Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 07 Feb 2009 14:02:14 Titlul subiectului: |
105726 |
|
Pe Iancului pana la intersectia cu Pantelimon este destul de buna. Cel putin in decembrie era...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Sâm 07 Feb 2009 17:01:52 Titlul subiectului: |
105734 |
|
Fata de calea de rulare de pe bd Octavian Goga sau Liviu Rebreanu calea de rulare de pe Iancului si Pantelimon este intr-o stare exceptionala
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Apr 2009 17:46:56 Titlul subiectului: |
109033 |
|
Infrastructura de tramvai de pe Bulevardul Timisoara a fost modernizata in anul 2004, fiind a treia mare lucrare de modernizare din Bucuresti, dupa lucrarile la linia 41 (2002) si 32 (2003). Sistemul adoptat in acest caz a fost: linie de tip "green-track". Doar pe ultima portiune a bulevardului Timisoara, aflata intre intersectia cu B-dul Vasile Milea si Razoare, linia este de tip CF inglobata in beton (linia fiind suprainaltata la 10 cm deasupra bulevardului), finalizata in 2005.
Pozele le-am facut pe portiunea cuprinsa intre intersectuia cu str. Brasov si statia Sergent Moise. In apropierea statiilor exista garduri pentru delimitarea celor doua sensuri de mers (pozele 1-3). Linia este in stare buna, de multe ori am vazut "batranele" tramvaie Tatra reusind sa intreaca autobuzele Mercedes Citaro, care circula pe linia 137, ce are traseul pe B-dul Timisoara. Cred ca acest tronson este pretabil pentru tramvaie noi, de fiecare data cand am circulat cu tramvaiele pe B-dul Timisoara, acestea mergeau destul de lin, nemaifiind acel balans stanga-dreapta cum se intampla pe vechea infrastructura.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.69 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.07 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.1 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.18 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.56 kb |
Vizualizat: |
de 26260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.83 kb |
Vizualizat: |
de 26258 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată guest la Sâm 04 Apr 2009 19:07:12, modificat de 4 ori în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Apr 2009 17:59:41 Titlul subiectului: |
109034 |
|
Sina este de tip CF, prinderile liniei de traverse fiind asemanatoare cu cele de la calea ferata (poza 1). S-a respectat vechiul amplasament al sinelor. Stalpii pentru sustinerea retelei de contact se afla pe mijloc, intre sine. Exista si borduri pentru separarea caii de rulare a tramvaielor de trafic. In dreptul statiilor exista pavaj (pozele 4-5). Personal imi place cel mai mult acest sistem de modernizare, covorul inierbat avand avantajul de a reduce zgomotul si vibratiile, intretinerea fiind destul de usoara. Am vazut si lucratori (nu stiu daca erau de la ADP) care tundeau iarba, cu toate astea eu sunt de parere ca acest covor ar trebui mai bine intretinut, nefiind uniform pe tot tronsonul (poza 6).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.05 kb |
Vizualizat: |
de 26259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.74 kb |
Vizualizat: |
de 26259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.88 kb |
Vizualizat: |
de 26259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.29 kb |
Vizualizat: |
de 26259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.5 kb |
Vizualizat: |
de 26259 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Apr 2009 19:14:26 Titlul subiectului: |
109035 |
|
Alte zone din Bucuresti unde exista sistemul "green-track" sunt Calea 13 septembrie de la intersectia cu Sos. Sebastian, si B-dul Ghencea (pana la capatul liniei 41), tronsoanele fiind finalizate in anul 2006. Fata de linia de pe B-dul Timisoara, sinele sunt mai apropiate, reteaua de contact fiind prinsa de stalpii de pe marginea bulevardului. In zonele trecerilor de pietoni exista dale de beton (poza 2). Si aceasta linie se afla in stare buna. Ironia sortii a facut ca multa vreme de la terminarea lucrarii, noua infrastructura sa fie aproape nefolosita, pe aici pana nu demult circula doar linia 47, care avea o frecventa din an in paste (ceva gen 30 de minute intre tramvaie sau chiar mai mult). Situatia s-a mai schimbat o data cu introducerea liniei 11, dar cu toate astea ponderea celor care merg cu autobuzele (in special linia 385) este mai mare. Sper ca pe viitor sa fie pusa mai bine in valoare si aceasta linie, mai ales ca este separata de trafic.
