea cu 120 km/ora, iar de la Pantelimon la Baneasa se mergea tot cu 120 km/ora. In prezent nu se poate circula cap-coada cu 140 km/ora de la Lehliu la Pantelimon ci numai de la Mostistea. In rest are limitare, cand cu 70 km/ora, dar si portiuni de 30 km/ora.

Alte probleme sunt podurile peste Dunare, unde se circula cu 30 km/ora. Din cate am inteles, vor incepe (teoretic) anul asta lucrarile de reabilitare, dar mai multe nu stiu.

Filmulet 1: Cum circula trenul intre Mostistea si Fundulea, in septembrie 2011, imediat dupa halta Mostistea: http://www.youtube.com/watch?v=vCX-yOC49aY
Filmulet 2: Tot intre Mostistea si Fundulea, trenul circula cu 140 km/ora, depasind majoritatea masinilor de pe autostrada: http://www.youtube.com/watch?v=l7lXY1oX-ug

Filmulet 3: Pe podul Cernavoda, restrictie de 30 km/ora: http://www.youtube.com/watch?v=L-9NXj6mUeM

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2014 08:11:24    Titlul subiectului: 173878

O imagine de pus in rama. Pentru prima oara dupa mult timp, cand un tren fara oprire face sub doua ore intre Bucuresti Nord si Constanta. Am circulat si eu vineri cu IR 1989 pana la Constanta si m-am minunat, Ma rog, acest lucru ar trebui sa fie ceva normal, pe toate magistralele principale din Romania, dar asta este deja alta discutie.
Vineri trenul a sosit la Constanta cu 7 minute mai devreme, deci timpul total a fost de o ora si 51 de minute !

Ca timpi intermediari:
-Bucuresti-Ciulnita: 49 de minute !!!
-Bucuresti-Fetesti: o ora si 4 minute (64 de minute).

Ca viteza:
Bucuresti Nord-Baneasa: 70 km/ora;
Baneasa-Pantelimon: 120 km/ora.
Apoi a mers cu 140-160 km/ora pe cea mai mare parte a traseului.

Daca nu ar fi restrictie de viteza peste podurile dunarene, timpii de parcurs ar fi si mai mici.



Bucuresti Constanta.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.68 kb
 Vizualizat:  de 32315 ori

Bucuresti Constanta.JPG



Vama Veche 11-13 iulie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.96 kb
 Vizualizat:  de 32315 ori

Vama Veche 11-13 iulie 001.jpg



Vama Veche 11-13 iulie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.17 kb
 Vizualizat:  de 32315 ori

Vama Veche 11-13 iulie 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 16 Iul 2014 06:45:33, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2014 08:16:52    Titlul subiectului: 173879

Duminica, m-am intors la Bucuresti cu perechea lui 1989, mai exact cu IR 1988. Acesta a mers foarte bine pana la ... Podul Grant (Bucuresti). Acolo a sosit la ora 21:17. Din acel moment, trenul a acumulat o intarziere de ... 8 minute Laughing Laughing

Ma gandeam, daca gara de nord este plina. Aiurea, se pare ca a asteptat sa plece trenul RegioTrans-ului R13107, venit de la Constanta si care mergea inspre Brasov.

Asadar, trenul nostru si trenul care pleca inspre Timisoara (venea de la triaj) nu aveau semnal de intrare in Gara de Nord din cauza............unui tren particular.

Adica ... din cauza unui tren particular ... trenul CFR-ului a avut intarziere !!! Nu era mai normal sa aiba prioritate la intrare in gara trenul CFR-ului in dauna trenului particular ?

Stie cineva, aceste intarzieri sunt ceva obisnuit, sau a fost o situatie exceptionala ?



