Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 19:01:17    Titlul subiectului: 66088

Pe linia 35 nu prea intra nimeni, desi nu sunt garduri. Exceptie face zona dintre bd.Vasile Milea si Razoare, unde se poate merge cu masina, dar e complicat de iesit de acolo pentru ca tramvaiul are alt semafor, iar singura solutie e sa treci pe verdele lui.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 18:04:42    Titlul subiectului: 68075

Ce ar fi sa mute sinele de tramvai de pe mijlocul marilor artere pe una din margini, cum este in multe orase di vest ? Ar fi viabila ideea pentru Bucuresti ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2006 20:16:07    Titlul subiectului: 68266

In curba de la Ciurel a lui 41, linia s-a tocit din cauza vitezei cu care intra unii vatmani, desi viteza maxima admisa prin lege este 50Kmh! Si pot sa spun ca nu este prea placuta senzatia cand intra cate unul cu viteza mare acolo, mai ales cu vagonul plin. Abia astept sa intre vagoane care sa mearga decent in zona aia.
La curba lui 41 linia este doar uzata si tocita. La curba lui 7 este uzata, tocita + carpita + mancata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 17:04:53    Titlul subiectului: uiuilui 43722

Sunt 2 tipuri de linie in Bucuresti - tipul de "metrou usor" prezent pe linia 41, unele portiuni din 35 (ex.Cesarom - Dep Militari, linia 32 si o portiune din linia 12. Acest tip de linie se deosebestie prin tipul de traversa si tipul sistemului de prindere al sinei de traversa - in acest caz un clips (denumire neoficiala) asemanator cu un S care permite si o anumita flexibilitate a sinei. Gardurile care sunt prezente doar pe linia 41.

Tot pe linia 41 mai exista un tip mai special de constructie a liniei - prezent in pasaj Lujerului, pe Pod Grant si in curba de la Pod Ciurel. Traversa este un tip beton pentru asezarea liniei, iar intre linii este doar o bara metalica fixa , in cazul pod Ciurel bara este putin flexibila avand un sistem flexibil in partea de mijloc. Tipul acesta de traversa este inglobat in beton. Sina este prinsa cu niste clipsuri asemanatoare cu un ac de par, de asemenea si in acest caz ele permit o anumita flexibilitate a sinei.

In acest caz un tip de linie pus pe traverse ceva mai mici, mai scurte. Sina este prinsa cu ajutorul unui clips in forma de W (vazut de sus). Si acest tip permitand o anumita flexibilitate a sinei. Personal am vazut acest tip doar pe linia 35 intre Str. Valea Cascadelor si Bd. Preciziei.

Linia pe Calea Giulesti. In acest caz un tip de linie pus pe traverse ceva mai mici , mai scurte. Sina este prinsa cu ajutorul unui clips in forma de W (vazut de sus). Si acest tip permitand o anumita flexibilitate a sinei. Fata de tipul prezentat mai sus in poza 3, acesta este diferit prin tipul de sina care este cu canal de tip U, pentru a permite mascarea traverselor cu dale de beton, prin acest lucru fiind posibil traficul auto. Dalele de beton sunt asezate peste un strat de pietris fin si de obicei fixat cu tampoane de cauciuc intre linii. In acest caz nu au fost montate acele tampoane, lucru care a dus la o asezare destul de proasta a dalelor de beton.

Un tip nou de terasament, prezent in pasajul Marasesti si pe Bd. Marasesti. Ca sistem este oarecum asemanator cu cel prezentat in topicul de mai sus. Intre suprafetele de sustiniere a sinei exista o armatura care se fixeaza in beton. De asemenea clipsul care prinde sina este de tip folosit la CFR, care de asemenea permite o anumita flexibilitate a sinei.

La curba de intrare pe Bd. Preciziei linia 35 are un echipament mai special, montat in premiera la vremea construirii acestui traseu. Acesta este un sistem automat de ungere a liniei. Functioneaza simplu si se strica destul de rar, necesitand doar curatari si umplere a recipientului la anumite periodade de timp. Functionarea acestuia se bazeaza pe un temporizator care scoate la o anumita perioada de timp o cantitate de unsoare care sa fie intinsa pe suprafata curbei de rotile tramvaiului.

Un tip de statie prezent pe Bd. Timisoarara precum si in alte parti. Aceasta are refugiu si garduri de protectie. Se mai observa si sistemul estetic de pavare a liniei - cu piatra cubica delimitata de sina cu ciment. In zona trecerilor de pietoni "zebra" are dungi rosii facute tot cu acest tip de piatra cubica.

