|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Noi 2019 01:53:42 Titlul subiectului: |
203775 |
|
Cred ca acum intelegem necesitatea gardurilor in Bucuresti, pentru liniile de tramvai. S-au inmultit tampitii care au carnet. Ca argument, citit in Libertatea acest articol.
Citat: | O șoferiță din București care depășea pe linia de tramvai a produs clipul anului
Vedem în video cum o femeie cu un Peugeot depășește coloana de mașini pe linia de tramvai aflată pe contrasens, dar se “întâlnește” cu un tramvai aflat pe traseu. Și acum urmează partea cea mai tare: șoferița coboară și îi cere vatmanului să mute tramvaiul, pentru a putea continua drumul!
Deși această întâmplare a avut loc luna trecută până acum Poliția Rutieră nu a comunicat dacă a aplicat vreo sancțiune | .
Sursa foto: https://www.auto-bild.ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.66 kb |
Vizualizat: |
de 9784 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Mai 2020 16:26:43 Titlul subiectului: |
207154 |
|
Linia de tramvai de pe str. Traian, intre Hala Traian si Foisorul de Foc ar avea nevoie de o modernizare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.33 kb |
Vizualizat: |
de 8694 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.72 kb |
Vizualizat: |
de 8694 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.21 kb |
Vizualizat: |
de 8694 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Mie 28 Sep 2022 20:28:00 Titlul subiectului: |
214382 |
|
Primăria Capitalei anunță un contract de 500 milioane euro pentru reabilitarea a 50 kilometri de infrastructură de tramvai
„Lansăm în SEAP licitația pentru reabilitarea a 50 de km de infrastructură de tramvai pe care circulă mai multe linii cu un flux mare de călători. Este cea mai mare investiție realizată vreodată de Primăria Capitalei, cu o valoare de 500 de milioane de euro. (...) În ceea ce privește sursa de finanțare a proiectului, vom aplica pentru 300 de milioane de euro din fonduri nerambursabile la Programul Operațional Regional 2021 – 2027. Pentru restul de 200 de milioane de euro, analizăm posibilitatea contractării unor împrumuturi și atragerii de fonduri din partea instituțiilor financiare internaționale”, a declarat primarul general Nicușor Dan, care a invitat „companiile românești și internaționale să se înscrie la această procedură de achiziție”.
„Întrucât este o licitație importantă, la care ne dorim să avem cât mai mulți participanți, am transmis informația către camerele de comerț și către atașații comerciali ai ambasadelor”, a mai spus Nicușor Dan, potrivit unui comunicat. Liniile de tramvai care vor fi reabilitate leagă zone importante ale orașului și se află pe artere intens circulate, precizează primăria: Bd. Th. Pallady Bd. 1 Decembrie 1918 Bd. Basarabia Calea Călărașilor Bd. Corneliu Coposu Bd. Pache Protopopescu Bd. Barbu Văcărescu Bd. Bucureștii Noi Galea Griviței Bd. Ion Mihalache Bd. Chișinău etc.
În prezent, Bucureștiul are o rețea deja modernizată de 90 de kilometri. Prin reabilitarea celor 50 de km, toată infrastructura de tramvai a orașului va fi complet modernizată în doi ani, potrivit comunicatului.
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Feb 2023 11:17:17 Titlul subiectului: |
215694 |
|
Vatmanii de pe liniile 16 si 36 sunt niste eroi. De fapt sunt mari meseriasi. La concluzia asta am ajuns vinerea trecuta (17 februarie) cand, dupa multa vreme, am mers cu 16 pana la Pipera.
Deci, pe str. Maica Domnului (inspre bulevardul Lacul Tei) erau vreo trei portiuni, unde, efectiv, am crezut ca tramvaiul sare de pe sine, desi nu mergea cu mai mult de 5 km/ora.
Pe bulevardul Lacul Tei, in dreptul Universitatii de Constructii, erau portiuni unde ziceai ca tramvaiul sare de pe sine. Cu mai mult de 10 km/ora nu a mers (5 km/ora in dreptul Constructiilor).
Pe bulevardul Dimitrie Pompei, inspre Pipera, aceeasi poveste. Infrastructura precara, tramvaiul nu a mers cu mai mult de 10 km/ora. Doar pe sos. Petricani, unde este sina de tip CF, situatia era ceva mai buna, in cazul asta, tramvaiul a mers cu o viteza maxima de 30 km/ora.
Se tot vorbeste despre starea precara a liniilor de tramvai de pe bulevardul Basarabia sau Barbu Vacarescu, dar, dupa parerea mea personala, linia de tramvai de pe str. Maica Domnului si unele portiuni de pe bulevardul Lacul Tei, este cu mult mai precara. Mai este sigura calatoria cu tramvaiul in aceste zone ?
