Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Credeti ca autobuzele electrice sunt o solutie buna pentru Bucuresti ? |
Da |
|
40% |
[ 27 ] |
Nu |
|
53% |
[ 35 ] |
Nu stiu |
|
6% |
[ 4 ] |
|
Voturi totale : 66 |
|
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Feb 2015 12:10:14 Titlul subiectului: Autobuze electrice |
177219 |
|
Se pare ca si in Bucuresti, cel putin pentru o perioada de doua luni, vor circula autobuze electrice. Articolul se gaseste aici.
Sursa foto: www.b365.ro
Citat: | De luna viitoare, în București vor circula autobuze electrice
Începând cu luna martie, bucureștenii vor putea circula prin oraș cu autobuze electrice. Ce-i drept, doar pentru două luni, momentan. Primăria Capitalei va primi gratuit de la o companie chineză spre testare două astfel de vehicule electrice. Autobuzele electrice se încarcă pe timpul nopții și au o autonomie de aproximativ 250 de kilometri. Costul unui asemenea autobuz este de aproximativ 400.000 euro. Autobuzele sunt ecologice, iar combustibilul costă mult mai puțin.
"În martie vor veni două autobuze electrice cu trei uși pe care le vom putea folosi gratuit timp de două luni. A fost semnat deja un protocol, în acest sens", a declarat, marți, Ion Dedu, directorul executiv al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
Autobuzele electrice se încarcă pe timpul nopții, după care pot parcurge aproximativ 250 de kilometri cu această rezervă de energie.
"Chinezii au dezvoltat un model foarte eficient de autobuze electrice. Se încarcă câteva ore noaptea și pot circula toată ziua următoare. Sunt însă și mai scumpe. Au un preț dublu față de celelalte", mai spune Ion Dedu.
De fapt, un autobuz electric costă aproximativ 400.000 euro. Pe de altă parte însă, întreținerea anuală pentru un asemenea vehicul aduce o economie de 35.000 euro.
După expirarea celor două luni de testare, bucureștenii vor mai putea circula cu autobuze electrice doar dacă Primăria Capitalei va achiziționa astfel de vehicule.
Autobuzele electrice care vor ajunge la București sunt fabricate de compania chineză BYD, recunoscută la nivel mondial ca cel mai mare producător de baterii reîncărcabile și în ultimii ani drept cel mai important producător de autobuze propulsate de motor electric. |
Am atasat si un chestionar topicului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.96 kb |
Vizualizat: |
de 31685 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Feb 2015 14:44:28 Titlul subiectului: |
177223 |
|
Autobuzele electrice nu mi se par bune pentru Bucuresti, cel putin modelul acesta are doar 2 USI.Un Citaro cu 3 usi abia se descurca.
Pe ce linii va circula?
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 12 Feb 2015 12:18:00 Titlul subiectului: |
177235 |
|
Nu inteleg de ce in toate orasele Romaniei se testeaza numai chinezarii si nu se incearca si autobuzele unor producatori europeni de renume precum Solaris care are inclusiv varianta de autobuz articulat eletric.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Feb 2015 12:54:27 Titlul subiectului: |
177236 |
|
Au propus cei de la Solaris testarea vreunui autobuz electric undeva in Romania si au fost refuzati? Sau altii "de renume" pe care ti-i doresti tu?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 12 Feb 2015 15:44:19 Titlul subiectului: |
177239 |
|
Autobuzul electric e o tehnologie aflata inca in stadiul incipient, aproape experimental. Ar putea fi o solutie DOAR daca ar exista posibilitatea unei mentenante la standarde ridicate. Halul in care arata in prezent mare parte din parcul RATB arata ca la acest moment nu suntem pregatiti.
