Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Lixus
Data înscrierii: 23/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Mar/2017 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 12:51:20 Titlul subiectului: *Autobuzul potrivit pentru București |
43582 |
|
Daca tot se bate moneda pe ecologizarea orasului, imbunatatirea transportului in comun, fluidizarea traficului, infrumusetarea orasului, etc. intreb:
Ce credeti ca trebuie sa indeplineasca un autobuz pentru Bucuresti, cum trebuie sa arate, ce dotari suplimentare credeti ca sunt necesare?
Exista deja fabricat acest autobuz?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 13:07:41 Titlul subiectului: |
43585 |
|
În primul rând ar trebui să fie încăpător și rezistent la vandali. Încăpător nu înseamnă neapărat mare ca volum, încăpător poate să fie și dacă are un bun management al spațiului din salonul călătorilor. Nu cred că 100% low floor e potrivit pentru București. Ar trebui 60% low-floor, adică între ușile 1 și 2 podea coborâtă, iar după ușa 2 podea normală.
Altcă carcateristică ar trebui să fie zgomotul redus produs de motor - Bucureștiul fiind un oraș foarte poluat fonic
A 3-a chestie importantă - să aibă cât mai multe bare de suștinere.
Și nu în ultimul rând, să fie ușor de întreținut
Nu știu dacă ar trebui să fie doar un singur tip de autobuz pentru București.
Cred că ar trebui să fie 3 tipuri.
1) Pentru liniile foarte aglomerate: cu mai puține locuri pe scaun
2) Pentru liniile cu aglomerație medie: ceva mai multe scaune
3) Pentru liniile cu solictare mică: midibuze.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 14:18:15 Titlul subiectului: |
43596 |
|
Daca autobuze articulate nu se doreste, parerea mea este ca nu ar strica niste double-decker-e. La Londra fac fata cu succes aglomeratiei.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 14:49:53 Titlul subiectului: |
43602 |
|
Citaro mi se pare un autobuz potrivit pentru Bucuresti. Cu un raport echilibrat intre performantele motorului, design, confort. Cred ca le lipseste robustetea si calatorul civilizat.
Sa nu uitam si de pretul de achizitie. Dar, la Bucuresti nu e important acest parametru.
Dintre toate tipurile de vehicule de deservesc transportul bucurestean agreez troleibuzele Ikarus Astra 415-T. Pacat ca nu avem si autobuze cu caroseria Ikarus 415.
De asemenea, cred ca e nevoie si de vehicule articulate.
De ce RATB-ul nu a avut o preferinta in ceea ce priveste culoarea vehiculelor Citaro si Citelis? Albe, precum MAN-urile din Chisinau, Brasov, probabil Sibiu. Nu costa chiar atit de mult sa existe si alte nuante.
|
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 16:31:55 Titlul subiectului: |
43614 |
|
Mie Ikarus 260 mi s-a parut un autobuz foarte potrivit conditiilor de exploatare din Bucuresti. Robust, spatiu suficient, cit erau noi erau mai silentioase decit DeSimon-urile, aveau chiar si caldura (la inceputurile lor), geamuri culisante mari, o tentativa de confort pentru calatori (scaune tapisate - primele din Bucuresti pina la Duewag si seria 28-37 de 112-uri).
Din pacate nu se mai fabrica si nici nu vad cum ar fi putut deveni low floor in aceiasi parametri.
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 17:35:27 Titlul subiectului: |
43625 |
|
MrM avea dreptate cand spunea ca nu exista 1 singur tip de autobuz care sa se potriveasca perfect pe necesitatile tuturor liniilor.
Traficul din Bucuresti exclude din start orice vehicul articulat (daca CItaro sunt trosnite destul de des, la numai 12 m si fara coada, mi-e frica sa ma gandesc ce ar pati un CapaCity de 20 de m), si pune unele probleme la exploatarea troleibuzelor (preferatele mele in domeniul transportului urban). Poate un Citaro cu bull-bar din tabla de 3 mm de jur imprejur ar fi perfect.
|
|
Sus |
|
|
Lixus
Data înscrierii: 23/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Mar/2017 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 19:20:45 Titlul subiectului: |
43633 |
|
Un mic artificiu:
Ce bare de sustinere ati vrea sa aiba autobuzul din Bucuresti?
1. teava vopsita in camp elecrostatic;
2. teava de inox;
3. teava imbracata in plastic;
4. propune tu alta varianta. sisintea a scris: | De ce RATB-ul nu a avut o preferinta in ceea ce priveste culoarea vehiculelor Citaro si Citelis? Albe, precum MAN-urile din Chisinau, Brasov, probabil Sibiu. Nu costa chiar atit de mult sa existe si alte nuante. | personal eu cred ca e tern albul ales, un design multicolor (tricolor) ar fi mers..., parerea mea!