Sincer, cu riscul sa se supere lumea pe mine, as propune inlocuirea tramvaiului cu autobuze, pana la modernizarea liniei.
Parerea mea, ca liniile de pe bulevardele Basarabia, Barbu Vacarescu, dar mai ales de pe str. Lizeanu, str. Maica Domnului si bulevardul Lacul Tei (sau Dimitrie Pompei) ar trebui sa fie prioritate de gradul zero, cand vorbim despre lucrarile de modernizare.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Feb 2023 11:41:09 Titlul subiectului: |
215707 |
|
Si o postare pe Facebook, referitor la subiectul din mesajul precedent. Persoana care a postat este inginer mecanic, oarecum in tema cu acest domeniu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.85 kb |
Vizualizat: |
de 4922 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.03 kb |
Vizualizat: |
de 4922 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 01 Mar 2023 00:45:57 Titlul subiectului: |
215765 |
|
Tot mai des le vad. Este un semafor pentru tramvai sau un semafor de macaz ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.45 kb |
Vizualizat: |
de 4825 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.3 kb |
Vizualizat: |
de 4825 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 01 Mar 2023 10:48:18 Titlul subiectului: |
215769 |
|
In imaginea prezentata , semaforul cu un corp este cel pentru dirijarea traficului si care indica eventual si directia in care se poate circula. "-" inseamna oprire , "\" se poate circula la stanga , "/" se poate circula la dreapta , sau "|" se poate circula inainte sau in toate directille dupa caz.
Semaforul cu 3 corpuri indica directia macazului. X-ul inseamna ca macazul este blocat de un tramvai din apropiere sau ca mecanismul este defect , iar sagetile directia in care se va merge. In cazul in care X-ul apare pentru ca este un tramvai in zona macazului , tramvaiul din spate trebuie sa astepte in spatele patinei de comanda pana dispare X-ul daca vrea sa mearga in alta directie , altfel macazul nu se va schimba. Evident vatmanul poate sa treaca normal de patina de comanda daca este nerabdator si sa schimbe macazul manual cu ranga. Depinzand de sistemul de senzori , X-ul poate sa ramana aprins si daca circula masini pe linie foarte aproape de primul tramvai.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Apr 2023 22:37:02 Titlul subiectului: |
216009 |
|
Se pare ca nu se mai face mentenanta asa cum trebuie la liniile de tramvai. Poza este de la Obor (sens spre centru) chiar la macazul spre Stefan cel Mare.
Ruptura este la linia curenta pe care merge 21, chiar dupa ce trece de macaz.
Si este o linie modernizata........Pe aici vor sa introduca vagoane noi
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.47 kb |
Vizualizat: |
de 4561 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.67 kb |
Vizualizat: |
de 4561 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Apr 2023 19:50:08 Titlul subiectului: |
216073 |
|
Se poate si mai rau fata de situatia pe care v-am prezentat-o in postarea precedenta.
Poza este facuta azi, la intersectia dintre Sos. Pantelimon cu str. Ritmului, pe sensul spre cimitirul Armenesc. Liniile de tramvai care trec prin zona sunt 14 si 36. O perioada a circulat si 21, cand a fost deviat spre Baicului.
De la cimitirul Armenesc pana la Foisorul de Foc toata linia e praf, sina a fost rupta in mai multe locuri si apoi carpita.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.22 kb |
Vizualizat: |
de 4492 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Mai 2023 22:13:49 Titlul subiectului: |
216158 |
|
Pe Soseaua Petricani, dupa intersectia cu str. Doamna Ghica) avem un green-track spontan. In teorie, sina este de tipo CF, dar a fost napadita de buruieni, devenind un green-track.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
329.14 kb |
Vizualizat: |
de 4129 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
342.49 kb |
Vizualizat: |
de 4129 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Mai 2023 10:54:29 Titlul subiectului: |
216205 |
|
Risc de incendiu daca nu le mai tund.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Mai 2023 11:45:44 Titlul subiectului: |
216207 |
|
Aici am o nelamurire. Cine se ocupa de intretinerea ierbii dintre sine ? Cei de la STB sau cei de la ADP ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 27 Iul 2023 16:05:26 Titlul subiectului: |
216645 |
|
Va intrebati de ce nu avem macazuri automate in Bucuresti ?
La o ploaie intra......la apa...........