Autobuzul electric cel mai potrivit pentru Bucuresti - la momentul actual si cel putin pentru 10-20 de ani de acum incolo - mi se pare a fi troleibuzul si/sau tramvaiul, o tehnologie mult mai cunoscuta si raspandita si pentru care exista oricum mai multa experienta de exploatare si mentenanta.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 12 Feb 2015 17:47:25 Titlul subiectului: |
177244 |
|
E doar o chestie de bani si de spagi: cu cat mergi mai la vest cu atat vei vedea marci consacrate. In rest sunt doar carpituri, nici ce e nou nu poate fi comparat cu second handuri de dincolo si aici are fiecare cate un exemplu, eu subliniindu-l pe cel de la Sibiu unde MANuri vechi aduse din vest sunt mai fiabile decat cele facute in Turcia. Cat despre chinezaria prezentata, sunt convins ca este acceeasi care a fost si prin alte orase din tara: total ineficiente pentru un oras mediu spre mare (peste 100.000 locuitori). Nu doar numarul usiilor dar si spatiul din interior nu le-ar da nici o sansa in orase mari precum Cluj, Timisoara sau Constanta. Ce sa mai zic de Bucuresti unde traseele sunt ceva mai lungi. Deci ele sunt bune pe linii preorasenesti, dar aici intervin costurile. In timp ce majoritatea regiilor se lupta sa inoiasca parcul cine ar cumpara asa ceva pentru linii periurbane? Eu personal le consider nefiabile.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 15 Mar 2015 11:52:41 Titlul subiectului: |
177957 |
|
In Bucuresti va fi testat de luni pe linia 104 un autobuz electric SOR. In sfarsit autobuz electric civilizat nu numai chinezarii.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Bucurestenii+pot+circula+de+luni+cu+autobuze+electrice+Cum+arata
Citat: | Bucureștenii pot circula de luni cu autobuze electrice. Cum arată și pe ce linii vor circula
Un program de testare a câtorva autobuze electrice se va derula, începând de luni, în Capitală, pentru a se stabili dacă aceste autovehicule pot fi utilizate în condițiile de trafic din București, potrivit unui comunicat de presă al Regiei Autonome de Transport București (RATB), citat de Mediafax.
Astfel, luni, la ora 11:00, la autobaza Pipera din Șoseaua Pipera va fi lansat primul dintre autobuzele electrice incluse în acest program.
„Autobuzul SOR EBN 10.5 este fabricat de compania SOR Libchavy, unul dintre cei mai mari producători de autobuze, troleibuze și autocare din Cehia. Dotat cu un motor asincron răcit cu lichid, Skoda Electric, instalație electrică Cegelec și acumulatori Winston Battery/Lithium – ion, autobuzul SOR EBN 10.5 are o capacitate de 85 de locuri, un timp de încărcare a bateriilor de 7-8 ore și o autonomie energetică de 250 de kilometri”, conform comunicatului de presă al RATB.
Autobuzul va fi pus în circulație pe linia 104, pe traseul „Cora Pantelimon” – „Piața Operei” și va fi testat timp de două săptămâni, „pentru a vedea modul cum se comportă în condițiile de trafic din Capitală”.
„În contextul economic actual, în care criza energetică se adâncește tot mai mult, iar poluarea și încălzirea globală devin prioritatea numărul unu pentru noi toți, utilizarea vehiculelor cu tracțiune electrică poate reprezenta o soluție viabilă la aceste probleme, motiv pentru care Primăria Municipiului București a considerat oportună testarea unei noi soluții de transport public în Capitală”, precizează sursa citată. |
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 15 Mar 2015 16:52:39 Titlul subiectului: |
177959 |
|
Sa fim serios, in prezent RATB-ul nu este in stare sa faca mentenanta parcului actual de autobuze sau troleibuze, soferii vin cu bani de acasa ca sa cumpere piese de schimb si voi credeti ca RATB-ul va achizitiona aceste autobuze electrice ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Mar 2015 21:13:03 Titlul subiectului: |
177987 |
|
De pe pagina Facebook a regiei aflam urmatoarele:
Citat: | Dragi călători,
Dorim să vă informăm că Primăria Municipiului București și Regia Autonomă de Transport București au demarat un program de testare a câtorva autobuze electrice, produse de firme cunoscute în domeniu.
Astfel, astăzi, 16 martie, a fost lansat primul dintre autobuzele electrice incluse în acest program.
Autobuzul SOR EBN 10.5 este fabricat de compania SOR Libchavy, unul dintre cei mai mari producători de autobuze, troleibuze și autocare din Cehia.
Dotat cu un motor asincron răcit cu lichid, Skoda Electric, instalație electrică Cegelec și acumulatori Winston Battery/Lithium – ion, autobuzul SOR EBN 10.5 are o capacitate de 85 de locuri, un timp de încărcare a bateriilor de 7-8 ore și o autonomie maximă de 250 de kilometri.