Vama Veche 11-13 iulie 204.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.96 kb
 Vizualizat:  de 32311 ori

Vama Veche 11-13 iulie 204.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2014 23:12:56    Titlul subiectului: 173918

Se pare ca se circula cu 160 km/ora pe Bucuresti-Constanta: http://vacantalamare.stirileprotv.ro/stiri/bucurestenii-vor-ajunge-de-vineri-mult-mai-repede-pe-litoral-cu-cati-kilometri-la-ora-circula-trenul-de.html

Citat:
Cat dureaza un drum Bucuresti-Constanta cu noile trenuri de mare viteza ale CFR. Calatorii spun ca au trait un "miracol"

Cosmarul drumului cu trenul pana la mare a fost spulberat vineri. In Romania, a fost stabilit un record national de viteza, pe calea ferata: 160 de kilometri pe ora pe tronsonul Bucuresti-Constanta. In sfarsit, avem 4 trenuri care vor parcurge distanta pana la mare in doar doua ore.

Daca francezii stabileau un record de viteza cu 7 ani in urma, astazi a venit si randul nostru, ce-i drept la scara mica. Si Romania are incepand de vineri 4 trenuri de viteza care circula, deocamdata, doar in sezonului estival si numai pe ruta Bucuresti Nord - Constanta. CFR promite calatorilor cu aceasta ocazie ca ii va duce la mare in doar doua ore!

Testarea noului tren

Noua garnitura are 6 vagoane si este remorcata de cea mai performanta locomotiva din parcul CFR. Este comandata electronic. Din vagoane nu vedem vitezometrul locomotivei, asa ca am facut un experiment sa ne convingem. Folosind o aplicatie GPS instalata pe telefonul mobil, putem afla cu ce viteza ruleaza trenul. Rezultatul - 158 kmh - este intradevar o premiera pentru un tren romanesc de calatori.

Chiar si asa, trenul s-a dovedit lent pentru unii soferi care s-au luat la intrecere. Bineinteles, fara sa mai tina cont de viteza legala impusa de autostrada.

Calator: "Fac din Bucuresti la Constanta 2 ore, e un miracol. Am facut si 6."

Una peste alta, trenul de calatori s-a remarcat vineri prin ceva neobisnuit: Punctualitate.

"Este ora 10.55 si iata, trenul a ajuns in gara din Constanta, surprinzator, nu cu intarziere, ci chiar mai devreme cu 5 minute. Vestea proasta este ca tronsonul Bucuresti - Constanta este singurul din tara testat la asemenea viteze.", relateaza Tudor Tomos, corespondent ProTV.

Poate pentru ca avea un vagon plin cu oficiali. Emotionat de cursa inaugurala mecanicul a vrut sa se asigure ca evita orice pericol.

Noile trenuri nu opresc pe traseu in statii si fac doua curse pe zi din Bucuresti spre Constanta si retur. Pretul unui bilet ramane acelasi ca la trenurile Interregio: 92 de lei la clasa intai, respectiv 62 la a doua.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Aug 2014 21:09:30    Titlul subiectului: 174269

CFR va suplimenta trenurile cu ocazia minivacantei de 15 august. Articolul se gaseste aici.

Citat:
CFR Călători suplimentează trenurile în minivacanța de Sfânta Maria

Numărul trenurilor CFR Călători aflate în circulație va fi suplimentat în week-endul de Sfânta Maria, respectiv în zilele de 15, 16 și 17 august.
Astfel, în zilele de 15, 16 și 17 august, două trenuri vor circula suplimentar în programul Trenurile Soarelui, spre/dinspre Constanța: București Nord (07,50) — Constanța (10,30) — InterRegio 12696-1; Constanța (18,30) — București Nord (21,10) — InterRegio 12695-2.

'În perioada menționată, trenurile care pleacă din Timișoara Nord către București Nord la ora 22,10, și din București Nord către Timișoara Nord la ora 21,45, își vor prelungi ruta până la/de la Constanța. Este vorba de garniturile: Timișoara Nord (22,10) — Constanța (10,30) — InterRegio 1696/12696-1; Constanța (18,30) — Timișoara Nord (07,02) — InterRegio 12695-2/1695', se arată în comunicatul citat.