Pozele le-am facut in apropiere de intersectia dintre Calea 13 Septembrie si str. Sebastian.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.06 kb |
Vizualizat: |
de 26249 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.99 kb |
Vizualizat: |
de 26249 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.61 kb |
Vizualizat: |
de 26249 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dave
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Oct/2020 Mesaje: 74 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Mai 2009 07:00:30 Titlul subiectului: |
110550 |
|
La liniile nou construite (de exemplu, la capatul linilor 21 si 56) s-au montat macaze la care distanta intre zona acelor si zona inimii este foarte mare. Adica, e o portiune uneori de pana la 15-20m in care cele 4 sine merg incalecate paralel la distanta de cca 10-20cm. Si in zona pasajului Obor se poate vedea asa ceva. Care explicatia? Pare ca loc ar fi destul sa puna macazul acolo unde trebuie, nu neaparat intr-o astfel de configuratie.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 07 Mai 2009 16:13:31 Titlul subiectului: |
110582 |
|
Macazele incalecate pot asigura si o fluentizare a circulatiei, trecerea de pe un sens la altul facandu-se mai usor. Separatoarele de retea si patinele de comanda pot fi puse in acest caz departe de alte incrucisari. Motivul utilizarii lor tine mai degraba de ordin tehnic decat estetic (la obor sunt niste incalecari urate de sine). Mai ciudat este acea incalecare de la Helitube care tine de la intrarea in bucla pana la statia de urcare - acolo sa vezi blocaje: daca o linie se umple de vagoane, restul nu mai au cum sa ajunga pe cealalta.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 07 Mai 2009 16:34:14 Titlul subiectului: |
110584 |
|
Probabil ca se schimba macazul la fiecare intrare in terminal. Dar nici loc nu cred ca era ca sa faca un terminal mai mare si pe doua linii total separate.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 08:47:16 Titlul subiectului: |
110601 |
|
Poate e o intrebare ridicola, dar de ce nu s-a adoptat pe scara mai larga folosirea sistemului green-track in Bucuresti? Sistemul de prindere a sinei si in plus poate o usurinta mai mare in a o schimba (cum e poate pe linia 41...si zic poate pentru ca nu ma pricep la chestii tehnice:p) nu ar recomanda-o ca o solutie buna sau macar plauzibila?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 11:40:35 Titlul subiectului: |
110612 |
|
Problema mare a acestor linii de tramvai exlusiviste este urmatotul : Ce se intampla in cazul aparitiei unei urgente (pompieri, salvare, politie) si traficul e blocat ? Daca n-ar fi treaba asta, as milita in a scoate toate liniile de tramvai din carosabil pentru ca nici o masina sa nu mai incurce transportul in comun. Sau instalate camere de supravegere si date amenzi fara numar.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 13:40:55 Titlul subiectului: |
110617 |
|
Chestia cu amenzile e relativa. Daca linia e blocata de vreun ciocoi sau porc cu vreun X5 sau Q7, amenda este inutila, fiindca oricum scapa cu o vorba si o mica atentie plasata unde trebuie. Si ce ramane la final? Vinovatul iese nevinovat, tramvaiul ramane blocat, salvarea n-are pe unde trece...
In Occident, liniile de tramvai (acolo unde se poate) sunt separate total de carosabil si nu sunt puse pe mijlocul bulevardului, ci pe una din laturi (cum este pe Progresului, de exemplu). Daca tramvaiul trece prin centru, unde sunt strazile inguste, de doar doua benzi, strazile respective sunt rezervate circulatiei DOAR tramvaielor (in Timisoara am vazut asta)...
