Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari de modernizare pe Calea Victoriei
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
danielstan



Data înscrierii: 18/Aug/2010
Ultima vizita: 12/Aug/2016
Mesaje: 10

MesajTrimis: Joi 24 Iul 2014 22:41:22    Titlul subiectului: 174027

Si combinata cu largirea Buzestilor nu da acelasi nivel de aglomeratie pe axa N-S ca inainte de largire?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Iul 2014 08:19:15    Titlul subiectului: 174031

Mergi pe teren, dupa masa, in zona Piata Romana-Magheru sa vezi cu ochii tai cum se circula. Apoi pe Victoriei.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Aug 2014 21:50:20    Titlul subiectului: 174264

O mica "monstra" de Noua Cale a Victoriei, pozele sunt facute intre intersectia cu B-dul Dacia si Ateneu. Carosabilul este redus la doua benzi, va fi o pista pentru biciclisti bine delimitata si trotuarele s-au largit dar nu peste tot. Culmea, cei care au executat lucrarea sunt cei de la Tehnologica Radion SRL, adica cei care se "cacaie" cu Sos. Iancului+Sos. Pantelimon.


Tramclub 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.05 kb
 Vizualizat:  de 6485 ori

Tramclub 001.jpg



Tramclub 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.31 kb
 Vizualizat:  de 6485 ori

Tramclub 002.jpg



Tramclub 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.39 kb
 Vizualizat:  de 6485 ori

Tramclub 003.jpg



Tramclub 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.89 kb
 Vizualizat:  de 6485 ori

Tramclub 004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Aug 2014 17:55:21    Titlul subiectului: 174397

Cum arata benzile pentru biciclisti pe calea Victoriei, intre Piata Victoriei si intersectia cu strada Gh. Manu. Parerile sunt impartite. Biciclistii se pare ca le apreciaza, soferii le injura.


IMG_5964.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.15 kb
 Vizualizat:  de 6381 ori

IMG_5964.JPG



IMG_5965.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.91 kb
 Vizualizat:  de 6381 ori

IMG_5965.JPG



IMG_5966.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.64 kb
 Vizualizat:  de 6381 ori

IMG_5966.JPG



IMG_5967.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.58 kb
 Vizualizat:  de 6381 ori

IMG_5967.JPG



IMG_5968.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  415.26 kb
 Vizualizat:  de 6381 ori

IMG_5968.JPG



IMG_5969.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  506.38 kb
 Vizualizat:  de 6381 ori

IMG_5969.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Aug 2014 20:23:39    Titlul subiectului: 174419

Afla ca circulatia biciclistilor este interzisa, pana la finalizarea lucrarilor. Eu nu am vazut nici un indicator care interzice acest lucru, doar placuta pe care scrie ca pista este in constructie. Am circulat fara probleme cu bicileta intre Piata Victoriei si intersectia cu str. Gheorghe Manu si am vazut ca se circula si mai sus, fara probleme. Unde sunt mesajele de interdictie ???
Articolul se gaseste aici.

Citat:
Circulația bicicliștilor pe pista de biciclete de pe Calea Victoriei, interzisă

Brigada Rutieră atenționează bicicliștii că circulația pe pista pentru biciclete de pe Calea Victoriei, tronsonul situat între Piața Victoriei și bd.ul Regina Elisabeta este interzisă în acest moment, întrucât lucrările de construcție nu sunt finalizate.
Participanții la trafic care nu respectă interdicțiile instituite își vor asuma consecințele raspunderii contravenționale și penale, conform sursei citate.

Brigada Rutieră precizează că data la care pista de biciclete va fi dată în folosință va fi adusă la cunoștința publicului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 603
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Aug 2014 22:58:23    Titlul subiectului: 174442

S-a rezolvat si problema celor care parcheaza pe piste, nu-i mai sanctioneaza nimeni, e ca la sina de tramvai nefolosita...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Sep 2014 08:28:04    Titlul subiectului: 174692

Tehnologica Radion, care, printre altele, are si aceasta lucrare, a intrat in insolventa. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Firma care se ocupă de lărgirea trotuarelor de pe Calea Victoriei a cerut intrarea în insolvență

Firma care are în desfășurare mai multe lucrări în Capitală, printre care lărgirea trotuarelor de pe Calea Victoriei și reamenajarea pieței Charles de Gaulle, a cerut intrarea în insolvență.

