Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mersul trenurilor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2015 16:35:44    Titlul subiectului: 182623

Inteleg de pe forumurile vietii ca "Prietenia" ar urma sa primeasca 2 vagoane UZ, unul pentru Odesa, celalalt pentru Kiev. Catalin (sau altcineva bine conectat la "sistem") ne poate oferi informatii?

In alta ordine de idei, se mentine programul de circulatie actual pe noul mers pentru acest tren (adica nu zilnic)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2015 16:29:45    Titlul subiectului: 182776

Pretul biletelor la trenurile 380/381 si 384/385, intre Suceava si Vadul Siret (se introduc odata cu intrarea in vigoare a Mersului pe 2016):

- cl. 1, dus - 37 de lei;
- cl. 1, dus-intors - 70 de lei;
- cl. a 2-a, dus - 24 de lei;
- cl. a 2-a, dus-intors - 45 de lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2015 21:01:26    Titlul subiectului: 182779

Este salutara aceasta idee de introducere a trenului Bucuresti- Suceava- Vadu Siretului- dupa anularea trenului "Bulgaria Express", Romania a ramas fara legatura directa pe calea ferata cu Kiev si Moscova.

Insa poate ar fi fost mai potrivita urmatoarea solutie:

-Decat sa pui o locomotiva EA si apoi DA sa traga 3-4 vagoane de la Bucuresti la Vadu Siretului (cu un consum de curent electric si motorina destul de mari), mai potrivita ar fi fost introducerea a 3-4 perechi trenuri R /zi, intre Suceava si Vadu Siretului, care sa fie compuse din automotoare Siemens-Desiro.

-Aceste 3-4 perechi R/zi Suceava- Vadu Siretului ar trebui sa aibe legaturi bune cu IR Bucuresti- Suceava, dar si cu trenurile de calatori ucrainiene Vadu Siretului- Cernauti.

-Pentru legatura directa a Romaniei cu Kiev si Moscova, ar trebui atasat un vagon direct Bucuresti- Kiev- Moscova la trenurile CFM Chisinau- Ungheni- Balti Slobozia- Ocnita- Otaci (Valcinet)- Jmarnika- Kiev- Moscova.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2015 21:26:08    Titlul subiectului: 182780

Cu porcarii de vagoane tip dormitor comun? Puah!
Aveam nevoie recent sa merg spre Polonia via Ucraina (pentru pret mai mic decat prin Ungaria) si mi s-a taiat pofta dupa ce am sunat la CFM si mi s-a spus ca la trenurile alea gigant de pe Chisinau-Kiev-Moscova nu era nici un vagon de dormit cu cabine cu 2 paturi. UZ ce fel de vagoane ar atasa? Tot de alea oribile, bune de inghesuit cat mai multe vite, sau cel mult de alea cu cabine cu 4 paturi. Bleah!
Cat despre Vadul Siret, da, e fara rost povestea asta cu locomotiva plus vagoane in loc sa circule Desiro de la Suceava. Ma indoiesc ca se va buluci lumea sa mearga spre/dinspre Bucuresti dinspre/spre localitatile de dupa Suceava (cat despre Vadul Siret/Cernauti/Kiev...).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2015 21:42:46    Titlul subiectului: 182781

Intradevar, acele vagoane tip dormitoare comune, a administratiilor feroviare din spatiul ex-sovietic mi se par o mare idiotenie! E de-a dreptul inuman sa pui zeci de oameni sa stea doua-3 zile intr-un vagon tip dormitor comun!

In 1987 si 1989, cand am calatorit cu fostul tren international "Romania Express" Bucuresti- Nicolina- Chisinau- Kiev- Moscova, de la Nicolina la Chisinau, desi aveam doar 5 si respectiv 7 ani, tin minte ca totusi vagoanele de dormit din compunerea trenului "Romania Express", care erau vagoane a SZD (fostele cai ferate sovietice), erau vagoane de dormit NORMALE, cu compartimente si doua sau maxim 4 paturi in fiecare compartiment.

