Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
cseh_17
Data înscrierii: 20/Noi/2007 Ultima vizita: 11/Apr/2013 Mesaje: 84 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 19:18:31 Titlul subiectului: |
105087 |
|
cseh_17 a scris:
Citat: | 2 filmulete ,facute de mine sper sa va placa!
|
Trist primul filmulet.
dannyblondu1 a scris:
Citat: | Filmul asta l-ati vazut??? Numele filmului este Marilena de la P7 in regia lui Cristian Nemescu. |
Da. Troleibuzul acesta, dupa cum se vede si in imaginile atasate este Ikarus #5132 pe linia 76. Filmul este facut pe vremea cand pe aceasta linie nu circulau decat Dac-uri si Saurer-uri.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 22:52:28 Titlul subiectului: |
105102 |
|
Troleibuzul ăla este de școală.... oricum, cât timp copilul conducea, instructorul era pe scări, acoperit cu o pătură neagră și cu mâna pe pedala de frână. Nu a fost nevoie, însă, de intervenția lui.
|
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
|
Sus |
|
|
gigel
Data înscrierii: 11/Iul/2008 Ultima vizita: 13/Oct/2021 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Feb 2009 10:16:08 Titlul subiectului: Re: ... |
105768 |
|
ATM a scris: | Dar tot in "Buletin de Bucuresti", ca veni vorba... la sfarsitul filmului, Diaconu, sofer de taxi fiind, o conduce pe una la gara sau cam asa ceva si trece si pe la Obor. |
Tramvaiul trecea prin pasaj in acea perioada
_________________ tramvaiele ep sunt preferatele mele |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 09 Feb 2009 12:39:10 Titlul subiectului: |
105819 |
|
In 4 luni,3 saptamani si 2 zile apar tramvaie V3A modrnizate cand fata se duce la prietenul ei.
|
|
Sus |
|
|
error357
Data înscrierii: 12/Dec/2008 Ultima vizita: 05/Mar/2014 Mesaje: 32 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Mar 2009 21:55:16 Titlul subiectului: Identificati autobuzul |
108184 |
|
Aveti idee ce model de autobuz este acesta? Pare sa aiba un "K" pe grila, de la Kassbohrer. Imaginea e o captura de ecran din "Operatiunea Monstrul". Ce intreprindere o fi avut in dotare astfel de autobuze? Dupa schema de vopsire ne putem da seama cui o fi apartinut?
Banuiesc ca nu mai exista nici un exemplar la noi in tara, nu? Au avut unii grija sa scape de "vechituri".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
624.24 kb |
Vizualizat: |
de 23963 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dimitrios
Data înscrierii: 31/Iul/2008 Ultima vizita: 10/Oct/2015 Mesaje: 30 Locație: Bucuresti; Ploiesti
|
Trimis: Mar 24 Mar 2009 16:52:07 Titlul subiectului: Re: Identificati autobuzul |
108412 |
|
Este un autocar Setra cu motor Kasbohrer, construit in 1961 in RFG , care facea parte din parcul de autocare al ONT.
"Inzwischen traf ein weiteres Verbot die Omnibusbetriebe: Das Verbot der Mittelgangsitze. In Betrachtung dieses Verbotes und auch um die höchstzulässige Länge von 12 m auszunutzen, entstand 1961 der SETRA S 14. Der neugestaltete Frontgrill und die höher gezogene Windschutz- und Heckscheiben die nun nur noch durch schmale Stege getrennt wurden, gaben dem Bus ein moderneres Aussehen. Gleichzeitig konnte durch die neu gestaltete Front- und Heckpartie der Innenraum des Busses besser genutzt werden, was einer weiteren Sitzreihe zugute kam.
