Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

50 de autobuze și 7 tramvaie noi pentru Cluj
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2017 17:44:30    Titlul subiectului: 192955

Robert a scris:
Calitatea materialelor, a componentelor folosite [...]. Totul este foarte obiectiv și este doar punctul meu de vedere Smile

Cred ca subiectiv ai vrut sa zici, obiectiv inseamna informatie, nu parere.
Tot subiectiv, mi se pare ca nu: https://farm4.static.flickr.com/3638/3457458189_1a16804b13_b.jpg
Robert a scris:

Eu cred că Mercedes cu experiența lor, sunt un pic peste Iveco și Solaris. Finisajele interioare, sunt curios la vopsea, care l-a Solaris nu se menține grozav și sunt curios la partea de computer de bord și afișaje. La Iveco și Solaris nu au funcționat grozav la unele autobuze.

A nu se confunda computerul de bord cu sistemele de informare si afisare. Primul se leaga de functionarea vehiculului si monitorizarea parametrilor, al doilea de informarea calatorilor, iar sistemele in cauza nu sunt furnizate de producatorul de autobuze(fiind Thoreb, Wink sau alti producatori).
Ce are, daca mi se permite, vopseaua de la Solarisuri? Nu-mi plac Urbino III-urile astea foarte tare, le gasesc multe neajunsuri dar la vopsea n-am reusit sa gasesc probleme.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2017 11:58:24    Titlul subiectului: 192965

Smile) ai perfecta dreptate, subiectiv. Mersi, explicatia o stiu si eu :p

Pai in cea ce priveste, ea este deja decolorata pe anumite elemente de caroserie, ce poate indica o proasta aplicare. In schimb poate fi asa si din alte cauze: substante proaste la spalatorie, spalat prea mult cu peria si asa mai departe.

Cred ca nu este nimeni pe grup care sa nu stie ca echipamentele de informare sunt doar montate de producatorul autobuzului. Din moment ce mai multe nu merg, inseamna ca exista o problema undeva si nu cred ca la afisaje ci la comunicarea dintre anumite echipamente.

Cine are cunostinte minime sau o pasiune pentru mijloacele de trasnport in comun stie ca Mercedes, Scania, Man si asa mai departe sunt produse premium, im timp ce Solaris si Iveco sunt produse medium. Pro si Contra au toate, dar uitandu-ne care unde se vand primim un raspuns clar. Uita-te doar la durata de exploatare data de producatori pt Mercedes articulat versus Solaris articulat. PS: sunt fan Solaris, iar ultimul model arata super, dar nu inseamna ca sunt mai bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 31 Dec 2017 21:47:05    Titlul subiectului: 193044

Robert a scris:

Cine are cunostinte minime sau o pasiune pentru mijloacele de trasnport in comun stie ca Mercedes, Scania, Man si asa mai departe sunt produse premium, im timp ce Solaris si Iveco sunt produse medium. Pro si Contra au toate, dar uitandu-ne care unde se vand primim un raspuns clar.

Asa este, cine are o pasiune in domeniu stie ce stie...
Desi nu te pot contrazice despre Scania sau Man(si as adauga Volvo), Mercedes lasa mult de dorit, iar ambitie de "premium" o are modelul Citaro(incluiv G), pe cand la Cluj vom avea Connecto(cu 20% mai ieftine, cu materiale ieftine, facute in Turcia), care costa mai putin cu un motiv.
Vei fi surprins sa descoperi ca Mercedes nu-i asa popular in orasele Europene si ca pana si nemtii au autobuze Poloneze/Scandinave de care sunt multumiti.
Incetez aici, insa, nu vreau sa ma pun cu "pasionati cu cunostinte minime in domeniu" care arunca cu c@$@7 in CTP si cand nu-i cazul(desi nu ezit sa-i critic cand merita). Nu sugerez ca as fi un "guru al transportului public", cum zicea cineva pe forum, dar s-ar putea sa stiu despre ce vorbesc, lucrand in domeniu si cu mai multi operatori. Mai bine in lumea ta, insa, unde Timisoara(cu frecvente deplorabile, 1/3 din vehicule inactive, trasee ineficiente si niciun tramvai cu podea joasa) este un exemplu de buna practica.
Robert a scris:

Uita-te doar la durata de exploatare data de producatori pt Mercedes articulat versus Solaris articulat. PS: sunt fan Solaris, iar ultimul model arata super, dar nu inseamna ca sunt mai bune.

12 ani versus 12 ani? Poate ai alte surse, eu ma iau dupa producator...

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 01 Ian 2018 18:13:24    Titlul subiectului: 193064

Daca lucrezi in domeniu si noi suntem doar niste amatori, atunci ar trebui sa sti ca Timisoara nu are unul ci mai mai multe tramvaie low-floor. Ori eu nu stiu si peste noapte sa ii fi ridicat podeaua la tramvaiul Armonia?