Macazul si semaforul pentru tramvai prezent la intersectia Bd. Timisoara - Valea Cascadelor. Acestea sunt automate, controlate la trecerea tramvaiului cu pantograful pe patina de comanda a macazului. In poza mai apare si cutia cu echipamentele care asigura functionalitatea si comenzile sistemului macaz.

Un tip de linie construit pe Bd. Timisoara intre Valea Oltului si Comautosport, mai este prezent si pe unele portiuni mai mici pe acelasi bulevard precum si alte trasee. Acesta este construit prin montarea liniei si a sistemelor de prindere a acesteia, aranjarea acestora pe suporti temporari apoi turnarea de beton si un strat de armatora sub aceasta , asigurand o fixare perfecta a acesteia, la uscarea betonului lucrarea fiind finalizata.

Linia construita pe Bd. Timisoara dar si pe alte trasee. Aceasta este facuta in sistem "Green Track", tradus in romana - linie verde. Aceasta este construita diferit fata de celelalte tipuri de linie. Sina este pusa pe o grinda de beton, bagata intr-o fundatie adanca. Grinzile sunt prinse intre ele prin armatura sudata si beton. In spatiile ramase libere se toarna pamant care este tasat bine. Peste pamant se vine cu un "covor" de iarba - la aceasta linie iarba a fost adusa in suluri cu tot cu pamant si doar pusa pe spatiul terasamentului. Sistemul de prindere este asemanator cu cele prezentate mai sus. Acest tip de terasament este mai durabil si nu necesita intretinere prea complicata (calibrare linie, adaugare pietris etc).

Pe cateva portiuni linia a fost acoperita cu asfalt pentru a permite trecerea masinilor - doar in caz de urgenta deoarece spatiul liniei este mai inalt fata de carosabil si este delimitat de borduri.

Sunt macazuri de ghidare pe o singura linie. Acesteaa sunt actionate de roata tramvaiului si se regleaza dupa sensul din care vine vagonul.

Un tip de separator gasit in halele depoului Giurgiu, este un separator nou si este conceput special pentru depouri si locuri unde pantograful trece cu viteza mica.

Tipul cel mai simplu si clasic de linie, construita pe longrine din beton armat in care se monteaza sina. Aceasta este fixata cu ajutorul unor garnituri de cauciuc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 20 Ian 2007 00:38:41    Titlul subiectului: 44238

metrou.usor a scris:
Tipul cel mai simplu si clasic de linie, construita pe longrine din beton armat in care se monteaza sina. Aceasta este fixata cu ajutorul unor garnituri de cauciuc
Întrebare: Cum treci o șină peste un capac de canal? Răspuns: vezi utlima poză!


Linie Str. N. Teclu-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.75 kb
 Vizualizat:  de 22673 ori

Linie Str. N. Teclu-001.jpg



Str. N. teclu-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.51 kb
 Vizualizat:  de 22673 ori

Str. N. teclu-003.jpg



Linie intrae Dep. Linii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.92 kb
 Vizualizat:  de 22673 ori

Linie intrae Dep. Linii.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Ian 2007 20:34:14    Titlul subiectului: 44276

Tipul de sina CF prezent pe Sos. Progresului. Apare un nou tip de traversa , nu stiu daca ma insel dar este ca cel de pe CF Bucuresti - Campina?

Trecere auto peste linia de tramvai este facuta cu dale de beton care au margine metalica prinsa de armatura care nu permite uzarea acestora pe margini. De asemenea acestea sunt sudate intre ele. Se observa si garniturile de cauciuc folosite pentru fixarea dalelor intre sine.

Macazele si tipul de linie folosit in terminalul de la Lacul Tei. Linia este pe traverse acoperita cu piatra cubica.

Linia dreapta prezenta pe traseul liniei 16 - Lacul Tei, construita exact ca vechiul sistem CFR.

Tip de sina in curba - profil U, prezenta pe acelasi tronson.

Sistemul de prindere al liniei este ca cel CFR, acesta a existat si pe unele portiuni ale liniei 41, inainte de modernizare.

Macaze tip vechi aflate la intersectia de la Iancului.

Trecere in "+" aflata in zona Sf. Gheorghe.

Tipul de linie folosit pe Bd. 1 Decembrie 1918. Aceasta este pe traverse de sustinere, cu armatura astfel incat sa fie inglobata in beton. Ca spatiu de separare intre sina si beton este pus un tampon din cauciuc.

