Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mersul trenurilor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2019 12:36:55    Titlul subiectului: 201918

Fata de acum cativa ani nu mai este asa de multa mizerie pe trenurile regionale de pe ruta Fetesti-Bucuresti Obor. De fapt conditiile de pe microbuzele care merg de la Bucuresti la Lehliu sau Bucuresti-Fundulea sunt cam la fel cu cele de pe trenurile Regio.
7-8 vagoane in compunerea unui tren regio, pe aceasta ruta, este deocamdata de domeniul trecutului.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2019 13:25:33    Titlul subiectului: 201924

Din păcate, da. Dar, așa cum ai spus și tu, cu câteva investiții necesare, poate fi o rută profitabilă. Vedem, sperăm să se schimbe ceva în bine dacă iau ramele acestea electrice. Totuși, ruta București Obor - Pantelimon nu e trecută în planul de modernizare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 12:52:47    Titlul subiectului: 202016

De fapt, cel putin 7 vagoane sunt in total. 6 supraetajate si un vagon simplu.

Exista cel putin trei perechi de trenuri, care merg pe aceasta ruta. Doua garnituri merg intre Bucuresti Obor si Fetesti, iar o garnitura intre Bucuresti si Constanta.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 14:48:37    Titlul subiectului: 202042

Mda. Eu încă îmi mai amintesc de vremea când pleca un accelerat de la Gara Obor. Era mai avantajos pentru cei din estul Capitalei. Păcat că nu mai e.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 15:15:34    Titlul subiectului: 202049

Trenuri IR nu mai pleaca din Obor, dupa modernizarea caii de rulare din Bucuresti (Carpati) la Pantelimon, o data cu modernzarea M800
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2019 21:47:58    Titlul subiectului: 202094

Astazi mi-am luat teapa cu trenul R8106. De obicei consult site-ul CFR-ului, sectiunea "Trenul meu". Pana nu demult, sistemul de informare al CFR-ului este destul de bun. In ultimele zile cand am folosit trenul ca sa fac naveta la munca, am constatat ca informatiile nu mai sunt asa de "proaspete".
Pe 7 august de exemplu, trenul R8016 mai avea putin si intra in gara Fundulea, dar pe "Trenul meu", trenul era afisat la Lehliu Laughing Laughing Laughing

In coltul din dreapta sus a capturii foto este ora afisata pe mobilul meu. Jos puteti vedea ora la care sunt actualizate informatiile pe site-ul CFR, sectiunea "Trenul meu".

De precizat ca R8016 a intrat in gara Fundulea la ora 16:02 iar sistemul informatic il dadea tot la Lehliu Laughing Laughing Laughing

Alteori, trenul intra in Fundulea, iar pe "Trenul meu" apare ca fiind la Sarulesti Laughing Laughing Laughing

Am folosit de multe ori in trecut "Trenul meu", dar acum, actualizarile se fac mult mai greu, comparativ cu anii trecuti !



Screenshot_20190807_155903_com.android.chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.04 kb
 Vizualizat:  de 9323 ori

Screenshot_20190807_155903_com.android.chrome.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2019 21:54:06    Titlul subiectului: 202095

Cum am luat azi teapa. Vad ca trenul R8106 este intarziat cu 18 minute. Cand ma uit pe "trenul meu", 8016 era afisat ca fiind la Dor Marunt.
Plec mai tarziu de la birou inspre gara. Ma uit iarasi. Vad ca trenul este la Lehliu, fiind intarziat cu 15 minute. Problema este ca s-a facut ora 16:28, iar pe "Trenul meu" nu s-a mai actualizat nimic, trenul era afisat ca fiind tot la Lehliu.

Cand au dat drumul marfarului de pe linia 4 sa plece inspre Branesti si din celalalt sens a trecut o locomotiva solo spre Lehliu, m-am prins pe loc ca, cel mai probabil, s-a defectat locomotiva trenului R8016.
Asta era pe la ora 16:40. M-am enervat instant, am facut o mica revolutie in gara, chiar am vrut sa sparg geamurile pasarelei, dar am constatat ca sunt din plexiglas !

De ce nu au anuntat pe sistemul informatic ca trenul sta mai mult la Lehliu ?
Practic, am pierdut 20-30 de minute, bazandu-ma pe informatiile eronate furnizate de site-ul CFR, sectiunea "Trenul meu"



Screenshot_20190809_162104_com.android.chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.98 kb
 Vizualizat:  de 9320 ori

Screenshot_20190809_162104_com.android.chrome.jpg



Screenshot_20190809_162817_com.android.chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.82 kb
 Vizualizat:  de 9320 ori

Screenshot_20190809_162817_com.android.chrome.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2019 21:55:24    Titlul subiectului: 202096

Nu am mai stat la tren, ulterior am mai consultat sectiunea "Trenul meu" si am vazut ca R8016 a avut intarziere de 78 de minute. Acum stau sa ma intreb, pentru ce isi primesc leafa baietii de la sistemul informatic al CFR-ului ?