Dupa cum spuneam e parerea mea subiectiva si mi-o pastrez. Nici Iveco nu e fabricat in Italia si asa mai departe. Nu conteaza unde e fabricat, doar daca se pastreaza standardele. Conecto e fabricat in Turciafiindca mana de lucru e mai ieftina si astfel pot sa vina cu un pret cu 20% mai mic, nu cu piese de calitate indoielnica. Valabil in toata industria auto si comerciala. Tu ar trebui sa sti mai bine ca noi toti chestia asta, fiind un specialist Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Ian 2018 18:20:43    Titlul subiectului: 193065

Tramvaiele Armonia nu sunt LF. Au trepte, uita-te la pozele de la topicul special pentru ele.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 01 Ian 2018 23:53:33    Titlul subiectului: 193067

Citat:
Ori eu nu stiu si peste noapte sa ii fi ridicat podeaua la tramvaiul Armonia?

Din nou, chiar nu stii. Au podeaua exact unde o aveau inainte de modernizarea Astra & Remarul, adica la 2 trepte inaltime, specific Weggman-urilor din care provin:
http://666kb.com/i/do1wtngesmyg8q8s4.jpg
Au in probe un tramvai Autentic, care chiar are podeaua joasa, dar se intorce la Astra curand, care e proprietarul. Nu este al RATT-ului si nici nu s-a demarat vreo procedura(sau exprimat vreo intentie) de achizitie.
Intre timp, despre tramvaiele "cu podea joasa, si nu unul":
http://www.ziuadevest.ro/un-alt-tramvai-armonia-reabilitat-cu-500-000-de-euro-s-indoit-mers-la-timisoara/
La Cluj ma astept ca pana la finele lui 2018 nu doar sa se incheie cu succes procedura de achizitie a noilor tramvaie, ci si sa ajunga primul dintre ele pe strazile(sinele) orasului.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 02 Ian 2018 19:58:51    Titlul subiectului: 193076

Scuzoaiele mele, nu stiu de ce am retinut ca este low-floor. Se pare ca nu este, desi eu nu gasesc poze cu treptele pe bicaieri, dar te cred pe cuvant.

Da, am vazut ca sunt 2, unul ce s-a arcuit si al doilea care i-a cazut la propriu partea din spate. Nici eu nu am incredere in constructorii si renovatorii romani de tramvaie. Acel Armonia din pacate va face ca licitatiile de tramvaie din Romania sa fie lungi si cu multe contestatii. Una din licitatiile la care vor participa va fi cea din Cluj. Unde au depus o contestatie anul trecut ai dupa nici macar nu au depus oferta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 02 Ian 2018 20:01:30    Titlul subiectului: 193077

Are cineva un update pentru licitatia celor 60 de autobuze? Ar cam trebui sa se anunte castigatorul nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 10 Feb 2018 21:02:06    Titlul subiectului: 193563

A fost lansata licitația pentru 22 de tramvaie noi. Ofertele se pot depune până în 19 martie, iar atribuirea va avea loc în luna iunie.
[url] http://newsby.marianandrei.com/cluj-napoca-licitatia-22tramvaie/ [/url]

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 11 Feb 2018 13:39:18    Titlul subiectului: 193569

1,8 milioane de euro pe garnitură, dacă e cu tot cu TVA undeva la 1,5 milioane de euro/garnitură.

Să ne așteptăm la Astra care va tărăgăna și prelungi licitația aceasta la nesfârșit. Ultima oară au depus contestație, iar după aceia nici nu au mai participat la licitație Embarassed
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 11 Feb 2018 18:30:24    Titlul subiectului: 193574

Cu 1,5-1,6 milioane de euro chiar si Skoda are tramvaie. Sofia a cumpărat tramvaie Skoda cu 1,6 milioane de euro (Skoda forcity clasic).
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adymocan



Data înscrierii: 24/Sep/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 16
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2018 12:21:38    Titlul subiectului: 193584

Valoarea e fara TVA.

Citat:
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 190,000,000 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Innoirea flotei de transport public:2020-achizitionarea a 22 tramvaie; cant. min-max accord-cadru: 1-22 tramvaie, cant. min-max contract subsecvent: 1-3; frecventa: 1 contract subsecvent la fiecare 6 luni sau mai putin, avand in vedere termen de livrare 11 luni.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 25.909.090,9 lei fara TVA.


Pentru cine e interesat de cerintele tehnice am atasat caietul de sarcini.



caiet sarcini tramvaie.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  caiet sarcini tramvaie.pdf
 Mărime fișier:  767.27 kb
 Descărcat:  de 857 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 28/Apr/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2018 21:19:24    Titlul subiectului: 193586

Volvo a scris:
Cu 1,5-1,6 milioane de euro chiar si Skoda are tramvaie. Sofia a cumpărat tramvaie Skoda cu 1,6 milioane de euro (Skoda forcity clasic).