La romani, calea de rulare separata de carosabil si benzile speciale de urgenta sunt idei bune dar poate pentru alt secol...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Mai 2009 21:32:13 Titlul subiectului: |
110928 |
|
Astazi am vazut cea mai stranie intamplare de cand calatoresc cu RATB-ul, sper ca unul dintre useri mai buni pe partea tehnica sa ne poata lamuri. Ce s-a intamplat mai exact. La ora 5 jumate dupa masa l-am luat pe 330 de la terminalul Piata Presei Libere. Autobuzul pleaca din statie, ocoleste prin stanga liniile de tramvai ca sa iasa pe Kiselef direct. In acest timp un tramvai de pe linia 41, intra in terminal pe a doua linie (pe linia 1 erau deja 4 tramvaie si nu mai incapea, asa ca a intrat pe cealalta linie, unde de obicei trage 42). Autobuzul era paralel cu linia de tramvai, cand acesta a trecut de macaz, o bucata de metal s-a desprins din sina de tramvai in dreptul macazului si a zburat in autobuz. Care este cauza acestui mic incident ? E prima oara cand vad asa ceva, daca bucata de metal nimerea geamul putea sa il sparga.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Mai 2009 21:58:30 Titlul subiectului: |
110929 |
|
Probabil a fost ceva intre sine, si la schimbarea macazului (automat) partea mobila s-a miscat, si cand a dat de corpul strain l-a presat de partea fixa, linia exterioara, si a fost aruncat din cauza acestei presari. Sau a fost ceva pe sina, care nu putea fi comprimat, si roata tramvaiului a calcat pe acel obiect, proiectandu-l in autobuz. Sper ca intelegeti ce vreau sa spun.
A patit ceva autobuzul...? Ceva indoit?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Mai 2009 22:08:49 Titlul subiectului: |
110930 |
|
I-am spus soferului ce s-a intamplat cand am coborat la Lizeanu, urma sa se uite cand ajunge la capat, dupa care a plecat din statie si si-a vazut in continuare de drum.
Tot legat de infrastrucura lui 41, exista restrictie de viteza la pasajul Lujerului ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Mai 2009 22:21:02 Titlul subiectului: |
110931 |
|
Teoretic exista, am vazut ca este pe unul din stalpii de pe mijloc la intrarea in pasaj. Nu stiu practic cat se respecta.
In ultimul timp au aparut articole prin presa care sustin ca Pasajul Lujerului se afla intr-o stare avansata de degradare, ca soferii care circula in acest pasaj o fac pe riscul lor, etc. si ca va trebui sa intre in modernizare cat de curand. Deci restrictia de la tramvaie cred ca este pusa din acest motiv.
|
|
Sus |
|
|
adrianb
Data înscrierii: 29/Mar/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2011 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Mai 2009 13:19:03 Titlul subiectului: |
111143 |
|
Parerea mea este ca inclusiv RATB-ul se ghideaza in principal dupa aceste anunturi ale diverselor autoritati ce apar prin presa. Acum vreo 3 ani, se anuntase prin presa ca Podul Grant e la fel, intr-o stare de degradare avansata si ca trebuie sa intre in reparatii - la scurt timp, vatmanii de 41 urcau si traversau cu viteza redusa pe podul. Acum, acelasi lucru se intampla in Pasajul Lujerului, zona in care se mergea cu viteza maxima (am citit 50 km/h pe display-ul de CH-PPC, presupun limitata) - de cand a anuntat Oprescu ca trebuie reparat pasajul, cel putin coborarea se face cu viteza mult mai redusa.
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Mai 2009 16:07:39 Titlul subiectului: |
111155 |
|
adrianb a scris: | Acum, acelasi lucru se intampla in Pasajul Lujerului, zona in care se mergea cu viteza maxima (am citit 50 km/h pe display-ul de CH-PPC, presupun limitata) - de cand a anuntat Oprescu ca trebuie reparat pasajul, cel putin coborarea se face cu viteza mult mai redusa. |
Corect. Da, V3A-93 CH-PPC sunt limitate la 50 km/h, dar V3A-93 normale, atingeau si 80km/h in pasaj, accelerau si la coborare. Or sa creasca mult timpii unei curse Ghencea - Presei si retur, cand o sa inceapa lucrul, deja timpii sunt in crestere fata de perioada normala, cand nu erau limitele astea.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 09:15:41 Titlul subiectului: |
112745 |
|
Imagini aeriene din zona fostului magazin "Sora" - Gara de Nord.