CFR Călători anunță, totodată, că vineri, 15 august, vor circula suplimentar: spre/dinspre centrul de pelerinaj din Ardeal — Mănăstirea Nicula: Cluj Napoca (11,54) — Gherla (12,50) — Regio 13402; Gherla (13,20) — Ilva Mică (15,32) — Regio 13408; Gherla (13,35) — Bistrița Nord (15,32) — Regio 13410; Dej Călători (13,00)— Cluj Napoca (14,35) — Regio 13403.

De asemenea, vor circula suplimentar spre/dinspre centrul de pelerinaj din Valea Jiului — Mănăstirea Lainici: Craiova (14,15) — Filiași (15,13) — Petroșani (18,33) — Regio 2085; Petroșani (19,15 ) — Filiași (22,51) — Craiova (23,36) — Regio 2086; spre/ dinspre localitatea Cacica: Cacica (14,00) — Suceava (14,56) — Regio 13604; spre/ dinspre localitatea Pitești: Piatra Olt (16,20) — Pitești (18,43) — Regio 9476; Pitești (19,32) — Piatra Olt (21,41) — Regio 9479.

'Trenurile InterRegio de pe rutele cele mai solicitate, din marile orașe către litoral, vor avea în compunere mai multe vagoane decât în mod obișnuit. În ziua de vineri, 15 august, unele trenuri de navetă locale nu vor circula, pasagerii având posibilitatea de a călători cu celelalte trenuri aflate în circulație pe rutele respective', se mai spune în comunicat.

Potrivit comunicatului, agențiile de voiaj nu vor avea program de lucru cu publicul vineri, 15 august. Sâmbătă și duminică, agențiile de voiaj vor funcționa după programul normal.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2014 07:12:51    Titlul subiectului: 174653

Timpii de deplasare ai trenului IR 1989, care merge fara oprire intre Bucuresti Nord si Constanta, cu viteza maxima de 160 km/ora.
Bucuresti Nord 16:00-Fundulea 16:24-Lehliu 16:35-Ciulnita 16:50-Fetesti 17:05-Cernavoda 17-23-Medgidia 17:35-Constanta 17:54 !
La Constanta a sosit cu 4 minute inaintea graficului.
De remarcat ca intre Bucuresti Nord si Fetesti, media orara a trenului a fost de...........134,76 km/ora !
Din pacate, media orara scade intre Fetesti si Cernavoda, cand avem restrictiile de 30 km/ora peste cele doua poduri dunarene, dar si la primul por dupa gara Cernavoda, unde se circula cu 50 km/ora.
In final, media orara a trenului IR 1989, care merge fara oprire intre Bucuresti Nord si Constanta, oscileaza intre 114,4 si 121,6 km/ora, dar de regula este undeva la 117 km/ora, fiind in prezent cea mai mare medie orara inregistrata la un tren de calatori in Romania. Din pacate, trenul este sezonier si va circula pana pe 14 septembrie.

Cum ar fi sa calatorim pana la Baia Mare, Satu Mare, Cluj Napoca sau Timisoara, macar cu o media orara de 100 km/ora ??
Deocamdata, vise.........

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Sep 2014 11:03:29    Titlul subiectului: 174698

Se pare ca celor de la CFR le-a venit (in sfarsit) mintea la cap. Se va circula cu 160 km/ora intre Bucuresti si Constanta si dupa sezonul estival. Articolul se gaseste aici.

Citat:
CFR Călători a anunțat că va asigura câte șapte trenuri pe sens între București și Constanța.

