Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Noua "licitatie" atribuire trasee ''secundare''
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2015 17:42:49    Titlul subiectului: Noua "licitatie" atribuire trasee ''secundare'' 178078

Pe site-ul Primariei/Consiliului Local Buzau a fost publicat "Anunț public, Hotărâre, Expunere de motive, Raport privind aprobarea documentației de atribuire a contractului de de pe raza Municipiului Buzău"

Ce inseaamna trasee "secundare"? Traseele "secundare" au voie sa dubleze pana la 100% traseele "principale"?
Care e limita maxima pana la care se pot suprapune 2 trasee?
Sau se vor face niste trasee diferite doar formal, pe care maxi-taxi-stii sa le respecte doar pe portiunea convenabila, dupa care sa intoarca in mijlocul drumului si sa revina pe sensul celalalt, in fata autobuzului pe care il capuseaza?

De mentionat, ca amuzament, ca fisierul *.pdf existent pe site si pe care l-am salvat si atasat, are denumirea "proiectHCL_Licitatie_maxi_taxi.pdf"... Laughing Laughing Laughing

Saracii, denumirea fisierului spune totul, nu este neaparat o treaba legata de "delegarea gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate pe traseele secundare", cat un ... "proiectHCL_Licitatie_maxi_taxi", adica gura ... omului spune adevarul... Laughing Nu cred ca e o "dedicatie" pentru sistemul maxi-taxi, nu-i asa?



proiectHCL_Licitatie_maxi_taxi.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  proiectHCL_Licitatie_maxi_taxi.pdf
 Mărime fișier:  1.29 MB
 Descărcat:  de 222 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2015 12:19:23    Titlul subiectului: 178212

Vorbeste serios sau e o intoxicare?!?

http://www.campusbuzau.ro/fanica-birla-declaratie-bomba-actualele-maxi-taxi-vor-disparea-din-luna-mai/

"FĂNICĂ BÎRLĂ, DECLARAȚIE BOMBĂ: “ACTUALELE MAXI-TAXI VOR DISPĂREA DIN LUNA MAI”

Declarație bombă, dată miercuri seară, în direct la CampusTV, de viceprimarul Fănică Bîrlă.

"Aceste maxi-taxi, așa cum le spuneți dvs., nu vor mai circula în municipiul Buzău, cu începere din luna mai! Motivul e unul simplu, nu vor mai fi autorizate. Nu se mai încadrează în actualele norme privitoare la obligativitatea rampei pentru persoanele cu handicap și la cele de mediu și de confort. Locul lor va fi luat de autobuze mai mici, care dispun de facilitățile menționate. Dacă doriți, vă invit mâine, să vedeți un astfel de autobuz“ a precizat viceprimarul.

maxi taxiVestea că buzoienii vor circula cu mijloace de transport moderne și civilizate e doar pe jumătate bună.

Numărul mini-autobuzelor vor fi în jur de 50, adică jumătate din cel al vehiculelor tip maxi-taxi.

În consecință, călătorii care obișnuiau să folosească maxi-taxi vor trebui să aștepte un timp aproape dublu în stații până la venirea următorului microbuz.

Noile mini-autobuze vor fi văzute în oraș în luna mai, după ce la sfârșitul lui aprilie Primăria Buzău va organiza licitația de atribuiere a traseelor pentru operatorii privați interesați și care vor fi obținut în prealabil autorizații pentru noile vehicule de transport în comun."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2015 09:17:19    Titlul subiectului: 178219

http://www.campusbuzau.ro/noul-maxi-taxi-de-buzau-doar-acest-tip-de-vehicul-va-mai-circula-prin-municipiu/

"NOUL MAXI-TAXI DE BUZĂU. DOAR ACEST TIP DE VEHICUL VA MAI CIRCULA PRIN MUNICIPIU

Cam așa vor arăta maxi-taxiurile care vor asigura transportul local începând cu luna mai.

Ele vor trebui să asigure condiții civilizate pentru călători, să fie dotate cu instalații de climatizare, cu centuri la fiecare scaun și cu o rampă pentru accesul persoanelor în cărucior. De asemenea, în interiorul mijlocului de transport trebuie amenajată o zonă pentru căruciorul handicap dotată cu sistem de ancorare și cu centură de siguranță.

Operatorii de transport care se vor prezenta la licitație cu autovehicule care nu dispun de minimul de dotări solicitat, vor fi respinși.

Din luna mai, doar 50 de maxi-taxi vor deservi transportul în comun din oraș și numai dacă vor îndeplini condițiile cerute de lege."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 405
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2015 15:18:21    Titlul subiectului: 178222

Din imagini reies ca sunt microbuze, nu midibuze cum au anuntat inainte.
Astia nu stiu sa faca diferenta?

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 28 Apr 2015 09:00:56    Titlul subiectului: 178847

http://www.campusbuzau.ro/se-apropie-licitatia-pentru-maxi-taxi/#comment-20858

"SE APROPIE LICITAȚIA PENTRU MAXI TAXI
JOI, SE VOTEAZĂ CAIETUL DE SARCINI.

În caietul de sarcini vor fi incluse noi reglementări, care îi vor obliga pe transportatori să asigure condiții optime pentru confortul și siguranța buzoienilor care călătoresc cu maxi-taxi.

După licitații, numărul de autovehicule va scădea de la 110, câte circulă în prezent, la aproape 60.

Este o veste bună că se va putea circula în condiții mult mai bune, la același preț.

