Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai din Bucuresti
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Dum 23 Oct 2005 11:58:09    Titlul subiectului: 55236

Eram in Tatra-de-URAC 3003 si cum are un display in locul vitezometrului, au pus pe ecranul ala si ceea ce cred eu ca era tensiunea retelei de contact... m-a uimit cat de mult varia: 710-830 V (cu o medie peste 800V).. si asta cand nu accelera sau frana...
Tensiunea aia am vazut-o seara la p-ta Virgiliu... de cand sunt tensiuni asa de mari ?.. credeam ca e destul de constanta tensiunea de 750V... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Dum 23 Oct 2005 13:38:02    Titlul subiectului: 55241

750 V este tensiunea nominala. Valorile reale se pot incadra in intervalul
de +30/-20%.
Tensiunea este reglata in jurul valorii de 900V pentru ca reteaua are pierderi, iar daca este si consumul mare, poate scadea mult.
Iti dai seama daca de la 900V la iesire din redresor, ajunsese sa fie doar
710V la 3003 in momentul ala... in plus au aparut in Bucuresti si vehicule
ce pot frana recuperativ (troleibuzele Astra, 3001-3004, 246 etc...).
In momentul franarii, tensiunea este injectata in retea pana la valoarea de
900V, apoi se declanseaza automat franarea rezistiva, deci sunt absolut
normale aceste variatii de moment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2005 10:13:50    Titlul subiectului: *Infrastructura de tramvai din Bucuresti 5133

Sa vedeti in Damaroaia linia lui 24. Iti este mila de tramvaie. Iar pe zona Bucurestii Noi-Laromet, linia ar necesita reparatie zdravana. Cea de pe Bd Expozitiei e in stare acceptabila, insa bucla aia de intoarcere teoretic dezafectata, practic inca cuplata nu imi place. De ce? Am vazut zilele trecute un tramvai defect pe ea apartinand lui 42. Bine nu a intrat de tot, insa cand a iesit, a iesit cu spatele. Cred ca a avut o defectiune mica de l-a tras astfel pe dreapta.
In Bucurestii Noi, linia e ondulata pe anumite portiuni datorita surparii solului. (metroul, ce sa-i faci).
Nici llinia de pe Titulescu nu e in stare prea buna, cand vine tramvaiul zici ca e cutremur, iar din vechile iesiri de pe Giulesti ale lui 11 langa Carrefour Orhideea, ori a lui 44 catre Gara Basarab, zonele care acum sunt necirculate, linia iese din suporti. Cred ca multe linii din Bucuresti sunt in stare cririca...
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2005 16:09:23    Titlul subiectului: 5158

