Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mersul trenurilor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2023 23:55:27    Titlul subiectului: 217441

Vor mai circula pana pe 1 ianuarie 2024. Un articol pe acest subiect se gaseste aici

Citat:
Circulația feroviară între Cluj și Oradea va fi închisă aproape total începând cu luna ianuarie 2024, din cauza unor ample lucrări de modernizare și electrificare

​Între Cluj și Oradea, pe magistrala 300, nu vor mai fi trenuri directe cel puțin în 2024, fiindcă încep lucrările de modernizare și electrificare a liniei, proiect de aproape două miliarde de euro. Pe ce porțiuni nu vor mai circula deloc trenuri și unde vor fi puse microbuze și autocare de la 1 ianuarie 2024. Finalizarea lucrărilor de infrastructură feroviară pe toate cele patru loturi este estimată pentru anul 2026.

Cluj - Oradea, fără trenuri directe

De la 1 ianuarie 2024, circulația feroviară va fi închisă total pe 89 de km între Cluj și Oradea, iar pe 28 de km trenurile vor circula pe un singur fir. Pe 22 de km vor fi microbuze sau autobuze, în loc de tren.

Despre electrificarea acestui tronson important se vorbește de mai bine de 3 decenii. Sunt puține porțiunile unde trenurile depășesc în prezent 100 km/h, mai ales că traseul traversează zone montane. Cele mai rapide trenuri au viteze medii de 60 km/h. Niciodată nu au fost trenuri care să facă mai puțin de 2 ore și 12 minute, mai ales că sunt și porțiuni montane lungi.

Între Cluj și Oradea pot fi admirate printre cele mai frumoase peisaje ce pot fi văzute în țară de la fereastra trenului. La aproximativ 40 km de Oradea, în direcția Cluj, încep peisajele frumoase, iar la Vadu Crișului, calea ferată intră în defileul Crișului Repede (o zonă frumoasă de chei). Urmează câteva zeci de minute interesante, cu peisaje spectaculoase din zona munților Apuseni. La Ciucea, trenul intră într-un defileu cu alte peisaje superbe.

Sunt 19 trenuri pe zi între Cluj și Oradea, dintre care două treimi de la CFR Călători și restul de la Interregional și Transferoviar. Cel mai rapid este un tren internațional care face două ore jumătate, cu două opriri intermediare. Cele mai lente trenuri, care opresc în 42 de stații intermediare, fac peste 3 ore și 50 de minute.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 06 Dec 2023 11:49:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2023 11:45:13    Titlul subiectului: 217446

tcm a scris:
Eu tot nu inteleg daca se continua circulatia de ce nu a intrat si CFR sau de ce nu au pus privatii mai multe trenuri. Nu se mentioneaza nicaieri cum va fi asigurata legatura directa intre cele doua resedinte de judet , o gramada de oradeni merg la Cluj la doctor , la studii etc. In mod normal , intr-o tara cu apa calda , ar trebui oferita transbordare cu autobuze , care sa respecte cat de cat orele de plecare ale trenurilor. DN1 si asa este tot mai sufocat in ultimii ani , daca nu mai oferim nici transport direct va fi o coloana de masini continua intre Oradea si Cluj.

Ca sa iti raspund la intrebare, iti dau un exemplu de ce face CFR-ul.

Pe Bucuresti Obor-Fetesti, avem trenul R8003. Acesta pleca la ora 7:24 spre Fetesti. In fiecare an, R8003 pleca in jurul acestei ore spre Fetesti. Era al doilea tren al zilei care pleca de la Gara Obor spre Fetesti. De cativa ani, trenul regio care pleca inaintea lui 8003 a fost mutat la Gara de Nord.
Revenind la 8003 aceste este folosit in principal de cei care lucreaza ca in tura de noapte si se intorc la casele lor (Fundulea dar mai ales Sarulesti, Lehliu, Dalga, etc). Dar era folosit si de cei care stau in Bucuresti dar lucreaza pe la Fundulea, Lehliu, etc.
Deci il avem pe 8003 la 7:24.