Rămâne totuși de văzut, dacă după aprobarea caietului de sarcini, acesta va fi cumpărat de vreun transportator care să nu fie din Buzău."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2015 19:22:22    Titlul subiectului: 179185

Este posibil ca "licitatia" sa fie anulata, in opinia mea:

http://www.campusbuzau.ro/un-cititor-constesta-criteriul-vechimii-pe-traseu-in-cadrul-licitatiei-de-atribuire-a-traseelor-de-maxi-taxi/

"UN CITITOR CONSTESTĂ CRITERIUL VECHIMII PE TRASEU ÎN CADRUL LICITAȚIEI DE ATRIBUIRE A TRASEELOR DE MAXI TAXI

Iată e-mailul primit la redacție din partea domnului Cătălin Ghiță:

„In cadrul „Documentatiei de atribuire a contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate pe traseele secundare de pe raza Municipiului Buzau”, criteriile de selectie prevazute sunt:1. Tariful unei calatorii
2. Redeventa
3. VECHIMEA in transportul public local de persoane prin curse regulate PE TRASEUL LICITAT
4. Valoarea investitiilor propuse
5. Protectia mediului – norme de poluare
maxi taxiIn opinia mea, criteriul „Vechimea [...] pe traseul licitat” este DISCRIMINATORIU pentru ca el creaza un avantaj unui operator fata de altul/altii fara ca operatorul dezavantajat sa poata “egala”, ca n-are cum sa “produca” vechime.

La criteriile legate de Tariful unei calatorii, de Redeventa, de Valoare a investitiilor propuse sau Protectia mediului – norme de poluare, potentialii ofertanti au sanse egale, adica oricare operator are sansa sa ofere un tarif mai mic, sa ofere o redeventa mai mare, sa faca investitii mai mari sau sa aduca vehicule cu norme de poluare mai bune, deci pot concura de la egal la egal. La “vechime” NU.

La “vechimea pe traseu” Primaria/Consiliul Local Buzau creaza un avantaj major si aproape decisiv ACTUALILOR operatori pe care eu il consider DISCRIMINATORIU.

De ce? Pai foarte simplu: in conditii egale sau apropiate, adica vin mai multi operatori cu tarif, redeventa, valoare investitii si norme poluare IDENTICE etc etc, va castiga DETASAT cel mai “VECHI” pe traseu, din cauza acestui criteriu DISCRIMINATORIU, care, pe deasupra, mai are si o pondere de 25%!. Adica cine? Pai cei “vechi”, a caror activitatea dezastruoasa si plina de ilegalitati – cu rare execeptii – o stie si o vede oricine pe trasee, dar a fost si este tolerata in mod cel putin dubios de catre „alesi”. De ce ar fi „preferati” tot ei prin introducerea acestui criteriu DISCRIMINATORIU si cu PONDERE DE 25%, practic descurajatoare pentru orice alt potential ofertant?

Mie, ca simplu calator, putin imi pasa ca ma cara un operator “vechi” sau unul nou, imi pasa de conditiile oferite.“Alesii”, la fel, de ce ar prefera un operator vechi? Se creaza suspiciunea ca se incearca „protejarea” actualilor operatori!

Mentinerea acestui criteriu poate conduce la anularea asa-zisei „licitatii” si am cerut eliminarea acestui criteriu. Daca chiar le pasa de buzoieni, sa puna criterii legate de confort precum dotarea cu aer conditionat (daca are->punctaj mai mare), legate de capacitatea vehiculelor (capacitate mai mare->punctaj mai mare) etc etc dar nu criterii de vechime care nu fac decat sa alimenteze suspiciunile care oricum planeaza asupra celor care au gestionat transportul local, tolerand grave ilegalitati.

2. De asemenea, am solicitat “tovarasului” primar (si rog si presa sa ceara explicatii) sa-mi comunice daca un traseu „secundar” poate fi IDENTIC cu un traseu „PRINCIPAL”. Asa-zisul traseu 2M este IDENTIC cu traseul 2 de autobuz. I-am mai cerut sa explicei care este motivul pentru care se permite CLONAREA/CAPUSAREA/PIRATAREA traseelor Transbus de catre operatori privati…

3. Am solicitat respectarea obligatiei legale privind afisarea in statii a orarelor concrete de trecere prin statii ale acestor maxi-taxi-uri pentru ca RESPECTAREA orarelor sa poata fi VERIFICATA, nu ca acum, cand pe site-ul Primariei sunt trecute niste orare care n-au nicio legatura cu realitatea din statii.

(va rog sa consultati orarele de pe site-ul Primarie si apoi sa verificati in statiile de plecare). Deci ori operatorii nu respecta orarele, ori pe site-ul Primariei sunt difuzate informatii FALSE!

De asemenea, am cerut introducerea in modelul de contract a unei prevederi prin care contractul sa poata fi reziliat daca un operator de transport este depistat de 5 ori ca nu respecta orarul, asta pentru a preveni piratarea actuala la care este supus Transbus-ul, cand, in ciuda orarelor „oficiale”, soferii de maxi-taxi isi „ajusteaza” orarul dupa cel al autobuzelor, circuland permanent in fata lor pentru a „fura” calatorii din statii. Daca totul e legal si nu sunt alte interese, nu au de ce sa se „jeneze” sa introduca o astfel de prevedere care poate curata transportul local buzoian de piratii deghizati in transportatori privati „onesti”!"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2015 21:57:15    Titlul subiectului: 179191

Legea 92 din anul 2007 are o chichiță extrem de discretă care permite utilizarea microbuzelor pe traseele regulate. Este vorba de o virgulă urmată de cuvântul "respectiv":