Astazi rusii produc vagoane de dormit noi, ultramoderne, atat din punct de vedere tehnic cat si a confortului.
Un astfel de vagon ar trebui introdus ca vagon direct Bucuresti- Kiev- Moscova (si din Ungheni atasat la trenurile Chisinau- Kiev-Moscova).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Dec 2015 03:02:03    Titlul subiectului: 182946

Din 13 decembrie 2015 trenul "Prietenia" (Chisinau <-> Bucuresti) circula din nou zilnic.

105/IR 401
Plecare Chisinau: 17:00
Sosire Iasi: 22:18
Plecare Iasi: 22:38
Sosire Bucuresti: 6:04

IR 402/106
Plecare Bucuresti: 19:15
Sosire Iasi: 2:49
Plecare Iasi: 3:09
Sosire Chisinau: 9:06

Intre Iasi si Bucuresti si viceversa se ataseaza 2 vagoane CFR Calatori de clasa a 2-a.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Ian 2016 16:41:36    Titlul subiectului: 183128

Am cateva nedumeriri: pe noul Mers, Ady Endre pleaca din Cluj, dar la intoarcere se opreste la Oradea. Care e motivul si cum fac cu vagoanele ca sa plece, totusi, din Cluj? Lasa Corona o grupa la Cluj cand vine dinspre Budapesta? Dar ce se intampla cu vagoanele care raman la Oradea la venirea dinspre Budapesta? Cu ce fel de vagoane e format trenul asta acum?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 02 Ian 2016 19:51:05    Titlul subiectului: 183132

Explicatia este in faptul ca intre Cluj si Oradea se desfasoara lucrari la linie. Ady Endre e in fosta trasa a lui Corona, de aceea vine doar pana la Oradea, iar Corona e in trasa lui Ady Endre. Din ce am auzit, situatia e temporara (cateva luni). Iar vagoanele care seara ajung la Oradea cu Ady Endre circula apoi cuplate la trenul Regio 3072 (Oradea-Cluj), alaturi de 3 vagoane CFR, cu plecare din Oradea la 2,40 si sosire la Cluj la 6 si ceva (trenul spre Budapesta pleaca la 6,54 daca nu ma insel). Trenul Ady Endre e compus din vagoane MAV.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Ian 2016 22:13:59    Titlul subiectului: 183136

Are in continuare si restaurant?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Ian 2016 20:51:23    Titlul subiectului: 183148

Raspund tot eu, pe probate: are 2 vagoane de clasa a doua si unul de clasa intai si nu mai are restaurant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 20 Mar 2016 11:11:41    Titlul subiectului: 184191

Trenurile IR 380/381 au începând de ieri atașat vagon UZ Kiev-Bucuresti-Kiev cu circulație săptămânala. Vagonul vine sâmbăta în București și pleacă duminica spre Kiev.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Aug 2016 22:45:39    Titlul subiectului: 186139

Intrebarea pe care o pun este urmatoarea. Cine va mai circula cu trenul pe distante mari ?

Am fost la Cluj saptamana asta cu avionul companiei Blue Air. Am prins un bilet cu 78 RON. De obicei costa 90 RON, daca il iei din timp, dar au avut o promotie de 15 %.

Avionul a facut 37 de minute pana la Cluj (50 de minute cu timpul pe care a rulat pe pista la aterizare&decolare).

Trenul costa in jur de 95 RON la clasa a II-a spre Cluj. Face 9 ore jumate-10 ore. Se si lucreaza (cu viteza de melc) la modernizarea liniei.

Dar sincer, oricat mi-ar place sa merg cu trenul, de acum in colo voi merge cu avionul la Cluj. Pe Wizz, daca il iei din timp, costa 40 RON. Eu personal prefer Blue Air.
In curand spre Cluj intra si RyanAir (se aude ca prin octombrie).

Spre Iasi de exemplu, BlueAier are trei curse pe zi !!!