La ora 8:00, din Gara de Nord, pleaca trenul R10181, apartinand companiei Transferoviar Calatori. Am plecat cu el spre Fundulea de cateva ori (cand ratam ora de trezire matinala si pierdeam midibuzul locului de munca, care ne transporta de la Bucuresti la Fundulea). Pe Transferoviar, niciodata nu am vazut mai mult de 15 calatori spre Fetesti (ma refer la cursa de dimineata, pe care, ocazional, o folosesc si eu). Chiar ma intrebam cum de este rentabila aceasta cursa matinala pentru Transferoviar.

Ei bine, pe noul mers al trenurilor......surpriza.......

Trenul R8003, care pleca la 7:24 din Gara Obor spre Fetesti a fost mutat la ora 8:15 iar trenul Transferoviar care pleca de la Gara de Nord spre Fetesti la ora 8:00 a fost mutat la ora 7:31 Laughing Laughing Laughing

Concluzia ? Cineva de la CFR are "bucurii" la privati. Cat o fi primit spaga ?



Bucuresti Obor-Fetesti (before).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.59 kb
 Vizualizat:  de 538 ori

Bucuresti Obor-Fetesti (before).jpg



Bucuresti Nord-Fetesti (before).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.03 kb
 Vizualizat:  de 538 ori

Bucuresti Nord-Fetesti (before).jpg



Bucuresti Obor-Fetesti (after).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.78 kb
 Vizualizat:  de 538 ori

Bucuresti Obor-Fetesti (after).jpg



Bucuresti Nord-Fetesti (after).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.6 kb
 Vizualizat:  de 538 ori

Bucuresti Nord-Fetesti (after).jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1959
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2023 23:28:04    Titlul subiectului: 217469

Ok sa zicem ca privatii or fi dat spaga sa primeasca anumite orare , dar calatorii nu pot fi urcati cu japca in tren. Sunt sigur ca majoritatea care au calatorit macar o data atat cu CFR cat si cu privatul vor merge urmatoarea data de buna voie la privat. De ce? Pentru raportul calitate-pret este mai bun , de multe ori pe acceasi ruta privatul nu intarzaie , dar CFR-ul da , trenurile privatului sunt mai curate , nu te lasa la fiecare drum in camp , personalul este mai amabil , toata lumea are bilet si lista poate continua. Cel putin pe ruta despre care vorbim (Oradea-Cluj), oamenii stiu de buna voie sa mearga la trenurile "rosii" ca sunt mai bune decat CFR , chiar daca pleaca cu 30 de minute mai tarziu. Deci eu sunt sigur ca daca in cazul prezentat de dumneavoasta s-au inversat cei doi operatori , vor fi atrasi mai multi calatori la primul tren. Evident concurenta neloiala ar putea fi evitata prin introducerea unor reguli cum ar fi distanta minima intre trenuri in functie de lungimea traseului si numarul de trenuri pe zi , indiferent de operator. De asemena CFR ar trebui sa cumpere urgent cat mai multe trenuri noi (cu 37 de Coradii nu se face primavara cand inca vor mai circula automotare Malaxa), sau sa moderizeze la standarde de nivelul anului 2023 vagoanele si automotoarele existente.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1959
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 15 Dec 2023 13:49:52    Titlul subiectului: 217587

Un operator privat va introduce trenuri "directe" pentru doritorii de senzatii tari intre Oradea si Cluj. Acestea vor avea traseul prin Sacuieni , Marghita , Sarmasag , Jibou , Dej (sectiile 402 , 413 , 412 , M400 si 401). Timpul de parcurs va fi de peste 7 ore jumate pentru putin peste 300 de kilometri.
https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Tren/10573?Date=20.12.2023&fbclid=IwAR0dziU5j4G0456yYm9ylL07HOen6DWoCen79i2PcGdgIHAjlUiYWdY1EdU



Untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.98 kb
 Vizualizat:  de 437 ori

Untitled.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2023 17:32:39    Titlul subiectului: 217592

Mai bine cu maxi taxi, pana termina lucrarile de modernizare&electrificare.

