|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Rg4797
Data înscrierii: 18/Ian/2015 Ultima vizita: 30/Aug/2019 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)
|
Trimis: Sâm 30 Mai 2015 09:56:01 Titlul subiectului: |
179360 |
|
Problema este mult mai grava decat pare si nu se trage datorita calatorilor fraudulosi.Totul incepe de sus,de la conducere.Cat despre circulatia frauduloasa.....Nu o sa fie rezolvata niciodata atata timp cat avem controlori incompetenti si ciubucari,aparate de validat inchise sau stricate si,nu in ultimul rand,calatori civilizati
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 01 Iun 2015 11:44:01 Titlul subiectului: |
179372 |
|
Atunci de ce ne mai plângem? Efectiv NU SE VREA rezolvarea problemei, nu ca ar fi compania nerentabila sau alte motive de genul asta!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Iun 2015 09:11:38 Titlul subiectului: |
179378 |
|
Rg4797 a scris: | Problema este mult mai grava decat pare si nu se trage datorita calatorilor fraudulosi.Totul incepe de sus,de la conducere.Cat despre circulatia frauduloasa.....Nu o sa fie rezolvata niciodata atata timp cat avem controlori incompetenti si ciubucari,aparate de validat inchise sau stricate si,nu in ultimul rand,calatori civilizati |
Eu as propune ceva tuturor soferilor. Sa se uneasca si sa faca o actiune gen "Ziua fara transport in comun". Cel mai bine ar fi sa fie uniti si cu cei de la metrou. Ce ar trebui sa faca ? Simplu, cel putin pentru o zi sa nu mai circule nici un mijloc de transport in comun in Bucuresti, fie el autobuz, troleibuz, tramvai sau metrou.
Sa vada toti bucurestenii ce inseamna transportul in comun. Cand se vede cel mai bine acest lucru ? Cand nu mai circula nimic.
In acest caz, problema s-ar pune in alt fel.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Iun 2015 17:23:37 Titlul subiectului: |
179410 |
|
Și eu ca și călător cu abonament de ce trebuie să sufăr in urma acestei "zile"?
Eu am abonament, si nu sunt obligat sa nu pot merge la școală sau unde am de mers doar pentru ca vor sa ne arate ce înseamnă " transport public civilizat".
O sa fiu civilizat când o să mi se ofere condiții optime de călătorie si șoferi educați, nu care înjură ca la ușa cortului când mai trece un biciclist.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
ASTRA IRISBUS
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2021 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Iun 2015 17:40:26 Titlul subiectului: |
179411 |
|
Tu nu esti de acord cu o astfel de ''zi'',dar daca ai fi in locul meu sa cumperi piese din banii proprii,sa mai gasesti si ''destepti'' sa te injure ca e intervalul mare intre masini,iti spun sincer ca ai vrea sa se intample ceva.Eu am cumparat o gramada de piese ca masina sa pice la ITP si acum este descompletata.M-am jurat ca nu mai cumpar o saiba pentru troleibuze si lucrez cu ce gasesc,dar in ritmul asta sigur se intampla ceva cat de curand.Pur si simplu nu mai sunt masini.Eu nu mai trag,pe principiul sa fie masina in strada,sa imi fac cursele,sa circul fara frane sau cu frana mecanica lunga.Prima masina care o mai prind cu astfel de probleme,la primul politist ii dau talonul si gata la gard si se descompleteaza.Tot ce pica grav sau ITP se descompleteaza.Asa ca mai bine sa faca primaria ceva cat se mai poate,ca pe ideea cu talonul vor sa meaqrga mai multi colegi.
_________________ ASTRA IRISBUS |
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Iun 2015 21:15:36 Titlul subiectului: |
179412 |
|
lenta1 a scris: | Și eu ca și călător cu abonament de ce trebuie să sufăr in urma acestei "zile"?
Eu am abonament, si nu sunt obligat sa nu pot merge la școală sau unde am de mers doar pentru ca vor sa ne arate ce înseamnă " transport public civilizat". |
Nu te pripi!!