Technische Daten:
Länge: 12.000 mm
Breite: 2.500 mm
Höhe: 3.000 mm
Gewicht: 13.000 kg
Motor: Henschel 520 D6P
170 PS
Getriebe: ZF-S8-45
Synchroma-Getriebe
Sitzplätze: 57"
Intre timp s-a impus un alt concept: conceptul cu locuri pe culoar. Avand in vedere acest concept si de asemeni folosirea la maximum a lungimii de 12 m, aparea in 1961 setra s 14. Masca fata nou aparuta, parbrizul mai inalt si luneta care erau despartite acum doar prin stalpi ingusti, confereau autobuzului un aspect mai modern. In acelasi timp se putea folosi mai bine partea din fata si spate a salonului autobuzului, ceea ce oferea un rand de locuri suplimentar
DATE TEHNICE:
LUNGIME: 12.000 mm
LATIME: 2.500 mm
INALTIME: 3.000 mm
GREUTATE: 13.000 kg
MOTOR: Henschel 520 D6P
DE 170 CP
CUTIE DE VITEZE: ZF-S8-45
CUTIE SINCRONA
NR DE LOCURI: 57
_________________ pasionat de tot ce inseamna miscare |
|
Sus |
|
|
zimbrulcarpatin
Data înscrierii: 15/Aug/2008 Ultima vizita: 19/Iul/2020 Mesaje: 49 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 19:04:32 Titlul subiectului: |
111329 |
|
rosetti61 a scris: | Singurul film romanesc despre metrou (al nostru) a fost ‘Cale libera’ difuzat (...) de TVR. |
Imi cer scuze ca intervin in discutie , dar are cineva filmul Cale libera? Mi-as dorii foarte mult sal vad...
Are cineva detalii desprte el?
_________________ https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/ |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Aug 2009 16:10:03 Titlul subiectului: |
115334 |
|
Si in filmul Patul Conjugal facut in 1992 apar la sfarsitul filmului un V3A-C clasic si un Troleibuz DAC in Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Joi 13 Aug 2009 20:03:24 Titlul subiectului: Re: Identificati autobuzul |
115337 |
|
Banuiesc ca nu mai exista nici un exemplar la noi in tara, nu? Au avut unii grija sa scape de "vechituri".
Daca nu ma-nsel, am vazut de curand un autocar de tipul asta cu inscriptia "Scoala", cred ca la Alexandria. S-ar putea sa gresesc orasul, am umblat nitel in ultimul timp si am cam amestecat amintirile.
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Mai 2010 20:40:44 Titlul subiectului: |
127192 |
|
Uitati o parte cu Metroul Bucurestean in filmul "The Detonator - Detonatorul" din 2006.
Info:
- tren IVA
- statie de plecare: Gara de Nord 2
- statie de destinatie: Gara de Nord 2
- trenul circula in directia gresita
- trenul merge cu spatele (are becurile rosii aprinse, ci nu farurile)
- usile de servici dintre vagoane sunt deschise pentru calatori
- nu se aude anuntul de inchidere a usilor
- nu se aude anuntul cu urmatoarea statie
- ultimul tren care trece are luminile stinse si nu opreste
- cand se inchid usile prima oara puteti observa un cameraman
- unele secvente din tren precum cea cu urmarirea printre pasageri a fost filmata din mai multe unghiuri, dar mereu mai din spate, pentru a face trenul sa para mai lung
- cand il vedem pe tipul rau stand sa treaca trenul in ultima scena, puteti observa ca ultimul vagon este de fapt o locomotiva cu tampoane
- etc. mai spuneti-mi voi
http://www.youtube.com/watch?v=z6tCYiE2zoQ
Ultima modificare efectuată de către ByOnu la Mar 18 Mai 2010 01:49:50, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 17 Mai 2010 21:48:27 Titlul subiectului: |
127200 |
|
Bine, la capitolul filme facute prin est, ca acolo e mai ieftin, sunt multe altele. Cum ar fi celebrul "Punctul Zero", unde s'au apucat sa puna aceeasi placuta de inmatriculare la doua autobuze pe care apoi le-au cam ciuruit de gloante, iar in plina vara a anului 1990, cand se petrece o parte din actiunea de "dupa", apare o masina cu numarul B-xx-SEN
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 17 Mai 2010 22:58:05 Titlul subiectului: |
127204 |
|
Aia se bat de se rup, iar restul calatorilor isi vad de treaba, nimeni ca la urs. Pe tipul rau il impinge spre perete, exact cand venea trenul (insa inainte arata cum rama trece deja pe langa ei), dupa care il arata sub peron - ce vor, sa ne faca sa credem ca statia are 3 linii? Nici nu vreau sa ma gandesc in ce oras se petrece actiunea filmului. New York in nici un caz, LA... hmm (au mai facut prostia cu un film dupa "Creep" cica se intampla in NY si au filmat copios in Praga - material rulant+tuneluri, "statiile' nu stiu pe unde le-au creat).