Is mult mai scurte decat Swingurile noastre, iar PESE sub 2 milioane nu vom vedea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2018 21:46:24    Titlul subiectului: 193587

Nu sunt mult mai scurte. Au aceiași lungime ca cele din Bratislava.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2018 20:09:39    Titlul subiectului: 193591

Dacă nu vom vedea Pese sub 2 milioane, atunci ne vom umple de Autentice sau ce nume le mai găsește până atunci Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1237
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2018 22:05:19    Titlul subiectului: 193592

PESA, chiar dacă sunt putin mai scumpe, ar reprezenta o super afacere pentru clujeni... Pai tramvaiele astea duc cel puțin 30 de ani, mai ales daca sunt bine întreținute. Acum, dacă ne gândim puțin, orașul are nevoie de cat mai multe vehicule articulate, iar tramvaiele astea cu cate patru burdufuri ar înlocui cu succes Tartele. Ba chiar ar asigura mai multe locuri decât Tartele. 26 de tramvaie PESA asigura mai multe locuri decât 30 de KT4D-uri, dintre care nu mai circula toate.

Și acum o alta idee:

Cred ca CTP ar trebui sa ia în calcul, treptat, achiziționarea exclusiva de troleibuze articulate. La anumite intervale orare, cele scurte nu prea fac fata. Clujul este tot mai aglomerat și, în viitorul apropiat, si linia 3 va avea nevoie acuta de articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 15 Feb 2018 23:52:11    Titlul subiectului: 193600

Noile troleibuze vor fi articulate.

http://newsby.marianandrei.com/cluj-licitatie-50-troleibuze/

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 16 Feb 2018 14:27:59    Titlul subiectului: 193608

Oare Astra cu ce model participa la licitatie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 16 Feb 2018 14:48:52    Titlul subiectului: 193609

Probabil cu cel cu care a mai câțtigat și ultima licitație
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 18 Feb 2018 23:44:42    Titlul subiectului: 193632

Oare au in plan și extinderea rețelei de troleibuz? Cum ar fi actualele linii de autobuz: 48, 33, 32, 8.
_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 442
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2018 01:43:42    Titlul subiectului: 193633

Citat:
Probabil cu cel cu care a mai câțtigat și ultima licitație

Totuși e nevoie de (minim) o modificare: AT-urile au 42 de locuri pe scaune, iar acum se cer minim 43.

Legat de extinderea rețelei, apăruse un articol relativ recent în care se spunea despre extinderi în Zorilor, Gheorgheni și Mănăștur. O fi vorba de extinderile care apar și în PMUD.

_________________
Galerie (FB)
Profil Phototrans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Feb/2024
Mesaje: 258
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2018 09:49:03    Titlul subiectului: 193635

Pe linia 33 ar fi destul de usor, ca in afara de ultima parte, are cabluri.
Oare daca o sa avem troleibuze pe liniile 8,32 si 33, tot la cinema Florin Piersic va fi ultima statie?
De ex. poate sa foloseasca reteaua veche a lui 3, din P.M.V., pe care a folosit 3,4,5, cand nu era disponibila podul Traian.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1237
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2018 12:07:47    Titlul subiectului: 193640

Sau, ca sa nu mai tragă cablu pana în statia de la Cinema Florin Piersic, ar putea sa le oprească în statia lui 3, imediat după McDonald, și după sa creeze o întoarcere cumva.

La 32, de exemplu, e destul de simplu... Mai trebuiesc puse fire doar pe Strada Brâncuși, ca în rest se folosește de cablurile liniei 3, iar la 32 barat, în loc sa facă dreapta pe linia lui 3, poate merge înainte pe traseul liniei 5, ca sa ajungă la gara.

Dar nu vad ce i-ar impiedica sa ducă firele și prin fata cinemaului, ca sa nu devieze traseele cu care suntem de atâția ani obișnuiți.

Tare bine ar fi sa apară tot mai multe linii de troleu... Mai ales ca mai vin 50 de articulate... Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2018 15:48:39    Titlul subiectului: 193643

În 27 de ani s-a extins/reparat linia până la aeroport. Eu zic să nu ne facem foarte multe speranțe, ținând cont că nu vedem proiect pentru fonduri europene de extindere, iar la ultima discuție extinderea rețelei de troleibuz apărea ultima pe listă.

Poate se va încerca extinderea în Apahida sau Florești cu noile troleibuze, dar eu sunt foarte șceptic datorită faptului că acest management nu are viziune. Știu o chestie și pe asta o fac de când lumea și pământul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
adymocan



Data înscrierii: 24/Sep/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 16
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 10 Apr 2018 11:11:40    Titlul subiectului: 194336

La prima strigare nu s-a depus nicio oferta de catre cele 3 firme inscrise in procedura:
Citat:
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar anunt: 182678 / 15.02.2018
Denumire contract: ACORD-CADRU AVAND CA OBIECT FURNIZAREA A 50 BUCATI TROLEIBUZE
Stare procedura: Anulata (In SEAP la data 30.03.2018 16:00)
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Observatii: Aceasta procedura a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferta nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret

Citat:
1. CARPAT BELAZ SERVICE S.R.L. 16109420 Bucuresti 20.02.2018 12:24 Neevaluat
2. Bustec s.r.o. CZ28326717 Bucuresti 25.03.2018 23:04 Neevaluat
3. Thoreb Information Systems RO22164160 Bucuresti 24.02.2018 10:14 Neevaluat



Zilele astea trebuie sa apara un nou anunt pentru aceasta procedura, anuntul de intentie nou fiind deja publicat in 06.04.2018.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community