Începând cu data de 15 septembrie 2014, legătura dintre București Nord și Constanța va continua să fie asigurată zilnic de 14 trenuri InterRegio (șapte pe sens), cu șase mai multe decât în perioada de extrasezon a anului trecut. Dintre acestea, patru trenuri (două pe sens) vor circula cu 160 km/h, ca și în sezonul estival, parcurgând distanța dintre capitală și litoral într-o oră și 58 de minute:

IR 1987 București Nord (pl.07.30) – Constanța (sos. 09.28 )
IR 1986 Constanța (pl. 13.00) – București Nord (sos. 15.00)
IR 1989 București Nord (pl. 16.00) – Constanța (sos. 17.58 )
IR 1988 Constanța (pl. 19.10) – București Nord (sos. 21.10)
Celelalte trenuri (cinci pe sens) vor circula cu o viteză de 150 km/h, sosind la destinație în 2 ore și 16 minute, cu 25 de minute mai puțin decât în prezent (vezi Anexă).

La cererea pasagerilor, CFR Călători menține în circulație toate trenurile directe care au asigurat legătura dintre marile orașe Arad, Craiova, Iași, Suceava, Brașov și orașul Constanța.

Articolul are si o mica eroare, va las pe voi sa o descoperiti.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Noi 2014 23:35:26    Titlul subiectului: 175756

Daca aveti drum cu trenul la Budapesta si daca aveti alta legatura din Budapesta, neaparat sa va luati o marja de 2 ore jumate intre trenuri. Daca aveti de exemplu o legatura din Budapesta la o ora dupa sosirea trenului din Romania atunci aveti sansa sa ratati legatura.
Acum doua saptamani, trenul meu a avut intarziere in Keleti de o ora si 25 de minute. In total, am facut intre Bucuresti Nord si Budapeste Kelety..............17 ore si 47 de minute !!!!!!
O adevarata contraperformanta dupa parerea mea. Destinatia mea finala a fost Budapesta, dar in tren erau multi turisti straini care aveau alte legaturi din Budapesta si se cam panicau. La intoarcere trenul a mers "mai repede", doar 55 de minute intarziere. Cred ca asa o sa fie inca cativa ani, pana vor termina lucrarile de modernizare a infrastructurii.

Referitor la locomotive, si la dus si la intors erau locomotive de ale noastre.
Totusi, la ducere, vagoanele de Curtici erau in fata, asa ca a trebuit sa se decupleze locomotiva cu ele si apoi sa se cupleze (daca era tot aceeasi locomotiva care adusese trenul din gara de Nord).
M-a mirat la intoarcerea (9 noiembrie). In gara Kelety am vazut o locomotiva la coada trenului (foot 2) in timp ce locomotiva romaneasca care a tras trenul din Kelety a fost schimbata undeva pe parcurs, in gara de Nord, am vazut alta locomotiva care tragea trenul.



Budapest, 7-9 noiembrie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.69 kb
 Vizualizat:  de 31285 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 013.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 684.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.83 kb
 Vizualizat:  de 31285 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 684.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Dec 2014 08:24:02    Titlul subiectului: 175863

Din 14 decembrie vom avea un nou mers al trenurilor. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Noul mers al trenurilor intră în vigoare din 14 decembrie

CFR Călători informează că, începând cu data de 14 decembrie, va intra în vigoare Noul Plan de Mers al Trenurilor 2014-2015, care va fi valabil până la 12 decembrie 2015.

Oferta de transport feroviar de pasageri este adaptată cererii pieței atât prin optimizarea orariilor și a capacității de transport, cât și prin asigurarea condițiilor de confort pe categorii de trenuri, utilizându-se eficient resursele disponibile.

Zilnic se vor afla in circulație peste 1100 de trenuri, în funcție de perioada din an.
În perioada sporturilor de iarnă, Trenurile Zăpezii vor circula spre și dinspre cele mai căutate stațiuni montane pentru ski, cum sunt cele de pe Valea Prahovei, Vatra Dornei, Petroșani (Stațiunea Straja).

În Traficul intern

CFR Călători va asigura și în 2015 serviciul public de navetă între marile orașe și localitățile din proximitatea acestora. De asemenea, va fi menținut mersul de tren cadențat pe rutele unde condițiile de circulație și exploatare permit acest lucru și unde traficul de călători este cu preponderență de navetă: București Nord – Ploiești, București Nord – Pitești și Constanța – Mangalia (în sezonul estival).