Citat:
se efectuează de către operatorul de transport rutier sau transportatorul autorizat cu mijloace de transport în comun, respectiv cu autobuze, troleibuze, tramvaie sau metrou, deținute în proprietate sau în baza unui contract de leasing, înmatriculate sau înregistrate, după caz, în județul sau localitatea respectivă. În condițiile prezentei legi, transportul realizat cu troleibuze, tramvaie sau metrou se realizează de către transportatorii autorizați

Detalii: http://legeaz.net/legea-92-2007-actualizata-transportului-public/art-4-serviciul-de-transport-public-local-de-persoane-prin-curse-regulate-serviciile-de-transport-public-local-de-persoane


Dacă, în locul virgulei urmată de "respectiv" ar fi două puncte, s-ar pune capăt microbuzelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2015 08:29:54    Titlul subiectului: 179193

Glumesti, cred...
Ce treaba au "respectiv" sau virgula?!?

Singura problema este "doar" modul prostesc, cretin de-a dreptul, in care este definit autobuzul, adica

"autobuz - autovehicul cu cel puțin 4 roți și o viteză maximă constructivă mai mare de 25 km/h, conceput și construit pentru transportul de persoane pe scaune și în picioare, care are mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto"

Evident, prin cretinatatea asta de definitie se pot "strecura" si cotinetele maxi-taxi, ca vorba aia 4 roti au, viteza mai mare de 25 km/h au, au mai mult de 9 locuri pe scaune. DAR locul unde legea este interpretabila si este INCALCATA de foarte multe ori, in opinia mea, este la "conceput și construit pentru transportul de persoane" intrucat multe cotete d-astea ambulante se spune ca sunt "simple" dube de marfa modificate.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2015 13:35:32    Titlul subiectului: 179195

Citat:
Glumesti, cred...
Ce treaba au "respectiv" sau virgula?!?
Nu glumesc deloc și îți spun ce treabă au virgula și cuvântul "respectiv". Să luăm o parte din textul legii așa cum apare ea:
Citat:
cu mijloace de transport în comun, respectiv cu autobuze, troleibuze, tramvaie sau metrou, deținute în proprietate sau în baza unui contract de leasing
iar acum o reformulare care îmi aparține:
Citat:
cu mijloace de transport în comun: autobuze, troleibuze, tramvaie sau metrou, deținute în proprietate sau în baza unui contract de leasing
În primul caz, sintagma "mijloace de transport în comun" este parte a enumerării, nu termenul generic urmat de o enumerare care să îl detalieze. Astfel. microbuzele sunt considerate...mijloace de transport în comun.

În al doilea caz, sintagma "mijloace de transport în comun" constituie termenul generic care urmează să fie detaliat prin enumerarea de după. Din punctul meu de vedere, asta e varianta care ar trebui să fie cea oficială!! Nu lasă loc de echivoc.

Aici pare a fi chichița legislativă. Legea 102 / 2006 - cea care, printre altele, definește autobuzul așa cu mai spus - e abrogată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2015 15:49:18    Titlul subiectului: 179196

Chiar daca Legea 102/2006 e abrogata, termenul de autobuz e definit IDENTIC in O.G. 27/2011 privind transporturile rutiere (publicată în Monitorul Oficial nr. 625 din 2 septembrie 2011).

Microbuzele/maxi-taxi sunt admise - fortand legea - in transportul public pentru ca ele corespund definitiei aleia stupide data autobuzului. In mintea lor, microbuz=autobuz.
Asadar ori in forma initiala, ori in cea propusa de tine, microbuzele sunt admise fiindca sunt asimilate autobuzelor, nicidecum ceea ce crezi tu.

De altfel aici este, cred eu, ilegalitatea, aceste microbuze NU AU SUNT PROIECTATE SI CONSTRUITE pentru a fi utilizate ca mijloace de transport în comun, ci, cel mult, ca autovehicule pentru transport persoane.

E o diferenta IMENSA intre transportul de persoane si transportul in comun, diferenta care nu e "sesizata" de leprele politice, in mod deliberat cred, pentru a permite utilizarea de cotinete pe post de maxi-taxi.
In transportul public trebuia sa se impuna folosirea de autobuze URBANE, care sa aiba o definitie mai exacta, prin numarul minim si dimeniunile usilor, existenta podelei coborate (cel putin la achiziile/inmatricularile noi), existenta unor sisteme de inchidere/deschidere automatizata si in siguranta a usilor (nu ca la Buzau, microbuze cu usi legate cu sfoara...), de sistemele de afisare/informare audio/video exterior/interior.
De altfel aceste sisteme de afisare si informare sunt OBLIGATORII si acum, doar ca in mod "ciudat" mafia politica si aia din organele care fac jocul mafie politice se fac ca nu observa ca nu sunt respectate...

A, da, exista acele microbuze PROIECTATE SI CONSTRUITE pentru a fi utilizate ca mijloace de transport în comun, acelea cu podea coborata, usi automate, sisteme de afisare si anuntare a traseului/statiilor etc. Alea da, sunt OK, sunt facute din constructie pentru transport in comun si respecta toate prevederiel legale, nu poti comenta.
Dar dubele utilizate in RRomanistan pe post de "vehicul de transport in comun" sunt veritabile dovezi ale coruptiei generalizate.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2015 13:13:31    Titlul subiectului: 179208

http://www.campusbuzau.ro/transportatorii-cu-vechime-sunt-avantajati-la-licitatiile-pentru-traseu-25-din-punctaj-il-reprezinta-vechimea/

"TRANSPORTATORII CU VECHIME SUNT AVANTAJAȚI LA LICITAȚIILE PENTRU TRASEU. 25% DIN PUNCTAJ ÎL REPREZINTĂ VECHIMEA
Licitațiile pentru traseele de maxi-taxi din municipiul Buzău fac parte dintre subiectele actuale foarte fierbinți.