Postez o stire despre ruta Bucuresti-Urziceni. Cinci trenuri vor opri in statia PO Otomeni Nord (fost PO Aeroport Henri Coanda). Inainte sa faca linia spre aeroport, aici opreau trenurile si de aici calatorii continuau cu un autocar (ulterior) microbuz pana la aeroport.

Articolul se gaseste aici

Citat:
CFR Călători: Cinci trenuri vor avea oprire și în stația Otopeni Nord PO

Cinci trenuri care circulă pe relația București Nord - Urziceni - Slobozia Veche vor avea oprire și în stația Otopeni Nord PO, informează CFR Călători.

„CFR Călători răspunde la nevoile de transport ale călătorilor, astfel începând cu 18 decembrie 2023, următoarele trenuri care circulă pe relația București Nord – Urziceni – Slobozia Veche vor avea oprire și în stația Otopeni Nord PO: R 7039 București Nord – Urziceni, R 8121 București Nord – Slobozia Veche, R 8122 Slobozia Veche – București Nord, R 8123 București Nord – Slobozia Veche, R 8124 Slobozia Veche – București Nord”, se menționează în comunicat.

Astfel, CFR Călători vine în sprijinul publicului care locuiește în București și zonele limitrofe prin creșterea moblității și facilitarea accesului la un transport sustenabil.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1959
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2023 19:40:22    Titlul subiectului: 217594

Pai exact asta este problema , nu prea exista curse regulate de autobuz intre cele doua orase. La o cautare rapida am gasit cateva curse regulate , dar toate sunt dimineata . Oricum sunt mult mai putine decat cursele de tren care putem spune ca erau non-stop.
https://www.autogari.ro/Transport/Oradea-ClujNapoca?lang=ro&zi=2023-12-18

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2023 20:09:53    Titlul subiectului: 217597

Atunci este nesimitrea celor de la CFR. Ei trebuiau sa asigure autocare pe aceasta ruta. Este si o nesim tire din partea celor de la Ministerul Transporturilor.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1959
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 17 Dec 2023 00:20:13    Titlul subiectului: 217611

Nesimtire , incompetenta , planuri gandite doar partial , nu stiu ce o fi dar nu este normal. Se stie de 30 de ani ca se va electrifica aceasta portiune , aveau timp sa gandeasca si regandeasca alternative. Evident cea mai simpla varianta ar fi fost sa bage autobuze care sa respecte cat de cat orele de plecare ale trenurilor. Ar mai fi fost varianta sa dubleze prima data linia , sa faca traseul nou , iar pe linia/traseul vechi sa se fi circulat pana ar fi fost finalizata linia/traseul nou si abia apoi sa o fi modernizat sau dezafectat.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Ian 2024 18:15:48    Titlul subiectului: 217794

Pana la urma se pun autobuze pe Cluj-Oradea. Cred ca a facut lumea scandal. Articolul se gaseste aici

Citat:
Programul și stațiile de oprire ale autobuzelor ce vor înlocui trenurile dintre Cluj – Napoca și Oradea

Începând cu data de 8.01.2024, nu se va mai putea circula direct cu trenul între Cluj – Napoca și Oradea. Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că în perioada 08.01.2024 – 08.01.2026, circulația feroviară va fi închisă pe relația Aghireș – Poieni, pentru execuția lucrărilor de “Electrificare si reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor” – Lot 2 Aghireș – Poieni.

CFR SA menționează faptul că, în perioada închiderii circulației feroviare pe relația Aghireș – Poieni pentru execuția lucrărilor de electrificare și reabilitare, trenurile de călători vor putea circula pe relațiile Cluj Napoca – Aghireș si retur și Poieni – Oradea – Frontieră și retur, în conformitate cu Mersul Trenurilor aflat în vigoare la data prezentei.