Sistemul de prindere a sinei de traversa este inglobat de asemenea in beton.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 20:48:22    Titlul subiectului: 44589

Fenomenul care duce la aparitia unor urme periodice pe sine depinde de rotile vagoanelor sau de sina? Este un efect al franarii/accelerarii? Insemna "imbatranirea" materialului metalic sau e normal?
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 27 Ian 2007 21:08:17    Titlul subiectului: 44839

Iată și cum se virează stânga din P-ța. Sf. Gheorghe spre Str. Sf. Vineri. Deși macazul cu pricina a mai fost prezentat pe forum (a dispărut...dar asta e altă mâncare de pește), nu a fost prezentat niciun tramvai ,,în acțiune" în intersecția respectivă.
Macazul este la fel cu cel din intersecția Cal. Griviței cu Str. Buzești. Dar, spre deosebire de acela, cel de la ieșira din P-ța. Sf. Gheorghe este folosit zilnic.



0255-014-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.62 kb
 Vizualizat:  de 24303 ori

0255-014-002.jpg



0255-014-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.79 kb
 Vizualizat:  de 24303 ori

0255-014-003.jpg



0265-040-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.78 kb
 Vizualizat:  de 24303 ori

0265-040-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 19:24:10    Titlul subiectului: 2582858 75285

Numele capătului lui 35 dinspre centru este scris în 2 moduri... Bd. Schitu Măgureanu și Vasile Pârvan.
Vechiul capăt al lui 35 (până în 1993) era la intersecția Bd. Schitu Măgureanu cu Str. Gr. Cobălcescu și Ionuț Perlea(pe atunci se numea Str. Aurora).
Apoi, a fost introdusă linie simplă pe Cal. Berzei, Str. Sf. Constantin, Str. Ionuț Perlea și Gr. Cobălcescu (adică de acolo s-a desființat un sens, deși linia desființată a fost înlăturată abia în 2002, iar rețeaua de contact cu câteva luni înaintea scoaterii liniei... adică turnării de asfalt peste ea). pentru a se desființa bucla situată la intersecția mai sus amintiă. Astfel, capătul (mă rog... locația dispecerului) a fost mutat la intersecția Cal. Plevnei cu Str. Vasile Pârvan și Sf. Constantin. Așa se explică descrierea dublă a capătului opus celui de la Dep. Militari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2007 17:30:08    Titlul subiectului: 78311

Am observat ca acum cam o luna baietii de la RATB au montat la capetele prin care se intra in curba de la P-ta Crangasi a tramvaiului 41 in ambele sensuri si pe ambele parti ale liniei cate 2 cutioare de tabla striata care sunt conectate la reteaua electrica din ce am putut eu observa. Stau si ma intreb daca aceasta nu presupune un sistem nou de interlocking pentru tramvaie sau poate sistemul unda verde desi cred ca acesta din urma a cazut ca urmare a traficului existent si a plansarii liniei aproape de nivelul carosabilului incepand de la statia Bd. Ion Mihalache. Din ce se cunoaste noile Bucur LF care se presupune ca or sa fie introduse pe 41 au echipament de interlocking?
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2007 21:10:18    Titlul subiectului: 78317

Probabil ai vazut niste instalatii care elibereaza unsoare in canalul liniei, pentru a unge bandajele inainte de curba.
Se pare că sistemele automate de ungere a liniei au început să fie folosite pe scară mai largă... de curând a fost instalat unul la intrarea în bucla de la P-ța. Unirii.
Asa arata instalatiile de uns bandajul:



ungator_bandaje_bucla_unirii_862.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.22 kb
 Vizualizat:  de 22039 ori

ungator_bandaje_bucla_unirii_862.jpg



ungator_bandaje_dep_alx_185.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.99 kb
 Vizualizat:  de 22039 ori

ungator_bandaje_dep_alx_185.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2007 08:29:56    Titlul subiectului: 78326

Probabil, dar sina este de tramvai (contrasinata din turnare) doar pe parcursul curbei, in rest fiind tip CF. Iar jucarelele acelea sunt plasate pe partea exterioara a fiecarei sine. Si cum s-ar produce ungerea pentru ca nu am vazut niciun sunt montat pe linia de contact care ar putea sa activeze acest sistem?
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2007 08:22:40    Titlul subiectului: iiiiii 80059

Câteva imagini din Pasajul Mărășești, redeschis de ceva timp circulației, atât pentru tramvaie, cât și pentru mijloacele auto.


