Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Solaris Urbino 18
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2015 10:31:04    Titlul subiectului: Autobuzele Solaris Urbino 18 176386

40 de unitati, achizitionate in 2014, puse in circulatie incepand cu data de 9 ianuarie 2015.

Primele imagini (click pentru sursa foto):



10835344_765757186846442_5182322913225749006_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.99 kb
 Vizualizat:  de 12565 ori

10835344_765757186846442_5182322913225749006_o.jpg



10921621_765757306846430_5178574784208660090_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.91 kb
 Vizualizat:  de 12565 ori

10921621_765757306846430_5178574784208660090_o.jpg



10927839_765757200179774_1890066670921002391_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.87 kb
 Vizualizat:  de 12565 ori

10927839_765757200179774_1890066670921002391_o.jpg



10887552_765757293513098_7959482829255849428_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.02 kb
 Vizualizat:  de 12565 ori

10887552_765757293513098_7959482829255849428_o.jpg



10923774_765757523513075_7438443567046916241_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.67 kb
 Vizualizat:  de 12565 ori

10923774_765757523513075_7438443567046916241_o.jpg



10914789_765757496846411_6379146675510937883_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.48 kb
 Vizualizat:  de 12565 ori

10914789_765757496846411_6379146675510937883_o.jpg



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2015 12:06:38    Titlul subiectului: 176388

Stie cineva, acele monitoare similare cu cele din tramvaiele PESA au fost puse in functiune? Si daca da, ce informatii ofera?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2015 12:54:50    Titlul subiectului: Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 176389

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
40 de unitati, achizitionate in 2014, puse in circulatie incepand cu data de 9 ianuarie 2015.

Momentan au fost puse 6 unitati in circulatie: 803 si 817 la coloana Gheorgheni, 802 si 804 la coloana Grigorescu si 815 si 816 la coloana Zorilor.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2017
Mesaje: 178
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2015 16:12:10    Titlul subiectului: 176390

Joldos a scris:

Am si o intrebare despre autobuzele Solaris: Stie cineva la ce coloane vor fii repartizate?

Vor fi repartizate la fiecare coloana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Dec/2017
Mesaje: 251
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2015 23:36:06    Titlul subiectului: 176393

razwy a scris:
Joldos a scris:

Am si o intrebare despre autobuzele Solaris: Stie cineva la ce coloane vor fii repartizate?

Vor fi repartizate la fiecare coloana.

Ai informatii certe despre asta? Vreo sursa? Nu vreau sa par carcotas, dar:
1. S-a anuntat in presa, atat din sursele CTP-ului cat si a primariei ca autobuzele noi vor circula strict pe raza municipiului. Coloana Metropolitana se exclude deci.
2. In 2004, la sosieara Irisbusurilor, s-a evitat exploatarea acestora pe liniile coloanei centrale. Primul Agora alocat acestei coloane, 692, a inceput sa o deserveasca abia din al doi-lea semestru a lui 2006, pana atunci fiind fidel coloanei 1. Pana in acel moment, Irisbusuri circulau strict la coloanele Donath, Zorilor si Gheorgheni(dar nu pe 48!).
N-as fi deloc surprins sa se procedeze din nou la fel, urmand ca unele Agore articulate de la Donath si Gheorgheni sa ajunga la centru. A vazut cineva vreun Solaris pe 31?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2015 23:46:29    Titlul subiectului: 176394

Azi la ora 13:56 am calatorit cu un Solaris pe linia 48(mai exact #817) din statia Fabricii,sens spre gheorgheni si mie mi se pare ca sunt de 5 stele,silentioase,comode.
Am observat ca afiseaza capetele de statii unde afiseaza urmatoarea statie si in plus arata si ora exacta Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 197
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2015 00:42:43    Titlul subiectului: 176396

