Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Oct 2015 09:13:54 Titlul subiectului: |
182236 |
|
Astra.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 24 Oct 2015 10:16:20 Titlul subiectului: |
182238 |
|
Era clar ca ei.
Daca in articol scrie ca asigurarea soferului va avea de platit mai multi bani decat pentru un tramvai obisnuit, sper ca CTP-ul nu-i va lua casa vatmanului de pe Imperio care se va intampla sa provoace un accident mai grav...
Off topic: In postarea precedenta am scris gresit "pus in circulatie vagoanele", corect era "vazut".
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 17 Noi 2015 20:00:44 Titlul subiectului: |
182529 |
|
In hala din link au fost construite Imperio-urile? https://goo.gl/mJD3XT Tramvaiele sunt tinute si acum la fabrica daca nu sunt pe traseu? https://goo.gl/Wr1zz1 Linia intre hala Astra si depoul Uta merge aproximativ dupa punctele marcate pe harta? https://goo.gl/1kT5YD
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 18 Noi 2015 08:38:57 Titlul subiectului: |
182531 |
|
Raspunsul e cam la toate intrebarile: da. In caz de probleme cred ca vagoanele sunt retrase in hala, mai ales ca inca sunt in garantie. Din cate stiu s-au alocat niste bani si pentru dotarea depoului CTP cu echipamente de reparatie a acestor vagoane, dar nu stiu faza in care se afla proiectul. Oricum, se va colabora cu Astra cat timp fabrica e perete in perete cu depoul.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 06 Mar 2016 22:40:11 Titlul subiectului: |
184021 |
|
Scaunele vagoanelor 1401 si 1505, din cate am vazut sigur pana acum, au fost retapitate. S-a pus un plus verde cu ceva model, mai gros decat cel "original". Materialul seamana cu cel de pe vagoanele GT8 la sosirea lor in Arad.
|
|
Sus |
|
|
District EA
Data înscrierii: 23/Apr/2016 Ultima vizita: 10/Iun/2017 Mesaje: 9 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mai 2016 13:20:14 Titlul subiectului: |
185405 |
|
tcm a scris: | ... De ce aceste tramvaie circula doar pe lina 3? |
Pentru ca doar pe linia 3 s-a asigurat gabaritul de libera trecere (Imperio e mai lat), adica la statiile modernizate a fost nevoie de taierea peronului din beton.
|
|
Sus |
|
|
Floryn87
Data înscrierii: 29/Apr/2016 Ultima vizita: 13/Sep/2017 Mesaje: 15 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 15 Iun 2016 19:23:37 Titlul subiectului: |
185665 |
|
Cum credeti ca ar arata un tramvai Imperio vopsit in alte culori, in afara de acel verde inchis? Am gasit pe forumul http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=355&st=380, doua variante de combinatie intre rosu si alb pe acest tip de tramvai, chiar arata bine, mie mai mult imi place varianta 1.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
263.39 kb |
Vizualizat: |
de 15341 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
258.61 kb |
Vizualizat: |
de 15341 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 16 Iun 2016 09:11:54 Titlul subiectului: |
185672 |
|
Ca suporter utist bine-nteles ca imi place oricare din combinatiile de mai sus. Discutia este, insa, una strict teoretica din moment ce si interiorul vagoanelor este tot pe verde: tapiteria scaunelor si barele de sprijin pentru pasageri (cu exceptia prototipului 1403 care si-a pastrat barele originale din aluminiu).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Iun 2016 09:33:50 Titlul subiectului: |
185673 |
|
Ideea e in felul urmator: la Arad trebuiau vandute niste tramvaie pentru ca AVC sa "sparga gheata", astfel incat sa nu i se mai reproseze la licitatii (cum patea pana la contractul cu CTP Arad) ca nu are produsul in exploatare nicaieri (incerca Blidar s-o mermeleasca romaneste zicand ca acelasi tramvai circula in lungul si-n latul Europei, numai ca nu toti sunt prosti pe lumea asta ca sa inghita baliverne si sa trateze Imperio ca si cum ar fi Combino sau Avenio produse chiar la Siemens). Pentru asta, Blidar trebuia sa vina cu un pret care sa-i asigure victoria in fata principalului competitor, Pesa. Drept urmare, a livrat la Arad 4 tramvaie pe care le-a finalizat dupa licitatie (nu stim cate dintre ele se aflau deja in lucru pentru stocul propriu la momentul adjudecarii licitatiei) plus 2 produse anterior (prototipul Imperio si prototipul Imperio Eco, denumit ulterior Imperio). Cum cel produs era deja complet echipat, era prea mult ca AVC sa il modifice si pe acesta, pe langa tramvaiul rosu, ce in mod clar nu putea ramane nemodificat. In plus, era nevoie de alte comenzi speciale la furnizori pentru ca interioarele tuturor celor 6 tramvaie sa se potriveasca schemei exterioare. Toate astea ridicau pretul de productie, or acesta trebuia mentinut la minim pentru CTP Arad. Asa ca, desi initial AVC a prezentat publicului (intr-o maniera total neprofesionista) mai multe combinatii de culori dintre care boborul ar fi urmat sa o aleaga pe cea considerata potrivita pentru Arad, era cat se poate de clar ca tramvaiele vor fi verzi ca prototipul. De altfel, la prezezentarea publica a primelor doua tramvaie pentru Arad, Blidar a mentionat clar si raspicat ca pret precum cel de la Arad nu va mai pupa nici un alt oras la tramvaiele Imperio (bla, bla, bla, ca Aradul e special pentru el, bla, bla, bla).