Pentru asigurarea accesibilității și mobilității călătorilor, dar și pentru desfășurarea unui transport competitiv, unele trenuri InterRegio, cu plecări din Cluj, Craiova, Pitești și alte orașe, au fost transformate în trenuri Regio, cu opriri în mai multe stații de pe traseu. Astfel că, față de anul 2014, pasagerii vor putea călători cu mai multe trenuri Regio, la tarifele aferente acestui rang de tren.

În ceea ce privește zonele turistice precum Valea Prahovei, Vatra Dornei, Petroșani, pasagerii vor beneficia de un număr suficient de trenuri în funcție de sezon și de trafic. Astfel, în această iarnă, după suplimentările capacității de transport din perioada Sărbătorilor de iarnă, CFR Călători va introduce în circulație Trenurile Zăpezii, prin care pasagerii vor ajunge în cele mai căutate destinații turistice montane din România.

În plus, prin această ofertă, în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2015, se va acorda 25% reducere de preț la bilete. Reducerea se va aplica la trenurile care vor circula de luni până joi, pentru călătoriile, pe rută directă, la clasa a 2-a, cu trenuri InterRegio care au ca punct de plecare sau destinație:

În Traficul internațional

În 2015, pasagerii vor putea să călătorească în afara țării zilnic, cu trenuri directe din București Nord către, Viena (de la 39 Euro pe sens), Budapesta (de la 29 Euro pe sens) și Sofia. De asemenea, oferta de transport internațional include trenuri zilnice directe către Budapesta și din: Timișoara, Brașov, Târgu Mureș și Cluj Napoca.


Menționăm faptul că în anul 2015 trenurile de pe ruta București Nord – Constanța vor avea în continuare durate de parcurs reduse, de aproximativ 2 ore.

Pe de altă parte, vor continua lucrările de reabilitare a tronsonului feroviar Sighișoara – Curtici pe coridorul IV PANEUROPEAN, demers care va avea efect direct în diminuarea capacității de circulație (până la 50% pe zonele cu lucrări) și posibile întârzieri accidentale.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 04 Dec 2014 12:51:52    Titlul subiectului: 175865

guest a scris:
in timp ce locomotiva romaneasca care a tras trenul din Kelety a fost schimbata undeva pe parcurs, in gara de Nord, am vazut alta locomotiva care tragea trenul.

La Dacia locomotivele se schimba la Brasov. Adica locomotivele cu care se pleaca din Kelety duc trenul pana la Brasov pentru ca apartin depoului Brasov. Nu stiu daca si la Ister este la fel. Oricum dupa noul mers locomotivele vor fi schimbate la Simeria, pentru ca si Dacia si Ister vor merge pe M200 si de la Simeria vor fi atasate locomotivele diesel. Probabil si Dacia si Ister vor fi facute cu locomotive de Arad pe distanta Simeria - Budapesta si retur.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Dec 2014 19:10:45    Titlul subiectului: 175867

Multumesc pentru informatii. E un lucru bun ca trenurile vor merge pe M200, cat timp sunt lucrari pe ruta Sighisoara-Alba Iulia.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 04 Dec 2014 22:00:16    Titlul subiectului: 175869

Livret general 2014-2015 (sursa: forumtrenuri.com)


Livret_complet_pag_3-298.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Livret_complet_pag_3-298.rar
 Mărime fișier:  627.43 kb
 Descărcat:  de 510 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2014 08:18:25    Titlul subiectului: 175872

M-am uitat putin pe livret. Cea mai "spectaculoasa" scadere de viteza mi se pare pe ruta Timisoara Est-Belint Hm (inainte de Lugoj). Am fost de cateva ori cu trenul la Timisoara si, chiar in 2012, pe Lugoj-Timisoara se mergea integral cu 120 km/ora. Acum se merge doar de la Lugoj la Belint cu 120 si apoi cu 70 km/ora ca apoi de la Timisoara Est la Tumisoara sa se mearga cu 85 km/ora.
Ce s-a itamplat acolo, stie cineva sa ne spuna ? De ce asa restrictie de viteza ? Practic, acum se face aproape o ora intre Timisoara Nord si Lugoj !
Tot pe ruta Bucuresti-Timisoara, am impresia ca au crescut putin viteza, la 70 km/ora in zona valea Cernei (Baile Herculane). De obicei pe acolo trenul mergea cu 30-50 km/ora !