Eu m-am plimbat cu 803 după-masa asta, pe linia 24B. Confirm că arată foarte bine. Nu am avut parte însă de informare audio sau muzică, practic nu s-a auzit nimic din boxele Bosch (da, scrie pe ele!) instalate în autobuz. Climatizarea și-a făcut treaba pe tot parcursul călătoriei, e diferență imensă între un „termostat” care să regleze temperatura și radiatoarele cu buton de pornit-oprit. Pe partea de accesibilitate, ce aduce nou Solaris este centura pentru persoanele în cărucior. Ce mi s-a părut deasemenea interesant a fost ciocanul pentru urgențe, pare să fie prins de un cablu extensibil care să nu permită întrebuințări inutile. Panoul pentru informare călători a fost blocat pe Fabrica de Bere (!) și am văzut că arăta secvențe consecutive neconforme (de genul „Următoarea oprire -> 16.20 -> Următoarea oprire -> Fabrica de Bere”). Acolo, cel puțin la acest autobuz, mai trebuie umblat. Validatoarele noi sunt aspectuoase, deși lumea nu prea se descurcă cu ele deocamdată. Nu din cauza validatoarelor, ci din cauza oamenilor care nu se uită pe acel ecran care indică momentul când să scoți biletul. Iar legat de ce spunea domnul Neag, că se va încerca experimental un sistem ca urcarea să se facă pe ușile din față și coborârea prin spate, nu l-am prea înțeles. Dacă e vorba doar de abțibildurile de pe uși, poate să își ia gândul de la experiment Smile
În rest, modern, spațios, luminos. O plăcere să te plimbi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2015 03:54:25    Titlul subiectului: 176398

Pe 31 nu am văzut, încă, Solaris, dar pe 30 da. E vorba de 804.

Citat:
coloanei 1


Care e corespondența dintre numerele și numele coloanelor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2015 10:16:12    Titlul subiectului: 176399

1-Gheorgheni
2-Grigorescu
3-Centrala
4-Zorilor
Solarisurile vor fi distribuite si coloanei Centru insa s-ar putea ca si acestea sa deserveasca linii ca 24, 30, 43 etc. De exemplu 802-ul este condus de unul din tirularii de pe 472, iar vineri a circulat pe 43B.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Dec/2017
Mesaje: 251
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2015 11:32:16    Titlul subiectului: 176400

Cand au venit irisbus-urile, 2 au fost preluate de soferi de la coloana centru. In primii 2 ani pe masinile albe, insa, acestia nu au condus pe nici o linie aferenta coloanei centru, deloc.
Revin la obiceiul lui Radu de a stresa cu sursele bibliografice: As vrea sa stiu daca stii de undeva cert ca se vor atribui Solarisuri coloanei centru, sau doar crezi asta vazand cei 2 soferi de pe 802?
De cand s-au lansat oficial Urbino-urile, acestia sunt vazute si pe trasee deservite, pana in 2014 inclusiv, de catre autobuze solo: 35 si linia 48 in week-end! Totusi, nimeni nu a vazut vreun Urbino pe 31, in contextul in care cred ca mai toti utilizatorii forumului clujean au fost la vanatoare de autobuze noi in ultimele 3 zile. La lansare, pe platoul salii sporturilor, autobuzele aveau afisate diverse trasee: 9, 24, 43b, 48, 30, 35 etc. Niciun 31!
Am auzit un zvon ca segmentul A s-ar incalzi cu un sirocol suplimentar, implicit cu motorina. Sper sa fie un zvon; o astfel de solutie inginereasca se preteaza oraselor considerabil mai calde(Mult sub paralela 45, cu ierni scurte si blande) si retelelor cu interstatii mai lungi, in nici un caz Clujului(cu interstatia medie mult sub 1km si 8.2 grade Celsius media anuala).
Subiectiv vorbind, ador parbrizele asimetrice de pe Solarisuri, dar cred ca se puteau obosi sa faca stergatoarele mai discrete decat la DAC-uri. Interiorul imi pare considerabil mai bine finisat decat la Irisbus-urile Agora fabricate la Arad.
Muchiile din interiorul autobuzului, insa, sunt acoperite de un coltar galben dintr-un plastic ieftin, din care sunt facute si calele pentru blocarea rotilor(cate una deasupra fiecarei roti a puntii C)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2015 13:04:02    Titlul subiectului: 176401