MAXI TAXIUnul dintre criteriile de departajare a competitorilor este acela al vechimii transportatorilor în transportul urban de călători.

Experiența acestora înseamnă 25% din totalul punctajului și se crede că ar dezavantaja din start noii veniți, chiar dacă aceștia îndeplinesc cu brio toate celelalte condiții menționate în caietul de sarcini.

Alte criterii importante din caietul de sarcini sunt prețul biletului de călătorie, parametrii tehnici ai autovehiculelor, protejarea mediului dar și redevența către Primărie și investițiile în infrastructură.

Experiența transportatorului reprezintă 25% din procentajul maxim și este punctat în funcție de vechimea în domeniu.

Pe primul plan în licitațiile pentru transporul în comun este, sau ar trebui să fie, siguranța și confortul călătorilor. Acestea ar trebui să fie rezultatul unui cumul între parametrii tehnici ai autovehicolului, confortul interior dar și condițiile din stațiile de pe traseu.

În prezent, din 100 de stații de maxi-taxi, doar 20 sunt acoperite. (Corneliu Floriceanu)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 09:00:53    Titlul subiectului: 179520

Iata ca se mai face cate ceva, pe unele trasee au aparut deja microbuze/midibuze conforme.

In afara de cel din poza celor de la CampusBuzau, am mai vazut in parcari si niste microbuze conforme, second-hand, provenind de la De Lijn, insa nu am avut ocazia sa le fac si poze.

Ceva se misca, sa vedem daca vor fi toate conforme sau se vor da "derogari" si, mai important, daca se va renunta la practicile pirateresti de pe trasee, prin care maxi-taxi-urile nu respecta orarele, capusand autobuzele Transbus ale caror trasee le paraziteza.

http://www.campusbuzau.ro/asa-da-maxi-taxi-noi-pe-cateva-trasee/

"ȘA DA! MAXI TAXI NOI PE CÂTEVA TRASEE

Câteva autovehicule noi care îndeplinesc serviciul de maxi-taxi au apărut prin oraș în ultimele zile.

microbuz 2Ele au fost remarcate imediat de buzoieni, nu numai pentru că sunt noi și arătoase ci și pentru că dispun de condiții civilizate de transport în comun.

Mașinile sunt de ultimă generație și sunt dotate corespunzător cerințelor impuse de Primărie pentru obținerea licențelor pentru trasee.

Sunt prevăzute și cu rampă pentru cărucioarele de invalid și cu un loc special amenajat pentru acestea.

Confortul este sporit și de aerul condiționat care menține o atmosferă plăcută în orice anotimp.

Ar fi bine ca, în cel mai scurt timp, pe toate traseele de maxi-taxi din oraș să circule doar asemenea autovehicule, construite special în acest scop.

Astăzi, la licitația pentru traseele de maxi-taxi, doar transportatorii care au ținut pasul cu vremurile și au achiziționat mașini moderne ar trebui să obțină licență.

Zilele acestea se va cunoaște precis câte asemenea autovehicule vor oferi servicii de transport urban în comun și în ce condiții.

(Corneliu Floriceanu)"



microbuz-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.79 kb
 Vizualizat:  de 8314 ori

microbuz-2.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 17 Iun 2015 08:44:55    Titlul subiectului: 179671

A avut loc prima "infatisare" a licitatie pentru atribuirea traseelor de maxi-taxi si, conform celor relatate de presa, cica pentru cele 9 trasee-capusa de "maxi-taxi" (1-8 si 10)(M) s-ar fi prezentat 9 firme, dintre care uan din Bucuresti.
Se spune ca pentru linia 1(M) nu s-ar fi inscris nimeni, ca unul dintre trasee ar fi deja atribuit, dar pentru celelalte trebuie sa mai existe o a doua faza a licitatiei. Despre linia 5 se spune ca ar fi cu regim special, in sensul ca un viceprimar ar avea maxi-taxi-uri acolo, fireste "legal", adica oficial sunt pe numele altora, asa ca nu m-as mira ca aia sa fie cea "atribuita"...

Singura informatie mai explicita ar fi ca pretul biletului va creste la 2 lei/calatoriem, justificat prin "conditiile mai bune" oferite. Auziti tampenie, la astia respectarea legislatiei e taxata suplimentar, pe sistemul "vreti sa respectam legea, platiti mai mult"...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 24 Iun 2015 11:53:13    Titlul subiectului: 179759

Fireste, politrucii au aranjat lucrurile de asa natura, "legal", desigur, incat un operator din exterior sa nu aiba practic nicio sansa sa "strice ploile" smenarilor locali, cu atat mai mult cu cat se speculeaza ca un tovaras wc-primar ar fi "co-interesat" tocmai de acest traseu... Evil or Very Mad

http://www.campusbuzau.ro/a-pierdut-pentru-ca-a-cerut-prea-putin-pe-bilet-un-bucurestean-a-licitat-traseul-maxi-taxi-nr-5

"A PIERDUT PENTRU CĂ A CERUT PREA PUȚIN PE BILET. UN BUCUREȘTEAN A LICITAT TRASEUL MAXI TAXI NR. 5

La prima etapă a licitațiilor pentru traseele de maxi taxi din municipiul Buzău, s-a înscris și o firmă din București, alături de o asociație buzoiană.

