Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele EP/V3A
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 20:53:54    Titlul subiectului: 109943

Poze care merg la casa inimii,care pur si simplu te ung pe suflet ce vremuri ce anii ce tramvaie EP/V3A!!!!!Asa este pe linia 16 circulau vagone dintre cele mai bune de la Victoria si dupa cum se vede in poze doar cuplul #6099-6299 arata mai rau.Inca imi mai amintesc ce viteze prindeau unele vagoane pe acolo pe Petricani...Amintirii de demult care iti trezesc vremurile de demult apuse!Multumim pentru poze!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Dec/2015
Mesaje: 343
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 12:14:07    Titlul subiectului: 109952

Si eu tanjesc dupa acele vremuri apuse! Toata ziua faceam curse cu manipulantii si ajungeam acasa la ora 24. Imi pare rau ca nu m-am gandit sa fac mai multe poze.Acum regret acest fapt! In ceea ce il priveste pe 6099-6299, era in ultimul timp vagon de rezerva, si in fiecare zi conduceau alti manipulanti pe el, si acestia nu se ingrijeau de vagon, si din acest motiv a ajuns atat de obosit!
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Iun/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 08:33:02    Titlul subiectului: 127259

Cateva fotografii cu EP/V3A facute in 1999 de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ):


bucharest (5).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  307.22 kb
 Vizualizat:  de 15690 ori

bucharest (5).jpg



bucharest (6).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.17 kb
 Vizualizat:  de 15690 ori

bucharest (6).jpg



bucharest (11).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.47 kb
 Vizualizat:  de 15690 ori

bucharest (11).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 06 Iun 2010 22:09:49    Titlul subiectului: 128025

Sper ca nu supar pe nimeni, dar vreau sa remarc ca aceste tramvaie aratau destul de ponosit si șifonat, mai ales cele vopsite in galbenul acela. Si nici pe dinauntru nu aratau prea grozav (unele) din ce imi amintesc.
Care ar fi o explicatie pentru asta? Si ma gandesc ca suntem in 1995-1999. Erau vechi? Erau prost reparate? Erau construite ieftin? nu erau prea multi bani alocati catre RATB atunci?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 26/Iun/2017
Mesaje: 597
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Iun 2010 23:38:36    Titlul subiectului: 128035

Pai la ora aia cred ca nu erau alocati "prea multi" bani pentru nimic... cu atat mai putin transportul in comun din Bucuresti. Oricum, trebuie sa recunosc ca aceste tramvaie erau preferatele mele si chiar imi pare rau ca nu mai circula!
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
costica.4607



Data înscrierii: 08/Ian/2010
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 01:23:09    Titlul subiectului: 128993

#6001 se afla la URAC pentru reconditionare si va ajunge la Depoul Dudesti pentru a fi pastrat pentru muzeu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 20/Mar/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2017
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Dec 2010 18:34:25    Titlul subiectului: 137481

Ce s-a intamplat cu cele doua piese din Depoul "Dacia" din Timisoara?

S-a dorit ceva, asta e cert din mai multe motive, fiti atenti la urmatoarele argumente:

1. Prin 2002 #6207 avea rotite de carucior, genul de boghiuri folosite la transportul caroseriei intregi prin depou. Si, #6026 avea boghiurile clasice. (POZA-1)
2. Prin 2006 cele doua au fost scoase de pe sine si s-a umblat la boghiurile lor, #6026 stand o vreme schiop. (POZA-2)
3. In 2007 cele doua epave au fost mutate pe o sina fantoma pline de alti frati de soarta si cateva boghiuri. Se observa ca lui #6026 i s-au inlocuit boghiurile clasice cu unele diferite, cel mai probabil de la niste tramvaie casate din Timisoara, un boghiu avea rotile vopsite de curand. Deasemenea mai vedem ca in fatza raposatului #6026 se afla cel mai probabil unul dintre fostele sale boghiuri. (POZA-3)
4. In 2009 gasim doar remorca #6207 cu boghiurile noi ce i-au apartinut raposatului, cele pe care le purta acesta in 2007. (POZA-4)

Cine se baga la o investigatie? Nu vi se par cam multe actiuni pentru niste epave? Boghiuri schimbate de doua ori? Nu vi se pare cam mult pentru starea in care se prezinta?