Atunci, intrebarea se pune, cine va mai circula cu trenul pe rutele lungi ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Criss



Data înscrierii: 02/Iul/2016
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 6
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Aug 2016 00:06:54    Titlul subiectului: 186140

Cei care au bagaje multe Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Aug 2016 00:23:29    Titlul subiectului: 186141

Sunt suficienti oameni pe lumea asta care nu vor/nu pot sa mearga cu avionul (si nu e nici o rusine asta). Noi doi, de exemplu. In plus, nu toti cei care merg cu trenuri de lung parcurs o fac dintr-un capat de linie pana in celalalt. De asemenea, inca nu exista curse aeriene intre orasele tarii, ci toate cele interne sunt legate de Bucuresti. Apoi mai sunt si cazurile cand calatoria nu e planificata cu suficent timp inainte, ca pretul la avion sa fie musai convenabil. Nu vor ramane trenurile fara clienti, la fel cum nici alde Memento Bus nu vor ramane de caruta. Totul se va juca la nivel de oferte si de calitate a serviciilor pe viitor, si asa e normal. Ramane pe piata cine pricepe ce are de facut pentru asta.

Pe Iasi - Bucuresti se ingramadesc operatorii aerieni dintr-un motiv foarte simplu: traficul asa-zis etnic pe care il genereaza Moldova (nu sunt acoperite din Iasi toate destinatiile solicitate, deci sunt inca multi care schimba avionul la Bucuresti - lasandu-i deoparte pe cei care nu mai au nevoie de tren pentru ca acum au legaturi externe directe din/spre Iasi, restul calatorilor care se incadreaza la aceasta categorie sunt grosul celor care au lasat trenul pentru avion intre Iasi si Bucuresti si viceversa, planificarea din timp a calatoriei permitandu-le din plin aceasta varianta de deplasare), suprapus peste conditiile foarte bune oferite de aeroportul iesean. Traficul "etnic" din Transilvania n-are treaba cu Bucurestiul, ci cu Budapesta, acolo unde nu ofera Clujul legaturi directe, deci e normal ca pe Cluj - Bucuresti sa fie ceva mai putine curse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 16 Oct 2016 18:52:05    Titlul subiectului: 186810

Salutare. Îmi poate spune cineva, vă rog, când a fost introdusă clasificarea trenurilor din România cu „personal”, „accelerat”, „rapid”? Eventual, dacă se poate, o sursă...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2016 11:28:17    Titlul subiectului: 186898

Sunt pasionat de trenuri dar nu sunt masochist, asa ca atata timp cat gasesc bilete de avion comparabile ca pret fata de o calatorie cu trenul, normal ca voi merge cu avionul.
Este inacceptabil, ca pe masura ce trece timpul, trenurile sa faca mai mult, pe rutele de lung parcurs. Nu se mai poate sa involueze an de an CFR-ul, s-a intarziat nepermis cu modernizarile pe principalele magistrale.
Am fost la Iasi cu avionul si am fost foarte satisfacut. De acum in colo spre Iasi sau Cluj voi merge cu avionul, atata timp cat gasesc bilete convenabile.
Trenurile de lung parcurs nu vor circula goale, dar nici cu multi clienti nu vor circula.
Mare mi-a fost mirarea sa vad Boeingurile Blue-Air pline pe ruta Iasi-Bucuresti si retur. De fapt am devenit fanul acestei companii, pe rutele interne.

Deja au inceput sa apara curse pe ruta Iasi-Timisoara sau Iasi-Cluj, dar nu zilnice.

Cei drept, ca in viitor, companiile aviatice care opereaza pe rutele interne, s-ar putea sa creasca preturile.

Dar sincer, 35-40 de minute cu avionul fata de aproape 7 ore cu trenul pe Bucuresti-Iasi, la preturi comparabile aleg avionul. Mai ales ca si imi place sa calatroresc cu avionul.