În vederea asigurării continuității serviciilor publice de transport călători în zona în care proiectul de reabilitate si electrificare a liniei de cale ferată presupune închiderea totală a liniei, CNCF CFR SA acordă sprijinul necesar Autorității pentru Reformă Feroviară, care în baza noilor prevederi legale, adoptate de către Guvernul României prin Ordonanța de Urgență nr. 131/2023, organizează împreună cu operatorii de transport feroviar de călători (OTF), serviciile cu autocare/autobuze de înlocuire a trenurilor de călători pe perioada realizării lucrărilor la infrastructura feroviară.

31 de autobuze

Autobuzele/autocarele de înlocuire a trenurilor de călători vor fi asigurate de operatorii de transport feroviar de călători (OTF) și vor circula conform orarului stabilit de aceștia, pe următoarele distanțe:

Aghireș – Huedin – 8 autobuze, Huedin – Aghireș – 7 autobuze, care asigură continuitatea cu trenurile care circulă pe distanța Cluj Napoca – Aghireș și retur, cu transbordarea călătorilor în stația Aghireș;
Aghireș – Stana – 2 autobuze (un autobuz pe sens), care asigură continuitatea cu trenurile care circulă pe distanța Cluj Napoca – Aghireș și retur, cu transbordarea călătorilor în stația Aghireș;
Cluj Napoca – Huedin și retur – 2 autobuze (un autobuz pe sens);
Cluj Napoca – Oradea și retur – 12 autobuze (6 autobuze pe sens).
Potrivit CFR SA, autobuzele/autocarele de înlocuire vor avea număr de identificare identic cu numărul de tren, în cazul în care se asigură continuitatea serviciului de transport, iar în celelalte cazuri vor avea alt număr.

La ora publicării acestui articol, CFR Călători încă nu a făcut publice programul de circulația al autobuzelor/autocarelor care vor înlocui trenurile sale.

Programul autobuzelor care vor înlocui trenurile Interregional Călători
IRC_ProgramAutobuzeInlocuireTrenuri-Interregional Calatori

Datele de contact Interregional Călători:

https://interregional.ro/ro/#/contact/telefon 0264.596.775.

Programul autobuzelor care vor înlocui trenurile Transferoviar Călători
TFC_ProgramAutobuzeInlocuireTrenuri-TransFeroviarCalatori

Date de contact Transferoviar Călători:

https://transferoviarcalatori.ro/ro/suport/relatii-cu-publicul/telefon 0238.434.380.

Doi ani de lucrări
Lucrările pe tronsonul de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră Ungaria sunt împărțite în 4 Loturi, după cum urmează:

Lotul 1: Cluj Napoca – Aghireș (30,41 km);

Lotul 2: Aghireș – Poieni (36,53 km);

Lotul 3: Poieni – Aleșd (52,74 km);

Lotul 4: Aleșd – Frontieră Ungaria (46,74 km).

Finalizarea lucrărilor de infrastructură feroviară pe toate cele patru loturi este estimată pentru anul 2026.

Obiectivul general al contractului este electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată pe întregul traseu, servicii feroviare moderne în spațiile destinate publicului călător, îmbunătățirea condițiilor de exploatare și operare feroviară, necesare maximizării volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:

creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între 160 km/h și 120 km/h pe întregul tronson;
modernizarea stațiilor (inclusiv haltele de mișcare);
modernizarea clădirilor stațiilor de călători, inclusiv construirea de pasarele și/sau tuneluri pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
modernizare poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
facilități pentru persoanele cu dizabilități;
montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
construcția drumurilor de întreținere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
modernizarea instalațiilor de electrificare (25 kV) pe toată lungimea tronsonului;
maximizarea capacității de tranzit;
asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații si haltele de miscare;
instalații de centralizare electronică noi, în stații, și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
modernizarea echipamentului de telecomunicații.
Reamintim faptul că, linia de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor– Frontieră beneficiază de finanțare în cadrul PNRR, fiind, de asemenea, inclusă în Planul investițional pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare pentru perioada 2020 – 2030.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1959
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2024 00:14:46    Titlul subiectului: 217842

