Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Oradea : 110 ani de transport electric cu tramvaiul
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Mai 2016 11:47:41    Titlul subiectului: 185147

Revenire (poze brute).


WP_20160513_12_41_47_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  2.09 MB
 Vizualizat:  de 18341 ori

WP_20160513_12_41_47_Pro.jpg



WP_20160513_12_41_52_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  2.01 MB
 Vizualizat:  de 18340 ori

WP_20160513_12_41_52_Pro.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 13 Mai 2016 17:32:14    Titlul subiectului: 185154

OTL a scris:
110 Ani de Istorie a Tramvaiului Oradean
Joi 12 și Vineri 13 Mai 2016 OTL a fost gazda întâlnirii Uniunii Române a Transportatorilor Publici.
21 de delegații de la companii de transport public din țară și firme producătoare și distribuitoare de echipamente pentru mijloacele de transport în comun au participat Joi la conferința în deschiderea căreia au luat cuvântul directorul OTL SA, István Csuzi, în calitate de gazdă și dl. viceprimar Huszár István, în calitate de invitat, iar din partea Uniunii Române a Transportatorilor Publici, dl Liviu Neag. Dl. Gabriel Moisa, profesor al Universității din Oradea a făcut o scurtă prezentare epocii în care se încadrează începuturile tramvaiului electric orădean pentru a evoca cei 110 ani de istorie.
Vineri, 13 Mai, în depoul de tramvaie cei prezenți au putut admira 2 garnituri care reprezintă trecutul și prezentul în transportul public cu tramvaie. Una din garnituri, formată din vagon și remorcă, cu o istorie de aproximativ 90 de ani, a fost primită de OTL cu titlu de donație, prin intermediul Siemens România, din partea muzeului firmei Wiener Linien din Viena și este perfect funcțională. “Tramvaiul de epocă” va circula în curând în Oradea pe un traseu turistic. Prezentul a fost reprezentat de cea de-a doua garnitură, un tramvai de producție 100% românească fabricat de Astra Vagoane Arad.
Sperăm ca, alături de noi, orădenii să fie mândri de cei 110 ani de istorie a tramvaiului electric.
Mulțumim că ați ales OTL și vă dorim călătorie plăcută.

Idea A , deci despre asta era vorba , tramvaiele de epoca raman in oras. Dar vagonul MR 6150 ce modificari are facute avand in vedere ca a fost folosit ca si tramvai de revizie? Are scaune/banci pentru a transpora pasageri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Mai 2016 00:20:38    Titlul subiectului: 185158

Da, despre asta era vorba. Nu era nici pe departe un secret, insa prezentarea trebuia sa o faca cine si cand trebuia (dupa cum se vede mai sus).

Parerea mea este ca vagonul 6150 trebuie readus la o organizare interioara cat mai apropiata de cea a unui M normal. Asa cum arata acum este cu totul nepotrivit scopului pentru care a fost adus. Inauntru a fost transformat pentru a servi drept birou mobil pentru echipele de tehnicieni ai WL (mese, dulapuri, rafturi, toate cu o dispunere aparte). Tramvaiul asta urma sa fie transformat recent pentru a arata vizitatorilor muzeului vienez, gratie unei podele transparente, piesele componente aflate dedesubt. In final s-a renuntat, in ideea ca oricum exista suficiente vagoane normale de acest tip pentru asa ceva. Vanzarea celor doua vagoane catre Siemens, care le-a donat OTL, a starnit foarte multa mirare printre pasionatii vienezi. Eu unul imi mentin parerea ca trebuia gasita o alta modalitate ca Oradea sa detina o garnitura de tramvai istorica, evident, legata in vreun fel de trecutul orasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Mai 2016 08:18:32    Titlul subiectului: 185160

Interiorul s-ar putea sa fi fost modificat putin la transferul catre OTL (neavand la indemana o fotografie din vremea cand se afla la Viena, ma uit la masutele puse intre scaune si la lampile de pe pereti, de exemplu, care par a fi fost adaugate acum). Directorul OTL a multumit Astra pentru ajutorul acordat la reconditionarea garniturilor istorice, deci e de presupus ca au aparut unele modificari.


IMG_5351.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.27 kb
 Vizualizat:  de 18205 ori

IMG_5351.JPG



IMG_5332.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.94 kb
 Vizualizat:  de 18201 ori

IMG_5332.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 15 Mai 2016 08:57:46    Titlul subiectului: 185170

Galerie foto de vineri , din depou , cu omibusul ex Rocar U207 , MR-k3(NEU) , Siemens ULF , Tatra T4D-B4D , Tatra KT4D si locomotiva gri din depou care a fost mutata pe un postamentt special langa hala de mecatronica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mai 2016 20:36:46    Titlul subiectului: 185175

Asadar...