Credeti ca trebuie AC sau ventilatie fortata, eventual naturala dependenta de viteza autobuzului captiv in trafic?
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 19:47:42 Titlul subiectului: |
43642 |
|
Cred ca autobuzul potrivit pentru Bucuresti sau poate in general pentru orasele romanesti ar trebui sa fie cam asa:- Rezistent, atat la drumuri cat si la calatori
- Incapator, sa aiba suficient spatiu incat sa incapa poporul care se ingramadeste in el
- Sa aiba bare pentru toate pozitiile in care poate sta un calator intr'un autobuz super-aglomerat.
- Sa aiba ventilatie buna pentru vara si incalzire suficienta pentru iarna, deoarece in aglomeratie oricum oamenii se incalzesc mai bine
- Sa aiba cel putin partial podea joasa, nu din cauza normelor UE, ci din cauza unui numar mare de calatori care pornesc de dimineata la drum cu autobuzul, ei or sti unde, furiosi pe tineretul care sta pe scaune.
- Soferul sa aiba cabina confortabila, izolata fonic ca sa-si poata asculta muzica in liniste (am inteles ca noile legi nu mai permit sa asculti caseta proprie in autobuz, nici daca e originala !!
- Sa nu aiba geamuri sau pereti interiori care cedeaza usor la presiunea enorma a calatorilor.
- Geamurile sa se deschida cat mai usor, fara prea multe interventii care in final duc la stricarea lor si blocarea fie pe deschis, fie pe inchis
- La usi sa fie montata o sonerie care sa scoale si mortii, atunci cand sunt calatori care o blocheaza. Soneria sa nu fie la soferi, ci deasupra capului celor vinovati.
- Sa fie montate camere de supraveghere, care sa se reseteze la capat, sau sa se descarce intr'un calculator daca au avut loc incidente in autobuz.
Sper ca in afara unui ton usor ironic, sunt si cateva idei bune in ceea ce am spus mai sus. Din pacate, din punctul de vedere al unei opinii pertinente despre calitatile autobuzului potrivit pentru Bucuresti nu sunt cel mai potrivit sa-mi exprim o parere, pentru ca am privilegiul de a merge de la un capat la celalalt pe scaun, iar autobuzul se umple inainte sa-mi dau seama ce i-ar mai trebui ca sa fie idealul de transport al unor calatori care probabil ca de abia asteapta sa ajunga la destinatie, oricum, dar nu oricand.
In general, pentru ca merg cu Rocar, stau pe locul dinaintea celor din spate (la Rocar 412-220/230?), in partea opusa usilor, sau primul loc dupa usa 2 la celelalte autobuze. Aceste locuri sunt duble si evident ca stau la geam si de cele mai multe ori privesc afara, nu in interior, unde incepe sa se aglomereze. Deci e o parere subiectiva privind autobuzul potrivit. Pentru mine e, daca locurile mentionate sunt libere . Legat de aerul conditionat, l-as prefera in lipsa unei ventilatii naturale.
|
|
Sus |
|
|
Lixus
Data înscrierii: 23/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Mar/2017 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 19:52:32 Titlul subiectului: |
43643 |
|
Trix ! cred ca nu spui tot...
confortul din scaunul calatorului il lasi deoparte?
Crezi ca trebuie AC sau ventilatie fortata, eventual naturala dependenta de viteza autobuzului captiv in trafic?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 19:58:55 Titlul subiectului: |
43646 |
|
Traficul din București nu suportă vehicule articulate din cauza lenei autorităților! Dacă s-ar ridica urgent mașinile parcate neregulamntar (și turnate puncte la greu) s-ar circula cum trebuie chiar și în lipsa benzilor speciale pentru autobuz/troleibuz.
În opinia mea, autobuzul ideal pentru București ar trebui să fie articulat și ușor de manevrat (eventual axa C să fie mobilă). Motorul ar trebui să fie minim Euro3, iar limitatorul de viteză nu ar trebui să existe (sau dacă se ține morțiș, să fie la 90km/h cum se pare că e în toată UE) pentru a se putea folosi, la nevoie, autobuzele și pe linii preorășenești gen 458 (care are 10km de traseu pe Autostradă) sau altele care trec prin porțiuni unde viteza maximă admisă este mare. Deasemenea, ar trebui să fie echipate cu AC SAU cu geamuri culisante precum Ikarus 260.