"Suferinta" celor din RATB e si suferinta ta si a mea si a tuturor care circula cu mijloacele pe care ei le ofera. Daca RATB ar organiza o astfel de greva (cum a mai fost, daca bine imi amintesc), poate ca tot mai multi oameni ar reactiona si lucrurile ar incepe sa se miste in sensul achizitionarii pieselor necesare reparatiilor. De cumparat vehicule noi, abia daca poate fi vorba.
Este usor sa-i injuram pe vatmani sau soferi pentru aglomeratie, pentru raritatea unor tramvaie/autobuze/etc, pentru lipsa de curatenie si multe altele, dar nu cumva obiectul asupra caruia toate astea ar trebui sa se rasfranga este altul?? Cand doi se bat, Oprescu castiga...
Esenta lucrurilor este ca si noi, calatorii, suntem complici la ruinarea transportului public prin lipsa totala de reactie "zdravana" (si multi prin neplata calatoriei). Mai mult decat injuraturi la adresa conducatorilor vehiculelor si trimiterea de petitii nu a facut nimeni sau cel putin eu nu cunosc cazuri.
Nu cumva injuraturile alea si le merita un doctor???
|
|
Sus |
|
|
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Mie 03 Iun 2015 21:27:29 Titlul subiectului: |
179413 |
|
Puneti la socoteala faptul ca pensionarii circula gratuit. Daca numeri calatorii dintr-un RATB, vei gasi 60%+ pensionari.
|
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iun 2015 13:04:42 Titlul subiectului: |
179420 |
|
Trebuie sa circule si ei, nu ai ce sa le faci. Nu poti si nici nu trebuie sa le ingradesti libertatea de a calatori unde vor sau au nevoie. Ca au transport gratuit, aici e de discutat. Cred ca un plan tarifar similar celui pentru elevi/studenti (50% reducere) ar fi cel mai indicat pentru categoria asta de calatori.
Nu cumva daca ar fi suficiente tramvaie, autobuze si troleibuze nu ar mai fi asa de aglomerat si prezenta pensionarilor nu ar mai fi asa de evidenta??
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iun 2015 17:25:08 Titlul subiectului: |
179423 |
|
Nu am tinut sa jignesc toti soferii respectiv vatmanii.
Ma refer la cei care fumeaza sau care injura daca un calator cere o informatie.Si controlorii nu isi fac cum trebuie treaba.Daca ar lua toti calatorii fara abonament cred ca ar ramane doar jumatate din calatori in autobuz.
Iar ideea cu petitiile.Da, nu este cea mai buna idee, dar nici bani nu putem oferii, eu la 16 ani nici nu am.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
jobilica
Data înscrierii: 14/Ian/2010 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 04 Iun 2015 21:31:20 Titlul subiectului: |
179427 |
|
In Iasi in urma cu ceva ani se faceau supracontroale in care era bagata si politia. Calatorii fara bilet erau dusi la sectie (cred) si erau amendati de catre politie. Cred ca daca s-ar face asemenea controale pe perioade lungi si in special pe liniile pe care se circula fara bilet....cred ca situatia ar fi alta. Inca o chestie observata in mijloacele de transport din Bucuresti ... este bisnita. Acesti bisnitari sunt platitori de bilete/abonamente? Tind sa cred ca nu. Sunt multe probleme si din motivul gestionarii banilor. Banii din publicitate unde ajung? Putini/multi insa vin, da, nu in mod regulat...dar vin. Exista varianta de inchiriere a mijloacelor de transport?
