Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Noile trenuri Alstom Coradia Stream

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 14:42:19    Titlul subiectului: Achizitie 20 rame electrice noi pentru IR 203385

ARF a lansat în iulie un anunț de consultare a pieței pentru achiziția a 20 de rame electrice pentru trenuri InterRegio. Iată un articol pe această temă:
https://mobilitate.eu/autoritatea-reforma-feroviara-electrice/
Citat:
Autoritatea pentru Reforma Feroviara a lansat un program de consultare a pieței în vederea demarării achiziției a 20 de rame electrice noi. ARF intentioneaza organizarea unei proceduri de achizitie a 20 rame electrice noi conform specificatiilor tehnice. Sursa de finanțare : POIM + Bugetul de Stat. Data limită a consultării este 22.07.2019.

Se doreste obtinerea unei valori estimative pentru achizitia celor 20 de rame RE-IR pe un singur nivel.
Pretul va fi compus din doua parti:
– pretul de achizitie al celor 20 de rame electrice RE-IR pe un singur nivel si
– o cotatie pentru mentenanta (pentru 15 ani si pentru 30 ani) intr-un pret mediu lei/km de exploatare a vehiculului.

Conform caietului tehnic, ramele vor avea 5-6 vagoane, cabină de conducere în ambele capete, sarcină pe osie de maxim 18 tone, viteză maximă de 160 km/h. Ramele vor avea până la 300 de locuri pe scaune și posibilitatea de a circula cuplate în trenuri de până la 3 unități. Perioada de garanție trebuie să fie de 24 luni, iar durata de viață de minim 30 de ani la un parcurs mediu zilnic de până la 1000 km.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 14:46:11    Titlul subiectului: 203387

S-a suspendat licitatia pentru cele 40+40 de rame electrice noi si acum vor sa achizitioneze 20 de rame ?

Cred ca se tin de glume

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 14:50:06    Titlul subiectului: 203388

Anunțul a fost lansat în iulie, iar cea pentru Regio a fost suspendată acum în octombrie, deci nu au a face una cu cealaltă.
Off - topic: Și oricum, suspendată înseamnă că i s-a pus pauză, deci nu e o problemă majoră. Dacă era anulată, însemna că s-a oprit de tot și trebuia reluată toată procedura. Asta ar fi fost o problemă majoră.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 18:06:19    Titlul subiectului: 203392

Iată și link-ul anunțului:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/mc-notice/view/100048456
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Oct 2019 12:39:15    Titlul subiectului: 203408

Hai sa fin realisti un pic si sa nu visam la cai verzi pe pereti. CFR-ul abia mai poate sa asigure functionarea zilnica a trenurilor. CFR-ul abia mai poate plati facturile la energie electrica, la carburanti, etc.
CFR-ul este din nou foarte aproape de incapacitate de plata. Chestia cu gratuitatea la studenti i-a salvat de la faliment, pe moment, dar.........ghinion de nesansa, si cei de la Ministerul Educatiti au cam ramas fara bani.

Aceste anunturi sunt..........o campanie electorala.

Logic ar fi ca CFR-ul sa faca revizia la vagoanele care stau be bara (nu au avut bani de revizii) apoi sa modernizeze principalele magistrale feroviare (doar M800 este modernizata, dar nu 100 %, vezi gara Fetesti si imprejurimi).

CFR-ul sa faca bine sa evite incapacitatea de plata si sa lase la o parte chestiile astea fanteziste.

Daca CFR-ul reuseste sa treaca cu bine de criza care se prefigureaza in 2020, atunci pot sa zic ca sunt niste eroi.

Asa ca, anuntul asta cu 20 de rame noi pentru trenurile IC, eu il consider............divertisment ieftin. Am cunoscuti care lucreaza in cadrul companiei si de la ei stiu ce dezastru sta sa se prefigureze la CFR. In orice moment compania poate sa isi inceteze functionarea, daca nu se va face o infuzie mare de capital. Dar, alt ghinion de nesansa, bugetul este cam pe minus.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 05 Dec 2019 19:03:06    Titlul subiectului: 204297

Bun. A fost publicat raportul final pe 20 noiembrie. Sursa: MetrouUșor:


Raport nr.22_287_2019 - privind consultarea pietei_RE-IR.noi-semnat.pdf
 Descriere:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=34&t=4760#p338186

Descărcare
 Nume fișier:  Raport nr.22_287_2019 - privind consultarea pietei_RE-IR.noi-semnat.pdf
 Mărime fișier:  13.22 MB
 Descărcat:  de 153 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2023 20:28:47    Titlul subiectului: Noile trenuri Alstom Coradia Stream 217412

Primul tren Alstom, a ajuns in Romania. Articolul se gaseste aici

Citat:
Alstom Coradia Stream, primul tren nou cumpărat de statul român în ultimii 20 de ani, a ajuns în țară.