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.62 kb |
Vizualizat: |
de 3290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.19 kb |
Vizualizat: |
de 3290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.49 kb |
Vizualizat: |
de 3290 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Noi 2023 15:03:43 Titlul subiectului: |
217377 |
|
Cam asa arata sina de tamvai, in multe locuri pe bulevardul Barbu Vacarescu (linia 5). Parerea mea este va vatmanii de pe aceasta linie sunt niste eroi...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.61 kb |
Vizualizat: |
de 1864 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.91 kb |
Vizualizat: |
de 1864 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Ian 2024 23:24:01 Titlul subiectului: |
217803 |
|
In aceasta primavara vor incepe lucrari de modernizare a mai multor tronsoane de tramvai, cum ar fi pe Barbu Vacarescu, bulevardul Basarabia, etc. Din articol nu am inteles prea bine daca aceste santiere vor fi deschise concomitent sau pe rand. Acesta se gaseste aici
Citat: | Marile lucrări de infrastructură care încep sau se termină în București în 2024 și unde va fi afectat traficul
Anul 2024 va fi un an greu pentru bucureșteni. Deși este an electoral și de obicei atunci lucrările se termină și se taie panglica, 2024 este anul în care Primăria Capitalei va deschide șantiere și va continua lucrări începute.
În 2024 va începe reabilitarea celor 50 de km de linie de tramvai nemodernizate de 50 ani, un șantier mult așteptat, dar care va genera probleme de trafic. În plus, vor continua lucrările de înlocuire a celor 210 km de rețea de termoficare pe fonduri europene, iar în anumite zone, țevile trec pe sub carosabil, ceea ce înseamnă restricții de trafic.
Municipalitatea mai are în lucru primul tronson din Prelungirea Ghencea și este posibil să înceapă lucrările și la tronsoanele III și IV, și vor continua lucrările la Podul Grant, un coșmar pentru cei care tranzitează zona. La acestea se adaugă și proiectele Primăriilor de Sector, însă niciunul nu are impact major asupra traficului.
Despre reabilitarea celor 50 de km de linie de tramvaie
Cea mai importantă lucrare pe care Primăria Capitalei o începe în 2024 este reabilitarea celor 50 de km de linie de tramvai, aflată în stare avansată de degradare fiindcă nu s-au mai făcut lucrări din perioada comunistă.
În luna noiembrie, Primăria Capitalei a semnat contractele pentru reabilitarea a circa 25 de km de linie de tramvai din cei 50 km, fiind deja date ordinele de începere a lucrărilor. Lucrările de execuție ar urma să înceapă în primăvară, după cum a anunțat primarul general, Nicușor Dan.
Proiectarea și execuția durează între 9 și 18 luni, în funcție de lungimea fiecărui lot, iar valoarea lucrărilor este de circa 830 milioane lei.
Cele 12 loturi atribuite - 25 km - pentru care s-au semnat contractele sunt:
Linia tramvai 5 - pe str. Barbu Văcărescu și str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu, de la Șos. Ștefan cel Mare la Podul Băneasa - lungime traseu 4.250 km cale dublă linie curentă - constructor: Asocierea MARI VILA COM – LUXTEN LIGHTING COMPANY SA – ELECTROMONTAJ SA (BAICONS IMPEX SRL – subcontractant-0,5%). – valoare contract: 134 milioane lei;
Linia tramvai 16 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului - lungime traseu 1,800 km cale dublă linie curentă - constructor: Asocierea BEDAMIRO HOLDING PARCARI CONSTRUCT (Lider) – PROIECT CONSULT SRL (asociat) – ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA (asociat) – EURO CONSTRUCT TRADING 98 (asociat) - valoare contract - 65.7 milioane lei;
Liniiile 16 și 36 - Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - lungime traseu 5,300 km cale dublă linie curentă - constructor Asocierea TANCRAD (Lider) – CONSTRUCTII ERBASU (asociat) - valoare contract - 217,3 milioane lei;
Liniile 44, 45, 46 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - lungime traseu 1,810 km cale dublă linie curentă - constructor Asocierea CONSTRUCTII ERBASU (Lider) – TANCRAD (asociat) - valoare contract - 98,8 milioane lei;
Liniile 23 și 27 - Bulevardul Marășești între Bulevardul Dimitrie Cantemir și Strada 11 Iunie - lungime traseu 0,700 km cale dublă linie curentă - constructor: Mari-Vila COM SRL - valoare contract 22,5 milioane lei;
Linia 14, 36 si 46 - Bulevardul Chișinău - lungime traseu 0,825 km cale dublă linie curentă - constructor Mari-Vila COM SRL - valoare contract 24,8 milioane lei;
Linia 46 - Bulevardul Basarabia de la intersecția cu B-dul 1 Decembrie 1918 până la capăt terminal Republica - lungime traseu 1,200 km cale dublă linie curentă - constructor Mari-Vila COM SRL - valoare contract 39,8 milioane lei;
Linia 3 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - lungime traseu 2,000 km cale dublă linie curentă - constructor PORR CONSTRUCT SRL - valoare contract - 63,9 milioane lei;
Liniile 14 și 36 - bucla Gara de Est pe arterele B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - lungime traseu 1,885 km cale dublă linie curentă - constructor asocierea CONSTRUCTII ERBASU (Lider) – TANCRAD (asociat) - valoare contract - 112 milioane lei;
Modernizare linia acces depou Titan pe strada Nicolae Teclu - lungime traseu 0,400 km cale dublă linie curentă - constructor URBAN PROFILE GRELE SRL - valoare contract - 12 milioane lei;
Linia 27 - Bulevardul Timișoara între Str. Valea Cascadelor și terminal CET Vest - lungime traseu 1,380 km cale dublă linie curentă - constructor PORR
CONSTRUCT SRL - valoare contract 39,4 milioane lei;
În evaluare se mai află tronsonul de pe arterele str. Sfântul Constantin - Ionel Perlea - Cobălcescu și Mihalache – Griviței - Bucureștii Noi” - lungime traseu de 6,7 km, cale dublă linie curentă – se așteaptă avizul ANAP.