Deci, macar de data viitoare poate veti avea sansa sa fie vopsite intr-o schema specifica orasului noile tramvaie... Revopsirea primelor 6 ar face din ele niste kitschuri, din cauza cromaticii interioare, deci iese din discutie asa ceva.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 16 Iun 2016 13:02:25 Titlul subiectului: |
185679 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | De altfel, la prezezentarea publica a primelor doua tramvaie pentru Arad, Blidar a mentionat clar si raspicat ca pret precum cel de la Arad nu va mai pupa nici un alt oras la tramvaiele Imperio (bla, bla, bla, ca Aradul e special pentru el, bla, bla, bla). |
Asta dacă se va mai produce Imperio. Că dacă vor produce modelul Autentic cu 3 sau mai multe module și îl vor face cu un preț mult mai mic, vă dați seama ca atunci la licitații cel puțin în Romania se vor prezenta cu modelul Autentic ca să nu riște să piardă din cauza prețului mai ridicat al modelului Imperio.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iun 2016 00:03:41 Titlul subiectului: |
185712 |
|
Si Siemens va ridica din umeri a paguba, dupa ce a investit in proiectul Imperio?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 19 Iun 2016 08:20:41 Titlul subiectului: |
185715 |
|
Păi și unde ai vedea ca Imperio să aibă șanse din punct de vedere al prețului?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 19 Sep 2018 20:21:05 Titlul subiectului: |
196455 |
|
1403
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
291.25 kb |
Vizualizat: |
de 11121 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
219.41 kb |
Vizualizat: |
de 11121 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 20 Feb 2019 15:31:50 Titlul subiectului: |
199030 |
|
Va rog frumos, imi spuneti si mie toate problemele pe care le au Imperio/Autentic? Nu vreau sa ne trezim in Galati cu niste jeguri....
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Feb 2019 23:41:41 Titlul subiectului: |
199049 |
|
Hai ca esti simpatic cu postarea asta a ta
De unde si pana unde sa fie niste jeguri tramvaiele astea ?
Dar ce circula in Galati, la ora actuala cum sunt ? Farfurii zburatoare ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 11:55:15 Titlul subiectului: |
199077 |
|
În moment circulă toate...posibil să mai fi fost probleme, dar nu cine știe cât de grave. Probleme mai mari sunt din cauza infrastructurii, chiar și în partea ei modernizată. Au mai fost perioade de absență a câte unuia, cauzate probabil de revizii.
Poate la finisajele de interior să fie loc de comentarii, așa cum am mai scris pe aici anii trecuți. Personal cred că interioarele unor vagoane Duwag, cu placaj din lemn lăcuit, sunt mult mai elegante. Însă erau alte vremuri. În Imperio e mult plastic, dar cred că și în cazul altor vagoane moderne.
Iar scaunele „moderne”, oferă un grad de confort al călătorului e sub cel de la vagoanele vechi cu banchete din burete tapițat. Însă astea sunt normele...
Marele avantaj al acestor vagoane noi este resimțit de compania care le exploatează, în primul rând prin consumul mai redus de energie. Apoi mai sunt anii de garanție.