Screenshot_20190809_171851_com.android.chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.36 kb
 Vizualizat:  de 9319 ori

Screenshot_20190809_171851_com.android.chrome.jpg



Screenshot_20190809_184835_com.android.chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.78 kb
 Vizualizat:  de 9319 ori

Screenshot_20190809_184835_com.android.chrome.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan_PB



Data înscrierii: 26/Apr/2013
Ultima vizita: 16/Feb/2021
Mesaje: 30
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 10 Aug 2019 10:37:05    Titlul subiectului: 202099

Băieții de la sistemul informatic n-au nimic de a face cu datele din Iris. Raportările sunt făcute de către IDM, care atunci când se defectează o locomotivă care dă peste cap circulația, au lucruri mai importante de făcut decât să raporteze trenul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Aug 2019 21:01:11    Titlul subiectului: 202106

Ca si platitor de taxe si impozite am pretentia ca lucrurile sa mearga bine. Prin urmare ori sistemul Trenul meu merge bine, ori il desfinteaza.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 11 Aug 2019 15:17:46, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan_PB



Data înscrierii: 26/Apr/2013
Ultima vizita: 16/Feb/2021
Mesaje: 30
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 10 Aug 2019 21:40:49    Titlul subiectului: 202108

Treaba băieților de la informatică este să se asigure că sistemul funcționează dpdv tehnic și cât timp site-ul se încarcă și îți arată informațiile ÎNREGISTRATE ale unui tren înseamnă că ei și-au făcut partea lor de treabă.

Faptul că un tren apare sau nu bine, ține dacă el este introdus în sistem de personalul din teren. Personalul din teren care face asta sunt Impiegații de Mișcare din stații și halte, pentru că ei văd trenul trecând prin stație, nu băieții de la informatică, că ei nu au biroul în fiecare gară din țară.

Când trenul trece și IDM intră înapoi în birou face și raportarea în Infofer.

Dacă trenul s-a defectat, prima sarcină și grijă a unui IDM este să ia legătura cu regulatoarele de circulație cu care să decidă cum se va desfășura circulația pe liniile rămase libere (presupunând că trenul nu s-a defectat în linie curentă pe o secție cu linie simplă), inclusiv îndrumarea locomotivei de ajutor și a manevrelor aferente, presupunând că operatorul de transport al cărui tren este defect găsește una.

Da, ăsta e adevărul despre cum se circulă pe calea ferată și despre cum mai ajunge la călători o parte din informație. Nu e nimeni plătit special să raporteze trenul stație de stație, este doar încă o sarcină pe care IDM-ul o are în grijă după ce întâmpină trenul. Văd că ai făcut ceva timp naveta în ultima perioadă și presupun că de fiecare dată până acum ți-a mers OK Infoferul. De cazurile alea nu am văzut să fi povestit. Eu unul îl folosesc de aproape 4 ani și în 95% din cazuri mi-a mers bine, iar în acele puține cazuri care fac 5% mi-am dat singur seama că e ceva în neregulă pe traseu și fie m-am reorientat spre alt tren, fie spre mașină.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1959
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 11 Aug 2019 11:58:57    Titlul subiectului: 202111

In sectiunea detalii al fiecarui tren sunt trecute toate opririle de pe parcursul acestuia.
Daca trenul opreste intr-o gara fara personal/halta , nu este nimeni sa faca actualizarea pe site. Daca trenul are o problema intre doua gari , acesta va aparea ca fiind in parcurs , plecat de la ultima gara , dar nu va fi scris nicaieri ca trenul este defect/a avut accident , etc. , doar va aparea intarzaiat la sosirea in prima statie cu personal. Biroul de informatii din gara , daca exista , ar trebui sa stie ce s-a intamplat cu trenul. De obicei , garile cu personal sunt cele care au semnale si macazuri , iar garile fara personal sunt cele fara semnale si macazuri.
Un exemplu de pe sectia M300 intre Oradea si Cluj Napoca , trenul R3078.
In dreptul garilor de pe traseu unde exista personal , va aparea mentiunea real in cazul trenului care a parasit statia , sau estimat in cazul trenului care urmeaza sa ajunga in statie (Oradea , Oradea Est , Osorhei , etc). Daca in dreptul unei opriri nu este scris nimic , asa cum am spus mai sus , nu exista personal (Sacadat , Sabolciu , Tetchea , Alesd hc , etc.) , iar estimarea sosirii trenului se face pe baza timpului de parcurs dintre statia anterioara si cea actuala.