Linia pe Dămăroaia care e acum a fost pusă în 4.03.1973 (scrie și pe macazul de la capăt) și, cu excepția buclei de întoarcere, nu s-a refăcut nimic de atunci. Între Bd. Bucureștii-Noi și monumentul din apropierea capătului linia se ține destul de bine, față de alte linii puse cu mult timp după aia (de ex: Trafic Greu). În Bucureștii-Noi, ca și pe Bd. Ion Mihalache linia a fost schimbată în 2002 (pe Bd. Ion Mihalache - total, pe Bd. Bucureștii-Noi s-a mai schimbat câte o dală pe ici-pe colo). Dar din păcate s-a ales același sistzem prost...și rezultatul se simte.
Linii proaste găsim în București pe Șos. Progresului (Trafic Greu), Str. Dr. C-tin Istrate (între Viilor și Trafic Greu), Șos. Olteniței (pe unde, dacă ar fi după mine, aș băga doar Tatre și Rathgeber, că VxA-urile mai au puțin și deraiază de la linia aia), Șos. Mihai Bravu, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Pasajul Victoria, Șos. Titulescu (34 săracul....prin câte hârtoae trece....cam prin toate), Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei(unde e NENOROCIRE....vine tramvaiul frumos pe linie tip CF din Șos. Petricani și îți strică boghiurile pe Lacul Tei!), Șos. Colentina,Bd. Basarabiei, Bd. 1 Dec 1918, dar și Bd. Th. Pallady (unde mai există linie tip CF pusă acum vreo...15 ani (cred), dar pusă în grabă și a ajuns mai rău decât cea pe dale de beton), Str. Nicolae Teclu (pe care se retrag tramvaiele la Dep. Titan, Cal. Călărașilor, Cal. Dudești, Nerva Traian, Bd. Ghe. Șincai, Cal. Șerban-Vodă, Str. Buzești, Cal. Griviței (porțiunea parcursă de tramvaiul 24), Cal. Moșilor, Șos. Colentina...pe scurt: pe 99% din străzile care au linia pe dale de beton ar trebui schimbată linia urgent! Pe Mihai Bravu, anul trecut, un V3A-93 a deraiat din cauza liniei!
Bd Th Palady e proaspat reparat a mai ramas de schimbat doar portiunea dintre Sicomed si Policolor adica doua statii...Porțiunea dintre Sicomed și Policolor, porțineaune dintre P-ța. Titan și următoarea stație spre Comp RATB Titan (nu știu cum îi zice) și mai e o mică porțiune în zona stației Chimopar.
Tronsoane refăcute:
-tot traseul liniei 41 (Bd. Ghencea, Str. Brașov, Pasajul Lujerului, Șos. Virtuții, Pod Ciurel, Șos. Crângași, Pod Grant, Str. Turda, Bd. Averescu, Bd. Mărăști) + capetele de linie (Ghencea & P-ța. Presei Libere)
-tot traseul liniei 32 (Șos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Str. G. Coșbuc, Bd. Regina Maria) + cele 2 capete (Dep. RATB Alexandria & P-ța. Unirii).
-50% din traseul liniei 12 (Șos. Viilor, P-ța. Eroii Revoluției, Șos. Giurgiului)
-tot traseul liniei 7(Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Str. Dr. Istrate, Șos. Viilor, P-ța. Eroii Revoluției, Șos. Giurgiului...din cauza lucrărilor de înlocuire a liniei pe Str. 11 Iunie acum întoarce la șura Mare, dublându-l pe 12 pe porțiunea Eroii Revoluției-CFR Progresu)
-50% din linia 35 (Bd. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timișoara), linia de pe Bd. Timișoara fiind folosită și de 47.
-75% din linia 47 (în afară de tronsonul comun cu 35 mai avem și Cal. 13 Sept, Bd. Ghencea și capătul ,,Ghencea")
-Bd. Dinicu Golescu și Șos. Orhideelor(între Cal. Giulești și Gara Basarab), tronson folosit de liniile 11, 12, 35
-Cal & Prel. Ferentarilor - în lucru
-Cal. Giulești - în lucru
-Șos. Petricani (liniile 16 și 36)
-Bd. Expoziției (între bucla de întoarcere și Str. Aviator Popișteanu - linia 42)
-Cal. Vitan (linia 19)
-Str. Zețarilor, Str Anghel Alexandru și bucla de la P-ța. Zețari (linia 23)
-Bd. Camil Ressu(între Fizicienilor și P-ța. Titan) - liniile 15 și 27
-Bd. Th. Pallady pe porțiunile: între următoarea stație după P-ța. Titan(sensul spre RATB Titan) și stația IOR2, între stațiile Policolor și Chimopar și bucla de întoarcere de la Comp. RATB Titan (liniile 15, 27 și, pe anumite porțiuni, 19 și 40)
-Bd. 1 Decembrie 1918 (între Faur, poarta 4 și Bd. Basarabiei) - linia 40
-Str. Traian (liniile 5 și 14)
-Str. Reînvierii (linia 36).
Astea sunt zonele unde s-a pus linie tip CF.
Nu ai văzut cum mergeau Rathgeberurile pe 11 pe Trafic Greu? Ziceai că se răstoarnă....așa tare vibrau dreapta-stânga. Trebuie să recunosc că mi-a fost frică...dar cum eu sunt disperat după Dac și Rathgeber...aș mai vrea să merg cu un Rathgeber pe Trafic Greu!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 21:51:19    Titlul subiectului: b 6364

Poza reprezintă noul model de separator de rețea utilizat la linia de tramvai modernizată de pe bd. Ghencea, linie pe care încă nu circulă tramvaiele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 308
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 13:17:45    Titlul subiectului: 00000 9891

41 mananca o banda din podul Grand si din restul strazilor pe care circula (parsiv sistem cu bordurile alea). Daca ar fi circulat un Bombardier cu 60 km/h pe o linie protejata integral cu bariere, poate era o smecherie (dar ala era tren usor, cu sisteme de comanda si semnalizare specifice, nu tramvai vopsit).
Eu sunt pentru transportul in comun (il folosesc de mult), dar implementat cu cap, nu in dauna automobilistilor si cetatenilor ce locuiesc pe arterele circulate de vehicule RATB.
Tatal meu nu se trezeste decat cand incep sa umble tramvaie pe Liviu Rebreanu. Daca pun termopane doarme pana la 11 in loc de 5.
Pe Liviu Rebreanu s-a inlocuit linia acum 3 ani, si aia era veche de vreo 5 ani. Eu cred ca infrastructura e scumpa, vehiculele scumpe (modernizarea unui vagon de Tatra e 500 000 euro, cat 2 troleibuze extraterestre sau 4 autobuze decente), plus probleme de trafic, semaforizare s.a.m.d.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 20:18:15    Titlul subiectului: 10019