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 06 Iun 2015 23:19:16 Titlul subiectului: |
179458 |
|
Asa credeam si eu pana am fost martor la mai multe astfel de actiiuni si am ajuns la concluzia ca numarul de calatori fraudulosi e semnificativ mai mic decat incearca sa ne convinga conducerea RATB, chiar si pe linii "dubioase"., oricum suficient de mic incat sa nu influenteze situatia financiara a RATB...principala vina o poarta Primaria, respectiv primarul pentru aceasta situatie, iar urmatorii vinovati suntem "noi", ca -am dat al doilea mandat desi nu a facut nimic in primul, neintelegand ca alegerea facuta ne influienteaza direct in multe feluri...sunt curios daca la anul va iesi din nou guristul de Oprescu sau atunci cand se va merge la vot se va tine seama, de exemplu, de situatia jalnica in care acesta a adus RATB si RADET sau de aberatiile pe care domn doctor le va turna la TV.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Iun 2015 11:18:56 Titlul subiectului: |
179571 |
|
lenta1 a scris: | Și eu ca și călător cu abonament de ce trebuie să sufăr in urma acestei "zile"? |
Noi, platitorii de abonament sau alte titluri de calatrori ar trebui sa mergem frumusel la Oprescu la primarie, sa il luam pe impostorul asta de gat si sa il intrebam "-Breee, ce faci cu banii nostri ?"
Dupa care, bineinteles sa il scuipam intre ochi. Asta merita Oprescu din partea noastra. El este principalul vinovat pentru situatia RATB-ului.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Iun 2015 18:53:23 Titlul subiectului: |
179691 |
|
Nu stiu daca abordarea cu flegme intre ochi e cea mai potrivita, dar ar fi bun un grup care sa bombardeze Primaria Capitalei in speta pe Oprescu cu petitii reclamatii, solicitari de audiente ...etc
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Iun 2015 22:39:00 Titlul subiectului: |
179692 |
|
Pana atunci DNA-ul face curatenie. Tocmai a fost retinut pentru 24 de ore Chiliman, unul din cei mai puternici primari de sector din Bucuresti, poate chiar mai puternic decat Oprescu. Sigur, Chiliman a fost retinut pentru niste faradelegi care nu au tangenta cu RATB-ul, dar incet, incet, cei care au devalizat RATB-ul vor ajunge si ei pe la DNA. Si eu o sa apalud cu ambele maini si o sa fiu foarte bucuros cand toti acesti ticalosi vor infunda puscariile.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Iul 2015 07:45:34 Titlul subiectului: |
180084 |
|
In sfarsit incep sa apara condamnarile. Cei care au "furat" de la RATB incep sa intre in puscarie. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Fost director RATB, condamnat pentru corupție
Fostul director al Regiei Autonome de Transport București, Viorel Popescu, a fost condamnat astăzi la 4 ani și 4 luni de închisoare.
Viorel Popescu a fost găsit vinovat pentru abuz în serviciu și conflict de interese, după ce procurorii Direcției Naționale Anticorupție au strâns probe din care reiese că a atribuit un contract de consultanță juridică unei firme de casă.
În 2012, fostul director al RATB a împuternicit firma respectivă să recupereze toate datoriile de la Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, în baza unor simple solicitări.
În felul acesta, spun procurorii, regia a fost prejudiciată cu trei milioane de lei, bani pe care acum instanța îl obligă să-i returneze. Decizia Tribunalului București poate fi contestată. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Iul 2015 17:00:40 Titlul subiectului: |
180395 |
|
ANAF a pus poprire pe TOATE conturile RATB-ului, dar si pe toate conturile TVR-ului. Motivul ? Datorii neplatite la bugetul de stat. RATB-ul a dat un comunicat pe site-ul regiei in care spune ca se judeca cu ANAF.
Pe iRealitateaTV, acum o jumatate de ora, unul din liderii de sindicat avertiza ca activitatea transportului in comun din capitala risca sa se opreasca.
Totusi, din cate stiu, chiar si cu conturile poprite, salariile angajatilor se pot plati. In afara de salarii, nu se mai poate face nici o plata.
Va rog sa am corectati daca m-am inselat.
Redau mai jos comunicatul de pe site-ul RATB-ului: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=497
Citat: | Comunicat
Regia Autonomă de Transport București a luat la cunoștință despre documentul emis de ANAF, prin care s-a luat măsura indisponibilizării sumelor existente în conturile bancare ale RATB, precum și a sumelor care urmează a fi obținute din încasările zilnice.