Reabilitarea liniilor de tramvai va aduce și restricții de trafic pe bulevardele respective, și, evident circulația tramvaielor va fi deviață. Călătorii vor fi preluați de autobuze.
La finalul lui 2023, Primăria Capitalei a scos în achiziție publică reabilitarea a încă 21 km cale dublă de rulare pentru tramvaie. Valoarea investiției se ridică la peste 85 milioane lei. Ofertele pot fi depuse până pe 31 ianuarie.
Achiziția a fost împărțită în două loturi:
Lotul 1 – reabilitare 18 km linie tramvai pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv bucla Complex Titan. Pe acest tronson circula linia de tramvai 40, care leagă cartiere importante ale orașului, de la Piața Sfânta Vineri până la Complexul RATB Titan.
Lotul 2 – reabilitarea infrastructurii de tramvai aferentă liniei 55 pe o lungime de 1,9 km cale dublă, pe Bd. Pache Protopopescu și str. Traian, reabilitarea infrastructurii de tramvai aferentă liniei 14 pe o lungime de 0,7 km cale dublă pe Bd. Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și str. Traian, precum și 0,22 km cale dublă aferentă liniei tehnologice de pe str. Dristorului, între Bd. Camil Ressu și str. Baba Novac.
Este puțin probabil ca lucrările la acești 21 de km să înceapă în acest an, chiar dacă se semnează contractele de execuție, în prima fază se face proiectarea. |
Articolul are si greseli. De exemplu, linia 46 nu mai circula: https://stbsa.ro/
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Mar 2024 00:04:13 Titlul subiectului: |
218873 |
|
O fi si iluzie optica (am facut poza cu zoom-ul maxim al camerei foto), dar asa arata sina de tramvai de pe bulevardul Theodor Pallady, in apropiere de captul liniei de tramvai. Pozele le-am facut pe 11 martie
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.73 kb |
Vizualizat: |
de 1431 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.49 kb |
Vizualizat: |
de 1431 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.44 kb |
Vizualizat: |
de 1431 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.62 kb |
Vizualizat: |
de 1431 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Apr 2024 14:34:28 Titlul subiectului: |
219004 |
|
Cum arata infrastructura de tramvai pe str. Vasile Lascar, intre Batistei si str. Maria Rosetti. Strada este cu o banda pe sens, circula si masini si tramvaie. Longrine clasice. Liniile care circula sunt 5, 16.
Cred ca intelegeti de ce este limitared e 10 km/ora.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.5 kb |
Vizualizat: |
de 1174 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.64 kb |
Vizualizat: |
de 1174 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.35 kb |
Vizualizat: |
de 1174 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.38 kb |
Vizualizat: |
de 1174 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.52 kb |
Vizualizat: |
de 1174 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.27 kb |
Vizualizat: |
de 1174 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Apr 2024 14:35:34 Titlul subiectului: |
219005 |
|
In prima poza puteti vedea cum ar trebui sa arata sina. In poza 2 puteti vedea ca au mai fost incercari de a astupa gropile, fara prea mare succes insa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.57 kb |
Vizualizat: |
de 1173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.72 kb |
Vizualizat: |
de 1173 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 16 Apr 2024 07:57:28 Titlul subiectului: |
219061 |
|
Personal am fost saptamanie trecute prin capitala, si vreu sa spun ca sinele de pe Calea Dudesti erau in ultimul hal, precum si asfaltul din jurul lor. Cum eram la volan, nu am apucat sa le fotografiez... Tramvaiele care treceau pe Dudesti se zdruncinau din toate incheieturile, si pe sinele alea circulau si masini uneori... Se deformau cauciucurile, ma mir ca nu s-a spart niciunul...
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|