Tramvaiele nu poluează...spre deosebire de autobuze.
Linia pe Rebreanu a fost refăcută... dar nu cum trebuie...sistemul cu șine înglobate în dale de beton e depășit de mult.
În Occident se reintroduce tramvai, inclusiv în centru, și nu are gard la linie, dar nici mașinile nu se bagă pe linia de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 21:59:24    Titlul subiectului: 10073

Daca linia a fost inlocuita si s-a facut prin sistemul de sine inglobat in dale de beton e foarte rau. Parerea mea e ca este cel mai prost sistem si depasit. La liniile din Iasi care au fost schimbate s-a folosit sistemul CFR, pe traverse. si s-a refacut si terasamentul. Au mai ramas cateva tronsoane pe modelul de sina incastrata care sunt jalnice: Gara - Canta, Intersectia Str. Garii cu str. Arcu - Billa, Strada Garii si Podu Ros - CUG, tronson care nu se mai utilizeaza din 1997, dar chiar daca nu au circulat tramvaie linia s-a stricat din cauza terasamentului prost. Si ideea de a renunta la tramvaie nu mi se pare buna deloc. In Iasi nu e indicat sa mergi cu troleibuzul, se misca greu. Tot tramvaiul ramane cel mai rapid si confortabil. De maxi taxi sa nu aud, iar autobuzele polueaza.
Eu nu as renunta la tramvaie, ba chiar mai mult as mari reteaua de trasee spre exteriorul oraselor, separat de sosea. Einstein nu ar renunta la tramvaie! Very Happy (fara suparare)
In Iasi nu s-a pus cale ferata prin oras. S-a folosit sistemul CFR cu traverse, apoi spatiul dintre sine a fost pavat sau asfaltat, dupa caz. Tu vad ca vrei sa creezi un haos in orasele tarii prin eliminarea tramvaielor. Mai cauta pe net informatii sa vezi ce inseamna transport civilizat. In Germania transpotul de calatori se bazeaza pe mijloace electrificate, pentru a elimina poluarea. Deci putina gandire nu strica niciodata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 308
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 00:05:16    Titlul subiectului: 10087

Daca ma trezeam cu cale ferata in fata blocului ma mutam. Inainte de 90 am avut tramvaie basculanta si acum asta? Am avut si cale ferata adevarata, care alimenta betoniera de unde preluau tramvaiele agregate. Cand au desfintat tramvaiele alea nu a mai reusit tata sa doarma ca lumea 2 saptamani. Plus ca am avut un accident cu o masina la coborarea din tramvai (un smecher care o luase pe sina, eu eram pietonul). Cred ca e clar ca tramvaiele bucurestene m-au cam traumatizat
Pai eu ce zic? Tramvaie preorasenesti, spre Pantelimon, Pipera, Baneasa etc, nu la Sfantu Gheorghe sau Hala Traian (acolo chiar ca incurca circulatia).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 00:23:10    Titlul subiectului: 10092

Încurcă circulația la Hala Traian? Acolo ar fi trebuit interzis accesul automobilelor, deoarece zona aia e o bucățică din Centrul Vechi... în UE prin Centrul Vechi al unui oraș mai circulă doar tramvaiul și pietonii, mașinile având acces doar între 22 și 6 pentru aprovizionare, ridicat gunoi etc..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 15/Iul/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 01:06:55    Titlul subiectului: 10099

Chestia ca incurca circulatia e chiar aberanta; mai degraba problema ar trebui privita invers: de ce se intimpla sa ramina blocate prin intersectii tramvaiele? Pentru ca smecherii cu masina nu respecta nici o regula de circulatie si apoi se pling ca tramvaiele incurca circulatia, cind realitatea e ca masinile incurca circulatia tramvaiului; daca nu ar fi nici o masina pe linie, in mod sigur nu s-ar produce blocaje
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Aug/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 19:55:02    Titlul subiectului: 11608