Colturi de aparate in cadre, hai, dar omul se suie in statia x si coboara tot acolo?! Poate in film era alta cu acelasi design.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Mai 2010 02:00:59 Titlul subiectului: |
127209 |
|
rosetti61 a scris: | ...dar omul se suie in statia X si coboara tot acolo?! Poate in film era alta cu acelasi design. | Sincer sa fiu, daca as locuii in SUA sau UK, n-as avea cum sa stiu - acolo majoritatea arata la fel in principiu. Pentru mine, cunoscator, e aiurea ...
Totusi, cum de s-a bagat un actor asa de bun si destul de cunoscut in asemenea porcarii de filme?! La fel si despre companie, SonyPictures detine in palmares filme de top... asta e
Secventele cu metroul sunt din "Partea II" adica filmul "The Detonator" (2006) care nu este decat o continuare a primului film. Conform mai multor site-uri, "Partea I" adica "7 Seconds" (2005) a fost un esec total pentru care americanii nu dau nici macar 5$ cu reducere! - asa se explica ca n-au vrut sa faca legatura dintre ele in titlu.
Scena cu cele 3 tramvaie V3A din filmul "7 Seconds" (2005). Doua sunt V3A-93: #177 si #150. Tramvaiul distrus este un V3A-Classic facut din doua epave: #177/310, celelalte doua fiind folosite pentru ca functionau. Deasemenea, observati ca sensul de mers este inversat, usile fiind pe centru. Filmul n-are continuitate deloc: la inceput il vedem pe #150 intrand in tunel, iar pe celalalt capat iese #177, care in prima secventa era oprit cand sare masina aia din cioburi + tramvaiul distrus era oprit deja, nu in miscare precum putem observa in scena anterioara.
Va las pe voi ...
http://www.youtube.com/watch?v=EcdjctVXGZc
|
|
Sus |
|
|
BadeaCartzan
Data înscrierii: 12/Iun/2010 Ultima vizita: 20/Ian/2019 Mesaje: 40 Locație: Constanta, Piata Badea Cartan
|
Trimis: Sâm 12 Iun 2010 20:42:56 Titlul subiectului: |
128276 |
|
In filmul "Accident" (1976), in regia lui Sergiu Nicolaescu (este un film foarte bun, vi-l recomand), apare la un moment dat un autobuz Ikarus 260 (pe Podul Baneasa) si un Ikarus 280 (in Piata Romana). Apare si un troleibuz TV, tot in Piata Romana. Pe Podul Baneasa observ parca un IK4 si o Skoda Karosa SM11 (nu se vad prea bine si nu am de ce sa spun ca intr-adevar e asa). Poate observati voi mai bine decat mine autobuzele si troleibuzele ce trec prin Piata Romana.
|
|
Sus |
|
|
BadeaCartzan
Data înscrierii: 12/Iun/2010 Ultima vizita: 20/Ian/2019 Mesaje: 40 Locație: Constanta, Piata Badea Cartan
|
Trimis: Joi 24 Iun 2010 14:31:40 Titlul subiectului: |
128895 |
|
In filmul "Viraj periculos" al lui Sergiu Nicolaescu (regizat in 1983) apar pe la inceputul filmului un microbuz si un autobuz Mercedes, care aduc turisti la mare. Numarul microbuzului este 33-B-8882 iar cel al autobuzului este 33-B-2927. Pe parbrizul autobuzului vad afisata o mica placuta pe care scrie 38. Oare ce vrea sa insemne asta?