Cei drept, castigul real nu a fost de 6 ore si 5 minute (diferenta orara dintre o calatorie cu trenul, cand acesta nu are intarziere si o calatorie cu avionul).
Am cronometrat drumul din poarta casei mele (Bucuresti) pana la intrarea in hotel (Iasi) si vice-versa si am comparat cu cat faceam aceeasi distanta folosind trenul anii trecuti (cand am cronometrat de asemenea).

Castigul real a fost de 3 ore si 15 minute (Bucuresti-Iasi). Inca se pierde timp la Bucuresti cu drumul la aeroport si cu procedurile de imbarcare.

La Iasi in schimb a fost bine cu linia 50, in mai putin de 20 de minute eram in centru.

CFR-ul trebuie sa se adapteze rapid, daca ei vor continua sa creasca preturile, numarul de calatori va continua sa scada.
Nu poti sa tot majorezi tariful in timp ce timpul de deplasare creste, ca urmare a infrastructurii nemodernizate.

Nu cred nici eu ca aviatia va fi cea care va da lovitura de gratie CFR-ului, dar sincer, tot mai multa lume se indreapta spre avion, atata timp cat preturile sunt accesibile.
Acolo unde Blue Air opereaza pe rutele interne, Tarom-ul a scazut preturile pe unele zboruri. Dar atentie, vine tare din urma RyanAIr, inclusiv pe rutele interne. Asa ca s-ar putea sa fie nebunie mare pe calea aerului in viitorul care urmeaza.

La Bucuresti, Gara de Nord are un mic avantaj fata de aeroportul Henri Coanda din Otopeni. Si anume, la Gara de Nord pot ajunge cu metroul, la aeroportul Henri Coanda nu poti ajunge cu metroul.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2016 09:02:49    Titlul subiectului: 187229

Pe 16 noiembrie, la Gara de Nord, asteptand trenul de Craiova, am vazut ca tot ce venea de pe Brasov, avea intarzieri de la 30 de minute pana la 110 mnute.
Eu vroiam sa merg cu Softronic-ul, spre Craiova, cum acesta avea si el, cel putin 30 de minute intarziere, de la Brasov, am ales sa merg cu IR-ul cu pret de personal. Pana la urma, bine am facut, IR-ul a sosit la Craiova inaintea Softronic-ului.

Acum, stau si ma intreb, in acest fel CFR-ul stimuleaza calatorii sa mearga cu trenul in dauna masinii sau avionului ???



Craiova, 16-17 noiembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.84 kb
 Vizualizat:  de 15977 ori

Craiova, 16-17 noiembrie 003.jpg



Craiova, 16-17 noiembrie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.99 kb
 Vizualizat:  de 15977 ori

Craiova, 16-17 noiembrie 011.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2016 11:58:01    Titlul subiectului: 187233

CFR Calatori, ca si restul operatorilor ce folosesc liniile aflate in grija CFR Infrastructura, sunt fix la cheremul acestei companii si nu prea au ce face. Are CFR Calatori multe bube in cap, dar nu toate neplacerile resimtite de calatori sunt cauzate de prestatia acesteia. Ce gresesc ei in situatii de genul celei semnalate este ca nu spun exact motivul intarzierii unui tren, astfel incat oamenii sa stie precis de la ce li se trage.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2016 18:19:24    Titlul subiectului: 187396

De azi, a intrat in vigoare noul mers al trenurilor: http://www.cfrcalatori.ro/ro/comunicate/770-mersul-trenurilor-2016-2017

Citat:
Mersul Trenurilor de Călători 2016 - 2017

CFR Călători informează că, începând cu data de 11 decembrie a.c., va intra în vigoare noul Mers al Trenurilor 2016-2017, care va fi valabil până la data de 9 decembrie 2017.

mers tren 2016.2017

Oferta de transport feroviar de pasageri este adaptată cererii pieței atât prin optimizarea graficelor de circulație și a capacității de transport, cât și prin asigurarea condițiilor de confort pe categorii de trenuri, în limita resurselor disponibile.

