Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze EURO BUS Diamond
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2015 18:13:50    Titlul subiectului: 179753

Abordarea dvs. este total gresita, similara celei avute de Astra Vagoane Calatori. O regie de transport nu-si poate permite sa umble craca cu o echipa tehnica pe la diversi producatori din lumea asta. In cazul unei licitatii, deocamdata aveti un handicap urias in fata altor ofertanti care au vanzari, si singura metoda prin care il puteti diminua/anula este sa va prezentati produsul. Este o practica absolut normala si fac asta atat producatori din esalonul doi, cat si marii producatori. A miza doar pe pretul mult mai mic decat al producatorilor celebri nu e neaparat o strategie care sa garanteze castigul.

Eu lucrez la RATP Iasi, de exemplu. Masinile noastre circula pe trasee cu foarte multe rampe cu inclinatie accentuata. Dincolo de aspectele contractuale, in cazul unei astfel de achizitii ne intereseaza o multime de aspecte tehnice pe care le putem observa doar testand o masina in conditii reale, specifice, de exploatare.

Ma rog, eu mi-am permis doar sa va dau un sfat, bazat pe logica si pe experienta avuta cu alti producatori, mai departe, strategia dvs. de marketing va priveste. E pacat, insa, ca un produs romanesc sa nu aiba succes in Romania din prea multa zgarcenie. Ca sa castigi, trebuie sa si risti... Eu, totusi, sper sa ne vedem la un moment dat la o prezentare la Iasi...

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2018
Mesaje: 292
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 18:10:26    Titlul subiectului: 180310

lenta1 a scris:
Sa vedem daca il va cumpara cineva Ar fi bun pentru Barlad, Botosani, Targu Jiu si Resita Smile

Si iată ca la Tg-Jiu deja sunt așteptate 5 astfel de autobuze, acum câteva zile s-a semnat contractul Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 24 Sep 2015 19:47:09    Titlul subiectului: 181662







Sursa : http://adevarul.ro/locale/targu-jiu/cinci-autobuze-moderne-transportul-comun-targu-jiu-1_56030535f5eaafab2ceccd67/index.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adenauer



Data înscrierii: 12/Aug/2010
Ultima vizita: 12/Iun/2018
Mesaje: 240
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2017 14:27:18    Titlul subiectului: 192470

Se pare ca in curind 13 vor ajunge la Chisinau, in urma licitatii efectuate de curind. Insa al doilea participant, a contestat rezultatele. Se asteapta decizia autoritatilor care vor examina contestatia.
_________________
Din Chisinau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 20/Mar/2018
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2017 16:38:57    Titlul subiectului: 192472

Au motoare Mercedes-Benz Euro VI si cutii de viteza ZF Ecolife. La acest capitol stam bine.
Au evacuarea sus pe autobuz!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 21/Iun/2018
Mesaje: 132
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2017 20:40:39    Titlul subiectului: 192473

Eu ca si pieton si conducator auto prefer evacuarea sus . Cand stai in statii nu iti da gazele in nas si cand esti la semafor in spatele unui autobuz te poti apropia linistit de el fara sa iti intre toate gazele in masina .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 20/Mar/2018
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Noi 2017 22:51:03    Titlul subiectului: 192474

Ai dreptate! Doar ca evacuarea gazelor este un pic fortata pentru ca trebuie sa urce pe autobuz. Ce e nasol iarna cand sta in garaj cu motorul oprit daca viscoleste se poate forma dop si este destul de greu de desfundat pentru ca ii trebuie scara. Probabil ca acesta este motivul pentru care nu practica acest sistem si alte firme de autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adenauer



Data înscrierii: 12/Aug/2010
Ultima vizita: 12/Iun/2018
Mesaje: 240
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2017 13:44:39    Titlul subiectului: 192475

Din punct de vedere a unui sofer auto, mi se pare buna ideea de a ridica teava de esapament sus. Sa vedeti ce bucurie, cind mergi pe strazile Chisinaului, si la semafor te opresti in stinga unui Ikarus, unde este iese teava cu pricina... E oribil, o spun din propria experienta. De fiecare data trebuie sa opresc ventilarea, de altfel te sufoci... Deci ideia cu teava de esapament ridicata sus, e bine venita.
_________________
Din Chisinau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 22/Iun/2018
Mesaje: 401
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2017 22:47:07    Titlul subiectului: 192479

Solaris mai foloseste o astfel de evacuare, dar la iesire este curbata fix pentru a nu se crea acel dop. O alta varianta ar fi fost o clapeta de sens, dar aceasta se poate montansi ulterior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 22/Iun/2018
Mesaje: 500
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2017 13:43:31    Titlul subiectului: 192485

Avem și la Constanta asemenea autobuze și îmi place ca sunt destul de încăpătoare. Asta vara când mergeam în Mamaia cu un autobuz, simțeam răcoare venind dinspre tavan... M-am uitat în sus și am observat broboane de apa deasupra scaunelor... Mi-am dat seama ca acolo se face un condens, și când am pus mana, tavanul era "inghetat". Exact acea senzatie când scoți din congelator rezervele de gheata pentru geanta frigorifica. Asa merge răcirea pe ele.

Încă o informație: Aceste autobuze sunt ale unei firme private de transport în comun, nu ale RATC-ului, și circula pe ruta City-Park Constanta - Năvodari. Cum ar veni, City Park este capătul de linie, pe Bd Lapusneanu, oprind în stațiile RATC-ului, atât cât circula în Constanța. Ca sa întoarcă, după ce lasă călătorii, urca pe Soveja pana la sensul giratoriu de la Lidl, întoarce în sens, se încadrează pentru stânga, și virează pe Lăpușneanu, pe sensul spre Năvodari. Oprește în statia lui 100 și sta vreo 20 de minute, pana se umple cat de cat cu calatori, apoi pleacă la traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Iun/2018
Mesaje: 548
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2017 15:26:38    Titlul subiectului: 192491

Stii cate autobuze din acestea detine firma privata? Si eu le-am vazut si am mers pentru prima data in Constanta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 20/Mar/2018
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2017 15:32:44    Titlul subiectului: 192493

Bine macar ca functiona Aerul Conditionat in salon. Acum nu poti avea mari pretentii pentru ca este un autobuz lowcost. Dar din cate am inteles are instalatia de climatizare BOSCH Rexroth probabil facuta in Turcia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 22/Iun/2018
Mesaje: 500
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2017 17:36:45    Titlul subiectului: 192515

Sunt destul de răcoroase, nu ma plâng. Net superioare dubelor. Aștept sa vina iarna ca sa vad dacă merge și încălzirea. In rest, nu cunosc numărul autobuzelor pe care compania îl are. Dacă aflu, postez. Ce știu, este ca de prin 2013 circula, inlocuindu-le treptat pe BMC-urile mici și galbene.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adenauer



Data înscrierii: 12/Aug/2010
Ultima vizita: 12/Iun/2018
Mesaje: 240
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2017 14:29:50    Titlul subiectului: 192850

Se pare ca s-a terminat cu autobuzele BMC pentru Chisinau. Licitatia a fost anulata...
_________________
Din Chisinau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community