Autobuzele bagate tot nu sunt ale CFR. Very Happy Sunt inchiriate de cei doi operatori feroviari privati care circulau pe aceasta ruta , cu orare si tarife asemantoare trenurilor lor si la bord exista char si sefi de tren al celor doi operatori. A trecut o luna de cand a fost implementat noul mers , iar CFR inca nu a venit cu o legatura directa , intre timp ce privatii au oferit si trenuri si autobuze. Intrebari precum CFR ce pazeste , de ce nu baga autobuze etc. sunt de prisos.
bihoreanul: Trenurile directe Oradea - Cluj au fost înlocuite cu autobuze. Vezi programul acestora!
Toate trenurile care au circulat până duminică pe ruta directă Oradea - Cluj-Napoca au fost înlocuite de luni dimineață cu autocare asigurate de firmele private de transport Interregional Călători și Transferoviar Călători, după ce ruta feroviară Aghireș - Poieni, din județul Cluj, a intrat în proces de modernizare. Cum funcționează acestea, care sunt traseele și cât costă biletele vă explică BIHOREANUL.

Din fața gării, dar fără CFR

După cum BIHOREANUL a mai scris, lucrările de modernizare pe ruta Aghireș-Poieni au loc în baza unui proiect amplu de 2 miliarde de euro pentru electrificarea liniei Episcopia Bihor - Cluj-Napoca, care este estimat să se finalizeze în 2026.

Până la acest moment CFR nu a oferit informații cu privire la modul în care va asigura transportul călătorilor afectați de aceste lucrări, între aceștia numărându-se și o mulțime de studenți care fac naveta între cele două orașe.

În urmă cu câteva zile reprezentanții Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA au transmis însă că transportul călătorilor afectați va fi asigurat de firmele de transport Interregional Călători și Transferoviar Călători, care au contractat autobuze și autocare.

Concret, începând de luni, călătorii vor porni pe traseu din fața Gării centrale din Oradea, autobuzele urmând să respecte cam același traseu ca și cel al trenurilor.

Aceleași prețuri

"Noi ne-am pregătit din timp pentru că nu puteam lăsa călătorii pe drumuri. Am încheiat un protocol de colaborare cu o firmă de transport cu autobuze și, practic, în această perioadă de modernizare a rutei ne-am schimbat activitatea oferind transport în comun pe roți, nu pe șine. Călătorii vor beneficia în toată această perioadă de toate facilitățile pe care le-au avut și la trenuri. Adică prețurile rămân aceleași: 27 de lei un bilet normal pentru un adult, toate reducerile pentru elevi, studenți, pensionari, persoane cu dizabilități fiind valabile", a explicat pentru BIHOREANUL directorul comercial al Interregional Călători, Cristian Pușcău (foto), care a asistat la prima cursă de după-masă a companiei, care a pornit luni la ora 14.30 din fața Gării Oradea.

La acea oră un autocar cu 53 de locuri s-a umplut aproape complet de călători. "Mă bucur că există această variantă, nu știu ce s-ar fi întâmplat dacă ar fi trebuit să așteptăm după CFR. Când am ajuns la gară am mers direct la ghișeul Interregional ca să cer informații", a spus o călătoare.

Cristian Pușcău a mai precizat că persoanele care au abonamente la aceeași companie pot urca în autobuze doar pe baza prezentării acestuia șefului de tren, care va fi prezent în autovehicul.

În cazul în care un atocar se umple, acesta va fi suplimentat cun un altul, care se află parcat tot în fața gării.