La data de 20.07.2015, RATB se înregistra cu datoria de 272.431.800 lei. Această sumă provine din taxa pe valoarea adăugată care include și subvenția acordată beneficiarilor de gratuități și reduceri (pensionari, elevi, studenți etc), în conformitate cu H.C.G.M.B. nr 139/2006, pentru perioada septembrie 2007- martie 2013.
În prezent, acest debit calculat de ANAF este contestat în instanță de către RATB, aflându-se în faza de recurs. |
Ca o parere personala, este absolut RUSINOS situatia in care a ajuns RATB, vorbim totusi de transportul in comun dintr-un oras cu 2 milioane de locuitori.
Daca RATB-istii ar fi uniti ar trebui sa faca o actiune gen: "Zilele fara transport in comun" sa vada toti ce inseamna un Bucuresti fara transport de suprafata.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iul 2015 06:30:34 Titlul subiectului: |
180399 |
|
Este clar ca se doreste "dizolvarea" RATB si impartirea placintei transportului public catre privati altfel nu inteleg atitudinea primariei Bucuresti fata de RATB.
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iul 2015 06:44:33 Titlul subiectului: |
180401 |
|
Cum spunea si userul Trix la unul din topicele judetului Iasi, noi, bucurestenii, suntem principalii vinovati pentru ca am permis ca aceasta sleahta de nenorociti in frunte cu Oprescu sa se instaleze la carma orasului.
Parerea mea este ca Oprescu va ramane o mare pata neagra in istoria Bucurestiului peste ani si ani, este cel mai nenorocit si mai bandit primari pe care i-a avut capitala in istoria moderna. La fel si sleahta de consilieri.
Sunt curios daca ANAF-ul va pune poprire si pe conturile RADET-ului, atunci sa vedeti "veselie".
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Sep 2015 07:20:28 Titlul subiectului: |
181366 |
|
M-a bucurat nespus arestarea lui Oprescu, o "pata neagra" in istoria Bucurestiului. Ies la iveala spagile de milioane de euro. Sigur, dosarul lui Oprescu nu are nici o legatura cu RATB-ul, iar arestarea lui nu are nici un efect, RATB-ul tot in criza este. Dar in timp ce baietii veseli de la Primaria Bucurestiului se ocupau cu spagi de milioane, RATB-ul nu mai primea banii pentru subventii si, incet, incet, aluneca spre panta falimentului.
Principalii vinovati suntem noi, bucurestenii si toata societatea civila fiindca a tolerat chestiile astea.
In final ii urez lui Sorin Oprescu ceea ce i-au urat biciclistii ieri, "Multi Ani Primeasca ! La Muuuuulti Ani !" ))))))
https://www.youtube.com/watch?v=4M-bCZxIYSE
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Ian 2017 01:17:18 Titlul subiectului: |
187755 |
|
Intr-o interventie la postul iRelitateaTV primarita capitalei, Firea a spus ca a alocat resursele financiare necesare pentru achizitionarea a 700 de vehicule RATB, incepand din luna aprilie a anului urmator !!??
Stie cineva mai multe informatii ?
Alta observatie perosnala, primarita are un cui impotriva actualului director RATB. Am impresia ca vrea sa il "matraseasca" si sa isi puna omul ei acolo.
Primarita spunea despre actualul director ca in loc sa foloseasca banii primiti de regie de la primarie pentru repararea instalatiilor de aer conditionat de pe Citaro, el a achizitionat o masina blindata pentru carat valori !!!???
Primarita capitalei a sustinut ca de cand este ea, subventiile catre RATB au fost platite la timp, etc, samd.
Lasand la o parte faptul ca primarita isi cam faca campanie (oare se viseaza presedinta ???), un lucru bun este faptul ca nu mai sunt probleme cu subventiile.
Ramane de vazut insa cat din bunele intentii ale primaritei se vor materializa.
