Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2009 14:02:14    Titlul subiectului: 105726

Pe Iancului pana la intersectia cu Pantelimon este destul de buna. Cel putin in decembrie era...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2009 17:01:52    Titlul subiectului: 105734

Fata de calea de rulare de pe bd Octavian Goga sau Liviu Rebreanu calea de rulare de pe Iancului si Pantelimon este intr-o stare exceptionala Smile
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2018
Mesaje: 6703
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Apr 2009 17:46:56    Titlul subiectului: 109033

Infrastructura de tramvai de pe Bulevardul Timisoara a fost modernizata in anul 2004, fiind a treia mare lucrare de modernizare din Bucuresti, dupa lucrarile la linia 41 (2002) si 32 (2003). Sistemul adoptat in acest caz a fost: linie de tip "green-track". Doar pe ultima portiune a bulevardului Timisoara, aflata intre intersectia cu B-dul Vasile Milea si Razoare, linia este de tip CF inglobata in beton (linia fiind suprainaltata la 10 cm deasupra bulevardului), finalizata in 2005.
Pozele le-am facut pe portiunea cuprinsa intre intersectuia cu str. Brasov si statia Sergent Moise. In apropierea statiilor exista garduri pentru delimitarea celor doua sensuri de mers (pozele 1-3). Linia este in stare buna, de multe ori am vazut "batranele" tramvaie Tatra reusind sa intreaca autobuzele Mercedes Citaro, care circula pe linia 137, ce are traseul pe B-dul Timisoara. Cred ca acest tronson este pretabil pentru tramvaie noi, de fiecare data cand am circulat cu tramvaiele pe B-dul Timisoara, acestea mergeau destul de lin, nemaifiind acel balans stanga-dreapta cum se intampla pe vechea infrastructura.



Captured 2009-4-4 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.69 kb
 Vizualizat:  de 13434 ori

Captured 2009-4-4 00000.JPG



Captured 2009-4-4 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.07 kb
 Vizualizat:  de 13434 ori

Captured 2009-4-4 00001.JPG



Captured 2009-4-4 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.1 kb
 Vizualizat:  de 13434 ori

Captured 2009-4-4 00002.JPG



Captured 2009-4-4 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.18 kb
 Vizualizat:  de 13434 ori

Captured 2009-4-4 00003.JPG



Captured 2009-4-4 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.56 kb
 Vizualizat:  de 13434 ori

Captured 2009-4-4 00004.JPG



Captured 2009-4-4 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.83 kb
 Vizualizat:  de 13432 ori

Captured 2009-4-4 00007.JPG



_________________
Sarbatori Pascale Fericite Smile


Ultima modificare efectuată guest la Sâm 04 Apr 2009 19:07:12, modificat de 4 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2018
Mesaje: 6703
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Apr 2009 17:59:41    Titlul subiectului: 109034

Sina este de tip CF, prinderile liniei de traverse fiind asemanatoare cu cele de la calea ferata (poza 1). S-a respectat vechiul amplasament al sinelor. Stalpii pentru sustinerea retelei de contact se afla pe mijloc, intre sine. Exista si borduri pentru separarea caii de rulare a tramvaielor de trafic. In dreptul statiilor exista pavaj (pozele 4-5). Personal imi place cel mai mult acest sistem de modernizare, covorul inierbat avand avantajul de a reduce zgomotul si vibratiile, intretinerea fiind destul de usoara. Am vazut si lucratori (nu stiu daca erau de la ADP) care tundeau iarba, cu toate astea eu sunt de parere ca acest covor ar trebui mai bine intretinut, nefiind uniform pe tot tronsonul (poza 6).


Captured 2009-4-4 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.05 kb
 Vizualizat:  de 13433 ori

Captured 2009-4-4 00005.JPG



Captured 2009-4-4 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.74 kb
 Vizualizat:  de 13433 ori

Captured 2009-4-4 00006.JPG



Captured 2009-4-4 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.88 kb
 Vizualizat:  de 13433 ori

Captured 2009-4-4 00010.JPG



Captured 2009-4-4 00011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.29 kb
 Vizualizat:  de 13433 ori

Captured 2009-4-4 00011.JPG



Captured 2009-4-4 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.5 kb
 Vizualizat:  de 13433 ori

Captured 2009-4-4 00009.JPG



_________________
Sarbatori Pascale Fericite Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2018
Mesaje: 6703
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Apr 2009 19:14:26    Titlul subiectului: 109035

