Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Ian 2014 15:37:12 Titlul subiectului: Reabilitarea a 15 tramvaie din parcul RAT Craiova |
170468 |
|
Astazi a fost prezentat presei primul tramvai reabilitat de lucratorii depoului RAT Craiova, dintr-un total de 15 vagoane, in cadrul unui proiect mai larg al Primariei ce vizeaza imbunatatirea serviciului de transport public din municipiul Craiova (cu finantare din diverse surse, inclusiv bugetare). Vor fi refacute 6 vagoane KT4D (deci toate cele existente, mai putin 102, a carui soarta dupa incendiul din iunie 2012 e pecetluita) si toate cele 9 vagoane E1. Intr-o etapa urmatoare se doreste dotarea acestor tramvaie, rand pe rand, cu instalatii de climatizare pentru salon.
Asadar, primul vagon finalizat, la care s-a lucrat de la inceputul anului 2013, este 109 II (ex 108 I), iar in lucru se afla 108 II (ex 104) si 110.
Astazi, la ora 11, dupa o declaratie de presa comuna, directorul RAT si primarul municipiului Craiova au prezentat vagonul KT4D cu numarul de parc 109, reabilitat si colat cu o tema ce se doreste a semnifica sprijinul RAT pentru proiectul "Craiova - Capitala Culturala Europeana 2021".
Pentru inceput atasez cateva imagini din timpul prezentarii, urmand sa va prezint mai apoi in detaliu produsul finit si alte elemente - zic eu - interesante.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.56 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.19 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.7 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.4 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.74 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.72 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.11 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.37 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.37 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.01 kb |
Vizualizat: |
de 37059 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Joi 16 Ian 2014 16:37:53 Titlul subiectului: |
170470 |
|
Citat: | Tramvaiul rebranduit, care va rula pe șine imediat ce liniile de transport vor fi reabilitate, a fost modernizat la inițiativa și cu implicarea angajaților de la Regia Autonomă de Transport (RAT) Craiova. Prototipul a costat regia locală de transport aproximativ 40.000 de lei, are sistem de iluminat nou, scaune înlocuite, iar caroseria a fost refăcută în regim propriu.
|
- See more at: http://micapi.ro/articole/sport/asa-vor-arata-toate-tramvaiele-din-craiova.html
|
|
Sus |
|
|
26WRC
Data înscrierii: 01/Aug/2013 Ultima vizita: 03/Oct/2018 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Ian 2014 17:40:33 Titlul subiectului: |
170471 |
|
Arata sinistru
|
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Joi 16 Ian 2014 20:20:14 Titlul subiectului: |
170481 |
|
Este inspirat din povestile Frankenstein... KT4D cu fata de Timis, cu scaune si stopuri luate de pe TB4D si cireasa de pe tort e nelipsitul nume al primarului.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Ian 2014 20:54:34 Titlul subiectului: |
170485 |
|
Ziceti mersi ca aveti tramvaie, altii nu le mai au (Constanta, Brasov, Resita).
Ziceti mersi ca o sa aveti infrastructura modernizata.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Vin 17 Ian 2014 14:17:40 Titlul subiectului: |
170506 |
|
Arata bine!
Fiind un fan al Timis-urilor, il consider o reusita.
Pentru viitoarele modernizari, ar putea fi luata in calcul schimbarea aspectului?
As avea doua sugestii:
- ar arata mai bine daca ar semana cu GT4 #302 modernizat la REMARUL Pascani.
- este posibil sa construiasca un segment intermediar LF, astfel incat tramvaiul sa aibe aceeasi arhitectura ca si V3A Ch - PPC din Bucuresti, sau a KT6 NF. Daca altii pot, putem si noi.
Se are in vedere modernizarea SGP-urilor si/sau a T4D-urilor?
Sper ca nu...
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 17 Ian 2014 18:56:46 Titlul subiectului: |
170511 |
|
Desi nu sunt ele foarte stralucite, arata bine, au un aer oarecum modern si vor da un plus orasului.