Observati modul "profesionist" in care s-a desfiintat linia de tramvai de pe Calea Grivitei pe sensul spre Basarab: s-a scos macazul, s-au scos sinele de tramvai, ca de - erau de metal... - si apoi au lasat placille la locul lor...
Imaginile sunt de la o camera care transmite live pe www.mobotix.ro ->> LIVE
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.44 kb |
Vizualizat: |
de 25193 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.78 kb |
Vizualizat: |
de 25193 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Ian 2010 21:40:42 Titlul subiectului: |
122687 |
|
Linia de tramvai de pe Sos. Pantelimon, intre Electroaparataj si Granitu SA (actuala CORA Pantelimon) trebuie de urgenta reabilitata.
La statia Morarilor, sens spre Iancului sina era rupta (pozele 1 si 2). Am crezut ca este un caz izolat, dar spre surprinderea mea, sina este rupta in mai multe locuri cum ar fi in zona acelasi refugiu de la Morarilor, in dreptul semaforului, apoi la aproximativ 100 de metri de la intersectie pe sensul inspre Iancului, si apoi imediat dupa intersectia cu Socului pe acelasi sens de mers. Si pe celalalt sens am vazut in cel putin 2 locuri cum sina de tramvai este rupta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.93 kb |
Vizualizat: |
de 24162 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.21 kb |
Vizualizat: |
de 24162 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Ian 2010 21:48:57 Titlul subiectului: |
122689 |
|
De la ger s-au rupt.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 25 Ian 2010 23:13:32 Titlul subiectului: |
122692 |
|
Porcaria de inventie comunista: sina inglobata in longrine de beton... o bucata de metal, profil dreptunghiular, bagata in beton intre fasii de cauciuc. Ieftin si rapid. Scapi de terasament, scapi de sapaturi, rapid, ti-ai si tras linie de tramvai pe orice strada, nu mai pierzi vremea cu lucrari speciale de amenajare, sapaturi in asfalt, santuri. Calitate slaba, evident. Metoda era utila "campaniei" de mutare/infiintare de linii de tramvai in Bucuresti in anii '80. Intr-o noapte trageai tramvai pe o strada de la un cap la altul. Metoda si tehnologia veneau ca turnate si deciziilor de sus de a depasi planul, de a construi cat mai rapid posibil.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
costica.4607
Data înscrierii: 08/Ian/2010 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Ian 2010 02:55:45 Titlul subiectului: |
122694 |
|
guest a scris: | Linia de tramvai de pe Sos. Pantelimon, intre Electroaparataj si Granitu SA (actuala CORA Pantelimon) trebuie de urgenta reabilitata. | Ce ai observat tu nu este rupta din cauza intemperilor, acela este un rost de dilatatie.
Vara daca daca nu ar avea accea ruptura ai vedea cum linia iese din dala de zici ca este o movila.
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 26 Ian 2010 16:01:21 Titlul subiectului: |
122703 |
|
Cam neuniform arata ruptura aia sa poata fi confundata cu un rost de dilatatie.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Ian 2010 11:05:34 Titlul subiectului: |
122714 |
|
Asta fiindca longrinele de pe Sos. Pantelimon nu mai sunt in acelasi plan orizontal, unele dintre ele s-au lasat mai jos fata de altele
Situatia a fst similara pe Calea Mosilor, la intersectia cu Eminescu, unde se vedea cu ochiul liber o diferenta de nivel intre longine, chiar inante de intersectia, 2 longrine se lasasera mai jos fata de restul .
La ora actuala in Bucuresti ar trebui sa intre in modernizare liniile de tramvai de pe bulevardul Barbu Vacarescu (linia 5), Sos. Pantelimon intre Electroaparataj si Granitu SA (liniile 14, 36, 46, 55), Bulevardul Chisinau (linia 36), Bulevardul Basarabia (liniile 36, 40, 56). Astea ar fi prima urgenta, din punctde vedere a starii de degradare in care a ajuns calea de rulare.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
|