Un lucru este cert. Am impresia ca actualul director RATB nu prea mai are zile multe in acest post de conducere
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Ian 2017 01:21:08 Titlul subiectului: |
187757 |
|
Pai ar fi vorba de 500 autobuze parca (o parte articulata), 100 de tramavie ( o parte de cca 27m , celelalte de cca36 m) si 100 troleibuze, ce se vor cumparate in urmatorii 4 ani
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Feb 2017 14:20:43 Titlul subiectului: |
188519 |
|
In timp ce troleibuzele pica pe capete in Bucuresti, in timp ce nu prea sunt bani de piese de schimb, in capitala au inceput sa se faca cheltuieli de-a dreptul demente, cum este cazul sectorului 3. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Florile pe care vrea să le planteze Negoiță în Sectorul 3 costă mai mult ca noul stadion din Craiova și Polivalenta din Cluj la un loc
Mături din acelea cu care sunt măturate străzile Bucureștiului mai găsești doar în poveștile fraților Grimm. Doar că au altă utilizare, mai pragmatică. La fel ca în basme, a crescut și prețul măturatului în Sectorul 3, de opt ori, deși cetățenilor li s-a transmis că nu-i costă nimic.
Deszăpezirea se face cu unelte de muzeu. Pentru că nu dispun de suficienți „operatori manuali” de lopată, primăriile au apelat la jandarmi, sportivii și deținuții, „pe bază de voluntariat”, cum preciza un oficial al Penitenciarului Jilava, citat de Mediafax.
Marea înflorire de prețuri
„Capitala ar trebui să beneficieze de cel puțin câteva mașini care pot să topească zăpada rapid. O astfel de mașină am vizionat-o și eu, zilele trecute, pe Internet”, declara Gabriela Firea. Costul unui astfel de vehicul, care evacuează zăpada în canalizare, este între 35.000 de euro și 300.000 de euro, conform Digi24.ro.
După marea deszăpezire cu mouse-ul, urmează marea înflorire din pix. Primarii din Capitală au trecut la urgențele de sezon: floricelele. Copăceiii. Băncuțele. Coșulețele de gunoi. Borduricile. „Micile borduri din beton”, cum apar ele în caietul de sarcini întocmit de Primăria Sectorului 3. „Greblat, măturat, spălat alei, defrișare arbori, cosire”. „Gulere pentru copaci”, adică tuburi de cauciuc secționate și înfipte în pământ, „toaletări, plantări plante ornamentale”, „pansele, petunii, begonii, bănuți, trandafiri pe picior”.
Pe scurt, pentru amenajarea și întreținerea a patru parcuri, primarul Robert Negoiță vrea să plătească 78 milioane de euro, în următorii patru ani, scrie Hotnews.ro.
Florile lui Negoiță? Laser, frate!
Ori panseluțele sunt o specie pe cale de dispariție, se găsesc numai pe piața neagră și se vând la pachet cu palmierii lui Piedone. Ori panseluțele sunt un fel de dezinfectanți, cu prețuri care se multiplică amețitor, ca bacteriile, prin diviziune celulară, pe drumul de la producător până în blocul operator. Bine măcar că vegetalele nu se dizolvă în apa de ploaie.
78 de milioane de euro înseamnă 260 de utilaje de deszăpezire, de tipul celor vizionate pe Internet de Gabriela Firea. În prezent, Sectorul 3 are în jur de 80 de utilaje de cărat zăpada cu găletușa.
78 de milioane de euro înseamnă 40 de tramvaie Siemens, construite la Arad, 1.7 milioane de euro bucata, sau 78 de tramvaie Bucur, de 900.000 de euro bucata. În București, inclusiv prin Sectorul 3, circulă tramvaie vechi de 40 de ani. La sfârșitul anului, PMB a estimat că înnoirea parcului auto al RATB costă în jur de 300 de milioane de euro. Și încearcă să obțină acești bani de la UE.
78 de milioane de euro înseamnă două trenuri de mare viteză din Franța
78 de milioane de euro înseamnă 12 kilometri de autostradă în Germania.
Pasajul subteran de la Piața Sudului costă în jur de 28,6 milioane de euro.