P1080633.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.38 kb
 Vizualizat:  de 22157 ori

P1080633.JPG



P1080642.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.31 kb
 Vizualizat:  de 22157 ori

P1080642.JPG



P1080643.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.48 kb
 Vizualizat:  de 22157 ori

P1080643.JPG



P1080645.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.94 kb
 Vizualizat:  de 22157 ori

P1080645.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2007 08:28:11    Titlul subiectului: 80060

Un aspect inedit pe care l-am sesizat mergând de-a lungul liniei recent inaugurate care trece prin Pasajul Mărășești. În dreptul patinei de comandă a unui macaz, pe asfaltul dintre cele două șine ale liniei, este desenat un "X". Care o fi ideea, ține de exploatarea tramvaielor, e un semn care să indice vatmanilor când să acționeze comanda macazului, sau e un semn din timpul construcței, menit să semnalizeze celor care au montat rețeaua unde să plaseze patina în cauză?


zP1080640.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.01 kb
 Vizualizat:  de 22440 ori

zP1080640.JPG



zP1080641.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.86 kb
 Vizualizat:  de 22440 ori

zP1080641.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 06 Iul 2007 11:33:51    Titlul subiectului: 80065

...sau vatmanilor când pot schimba macazele din transponder (dacă au așa ceva).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2007 08:57:35    Titlul subiectului: 80273

Construcția Pasajului Basarab va conduce la perturbări puternice ale circulației mijloacelor de transport în comun.
Dacă știm deja că toată zona din apropierea Gării Basarab a fost închisă circulației, conducând la închiderea totală a circulației tramvaielor pe bulevardul Dinicu Golescu și la devierea liniilor de autobuz, hai să ne gândim ce s-ar putea întâmpla la celălalt capăt al Pasajului, în Zona Căii Griviței și a Șoselei Nicolae Titulescu.
1. Situația actuală a liniilor de tramvai 34(actual 31) și 45, care probabil că va fi repus în circulație destul de curând.
2. Construcția Pasajului Basarab va bloca aproape complet circulația în intersecția Calea Griviței/Șoseaua N. titulescu.
3. O posibilă soluție ar fi crearea unei bucle de întoarcere comune pentru liniile 34 și 45 în "triunghiul" format de șos. N. Titulescu/b-dul Banu Manta/str. Dr 2006... ă, scuze Embarassed Laughing , dr. Felix.
4. Toate bune și frumoase, dar pentru asta ar trebui inversat sensul de circulație, cel puțin cel al tramvaielor, pe str. dr. Felix și reconfigurate macazele de acces. Hm, n-ar fi așa greu... dar ce te faci cu b-dul Banu Manta, unde nu există linie de tramvai?!? Ar trebui montată linie de tramvai și macaze de racordare a acelei linii. Un mcaz ar fi necesar la intersecția Titulesu/Banu Manta, în zona încercuita.
5. - 7. Cam complicat, nu? Și, totuși, a fost "plantat" un astfel de macaz la intersecția Titulescu/Banu Manta!



untitled-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.7 kb
 Vizualizat:  de 22378 ori

untitled-1.jpg



untitled-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.43 kb
 Vizualizat:  de 22377 ori

untitled-2.jpg



untitled-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.64 kb
 Vizualizat:  de 22376 ori

untitled-3.jpg



untitled-4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.18 kb
 Vizualizat:  de 22374 ori

untitled-4.jpg



P1080714.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.89 kb
 Vizualizat:  de 22373 ori

P1080714.jpg



P1080716.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.73 kb
 Vizualizat:  de 22373 ori

P1080716.jpg



P1080717.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.83 kb
 Vizualizat:  de 22373 ori

P1080717.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2007 10:12:34    Titlul subiectului: 80279

Macazul a fost pus pentru o bucla la intersectia Titulescu/Banu Manta, asa cum s-a mai vehiculat... in acest sens mai este plantat un macaz pe Titulescu inainte de statia de la Banu Manta pe celalalt sens de mers spre dreapta, astfel incat la un moment dat lucrarea sa fie finalizata ca in poza


titulescu-bana manta.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  9.37 kb
 Vizualizat:  de 22363 ori

titulescu-bana manta.GIF


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2007 12:27:13    Titlul subiectului: 83655

bercenicity a scris:
Macazul a fost pus pentru o bucla la intersectia Titulescu/Banu Manta, asa cum s-a mai vehiculat... in acest sens mai este plantat un macaz pe Titulescu inainte de statia de la Banu Manta pe celalalt sens de mers spre dreapta
S-a adeverit ceea ce a spus bercenicity. Iată niște instantanee luate de-a lungul acelei bucle, în sensul de parcurgere al tramvaielor..
Mi se pare mie sau linia se apropie mult prea mult de acel bloc? Am senzația că tramvaiul aproape că trece pe sub balcoane... Rolling Eyes