Firma Tehnologica Radion, al carei actionar majoritar, Theodor Berna, este arestat intr-un dosar cu un prejudiciu de peste 100 de milioane de euro, a cerut intrarea in insolventa.

Cererea de intrare in insolventa a fost inregistrata saptamana trecuta, la Tribunalul Bucuresti, termenul de judecata stabilit de instanta fiind 15 septembrie. Tehnologica Radion este una dintre firmele care încheie des contracte cu Primaria Capitalei.

In prezent, compania are in desfasurare contracte pe urmatoarele proiecte: modernizarea Sos. Iancului si Pantelimon, largirea trotuarelor de pe Calea Victoriei si amenajare piste pentru biciclete, reamenajare infrastructura Piata Charles de Gaulle, construirea Podului de la Ciurel si doua contracte de circa 500 milioane lei pentru intretinerea a doua pachete de strazi din Bucuresti.

Reprezentantii Administratiei Strazilor Bucuresti spun, conform Hotnews.ro, ca nu s-a oprit nicio lucrare si toate proiectele vor fi duse la bun sfarsit, potrivit contractelor.

Tehnologica Radion, in asociere cu alte companii, detine si doua dintre cele 6 contracte de intretinere anuala a strazilor din Capitala. Contractele pentru intretinerea strazilor aflate in administrarea Primariei Capitalei au fost atribuite in 2011, castigatorii fiind 11 firme cu traditie in asfaltarea strazilor din Capitala. Valoarea totala estimata a contractelor incheiate cu cele 11 companii, pentru perioada 2011 -2014, este de 1,46 miliarde lei fara TVA (aproximativ 347 milioane euro). Potrivit site-ului public de licitatii, banii au fost impartiti astfel:

Despre Tehnologica Radion:

Constructorul a finalizat anul trecut cu o cifra de afaceri de 356,8 milioane lei (80,7 milioane euro) si un profit net de 3,8 milioane lei (876.000 euro). Datoriile companiei se ridicau la 383 milioane lei (86,6 milioane euro) la finele lui 2013, in vreme ce nivelul creantelor era de 253,6 milioane lei (57,3 milioane euro), potrivit datelor raportate la Ministerul Finantelor. Compania avea la sfarsitul anului trecut un numar mediu de aproximativ 2.000 de angajati.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2014 13:15:14    Titlul subiectului: 175173

Sa vedem care este stadiul lucrarilor pe Calea Victoriei, ieri, pe 13 octombrie. Intre podul Mogosoaia (intersectia cu Splaiul Independentei/Natiunile Unite) si intersectia cu bulevardul Regina Elisabeta (unde este Cercul Militar) lucrarile nu au fost incepute.

Intre intersectia cu Regina Elisabeta si pana aproape de intersectia cu str. Ion Campineanu, bulevardul a fost reasfaltat de curand iar pista de biciclisti a fost montata (foto 2-4), dar marcajele pentru biciclisti si separatoarele (stalpi de metal) nu au fost montate.



Calea Victoriei, 13 octombrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.96 kb
 Vizualizat:  de 6120 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 001.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.61 kb
 Vizualizat:  de 6120 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 002.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.92 kb
 Vizualizat:  de 6120 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 003.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.82 kb
 Vizualizat:  de 6120 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2014 13:20:33    Titlul subiectului: 175175

Intre intersectia cu str. Ion Campineanu si Piata Revloutiei se lucra la trotuare. Nu imi dau seama cum o sa fie montata aici pista pentru biciclisti, deoarece sunt doua mari intersectii, ambele circulate.
Muncitorii nu aveau insemnele SC Tehnologica Radion SRL (foto 2), asa ca nu pot spune daca erau de la aceasta firma intrata in insolventa, o firma care a subcontractat lucrarea, etc. Poate ma ajutati voi, daca stie careva.