A ajuns în România primul tren electric, dintr-un lot de 37 de rame noi, primele cumpărate de autorități în ultimii 20 de ani.

Garnitura, produsă în Polonia, a trecut, sâmbătă seara, prin vama Curtici și urmează să fie adusă la București zilele următoare. Însă, va mai dura până când va putea transporta călători.

Va trebui să parcurgă cel puțin 10.000 de kilometri, în cadrul testelor statice și dinamice.

Trenul Alstom Coradia Stream, produs la o fabrică din Polonia, a ajuns în gara din Curtici, sâmbătă seară, tractat. Acolo s-au făcut actele vamale și a fost autorizat temporar să circule pe șinele de la noi. Momentul a atras și localnici curioși.

Trenul va fi folosit pe rutele foarte aglomerate

Ștefan Rosanu, președinte Autoritatea pentru Reformă Feroviară: „Ne dorim ca în ziua de Crăciun sau între Crăciun și Anul Nou să putem să îl punem în circulație cu călători, dar tot acest scenariu depinde de unda verde pe care o primim din parte entităților de siguranță feroviară”.

Trenul va fi folosit, la început, doar pe rutele foarte aglomerate București-Constanța, și București-Brașov. Are 6 vagoane și 350 de locuri în total, culoare generoase și spații pentru bagaje voluminoase.

În țară vor mai ajunge la anul și celelalte 36 de garnituri din lotul cumpărat de statul român. Sunt primele trenuri achiziționate de autoritățile de la noi în ultimii 20 de ani și vor conecta Bucureștiul cu marile orașe din toată țara. Proiectul este finanțat cu fonduri europene, iar valoarea sa se ridică la 2,4 miliarde de lei.

Ștefan Rosanu, președinte Autoritatea pentru Reformă Feroviară: „Celelalte trenuri vor fi livrate începând cu vara viitoare , din păcate, conform informărilor, există o întârziere pe lanțul de aprovizionare. Conform contractului, toate trenurile trebuia să înceapă fie livrate în noiembrie - decembrie 2023, trebuia să avem 2-3 trenuri pe lună livrate , după cum vedem, acum vorbim de un prim tren pe care încercăm să îl punem în circulație în luna decembrie”.

Pe de altă parte, autoritățile trebuie să reabilitateze și să pună la punct și liniile de cale ferată din țară. Responsabilii CFR susțin că se fac reparații pe sute de kilometri de cale ferată și pe aproape o mie vor începe lucrări de modernizare pentru ca trenurile să poată circula cu până la 160 de kilometri pe oră.

Numai prin PNRR, România are la dispoziție peste 15 miliarde de lei, bani europeni pentru modernizarea căii ferate. În multe cazuri, constructorii abia s-au apucat de treabă, așa ca rezultatele le vom vedea în următorii 2 -3 ani. Până atunci, călătorilor nu le rămâne decât să aibă răbdare. Anul trecut, de exemplu, trenurile de călători au adunate peste 70.000 de ore de întârziere.

Cei mai mulți bani europeni vor fi folosiți pentru două linii de tren care urmează să fie modernizate.

Este vorba de linia dintre orașele Arad – Timișoara – Caransebeș, cu o lungime de 155 km, și cea dintre Cluj Napoca – Episcopia Bihor, 156 km.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Ian 2024 16:09:31    Titlul subiectului: 217759

Unul dintre noile trenuri s-a defectat inca de la primele probe Laughing Laughing Laughing
Articolul se gaseste aici

Citat:
Trenul electric cumpărat din Polonia s-a defectat la primele probe. Autoritățile fac investigații

Autoritățile feroviare fac investigații pentru a afla motivele pentru care trenul electric adus din Polonia s-a defectat la primele probe.

Autoritățile feroviare fac în prezent investigații pentru a afla motivele pentru care trenul electric adus din Polonia, la începutul acestei luni, s-a defectat la primele probe, arată Radio România Actualități.

Directorul Autorității de Reformă Feroviară, Ștefan Roșeanu, a precizat că a fost vorba de un scurtcircuit la instalația de alimentare a motorului. Trenul nu a luat foc, însă este nevoie de înlocuirea întregii instalații de alimentare și aducerea uneia noi din Polonia.

Amintim, primul tren electric inter-regional din setul celor 37 contractate de Alstom este primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani și după trecerea a 40 de ani de la achiziția ultimului tren electric. Cele 37 de rame electrice inter-regionale (RE-IR1) sunt produse de Alstom Ferroviaria SpA la fabrica de la Katowice (Polonia) și vor conecta Capitala cu principalele centre urbane ale țării. De asemenea, vor facilita și conexiunile inter-regionale, contribuind la asigurarea mobilității, scăderea timpilor de călătorie și îmbunătățirea nivelului general al serviciilor publice prestate pentru transportul public pe calea ferată.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community