Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele EP/V3A
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 15:34:31    Titlul subiectului: *Tramvaiele EP/V3A 3700

Eu tin minte ca EP faceau un zgomot infernal la rulare. Si mai tin minte ca iarna faceau ca saniile cu zurgalai. Imi era frica sa srtau langa cutia aia de contacte pe care mai era si un scaun (in spatele vatmanului). Daca te uitai pe sub capac vedeai ditai scanteile.
Eu mergeam la scoala cu ele si de fiecare data la o schimbare mai brusca din manivela, pocneau contactele alea ingrozitor, ba chiar iesea si fum pe acolo. Asta prin 1992-1994. De asemenea la acele Ep-uri usile alea scoteau un zgoot oribil.
Avea echipament de V*A. La Tatre usile sunt silentioase, la EP erau zgomotoase. Si acum mai stiu trenurile pe care le faceau din EP, un vagon motor + doua remorci...
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 23:01:10    Titlul subiectului: 3885

EP-V3A avea si el 3 scaune pe o cutie in spatele cabinei vatmanului.
EP original, in 1992-1994, nu cred ca mai era decat unul la dep.Victoria si se pare ca s'a dus.
EP'ul modernizat nu l-am vazut sa scoata fum si am mers cu ele mult timp. Zgomotul lor era de V3A, pt ca aveau echipamente de V3A in ele. Doar usile erau mai zgomotoase, dar tot cam la fel ca si cele de Tatra.
EP original au disparut si pentru ca din ele s'au modernizat destule (au fost 260-270 sau asa ceva si s'au modernizat 172).
EP'ul original nu am mers cu el niciodata, dar din filme am vazut (auzit) ca faceau zgomot mare, cam ca V5x'urile.
A existat si varianta 2 motor + remorca, dar al 2'lea motor nu mai era "motor" si nici pantograf nu mai avea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 02/Mar/2017
Mesaje: 861
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 20:44:24    Titlul subiectului: 56728

Prima dată tramavaiele festival s-au numit V-951 (Vagon 1951). Primul tramvai de tipul ăsta a circulat pe linia 14 (care a fost și prima linie electrică de tramvai din București) - pe vremea aia 14 întorcea la Electroaparataj și mergea pe Șos. Iancului!!!) pe data de 21 decembrie 1951 (așa zisa zi de naștere a lui I.V. Stalin). S-au fabricat în total 37 de tramvaie numerotate 3001-3037. În cinstea Festivalului Tineretului ținut în 1953 la București vagoanele au rimit denumirea de "Festival". Ultimul "Festival" a fost casat fără nici un pic de milă în 1980.
În 1954, unul dintre tramvaie și documentația au plecat la "Electroputere" Craiova, unde s-a început fabricarea tramvaielor "V-054" (Vagon 1954)". Acest tip de tramvai s-a fabricat până în 1960.
În anii '80 aceste tramvaie au fost modernizate devenind... EP/V3A (vogon fabricat de "Electroputere" modernizat cu elemente de tramvai V3A). Bucureștiul a fost singurul oraș care a modernizat aceste tramvaie (restul orașelor le-au casat). 2 EP/V3A netransformate îm "măgari" plus o remorcă se găseau la Dep. Giulești.

Mi-ar plăcea un EP/V3A low flor (remorca neavând decât boghiuri purtătoare cred că ar putea fi făcută low flor, cel puțin în dreptul ușii din mijloc).
Dacă ar fi V56 pe 41 ar da faliment R.A.T.B.-u' Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 10:28:16    Titlul subiectului: 56762

nokia2010 a scris:
Prima dată tramavaiele festival s-au numit V-951 (Vagon 1951)...
V-951 sau V-51 ? In Monografia RATB apare ca V-51, dar e drept ca n'am avut timp s'o citesc pe toata (era la sediul RATB).
nokia2010 a scris:
În cinstea Festivalului Tineretului ținut în 1953 la București vagoanele au rimit denumirea de "Festival". Ultimul "Festival" a fost casat fără nici un pic de milă în 1980.
Aceeasi sursa plaseaza festivalul la Leipzig, dar nu stiu ce sa spun (au dus tramvaiul pana acolo) ? Asa reiese din monografie.
Spune ca tramvaiul "a fost prezentat la festivalul... de la Leipzig". Poate au dus doar materiale promotionale. Nemtii au preferat Gotha si Tatre.
nokia2010 a scris:
...În 1954, unul dintre tramvaie și documentația au plecat în 1954 la "Electroputere" Craiova, unde s-a început fabricarea tramvaielor "V-054" (Vagon 1954)". Acest tip de tramvai s-a fabricat până în 1960.
3037 a fost trimis la Craiova.
In aceeasi sursa, V54 pare a fi cu 2 osii, deci un fel de V56 mai vechi.
EP original a mai fost unul care se pare ca a fost taiat recent.
Tot la Timisoara, in curtea unui depou RATT era si un EP-V3A + V12-V3A, cu nr 6026 si 6207. Nu stiu daca le restaureaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 5992
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 12:52:03    Titlul subiectului: 0000000000 9491