Calea Victoriei, 13 octombrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.15 kb
 Vizualizat:  de 6117 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 005.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.22 kb
 Vizualizat:  de 6117 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 006.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.67 kb
 Vizualizat:  de 6117 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 008.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2014 13:27:14    Titlul subiectului: 175176

In Piata Revolutiei, gheretele muncitorilor au fost plasate in locul unde era statia liniei turistice RATB, in apropiere de Muzeul National de Arta (foto 1). In dreptul Muzeului de Arta se lucra la trotuare. De asemenea carosabilul este in proportie de 90 % reasfaltat. Cum spuneam in postarea precedenta mi se pare cel mai dificil sector pentru trasarea pistei pentru biciclisti.


Calea Victoriei, 13 octombrie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.95 kb
 Vizualizat:  de 6115 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 009.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.03 kb
 Vizualizat:  de 6115 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 010.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.81 kb
 Vizualizat:  de 6115 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 011.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.59 kb
 Vizualizat:  de 6115 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 012.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.33 kb
 Vizualizat:  de 6115 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 013.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.66 kb
 Vizualizat:  de 6115 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 016.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2014 13:39:57    Titlul subiectului: 175177

De la intersectia cu str. Stirbei Voda pana la Piata Victoriei, lucrarile sunt finalizate in proportie de 100 %. Trotuarele au fost in unele zone latite, pista de biciclisti este pe partea dreapta (cum mergi inspre Piata Victoriei), este semnalizata si pe alocuri sensurile separate cu stalpisori de metal.


Calea Victoriei, 13 octombrie 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.86 kb
 Vizualizat:  de 6113 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 022.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.69 kb
 Vizualizat:  de 6113 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 023.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.77 kb
 Vizualizat:  de 6113 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 024.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.72 kb
 Vizualizat:  de 6113 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 025.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.9 kb
 Vizualizat:  de 6113 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 027.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.45 kb
 Vizualizat:  de 6113 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 028.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.28 kb
 Vizualizat:  de 6113 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 029.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2014 13:45:37    Titlul subiectului: 175178

Nu se specifica clar daca biciclisti au voie sau nu pe pista de biciclisti in curs de modernizare. Exista un afis galben "Pista pentru biciclisti in constructie" (foto 1), iar sus indicator pentru biciclisti si interdictie pentru automobilisti.
In dreptul intersectiilor cu stradutele laterale, pista de biciclisti este marcata corespunator. In dreptul intrarilor in curti, bordurile de la pista de biciclisti sunt lipsa pentru a permite masinilor sa intre in curte.
In afara de biciclisti, pista mai este folosita si de roleri, dar nu stiu daca au voie.



Calea Victoriei, 13 octombrie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.54 kb
 Vizualizat:  de 6111 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 021.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.59 kb
 Vizualizat:  de 6111 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 030.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.78 kb
 Vizualizat:  de 6111 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 032.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.66 kb
 Vizualizat:  de 6111 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 033.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.11 kb
 Vizualizat:  de 6111 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 034.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.63 kb
 Vizualizat:  de 6111 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 035.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2014 13:47:31    Titlul subiectului: 175179

Din pacate, specific romanesc, in zonele intersectiilor cu stradutele laterale, acolo unnde nu este delimitata cu borduri, pista de biciclisti serveste ca loc de parcare pentru taximetristi.


Calea Victoriei, 13 octombrie 031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.16 kb
 Vizualizat:  de 6110 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 031.jpg



Calea Victoriei, 13 octombrie 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.63 kb
 Vizualizat:  de 6110 ori

Calea Victoriei, 13 octombrie 037.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2014 09:00:19    Titlul subiectului: 175464

Un articol referitor la stadiul lucrarilor de pe Calea Victoriei. Acesta se poate vedea aici.