Linia de pe Ștefan cel Mare a fost înlocuită prin 1990. Și e super-varză.
Defapt cam toată linia lui 34 e varză (s-a mai înlocuit ceva pe Cal. Griviței, și porțiunea de pe Șos. Mihai Bravu dintre Bd. Ferdinand I/Colegiul Hașdeu și P-ța Inacului se ține încă...).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mirciulina



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Ian 2006 16:07:51    Titlul subiectului: 11813

...prin 98 s-a refacut portiunea Big-Pod Dimbovitza... soseaua Stefan cel Mare si soseaua Oltenitei sunt in planul de investitii RATB pentru 2006 - caci noi am facut proiectul - faza SF...Daca Primaria contracteaza creditul, atunci sint sanse mari sa se treaca la treaba!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 10:39:12    Titlul subiectului: 57603

Pentru Cal. Serban Voda sunt planuri de refacere a carosabilului, dar primaria nu vrea sa o faca inainte ca RATB sa schimbe calea de rulare de tramvai (lucru care ar fi in plan)... iar RATB nu o sa schimbe calea pe Serban Voda inainte de terminarea lucrarilor la pasajul Marasesti... si probabil nici prea curand dupa...
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 6081
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 17:24:11    Titlul subiectului: 12627

De mai mult timp au fost discutii privind "unirea" liniilor 21 si 32, la un moment dat se discutase atata pe tema asta incat erau deja mai multe proiecte de realizare a jonctiunii, incat parea ca asta a ramas singura problema... din pacate, inca nu s-a facut nimic...
Acum altceva
1. Iata un detaliu cu o portiune din bucla de la Gara Basarab. Legatura directa intre Dinicu Golescu si Gara Basarab n-a mai fost refacuta, in schimb se vad ceva "urme" care ma duc cu gandul ca vreun tramvai a vrut sa-si depaseasca limitele si a rulat putin si pe (prin) asfalt...
2. Eu va recomand cu caldura, ca linie aflată într-o stare jalnică, bucata din linia 21 cuprinsa intre magazinul Obor si Helitube. E inspaimantatoare, poza facuta de la nivelul strazii...



3525-011-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.67 kb
 Vizualizat:  de 17159 ori

3525-011-003.jpg



linii_0227_248_194.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.77 kb
 Vizualizat:  de 15042 ori

linii_0227_248_194.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 13:39:38    Titlul subiectului: 58013

Cică vor să înlocuiască toată infrastructura de tramvai a orașului:
Citat:
Pana in 2007, municipalitatea va moderniza transportul pe sineLiniile de tramvai tocite, exfoliate si deseori un pericol pentru soferi si pietoni ar putea ramane o amintire pentru bucuresteni.
Municipalitatea promite ca, peste doi ani, vom circula cu tramvaie in conditii moderne si civilizate, pe trasee noi. Mai devreme insa, 50 de "trenuri usoare" noi le vor inlocui pe cele uzate.
Reabilitarea strazilor cu sine se va face pe bani publici, iar suma ce urmeaza a fi alocata de municipalitate depaseste 200 de milioane de euro. Proiectul de hotarare va fi supus votului in sedinta de maine a Consiliului General.
Reabilitarea, pe nervii bucurestenilor
Chiar daca este prezentat drept "proiect unic, in care realizarea constructiei se face la cheie", santierul si traseele deviate vor da peste cap circulatia din Bucuresti. Rabdarea soferilor, dar si a celor care folosesc mijloacele de transport in comun va fi greu incercata.
Directorul Directiei de Transport din cadrul Primariei Capitalei, Gheorghe Udriste, vine insa cu o varianta: regia va pune la dispozitia calatorilor linii speciale de autobuze pentru a acoperi zonele afectate de constructie.
Vor fi trasate si rute ocolitoare pentru a nu ingreuna traficul”, a asigurat Udriste.

Ref: http://www.evz.ro/bucuresti/?news_id=209763
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 05 Iun 2006 23:48:35    Titlul subiectului: 24440

Cauciucurile alea din longrine se erodează/rup sau sunt scoase când se sudează/taie din șinele care se strâmbă... ceea ce duce la scăderea siguranței.
Așa se lucrează la București... Dacă la asta se mai adaugă și faptul că strada e îngustă + traficul greu + V3A-uri...se ajunge la porțiuni ca cea din poză:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 30 Iul 2006 23:52:35    Titlul subiectului: o;o; 62865