Si acele Irisbuse la care faci referire au fost distribuite de la inceput la centru chiar daca erau trimise pe linile altei coloane. Si am specificat ca si Solarisurile ce vor fi distribuite la centru vor cicula cel mai probabil pe linii ale coloanelor Gheorgheni, Grigorescu si Zorilor, in special pe linile 9, 24 si 30 unde este mare nevoie de articulate. Plus ca doar 6 Urbino-uri au fost puse in circulatie. Nu poti vedea deja Solarisuri pe toate linile deservite de articulate.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2015 13:53:09    Titlul subiectului: 176402

Solarisurile nu vor circula pe liniile coloanei din centru, 31 că doar acolo ar fi nevoie de ele sau pe 36, 36B sâmbăta. Nu vor circula din motivul călătorilor de pe linia 31. Domnul Neag a spus asta.
Și la început când au sosit Irisbusurile pe coloana din centru nu a venit nici un autobuz, apoi treptat, 692 care cirucula preponderent pe linia 37/38. Și 711 a fost următorul care a sosit.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Dec/2017
Mesaje: 251
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2015 16:28:25    Titlul subiectului: 176403

Multumesc RoOvidiu!
Minciunilor lui Volvo le raspund la topicul aferent tuturor autobuzelor, despre care continua sa ne dezinformeze.
Auzisem si eu ca nu se vor aloca coloanei centru, dar strict la nivel de zvon.
Atentie, Razwi, 3 coloane din 5 nu sunt deloc toate!
Tot din surse suspecte am auzit ca in viitorul apropiat(anul asta, primul semestru) se doreste achizitia a 10 Urbinouri scurte.
Anumite componente de bord, datorita tendintelor de reducere a costurilor de fabricatie si a globalizarii, sunt aceleasi la mai multi producatori;
Astfel, punctual, volanul, mai toate butoanele si alte mici elemente de bord de pe noile Solarisuri sunt identice cu cele ale Irisbusurilor Citelis.
A calatorit cineva cu Urbino 18 pe Calea Turzii, la deal? sunt curios cum se comporta incarcate, in rampa, nu va zgarciti la cuvinte...


Ultima modificare efectuată macicasan la Lun 12 Ian 2015 10:15:52, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 606
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2015 16:43:51    Titlul subiectului: 176405

Am fost eu cu 816 ieri seara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2015 17:30:12    Titlul subiectului: 176438

816-le e elegant, dar, deja articulația scoate niște sunete ca și cum ar freca, ceva, acolo. Coloana Zorilor câte astfel de autobuze va primi?

802-ul a circulat pe 30, dar, la Podul Garibaldi, în loc să vină dinspre Sala Polivalentă, a sosit dinspre stadion, adică pe traseul deviat. Ori șoferul nu știa traseul, ori a intrat din garaj pe o rută care l-a determinat să vină pe malul Someșului. Practic, s-a vârât în fața lui 697, care venea tot dinspre centru, dar pe traseul normal. Astfel, între cele două autobuze a fost un interval de timp cam de 1 minut și nu exclud posibilitatea ca 697-le să-l fi ajuns din urmă pe 802.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
StormChaser92



Data înscrierii: 15/Oct/2010
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 75
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2015 18:05:50    Titlul subiectului: 176440

Confirm că și 817 circula pe linia 48 de dimineață. Tot odată s-a ales și cu un test de frână gratuit (cu un scârțâit aferent) din cauza unui șofer care a ieșit de pe strada Heltai Gaspar ca din pușcă pe Rebreanu ca să se bage în veșnica coloană de dimineață.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 606
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2015 20:50:06    Titlul subiectului: 176448