Citat:
Lucrările de reabilitare a Căii Victoriei au o întârziere două luni

Lucrările de reabilitare a Căii Victoriei înregistrează o întârziere de două luni. Astfel, proiectul ar fi trebuit terminat pe 15 septembrie 2014, conform primul termen anunțat de Primăria Capitalei. În septembrie, firma Tehnologica Radion, care a câștigat contractul pentru această lucrare, a intrat în insolvență. Astfel, la două luni de la depășirea termenului de finalizare încă se lucrează pe tronsonul Știrbei Vodă - Ion Câmpineanu. Potrivit reprezentanților Administrației Străzilor, constructorul a anunțat că va termina proiectul pe 15 noiembrie.

Lucrările de reabilitare a Căii Victoriei, pe segmentul cuprins între Piața Victoriei și Bd. Regina Elisabeta au început în luna februarie a acestui an și ar fi trebuit finalizate la 15 septembrie. La aproape două luni de la depășirea acestui termen, artera din centrul Capitalei este încă în șantier.

"In acest moment, firma de constructii executa lucrari de modernizare a carosabilului si a trotuarelor pe tronsonul Stirbei Voda – Ion Campineanu, stadiul fiind urmatorul: carosabil - 50%, trotuare 80%, piste-30%", au precizat reprezentanții Administrației Străzilor într-un răspuns remis B365.ro.

Lucrările au fost întârziate de problemele financiare ale companiei care se ocupă de aceste lucrări, spun reprezentanții municipalității. Astfel, în luna septembrie Tehnologica Radion a intrat în insolvență, iar lucrarea de pe Calea Victoriei a fost abandonată timp de câteva săptămâni bune.

Lucrările de reamenajare de pe Calea Victoriei au început pe 24 februarie și au un cost 8,7 milioane euro. Proiectul prevede lărgirea trotuarelor și amenajarea de piste pentru bicicliști. După finalizarea lucrărilor, circulația rutieră se va desfășura pe doua benzi, pe sens unic, față de patru în prezent. În preajma intersecțiilor va fi amenajată o a treia bandă de încadrare pentru virajul la stânga sau la dreapta. Proiectul presupune și modernizarea rețelei de iluminat public, refacerea spațiilor verzi și a mobilierului urban. Bicicliștii vor avea la dispoziție o bandă unică, pe partea stângă a străzii (pe sensul dinspre Piața Victoriei către Universitate) pe care se va circula în ambele sensuri. Banda destinată bicicliștilor va avea o lățime de trei metri și va fi separată de carosabil printr-o bordură înaltă de 10 centimetri.

Totusi, numai 30 % din pistele pentru biciclisti finalizate ? Mi se pare o cifra cam mica, cand am fost pe 14 octombrie (vedeti pozele din mesajele anterioare) pistele pareau finalizate pe mai mult de 50 % din traseu.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Noi 2014 10:46:16    Titlul subiectului: 175562

Am facut doua filmulete, marti seara, la ora 18:30 la Piata Victoriei. Puteti vedea singuri "beneficiile" reducerii la doua benzi pe Calea Victoriei.

Daca, inainte de lucrarile de modernizare, Piata Victoriei era aproape blocata la orele de varf, acum, dupa lucrari, blocajul din intersectia de la Piata Victoriei este aproape total.

Eu unul, nu inteleg si nu vad beneficiile lucrarilor de pe Calea Victoriei. Pentru ce s-au cheltuit banii ? Ca sa fie blocaj si mai mare la intersectia de la Piata Victoriei ?

Problema este ca multi soferi care vin de pe Kiseleff (4 benzi) si Ion Mihalache (2 benzi) vor sa o ia pe Calea Victoriei (redusa de la 4 la 2 benzi).

Ecuatia e simpla: 4+2 benzi oare este egal cu 2 benzi ??

De asemenea, Buzesti sau noul bulevard Uranul este blocat si el pe sensul spre Piata Victoriei.

