Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
cos
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2012 Mesaje: 83 Locație: Bucuresti; Sibiu
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 22:15:48 Titlul subiectului: |
100389 |
|
bus_andrei a scris: | Din cate am auzit in Bucuresti s-ar mai aduce inca 500 de autobuze | Citaro bus_andrei a scris: | ...noul Man Lion's City... | Mi se pare mie sau e mai lung de 12m? Asa pare din poza...
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 00:11:17 Titlul subiectului: |
100403 |
|
Are tot 12m dar pare mai lung pentru ca ii lipseste usa a treia. Referitor la urmatoarele 500 de autobuze cred ca ar trebui sa se mearga pe aceeasi linie, sa se aduca tot Citaro cu A/C. Aceste autobuze au demonstrat ca sunt fiabile, chiar daca pe unele trasee circula aproape la capacitate maxima din punct de vedere al numarului de calatori.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 10:30:28 Titlul subiectului: |
100955 |
|
Fiabile zici tu ca sunt. Abia ieri am dat de 2 colegi de facultate care lucreaza la Evobus si mi-au zis ca in special cele euro5 au multe de patimit. Deocamdata sunt in garantie, dar si cand s-o termina....
|
|
Sus |
|
|
citarito
Data înscrierii: 21/Noi/2007 Ultima vizita: 12/Noi/2008 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 11:37:34 Titlul subiectului: |
100957 |
|
Se vede cat de bine cunosc colegii tai sau tu autobuzele din Bucuresti.
Modelul Citaro 1 are motor euro 3 iar modelul Citaro 2 are motor euro 4 deci nu avem autobuze cu motor euro 5!!!
NU vreau sa o luati ca o critica dar mi se pare personal ca bucurestenii nu merita astfel de autobuze foarte bune. Ce vina au ele ca se defecteaza daca mai mereu merg cu suprasarcina ori scaune zgariate, pereti murdariti si mazgaliti, elementele ce acopera suruburile sunt furate si exemplele pot continua, de ce mai au camera autobuzele cand sunt vandalizate in acest fel?
Citaro sunt foarte bune iar pentru etapele inaintate din varsta cand vor ajunge la 8-10 ani bineinteles ca benefic ar fi sa avem aceeasi marca pentru ca asa se mai pot lua si piese de la unele la altele si alte avantaje...
_________________ Jerysor |
|
Sus |
|
|
Dimitrios
Data înscrierii: 31/Iul/2008 Ultima vizita: 10/Oct/2015 Mesaje: 30 Locație: Bucuresti; Ploiesti
|
Trimis: Mar 02 Dec 2008 09:16:30 Titlul subiectului: Re: *Autobuzul potrivit pentru București |
101996 |
|
Lixus a scris: | Ce credeti ca trebuie sa indeplineasca un autobuz pentru Bucuresti, cum trebuie sa arate, ce dotari suplimentare credeti ca sunt necesare? |
Mie solutia cu tramvaie si troleibuz mi se pare cea mai buna d.p.vd ecologic. Autobuzele sa fie mentinute doar pt trasee intre cartiere si trasee suburbane.
_________________ pasionat de tot ce inseamna miscare |
|
Sus |
|
|
doctorusat
Data înscrierii: 01/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 08:14:30 Titlul subiectului: |
106165 |
|
Eu unu, as vota pentru tipul de autobuz hibrid, in special acest model care nici nu are nevoie de sofer, am vazut alaltaieri seara pe Discovery, o emisiune unde l-au si prezentat pe "Phileas hibrid bus" lasand deoparte faptul ca nu are nevoie de sofer, deact asa in caz ca..., este fooarte spatios si confortabil, pe trasee precum 104.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.38 kb |
Vizualizat: |
de 18741 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 08:26:43 Titlul subiectului: |
106166 |
|
Am vazut si eu documentarul respectiv, o sa vorbesc mai multe despre el in topicul de la Cafenea: "Transportul in comun vs masina personala". Autobuz de acest tip ar fi eficient in Bucuresti numai daca ar fi o banda speciala pentru RATB dupa modelul columbian, in Bogota.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Lixus
Data înscrierii: 23/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Mar/2017 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Mar 2009 00:49:46 Titlul subiectului: Re: *Autobuzul potrivit pentru București |
107233 |
|
Dimitrios a scris: | Mie solutia cu tramvaie si troleibuz mi se pare cea mai buna d.p.vd ecologic. Autobuzele sa fie mentinute doar pt trasee intre cartiere si trasee suburbane. | In momentul actual, autobuzele pot ocoli acele zone cu lucrari de infrastructura.
1000 de autobuze Mercedes nu are nicio capitala din lume, nu oras.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 23 Ian 2010 17:27:24 Titlul subiectului: |
122621 |
|
Eu propun omnibuzele, celebrele double-deckere din Londra! Fac fata la aglomeratie, nu sunt articulate sa aiba probleme pe strazi si cred ca se pot produce la comanda.
Am vazut pe site-ul uzinelor MAN ca la comanda, au produs o serie de omnibuze pentru Dubai, doatate cu tot ce trebuie. Nu stiu daca ar incurca retelele de troleu si tramvai, dar, dupa modelul Constantei, s-ar putea salta firele un pic, cred.
Problema la momentul actual este aceea a tonelor de fire ale retelistilor, care atirna de stalpii Capitalei...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
hotwhells
Data înscrierii: 09/Sep/2009 Ultima vizita: 26/Iun/2011 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 23 Ian 2010 22:07:29 Titlul subiectului: |
122625 |
|
mrM a scris: | Cred că ar trebui să fie 3 tipuri.
1) Pentru liniile foarte aglomerate: cu mai puține locuri pe scaun
2) Pentru liniile cu aglomerație medie: ceva mai multe scaune
3) Pentru liniile cu solictare mică: midibuze. |
1.Mercedes Benz CapaCity, desi cred ca e de ajuns Citaro L (15 m, cu 3 axe) sau Citaro G(articulat)
2.Mercedes Benz Citaro2 , iar pt linnile mai spre periferie Conecto 2
3.Mercedes Benz Cito
E bine sa fie aceeasi marca , deoarece o sa fie mai usor de reparat , avand multe piese comune.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.78 kb |
Vizualizat: |
de 17059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.5 MB |
Vizualizat: |
de 17059 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Mar 2015 20:13:20 Titlul subiectului: |
178052 |
|
Cred ca in cazul articulatelor ar fi bune Mercedes Citaro sau Solaris-uri, pentru liniile cu flux mediu de calatori tot Mercedes Citaro(se descurca excelent) iar pentru liniile cu flux mic/foarte mic de calatori si care circula de strazi inguste ar fi bune niste midibuze mici, gen Karsan.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
|