r3078.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.85 kb
 Vizualizat:  de 9253 ori

r3078.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Aug 2019 15:19:43    Titlul subiectului: 202113

Da, bine punctat, nu prea mai este personal in garile mici. Cred ca asta este unul din motivele principale pentru care nu se mai fac asa de repede actualizarile, ca si in urma cu 2-3 ani. Acum, o actualizare se face la un interval cuprins de 15-20 de minute (poza 1). Cel putin pe ruta Constanta-Bucuresti sau Predeal-Bucuresti.

Bogdan_PB a scris:
Nu e nimeni plătit special să raporteze trenul stație de stație, este doar încă o sarcină pe care IDM-ul o are în grijă după ce întâmpină trenul.

Pai ar cam trebui sa fie cineva special platit pentru asta, care sa raspunda pentru acest serviciu. Nu doar sa fie ceva, de dragul de a fi Laughing Laughing Laughing



Screenshot_20190810_081219_com.android.chrome.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.44 kb
 Vizualizat:  de 9199 ori

Screenshot_20190810_081219_com.android.chrome.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 12 Aug 2019 07:03:42, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Aug 2019 15:35:54    Titlul subiectului: 202117

Ieri a fost nebunie totala pe trenul Regio 3001 care merge la munte. In primul rand, trenul a avut 5 vagoane supraetajate in compunere, in loc de sase. La intoarcere, R3008 a avut numai doua vagoane iar R3010 a avut trei vagoane.

Acum, sa vedem beneficiile introducerii rezervarii locului. A fost haos total. Multi si-au facut rezervare on-line, dar nu gaseau locul cu usurinta in tren. Imaginati-va trenul supraglomerat, iar oamenii se miscau dintr-un vagon intr-altul, cu bagaje cu tot in cautarea locurilor.

Navestistii care au lucrat in tura de noapte, si mergeau la Peris sau Crivina, nu au mai gasit locuri disponibile, asa ca au fost sculati de pe scaune.

Cel mai revoltator, o doamna insarcinata in 7 luni a fost sculata in picioare de catre un student, acesta avand locul rezervat !

La intoarcere de la munte am mers cu R3012. Locuri libere nu mai erau decat de la Ploiesti. Nasul ne-a spus ca de la Brasov au fost rezervate peste 100 de locuri, prin servicuul on-line iar de la Sinaia peste 150 de bilete on-line. Trenul avea 3 vagoane supraetajate, deci 360 de locuri.
La Sinaia, aceeasi poveste cu oameni care cautau locurile pe care le-au rezervat.

Tin minte ca CFR-ul a mai avut aceasta masurta in urma cu vreo 3 ani. Atunci era sa iasa o mica revolutie si calatorii erau sa il bata pe nas. Intr-un final CFR-ul renuntase la aceasta masura. Chiar sunt curios cat timp vor mentine aceasta masura cu rezervarea locului pe trenurile Regio de Valea Prahovei. Vor sa vada dupa cat timp izbucneste revolta in randul calatorilor ? Poate vor sa faca un studiu de caz. Din pacate tot nasii vor fi cei care vor suferi......



Bilete CFR, 10 august 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.78 kb
 Vizualizat:  de 9221 ori

Bilete CFR, 10 august 001.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 14 Aug 2019 09:02:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Aug 2019 09:01:13    Titlul subiectului: 202165

Astazi, trenul regio R8021, care merge de la Bucuresti-Obor la Constanta era aproape plin. Daca, pana acum, va povesteam ca gradul de ocupare al acestui tren, rareori depaseste 50 %, iata ca astazi toate asteptarile au fost depasite. Cauza ? Cei care vor sa mearga la mare si s-au hotarat tarziu sa faca acest lucru, nu au mai gasit bilete pe trenurile IR care pleaca din Gara de Nord. Asa ca s-au orientat spre trenul regio care pleaca din gara Obor, chiar daca aceste face mai mult de patru ore pana la Constanta. Cel mai probabil ca in perioada minivacantei de Sf. Maria, vor fi ceva mai multi calatori care vor folosi trenul R8021 pentru a ajunge la mare.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Aug 2019 15:50:27    Titlul subiectului: 202197

CFR zice ca pentru minivacanta de 15 august a pus la bataie toata capacitatea de transport disponibila. Comunicatul oficial al CFR il gasiti aici.