Stie cineva scopul exact pentru care #6026 si #6207 au fost trimise la Timisoara? Si cam cand s-a intamplat asta, prin 199x? (cert este ca s-a intamplat inainte de 2002, cand era deja intr-o stare precara) Oare pentru viitorul muzeu care era proiectat de pe atunci, Take-Ionescu? :Smile

Pozele urmatoare nu imi apartin, ci au fost preluate de pe acest forum.



poza1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.99 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

poza1.jpg



poza2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  501.09 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

poza2.jpg



poza3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  416.06 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

poza3.jpg



poza4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  415.65 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

poza4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Dec 2010 22:49:47    Titlul subiectului: 137516

Vagonul motor a devenit un fel de EP downgradat, iar remorca V12/V3A rugineste mai departe. Noroc cu jandarmeria, altfel era ultima remorca de acest tip existenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 07/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Dec 2010 21:34:52    Titlul subiectului: 137965

ByOnu a scris:
Stie cineva scopul exact pentru care #6026 si #6207 au fost trimise la Timisoara? Si cam cand s-a intamplat asta, prin 199x? (cert este ca s-a intamplat inainte de 2002, cand era deja intr-o stare precara)
In 1999 s-au vandut vagoanele EP la Timisoara, care le-a cumparat pentru restaurare. EP'ul original rezultat din restaurarea vagonului motor (cat de original e, mi se pare cam discutabil, in special la aspect) a fost finalizat.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 20/Mar/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2017
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Dec 2010 21:46:11    Titlul subiectului: 137967

Dominatrix a scris:
...EP'ul original rezultat din restaurarea vagonului motor (cat de original e, mi se pare cam discutabil, in special la aspect) a fost finalizat...
Este exponatul #229 din cate vad. Am trecut de cateva ori pe langa el cautand poze cu #6026 restaurat! Laughing FOARTE pacat ca nu i-au pastrat numarul de la RATB, 229 cred ca-i ales de ei.

Cert este insa ca ceva nu a mers chiar asa cum s-a dorit, ca altfel n-ar mai fi ajuns niste epave lasate in ploaie opt ani de zile. Restaurarea a avut loc prin 2008 daca nu ma insel.

Banuiesc ca au avut in vedere si restaurarea remorcii, ca altfel n-ar mai fi cumparat-o. Dar asta sigur nu o sa se mai intample, sa-i multumim Domnului ca macar vagonul motor a avut o sansa. Rolling Eyes

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Ian 2011 17:17:20    Titlul subiectului: 138351

Restaurarea remorcii le-a depasit posibilitatile tehnice si financiare. Si cu 229 au cam deraiat dela EP'ul original, dar cel putin au facut tot posibilul.
Numarul 229 este al unui EP original de acolo. 6026 nu era nici macar numar de EP original din Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 26/Dec/2014
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 23:03:47    Titlul subiectului: 139895

Am găsit această imagine pe un forum olandez dedicat mijloacelor de transport în comun. Am rugămintea să încercați să localizați această fotografie realizată în anul 1984.


foto5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.79 kb
 Vizualizat:  de 13598 ori

foto5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 23:15:19    Titlul subiectului: 139896

Cumva pe strazile de la Vasile Parvan.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Iun/2017
Mesaje: 1780
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Feb 2011 00:19:03    Titlul subiectului: 139899

Strada este General Budisteanu, tramvaiul este nr 6, a intors la Theodor Aman (Nuferilor) si acum se indreapta spre Calea Grivitei pentru a ajunge la Gara.