Orarele și traseele autocarelor

Interregional Călători oferă transport care înlocuiește trenurile cu pornire din Oradea 10653 (pornire la ora 7.30 din Oradea - sosire 11.55 în Cluj-Napoca), 10658 (pornire la 14.30 - sosire la 18.55) și pe cele cu pornire din Cluj-Napoca 10653 (de la 7.30 – sosire la 11.55 în Oradea) și 10659 (pornire la ora 13 - sosire 17.25 în Oradea).

"În această perioadă am primit telefoane și de la cei pasionații de cicloturism. Pentru ei am montat în spatele autobuzelor suporturi pentru biciclete, iar săptămâna viitoare va ajunge și o remorcă pentru autobuz unde vor putea fi lăsate până la 20 de biciclete", a mai spus Pușcău.

Cei care doresc informații suplimentare pot accesa site-ul companiei ori să sune la numărul de telefon: 0738.885390.

Pe aceeași rută oferă transport cu autocare și firma Transferoviar Călători.

Autocarele înlocuiesc trenurile care pornesc din Oradea cu indicativele 10032 (pornire ora 4 - sosire la 8.25 în Cluj-Napoca), 10034 (pornire ora 12 - sosire 16.25), 10036 (pornire ora 15 - sosire 19.25), 10038 (pornire ora 17.10 – sosire 21.35) și pe cele care pornesc din Cluj-Napoca și au numerele 10033 (pornire ora 7 din Oradea – sosire 11.25), 10035 (pornire ora 9 – sosire 13.25), 10037 (pornire 12.30 – sosire 16.55) și 10039 (pornire ora 17 – sosire ora 21.25).

Și la acestea se aplică aceleași tarife ca pentru biletele de tren puse în vânzare de Transferoviar Călători.

De asemenea, doritorii pot accesa și site-ul acestei companii ori să sune la numărul de telefon 0238434380.

Toate biletele pot fi cumpărate online, dar și de la șefii de tren care vor fi prezenți în autobuze.

Rută nouă, de 8 ore, prin Sălaj!

Tot luni, Interregional Călători a dat drumul unei noi rute de tren, pe relația Oradea - Cluj-Napoca, însă acesta are un traseu ocolitor, prin județul Sălaj, și care are o durată de opt ore.

Lucrările de modernizare și electrificare pe tronsonul de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor - Frontieră Ungaria sunt împărțite în patru loturi: lotul 1 Cluj Napoca - Aghireș (30,41 km), lotul 2 Aghireș - Poieni (36,53 km), lotul 3 Poieni - Aleșd (52,74 km) și lotul 4 Aleșd - Frontieră Ungaria (46,74 km) și se estimeză că vor dura cel puțin doi ani.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2024 15:34:06    Titlul subiectului: 217913

Din ciclul "cand in Romania un lucru merge bine, strica-l...." azi voi scrie despre Regio Calatori. Exista mai multe curse pe zi intre Brasov si Bucuresti Nord, foarte utile pentru pasionatii de munte. Cei care merg in turele de iarna sau care merg pentru o zi la partiile de schi, au o legatura foarte buna si convenabila ca pret spre Bucuresti. Este vorba despre trenul Regio Expres RE11036, care pleaca din gara Azuga spre capitala la ora 16:47. Este foarte bun acest tren, fiindca pleaca cand se sfarseste ziua scurta de iarna. De asemenea are mers aproape de accelerat, avand trei statii in plus fata de IR si anume Peris, Buftea si Chitila. Pretul unei calatorii de la Azuga la Bucuresti este de 24 RON, adica la jumate fata de un tren de rang superior.
De regula acest tren este compus din doua rame a cate doua vagoane/rama, in total 4 vagoane.
Ei bine, de vreo dooua saptamani, capacitatea de transport s-a redus la jumatate (poza 1). Motivul ? Circula o singura rama cu doua vagoane. Rezultatul ? Sambata dupa masa si mai ales duminica se circula claie peste gramada (poza 3). Cand l-am intrebat pe nas de ce au redus capacitatea de transport la jumatate mi-a raspuns foarte evaziv ca nu au de unde sa mai ia vagoane (sau rame). Cu patru vagoane, cel putin in weekend, Regio Calatori avea clienti. Probabil ca nu le pasa de acest lucru, avand in vedere ca primesc subventii de la stat, la fel ca si CFR-ul.