Citat:
Capacitatea de transport de Sărbătoarea Sf. Maria

n contextul unui trafic crescut prilejuit de Sărbătoarea Sfintei Maria, CFR Călători Călători operează trenurile folosind capacitatea de transport maximă tehnic disponibilă. Zilnic, sunt puse în circulație peste 1050 de trenuri care asigură serviciul public de transport feroviar de pasageri.

În zilele de 14, 15, 16, 17, 18 august, va circula suplimentar

IR 12583 pe ruta București Nord (plecare 11:15) – Constanța (sosire 13:37). Trenul va avea opriri în stațiile Ciulnița (12:16), Fetești (12:3Cool, Cernavodă Pod (12:54) și Medgidia (13:12).
Pentru a preîntâmpina situațiile neplăcute generate de epuizarea locurilor la trenuri, CFR Călători recomandă pasagerilor să își programeze din timp călătoria către destinațiile dorite, să folosească toate trenurile puse la dispoziție de CFR Călători din graficul unei zile de circulație și să își cumpere cu ANTICIPAȚIE legitimațiile de călătorie utilizând toate canalele de distribuție.

În plus, pentru cumpărarea în avans a legitimațiilor de călătorie se acordă reduceri între 10% și 25%, iar la cumpărarea ONLINE se adaugă un discount de 5%. De asemenea, se pot alege și alte variante tarifare care acordă reduceri la transport prin ofertele comerciale. Detalii pe www.cfrcalători.ro, secțiunea Trafic intern/oferte.

***

În toată luna August pot să apară vârfuri importante de trafic ce vor solicita la maximum capacitatea de transport pusă la dispoziție, pe următoarele relații:

spre/dinspre Litoral – zilnic, până la data de 15 septembrie, cu creșteri semnificative ale vânzărilor îndeosebi pentru sărbătorile legale și zilele de sfârșit de săptămână;
spre/dinspre Valea Prahovei – în special în zilele de sfârșit de săptămână și sărbători legale;
CFR Călători pune la dispoziția publicului toate locurile disponibile în trenuri, cu o anticipație de 30 de zile.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Aug 2019 17:35:42    Titlul subiectului: 202224

Surpriza, trenul R3012 (Brasov-Bucuresti Nord) avea cinci vagoane in compunere, duminica asta. Chiar si asa toate erau pline si lumea statea in picioare, fiind finalul minivacantei de Sf. Maria.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1959
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 23 Aug 2019 17:43:44    Titlul subiectului: 202266

Trenul Venice Simplon-Orient-Express va intra anul acesta in Romania prin Episcopia Bihor si va circula pe M300 , deoarece vor fi niste lucrari de intretinere pe linia M200 intre Ghioroc-Glogovat (pe sectia Radna-Arad) și Deva-Simeria. De asemenea trenurile care circula intre Arad si estul tarii vor fi deviate prin Oradea , pe liniile 310 si M310 , sau vor fi anulate pe distanta Arad-Simeria.
Programul de circulatie al VSOE: IC 12001-2 , 25/26 august 2019

Episcopia Bihor 22:30 - 23:00
Oradea 23:09 - 23:12
Cluj Napoca 01:39 - 01:54
Teius 03:48 - 05:40
Sighisoara 07:11 - 07:14
Brasov 09:59 - 10:14
Predeal 10:52 - 10:54
Sinaia 11:15 - 14:45
Ploiesti Vest 15:36 - 15:37
Bucuresti Nord 16:30

IC 12003 27.08.2019
BUCURESTI NORD 9:50
VIDELE 10:43-10:44
GIURGIU NORD 11:53-12:20
GIURGIU NORD FR 12:31.


Un articol despre trenurile care vor fi afectate de lucrari , si traseul acestora : https://www.revista-patronatelor.ro/schimbari-importante-in-mersul-trenurilor-pe-rutele-radna-arad-si-deva-simeria-din-24-august-cfr-incepe-reabilitarea-liniei/?fbclid=IwAR2OrBcUSuEbU1GV5FQ_InDDozogQRmLHdpO7P1PHT7WE2rjxWb4In_fenA
Schimbări importante în mersul trenurilor, pe rutele Radna-Arad și Deva-Simeria. Din 24 august, CFR începe reabilitarea liniei

În perioada 24-29 august 2019, pentru efectuarea de către CNCF CFR SA a unor lucrări la infrastructura feroviară pe secțiunile Ghioroc-Glogovăț (pe secția Radna-Arad) și Deva-Simeria a fost necesară modificarea circulației trenurilor operate de CFR Călători, arată un comunicat transmis marți de transportatorul feroviar.

