|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 03 Mar 2016 08:42:42 Titlul subiectului: |
183969 |
|
Este o inghesuiala de nedescris si in Londra la orele de varf, tocmai d-aia s-au si introdus tarife diferentiate functie de ora la care calatoresti, ai un tarif "OFF-PEAK", mai mic, aplicabil in afara orelor de varf si un tarif mai mare aplicat la orele de varf.
Cu toate acestea, am prins de multe ori momente in care pur si simplu nu puteai sa urci in tren si trebuia sa il astepti pe urmatorul, mai ales la trenurile de pe liniile "de adancime", care au dimensiuni mai reduse. La fel, tunelurle de legatura din statiile de transbordare sunt arhipline si daca nu te orientezi rapid, greu mai iesi din "suvoiul" uman in care ai fost prins. Insa semnalizarea lor este excelenta , te orientezi foarte usor atat dupa indicatoarele vizuale, cat si dupa indicatiile audio, mai ales sunt foarte incantat despre update-urile regulate despre starea circulatiei pe intreaga retea si rutele alternative propuse in caz de "delays" pe vreo linie. Alta chestie socanta pentru bizonul venit din padurile RRomanistanului a fost cand am vazut ca exista statii cu "sens unic", unele statii sunt folosite doar pentru imbarcare, altele doar pentru coborare, cel putin la orele de varf!
Mai e si ordinea britanica, acolo, cu exceptia speciilor de tigani, sub toate formele lor, de import, in general lumea respecta reguli de bun simt precum circulatia pe partea dreapta (culmea!) de-a lungul tunelurilor pietonale de legatura sau pe scarile rulante samd samd
De altfel, si la Bank, la intamplarea povestita mai sus, statia era super aglomerata, d-aia spun ca, mergand cu "turma", nu am vazut din timp "gap"-ul imens si d-aia am avut o ezitare cand m-am trezit in fata lui... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
riciu
Data înscrierii: 05/Feb/2011 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 12 Mar 2016 20:56:53 Titlul subiectului: |
184086 |
|
NU as fi asa de entuziasmat de metroul londonez, afara de vechime...
Cand ti-e lumea mai draga "system failure". |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Mar 2016 20:52:23 Titlul subiectului: |
184097 |
|
Un lucru am constatat ieri cand m-am intors de la munte. Desi l-am vazut de N ori, abia acum l-am remarcat, mai ales datorita "problemei" de la metrou.
Ei bine, la Gara de Noid, unele peroane, de la liniile 1, 13, 14, etc, au fost inaltate.
Problema este ca distanta dintre peronul (inaltat) si vagon este muuuult mai mare decat cea de la metrou.
In acest caz insa, nimeni nu s-a isterizat. Nici calatorii, nici ANPC-ul.
Si atunci, intrebarea este: de ce atata isterie la metrou ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|