Zilnic se vor afla în circulație între 1200 și 1300 de trenuri, în funcție de perioada din an:

Trenurile Zăpezii circulă din 11 decembrie către destinații montane: Valea Prahovei, Vatra Dornei, Piatra Neamț și Petroșani (stațiunile Straja și Parâng). În zilele de weekend biletele pentru călătoriile de pe Valea Prahovei (pe rute între Sinaia – Brașov și retur) au reduceri între 31% și 56%. În plus, în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2017, biletele valabile la Trenurile Zăpezii vor fi reduse cu 25%*, de luni până joi.
Trenurile Soarelui vor asigura în perioada sezonului estival 2017 legături din toată țara către stațiunile de la Marea Neagră și Delta Dunării. Precizăm că trenurile de pe ruta București Nord – Constanța își vor menține duratele reduse de parcurs, de aproximativ 2 ore.
*Reducerea de 25% se aplică la tariful de transport pentru adult și copil, tichetul de rezervare a locului plătindu-se integral.

În Traficul intern

durate reduse de călătorie

Se introduc în circulație noi trenuri cu durate de parcurs reduse de la București către: Suceava și Cluj Napoca. De exemplu un tren InterRegio București Nord – Cluj Napoca va face aproximativ 9 ore și 40 de minute, față de 10 ore și 40 de minute. Un tren InterRegio București Nord – Suceava va face 5 ore și 40 de minute, față de 6 ore și 52 de minute. La fel și trenurile de întoarcere.


Trenuri pentru studenți

Pe ruta Bacău – Pașcani – Iași și retur vor circula noi trenuri, cu plecare duminica de la Bacău și vinerea de la Iași. Trenurile Studenției vor prelua fluxul mare de studenți din Centrul Universitar Iași.

Trenuri pentru navetiști

Pentru cei care fac naveta pe Valea Prahovei se introduce un nou tren InterRegio de la Brașov, cu sosire în București la ora 07:30.

Pentru pasagerii din zona Țăndărei, Slobozia Veche și Fetești se introduc noi trenuri cu legături către București și Constanța:

2 trenuri Regio pe ruta Fetești – Slobozia Veche și retur
6 trenuri Regio pe ruta Țăndărei – Slobozia Veche și retur
2 trenuri InterRegio pe ruta București Nord – Slobozia Veche și retur
Trenuri către aeroport

Zilnic, la cadență de aproximativ o oră, va exista legătură feroviară București – Aeroport și retur.

Reduceri tarifare

Pe lângă facilitățile acordate prin acte normative diferitelor categorii de călători (de ex. elevi, studenți, pensionari etc), CFR Călători oferă o serie de reduceri tarifare (vezi anexă). Distribuția de bilete se asigură prin următoarele canale : online, stații, agenții, automate de vânzare și distribuitori autorizați cu care există parteneriate de vânzare bilete.

În Traficul internațional

Și în anul 2017, pasagerii vor putea să călătorească în afara țării zilnic, cu trenuri directe din București Nord către Viena (de la 39 Euro pe sens) și Budapesta (de la 29 Euro pe sens), iar în sezonul estival către Sofia și Salonic. Din Viena există posibilități de călătorie către orice destinație europeană.

De asemenea, oferta de transport internațional include trenuri zilnice directe către Budapesta și din: Timișoara, Brașov, Târgu Mureș și Cluj-Napoca.

Începând din data de 11 decembrie 2016, CFR Călători va introduce o nouă ofertă comercială City Star Germania pentru călătoriile către Germania. Din 1 ianuarie 2017, pentru oferta Interrail Pass (abonament valabil în toată Europa sau pe o anumită țară din Europa), limita maximă de vârstă la tânar se va modifica de la 26 la 28 de ani.

Broșura „Mersul Trenurilor de Călători 2016-2017” va putea fi achiziționată din principalele gări și agenții CFR din București și din țară la prețul de 14 lei. Deoarece conținutul poate fi actualizat, rugăm călătorii să solicite informații cu privire la mersul trenurilor de la stațiile și agențiile CFR sau să acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro .

CFR Călători mulțumește tuturor pasagerilor care înțeleg să circule cu bilet sau abonament, dând dovadă de corectitudine și spirit civic. Prin plata călătoriei, pasagerii fac posibilă menținerea în circulație a trenurilor pe care le utilizează pentru a se deplasa către locul de muncă sau către o destinație de vacanță, evitând suprataxarea suplimentară în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare.

CFR Infrastructură : „Vă informăm că în prezent se desfășoară lucrări de reabilitare pe tronsonul de cale ferată Curtici – Simeria – Sighișoara. Lucrările se efectuează pentru creșterea performanțelor infrastructurii feroviare și a serviciilor oferite pasagerilor. În funcție de evoluția acestor lucrări, trenurile care circulă pe această rută pot avea unele întârzieri”

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2017 13:47:08    Titlul subiectului: 188036

Trenurile care merg fara oprire spre Constanta fac pe noul mers al trenurilor 5 minute in plus (2 ore si 5 minute, fata de 2 ore anul trecut). Principalul motiv este datorita reabilitarii podurilor dunarene.
Cele care au opriri intermediare fac 2 ore si 28 de minute spre Constanta fac 2 ore si 28 de minute (cu exceptia lui IR 1822 care face 2 ore si 32 de minute) iar de la Constanta la Bucuresti fac 2 ore si 27 de minute (cu exceptia lui IR 1821 care face 2 ore si 31 de minute).

Cel mai tare a fost cu personalele spre munte. De exemplu, R3001, care merge de la Bucuresti Nord la Brasov, care il folosesc des, cand merg la munte, a devenit acum RegioExpres. Merge mai repede ? Nuuu. Numai ca acum, daca platesti 4 RON poti sa iti rezervi loc Laughing
Asta este marea transformare, referitor la unele trenuri Regio.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Apr 2017 08:26:55    Titlul subiectului: 189881

Trenurile suplimentare, puse la dispozitie de CFR, cu ocazia mini-vacantei de 1 Mai: https://www.cfrcalatori.ro/

Citat:
Cu trenul, de 1 Mai, pe Litoral!

CFR Călători informează că în minivacanța prilejuită de ziua de 1 Mai, capacitatea de transport la nivelul întregii rețele feroviare va fi adaptată în funcție de solicitările pasagerilor.

În perioada 28 aprilie – 1 mai 2017 vor fi puse în circulație trenuri suplimentare iar față de graficul de circulație obișnuit capacitatea de transport va crește cu peste 8000 de locuri. Capitala și orașele din țară: Baia Mare, Beclean pe Someș, Brașov, Arad, Petroșani, Târgu Jiu, Craiova, Iași, Vaslui, Suceava Nord, Timișoara Nord, Drobeta Turnu Severin etc. vor fi conectate cu Litoralul prin trenuri directe, până la/de la Mangalia (click anexă).

Și în acest an, tinerii și nu numai, vor putea ajunge pe Litoral dis-de dimineața, cu Trenul Tineretului (IR 1987 / IR 1986). IR 1987 va pleca din București Nord la ora 02:55 și va sosi în Constanța la ora 06:05, iar în Mangalia la ora 07:53, cu opriri în stațiunile de pe parcurs.

De asemenea, pe ruta București - Constanța vor circula și Trenurile Litoral. Durata de parcurs a acestora este de 2 ore, fără opriri intermediare, iar a celorlalte trenuri din grafic durata este de aproximativ 2 ore și 30 de minute.

Prețul unui bilet pentru un adult la tren IR, clasa a 2-a, cu loc rezervat, pe ruta București-Constanța este 59,60 lei, iar un bilet dus-întors are o reducere de 10% și este 108,10 lei. Studenții beneficiează de gratuitate, iar elevii de reduceri de 50%. Un bilet la clasa a 2-a pentru un elev este de 29,80 lei.