Astazi am vazut 2 soferi pe 816. Unul pe la 11:30, iar celalalt pe la 17:00.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2015 22:35:44    Titlul subiectului: 176458

817 era si in aceasta seara pe 48. Este condus de soferii ce au condus pana acum 451.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2015 15:22:53    Titlul subiectului: 176460

Gazeta de Cluj a scris:
De curând, municipalitatea clujeană a pus în circulație noile autobuze achiziționate de Primăria Cluj Napoca. Cu toate acestea, ele au fost puse în circulație fără să aibă licență de transport deoarece, în momentul de față, ele nu au talon. Oficialii ARR au confirmat pentru Gazeta de Cluj că nu se acordă licențe de transport pentru autovehiculele care au numere roșii. ”În mod cert, pentru masinile care au numere roșii nu se poate acorda o licență de transport”, au declarat oficiali din cadrul ARR Cluj.

Purtătorul de cuvânt al Primăriei Cluj Napoca, Oana Buzatu, nu a oferit nici un răspuns reporterilor Gazetei de Cluj vizavi de această problemă.

Săptămâna trecută, municipalitatea clujeană a pus în circulație o parte dintre autobuzele mov, cumpărate cu aproape 50 de milioane de lei (fără TVA). Primele 6 autobuze noi au intrat în circulație pe liniile 24, 43B, 30, 35 și 48, urmând că, potrivit declarațiilor lui Emil Boc, restul de autobuze urmând să fie pusă în circulație până la sfârșitul acestei luni. Autobuzele mov au o capacitate de 143 de locuri și sunt dotate cu camere de luat vederi pentru a evita furtul în mijloacele de transport.

Conform normelor în vigoare,

Efectuarea transporturilor rutiere fără să dețineți licență de transporț licență comunitară sau certificat de transport în cont propriu se sancționează cu amendă de la 9.000 lei la 12.000 lei?
Efectuarea transporturilor rutiere având licența de transporț licența comunitară sau certificatul de transport în cont propriu retrasă, suspendată, expirată ori declarată pierdută se sancționează cu amendă de la 9.000 lei la 12.000 lei?
Efectuarea transporturilor rutiere fără să dețineți copia conformă a licenței de transporț copia conformă a licenței comunitare sau copia conformă a certificatului de transport în cont propriu, după caz se sancționează cu amendă de la 9.000 lei la 12.000 lei?
Efectuarea transporturilor rutiere având o copie conformă a licenței de transporț o copie conformă a licenței comunitare ori a unei copii conforme a certificatului de transport în cont propriu retrase, suspendate, expirate, declarate pierdute sau necorespunzătoare tipului de transport efectuat ori care nu a fost eliberată pentru un vehicul deținut de operatorul de transport rutier/întreprinderea de transport rutier în cont propriu, după caz se sancționează cu amendă de la 9.000 lei la 12.000 lei?


Sursa: http://gazetadecluj.ro/stiri-cluj/exclusiv-autobuzele-mov-ale-primariei-clujene-circa-fara-autorizatie-de-transport/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 00:14:53    Titlul subiectului: 176484

Am circulat si eu azi cu 817 pe linia 48. Numai impresii pozitive am, incalzire foarte buna, sunt silentioase, se afiseaza ora exacta, statiile, traseul etc. In ceea ce priveste sistemul de sonorizare, am aflat ca inca nu este pornit de aceea nu se aude nimic la boxe
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Dec/2017
Mesaje: 251
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 10:30:19    Titlul subiectului: 176493

macicasan a scris:
Multumesc RoOvidiu!
Anumite componente de bord, datorita tendintelor de reducere a costurilor de fabricatie si a globalizarii, sunt aceleasi la mai multi producatori;
Astfel, punctual, volanul, mai toate butoanele si alte mici elemente de bord de pe noile Solarisuri sunt identice cu cele ale Irisbusurilor Citelis.

