Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 10:41:51 Titlul subiectului: Rame de tren electrice, produsa de Softronic |
170127 |
|
Cei de la Softronic au produs o rama electrica. Stie cineva mai multe detalii despre acest subiect.
Citez un articol din Ziarul Financiar, care se gaseste aici.
Citat: | Trenul electric produs de Softronic Craiova ar putea circula pe ruta Motru - București
Compania Softronic din Craiova, cu afaceri de 68,6 mil. lei (15,5 mil. euro) în 2012 din producția de locomotive, a primit o finanțare de 4,3 milioane de euro de la GarantiBank pentru realizarea unui tren electric, care ar putea să circule de la 1 martie pe ruta feroviară interoperabilă Motru - Strehaia - Craiova - București.
„Motru nu a mai avut tren de doi ani, cred că vom face un bine locuitorilor. Anul acesta vrem să mai construim o ramă electrică Hyperion dacă vom găsi finanțare. Suntem singurii din Europa de Est care producem o astfel de ramă“, a spus Ionel Ghiță, președintele Softronic și cel mai mare acționar al companiei.
Construcția prototipului a durat doi ani și jumătate, însă acum compania ar putea realiza o nouă ramă electrică în șase luni, potrivit reprezentantului Softronic. Trenul electric este gata, iar acum se află în teste de viteză. Rama electrică poate fi construită în două variante de viteză maximă, de 160 de kilometri pe oră, respectiv 200 de kilometri pe oră, are podea joasă, două vagoane motoare și două purtătoare, cu o capacitate de 180 de locuri pe scaune. Investiția totală pentru producția Hyperion a fost de peste 5 mil. euro.
Anul trecut, compania a produs șapte locomotive electrice, o parte din acestea fiind vândute în Ungaria. „În acest an plănuim să producem opt sau zece locomotive.“
Compania Softronic, înființată în 1991 la Craiova și premiată anul trecut de ZF în cadrul campaniei ZF „Campioni în business“, este deținută de patru persoane fizice - Ionel Ghiță (30%), Ion Gârniță (26%), Augustin Popescu (26%) și Oana-Adriana Miulescu (16%). |
Ca o observatie personala, nu este mai potrivit sa bagi cel mai nou tren, pe ruta unde s-au modernizat recent calea ferata (Bucuresti-Constanta sau Bucuresti-Predeal). Nu mi se pare logic sa bagi cel mai nou tren pe Bucuresti-Motru, unde calea ferata nu este modernizata, si ai N restrictii de viteza.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 16 Noi 2015 14:13:24, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 8756 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 21:21:07 Titlul subiectului: |
170152 |
|
Am inteles acum, rama electrica va fi a unui operator privat. Articolul de pe digi24 se gaseste aici.
Citat: | Tren de viteză pe o cale ferată învechită. Distanța București-Craiova poate fi parcursă în două ore, dar șinele vechi „frânează” garnitura
Primul tren românesc fabricat la Craiova de o firmă privată poate circula cu 160 de kilometri pe oră. Asta înseamnă că poate ajunge de la București la Craiova în mai puțin de două ore.
Oamenii nu se vor putea bucura însă prea curând de această călătorie. Restricțiile de viteză impuse de starea proastă a căii ferate vor face ca noua garnitură să se miște tot în ritm de melc. Trenul va fi pus în circulație luna viitoare viitoare.
Operatorii feroviari privați știu cum să facă rost de bani pentru investiții în trenuri noi. Cu puțin peste cinci milioane de euro luați de la bancă, foști ingineri de la Electroputere Craiova, fabrică ce producea locomotive până în anii 90, au reușit să construiască de zero un tren ce poate circula și cu 160 de kilometri pe oră.
„Acest tren va fi pus în circulație în februarie. Va circula pe ruta Motru-Craiova-București și retur”, spune Sebastian Ghiță, manager de proiect.
Noul tren se va deplasa însă cu frâna pusă din cauza stării proaste a căii ferate. În România, viteza medie abia depășește 40 de kilometri pe oră, mai rău ca în urmă cu 24 de ani. Statul a investit doar câteva zeci de milioane de euro anual în repararea șinelor, deși ar avea nevoie de 10 miliarde de euro.
„Pe ruta Craiova-București sunt ceva restricții. Și de 80 și de 60 de kilometri la oră”, precizează Ion Gârniță, directorul general al producătorului de locomotive.
Asta înseamnă doar o treime din viteza la care trenul minune este proiectat să circule. Dar cel puțin le va oferi călătorilor dotări ultramoderne.