Tramvaiele care vin de pe Ion Mihalache si vor sa mearga pe Buzesti (viitorul Uranus) raman blocate in centrul intersectiei, datorita masinilor care fac stanga spre Calea Victoriei sau Lascar Catargiu si raman blocate. La fel si autobuzele de pe linia 300, care vin de pe Ion Mihalache si vor sa o ia pe Catargiu spre Romana, raman blocate.

In acelasi timp, la ora 18:30 nu era NICI picior de politist de la rutiera. Baietii probabil erau ocupati cu taximetristii ca sa isi faca planul lunar de amenzi. Ca de dirijat si fluidizat traficul se pare ca cei de la politia rutiera au uitat complet.

Cele doua filmulete cu nebunia de acum doua zile de la Piata Victoriei le puteti vedea accesand link-urile de mai jos:

https://www.youtube.com/watch?v=PcD6X3TPG7k

https://www.youtube.com/watch?v=LnHkstoIiPE

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 246
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 14 Noi 2014 00:10:48    Titlul subiectului: 175576

Sincer, Emil, nu iti inteleg mesajul de mai sus. Calea Victoriei este printre putinele lucruri bune facute in Bucuresti in ultimul timp. Pe de o parte ne plangem de masini, de trotuare pline de masini, piste aiurea de biciclete, iar cand se face ceva, criticam.

E problema dobitocilor care se plimba cu masina prin Bucuresti. Trebuie sa inteleaga ca nu e normal. Nu inteleg? Bine, atunci sa scoata 20l/100km, sa-si distruga nervii. Sper ca lucrarea de pe Victoriei sa nu fie singulara.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Noi 2014 00:26:58    Titlul subiectului: 175577

Nu neaparat de masini le plang de mila, ci ma refeream la transportul in comun prins in blocaje asa cum se vede si in filmulet.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Noi 2014 09:41:32    Titlul subiectului: 175662

Lucrarile pe Calea Victoriei, intre Piata victoriei si pana la intersectia cu B-dul Regina Elisabeta s-au terminat. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Lucrările de reabilitare pe Calea Victoriei au fost terminate

Au fost finalizate lucrările de reabilitare a Caii Victoriei. Proiectul a fost terminat cu două luni întârziere. Numărul benzilor de circulație a fost redus de la patru la două. În schimb au fost lărgite trotuarele și amenajate benzi pentru biciclete, cu o lățime de trei metri, separate de carosabil printr-o bordură înaltă. Lucrarea a durat 9 luni și a costat municipalitatea 8,7 milioane euro.

Firma Tehnologica Radion a finalizat lucrările la proiectul de reabilitare a Căii Victoriei, pe segmentul cuprins între Piața Victoriei și Bd. Regina Elisabeta. Circulația rutieră de desfășoară acum pe două benzi de circulație, cu sens unic, față de patru câte erau disponibile înainte de începerea proiectului de reamenajare a bulevardului. preajma intersecțiilor a fost amenajată o a treia bandă de încadrare pentru virajul la stânga sau la dreapta. De asemenea, au fost lărgite trotuarele, iar pe carosabil a fost amenajată o pistă pentru bicicliști, cu o lățime de trei metri, separată de benzile destinate autovehiculelor printr-o bordură înaltă de 10 centimetri. Bicicliștii au la dispoziție acum o bandă unică, pe partea stângă a străzii (pe sensul dinspre Piața Victoriei către Universitate) pe care se circulă în ambele sensuri. În zona Piața George Enescu, pista nu continuă pe Calea Victoriei ci a fost deviată pe str. Benjamin Franklin, str. George Enescu, str. CA Rosetti, prin spatele statuii lui Carol I și din nou pe Calea Victoriei, în dreptul monumentului din Piața Revoluției.

Proiectul a inclus și refacerea rețelei de iluminat public, refacerea spațiilor verzi și a mobilierului urban.

Lucrările la carosabil, piste pentru biciclete și trotuare au fost terminate, iar acum se mai lucrează doar la plantarea copacilor pe marginea bulevardului. De la intersecția cu Știrbei Vodă și până la intersecția cu strada Piața Amzei au fost săpate gropi unde urmează a fi plantați copaci, însă unele dintre acestea au fost confundate de o parte dintre bucureșteni cu niște coșuri de gunoi. În gropi au fost aruncate ambalaje de la alimente și pet-uri.