A fost un tip de tramvai care avea niste gardulete in forma de romb.
Cred ca-i vorba de Ep, fiindca prin '95-'96 cand am venit eu in Bucuresti nu cred ca mai erau alt tip...
Uite, garduletele alea de care vorbesc eu arata cam ca asta din poza, numai ca nu erau folosite ca acum, pe post de usa, ci erau plasate intre cele 2 vagoane care compuneau un cuplu de tramvaie (EP?)



3358+Vxx-KissFM-026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.09 kb
 Vizualizat:  de 27333 ori

3358+Vxx-KissFM-026.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 13:21:07    Titlul subiectului: 9493

Da, s'ar putea ca EP, inclusiv modernizate, sa fi mostenit garduletele de la V5x. Totusi cred ca erau mai putin dense.
EP sunt vagoane modernizate incepand cu 1975. Ele erau oricum mult mai vechi, deci in 2000 aveau destui ani. Inca mai sunt cel putin 20 EP utilitare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 29 Dec 2005 09:55:12    Titlul subiectului: vv 57218

Apropo de salvat mijloace de transport, pe langa tramvaiele luate de McDonalds, exista undeva in titan, in parcul IOR, o terasa numita "La Tramvai". Cu vreo 5-6 ani in urma, aceasta terasa a pornit de la un vagon EP pe care l-au luat fara prea mari eforturi (era perioada cand s-au casat EP-urile). Acest tramvai cred exista si acum, doar ca s-a construit in jurul lui barul si nu se mai observa.
Asa ca nu-i prea greu de obtinut vehicule de la casari daca exista vointa si ceva entuziasm.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 19:21:11    Titlul subiectului: ep 13590

Ep/V3A


La http://tramclub.org/Static/www.railfaneurope.net/pix/ro/trams/Timisoara/sunt Ep-uri din Bucuresti, pensionate in 2000, care au vreo
50 de ani si atatea RK-uri ca-i vopseaua vreo cativa cm grosime pe ele!
Nu au usi de Tatra, ci usile lor originale. Nici nu se auzise de Tatre pe la noi cand au fost facute vagoanele alea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 22:09:02    Titlul subiectului: 13634

Acestea au fost modernizate în anii '80. Ep normale arătau altfel. Acum mai găsești câteva utilitare:

De pe site-ul lui Ștefan (stfp): http://ratb.stfp.net/?ttx=Xt
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
jad



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 17/Mar/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 1 (Ion Mihalache)

MesajTrimis: Vin 24 Mar 2006 14:39:10    Titlul subiectului: 59258

ITB V5* oricum erau mai joase decat V3A si EP-V3A si aveau scari pentru oameni normali, nu pentru uriasi ca tot ce e cu V3A. Mad Oricum, copil fiind, nu-mi amintesc sa fi fost o problema sa ma urc in tramvai chiar direct din carosabil.
In schimb in primele EP-V3A de la Buc. Noi (6074-6080) prin 1980 (la 13 ani) mi-a fost extrem de greu sa ma urc in ele pe linie CF situata peste inaltimea carosabilului din statie (prin Buc. Noi) si mi s-au rupt blugii in fund Crying or Very sad Stiu ca la RC s-a corectat problema si s-au reproiectat scarile, dar oricum tot inalte si incomode au ramas.
Nici EP-ul original nu era asa prost conceput ca EP-V3A, dar tin minte ca parca era un pic mai inalt ca V5*.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2017
Mesaje: 137
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Apr 2006 14:42:20    Titlul subiectului: 60107

EP/V3A aveau la inceput scarile foarte inalte si nu putea lumea sa se suie.
Primul model cu scarile coborate a fost 6087 cu vagon 6287 de la Buc.Noi venit in 1984-1985, dupa care 6088, 6089...au fost iar inalte
Productia de serie cu scari joase a inceput parca la 6094/6294.
Dupa un timp au fost coborate scarile si la vagoanele celelalte si de aceea apareau aceste table deasupra usilor.