Legat de întrebările lui Lixus, barele ar trebui să fie îmbrăcate în plastic, pentru a elimina complet riscul curentării (de exemplu o proastă izolație a cablurilor sistemului de taxare). Eventual, în salon ar trebui să predomine culoare galben, nicidecum portocaliu, care este foarte obositor pentru ochi.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 20:03:17 Titlul subiectului: |
43647 |
|
Barele de susțienere să fie acoperite cu plastic, dar nu acel tip care există pe "Dac".
Și camerele de supraveghere nu ar fi rele, că poate am mai scăpa de șuti și vandali.
Geamurile să fie culisante. Ar fi interesant sistemul de la "Rathgeber", dar nu cred că ar ține la români.
Ca stil al caroseriei aș vrea ceva de genul "Saurer" 5 DUK-A sau "F.B.W." SW-B71U (alea din 1965 de la Miercurea Ciuc). Dacă ar fi ceva mai modern, ceva de genul "DAF" SB220 "Catrosua"/"Hispnao Carrocera"/"ELVO" (nu #205).
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Ultima modificare efectuată de către mrM la Sâm 13 Ian 2007 20:13:32, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Lixus
Data înscrierii: 23/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Mar/2017 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 20:19:06 Titlul subiectului: |
43654 |
|
Si eu cred tevile imbracate in plastic ofera un confort calatorului datorita transferului termic foarte mic.
De ferestre ce spuneti?
Sa fie oscilobatante (actual), culisante (experimental), varianta IVECO, sau altceva?
Culisante pe ce proportie a ferestrei?
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 20:26:29 Titlul subiectului: |
43655 |
|
Ferestre culisante. Gen Bucur LF, Irisbus Citelis.
Acum nu stiu cat este posibil d.p.d.v. legal/tehnic. In cazurile prezentate de mine mai sus pare sa fie intre 35-45% din suprafata ferestrei.
Barele cu izolatie din plastic.
Am discutat cu cineva din RATB despre viitorul autobuz, cand a venit vorba de articulate am fost intrebat...te crezi in filme SF ?
Articulate nu vom vedea prea curand in Bucuresti. Trebuie sa existe o banda speciala pentru RATB. Nu unu parcat, 2 dube, un tir ....nu se descurca articulate in aceasta situatie.
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 12:10:32 Titlul subiectului: |
43690 |
|
Pana nu conduci o masina cu remorca (sau una single, dar intr-un spatiu stramt macar), nu o sa afli ce inseamana un articulat. In afara de cazul in care se puna inca un sofer care sa directioneze rotile din spate, ca la remorcile de transporturi agabaritice sau autoscarile pompierilor din New-York, nu o sa vezi articulate in traficul bucurestean.
Pe liniile aglomerate, o caroserie organizata ca cea de Iveco Turbocity e super. Scaune putine, usi multe si mari duc la timpi de incarcare descarcare extrem de mici, micsorand durata totala calatoriei si numarul de injuraturi catre calatorii care urca si se proptesc in usa, desi coboara dupa 2-3 statii. Barele pot fi acoperite oricum, dar daca iarna s-ar sufla aer cald in ele ar fi perfect (cand iau 330 de la capat si e ger, las un strat de piele pe barele alea la 10 grade).
Eu unul as cere autobuze cu transmisia proiectata pentru viteza maxima de 75 de km/h, nu pentru 90 ca citaro. Asta ar reduce uzura motorului in oras si ar micsora timpii de demaraj.
Daca tot se mai cumpara autobuze, nu ar fi o idee rea sa se ceara motoare Euro 5. Desi norma intra in vigoare in 2009, avand in vedere durata de exploatare de minim 5 ani a autobuzelor ar fi o manevra inteligenta de ecologizare a orasului, si de a evita oferte de la producatori de mana a 2-a ca MAZ sau vreo firma turceasca. Scania are motoare euro 5 in oferta, la fel si MAN, ambele fara folosirea de AdBlue.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 29 Ian 2007 01:19:35 Titlul subiectului: |
44912 |
|
Autobuze pt Bucuresti? Sa fie autobuze ca pentru orice capitala din lume. Sa fie si simple si articulate.
Recomandari: MAN, MAZ ca alea de la Brasov, se descurca de minune. Pentru linii preorasenesti: Connecto.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Lun 29 Ian 2007 21:17:03 Titlul subiectului: |
44981 |
|
Am mai spus si cu alta ocazie. Articulatele actuale Mercedes, MAN, etc se comporta foarte diferit fata de vechiile articulate (DAC, Ikarus...). De-abia astept sa ma duc din nou in Stuttgart si sa fac niste filme cu virajele pe care acestea le fac pe niste stradute foarte inguste.