Pe lângă noul tren, cele de stat par prăfuite. Nici nu e de mirare. De trei ani, CFR Călători nu a mai cheltuit niciun leu pentru a cumpăra trenuri noi, așa că pe calea ferată circulă aceleași garnituri ca la începutul anilor 90, puțin modificate.
După ce că sunt vechi, trenurile de stat sunt și mult prea aglomerate. Și pentru ca românii să nu călătorească în vagoane ticsite, CFR Călători ar fi avut nevoie anul trecut de 1.300 de vagoane. Pentru că nu au fost bani de reparații, pe șine au circulat cu 13% mai puține garnituri. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 19 Ian 2014 13:28:07 Titlul subiectului: |
170553 |
|
Trenul a inceput sa circule, intre Bucuresti si Craiova. Din pacate, infrastructura nu permite ca trenul sa fie valorificat la potentialul maxim. Articolul se gaseste aici.
Citat: | CULMEA VITEZEI în România:cel mai rapid TREN merge cu 20 km/h.Cât a făcut între Craiova și București
Singurul tren electric de mare viteza fabricat in Romania a facut prima cursa, intre Craiova si Bucuresti.
Desi poate atinge 160 km/h, trenul a ajuns la destinatie abia dupa trei ore, ca un tren normal. Nu a fost vina lui, ci a limitarilor de viteza de pe traseu.
Intr-o tara cu o infrastructura normala, ar fi facut doar o ora si douazeci de minute. Astfel, in multe zone se poate circula doar cu 20 km/h, scrie wowbiz.ro.
Trenul este complet automatizat, iar pornirile, opririle si mersul sunt silentioase, pentru ca trenul este pe perne de aer. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 8756 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Ian 2014 16:35:18 Titlul subiectului: |
170554 |
|
Culmea e ca ziaristii fac misto fix de un tronson pe care se circula cat de cat decent ca regim de viteza fata de orice alt tronson nemodernizat din tara...
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 20:11:02 Titlul subiectului: |
170598 |
|
Cu ocazia venirii acestei rame de tren in Gara Motru a insemnat reluarea activitatii acestei gari dupa 2 ani de "stand-by" .Ramane de vazut cat va circula trenul acesta nou pe acolo!
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 31 Mai 2014 23:54:10 Titlul subiectului: |
173191 |
|
O intrebare.
Rama a fost preluata de vreaun privat?
Daca da, care este?CFR sigur nu o ca achizitiona, desi e un tren modern.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 01 Iun 2014 22:09:46 Titlul subiectului: |
173207 |
|
Minunat.
O veste imbucuratoare
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Iun 2014 06:55:11 Titlul subiectului: |
173213 |
|
Stie cineva ora de la care pleaca/soseste din Gara de Nord ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Iun 2014 13:25:27 Titlul subiectului: |
173219 |
|
Inca nu circula. Trebuia sa circule pe IR 1594 Craiova-Buc.Nord sosire la Buc.Nord 08:06 si IR 1595 Buc.Nord-Craiova plecare din Buc.Nord la 17:45.
Numai in zilele de Miercuri, Vineri si Duminica in celelalte zile compunerea trenului 1594/1595 este cu locomotiva si vagoane.
Este a Softronic dar va circula pentru CFR Calatori, sa isi faca reclama, sa o cunoasca calatori, poate cumpara CFR cateva bucati.
Era vorba ca pana la 23 iunie sa circule 3 zile pe saptamana apoi in perioada 23 iunie - 23 iulie sa circule 5 zile pe saptamana iar de la 1 august sa circule pe un IR Buc-CT-Buc dar nu se stie inca nimic sigur.
merita vazuta si pozata, poate o aduc astia la expozitia din Gara De Nord de pe 14 iunie. De incercat eu o so testez abia in august daca va circula pe M800 Buc-CT cu bilet cu anticipatie de 21 de zile sa prind 25% reducere altfel nu se renteaza. Exteroriul arata bine, pacat, mare pacat de interiorul facut ieftin...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Oct 2014 12:49:37 Titlul subiectului: |
174962 |
|
Cand m-am intors de la Cluj, trenul de noapte a avut intarziere o ora. Tot raul a fost spre bine, fiindca am prins pe o linie invecinata rama Hyperion, pe care am pozat-o.