Revin asupra afirmatiilor: Volanul si Intreg bordul, cu butoanele si ceasurile sale e identic cu al Citelis-urilor. Difera strict ecranul dintre ceasuri, care la Solaris-uri e color.
La cel putin 3 vehicule
Citat:
articulația scoate niște sunete ca și cum ar freca, ceva, acolo
incet, in fundal, dar prezent.
Revin asupra calitatii finisarilor, dupa observatii atente:
-spatiile dintre capacele care acopera semi-plafoanele laterale sunt imense(linistit poate un calator inalt sa "bage mana"), si nu sunt identice intre ele. Printr ultimul spatiu liber in plafon se vad LED-urile portocalii de la afisaj-ul spate.
-pe anumite componente din interior se vad urme de creion de la semnele de taiere, dar la panouri mici, anumite taieturi curbate nu le-au iesit bine. Atentie mare la coltul drepata spate, la finisari interioare, atat la 817 cat si la 804.
-burduful interior din zona articulatiei e inadmisibil de jos. Practic, daca ai inspre 2m inaltime, "freci cu freza". Personal, imi par claustrofobice, datorita plafonului destul de jos.
-incalizrea segmentului A e intr-adevar pe Syrocol(arzator distinct de motorina, pentru caldura).
Citat:
o astfel de solutie inginereasca se preteaza oraselor considerabil mai calde(Mult sub paralela 45, cu ierni scurte si blande) si retelelor cu interstatii mai lungi, in nici un caz Clujului(cu interstatia medie mult sub 1km si 8.2 grade Celsius media anuala).
Cat timp va fi motorina din belsug, vorbim de consumuri mari. Cand nu va mai, insa, vorbim, cel mai probabil, de autobuze noi neincalzite in primul segment.
-e de admirat ca s-au cumparat autobuze cu cabina. Pacat ca nu avem cabina inchisa, simpla, ci cea cu "ghiseu" la sofer, pentru taxare, absolut degeaba. Se stie ca Solaris-uri nu se vor aloca la Metropolitane, si cel mai probabil nici pe 25N, unde se planifica autobuze standard.
-suspensiile nu sunt deloc pe gustul meu. Poate devin eficiente cu autobuzul incarcat la maxim...
Punctual, apreciez o tinuta de drum mai "moale", precum la Agorele de la Renault(fie ele scurte sau lungi, dar nu cele facute la Astra)
Imi spune si mie cineva, va rog, cum se comporta Urbino-urilor pe Calea Turzii in sus? Cu ce trapta urca, aprox cu ce viteza, cat de solicitat pare motorul? Cat de usor intra in alveola statiei de la jumatatea strazii?


Ultima modificare efectuată macicasan la Joi 15 Ian 2015 12:09:39, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 10:49:14    Titlul subiectului: 176494

La 804:

1. Spoturile de la articulație nu ardeau. Spoturile de la uși, da, atunci când acestea se deschideau; atunci se lumina și cabina șoferului
2. Designul dă de înțeles că există două coloane de corpuri de iluminat, de o parte și de alta a bolții plafonului. Ei bine, acele coloane - nici cea stângă, nici cea dreaptă - nu luminau în întregime. Oare doar atâtea neoane are autobuzul (parcă 4 pe segmentul B și ceva mai multe pe A) sau nu erau aprinse toate? Plasticul - fiind translucid, nu am reușit să văd dacă acele coloane au neoane pe toată lungimea lor sau nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 606
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 12:40:15    Titlul subiectului: 176495

Daca nu sunt masini parcate in alveola intra lejer, Eu estimez ca urca cu o viteza aproximativ egala cu cea a Irisbusurilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 13:41:26    Titlul subiectului: 176496

Am circulat cu 804 pe 43B si acesta a urcat varianta Manastur-Zorilor chiar si cu 40-45 la ora.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 606
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 21:12:24    Titlul subiectului: 176504

https://www.youtube.com/watch?v=ZAKBwguaYgU (urcarea Caii Turzii incepe la 0:55)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 1 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community