Laserul de la Măgurele costă 60 de milioane de euro.
Un spital județean de urgență costă 90 de milioane de euro, construcția, conform cabinetului Ponta II. Sau 31 de milioane de euro, conform cabinetului Boc. Oricum, nu s-a construit niciun astfel de spital, în ultimii 20 ani, observa „Ziarul Financiar”. Oricum, era prea ieftin pentru Negoiță, deși acum patru ani, edilul de la 3 apucase să le promită alegătorilor un spital general.
O școală cu opt săli de clasă costă 360.000 de euro, construcția și dotările. O grădiniță – 260.000 de euro. Panseluțele lui Negoiță echivalează, așadar, cu 216 școli. Sau cu 300 de grădinițe. Sau cu 78 de săli de sport, din programul Adrian Năstase.
Panseluțele lui Robert Negoiță costă mai mult decât noul stadion din Craiova, 55 de milioane de euro, și Sala Polivalentă din Cluj, 15,2 milioane de euro, la un loc.
Jurassic Sector
Și uite-așa, ne-am pricopsit cu încă un paradox. Florile poartă „vina” pentru mizeria, aglomerația și troienele din București.
De ce dă Negoiță 78 de milioane de euro pe panseluțe? Pentru că are experiență. În 2016, Primăria Sectorului 3 a plătit pentru un tei de 80 de ori mai mult decât în contractul precedent, observa Curtea de Conturi.
Și încă un motiv: pentru că poate. Prin OUG 9 / 2017 Guvernul Grindeanu le dă voie primarilor să cheltuie nemăsurat, până la 1 ianuarie 2018.
Dar panseluțele n-au fost prioritatea zero a lui Negoiță. La începutul lui februarie, edilul lansase o licitație pentru „dinosaur 3 D în poziție șezut mâncând un hamburger”, „cățel 3 D”, „crocodil 3 D”, în valoare totală de 175 de milioane de euro. A renunțat temporar, scrie Hotnews.ro, după ce a constatat o „eroare materială în estimarea cantităților”.
Până să repare eroarea și să plantează plantele, a apărut o soluție democratică pentru strâns gunoiul în București. Să se organizeze proteste în zonele afectate. Și-o să arate orașul ca Piața Victoriei după manifestații. Curat, civilizat, cu muzică, jocuri de lumini, flori împărțite gratis. O plăcere să-ți plimbi copiii, să ieși cu prietenii, după muncă. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
133 313
Data înscrierii: 07/Feb/2017 Ultima vizita: 22/Sep/2017 Mesaje: 169
|
Trimis: Dum 05 Mar 2017 22:35:28 Titlul subiectului: |
188727 |
|
La RATB e criza atat de mare incat lui #4533 i-au scris rescris numarul de parc cu un 8 taiat in doua...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Dec 2019 13:47:31 Titlul subiectului: |
204311 |
|
Iarasi probleme financiare la STB. Au pus gaj cu sediul societatii si parcul de autobuze pentru a-si putea esalona datoriile catre ANAF, in valoare de 231 milioane de euro. Articolul se gaseste aici.
Citat: | STB a depus garanție la Fisc sediul și parcul de autobuze pentru o eșalonare a datoriei de 231 de milioane de lei!
ALERTĂ/Firea a băgat Capitala României în faliment? STB a depus garanție la Fisc sediul și parcul de autobuze pentru o eșalonare a datoriei de 231 de milioane de lei!
Societatea de transport public a din București (STB) a acumulat o datorie de 231 de milioane de lei la ANAF și, pentru a obține eșalonarea la plată pe cinci ani, a depus garanție la Fisc sediul societății și o mare parte a parcului auto, potrivit unei hotărâri a acționarilor, consultată de G4Media.ro. Reprezentanții STB au confirmat informația și au justificat apariția datoriei de 231 de milioane de lei prin tăierea de către guvernul Dăncilă a bugetului Capitalei, dar și prin creșterea cu peste 80% a flotei.