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Aug 2010 12:15:17 Titlul subiectului: |
131196 |
|
Are cineva "Cale Libera" (1986)? Macar puteti sa mi-l povestiti pe scurt?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 04 Aug 2010 17:50:17 Titlul subiectului: |
131205 |
|
In Cale Libera este vorba despre constructia metroului; nu mai stiu exact ce faceau personajele, dar se invarteau mereu pe santier. La un moment dat era si o scena in care gasisera ceva vestigii din timpul razboiului. Am dat peste cronica filmului, dar e destul de stufoasa si nu descrie clar firul povestirii, cine sunt personajele si ce fac, e generalista si se leaga de regizor si imbinarea artei filmului cu realitatea de atunci, cu plierea constructiei metroului intr-un film deopotriva documentar dar si artistic.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 03 Oct 2010 01:09:07 Titlul subiectului: |
134298 |
|
"Nu vreau sa ma insor" (1960); s-a filmat la Academia Militara, F_ca de Confectii si Tricotaje Bucuresti (?), Policlinica Uzinei 23 August.
Descriere: |
Bd. 6 Martie spre Kogalniceanu (in prim plan blocul cu ex-restaurantul Tosca) |
|
Mărime fișier: |
80.06 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.98 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
Descriere: |
Autobuz ZIS pe linia 37 sau 68 |
|
Mărime fișier: |
81.51 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.52 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
Descriere: |
Interior de autiobuz TV, taxatoarea la usa din spate. |
|
Mărime fișier: |
71.22 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
Descriere: |
Platforma de la Soseaua Nordului, capatul troibuzului 83. |
|
Mărime fișier: |
54.31 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
Descriere: |
Botul lui 4202 pe linia 83. |
|
Mărime fișier: |
58.79 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
Descriere: |
Partea frontala a lui 4202 |
|
Mărime fișier: |
65.04 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
Descriere: |
Detaliu cu placa de traseu 83: Sos Nordului (Parc Herastrau) - Piata Romana - Piata de Flori |
|
Mărime fișier: |
55.62 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
Descriere: |
Spatele lui 4202 si statia de imbarcare. |
|
Mărime fișier: |
71.22 kb |
Vizualizat: |
de 21422 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 03 Oct 2010 01:13:01 Titlul subiectului: |
134299 |
|
Continuare...
Descriere: |
Spre sos Nordului - Aviatorilor; se observa reteaua de retragere spre AUtob. Nordului |
|
Mărime fișier: |
60.41 kb |
Vizualizat: |
de 21421 ori |
|
Descriere: |
Alt vehicul (4207 sau o dubla cu cel anterior) |
|
Mărime fișier: |
62.89 kb |
Vizualizat: |
de 21421 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.23 kb |
Vizualizat: |
de 21421 ori |
|
Descriere: |
La Academia Militara, troleibuz pe 85 sau 89 iesind din Dr, Marinescu spre Lister. |
|
Mărime fișier: |
57.12 kb |
Vizualizat: |
de 21421 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.41 kb |
Vizualizat: |
de 21421 ori |
|
Descriere: |
Tren de Ep cu turela extinsa la Piata Romana (scena de noapte din final). |
|
Mărime fișier: |
37.75 kb |
Vizualizat: |
de 21421 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
TV 14 C
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 01/Apr/2018 Mesaje: 34 Locație: Sighisoara
|
Trimis: Dum 03 Oct 2010 12:45:30 Titlul subiectului: |
134306 |
|
O poza asa de clara de la primul m icrobuz TV nu am vazut niciodata!!!! Se vede numai din acest unghi, sau se poate vedea si din spate, sau complet?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 03 Oct 2010 17:08:23 Titlul subiectului: |
134310 |
|
Numai jumatate. mai e o secventa care contine doua geamuri de la usa, dar incep sa "misune" personajele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.21 kb |
Vizualizat: |
de 21377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.83 kb |
Vizualizat: |
de 21377 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 03 Oct 2010 20:44:07 Titlul subiectului: |
134316 |
|
Prima secventa cu care se deschide "Buletin de Bucuresti",
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
393.71 kb |
Vizualizat: |
de 21347 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
|