Cele două oferte au fost eligibile iar în urma deschiderii plicurilor, comisia a stabilit câștigătorul, care a primit licența pentru traseul 5, chiar dacă firma bucureșteană s-a prezentat foarte bine.

Prețul de doar 40 de bani pentru un bilet a stârnit suspiciuni în privința sustenabilității ofertei bucureșteanului.

Licitatorul a mai propus și o investiție de 31 de miliarde vechi pentru cei 6 ani de contract, față de numai două cât a propus concurentul său.

În final, bucureșteanul a pierdut la punctaj, pentru că nu avea vechime pe traseu.

Dacă acesta ar fi câștigat, buzoienii care călătoresc pe traseul 5 de maxi-taxi ar fi plătit doar 40 de bani pe călătorie, față de 2 lei, cât a fost stabilit prețul biletului. (Corneliu Floriceanu)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 24 Iun 2015 11:55:17    Titlul subiectului: 179760

http://www.campusbuzau.ro/o-firma-din-bucuresti-cere-anularea-licitatiei-pentru-maxi-taxi-de-la-buzau-motivul-25-din-punctaj-il-constituie-vechimea-pe-traseu/

"O FIRMĂ DIN BUCUREȘTI CERE ANULAREA LICITAȚIEI PENTRU MAXI-TAXI DE LA BUZĂU. MOTIVUL: 25% DIN PUNCTAJ ÎL CONSTITUIE VECHIMEA PE TRASEU

Firma Nicarom din București, cea care a participat și a pierdut licitația pentru traseul 5, deși a propus un bilet de doar patru mii de lei vechi, solicită anularea licitației, dar și a întregii documentații aferente. În primul rând, se contestă acordarea a 25% din punctaj pentru vechimeea pe traseu. Iată un extras din plângerea adresată primăriei Buzău:

maxi-taxi„Se introduce criteriul de selecție bazat pe “Vechimea in transportul public local de persoane prin curse regulate pe traseul licitat “in condițiile in care LA NIVELUL MUNICIPIULUI BUZĂU NU S-A MAI ORGANIZAT O ALTA LICITAȚIE IAR SINGURUL TRANSPORTATOR CE A EFECTUAT TRANSPORTUL A FOST SC TRANS-BUS SA.

Acest criteriu este introdus si pentru a FAVORIZA transportatorii locali in condițiile in care la aceasta licitație poate participa orice agent economic indiferent de localitatea si zona teritoriala unde isi are sediul.

Acordarea punctajului si stabilirea formulei de calcul pentru stabilirea vechimii in transportul public local de persoane este un abuz având in vedere ca este prima licitație ce se organizează la nivelul Municipiului Buzău.

Mai mult aceasta prevedere vine in contradicție cu Regulamentul European CE 1370/2007 autoritatea publica locala incalcand prin aceasta procedura. Ne rezervam dreptul de a sesiza conform art 227 din Tratatul privind Funcționarea Uniunii Europene Comisia Europeana demarând astfel procedura de infringement”.

Reprezentanții firmei bucureștene nu sunt de acord nici cu obligativitatea impusă în carnetul de sarcini ca microbuzele să aibă un program fix, prin care să se succeadă la un interval de 10 minute indiferent că e dimineață, la amiază sau seară.

„Fara a exista un studiu de oportunitate se IMPUNE prin Caietul de sarcini ANEXA 2 – intervalul de succedare pe zile si interval orare cat si numărul de mijloace de transport necesare fiecarui traseu FARA SA SE TINA CONT DE EFICIENTA TRANSPORTURILUL PE ANUMITE INTERVALE ORARE SI RENTABILITATEA TRANSPORTULUI ASTFEL:

Este inadmisibil sa exite o condiție de succedare din 10 in 10 minute deși este de notorietate faptul ca la ora inceperii programului de munca si la ora sfârșitului programului pentru angajați necesarul de sucecdare este mai mare decât cel din restul perioadei. Se înregistrează un plus sau vârf în intervalul orar in care elevii merg si se intorc de la scoală.

Modul de stabilire al intervalului de succedare al mijloacelor de transport este făcut fara a exita un studiu care sa arate numărul de calatori transportați pe intervalele orare . Pentru ca o activitate sa fie profitabila trebuie sa se cunoască clar datele care permit luarea unei decizii corecte”.

Auraș Tereacă"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2015 08:19:56    Titlul subiectului: 179852

Ce ne spune noua wc-primarul municipiului Buzau?
Ca "nu mai are" legatura cu smenul (el ii zice "serviciu") maxi-taxi...

http://www.campusbuzau.ro/barla-nu-mai-am-nicio-legatura-cu-serviciul-maxi-taxi-microbuzele-detinute-de-fiul-sau-nu-s-au-inscris-la-licitatie/

"BÂRLĂ: „NU MAI AM NICIO LEGĂTURĂ CU SERVICIUL MAXI-TAXI”. MICROBUZELE DEȚINUTE DE FIUL SĂU NU S-AU ÎNSCRIS LA LICITAȚIE
Fănică Bârlă este viceprimar al Buzăului din 2008.

În toată acestă perioadă la care se adaugă și cei 8 ani cât a fost consilier local, acesta a căutat să mențină un echilibru de bun-simț între interesul personal și cel al comunității.

A dovedit-o și la recentele licitații pentru traseele de maxi-taxi, când ar fi putut interveni în favoarea fiului său, dar nu a făcut-o.