Alte zone din Bucuresti unde exista sistemul "green-track" sunt Calea 13 septembrie de la intersectia cu Sos. Sebastian, si B-dul Ghencea (pana la capatul liniei 41), tronsoanele fiind finalizate in anul 2006. Fata de linia de pe B-dul Timisoara, sinele sunt mai apropiate, reteaua de contact fiind prinsa de stalpii de pe marginea bulevardului. In zonele trecerilor de pietoni exista dale de beton (poza 2). Si aceasta linie se afla in stare buna. Ironia sortii a facut ca multa vreme de la terminarea lucrarii, noua infrastructura sa fie aproape nefolosita, pe aici pana nu demult circula doar linia 47, care avea o frecventa din an in paste (ceva gen 30 de minute intre tramvaie sau chiar mai mult). Situatia s-a mai schimbat o data cu introducerea liniei 11, dar cu toate astea ponderea celor care merg cu autobuzele (in special linia 385) este mai mare. Sper ca pe viitor sa fie pusa mai bine in valoare si aceasta linie, mai ales ca este separata de trafic.
Pozele le-am facut in apropiere de intersectia dintre Calea 13 Septembrie si str. Sebastian.



Captured 2009-4-4 00028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.06 kb
 Vizualizat:  de 13423 ori

Captured 2009-4-4 00028.JPG



Captured 2009-4-4 00029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.99 kb
 Vizualizat:  de 13423 ori

Captured 2009-4-4 00029.JPG



Captured 2009-4-4 00030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.61 kb
 Vizualizat:  de 13423 ori

Captured 2009-4-4 00030.JPG



_________________
Sarbatori Pascale Fericite Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 07/Noi/2014
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2009 07:00:30    Titlul subiectului: 110550

La liniile nou construite (de exemplu, la capatul linilor 21 si 56) s-au montat macaze la care distanta intre zona acelor si zona inimii este foarte mare. Adica, e o portiune uneori de pana la 15-20m in care cele 4 sine merg incalecate paralel la distanta de cca 10-20cm. Si in zona pasajului Obor se poate vedea asa ceva. Care explicatia? Pare ca loc ar fi destul sa puna macazul acolo unde trebuie, nu neaparat intr-o astfel de configuratie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Apr/2018
Mesaje: 1085
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2009 16:13:31    Titlul subiectului: 110582

Macazele incalecate pot asigura si o fluentizare a circulatiei, trecerea de pe un sens la altul facandu-se mai usor. Separatoarele de retea si patinele de comanda pot fi puse in acest caz departe de alte incrucisari. Motivul utilizarii lor tine mai degraba de ordin tehnic decat estetic (la obor sunt niste incalecari urate de sine). Mai ciudat este acea incalecare de la Helitube care tine de la intrarea in bucla pana la statia de urcare - acolo sa vezi blocaje: daca o linie se umple de vagoane, restul nu mai au cum sa ajunga pe cealalta.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2009 16:34:14    Titlul subiectului: 110584

Probabil ca se schimba macazul la fiecare intrare in terminal. Dar nici loc nu cred ca era ca sa faca un terminal mai mare si pe doua linii total separate.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2009 08:47:16    Titlul subiectului: 110601

Poate e o intrebare ridicola, dar de ce nu s-a adoptat pe scara mai larga folosirea sistemului green-track in Bucuresti? Sistemul de prindere a sinei si in plus poate o usurinta mai mare in a o schimba (cum e poate pe linia 41...si zic poate pentru ca nu ma pricep la chestii tehnice:p) nu ar recomanda-o ca o solutie buna sau macar plauzibila?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2018
Mesaje: 1811
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2009 11:40:35    Titlul subiectului: 110612

Problema mare a acestor linii de tramvai exlusiviste este urmatotul : Ce se intampla in cazul aparitiei unei urgente (pompieri, salvare, politie) si traficul e blocat ? Daca n-ar fi treaba asta, as milita in a scoate toate liniile de tramvai din carosabil pentru ca nici o masina sa nu mai incurce transportul in comun. Sau instalate camere de supravegere si date amenzi fara numar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 25/Apr/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2009 13:40:55    Titlul subiectului: 110617

Chestia cu amenzile e relativa. Daca linia e blocata de vreun ciocoi sau porc cu vreun X5 sau Q7, amenda este inutila, fiindca oricum scapa cu o vorba si o mica atentie plasata unde trebuie. Si ce ramane la final? Vinovatul iese nevinovat, tramvaiul ramane blocat, salvarea n-are pe unde trece...

In Occident, liniile de tramvai (acolo unde se poate) sunt separate total de carosabil si nu sunt puse pe mijlocul bulevardului, ci pe una din laturi (cum este pe Progresului, de exemplu). Daca tramvaiul trece prin centru, unde sunt strazile inguste, de doar doua benzi, strazile respective sunt rezervate circulatiei DOAR tramvaielor (in Timisoara am vazut asta)...