Dar atata timp cat conducerea RATB si PMB se incapataneaza sa nu doreasca articulate, nu cred ca vom vedea prea curand nici autobuze, nici troleibuze.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Ian 2007 10:04:53 Titlul subiectului: |
45012 |
|
Kaleun a scris: | Intelegeti odata ca articulatele nu au probleme cu virajele stranse, pe strazi goale, ci cu schimbarea benzilor pe trafic in miscare. Daca Citaro simple se ciocanesc in Bucuresti intr-o fericire, ce o sa pateasca partea din spate a unui articulat care intra si iese din statie? | cu ce e diferit spatele unui articulat de al unui autobuz nornal, e mai lat? incapatinarea asta cu refuzul de a aduce articulate se bazeaza pe niste prejudecati ale celor de la RATB, pentru care articulat=DAC articulat, si si a incompetentei/lipsei de vointa a celor de la primarie de a creea comditii pentru un sistem de transprot eficient, cu benzi dedicate transportului in comun; deocamdata incurajarea transportului in com,un se face doar din vorbe, in conditiile in care nu se aplica sanctiuni drastice celor care parcheaza aiurea pe prima banda sau mai rau chiar pe a doua sau pe lniile de tramvai; daca li s-ar ridica imediat masina si ar trebui sa plateasca citeva sute de euro sa o recupereze, in mod sigur s-ar gindi de 10 ori iniante sa parcheze; asa cum alte tari s-au reusit aceste lucruri(atit cu zaharelul cit si cu biciul), singura explicatie pentru care la noi nu s-ar putea este lipsa de vointa a celor care ar trbeui sa faca acest lucru, iar pozitia RATB mi se pare chiar curioasa (in conditiile in care sint statii inc are degeaba se deschid usile ca nu ai unde sa te urci, in schimb au venit cu ideea geniala de a valida abonamentele in aceste conditii) in loc sa sustina aceasta necesitate sint primii care se opun
|
|
Sus |
|
|
clv Vizitator
|
Trimis: Mar 30 Ian 2007 12:03:32 Titlul subiectului: |
55009 |
|
Totusi cred ca RATB ar trebui sa aiba si autobuze normale fara podea coborata. In cazul unei calamitati daca este nevoie de evacuari ceva de populatie nu vad cum ar merge un Citaro pe drumuri pline de moloz sau cu denivelari. Sa nu uitam de 124 care nu putea intoarce la Metrologie.
|
|
Sus |
|
|
citaro2 Vizitator
|
Trimis: Joi 01 Feb 2007 21:22:02 Titlul subiectului: 55555 |
75081 |
|
sper ca urmatorul autobuz sa fie citaro 2, am un prieten sofer la RATB pe linia 131 si sunt multumiti de ele chiar daca au unele probleme. parerea mea este ca schimba imaginea bucurestiului aceste autobuze
|
|
Sus |
|
|
mihaiuc
Data înscrierii: 10/Iul/2007 Ultima vizita: 29/Oct/2009 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Mie 11 Iul 2007 00:32:16 Titlul subiectului: |
80221 |
|
Autobuzul potrivit pentru București - oare există un singur tip de autobuze care să se potrivească? Eu cred că nu - deși nu există un studiu complet și adecvat (cel puțin unul public) asupra fluxurilor de trafic, din studii mai mici (am participat la unul pe 9 trasee de autobuz), am observat trei tipuri de trafic - linii cu un debit de călători constant (precum 336), unde graficul de utilizare este sub formă de clopote (în general 3 clopote, dar cu baza relativ apropiată de vârf) și unde frecvența, nu capacitatea, este esențială, apoi un tip de trafic unde există un influx masiv de călători la anumite ore (pe 139, la vremea studiului, existau patru salturi dn utilizare de aproape 2-300% - practic patru momente în care autobuzul circulă plin-ochi, urmat de momente de gol, la fel cu 601) de gol, unde capacitatea contează, nu frecvența (comportamentul tipic este utilizarea primului autobuz disponibil, chiar dacă următorul vine în câteva momente). Al treilea tip este tipul pre-orășenesc, unde traficul este redus, și unde timpul de așteptare este problema principală. Bucureștiul este aproape unic în așa ceva - majoritatea orașelor europene au un tip predominant de trafic - noi le avem pe toate trei. Așa că ne trebuie mai multe tipuri de autobuze - odată - autobuze multe, nearticulate, pentru traficul de tip 1 - care să preia repede fluxul care se strânge în stație (pe 336, pentru a se evita aglomerația, la nivelul din 2003, timp de 7 ore, timpul maxim de așteptare pentru ca autobuzul să circule în condiții decente era de 45-50 secunde). Articulatele pe astfel de rute ar crea și mai multă îmbulzeală - ar fi mai rare decât non-articulatele (sunt mai scumpe) - ar veni ceva mai rar, producând mari dificultăți în stații, și timpi mai mari în parcurs. Un articulat la 7 minute față de un scurt la 5 minute ar cauza, după modelarea noastră, aglomerarea vehiculelor cu 5-7%. Pe rutele de tip 2 - articulatele ar fi mult mai eficiente decât ce avem acum - oamenii vin în stație la oră relativ fixă - daca fluxul ar fi preluat (la un interval mai mare decât cele 3 minute actuale, dar la orele respective) de articulate, sistemul ar prelua capacitatea eficient, fără a cauza îmbulzeală - acum vin 4-5 mașini pline ochi, urmate de 10 alte mașini goale - astfel, în orele de pauză putând fi lejer oferit un articulat la 9-10 minute, existând chiar și locuri pe scaune. Tipul 3 de trafic, poate fi servit eficient chiar și de servicii midi-bus, cu condiția să fie la ore fixe, anunțate, știute de toți, eventual și cu un ceas în stațiile principale și în terminale.