Înainte de 2008, Fănică Bârlă avea o mică afacere. Era proprietarul unui microbuz care făcea transport urban, în regim de maxi-taxi. Din 2008, el a cedat afacerea fiului său, care a achiziționat un alt autovehicul pentru a putea participa la recentele licitații pentru traseele de maxi-taxi.

Dar, pentru că mașina nu îndeplinea norma de Euro 5, a preferat să se retragă, pentru a nu periclita șansele celorlalți operatori, reuniți într-o asociație.

După ce își va termina mandatul, cetățeanul Fănică Bârlă va redeveni compatibil pentru activitățile comerciale și își va recupera afacerea de la fiul său.

Serviciul de maxi-taxi a contribuit și va contribui la bugetul local, dar și la asigurarea unui transport urban coerent în Buzău.

Alături de autobuzele de la Transbus, 60 de maxi-taxi moderne îi vor transporta civilizat pe buzoieni către destinațiile lor. (Corneliu Floriceanu)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 405
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2015 11:31:22    Titlul subiectului: 179870

Am trecut ieri prin Buzău vrei 2 ore și am avut ocazia să vad autobuzele locale dar și câteva microbuze. Pe lângă clasicele VW și Sprinter am avut șansă să vad și o parte din "noile" microbuze. Sunt de acord cu acestea, au ușă normală, ca de autobuz, dublă și acționată mecanic și arată mult mai modern decât cocioabele cu care se mergea și se merge la Buzău. Poze nu am apucat să fac, am fost doar în trecere și am fost ori în mașină ori în Kaufland. Cât am stat în zonă de nord nu am văzut Karsan-uri. Acestea unde le pot întâlni cel mai des, zonă de nord, centrală sau cea de sud? Dată viitoare când ajung în Buzău și stau mai mult timp o să vad dacă pot face poze.De asemenea, pe lângă clasicul Sprinter zi noile Karsan, există și alte microbuze/midibuze aduse?
Ar fi ideal pentru Traunsurb să aducă microbuze conforme dacă nu chiar midibuze ca să poata concura cu transportatorii cu cocioabe pe roți. De ce nu au adus midibuze BMC când încă se produceau? Este așa de greu să activezi în legalitate?

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2015 08:23:00    Titlul subiectului: 180636

Ca sa vezi, linia 2(M), una dintre cele mai solicitate si care cloneaza integral traseul liniei 2 a Transbus a ramas neatribuita si va fi incredintata prin "negociere directa"! Shocked

http://www.campusbuzau.ro/licitatie-la-final-traseul-2-a-ramas-neatribuit/

"LICITAȚIE LA FINAL. TRASEUL 2 A RĂMAS NEATRIBUIT.
dosare maxitaxi4 Ieri s-a încheiat și cea de-a doua etapă a licitațiilor pentru traseele de transport în comun cu maxi-taxi. Traseul 2 urmează să fie atribuit prin negociere directă, în următoarea perioadă de timp. Mai mult de jumătate dintre autovehiculele care au câștigat licitațiile sunt achiziționate la prima mână.

După două zile de evaluări, ieri s-a încheiat și cea de-a doua etapă a licitațiilor pentru traseele de transport în comun cu maxi-taxi din municipiul Buzău.

Un singur traseu nu a fost încă atribuit. Traseul 2 va fi negociat direct, în aceleași condiții de evaluare ca și la licitațiile anterioare.

În total, în oraș vor circula 60 de maxi-taxi pe toate traseele din municipiu, dar numai jumătate din ele sunt noi.
Chiar dacă nu sunt fabricate anul acesta și celelalte 25 de mașini care au câștigat licitația, îndeplinesc toate condițiile impuse de municipalitate.

(Corneliu Floriceanu)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2015 09:23:31    Titlul subiectului: 180733

Evident, criteriul vechimii pe traseu e DISCRIMINATORIU si ANTI-CONCURENTIAL, pentru ca un operator nou nu va putea niciodata intra pe piata transportului local, mai ales in conditiile in care punctajul pentru vechime era de 25%, parca special facut ca sa elimine pe toti cei care ar fi "cutezat" sa se bage peste mafia transportului local buzoian.

Mai mult, vice-primarul incerca s-o "scalde", cica nu e neaparat nevoie ca vechimea sa fie pe acel traseu, dar din ce stiu, in documentatia de licitatie scria ca "Vechimea in transportul public local de persoane prin curse regulate pe traseul licitat". Iar minte pacaliciul ala ?!?

http://www.campusbuzau.ro/nemultumiri-la-licitatie-3-ani-vechime-pentru-transportatori/

"NEMULTUMIRI LA LICITAȚIE. 3 ANI VECHIME PENTRU TRANSPORTATORI

Licitațiile pentru traseele de transport urban cu maxi-taxi au stârnit și nemulțumiri. Unul dintre participanți a fost nemulțumit de faptul că s-a impus ca transportatorii să aibă 3 ani vechime în domeniu. În acest fel, s-ar exclude din start societățile noi, înființate de curând.

A doua etapă a licitațiilor pentru transportul în comun cu maxi-taxi s-a încheiat de curând cu atribuirea majorității traseelor din municipiu. Doar linia 2 nu a fost încă atribuită și urmează să fie licitată prin negociere directă.

Unul dintre participanții la licitații s-a declarat nemulțumit de faptul că municipalitatea a impus o vechime de 3 ani în domeniu, pentru a putea fi eligibil.

Impunerea celor trei ani de vechime ar putea fi astfel un impediment major pentru o firmă nou înființată și este posibil ca, în acest fel să se blocheze intrarea pe piață a unor transportatori noi.