Lucrările pe Calea Victoriei au început în luna februarie a acestui an și ar fi trebuit finalizate la 15 septembrie. Proiectul a fost terminat însă, două luni mai târziu, pe 14 noiembrie. Costul lucrărilor a fost de 8,7 milioane euro.

Lucrările au fost întârziate de problemele financiare ale companiei care se ocupă de aceste lucrări, spun reprezentanții municipalității. Astfel, în luna septembrie Tehnologica Radion a intrat în insolvență, iar lucrarea de pe Calea Victoriei a fost abandonată timp de câteva săptămâni bune.

Nu cred ca pista pentru biciclisti are trei metri. Am fost cu bicla pe ea, am facut si poze, pe care le puteti vedea in postarile anterioare.
Alta intrebare este daca in proiect nu a fost cuprinsa si portiunea de bulevard cuprinsa intre intersectia cu b-dul Regina Elisabeta si Podul Mogosoaia ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 603
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2014 17:27:11    Titlul subiectului: 175710

Eu inca nu pricep de ce nu s-a facut pista pe partea cealalta de drum. Era mult mai simplu si, dupa parerea mea, mult mai logic.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 09:42:01    Titlul subiectului: 176491

Vara viitoare, in week-end, Calea Victoriei va deveni.........pietonala. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Oprescu: Calea Victoriei devine stradă pietonală

Primăria Capitalei intenționează ca în weekend-uri să transforme Calea Victoriei în stradă pietonală. Măsura ar urma să fie aplicată de la jumătatea acestui an pe segmentul cuprins între Piața Victoriei și Ateneul Român, urmând ca ulterior să fie extinsă până la intersecția cu Splaiul Independenței.

"Intentionam ca de la jumatatea acestui an, sambata si duminica, sa transformam Calea Victoriei, intre Piata Victoriei pana la Hilton, in strada pietonala. A doua faza va fi de la statuia lui Carol la bd. Regina Elisabeta. A treia faza va fi de la bd. Regina Elisabeta pana la Splai, ca o prelungire a Centrului Istoric", a declarat primarul general, Sorin Oprescu, în cadrul unei discuții online cu cititorii Hotnews.ro.

În 2014, Primăria Capitalei a reabilitat Calea Victoriei, pe segmentul cuprins între Piața Victoriei și Bd. Regina Elisabeta. Circulația rutieră de desfășoară acum pe două benzi de circulație, cu sens unic, față de patru câte erau disponibile înainte de începerea proiectului de reamenajare a bulevardului. preajma intersecțiilor a fost amenajată o a treia bandă de încadrare pentru virajul la stânga sau la dreapta. De asemenea, au fost lărgite trotuarele, iar pe carosabil a fost amenajată o pistă pentru bicicliști, cu o lățime de trei metri, separată de benzile destinate autovehiculelor printr-o bordură înaltă de 10 centimetri. Bicicliștii au la dispoziție acum o bandă unică, pe partea stângă a străzii (pe sensul dinspre Piața Victoriei către Universitate) pe care se circulă în ambele sensuri.

Proiectul a inclus și refacerea rețelei de iluminat public, refacerea spațiilor verzi și a mobilierului urban.

"De-a lungul a patru ani 480.000 de oameni mi-au cerut sa fac Calea Victoriei cum era in interbelic. Sambata si duminica daca te plimbai pe Calea Victoriei nu aveai ce face. Acum au inceput sa apara cafenele si resturante si ai unde sa iti plimbi copiii. Am facut pista de biciclete fiindca face parte din axa Nord-Sud si este la cererea biciclistilor. Sunt totusi 480.000 de oameni care au cerut asta", a mai spus, miercuri, primarul general.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 15:21:22    Titlul subiectului: 176497