Îmi amintesc cum priveam, noi arădenii, primele tramvaie GT4 ajunse în oraș la mijlocul anilor 90. Ni se păreau „Mercedesuri” în comparație cu „Daciile” noastre de Tatre și mai ales Timișuri. Nu cred să fie un impact asemănător în cazul vagoanelor Imperio, însă investiția consider e în mod clar una bună.
|
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Iul 2019 09:38:57 Titlul subiectului: |
201636 |
|
Tramvaiele Imperio - video (iulie 2019):
https://www.youtube.com/watch?v=QCbHJsPBBaM
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
316.64 kb |
Vizualizat: |
de 9544 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2020 19:07:30 Titlul subiectului: |
208477 |
|
Si ultimul vagon livrat in 2020 este atat de fiabil? Intreb, pentru ca la Oradea dupa aproape 2 luni au fost numeroase defectari la cele 6 vagoane. Al saptelea nu a facut nici testul de anduranta de 500km si a picat deja. La Cluj inca nici acuma nu au dat drumul in circulatie. Oare de ce?
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2020 20:49:39 Titlul subiectului: |
208479 |
|
Nu am auzit să fi fost defecțiuni la tramvaiele din Arad. Ați putea, vă rog, să-mi spuneți cam ce defecte s-au înregistrat la Oradea? Într-adevăr, e ciudat că la Cluj nu au fost puse nici până acum în circulație.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2020 21:43:27 Titlul subiectului: |
208482 |
|
La noi sunt toate in circulatie, nu cunosc sa fi avut defecte majore dar nici nu am informatii de interior, doar din ceea ce vad la strada. Deja circula vagonul 2009, probabil va veni si 2010 apoi vom trece la cele scurte.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 05 Oct 2020 09:40:13 Titlul subiectului: |
208545 |
|
Sursa si invertorul la unele vagoane, deci sunt probleme particulare nu generale provocate de anumite conditii diferite ale vagonului respectiv. Sunt sigur ca se vor rezolva.
|
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 07 Oct 2020 00:23:57 Titlul subiectului: |
208553 |
|
Sper să nu fie off-topic; știe cineva cum funcționează articulațiile la acest tip de tramvai?
Uitându-mă la filmări, pare că primul boghiu este fix și celelalte două boghiuri sunt mobile.
Greșesc?
|
|
Sus |
|
|
lucian81
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 26 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 08 Oct 2020 10:03:35 Titlul subiectului: Imperio |
208565 |
|
Câte Imperio sunt la stradă?Și pe unde circulă înafară de linia 3?
|
|
Sus |
|
|
lucian81
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 26 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 08 Oct 2020 10:09:53 Titlul subiectului: |
208567 |
|
Pok a scris: | Sper să nu fie off-topic; știe cineva cum funcționează articulațiile la acest tip de tramvai?
Uitându-mă la filmări, pare că primul boghiu este fix și celelalte două boghiuri sunt mobile.
Greșesc? | Fiecare boghiu se află sub câte o carcasă,nu se face unduirea vagoanelor pe boghiu ca la tramvaiele din Germania gen Gt8 sau Gt6,ci are un sistem prins între vagoane care permite virarea.Burduful este prins de fiecare carcasă în parte,nu susține vagonul🙂doar îl îmbracă la îmbinări,sper că explicația mea a fost de folos.Primul și ultimul boghiu sunt motor,iar cel din mijloc purtător.
|
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 08 Oct 2020 12:15:32 Titlul subiectului: |
208572 |
|
Mă refeream la modul în care se negociază curba.
Uitându-mă la filmul https://youtu.be/gO8oWNqXfHs?t=393 de pe YouTube, la momentul 6:38 tramvaiul începe să negocieze curba, văd că vagonul 2 se răsucește către stânga, vagonul 3 mult mai puțin către dreapta, când ambele sunt încă pe linie dreaptă. Asta-mi sugerează că boghiurile 2 și 3 se învârt (rotesc) fată de carcasă.
Dar nu-mi dau seama dacă acest lucru se întâmplă și cu boghiul de pe primul vagon, sau acolo boghiul nu se învârte și este fix.
Deci vorbeam despre mișcare în plan orizontal nu vertical (despre care mi se pare mie că amintești).
|
|
Sus |
|
|
|