Viceprimarul afirmă că acestă condiție este impusă prin lege și a funcționat în toate licitațiile pentru transport public din România.

Vechimea de 3 ani nu trebuie acumulată pe traseul licitat ci poate rezulta din activitatea în domeniu a firmei respective, de transport pentru persoane, chiar dacă nu este făcută prin contract cu statul. (Corneliu Floriceanu)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Noi 2015 16:19:37    Titlul subiectului: 182453

Dupa "licitatie" au circulat o vreme si niste microbuze relativ conforme, dupa care numarul celor conforme mi s-a parut a scadea drastic, astfel ca acum vad din ce in ce mai des microbuze/dube neconforme.

Iata ca oamenii prind curaj si incep sa "reclame" cu date concrete potentiale ilegalitati:

http://www.domnuleprimar.ro/92287-Domnule-PRIMAR-rog-analizati-dispuneti-consecinta-urmatoarea.html

"Domnule PRIMAR va rog sa analizati si sa dispuneti in consecinta urmatoarea sesizare:Pe traseul de maxi-taxi nr4 circula 2microbuze ale S.C.TRANSPORT UTILITAR SRL si anume:BZ-08-SUSsiBZ-28-RGG... Care din aceste doua microbuze detin autorizatie pe acest traseu si care sunt microbuzele societatii de mai sus care au indeplinit conditiile puse pentru a putea participa la licitatia care sa desfasurat in luna IULIE 2015."

sau un comentariu ironic dar cu subinteles:

http://www.domnuleprimar.ro/92147-Domnule-primar-trecut-deja-foarte-mult-timp-licitatia-pentru-conc.html

"05 Noiembrie 2015, Constantin
Domnule PRIMAR va rog nu publicati Lista cu SOC. COM.care au participat la licitatiea pentru atribuirea traseelor de maxi-taxi cat si lista cu nr. de inmatriculare a microbuzelor care efectueaza transport de calatori pe raza Municipiului Buzau ,pentru fiecare soc.in parte ca astfel sar descoperi ca: NU detinem Autoritatie pentru toate microbuzele pe care le folosim,NU avem toate microbuzele inmatriculate inainte de data cand a avut loc licitatia, unii dintre noi v-am pacalit cand v-am depus dosarele pentru licitatie ,facand copii xerox dupa alte carti de indentitate a microbuzelo, deoarece microbuzele noastre nu aveau scaune si lift pentru persoane cu handicap omologate de RAR,nu aveam montata instalatia suplimentara de incalzire si nici instalatia de aer coditionat,inca nu vopsisem microbuzele iar in acest sens va rugam sa puneti o vorba buna la sefii ISCTR Buzau si POLITIEI de a nu ne mai opri pentru control ,ca doar si dumneavoastra a-ti contribuit la numirea acestora in functie, ocazie pentru care va multumim anticipat pentru ajutorul acordat."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 16 Noi 2015 17:07:43    Titlul subiectului: 182509

Luati aminte ce chestii ies la iveala:

http://www.domnuleprimar.ro/92455-Domnule-Primar-data-2015-dat-raspuns-sesizarea.html

"Detalii sesizare

Sesizare pentru primaria Buzau, judetul Buzau
Postata de: Victor
La data: 16 Noiembrie 2015
Tip: Reclamatie
Cod: 92455

Domnule Primar in data de 13-11-2015 a-ti dat un raspuns la sesizarea cu nr.92287, raspuns prin care recunoasteti ca microbuzul BZ-08-SUS proprietatea S.C.DS TRANSPORT UTILITAR SRL circula FARA AUTORIZATIE DE TRASEU pe traseul nr.4 doar atunci cand microbuzul BZ-08-RGG care este titularul traseului nu este functional.In acest sens va instiintez ca microbuzul BZ-08-SUS circula in fiecare dimineata si seara pe traseul nr.4, uneori sta pitit in spatele CEC BUZAU iar sambata si duminica circula ambele microbuze pe traseul nr.4,uneori pe traseul nr.7, respectiv traseul nr.6 iar in acest sens se va formula o plangere catre organele de ancheta pentru a varifica si sanctiona vinovatii, constatand ca dumneavoastra nu sunteti interesat pentru a promova ordinea in acest sector."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2015 11:14:50    Titlul subiectului: 182615

Nici n-au trecut bine cateva luni de la manaria aia de "licitatie" pentru atribuirea traseelor-capusa de maxi-taxi si iata ca mafia maxi-taxi se pregateste sa mareasca pretul biletelor, asta desi au castigat licitatia tocmai pe baza unor punctaje in care s-a luat in calcul inclusiv pretul biletelor!

Cum la „kicitatie” se prezentase si unul strain de mafie si ofertase un pret "prea mic", „alesii” s-au folosit de prevederile legale si l-au „eliminat”.
Ei, deci firmele „castigatoare” au ofertat un pret oarecare, cu care au castigat „licitatia”, dupa care, ce sa vezi?!? Brusc, maresc pretul biletelor! Pai ce parere aveti? E manarie sau nu? Nu le-a pus conditia sa mentina acele preturi macar 1 an de la atribuire?!? Ce e facatura asta?!?
Daca nu mentin pretul cu care au castigat „licitatia”, atunci sa fie REZILIATE CONTRACTELE si organizata o noua licitatie! Ca doar „alesii” nu sunt complici, nu?