Acesta este pus în circulație pe linia 104, pe traseul “Cora Pantelimon” – “Piața Operei” și va fi testat timp de două săptămâni, pentru a vedea modul cum se comportă în condițiile de trafic din Capitală.
În contextul economic actual, în care criza energetică se adâncește tot mai mult, iar poluarea și încălzirea globală devin prioritatea numărul unu pentru noi toți, utilizarea vehiculelor cu tracțiune electrică poate reprezenta o soluție viabilă la aceste probleme, motiv pentru care Primăria Municipiului București a considerat oportună testarea unei noi soluții de transport public în Capitală. |
Pozele sunt de pe pagina Facebook a RATB-ului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.3 kb |
Vizualizat: |
de 31119 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.96 kb |
Vizualizat: |
de 31119 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.58 kb |
Vizualizat: |
de 31119 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
|
Sus |
|
|
Rg4797
Data înscrierii: 18/Ian/2015 Ultima vizita: 30/Aug/2019 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)
|
Trimis: Mie 18 Mar 2015 14:10:52 Titlul subiectului: |
178039 |
|
RATB incearca sa gaseasca solutii,fiind in pragul falimentului.Nu prea conteaza(opinie personala)cum arata,culoarea,geamurile etc.Este nevoie de planuri pentru viitorul apropiat.Suntem totusi in UE.Conteaza sa faca fata fluxului de calatori(nu bag mana in foc ca face),sa consume mai putin(este vital pentru Regie lucrul acesta)si sa fie de calitate.Traim intr-o societate deloc placuta,iar ideile anterioare ale Regiei,fie bune,fie rele,au ramas la statutul de "TEST".Transportul electric este cel mai dezvoltat in UE,in situatia data cred ca ar fi o solutie si pentru noi(ma refer in general,la tot ce inseamna tramvai,troleu,autobuz)
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Mie 18 Mar 2015 19:47:02 Titlul subiectului: |
178049 |
|
Mie nu mi se pare reusita aceasta idee. Autobuzele sunt foarte scumpe si sunt foarte mici. Ar trebui reparate cele cateva zeci de autobuze Mercedes care pentru mici defectiuni zac prin autobaze. Si de ce nu, ar merge reparate si Rocar de Simon si Daf care se mai gasesc prin autobaze, este mult mai ieftin decat achizitionarea acestor autobuze electrice. Daca tot vrem sa nu mai fie zgomot si poluare ar trebui extinse retelele de tramvaie si troleibuze.
_________________ http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Ultima modificare efectuată COSTACHE MIHAIL la Mie 18 Mar 2015 21:40:38, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Mie 18 Mar 2015 21:31:46 Titlul subiectului: |
178058 |
|
"RATB incearca sa gaseasca solutii,fiind in pragul falimentului."
Nu cred ca exista cineva in conducerea RATB-ului care sa caute solutii. Nu prea vad cum ar salva o gluma de autobuz de 500000 de euro situatia RATB-ului.
Ce sa testezi la un autobuz de 500000 de euro cand tu n-ai bani sa-ti repari autobuzele clasice? Chiar nu le e rusine?
Nu e exclus sa cumpere totusi cateva, daca le iese ceva la afacerea asta.
Nu pot sa remarc din nou a 4-a putere in stat care a contribuit la declinul acestei tari in ultima perioada. Iata un articol scris de o jurnalista fara frontiere, Cristiana Radauta in mizeria traficantului de copii: http://adevarul.ro/news/bucuresti/cum-arata-autobuz-electric-intrat-circulatie-bucuresti-pasagerii-circula-gratuit-1_5506e18a448e03c0fd9c5229/index.html
Spicuim:
Citat: | Noul autobuz electric care a fost pus în circulație ieri poate parcurge, după o încărcare completă a bateriilor, 150 de kilometri, în timp ce autobuzele Mercedes Citaro – cele care circulă acum pe străzile Capitalei – parcurg în jur de 250 de kilometri zilnic. |
1-0 pentru Citaro
Citat: | Noul autobuz electric are o capacitate de 85 de locuri, în timp ce vechile autobuze pot găzdui 101 pasageri. |
2-0 pentru Citaro
Citat: | De asemenea, autobuzul electric care va circula pe străzile Capitalei în următoarele două săptămâni are o lungime de 10,5 metri, în timp ce autobuzele Citaro măsoară 12 metri lungime. |
3-0 pentru Citaro
Citat: | Reprezentanții RATB susțin că prețul unui autobuz Mercedes Citaro se ridică la circa 200.000 de euro, în vreme ce un autobuz electric poate costa aproape 500.000 de euro. |
4-0 pentru Citaro
Citat: | Noul autobuz din București poate circula cu o viteză de 80 de kilometri pe oră, în vreme ce autobuzele Mercedes au limitare de viteză la 50 de kilometri pe oră. |
5-0 pentru Citaro.