O chestie care imi placea mult, cine isi mai aduce aminte ca primele V3A aveau pe bara din spate un far galben mic, la fel si EP/V3A pana la nr. 6063, dupa care orificiul din bara era astupat cu o tablita ovala pana cand barele au inceput sa nu mai fie gaurite (de pe la 6068 incolo )
Stiu ca in 1984 m-a sunat mama, "vezi ca au aparut tramvaie noi pe linia lui 6", venisera 6063 si 6064, erau superbe cu beculete la bord cu defranare automata, miroseau a vopsea, aveau clopot pe frana cu patina, chestii pe care azi nu le mai vezi...

_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 07 Mai 2006 01:04:56    Titlul subiectului: 60310

Cu asta, Nokia2010 m-a lăsat fără cuvinte! În lipsa unui scanner profesional, am fotografiat fotografia...
Este un interior de Ep!

Poza e făcută în Dep. Giulești!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Mai 2006 12:59:53    Titlul subiectului: 60321

EP/V3A, iar remorca pare V12-V3A dupa cat de rotunjita e in fata. Este cumva tramvaiul ajuns la Timisoara?
S'a mai incercat pe alte linii cu EP+2 remorci sau EP+EP+remorca. Daca s'a renuntat, inseamna ca au fost motive.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 5992
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 12:35:28    Titlul subiectului: 23213

Iata alte cateva imagini inedite cu un tramvai Electroputere, modificat, ce-i drept, insa pastrand unele componente initiale...
Am si un detaliu cu acele scaune care ma intrigau pe mine, avand acele suporturi pentru picioare.
De asemenea iata si o fereastra, nu mai stiu, asa erau ele original? Rolling Eyes



INTERVENTII-0368.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.1 kb
 Vizualizat:  de 27172 ori

INTERVENTII-0368.jpg



INTERVENTII-0370.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.6 kb
 Vizualizat:  de 27172 ori

INTERVENTII-0370.jpg



INTERVENTII-0372.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.03 kb
 Vizualizat:  de 27172 ori

INTERVENTII-0372.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 5992
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 12:37:42    Titlul subiectului: 23214

Acum iata o lampa de iluminat, asa cum aveau si vagoanele de tren, la un moment dat. Oare lampa asta e originala, asa aveau toate Ep-urile?
Urmeaza bordul si apoi un detaliu cu lateralul-fata, cu usa compusa din 3 segmente.



INTERVENTII-0374.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.12 kb
 Vizualizat:  de 27170 ori

INTERVENTII-0374.jpg



INTERVENTII-0376.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.57 kb
 Vizualizat:  de 27170 ori

INTERVENTII-0376.jpg



INTERVENTII-0377.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.21 kb
 Vizualizat:  de 27170 ori

INTERVENTII-0377.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 5992
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 12:39:14    Titlul subiectului: 23215

Acum un detaliu cu tampoanele de cauciuc frontale si cu scara, dupa cum vedeti, era ultra-low-floor, urcarea facandu-se pe cordelina iar coborarrea in rapel, tot pe cordelina. Eventual cu parapanta. Laughing


INTERVENTII-0402.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.33 kb
 Vizualizat:  de 27166 ori

INTERVENTII-0402.jpg



INTERVENTII-0403.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.82 kb
 Vizualizat:  de 27166 ori

INTERVENTII-0403.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 21:14:27    Titlul subiectului: 000000 23251

Așa a fost întotdeauna lămpile la Ep/V3A... cu tot cu incripția ,,750V"... Că veni vorba, așa arătau pe vremuri (1993) lămpile și pe V3A nemodernizate.
Nu am văzut niciodată neoane mergând pe Ep/V3A. Decât câte 2 beculețe în fiecare corp de iluminat... care uneori nu se aprindeau deloc. La fel era pe atunci situația becurilor și la Tatre, numai că la ele filau (cum filează și azi) în prostie, de aceea nu e recomandat pe întuneric să mergi cu Tatra (mai puțin 3370 și 3375 care au neon și 3359 și 3402 care au un motor auxiliar(?) pt. lumini).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 02/Mar/2017
Mesaje: 861
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Mai 2006 09:16:58    Titlul subiectului: 23260