Mai grav, ma tem ca odata crescute preturile de catre maxi-taxi-sti, astia ar pierde bani daca Transbus ar mentine pretul actual. Si cum poate „ajuta” mafia politica „binele obstesc” al firmelor private? Foarte frumos, va avea grija ca Transbus „sa solicite” marirea pretului biletelor, iar „alesii” „nu vor avea ce face” si o vor aproba.

Reteta e „buna”, singurii pagubiti vor fi tot fraierii, adica buzoienii inteligenti care muncesc si platesc taxe si impozite. Caci ceilalti pomanagii vor calatorii gratuit ca si pana acum, TOT pe banii buzoienilor care muncesc…

http://www.campusbuzau.ro/creste-biletul-la-maxi-taxi-de-la-1-decembrie-va-deveni-2-lei/

"CREȘTE BILETUL LA MAXI TAXI. DE LA 1 DECEMBRIE, VA DEVENI 2 LEI.
maxi taxi 1Transportatorii cărora le-au fost alocate, prin licitație, traseele de transport urban cu maxi taxi, au hotărât să mărească prețul de transport la 2 lei de persoană.

Doar pe traseul 2M, care încă nu a fost alocat, și pe linia 6M tarifele rămân aceleași.

Rațiunea acestor scumpiri la transportul cu maxi-taxi se explică și prin cheltuielile mai mari pe care le suportă transportatorii pentru a-și asigura microbuzele.

Există, totuși, o contradicție în aceste majorări tarifare.

Cu ceva timp în urmă, viceprimarul Fănică Bîrlă afirma că doar pe traseul 5 s-a licitat un preț de 2 lei pentru biletul de călătorie și că doar acest transportator are dreptul să schimbe tariful.

Conform acestor afirmații, extrem de hotărâte, prețul biletelor de transport ar trebui să poată fi crescut doar pe traseul 5, nu și pe celelalte.

În acest caz, dacă viceprimarul n-a greșit în declarațiile din luna august, creșterea tarifului pe celelalte trasee ar trebui să fie ilegală. E de notat și că în Consiliul Local al Municipiului Buzău n-a figurat în ultimele luni vreun proiect de majorare a tarifelor pentru maxi taxi.

(Corneliu Floriceanu)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 10 Dec 2015 11:37:15    Titlul subiectului: 182792

Manaria maxi-taxi isi vede de ale ei...
Castigi o "licitatie" cu un pret, dupa care il maresti...

http://www.campusbuzau.ro/2-lei-la-maxi-taxi-pe-traseele-1-5-8-si-10-pret-neschimbat-pe-rutele-2-4-6-si-7/

"2 LEI LA MAXI-TAXI PE TRASEELE 1, 5, 8 Și 10. PREȚ NESCHIMBAT PE RUTELE 2, 4, 6 Și 7

De la 1 decembrie, prețul biletului de maxi taxi pe traseele 1,5,8 și 10 s-a majorat de la 1,5 la 2 lei.

MAXI 1În schimb tranportatorii de pe liniile 2,4,6 și 7 au decis să nu majoreze prețul. Șefii din Primăria Buzău găsesc că scumpirea este justificată.

Un alt motiv este faptul că patronii au investit în modernizarea microbuzelor și în achiziția unora noi. În plus, proprietarii de licențe vor trebui să continue investițiile în cei 6 ani de contract cu Primăria Buzău.

Primarul Boșcodeală a anunțat că măcar pentru viitorul apropiat, nu se va majora și biletul pe autobuz. Vicele Fănică Bîrlă susține că nici transportatorii privați nu vor putea mări prețul biletului la mai mult de doi lei.

O curiozitate este reprezentată de faptul că deși ar fi putut să majoreze la rându-le, transportatorii de pe rutele 2,4,6 și 7 au păstrat prețul biletului la 1,5 lei.

(Auraș Tereacă)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 10 Dec 2015 11:43:39    Titlul subiectului: 182793

"Boscodeala" si "Fanica"+"Birla"... Numele ii caracterizeaza, atat pot ei... Iar daca boborul i-a vrut si-i vrea, inseamna ca atat poate si boborul, deci ca-si merita soarta... Iar cum vrerea majoritatii e lege in democratie...
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 6034
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 15 Dec 2015 09:28:48    Titlul subiectului: 182888

http://www.campusbuzau.ro/s-a-licitat-si-linia-de-maxi-taxi-2m-pentru-un-an-pretul-biletului-va-ramane-15-lei/

"S-A LICITAT ȘI LINIA DE MAXI TAXI 2M. PENTRU UN AN PREȚUL BILETULUI VA RĂMÂNE 1,5 LEI
Veste bună pentru buzoienii care circulă cu maxi-taxi, pe traseul 2M. Contractul încheiat între Primărie și operatorii de transport stipulează obligativitatea menținerii prețului de 1,5 lei pe o perioadă de cel puțin un an. După această perioadă, tariful poate fi modificat doar printr-o hotărâre de Consiliu Municipal.

Câștigătorii licitației sunt obligați să le asigure călătorilor și un confort minim. Cel puțin cinci mașini vor circula, concomitent, pe traseu. În acest fel se dorește eliminarea sau măcar reducerea aglomerației. Transportatorii sunt obligați să mențină, permanent, și o mașină de rezervă.

Referitor la transportul călătorilor în picioare, într-un număr mai mare decât permite microbuzul respectiv, Primăria solicită intervenția Poliția Rutiere și a Autorității Rutiere Române.

La licitația pentru traseul 2M au participat o asociație a transportatorilor buzoieni și o firmă bucureșteană. Ambele au propus un preț de 1,5 lei pentru o călătorie dar cîștig de cauză au avut buzoienii.

(Andrei Solomon)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community