Cat de javra poti sa fii incat sa compari viteza maxima a unui autobuz cu viteza la care e limitat alt autobuz (limitare care nici nu cred ca exista).
_________________ http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 18 Mar 2015 21:53:00 Titlul subiectului: |
178059 |
|
Limitarea la autobuzele Mercedes Citaro sigur exista. Este obligatoriu prin lege ca toate autobuzele si autocarele sa fie dotate cu limitatoare, insa nu cred ca limitarea este la 50 de km/h. Majoritatea autobuzelor urbane au limitarea in intervalul 60 - 70 km/h.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 18 Mar 2015 22:24:51 Titlul subiectului: |
178060 |
|
A se vedea si comentariile din link...
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Mar 2015 13:12:10 Titlul subiectului: |
178070 |
|
55 km/ora este limitarea la autobuze si troleibuzele RATB-ului, exceptie facand liniile 780 si 783.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Mar 2015 15:35:10 Titlul subiectului: |
178076 |
|
Limitarea troleibuzelor nu este la 55km/h, cel putin nu la Ikarusuri.Am mers cu un Ikarus care a ajuns pe vitezometru la 70km/h.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2015 00:05:15 Titlul subiectului: |
178089 |
|
Si totusi a fost cineva cu autobuzul electric? Exista pareri?
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Apr 2015 20:44:29 Titlul subiectului: |
178842 |
|
Un nou autobuz electric in teste. De data asta este unul chinezesc. Comunicatul oficial de pe site-ul RATB se gaseste aici.
Citat: | RATB continuă programul de testare a autobuzelor electrice
Primăria Municipiului București și Regia Autonomă de Transport București continuă proiectul de testare a autobuzelor electrice, inițiat în data de 16.03.2015.
Astfel, miercuri, 29.04.2015, ora 13:00, la autobaza Nordului, Strada Căpriorilor nr. 2-4, sector 1, va începe etapa a doua a programului, în care vor intra în teste două autobuze electrice, produse de compania chineză BYD, important producător de autobuze propulsate de motor electric.
Autobuzele vor fi testate timp de două luni, pe linia 381, pe traseul Piața Reșița – Piața Sudului – Piața Unirii – Piața Universității – Piața Romană – Piața Victoriei.
Puse la dispoziție pentru testare de reprezentanții CEFIN TRUCKS, în baza unui acord exclusiv de reprezentare oficială în România a producătorului chinez, autobuzele BYD model K9 sunt 100% electrice și funcționează cu baterii reîncărcabile, bazate pe o tehnologie de ultimă generație. Acestea asigură autobuzelor BYD o autonomie de 250 km cu o singură încărcare în condiții de trafic urban.
În legătură cu acest tip de transport ecologic, domnul Vincențiu Daniel Antonescu, Directorul General al RATB apreciază:
“Specialiștii în domeniu s-au pronunțat deja în privința avantajelor majore aduse de autobuzele electrice ca soluție pentru transportul în comun, în special în marile aglomerări urbane, așa cum este și Bucureștiul.
Prin astfel de programe, autoritățile locale, în primul rând Primăria Municipiului București și Consiliul General al Municipiului București, își manifestă disponibilitatea de a găsi noi soluții pentru îmbunătățirea serviciului de transport public.
De aceea, și noi suntem interesați de aceste proiecte, prin intermediul cărora putem testa cât mai multe tipuri de vehicule, electrice sau clasice, de mai mică sau mai mare capacitate, cu dotări clasice sau moderne, astfel încât, împreună cu toți factorii de decizie și cu specialiștii în domeniu, să putem identifica, în cunoștință de cauză, cea mai bună soluție pentru necesitățile și structura rețelei de transport din București.”