Foarte bine, eu as incepe din aprilie/mai , cand se face frumos.
Iar referitor la pista - cred ca are 3m = 2 randuri de bordura+2 benzi + stalpisori ...
in plus, judecand dupa taxi-ul logan dintr-o poza anterioara, care are
Lățime (totală/cu retrovizoare) 1.740 / 1.989 mm , cred ca e acolo

p.s. mai e cineva pe forum-ul asta sau s-a mutat lumea ...dincolo

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 15:47:08    Titlul subiectului: 176498

Mai sunt utilizatori care mai posteaza si pe aici. Acum fiecare este liber sa posteze unde vrea, cat vrea, ce vrea, evident respectand regulile fiecarui forum in parte. Este alegerea personala a fiecaruia unde vrea s aposteze, asta inseamna libertate de alegere.

Referitor la topic, sunt curios cum vor devia autobuzul turistic in week-end.
De asemenea, in week-end biciclistii vor avea voie sa mearga doar pe pista sau pe toata latimea Caii Victoriei, devenita pietonala.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 16:18:28    Titlul subiectului: 176499

Probabil pe Magheru, cu opriri in dreptul punctelor de interes si cu harti/sageti (zic si eu...).
Poate chiar sa bage si observatorul astronomic si alte pct. de interes.
Traficul cu bicicleta banuiesc ca peste tot , cum se face si pe Kiseleff cand sunt tot asa perioade de inchidere a traficului auto.
Diferenta va fi ca pe Victoriei sunt magazine, vor fi terase/cafenele care se vor extinde cu scaune, mese iar lumea se va misca mai lent, vor fi biciclisti de w/e (si alte moduri de transport mai neconventionale). In fine, mers ca de plimbare.
Ceea ce nu e rau deloc.
Probabil cei ce vor efectiv sa ajunga si repede cu bicicleta undeva vor folosi pistele pentru o viteza mai mare dar cu atentie la pietoni care vor traversa mult mai des si aleator benzile.

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Oct 2015 09:03:02    Titlul subiectului: 182069

Lucrarile s-au incheiat, scandalul continua. Articolul se gaseste aici.

Citat:
SCANDAL la Primăria Capitalei din cauza lucrărilor de pe Calea Victoriei

Inspectoratul Regional în Construcții București-Ilfov a formulat o sesizare penală la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 împotriva Administrației Străzilor pentru că ar fi executat lucrările de pe Calea Victoriei fără proiect și fără autorizație de construire. Acuzațiile Inspectoratului în Construcții sunt însă infirmate de reprezentanții Primăriei Capitalei care spun lucrările au fost făcute în baza unei autorizații de construire, având și avizul Brigăzii Poliției Rutiere.

Lucrări cu iz de scandal pe Calea Victoriei. "Inspectorii în construcții din cadrul Inspectoratului Regional în Construcții București-Ilfov au efectuat mai multe controale ale lucrărilor de "Reparații sistem rutier pe Calea Victoriei". Aceste lucrări s-au desfășurat în baza autorizației de construire nr. 340/22.10.2013 in regim de urgenta, emisă de Primarul Mun. București, pentru "Reparații sistem rutier pe Calea Victoriei". In urma verificarilor, s-a constatat faptul că mobilierul urban aflat pe trotuare (bolarzi) a fost executat fără autorizație de construire și fără proiect avizat, încălcându-se, astfel, prevederile art. 3 lit D din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții", se arată într-un răspuns al IRCBI pentru RomaniaTV.net.

IRCBI a formulat sesizare penala la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 împotriva Administrației Străzilor București.

Reprezentanții Administrației Străzilor București spun că lucrările de pe Calea Victoriei s-au executat în baza unui certificat de urbanism și a unei autorizații de construire, fiind avizate de Comisia Tehnică de Circulație și de Brigada Poliției Rutiere.