Felicitari inca o data ca nu se "macelareste" transportul electric si i se da in continuare credit in oras
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 18 Ian 2014 19:35:06 Titlul subiectului: |
170536 |
|
Descrierea operatiunilor executate in cadrul lucrarii de reconditionare:
- reparatia capitala a boghiurilor, inclusiv schimbarea bandajelor;
- revizia motoarelor;
- schimbarea diverselor componente care prezentau uzura din cauza exploatarii indelungate;
- mascarea aparatelor de cuplare;
- montarea unor capace laterale pentru acoperirea boghiurilor, fiind lasata vizibila doar partea de rulare de la jumatatea rotilor in jos;
- schimbarea podelei si fixarea unui covor antiderapant de trafic greu;
- inlocuirea placajului melaminat de pe peretii laterali interiori cu lambriu PVC;
- schimbarea geamurilor (geamuri securizate si chedere);
- reconditionarea cabinei si a scaunului vatmanului;
- schimbarea scaunelor din salon (scaune tapitate);
- schimbarea iluminatului interior (leduri);
- realizarea instalatiei de semnalizare si iluminare scari cu leduri;
- confectionarea de scari cu trepte din tabla de aluminiu striata;
- schimbarea farurilor si a lacasurilor acestora;
- schimbarea triplelor (la spate);
- confectionarea de bare de protectie fata si spate noi;
- revizuirea si repunerea in functiune a sistemului de incalzire, suplimentat cu trei aeroterme;
- reconditionarea pantografului (palete de aluminiu turnate si prelucrate in regie proprie);
- reconditionarea burdufului;
- pregatirea suprafetei exterioare a tramvaiului pentru colare completa.
Cost total: 41.600 lei
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Ian 2014 14:22:17 Titlul subiectului: |
170566 |
|
Exteriorul tramvaiului reconditionat, de jur imprejur:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.98 kb |
Vizualizat: |
de 36593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.18 kb |
Vizualizat: |
de 36593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.77 kb |
Vizualizat: |
de 36593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.42 kb |
Vizualizat: |
de 36593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.53 kb |
Vizualizat: |
de 36593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.39 kb |
Vizualizat: |
de 36593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.62 kb |
Vizualizat: |
de 36593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.87 kb |
Vizualizat: |
de 36593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.73 kb |
Vizualizat: |
de 36593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.61 kb |
Vizualizat: |
de 36591 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.01 kb |
Vizualizat: |
de 36591 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.27 kb |
Vizualizat: |
de 36591 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.28 kb |
Vizualizat: |
de 36591 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.42 kb |
Vizualizat: |
de 36591 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.21 kb |
Vizualizat: |
de 36591 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.32 kb |
Vizualizat: |
de 36591 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.3 kb |
Vizualizat: |
de 36591 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.6 kb |
Vizualizat: |
de 36591 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Ian 2014 14:48:47 Titlul subiectului: |
170569 |
|
Intram si parcurgem primul segment. Display-ul de pe bord are legatura cu chopper-ul si ambele existau inaintea acestei reconditionari. De asemenea, instalatia de climatizare din cabina vatmanului exista inaintea inceperii lucrarilor de reabilitare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.84 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
219.43 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.7 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.43 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.13 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.23 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.21 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.7 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.21 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.49 kb |
Vizualizat: |
de 36584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.99 kb |
Vizualizat: |
de 36581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.29 kb |
Vizualizat: |
de 36581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.03 kb |
Vizualizat: |
de 36581 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 20 Ian 2014 14:58:04 Titlul subiectului: |
170571 |
|
Panourile alea interioare care contin ferestrele sunt noi sau sunt reconditionate cele vechi? Intreb fiindca am vazut panouri similare la unele V3A-uri ale RATB si aceste panouri nu erau colorate in masa (PAFS colorat), ci erau de o culoare oarecare si apoi vopsite pur si simplu; ori ca erau vopsite prost, ca procedura, ori vopseaua nu era OK, cert e ca dupa un timp se "cojea" si dadea tramvaiului un aspect neingrijit si ponosit.
Sper ca la Craiova sa fi folosit o solutie durabila.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.79 kb |
Vizualizat: |
de 36578 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Ian 2014 14:58:28 Titlul subiectului: |
170572 |
|
Portalul:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.86 kb |
Vizualizat: |
de 36577 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.4 kb |
Vizualizat: |
de 36577 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.67 kb |
Vizualizat: |
de 36577 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.51 kb |
Vizualizat: |
de 36577 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Ian 2014 15:07:39 Titlul subiectului: |
170573 |
|
Catalin Ghita a scris: | Panourile alea interioare care contin ferestrele sunt noi sau sunt reconditionate cele vechi? Intreb fiindca am vazut panouri similare la unele V3A-uri ale RATB si aceste panouri nu erau colorate in masa (PAFS colorat), ci erau de o culoare oarecare si apoi vopsite pur si simplu; ori ca erau vopsite prost, ca procedura, ori vopseaua nu era OK, cert e ca dupa un timp se "cojea" si dadea tramvaiului un aspect neingrijit si ponosit.