Pentru a evita situațiile neplăcute generate de afluența mare ca urmare a călătoriilor gratuite ale studenților, recomandăm tuturor pasagerilor să cumpere din timp biletele de tren. Acestea pot fi achiziționate cu anticipație: Onlinede pewww.cfrcalatori.ro; de laautomatele XsellKiosk din gări; direct de la casele de bilete din gări și agenții de voiaj CFR; de la distribuitori autorizați (agenții de turism). Rugăm studenții să acceseze agenția de voiaj CFR din Campusul Universitar Regie București și casele de bilete dedicate lor și marcate vizibil în spațiile din holurile marilor gări.

Programulagențiilor de voiaj CFR : luni, de 1 Mai, toate agențiile de voiaj CFR Călători vor fi închise, cu excepția agențiilor: Carrefour Colentina și Titan din București și Iulius Mall din Iași.

Înainte de călătorie, recomandăm pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcălători.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 sau să se adreseze personalului nostru din stații.
Despre CFR Călători:

Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul național feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulație a persoanelor în interiorul și în afara țării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetățeni.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Mai 2017 09:41:54    Titlul subiectului: 189961

Cu intarziere scriu despre ce s-a intamplat de 1 Mai. O mare RUSINE si o mare bataie de joc din partea CFR-ului si autoritatilor. De asemenea o mare DISCRIMINARE pentru cei care platesc biletul intreg si pentru cei care platesc taxe si impozite.

Ca de fiecare data, de 1 Mai, am fost la mare. Prietenii mei au plecat de joi (27 aprilie) cu masina, eu urmand sa ma alatur lor de vineri, pe 28 aprilie. Nu am fost sigur decat cu o zi inainte ca o sa merg la mare, din cauza unor probleme personale, asa ca nu am luat bilet on-line cu 2-3 zile inainte asa cum obisnuiam sa fac de obicei.

Ajung vineri dupa masa la Gara de Nord, pe la ora 15:20, cu intentia de a lua trenul IR1587, care merge fara oprire de la Bucuresti Nord la Constanta. Cand am ajuns la casa de bilete, sa imi pice fata. Era puhoi de lume. Pentru mine era clar ca o sa merg in picioare pana la Constanta, dar nu era bai. Ma duc la automatele de bilete, nu era coada acolo, dar in difuzor vine anuntul "magic"., Ne spune ca nu se mai dau locuri nici in picioare pe IR1587 !!!!!
Injur la greu pe sefii CFR, apoi ma duc la agentia CFR de pe Calea Grivitei, aflata la doi pasi de Gara de Nord si unde nu era coada. Acolo aflu cu stupoare ca nu mai sunt locuri, nici in picioare pe celelalte trenuri spre mare !!!!
Din cauza.............studentilor. Atunci am vrut sa iau bilet de intoarcere, pentru ziua de luni, 1 mai. Am aflat ca nu mai erau locuri, decat pe trenul de dimineata, care pleaca de la ora 5:30 !!!!
Tot din cauza studentilor imi spune casierita. De fapt, nu studentii sunt vinovati, asa cum incearca CFR-ul sa spuna, ci insusi coducerea CFR, care nu au bagat vagoane suplimentare cate trebuie.
M-am dus frumos la autogara de pe Baldovin Parcalabul. Acolo un microbuz ne-a preluat pana pe Calea Plevnei, de unde pleca autocarul GSM Trans. Ca sa nu mai baga ditai mai hardughia de autocar in curticica care este pe post de autogara de pe str. Baldovin Parcalabul (din apropierea Ministerului Transporturilor), era un microbuz de 19 locuri care facea curse cu calatorii pana la autocar, pana se umplea autocarul.
Pretul unui bilet este de 50 RON pana la Constanta si inca 10 RON pe relatia Constanta-Mangalia (GSM Trans face curse Bucuresti-Constanta-Mangalia, in timpul sezonului estival sau a minivacantei de 1 mai).
Postez cateva poze cu nebunie din Gara de Nord, vineri, 28 aprilie.