Scrie 750 V pt. că acele neoane (becuri florescente) erau ÎNSERIATE!
Deci si prin urmare, la EP/V3A au functionat vreodata neoanele sau nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Mai 2006 12:12:52    Titlul subiectului: 23274

nokia2010 a scris:
Scrie 750 V pt. că acele neoane (becuri florescente) erau ÎNSERIATE!
Asta ar fi atunci explicatia pentru care n'am vazut niciodata neoane functionand in EP'uri... Daca nu merge unul, nu mai merg nici celelalte Twisted Evil
N-o fi tensiunea mare, dar se fura lampa mai cu teama Twisted Evil
Imi amintesc ca la EP/V3A, usile se deschideau astfel (conform inscriptiei de pe butoane). Nu mai retin daca ordinea butoanelor descrisa mai jos e de la stanga la dreapta sau de la dreapta la stanga. Totusi, as crede ca usa 1 se deschidea de la butonul din dreapta.
1. Usa 1 (vag. 1)
2. Usi 2-3 (vag. 1)
3. Usa 4 (vag. 2)
4. Usi 5-6 (vag. 2)
Am vazut tramvaie cu doua remorci in care usile de la vagonul 2 se deschideau de la butonul 3 si cele de la vagonul 3 de la butonul 4, in timp ce usile de la primul vagon se deschideau la fel ca mai sus.
In afara de cutia de deasupra usilor, care continea motorul care actiona usa, mai exista in dreapta (stanga, pentru ultima usa), o cutie mai mica, in care se afla un dispozitiv cu 2 butoane. De obicei, aceasta cutie era deschisa, desi trebuia sa fie incuiata. De la unul din butoane se putea comanda deschiderea usii. Totusi, odata, usa a refuzat sa se deschida, desi incerca sa se deschida, era oprita de ceva. Fie nu apasam butonul care trebuie, fie era vorba de o defectiune. Se pare ca de la unul din acele butoane se putea bloca usa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2017
Mesaje: 137
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Mai 2006 22:33:52    Titlul subiectului: 23310

Lampile alea sunt originale, iti cadea capacul in cap cand se desprindea, cineva a inventat un surub cu cleme si cu arc pentru a le tine (initial aveau alt mecanism), geamurile nu se mai inchideau...
Bordul din poza e original, dar e distrus, semana cu cel de V3A, dar era mai mic, sus 3 becuri de frana - 1, 2, 3 si unul verde temporizare frane, asa avea 6064), jos alte 4 becuri - viraj, usa deschisa, mers inapoi, faruri.
In poza se vede deasupra usii tabla de care va vorbeam ca a fost pusa cand au coborat treptele, la cele pana in 6095.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 22 Mai 2006 10:45:03    Titlul subiectului: 23356

Corpurile de iluminat cu tuburi fluorescente (neoane) functioneaza alimentate in alternativ. Tramvaiul e alimentat cu 750V continuu. Pentru trecerea de la continuu la alternativ e nevoie de un convertizor electric numit invertor. Solutiile practicate sunt:
- Un singur convertor 750 Vcc-220Vca si corpuri de iluminat normale, cu drosser samd;
- Convertoare individuale 24Vcc-230Vca (balasturi electronice).
Inainte erau mai multe becuri inseriate si alimentate de la reteaua de 750Vcc. Din motive de protectie a oamenilor s-a renuntat la aceasta solutie simpla dar periculoasa.
Din 1993 se monteaza balasturi electronice pentru neoane, de tip CALF. Avantajul este ca nu se mai intrerupe iluminatul interior cu neoane la intreruperea alimentarii de la linia de contact.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
liv
Vizitator






MesajTrimis: Lun 22 Mai 2006 13:52:13    Titlul subiectului: 23361

EP/V3A aveau iluminat fluorescent acum foarte mult timp. Circulam des pe linia 24 cand mergea pe la stadionul 23 August si erau aceste vagoane.
Aveau aceleasi corpuri de neon produse la ELBA ca si la vagoanele de tren. Din pacate epoca de aur a distrus tot si au fost inlocuite cu niste becuri amarate.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2006 14:32:11    Titlul subiectului: 62611

Iată ce mai ascunde URAC-ul:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2006 15:21:01    Titlul subiectului: 62614

Este vorba despre 6077, l-am vazut cand era tractat de S02...insa mergea spre Faur cand l-am zarit
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2006 16:00:38    Titlul subiectului: 62621

2 EP V3A in descompunere sunt la... Timișoara, în Dep. Dacia.
Foto: Cosmin4tm, poze preluate de pe http://ratt.stfp.net .
Vagon motor #6026:

Remorca #6207:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community