"Lucrarile pe Calea Victoriei s-au executat in baza Certificatului de Urbanism nr. 455112.09.2013 si Autorizatiei de Construire nr. 340122.10.2013. Lucrarile au fost avizate in Comisia Tehnica de Circulatie din data de 04.07.2013, respectiv data de 27.02.2014, si aprobate de Brigada Politiei Rutiere in data de 27.09.2013. Lucrarile de montare stalpisori ornamentali (nr. bolarzi) fac parte din lucrarile de semnalizare rutiera verticala. S-au respectat toate conditiile din Autorizatia de Construire respectiv "semnalizarea rutiera cu avizul Comisiei Tehnice de Circulatie", de asemenea s-au respectat conditiile din avizul Brigazii Politiei Rutiere "pe trotuarele arterei se vor monta stalpisori ornamentali", au declarat reprezentanții Administrației Străzilor din Primăria Capitalei pentru RomaniaTV.net.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, executarea fără autorizație a lucrărilor de mobilier urban constituie contravenție și se pedepsește cu amendă de la 10.000.000 lei la 100.000.000 lei. Așadar, dacă se dovedește că cei de la IRCBI au dreptate, Primăria Capitalei va trebui să achite o amendă uriașă.

S-or fi suparat "barosanii" ca nu mai pot sa isi parcheze "salupele" pe trotuar si vor sa dea jos stalpisorii de beton la pachet cu pista pentru biciclisti ? Laughing

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2016 16:49:31    Titlul subiectului: 187413

In minireportajul de mai jos, va prezint posibilele efecte ale ingustarii Caii Victoriei de la patru (in unele locuri trei) la doua benzi.
Ce legatura are aceasta modernizare cu ceea ce se intampla cu strada Gheorghe Manu pe unde circula troleibuzele de pe liniile 79 si 86 o sa vedeti, citind mai jos.

Asa cum vedeti in harta pe care v-am postat-o, strada Gheorghe Manu porneste de la bulevardul Lascar Catargiu (intre Piata Romana si Piata Victoriei) se intersecteza cu Calea Victoriei si ajunge la piata Sfintii Voievozi, de unde se continua cu strada Occidentului, pana la intersectia cu str. Buzesti, de unde se continua cu str. Gh, Polizu pana la intersectia cu Calea Grivita.
Practic, pana acum un an jumate, pe strazile Gh, Manu-Occidentului-Polizu, era o alternativa decenta de a ajunge la Gara de Nord, din zonele centrale ale orasului (Piata Romana) cu transportul in comun (troleibuzele de pe liniile 79, 86) sau cu taxiul ori masina personala.

Chiar, in conditiile unui trafic aglomerat, iintre Piata Romana si Gara de Nord, parcurgeai (cu transportul in comun) aceasta distanta in aproximativ 10 minute.

Ce s-a intamplat de aproximativ un an jumate ? Ei bine, aceasta distanta o parcurgi in 20 de minute.............daca ai noroc.

Asa cum se vede in pozele 2-4, strada Gheorghe Manu, a devenit aglomerata, in asa hal, incat, in orele de varf, nu mai pot vira stanga de pe Lascar Catargiu, cum vii dinspre Romana pe aceasta strada, din cauza cardului de masini. Uneori, troleul in care ma aflam pierdea trei sau chiar patru semafoare, pentru ca nu putea vira la stanga pe strada Gheorghe Manu, din cauza aglomeratiei precum si din cauza celor care veneau dinspre Piata Victoriei pe Lascar Catargiu si virau dreapta.

Care este motivul acestui „card” ? Simplu, intersectia dintre Calea Victoriei si str. Gheorghe Manu, pur si simplu, in multe momente se blocheaza.

De ce ? O sa vedeti in urmatoarele postari.



Tramclub, 6 decembrie 000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.62 kb
 Vizualizat:  de 1719 ori

Tramclub, 6 decembrie 000.jpg



Tramclub, 6 decembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.26 kb
 Vizualizat:  de 1719 ori

Tramclub, 6 decembrie 001.jpg



Tramclub, 6 decembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.83 kb
 Vizualizat:  de 1719 ori

Tramclub, 6 decembrie 002.jpg



Tramclub, 6 decembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.86 kb
 Vizualizat:  de 1719 ori

Tramclub, 6 decembrie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community