Au scazut cumva si viteza pe sectorul Constanta-Palas ? 60 km/ora pare cam putin.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2014 12:45:17    Titlul subiectului: 176085

Referitor la mersul de tren international, trenul Dacia are grupa de la/pentru Sighisoara care se ataseaza la Dacia in statia Simeria ( IR 1628/1629). Stie cineva acest tren si implicit si trenul Dacia este remorcat pana la Budapesta de locomotive ale depoului Brasov care sunt trimise la Sighisoara sau de catre locomotive ale depoului Arad? Pentru ca Transilvania si Ister sunt remorcate pe distanta Simeria - Budapesta si retur de catre locomotive ale depoului Arad. De asemenea Serdica (Sofia - Budapesta si retur) este remorcat pe distanta Craiova - Budapesta si retur de catre locomotive ale CFR sau ale MAV, pentru ca trenurile Traianus si Cris sunt remorcate de locomotive MAV.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2014 22:13:29    Titlul subiectului: 176159

Pe site-ul CFR-ului, a aparut informatia conform careia, in perioada sarbatorilor, trenurile care circula din Bucuresti spre principalele rute din tara, vor fi suplimentate cu vagoane.

Citat:
Circulația trenurilor în perioada Sărbătorilor de Iarnă

CFR Călători informează că în perioada 19 decembrie 2014 - 5 ianuarie 2015, pentru adaptarea capacității de transport la solicitările publicului cu prilejul Sărbătorilor de Iarnă, trenurile care circulă pe cele mai solicitate rute din București spre Sighetu Marmației, Satu Mare, Vatra Dornei, Suceava, Timișoara Nord, Brașov, Craiova, Brașov, Bicaz, Botoșani, Iași, Baia Mare, Arad, vor fi suplimentate cu vagoane clasă, vagoane de dormit și cușete.
De asemenea, și trenurile care fac legătura între Timișoara și Iași, stațiunile de pe Valea Prahovei și principalele orașe ale țării vor fi suplimentate cu vagoane.

În unele zile libere din perioada 25 decembrie 2014 - 3 ianuarie 2015, când traficul de călători este extrem de redus, o serie de trenuri InterRegio precum și unele trenuri Regio nu vor circula. Rugăm toți pasagerii să țină cont de acest aspect când își planifică deplasările cu trenul și să consulte, pentru informații actualizate, fie pagina de internet a companiei, fie să telefoneze la biroul de informații din stația de plecare.



Având în vedere cererea mare de bilete din perioada sărbătorilor, recomandăm pasagerilor să achiziționeze din timp legitimațiile de călătorie, în special pentru trenurile de lung parcurs care au în compunere vagoane de dormit și cușetă. Biletele pot fi cumpărate online ușor și rapid, de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, cu o reducere suplimentară de 5 %. La verificarea lor în tren este necesară doar prezentarea id-ului de bilet primit pe e-mail. De asemenea, CFR Călători reamintește tuturor pasagerilor că pot beneficia de o numeroase oferte comerciale foarte avantajoase.

CFR Călători mulțumește tuturor celor care își cumpără de fiecare dată bilet:

ü Online de pe www.cfrcalatori.ro

ü De la automatele XsellKiosk din gări

ü De la automatele ZebraPay

ü Prin rezervare telefonică

ü Direct de la casele de bilete din gări și agenții de voiaj CFR

ü De la distribuitori autorizați (agenții de turism)

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 1 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community