Potrivit unei hotărâri adoptate la sfârșitul lunii octombrie, Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor Societății de Transport București STB S.A. „constituie în garanție bunurile aflate în patrimoniul societății, respectiv imobilul compus din imobil și teren situat în București, Bv. Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, identificat cu numărul cadastral 261250, înscris în CF sub nr. 261250, 995 autobuze, 65 troleibuze, 10 vagoane tramvai, 78 utilaje (elevatoare, dispozitiv de suspendare auto, standuri ITP, stații spălare), 92 de echipamente (motostivuitoare, buldoexcavatoare și electrocare)”.
Andrei George Creci, directorul STB, a fost împuternicit să semneze acordul și să ducă la îndeplinire toate demersurile asumate.
Este pentru prima oară când STB își pune activele garanție pentru eșalonarea unor datorii, după cum au transmis reprezentanții societății pentru G4Media.ro. În anii 2013-2014, fosta Regie Autonomă de Transport București (RATB, actuala STB SA) a mai fost în incapacitatea de a-și plăti datoriile, astfel încât ANAF a pus sechestru asigurator pe sediul Regiei, din Bulevardul Dinicu Golescu nr.1. După achitarea datoriilor de către RATB, ANAF a ridicat sechestrul la acel moment.
Reprezentanții STB arată într-un răspuns remis G4Media.ro că acumularea datoriei de 231 de milioane de lei a fost cauzată de creșterea cu peste 80% a parcului auto (de la 1040 mijloace de transport la 1861), de dublarea liniilor de transport, inclusiv în județul Ilfov, precum și de diminuarea bugetului Capitalei în anul 2019, ca urmare a reducerii cu 30% a sumelor repartizate de Guvern, din încasările impozitului pe venit, colectat la bugetul de stat.
Avocații consultați de G4Media.ro spun că luare unui astfel de angajament în fața ANAF de către STB nu este deloc o joacă. Oricând, în eventualitatea neplății datoriilor eșalonate, societatea de transport poate rămâne fără bunurile puse ca garanție.
Avocații consultați de G4Media.ro spun că luarea unui astfel de angajament în fața ANAF este o procedură prevăzută de legislație. În eventualitatea neplății datoriilor eșalonate, societatea de transport poate rămâne fără bunurile puse ca garanție.
„Practic, dacă STB nu își va plăti datoriile eșalonate, ANAF va trece efectiv la executarea silită a imobilului respectiv. Este o prevedere legală care este permisă de Codul de Procedură Fiscală coroborat cu Codul Fiscal. Tot ce este acolo se poate executa silit de către inspectorii ANAF. Aceștia ar putea pune sechestre, ar putea opri în trafic autobuzele cu ajutorul agenților de poliție pentru a le reține certificatele de înmatriculare, după care executorul fiscal ar putea să le scoată la vânzare, la licitație publică. Asta dacă societatea nu își va plăti obligațiile fiscale către stat”, a declarat pentru G4Media.ro avocatul Adrian Cuculis. |
Sursa foto: https://www.comisarul.ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.42 kb |
Vizualizat: |
de 8847 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Dec 2019 18:15:26 Titlul subiectului: |
204317 |
|
guest a scris: | Cum spunea si userul Trix la unul din topicele judetului Iasi, noi, bucurestenii, suntem principalii vinovati pentru ca am permis ca aceasta sleahta de nenorociti in frunte cu Oprescu sa se instaleze la carma orasului.
Parerea mea este ca Oprescu va ramane o mare pata neagra in istoria Bucurestiului peste ani si ani, este cel mai nenorocit si mai bandit primari pe care i-a avut capitala in istoria moderna. La fel si sleahta de consilieri.
Sunt curios daca ANAF-ul va pune poprire si pe conturile RADET-ului, atunci sa vedeti "veselie". |
quest a scris asta pe 22 iulie 2015.
22 IULIE 2015 - 6 DECEMBRIE 2019
Parafrazând un vechi proverb românesc:
ALTĂ MĂRIE SUB ACEEAȘI PĂLĂRIE
P.S. După cum știți, RADET nici măcar nu mai există.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|