La romani, calea de rulare separata de carosabil si benzile speciale de urgenta sunt idei bune dar poate pentru alt secol...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2018
Mesaje: 6703
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Mai 2009 21:32:13    Titlul subiectului: 110928

Astazi am vazut cea mai stranie intamplare de cand calatoresc cu RATB-ul, sper ca unul dintre useri mai buni pe partea tehnica sa ne poata lamuri. Ce s-a intamplat mai exact. La ora 5 jumate dupa masa l-am luat pe 330 de la terminalul Piata Presei Libere. Autobuzul pleaca din statie, ocoleste prin stanga liniile de tramvai ca sa iasa pe Kiselef direct. In acest timp un tramvai de pe linia 41, intra in terminal pe a doua linie (pe linia 1 erau deja 4 tramvaie si nu mai incapea, asa ca a intrat pe cealalta linie, unde de obicei trage 42). Autobuzul era paralel cu linia de tramvai, cand acesta a trecut de macaz, o bucata de metal s-a desprins din sina de tramvai in dreptul macazului si a zburat in autobuz. Care este cauza acestui mic incident ? E prima oara cand vad asa ceva, daca bucata de metal nimerea geamul putea sa il sparga.
_________________
Sarbatori Pascale Fericite Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Mai 2009 21:58:30    Titlul subiectului: 110929

Probabil a fost ceva intre sine, si la schimbarea macazului (automat) partea mobila s-a miscat, si cand a dat de corpul strain l-a presat de partea fixa, linia exterioara, si a fost aruncat din cauza acestei presari. Sau a fost ceva pe sina, care nu putea fi comprimat, si roata tramvaiului a calcat pe acel obiect, proiectandu-l in autobuz. Sper ca intelegeti ce vreau sa spun.
A patit ceva autobuzul...? Ceva indoit?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2018
Mesaje: 6703
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Mai 2009 22:08:49    Titlul subiectului: 110930

I-am spus soferului ce s-a intamplat cand am coborat la Lizeanu, urma sa se uite cand ajunge la capat, dupa care a plecat din statie si si-a vazut in continuare de drum.
Tot legat de infrastrucura lui 41, exista restrictie de viteza la pasajul Lujerului ?

_________________
Sarbatori Pascale Fericite Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Mai 2009 22:21:02    Titlul subiectului: 110931

Teoretic exista, am vazut ca este pe unul din stalpii de pe mijloc la intrarea in pasaj. Nu stiu practic cat se respecta.
In ultimul timp au aparut articole prin presa care sustin ca Pasajul Lujerului se afla intr-o stare avansata de degradare, ca soferii care circula in acest pasaj o fac pe riscul lor, etc. si ca va trebui sa intre in modernizare cat de curand. Deci restrictia de la tramvaie cred ca este pusa din acest motiv.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 13:19:03    Titlul subiectului: 111143

Parerea mea este ca inclusiv RATB-ul se ghideaza in principal dupa aceste anunturi ale diverselor autoritati ce apar prin presa. Acum vreo 3 ani, se anuntase prin presa ca Podul Grant e la fel, intr-o stare de degradare avansata si ca trebuie sa intre in reparatii - la scurt timp, vatmanii de 41 urcau si traversau cu viteza redusa pe podul. Acum, acelasi lucru se intampla in Pasajul Lujerului, zona in care se mergea cu viteza maxima (am citit 50 km/h pe display-ul de CH-PPC, presupun limitata) - de cand a anuntat Oprescu ca trebuie reparat pasajul, cel putin coborarea se face cu viteza mult mai redusa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 16:07:39    Titlul subiectului: 111155

adrianb a scris:
Acum, acelasi lucru se intampla in Pasajul Lujerului, zona in care se mergea cu viteza maxima (am citit 50 km/h pe display-ul de CH-PPC, presupun limitata) - de cand a anuntat Oprescu ca trebuie reparat pasajul, cel putin coborarea se face cu viteza mult mai redusa.

Corect. Da, V3A-93 CH-PPC sunt limitate la 50 km/h, dar V3A-93 normale, atingeau si 80km/h in pasaj, accelerau si la coborare. Or sa creasca mult timpii unei curse Ghencea - Presei si retur, cand o sa inceapa lucrul, deja timpii sunt in crestere fata de perioada normala, cand nu erau limitele astea. Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2018
Mesaje: 6166
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 09:15:41    Titlul subiectului: 112745

Imagini aeriene din zona fostului magazin "Sora" - Gara de Nord.