În București toate liniile de tramvai erau unite cu macaze. La înlocuirea lor, s-au lăsat doar macazele necesare liniilor care mergeau pe acolo, apărând probleme mari cu retragerea, de exemplu 11-le era nevoit să ocoleasă prin 11 Iunie, iar 35-ul ocolea tot orașul, întorcea la Expozițieie și făcea bucla de întoarcere a lui 34 de la Gara de Nord pentru a ajunge la Dep. Dudești (pentru care îi trebuiau vreo...2 ore), toate din cauza unui macaz nenorocit de la intersecția Griviței cu Buzești și pentru faptul că, întrucât pe o porțiune de 200m linia nu e folosită decât pe un sens, au decis să deconecteze macazele liniei de pe celălalt sens, deși șina și firele există!
1. Aici avem una bucată izolator de porțelan la intersecția Șos. Viilor cu Str. Fabria de Chibrituri, singura problemă e că pe acolo nu au mai circulat tramvaie din... 1986
2. Se dorea repunerea tramvaiului Ep acolo.. dar s-a renunțat Sad A început scoaterea macazelor puse la intersecția Bd. T. Vladimirescu cu Bd. Coșbuc
3. - 5. Ceva mai încolo, în spatele P-ței. Chirigiu am dat de o intersecție tren-tramvai, în condițiile în care tramvai nu mai circulă pe acolo de când s-a făcut Casa Poporului (Cred că strada e ce a mai rămas din Str. Uranus de odinioară), iar calea ferată a fost dezafectată acum vreo 10 ani.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.77 kb
 Vizualizat:  de 15431 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.42 kb
 Vizualizat:  de 15431 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.07 kb
 Vizualizat:  de 15431 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.11 kb
 Vizualizat:  de 15431 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.61 kb
 Vizualizat:  de 15431 ori

5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 6081
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 13:01:45    Titlul subiectului: 503 63004

Nu credeam s-o văd și p-asta: linie de tramvai "încălecată" în București! Linia "îngustă" era/este folosită de un cărucior, se pare.
Linia "normală" este folosită de tramvaie, iar linia "îngustă" este folosită de un fel de cărucior.
Este în interiorul URAC.



RF_linii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.9 kb
 Vizualizat:  de 17254 ori

RF_linii.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 12:00:52    Titlul subiectului: 63192

Nu are rost sa ne mai miram, daca este doar o linie tehnica abandonata.
Stie cineva daca pe str. Soveja mai exista urme ale liniei de tramvai? Pe acolo trecea tramvaiul 3 pana in anii 80. Linia a fost apoi mutata pe langa Putul lui Craciun.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 15:36:27    Titlul subiectului: 63205

O linie incalecata este la Piata Presei unde se desparte 41 de 42 pe expozitiei. Voi face o poza cand ajung pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 6081
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 03 Aug 2006 15:38:22    Titlul subiectului: 63206

Aia nu e încălecată, că fiecare tramvai are propriile șine, în cazul liniei încălecate una dintre șine este folosită de ambele linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Joi 19 Oct 2006 23:27:39    Titlul subiectului: 0000 65404

In statia de la 11 iunie venind dinspre piata Unirii, macazul este electric sau vatmanul trebuie sa faca lucru manual?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 15/Iul/2017
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2006 15:48:17    Titlul subiectului: 65409

Macazul este electric, dar se mai intimpla din cind in cind sa se mai strice si atunci trebuie aschimbat manual.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2006 18:32:48    Titlul subiectului: 000 65724

Un nou avânt pentru regia de transport din București (RATB)

Regia de transport din București, cu rețelele ei complexe de tramvai și troleibus, urmarește în mod consecvent modernizarea liniilor, instalațiilor și a vehiculelor sale. La ora actuală, departamentul TS RA&P – împreună cu partenerii săi locali – deruleaza trei proiecte în București. Primul proiect privește constructia substațiilor de tractiune Răzoare și Chirigiu. Ambele substații sunt realizate în sistem container. În cazul celui de-al doilea proiect este vorba despre modernizarea substațiilor 13 Septembrie, Șerban Vodă, Giurgiului și Progresul, toate alimentând traseul liniei de tramvai 12.

În ambele cazuri TS RA&P furnizează atât aparatajul primar - celulele de medie tensiune, transformatorii de tracțiune, redresorii și celulele de curent continuu - cât și partea de circuite secundare de protecție și control a substațiilor, inclusiv proiectarea și punerea în funcție a instalatiilor.

De asemenea, în cadrul proiectului de reabilitare și modernizare a liniei de tramvai 35, Siemens a furnizat componente moderne pentru linia de contact.

www.siemens.ro

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 1 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community