Cu toate astea, soluția completă pentru rutele de mare capacitate și mare aglomerație nu poate fi decât, ori tramvai rapid (linia 139 se pretează foarte bine la trafic de tramvai, doar că nu există infrastructura), ori metrou (înlocuirea 601 cu un metrou, eventual printr-un tunel Izvor - Universitate sau printr-un serviciu direct Izvor - Unirii - Universitate este o soluție evidentă).
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 23 Aug 2007 09:44:53 Titlul subiectului: |
81811 |
|
DAF'urile au fost cele mai reusite autobuze. Aveau podea mai joasa si scaune fara elemente "digerabile" de catre calatori, ceea ce le facea mai avantajoase fata de Ikarus. DAF a fost un model european implementat cu succes in Romania.
DeSimon poate au ceva italian in ele, cat o mai fi. Inca mai rezista destul de bine, desi ca numar de defecte depaseste DAF'urile.
Ikarus ar putea sa mai fie pastrate pentru linii preorasenesti, iar DAC este autobuzul pe care multi calatori il merita. Din pacate timpul trece in defavoarea lui.
Despre Citaro nu pot spune prea mult. Deocamdata am mers cu el vara si mi s'a parut extrem de cald in el fata de orice alt autobuz urban din Bucuresti. Cand vor veni Citaro cu A/C poate se mai schimba ceva. Ar fi interesant daca le vor amesteca printre cele fara, astfel incat prin statii vom auzi: "4389, n'are aer conditionat. Il asteptam pe urmatorul" Poate vor pune si simboluri pentru aer conditionat, cum puneau pe vremuri semnul anarhiei pe post de "Autotaxare"
|
|
Sus |
|
|
bus_andrei
Data înscrierii: 25/Mar/2008 Ultima vizita: 01/Mar/2011 Mesaje: 148 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 14:33:25 Titlul subiectului: |
100348 |
|
Din cate am auzit in Bucuresti s-ar mai aduce inca 500 de autobuze,ma gandeam ca pentru Bucuresti ar fi nevoie de noul Man Lion's City; ca acesta de pilda.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
32.09 kb |
Vizualizat: |
de 30915 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 18:21:41 Titlul subiectului: |
100360 |
|
Autobuz cu doua usi pentru Bucuresti cred ca te inseli amarnic amice!Pai in Bucuresti de abia fac fata cele in trei usi d'pai astea in doua usi!!!Eu raman la parerea ca daca se face banda separata pentru RATB cred ca orasul Bucuresti merita niste autobuze articulate!Cred ca si Bucurestiul ca sa se integreze cu adevarat in Europa i-ar trebui fara indoiala autobuze articulate!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 19:32:47 Titlul subiectului: |
100369 |
|
Autobuzele cu doua usi ar merge pentru liniile preorasenesti. Accesul se face pe usa 1 (eventual se verifica si calatorul daca are bilet sau nu) iar coborarea pe usa a doua.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 20:21:26 Titlul subiectului: |
100381 |
|
Dupa parerea mea Bucurestiul are deja autobuzul potrivit si anume Mercedes Citaro care sunt exceptionale.Totusi ar merge niste Citaro pe trei axe ca autobuzele din Constanta.Problema nu sta in marca autobuzului ci in atentia acordata de sofer autobuzului dar si disciplina calatorilor.
|
|
Sus |
|
|
|