Tura de iarna in Bucegi, 13 ianuarie 127.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.83 kb
 Vizualizat:  de 182 ori

Tura de iarna in Bucegi, 13 ianuarie 127.jpg



Tura de iarna in Bucegi, 13 ianuarie 125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.36 kb
 Vizualizat:  de 182 ori

Tura de iarna in Bucegi, 13 ianuarie 125.jpg



20240113_170114.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.46 kb
 Vizualizat:  de 182 ori

20240113_170114.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2024 15:38:29    Titlul subiectului: 217914

Realitatea este ca in zilele de weekend, nici privatii nu fac fata la numarul mare de calatori, din lipsa de vagoane. In poza este rama celor de la Astra Trans Carpatic. Foarte rar am vazut doua rame cuplate, intre Bucuresti si Brasov, in week-end. De obicei au o singura rama. La fel si cei de la Transferoviar Calatori. Doar Softrans ar avea o capacitate mai mare de transport.

In concluzie, cu o capacitate limitata de transport spre sau dinspre Valea Prahovei, atat a CFR-ului cat si a operatorilor privati, mersul cu trenul la munte a ajuns o aventura. Mai ales in weekend.

Cum vreti ca oamenii sa lase masina acasa si sa ia trenul ?

Imaginati-va daca 25 % din cei care merg cu masina la munte, s-ar duce catre trenuri. Ar face fata operatorii de transport la un flux supllimentar de calatori ?



Tura de iarna in Bucegi, 13 ianuarie 122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.15 kb
 Vizualizat:  de 181 ori

Tura de iarna in Bucegi, 13 ianuarie 122.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Ian 2024 00:33:35    Titlul subiectului: 217945

Nu inteleg de ce se gareaza tarziu trenurile in Gara de Nord ? Nu au oameni la depouri ?
Azi trenul IR 1883 (Bucuresti-Constanta), care trebuia sa plece la 12:30 din Gara de Nord, a fost garat la linia 9, cu 15 minute mai tarziu decat ora oficiala de plecare ?

De ce ? Ar putea sa explice cineva ?
Nu este un caz izolat. In ultimii doi ani cam asa se intampla la Gara de Nord. Fie gareaza trenul cu cateva minute inainte de ora oficiala a plecarii, fie il gareaza dupa ora plecarii. In ambele cazuri inseamna o intarziere din start !



Gara de Nord, 22 ianuarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.81 kb
 Vizualizat:  de 157 ori

Gara de Nord, 22 ianuarie 001.jpg



Gara de Nord, 22 ianuarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.83 kb
 Vizualizat:  de 157 ori

Gara de Nord, 22 ianuarie 002.jpg



Gara de Nord, 22 ianuarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.98 kb
 Vizualizat:  de 157 ori

Gara de Nord, 22 ianuarie 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9897
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Feb 2024 08:27:08    Titlul subiectului: 218386

Trenurile spre Constanta sau dinspre Constanta la Bucuresti au inceput sa fie pline si in extrasezon. Nu este rau deloc. In week-end chiar se circula in picoare, asa cum a fost pe 24 februarie pe IR 1583 (cand dupa Fetesti, lumea a circulart si in picioare).

Duminica m-am intors cu Intercity-ul IC 536 (cu plecare la 17:30 din Constanta), a fost plin si el (majoritatea studenti).

Cred ca in unele weekend-uri din extrasezon ar ar trebui bagate vagoane in plus pe trenurile dintre Bucuresti spre Constanta.



P1431042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.55 kb
 Vizualizat:  de 71 ori

P1431042.JPG



20240224_100803.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.84 kb
 Vizualizat:  de 71 ori

20240224_100803.jpg



P1431040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.61 kb
 Vizualizat:  de 71 ori

P1431040.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community