Schimbarea mersului trenurilor va avea loc după cum urmează:

în perioada 25 – 29 august, trenul IR 74 Brașov – Budapesta se anulează pe distanța Brașov – Sibiu – Simeria – Arad și circulă conform orarului din Mersul Trenurilor pe distanța Arad – Curtici – Lokoshaza – Budapesta.
în perioada 24 – 28 august, trenul IR 75 Budapesta – Brașov se anulează pe distanța Arad – Simeria – Sibiu – Brașov și circulă conform orarului din Mersul Trenurilor pe distanța Budapesta – Lokoshaza – Curtici – Arad.
în perioada 24/25 – 28/29 august, trenul IR 12348/346 București Nord – Predeal – Brașov – Sighișoara – Teiuș – Simeria – Conop – Arad – Curtici – Lokoshaza – Viena se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12346 pe rută deviată: București Nord (plecare 12.05) – Predeal – Brașov – Sighișoara – Teiuș – Războieni – Cluj Napoca – Aleșd – Oradea – Episcopia Bihor (sosire 00.07 /plecare 00.35) – Biharkeresztes – Viena.
în perioada 25 – 29 august, trenul IR 347/12349 Viena – Lokoshaza – Curtici – Arad – Conop – Simeria – Teiuș – Sighișoara – Brașov – Predeal – București Nord se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12347 pe rută deviată: Viena – Biharkeresztes – Episcopia Bihor (sosire 04.25 plecare 04.52) – Oradea – Aleșd – Cluj Napoca – Războieni – Teiuș – Sighișoara – Brașov – Predeal – București Nord (sosire 17.02).
în perioada 24/25 – 28/29 august, trenul IR 472 București Nord – Predeal – Brașov – Sibiu – Simeria – Conop – Arad – Curtici – Lokoshaza – Budapesta se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12474 pe rută deviată: București Nord (plecare 17.45) – Predeal – Brașov – Sighișoara – Teiuș – Războieni – Cluj Napoca (sosire 02.10) și circulă cuplat cu trenul 406 (Brașov – Budapesta), pe distanța Cluj Napoca – Episcopia Bihor – Biharkeresztes – Budapesta.
în perioada 24/25 – 28/29 august, trenul IR 473 Budapesta – Lokoshaza – Curtici – Arad – Conop – Simeria – Sibiu – Brașov –Predeal – București Nord se anulează și circulă pe rută deviată, cuplat cu trenul IR 407 (Budapesta – Brașov) pe distanța Budapesta – Biharkeresztes – Episcopia Bihor – Cluj Napoca. Din Cluj Napoca circulă ca tren IR 12475 Cluj Napoca (plecare 02.27) – Războieni – Teiuș – Sighișoara – Brașov – Predeal – București Nord (sosire 11.22).
în perioada 24/25 – 28/29 august, trenul IR 1765 Iași – Cluj Napoca – Teiuș – Simeria – Conop – Arad – Timișoara Nord se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12765 pe rută deviată: Iași (plecare 15.25) – Cluj Napoca – Oradea – Ciumeghiu – Arad – Timișoara Nord (sosire 07.03).
în perioada 24/25 – 28/29 august, trenul IR 1766 Timișoara Nord – Arad – Conop – Simeria – Teiuș – Cluj Napoca – Iași se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12766 pe rută deviată: Timișoara Nord (plecare 13.35) – Arad – Ciumeghiu – Oradea – Cluj Napoca – Iași (sosire 07.46).
în perioada 24/25 – 28/29 august, trenul IR 1837 Iași – Cluj Napoca – Teiuș – Simeria – Conop – Arad – Timișoara Nord se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12837 pe rută deviată: Iași (plecare 18.30) – Cluj Napoca – Oradea – Ciumeghiu – Arad – Timișoara Nord (sosire 09.52).
în perioada 24/25 – 28/29 august, trenul IR 1838 Timișoara Nord – Arad – Conop – Simeria – Teiuș – Cluj Napoca – Iași se anulează și în locul lui circulă trenul IR 12838 pe rută deviată: Timișoara Nord (plecare 17.20) – Arad – Ciumeghiu – Oradea – Cluj Napoca – Iași (sosire 10.05).
în perioada 23/24 – 28/29 august, trenul IR 1921 Mangalia – Arad circulă conform orarului din Mersul Trenurilor pe distanța Mangalia – Constanța – Lehliu – București Nord – Videle – Craiova – Târgu Jiu – Simeria și se anulează pe distanța Simeria – Conop – Arad. În perioada 24 – 29 august, în locul trenului IR 1921, pe distanțaTimișoara Nord (plecare 10.50) – Vinga – Arad (sosire 11.51) circulă trenul IR 12993 (ramură/grupă de vagoane de la trenul IR 1991 Mangalia – Timișoara Nord).
în perioada 24/25 – 29/30 august, trenul IR 1922 Arad – Mangalia se anulează pe distanța Arad – Conop – Simeria și circulă conform orarului din Mersul Trenurilor pe distanța Simeria – Târgu Jiu – Craiova – Videle – București Nord – Lehliu – Constanța – Mangalia. În perioada 24 – 29 august, în locul trenului IR 1922, pe distanța Arad (plecare 16.10) – Vinga – Timișoara Nord (sosire 17.10) circulă trenul IR 12994 (ramură/ grupă de vagoane pentru trenul IR 1992 Timișoara Nord – Mangalia).
în perioada 25 – 29 august, trenul IR 1811 Sibiu – Deva – Timișoara Nord se anulează pe distanța Sibiu – Simeria – Deva și circulă conform orarului din Mersul Trenurilor pe distanța Deva – Timișoara Nord.
în perioada 24 – 28 august, trenul IR 1812 Timișoara Nord – Deva – Sibiu se anulează pe distanța Deva – Simeria – Sibiu și circulă conform orarului din Mersul Trenurilor pe distanța Timișoara Nord – Deva.
în perioada 24 – 29 august, trenul IR 1818 Timișoara Nord – Deva – Târgu Mureș se anulează pe distanța Deva – Simeria – Târgu Mureș și circulă conform orarului din Mersul Trenurilor pe distanța Timișoara Nord – Deva.
în perioada 24/25 – 29/30 august, trenul IR 1819 Târgu Mureș – Deva – Timișoara Nord se anulează pe distanța Târgu Mureș – Simeria – Deva și circulă conform orarului din Mersul Trenurilor pe distanța Deva – Timișoara Nord.
în perioada 24 – 28 august, trenul IR 1536 Timișoara Nord – Cluj Napoca se anulează.
în data de 25 august, trenul IR 1736 Timișoara – Cluj Napoca se anulează.
în perioada 25 – 29 august, trenul IR 1531 Cluj Napoca – Timișoara Nord se anulează.
în perioada 24 – 29 august, trenurile IR 1926 și IR 1925 Deva – Simeria – Craiova și retur circulă conform graficului din Mersul Trenurilor pe distanța Simeria – Craiova și retur, iar pe distanța Deva – Simeria și retur se asigură transportul pasagerilor cu mijloace auto.