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.87 kb
 Vizualizat:  de 22285 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.59 kb
 Vizualizat:  de 22285 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.58 kb
 Vizualizat:  de 22285 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.49 kb
 Vizualizat:  de 22285 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.08 kb
 Vizualizat:  de 22285 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.6 kb
 Vizualizat:  de 22285 ori

6.jpg



7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.17 kb
 Vizualizat:  de 22285 ori

7.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Oct 2007 13:50:11    Titlul subiectului: INTERSECTIE 83683

La intersectia Bd.Banu Manta cu Bd. 1 Mai se instaleaza niste macaze pentru o bucla de intoarcere, ceva ce nu a mai fost niciodata.
Pe acolo vor ajunge tramvaiele care trec pe sub Pasajul Piata Victoriei (posibil 34, 46), la Gara de Nord (dreapta pe Dr.Felix, dreapta pe Ion Mihalache, apoi pe traseul lui 24 si 45 pana la Gara de Nord).
Probabil ca s-au gandit ca tramvaiele de pe Stefan Cel Mare trebuie totusi sa ajunga si la Gara de Nord, abia dupa ce au facut bucla de intoarcere de la Banu Manta!
Pana nu incep lucrarile la pasajul Basarab, probabil ca pe Dr.Felix nu va circula nici o linie oficiala.
Ar fi momentul sa se refaca traseul lui 24, sa se dea o lovitura trunchierilor care s-au facut in Bucuresti (vezi liniile 14, 27, 20, 2, 3, 4).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2007 18:13:20    Titlul subiectului: 83783

Pai si bucla de la Banu Manta, de ce mai e acolo, fratilor? Rolling Eyes ... Sau te pomenesti ca intoarce vreun 45 pe acolo... in visurile mele...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2007 18:56:27    Titlul subiectului: Re: INTERSECTIE 83784

HORIA a scris:
La intersectia Bd.Banu Manta cu Bd. 1 Mai se instaleaza niste macaze pentru o bucla de intoarcere, ceva ce nu a mai fost niciodata.
La cum arata lucrarile mai degraba instaleaza niste seturi de macazuri in plus pentru a face dreapta de pe Dr. Felix pe Ion Mihalache si invers (stanga de pe Mihalache pe Dr. Felix). O bucla acolo ar insemna sa intoarca tramvaiul in mijlocul intersectiei. Beneficiul pe care il vad ar fi o legatura intre Giulesti si URAC fara sa se ocoleasca tot orasul, legatura care nu ar mai fi "directa" daca se desfiinteaza linia de pe Al. I. Cuza..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2007 19:00:47    Titlul subiectului: 83785

De cateva zile trec prin zona. Fata de cum era inainte, tramvaiul va putea sa mearga si la dreapta de pe Doctor Felix inspre Filantropiei nu numai inainte inspre piata 1 Mai.
Si-au ales prost momentul cand sa lucreze, se circula foarte greu in zona mai ales dimineata, se fac cozi de masini de la intersectie pana la Piata Victoriei cat si pe Banu Manta. Colac peste pupaza o macara Telemac statea fix pe mijlocul soselei chiar in dreptul intersectiei.
Nu ar putea sa lucreze mai mult in week-end sau noaptea ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2007 21:15:22    Titlul subiectului: 83800

Orele noaptea se platesc mai mult... mult mai mult! Si decat sa`i plateasca mult ca sa stea degeaba, mai bine ii plateste normal, pentru acelasi tip de munca Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 22 Oct 2007 13:43:39    Titlul subiectului: 84159

Câteva imagini nocturne cu infrastructura de tramvai de la intersecția Calea Moșilor/B-dul Carol.


P1120542.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.72 kb
 Vizualizat:  de 22157 ori

P1120542.jpg



P1120545.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.22 kb
 Vizualizat:  de 22157 ori

P1120545.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2007 09:31:23    Titlul subiectului: 84438

O consola putin defecta la Sfantul Gheorghe


Captured 2007-10-31 00065.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.06 kb
 Vizualizat:  de 22311 ori

Captured 2007-10-31 00065.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 2 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community