Rama circula pe ruta Craiova-Bucuresti Nord-Brasov.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.67 kb |
Vizualizat: |
de 23452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.77 kb |
Vizualizat: |
de 23452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.46 kb |
Vizualizat: |
de 23452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.07 kb |
Vizualizat: |
de 23452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.51 kb |
Vizualizat: |
de 23452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.83 kb |
Vizualizat: |
de 23452 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Oct 2014 12:51:13 Titlul subiectului: |
174963 |
|
Din pacate cei care se ocupa cu spalarea vagoanelor nu isi fac treaba si rama cea noua, desi arata bine, daca te uiti pe lateralele ei, arata de parca nu ar fi fost spalata de multa vreme.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.49 kb |
Vizualizat: |
de 23450 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.04 kb |
Vizualizat: |
de 23450 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Oct 2014 12:52:58 Titlul subiectului: |
174964 |
|
Ultimele poze sunt cu interiorul ramei. La prima vedere seamana destul de mult cu interiorul unei sageti albastre. Dar nu este decat o prima impresie. Mai multe impresii o sa am dupa ce voi face o calatorie cu aceasta rama.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.57 kb |
Vizualizat: |
de 23449 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.59 kb |
Vizualizat: |
de 23449 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.45 kb |
Vizualizat: |
de 23449 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Dec 2014 09:40:33 Titlul subiectului: |
176064 |
|
In urma unui parteneriat intre cei de la Softronic si o companie ungara, se va construi o fabrica de locomotive in Ungaria. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Craiovenii de la Softronic vor construi o fabrica de locomotive in Ungaria
Producatorul de locomotive Softronic din Craiova si compania ungara LAC Holding au semnat o scrisoare de intentie pentru construirea unei fabrici de locomotive in Ungaria, transmite Budapest Business Journal.
Softronic si LAC vor sa infiinteze o companie mixta pentru constructia fabricii, care va fi finalizata pana la finele anului viitor, productia de locomotive urmand sa inceapa un an mai tarziu.
In primul an, fabrica va produce doua pana la trei locomotive, dupa care productia anuala va creste la peste 10 unitati, se arata intr-un comunicat al LAC.
Softronic va detine 51% din actiunile noii companii.
Directorul general al Softronic, Ionel Ghita, estimeaza un pret de 2,5-3 milioane de dolari pentru locomotivele produse in Ungaria, sub pretul pietei, de circa 4-4,5 milioane de dolari.
Locomotivele ar urma sa fie livrate cu precadere tarilor din Europa de Est si nordul Africii.
Softronic, detinuta de patru persoane fizice - Ionel Ghita (30% din capital), Ion Garnita (26%), Augustin Popescu (26%) si Oana-Adriana Miulescu (16%) - a fost infiintata in 1991 la Craiova si a incheiat anul 2012 cu afaceri de 68,6 milioane lei, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2015 14:39:38 Titlul subiectului: |
181800 |
|
Cateva poze, de pe pagina de Facebook a producatorului Softronic, cu a doua rama Hyperion.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.13 kb |
Vizualizat: |
de 21912 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.34 kb |
Vizualizat: |
de 21912 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.7 kb |
Vizualizat: |
de 21912 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.67 kb |
Vizualizat: |
de 21912 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.81 kb |
Vizualizat: |
de 21912 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.17 kb |
Vizualizat: |
de 21912 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Noi 2015 14:19:33 Titlul subiectului: |
182505 |
|
Cand am fost la Craiova am ales sa calatoresc cu cea mai noua si moderna rama electrica produsa in tara. Fiind luminozitate slaba, la ora 17:00 in Gara de Nord, pozele nu au iesit prea clare (pozele 1-3).
De obicei, trenul care vine de la Brasov si pleaca inspre Craiova, trage la linia 1 in Gara de Nord (poza 5). Trenul este compus din doua rame. Fiecare rama este impartita in doua vagoane, in total se considera ca trenul are 4 vagoane, dar de fapt sunt doua rame (poza 4).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.05 kb |
Vizualizat: |
de 21640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.16 kb |
Vizualizat: |
de 21640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.15 kb |
Vizualizat: |
de 21640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52 kb |
Vizualizat: |
de 21640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.65 kb |
Vizualizat: |
de 21639 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Noi 2015 14:24:14 Titlul subiectului: |
182506 |
|
Cel mai moderna rama electrica din Romania din pacate "este chinuita" pe o infrastructura veche, care din pacate nu prea a fost intretinuta cum trebuie in ultimii ani.
Este ca si cum ai pune un TGV sa circule pe o cale ferata veche de 100 de ani. Sincer mi-a fost mila de aceasta rama, cand am auzit cum tot troncane rotile boghiurilor pe sina nemodernizata. Nu sunt specialist pe domeniu, dar sa pui un tren de acest fel pe o infrastructura veche, nu il uzeaza inainte de vreme ?