Presupun ca pentru cateva zile va creste si traficul de trenuri de marfa pe liniile 310 si M300.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 29 Aug 2019 17:10:22    Titlul subiectului: 202335

Trenul de la Viena din data de 23/24 august a avut niște modificări de circulație. Comunicatul CFR Călători:
https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/in-atentia-pasagerilor-care-calatoresc-cu-trenul-dacia-viena-budapesta-bucuresti-nord-in-23-24-august/
Citat:

În atenția pasagerilor care călătoresc cu trenul DACIA: Viena – Budapesta – București Nord în 23/24 august
București, 23 august 2019

Călătorii care au legitimații de călătorie pentru data de 23/24 august 2019 la trenul internațional Dacia – IR 347, Viena (plecare 19:42) – Budapesta – București Nord, vor călători de la Viena la Budapesta în vagoane clasă aparținând companiei MAV Start, iar de la Budepesta la București Nord, în vagoanele românești (clasă/cușetă/dormit).

Acest fapt este generat de limitarea, din motive de circulație, la stația Budapesta a trenului Dacia IR 346 București Nord – Budapesta – Viena, cu plecare în data de 22/23 august 2019.

CFR Călători cere scuze clienților săi pentru aceste inconveniente.

Pasagerii care vor să renunțe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor achiziționate și neutilizate (fie pentru întreaga rută, fie pentru distanța neefectuată din ruta respectivă), conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare: https://www.cfrcalatori.ro/informatii-de-calatorie/.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Sep 2019 07:17:39    Titlul subiectului: 202461

Este ultimul week-end in care circula trenurile sezoniere catre litoral: https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/programul-estival-de-transport-trenurile-soarelui-2019/

Citat:
CFR Călători informează că, începând cu data de 14/15 iunie 2019, va lansa programul estival de transport “Trenurile Soarelui”. Timp de aproape trei luni, până la data de 8/9 septembrie, peste 40 de trenuri vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu stațiunile de la Marea Neagră și Delta Dunării

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 11:57:13    Titlul subiectului: 202550

Ei bine, duoa o luna jumate, midibuzul angajatorului unde lucrez, s-a reparat, asa ca am terminat naveta cu trenul pe ruta Gara Obor-Fundulea.
A fost o luna interesanta, in care am reusit sa fac o ragiografie a situatiei trenurilor Regio de pe aceasta ruta.
Scriu, aici, pe scurt, cateva concluzii.