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.4 kb
 Vizualizat:  de 13577 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.44 kb
 Vizualizat:  de 13577 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.36 kb
 Vizualizat:  de 13577 ori

3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2012 20:28:16    Titlul subiectului: 152484

Ah!... dulci amintiri... Astfel de site-uri sunt o mina de aur pentru pasionatii de tramvaiele vechi care si-au facut datoria ducand mii si mii de calatori la destinatie:
http://www.shugotram.jp/trampage/tpagero/tpagrobc1.html

Apropo, stie cineva cum merg lucrarile de restaurare a lui 6001 + 6270 + 6334?



ckro_122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.6 kb
 Vizualizat:  de 11816 ori

ckro_122.jpg



ckro_123.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.53 kb
 Vizualizat:  de 11816 ori

ckro_123.jpg



ckro_932.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.96 kb
 Vizualizat:  de 11816 ori

ckro_932.jpg



ckro_944.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.12 kb
 Vizualizat:  de 11816 ori

ckro_944.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Iun/2017
Mesaje: 1022
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 24 Mar 2013 19:02:14    Titlul subiectului: 163610

Am mai gasit 2 poze de a lui Andre Knoerr. Le postez tot aici. Prima din URAC in 1991 cea de a 2 a tot din URAC insa 5 ani mai tarziu (96)


urac 91.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  522.58 kb
 Vizualizat:  de 10342 ori

urac 91.jpg



Urac 96.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  513.06 kb
 Vizualizat:  de 10342 ori

Urac 96.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Iun/2017
Mesaje: 863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Mar 2013 19:05:13    Titlul subiectului: 163611

Mi se pare mie sau văd un boghiu original de "E.P."?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Doban4



Data înscrierii: 04/Aug/2014
Ultima vizita: 26/Iun/2017
Mesaje: 35
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 26 Sep 2014 15:28:43    Titlul subiectului: 174859

Da ai dreptate.
_________________
Lumea se mai schimba dar nu si transportul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2014 08:57:17    Titlul subiectului: 175102

Tramvaie EP/V3A.
Sursa: http://www.beyondtheforest.com/Romania/CFR7.html
Imi poate spune cineva in ce depou se afla?



TRAMrev031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.11 kb
 Vizualizat:  de 7733 ori

TRAMrev031.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 26/Iun/2017
Mesaje: 597
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2014 00:07:25    Titlul subiectului: 175129

Pai nu e Giulesti?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2014 06:13:58    Titlul subiectului: 175132

Judecand dupa canalele acelea, as fi putut spune Alexandria sau Victoria, dar nu voiam sa gresesc.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Iun/2017
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2014 07:59:09    Titlul subiectului: 175133

Este depoul Victoria
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 12 Noi 2014 08:46:07    Titlul subiectului: 175550

Am gasit pe net cateva poze din 2012, infatisand EP-ul in curs de restaurare.
Nu inteleg absolut deloc motivul pentru care acest vagon are ... faruri rotunde!!
Strica tot aspectul, si niciodata nu au existat asa ceva pe EP/V3A...
Acoperis gri au avut numai dupa revopsirea in schema RATB. Arata mai bine cu acoperis bej.
Desi sunt fericit ca tramvaiul acesta a fost restaurat (sau inca este in URAC?), anumite detalii meritau o atentie mai mare. E pacat de munca.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2017
Mesaje: 1062
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2014 17:08:28    Titlul subiectului: 175721

Am atras atentia mai demult ca vagonul V56 restaurat are "lampi luate din Obor", desi cred ca lampile interioare nu erau greu de (re)facut de URAC.
Asa ca nu vad de ce la vagonul EP/V3A nu ar devia de la proiect, invocand diverse motive, desi acelasi tip de faruri se foloseste si in prezent la vagoanele V3A-93.
In afara de schema de culoare, o deviatie de la aspectul initial sunt si decupajele mari la boghiuri, aparute in anul 1991.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2014 20:20:06    Titlul subiectului: 175724

Mda...
Mereu uit unde traiesc...
Chiar sunt curios sa vad ce scuze mai prezinta...
Daca nu au fost in stare sa gaseasca doua faruri de camion Roman, sau sa se uite la celelalte utilitare, imi dau seama de superficialitatea lucrarii.
Ar mai fi o varianta: Doar locasul farului sa fie rotund, iar farul propiu zis sa fie dreptunghiular... Confused Rolling Eyes
Probabil ca decupajele au fost pastrate pentru facilitate interventiilor la boghiuri in cazul unor probleme, desi asa ceva nu s-ar justifica pentru un tramvai care circula de maxim 10 ori pe an.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community