Vama Veche, 28 aprilie-1 mai 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.76 kb
 Vizualizat:  de 13658 ori

Vama Veche, 28 aprilie-1 mai 002.jpg



Vama Veche, 28 aprilie-1 mai 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.25 kb
 Vizualizat:  de 13658 ori

Vama Veche, 28 aprilie-1 mai 001.jpg



Vama Veche, 28 aprilie-1 mai 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.38 kb
 Vizualizat:  de 13658 ori

Vama Veche, 28 aprilie-1 mai 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Mai 2017 09:51:32    Titlul subiectului: 189962

Pe 1 mai, am incercat "marea cu degetul" la Constanta, am sperat ca macar locuri in picioare sunt pana in Bucuresti. Nici o sansa, la casele de bilete era puhoi de lume, mai ales studenti. Atunci m-am reorientat rapid, m-am dus la autocare, aflate in fata garii din Constanta. Surpriza...........erau doua autocare de la SirTrans, pline ochi, Nu mai erau locuri. Cei de la Sir Trans au mai scos un microbuz Mercedes Vito, cu 9 locuri, care era plin ochi.
Bafta mea mare a fost ca tot acolo, era un microbuz de la Comato, care venea de la Mangalia si mergea spre Bucuresti (via Constanta). Soferul mai avea un loc liber, asa ca m-am intors cu Comato, Altfel mai asteptam la autocare, fiindca pe tren nu aveam nici o sansa.

Soferii erau bucurosi, il auzeam vorbind la telefon, pe cel cu care m-am intors in Bucuresti, spunea "-Azi Constanta a rupt tot !".

Particularii s-au organziat cum au putut, nu au avut destule autocare sau microbuze pentru cati calatori erau, pe 1 mai.

Asta se intampla pe la ora 18:00. Niste prieteni au sosit la Constanta dinspre Mangalia cu o ora mai tarziu decat mine. Nu au mai prins nici autocar, nici tren !!! Asa ca au stat noaptea langa gara din Constanta ca sa plece cu primul tren de dimineata spre Bucuresti.

Este prima oara dupa mai multi ani, cand este un asa haos la CFR, cu ocazia minivacantei de 1 Mai. De cand au dat gratuitate la studenti, acestia au luat "cu asalt" trenurile, iar platitorii de bilet raman pe dinafara. Asta nu este discriminare ?

In plus, CFR-ul nu are bani sa faca reviziile la vagoane, prin urmare au multe vagoane care "stau pe bara", pana li se face revizia.

Sa ai o linie de 160 km/ora (singura din tara cu aceasta viteza comerciala) si sa nu stii sa profiti sa faci bani, in perioadele cu varf de calatori, inseamna ca fie esti prost, fie esti rau-voitor, fie ambele.

Postez o poza cu nebunia de la gara din Constanta, luni dupa masa, 1 mai.



Vama Veche, 28 aprilie-1 mai 228.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.16 kb
 Vizualizat:  de 13613 ori

Vama Veche, 28 aprilie-1 mai 228.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2017 22:52:31    Titlul subiectului: 189993

Desi nu stiu daca acesta este topicul potrivit, va adresez urmatoarea intrebare: in Mersul Trenurilor pe anul acesta este prevazuta si ruta Golenti - Poiana Mare? Stiam la un moment dat ca se desfintase, dar am auzit de curand ca s-ar fi reintrodus din surse neoficiale. Repet neoficiale. Nici pe internet nu am gasit ruta, deci nu sunt prea sigur...
Stiam ca aceasta ruta era deservita de un automotor Malaxa. Ce s-a intamplat cu acesta? Care mai este situatia acestei cai ferate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Mai 2017 15:17:41    Titlul subiectului: 190115

Daca ruta nu apare pe site-ul oficial al CFR-ului, la "Mersul Trenurilor" sau Infofer.ro in seamna ca inca nu este operationala. Poate ar trebui intrebati cei de la CFR la informatii.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 4 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community