Prima concluzie: mentalitatea retrograda a romanilor. Multi colegi m-au privit ca un nebun ca am facut naveta cu trenul. Daca ar fi fost alta varianta mai convenabila decat trenul Regio, evident ca as fi folosit-o. Eu am dat dovada de o mentalitate vest-europeana. Acolo, este ceva normal sa mergi cu trenul la locul de munca. De exemplu, am avut delegatii anii trecuti. O data am avut vizita unui vicepresedinte de multinationala. Acesta lucra in Elvetia si facea naveta pana la Geneva, zi de zi, 60 km cu trenul. La ei este ceva normal sa mergi cu trenul.
Romanii nu vor fi in stare niciodata sa aiba o asemenea mentalitate. Pur si simplu fiindca nu sunt in stare. Sigur, la gratuitate, toti studentii inainte Laughing

Cel mai tare a fost faptul ca am colegi din Branesti, care preferau sa se aglomereze in microbuzul de Cora, desi erau la doi pasi de halta din Branesti si cu ar fi ajuns mai repede cu trenul la Fundulea si nu s-ar fi aglomerat asa intr-o masina de 19 locuri Laughing

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 12:00:35    Titlul subiectului: 202551

A doua comcluzie: trenurile regio de pe ruta Bucuresti Obor-Lehliu-Fetesti au o viteza decenta. Conditiile nu sunt cele mai bune dar nici cele mai groaznice.
Am vazut mai putini „colorati” fata de acum 10 ani, dar asta, probabil fiindca acestia si-au luat masini.
Fata de acum 10-15 ani, trenurile Regio au in compunere numai doua vagoane supraetajate, exceptie facand un tren care are in plus si un vagon simplu (R8023&R8016 plus inca o pereche, dar nu le stiu numerele).
Niciodata insa nu am vazut trenurile pline la 100 % capacitate.
Poate numai trenul care pleca din Gara Obor spre Fetesti la ora 17:00.
In general, gradul de ocupare, varia intre 50 % si 75 %.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 13:33:30    Titlul subiectului: 202558

A treia concluzie: trenurile Regio ar putea constitui o alternativa la aglomeratul DN3 sau la A2. Cel putin pe ruta Bucuresti Obor-Fundulea-Lehliu.

Dezavantajul este faptul ca garile se afla la marginea localitatii si nu in centru, asa cum este in Europa de Vest, dar acest dezavantaj s-ar putea ocoli printr-o colaborare CFR cu autoritati locale. De exemplu sa existe un microbuz&midibuz care sa mearga din centrul localitatii pana la gara, al carui program sa fie sincronizat cu mersul trenurilor Regio.

Alta posibila solutie pentru trenurile regio de pe magistrala feroviara 800.
Sa existe si niste trenuri Regio Expres, care sa aiba ruta mai scurta, de exemplu Bucuresti Obor-Lehliu si sa nu mai opreasca in toate statiile, de exemplu doar in Pantelimon, Fundulea si Lehliu.

Pe Bucuresti-Fundulea, exista gari sau halte, care, practic sunt nefolosite, cum ar fi halta de la Islaz sau gara mare de la Branesti.

Cu putina gandire, trenurile regio de pe magistrala 800, modernizata pe bani europeni, ar putea sa devina o alternativa la aglomeratiile de pe sosele.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 14 Sep 2019 12:45:35    Titlul subiectului: 202664

Azi și mâine apar modificări în circulația unor trenuri, ca urmare a unor lucrări pe tronsonul Brașov - Hărman. Comunicatul CFR Călători:
https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/modificari-temporare-in-circulatia-unor-trenuri-6/
Citat:
13 septembrie 2019

În zilele de 14 și 15 septembrie, pentru efectuarea unor lucrări de către CNCF CFR SA la infrastructura feroviară dintre stațiile Brașov – Hărman, au loc următoarele modificări în circulația trenurilor operate de CFR Călători:

În zilele de 13/14 septembrie – 14/15 septembrie 2019:

IR 407, Episcopia Bihor – Cluj Napoca – Hărman – Brașov, circulă pe ruta Episcopia Bihor (plecare 23.23) – Cluj Napoca – Hărman – Brașov Triaj – Brașov (sosire 09.56).
IR 406, Brașov – Hărman – Cluj Napoca – Episcopia Bihor, circulă pe ruta Brașov (plecare 18.47)- Brașov Triaj – Hărman – Cluj Napoca – Episcopia Bihor (sosire 05.10).
În data de 14 septembrie:

IR 367, Episcopia Bihor – Cluj Napoca – Hărman – Brașov, circulă pe ruta Episcopia Bihor (plecare 13.17) – Cluj Napoca – Hărman – Brașov Triaj – Brașov (sosire 23.54).
În data de 15 septembrie:

IR 406, Brașov – Hărman – Cluj Napoca – Episcopia Bihor, circulă pe ruta Brașov (plecare 07.01)– Brașov Triaj – Hărman – Cluj Napoca – Episcopia Bihor (sosire 17.36).
În data de 14/15 septembrie:

IR 1641, București Nord – Brașov – Hărman – Baia Mare, circulă ca tren IR 12641 pe ruta București Nord (plecare 21.05) – Brașov – Brașov Triaj – Hărman – Baia Mare (sosire 09.44).
IR 1642, Baia Mare – Hărman – Brașov – București Nord, circulă ca tren IR 12642 pe ruta Baia Mare (plecare 17.52) – Hărman – Brașov Triaj -Brașov – București Nord (sosire 06.18 ).
IR 1643, București Nord – Brașov – Hărman – Beclean pe Someș, circulă ca tren IR 12643 pe ruta București Nord (plecare 18.00) – Brașov – Brașov Triaj – Hărman – Beclean pe Someș (sosire 03.07).
IR 1644, Beclean pe Someș – Hărman – Brașov – București Nord, circulă ca tren IR 12644 pe ruta Beceal pe Someș (plecare 22.45) – Hărman – Brașov Triaj -Brașov – București Nord (sosire 08.36).
În zilele de 14 și 15 septembrie:
IR 1645, București Nord – Brașov – Hărman – Târgu Mureș, circulă ca tren IR 12645 pe ruta București Nord (plecare 12.15) – Brașov – Brașov Triaj – Hărman – Târgu Mureș (sosire 21.18 ).
IR 1646, Târgu Mureș – Hărman – Brașov – București Nord, circulă ca tren IR 12646 pe ruta Târgu Mureș (plecare 13.33) – Hărman – Brașov Triaj -Brașov – București Nord (sosire 22.18 ).
De asemenea intervin modificări și în circulația trenurilor Regio din zonă, acestea fiind anunțate la nivel local în stațiile de cale ferată.

CFR Călători cere scuze călătorilor pentru disconfort și îi asigură că toate măsurile operative întreprinse de angajații feroviari au ca principal realizarea circulației feroviare în condiții de deplină siguranță.

Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pe toți pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare.

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon din stațiile CFR (https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/), 021/9521 (pentru traficul intern plecări/sosiri din București Nord) sau să se adreseze personalului nostru din stații.

De asemenea, pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web http://cfr.ro/index.php/component/content/article/2-uncategorised/4023-camere-web-2 din gările București Nord, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor, precum și programul trenul meu http://cfr.ro/index.php/cauta-tren care oferă informații în timp real cu privire la localizarea trenurilor înscrise în circulație.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Sep 2019 07:55:26    Titlul subiectului: 202696

In acelasi timp, nenorocitii din conducerea CFR-ului ii umilesc in continuare pe calatori. Sambata dimineata, pe RE3001, care merge din Bucuresti in Brasov via valea Prahovei, a fost omor. Trenul a avut doar 5 vagoane supraetajate in compunere, calatorii circuland claie peste gramada.
Masura luata de iditotii din conducerea CFR-ului (pusi acolo de partid) nu a avut absolut nici un efect.
Controlorii erau depasiti de situatie si, culmea, reprosau calatorilor de ce s-au rucat in tren, daca nu au mai gasit bilete pentru loc. Culmea multi care nu au mai gasit bilet pentru loc, erau platitori de abonamente (VSD sau abonament lunar).
Oare cei de la CFR vor sa ne punem in fata locomotivei in semn de protest si sa vina televiziunile, asa cum s-a mai intamplat in trecut ?



Bucegi, 14-15 septembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.93 kb
 Vizualizat:  de 8665 ori

Bucegi, 14-15 septembrie  001.jpg



Bucegi, 14-15 septembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.23 kb
 Vizualizat:  de 8665 ori

Bucegi, 14-15 septembrie  002.jpg



Bucegi, 14-15 septembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.62 kb
 Vizualizat:  de 8665 ori

Bucegi, 14-15 septembrie  004.jpg



Bucegi, 14-15 septembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.03 kb
 Vizualizat:  de 8665 ori

Bucegi, 14-15 septembrie  005.jpg



Bucegi, 14-15 septembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.2 kb
 Vizualizat:  de 8665 ori

Bucegi, 14-15 septembrie  006.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 7 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community