Cel mai modern tren din Romania a avut o intarziere la Craiova de 45 de minute. Motivele le-am expus la topicul dedicat magistralei feroviare 900.
As vrea o data sa merg de la Bucuresti la Constanta sa vad cum se comporta aceata rama pe o sina modernizata. Pozele sunt facute in gara la Craiova.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.92 kb |
Vizualizat: |
de 21638 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.58 kb |
Vizualizat: |
de 21638 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.04 kb |
Vizualizat: |
de 21638 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 17 Noi 2015 09:46:44, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Noi 2015 14:26:11 Titlul subiectului: |
182507 |
|
Am facut si doua poze cu interiorul acestei rame. Am vrut sa fac mai multe poze, dar nu am putut. Nu pentru ca nu te-ar lasa sa faci poze, din contra poti poza rama si pe interior si pe exterior, nu exista restrictii.
Dar, fiind sosit cu intarizere, se grabeau sa gareze trenul la triaj. Ne-a dat repede jos pe toti si in mai putin de 60 de secunde de la sosirea (intarziata) la gara Craiova, trenul a si plecat spre locul de garare.
Ce as mai putea spune in plus ? O calatorie de la Bucuresti la Craiova costa 40 RON, mai ieftin cu 22 RON fata de CFR. Confortul este bun. Se pot rezerva locurile direct de pe internet. Singura sugestie, nu rezervati locurile care sunt la jumatatea ramei (sunt patru, doua fata in fata, sunt foarte apropiate unul de altul, scaunele, este vorba de locurile 55 - 58 ).
Cine rezerva locul de pe internet poate sa fie sigur de loc, nasul pune o hartie cu "Rezervat" pe locul respectiv. La sfarsitul calatoriei returnezi nasului hartia. Cine nu a rezervat plateste la nas. Miercurea trecuta mai mult de o treime de locuri erau rezervate de pe internet. Au ramas si cativa oameni, care nu si-au facut rezervare si care nu au mai avut loc in tren (dar aveau tren al CFR-ului care pleca la 17:45). Deci trenul e plin, cel putin in seara cand am circulat cu el.
Singura chestie este infrastructura din ce in ce mai varza intre Bucuresti si Craiova. Nu pot sa inteleg de ce nu se fac macar lucrarile de mentenanta normala pe magistrala 900.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.42 kb |
Vizualizat: |
de 21637 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.51 kb |
Vizualizat: |
de 21637 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 16 Noi 2015 16:12:47 Titlul subiectului: |
182510 |
|
Cam ciudată serie la unitățile de capăt. În unele locuri scrie 94 53 91-41yyy-z (ca și cum ar fi un vagon de călători seria 91-41), iar în alte locuri, inscripționarea e tipică materialului rulant motor: 94- 53 9 141yyy-z, ca și cum ar fi clasa 14, sub clasa 141. Nu era mai logic să o încadreze la clasa 55, subclasa 55x? Că, la CFR, seriile aferente ramelor electrice erau 55-59. Zic mai demult, că, în prezent, 59-le e unitatea de mijloc a unora dintre VT-uri
Unitățile nemotoare par a fi considerate vagoane de clasa a doua cu mai puțin de 9 compartimente (virtuale): 94 53 2871 yyy-z (lipsește cratima între 28 și 71).
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Noi 2015 08:35:31 Titlul subiectului: |
182519 |
|
@guest sa mergi cu bijuteria asta intre Bucuresti si Ploiesti sa vezi viteza de 140 km/h.
De la noul mers ambele vor circula pe ruta Craiova-Brasov unul va pleca dimineata din Brasov si dupa-amiaza din Craiova si celalalt invers dimineata din Craiova si dupa-amiaza din Brasov.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Noi 2015 09:40:09 Titlul subiectului: |
182522 |
|
Cum se comporta aceasta rama pe infrastructura modernizata ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Noi 2015 13:57:44 Titlul subiectului: |
182524 |
|
E foarte silentioasa.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 17 Noi 2015 19:03:28 Titlul subiectului: |
182527 |
|
Dar trenul Craiova-Constanta si retur din ce motive se desfiinteaza?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Noi 2015 19:29:11 Titlul subiectului: |
182528 |
|
E doar in sezonul estival cand au clienti pe ruta respectiva, vara si primavara, iar toamna si iarna lumea merge mai mult la munte si il pun spre Brasov.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
|