Sper ca la Craiova sa fi folosit o solutie durabila. |
S-a chituit pe unde era nevoie si s-a vopsit. Nu s-a dat jos nimic in zona ferestrelor in afara de geamuri si chedere.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Ian 2014 15:41:32 Titlul subiectului: |
170574 |
|
Segmentul B:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.41 kb |
Vizualizat: |
de 36564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.33 kb |
Vizualizat: |
de 36564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.48 kb |
Vizualizat: |
de 36564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.76 kb |
Vizualizat: |
de 36564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.32 kb |
Vizualizat: |
de 36564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.69 kb |
Vizualizat: |
de 36564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.07 kb |
Vizualizat: |
de 36564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.69 kb |
Vizualizat: |
de 36564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.2 kb |
Vizualizat: |
de 36564 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Ian 2014 23:02:59 Titlul subiectului: |
170583 |
|
La inceputul lui martie 2013:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.62 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.46 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.22 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.07 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.37 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.32 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.47 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.91 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.66 kb |
Vizualizat: |
de 36845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.23 kb |
Vizualizat: |
de 36843 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.46 kb |
Vizualizat: |
de 36843 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.55 kb |
Vizualizat: |
de 36843 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 12:08:22 Titlul subiectului: |
170587 |
|
In a doua jumatate a lunii aprilie 2013 (foto: Frank Gecks):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.21 kb |
Vizualizat: |
de 36792 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.6 kb |
Vizualizat: |
de 36792 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.92 kb |
Vizualizat: |
de 36792 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
26WRC
Data înscrierii: 01/Aug/2013 Ultima vizita: 03/Oct/2018 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 14:12:59 Titlul subiectului: |
170590 |
|
Pretul de 9000 de euro pentru acest RK pare real si justificat. Asta ca un +
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 18:26:17 Titlul subiectului: |
170594 |
|
19 iulie 2013:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.68 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.99 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.88 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.58 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.68 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.92 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.88 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.86 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.25 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.78 kb |
Vizualizat: |
de 36733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.27 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.52 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.55 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.94 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.48 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.39 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.47 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.73 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.22 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.04 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.83 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.69 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.62 kb |
Vizualizat: |
de 36729 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 18:56:53 Titlul subiectului: |
170596 |
|
2 decembrie 2013:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.01 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.96 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.39 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.52 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.71 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.89 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.02 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.82 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.11 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.69 kb |
Vizualizat: |
de 36714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.4 kb |
Vizualizat: |
de 36713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.95 kb |
Vizualizat: |
de 36713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.41 kb |
Vizualizat: |
de 36713 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 21:20:31 Titlul subiectului: |
170602 |
|
Cam atat despre reconditionarea lui 109. Continuu acest subiect prezentandu-va lucrarile realizate pana acum la urmatoarele doua vagoane, 110 si 108.
19 iulie 2013
110:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.29 kb |
Vizualizat: |
de 36677 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.21 kb |
Vizualizat: |
de 36677 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.08 kb |
Vizualizat: |
de 36677 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.73 kb |
Vizualizat: |
de 36677 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 21:22:52 Titlul subiectului: |
170603 |
|
108:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.16 kb |
Vizualizat: |
de 36673 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.57 kb |
Vizualizat: |
de 36673 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.56 kb |
Vizualizat: |
de 36673 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.41 kb |
Vizualizat: |
de 36673 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.69 kb |
Vizualizat: |
de 36673 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 22:16:59 Titlul subiectului: |
170607 |
|
Din cate am vazut scaunele din ``noul`` tramvai sunt de la vagoanele din Dresda.Sa inteleg ca remorcile au viitorul hotarat..adica agoane donatoare de piese?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 22:24:33 Titlul subiectului: |
170608 |
|
Da, dar nici celelalte T4D-uri n-au viitor prea stralucit.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Ian 2014 22:31:18 Titlul subiectului: |
170609 |
|
2 decembrie
Pentru ca eforturile s-au concentrat asupra lui 109, lucrarile la celelalte doua nu au evoluat spectaculos fata de vizita anterioara.
La 108 s-a avansat mai mult:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.95 kb |
Vizualizat: |
de 36636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.48 kb |
Vizualizat: |
de 36636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.48 kb |
Vizualizat: |
de 36636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.24 kb |
Vizualizat: |
de 36636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.77 kb |
Vizualizat: |
de 36636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.34 kb |
Vizualizat: |
de 36636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.64 kb |
Vizualizat: |
de 36636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.42 kb |
Vizualizat: |
de 36636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.8 kb |
Vizualizat: |
de 36636 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|