Observati modul "profesionist" in care s-a desfiintat linia de tramvai de pe Calea Grivitei pe sensul spre Basarab: s-a scos macazul, s-au scos sinele de tramvai, ca de - erau de metal... - si apoi au lasat placille la locul lor...

Imaginile sunt de la o camera care transmite live pe www.mobotix.ro ->> LIVE



02.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.44 kb
 Vizualizat:  de 12367 ori

02.JPG



01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.78 kb
 Vizualizat:  de 12367 ori

01.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2018
Mesaje: 6703
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Ian 2010 21:40:42    Titlul subiectului: 122687

Linia de tramvai de pe Sos. Pantelimon, intre Electroaparataj si Granitu SA (actuala CORA Pantelimon) trebuie de urgenta reabilitata.
La statia Morarilor, sens spre Iancului sina era rupta (pozele 1 si 2). Am crezut ca este un caz izolat, dar spre surprinderea mea, sina este rupta in mai multe locuri cum ar fi in zona acelasi refugiu de la Morarilor, in dreptul semaforului, apoi la aproximativ 100 de metri de la intersectie pe sensul inspre Iancului, si apoi imediat dupa intersectia cu Socului pe acelasi sens de mers. Si pe celalalt sens am vazut in cel putin 2 locuri cum sina de tramvai este rupta.



Captured 2010-1-25 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.93 kb
 Vizualizat:  de 11336 ori

Captured 2010-1-25 00000.JPG



Captured 2010-1-25 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.21 kb
 Vizualizat:  de 11336 ori

Captured 2010-1-25 00001.JPG



_________________
Sarbatori Pascale Fericite Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Ian 2010 21:48:57    Titlul subiectului: 122689

De la ger s-au rupt. Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 25/Apr/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 25 Ian 2010 23:13:32    Titlul subiectului: 122692

Porcaria de inventie comunista: sina inglobata in longrine de beton... o bucata de metal, profil dreptunghiular, bagata in beton intre fasii de cauciuc. Ieftin si rapid. Scapi de terasament, scapi de sapaturi, rapid, ti-ai si tras linie de tramvai pe orice strada, nu mai pierzi vremea cu lucrari speciale de amenajare, sapaturi in asfalt, santuri. Calitate slaba, evident. Metoda era utila "campaniei" de mutare/infiintare de linii de tramvai in Bucuresti in anii '80. Intr-o noapte trageai tramvai pe o strada de la un cap la altul. Metoda si tehnologia veneau ca turnate si deciziilor de sus de a depasi planul, de a construi cat mai rapid posibil.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costica.4607



Data înscrierii: 08/Ian/2010
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Ian 2010 02:55:45    Titlul subiectului: 122694

guest a scris:
Linia de tramvai de pe Sos. Pantelimon, intre Electroaparataj si Granitu SA (actuala CORA Pantelimon) trebuie de urgenta reabilitata.
Ce ai observat tu nu este rupta din cauza intemperilor, acela este un rost de dilatatie.

Vara daca daca nu ar avea accea ruptura ai vedea cum linia iese din dala de zici ca este o movila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 26 Ian 2010 16:01:21    Titlul subiectului: 122703

Cam neuniform arata ruptura aia sa poata fi confundata cu un rost de dilatatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2018
Mesaje: 6703
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Ian 2010 11:05:34    Titlul subiectului: 122714

Asta fiindca longrinele de pe Sos. Pantelimon nu mai sunt in acelasi plan orizontal, unele dintre ele s-au lasat mai jos fata de altele
Situatia a fst similara pe Calea Mosilor, la intersectia cu Eminescu, unde se vedea cu ochiul liber o diferenta de nivel intre longine, chiar inante de intersectia, 2 longrine se lasasera mai jos fata de restul .
La ora actuala in Bucuresti ar trebui sa intre in modernizare liniile de tramvai de pe bulevardul Barbu Vacarescu (linia 5), Sos. Pantelimon intre Electroaparataj si Granitu SA (liniile 14, 36, 46, 55), Bulevardul Chisinau (linia 36), Bulevardul Basarabia (liniile 36, 40, 56). Astea ar fi prima urgenta, din punctde vedere a starii de degradare in care a ajuns calea de rulare.

_________________
Sarbatori Pascale Fericite Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Ian 2010 17:22:22    Titlul subiectului: 122733

Din ce scrie in acest articol se pare ca primele vor intra in reparatii liniile de pe Pantelimon si probabil (nu scrie clar) si Chisinau si Aerogarii.
http://www.gandul.info/news/santierul-bucuresti-in-2010-ce-n-ati-vazut-nici-pe-vremea-lui-ceausescu-5447995
Se mentioneaza de mai multe lucrari aici. Bine ar fi sa se si realizeze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 4 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community