Date relevante despre autobuzul 100% electric BYD, conform producătorului:
Atributele cele mai importante ale autobuzului BYD eBus, care diferențiază acest vehicul de mijloacele de transport în comun clasice, sunt ECOLOGIA și ECONOMIA.
ECOLOGIC – este complet nepoluant: zero emisii de CO2 și noxe și zgomot redus față de un vehicul propulsat de motor clasic (termic). Bateriile sunt 100% reciclabile, fără electrolit toxic și fără metale grele
.ECONOMIC - motorul electric asigură o economie importantă la costurile operaționale – atât la combustibil (energia fiind mult mai ieftină decât comustibilii clasici) cât și la costurile cu mentenanță. Economia totală, calculată pentru utilizarea unui autobuz electric BYD față de un autobuz clasic, pe o durată de viață de 10 ani, este de aproximativ 330.000 euro pentru un singur autobuz. Dupa încă 2 ani de utilizare, economia totală e de aproximativ 580.000 euro pentru un autobuz. Aceasta rezultă însumând toate costurile (preț achiziție, mentenanță, combustibil).
Autobuzul BYD a obținut, la începutul anului 2013, omologarea de tip în Uniunea Europeană (produsul are toate aprobările pentru a fi comercializat în toate statele membre EU fără alte certificări necesare). În România, autobuzul BYD este cunoscut din octombrie 2013, când a debutat primul program de testare în Timișoara, BYD fiind astfel primul producător care a propus un autobuz 100% electric pentru transportul în comun în țară. Până în prezent, BYD a fost testat în 7 mari orașe din România, a parcurs peste 14.000 km, demonstrând că este mai economic decât un autobuz clasic (calculul realizat pe baza datelor puse la dispoziție de operatorii de transport în comun arată că media costurilor cu energia electrică necesară alimentării a fost de 10.30 euro / 100km, față de 45.33 euro / 100km - media costurilor aferente consumului de motorină al unui autobuz clasic). |
Dar, cand voim vedea in teste un nou troleibuz ? Cand vom vedea in teste un nou tramvai ????
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Lun 27 Apr 2015 21:15:18 Titlul subiectului: |
178845 |
|
Nu vom vedea...
Sa zicem mersi ca inca exista URAC-ul, troleibuzele, si ca autobuzele electrice sunt pretentioase (ca si mentenanta) si costisitoare...
Daca nu era URAC, am fi ajuns la fel ca si Constanta, Brasov sau Resita.
Cat despre troleibuze, poate cand vom scapa odata de Dr. Oetker si vine in locul lui unul cu cap, vom vedea si troleibuze...
A se vedea si in ce "hal" a ajuns RATB: de la Citaro testeaza ... chinezarii!
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Apr 2015 09:51:18 Titlul subiectului: |
178864 |
|
Sa vedem cum arata unul din cele doua autobuze electrice. Pozele au fost facute de reporterii de la b.365.ro. Sursa foto aici.
Primele poze sunt cu aspectul exterior al autobuzelor. Uitandu-ne la ultima poza a mesajului ne putem linisti. Viitorul este "asigurat"
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.77 kb |
Vizualizat: |
de 30260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.11 kb |
Vizualizat: |
de 30260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.08 kb |
Vizualizat: |
de 30260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.83 kb |
Vizualizat: |
de 30260 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Apr 2015 09:53:26 Titlul subiectului: |
178865 |
|
Urmatorul set de poze este cu interiorulunuia dintre cele doua autobuze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.64 kb |
Vizualizat: |
de 30259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.48 kb |
Vizualizat: |
de 30259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.32 kb |
Vizualizat: |
de 30259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.39 kb |
Vizualizat: |
de 30259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.04 kb |
Vizualizat: |
de 30259 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Apr 2015 09:54:59 Titlul subiectului: |
178866 |
|
Ultima poza este cu cabina soferului si bordul acestui autobuz, foarte asemanator cu cel al autobuzelor clasice.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.92 kb |
Vizualizat: |
de 30258 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Mai 2015 16:31:14 Titlul subiectului: |
179034 |
|
Vineri dimineata am vazut pe traseu unuk din cele doua autobuze electrice, la Piata Romana (sens spre Universitatii).
A circulat cineva cu aceste autobuze ? Daca da, ce impresie are ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.19 kb |
Vizualizat: |
de 30025 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.22 kb |
Vizualizat: |
de 30023 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
|
Sus |
|
|
|