Joi, 12 mai, si vineri, 13 mai, OTL a fost gazda intrunirii membrilor URTP. S-a creat obisnuinta de a fi invitate la aceste sedinte companii care isi desfasoara activitatea sau sunt legate de domeniul transportului public, pentru ca membrii URTP - in majoritate operatori de transport public - sa afle noutati despre tehnologii, produse si servicii utile activitatii lor. In unele cazuri, aceste intalniri se pot desfasura sub semnul unei teme centrale de discutie, a unei aniversari importante pentru orasul/operatorul de transport gazda, s.a.m.d., si asa s-a intamplat acum la Oradea, unde sedinta a avut ca laitmotiv aniversarea a 110 ani de transport cu tramvaiul electric, titlul sub care au fost facute prezentarile fiind "110 ani de transport public cu tramvaie electrice in Oradea". Momentul aniversar in sine s-a consumat pe 25 aprilie, fara implicatii publice din motive obiective, iar ceea ce s-a organizat la sfarsitul saptamanii pentru sedinta URTP a fost gandit exclusiv pentru participantii la aceasta intrunire. Intrucat unul dintre momentele pregatite - prezentarea facuta de Astra Vagoane Calatori noului sau produs, tramvaiul denumit Autentic - a generat o dezbatere publica ce nu a fost anticipata, OTL s-a vazut nevoita sa gaseasca o solutie pentru a impaca pe toata lumea, asa incat a permis accesul celor interesati in depou vineri, intre orele 10 si 12, unde au fost prezentate, ca un arc peste timp, o serie de vehicule mai mult sau mai putin legate de istoria transportului public din Oradea. In jurul orei 12, participantii la sedinta URTP si presa invitata au putut participa la o cursa cu tramvaiul Autentic, pornind de la depou catre Centru, urmand traseul 3R, cu revenire tot la depou. De mentionat ca tramvaiul Autentic a circulat in probe intr-una dintre noptile de dinaintea cursei de vineri si va pleca din oras maine (detalii la http://tramclub.org/viewtopic.php?p=185172#185172). Afisajele tramvaielor au fost setate sa deruleze vineri, alternand cu informatiile clasice, mesajul "110 Ani Tramvaie in Oradea". Au fost prezenti la vizita la OTL si la cursa cu tramvaiul Autentic si oaspeti din Ungaria, pasionati, unii dintre ei lucratori la BKV (detalii poate da, daca doreste si are permisiune, Zsizsi).

Astea fiind zise, trec la poze...



IMG_5115.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.65 kb
 Vizualizat:  de 18018 ori

IMG_5115.JPG



IMG_5113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.45 kb
 Vizualizat:  de 18018 ori

IMG_5113.JPG



IMG_5130.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.61 kb
 Vizualizat:  de 18018 ori

IMG_5130.JPG



IMG_5133.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.6 kb
 Vizualizat:  de 18018 ori

IMG_5133.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mai 2016 20:45:41    Titlul subiectului: 185176

Membrii URTP, vizitatorii din Ungaria si presa fac o cursa cu tramvaiul Autentic...


WP_20160513_11_59_51_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.21 kb
 Vizualizat:  de 18011 ori

WP_20160513_11_59_51_Pro.jpg



IMG_5159.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.49 kb
 Vizualizat:  de 18011 ori

IMG_5159.JPG



WP_20160513_12_41_47_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.33 kb
 Vizualizat:  de 18011 ori

WP_20160513_12_41_47_Pro.jpg



WP_20160513_12_41_52_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.75 kb
 Vizualizat:  de 18011 ori

WP_20160513_12_41_52_Pro.jpg



IMG_5181.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.74 kb
 Vizualizat:  de 18011 ori

IMG_5181.JPG



IMG_5180.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.31 kb
 Vizualizat:  de 18011 ori

IMG_5180.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mai 2016 20:48:34    Titlul subiectului: 185177

Intalnirea URTP de la Oradea se incheie in hala de mecatronica...


IMG_5179.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.59 kb
 Vizualizat:  de 18010 ori

IMG_5179.JPG



IMG_5163.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.82 kb
 Vizualizat:  de 18010 ori

IMG_5163.JPG



IMG_5169.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.94 kb
 Vizualizat:  de 18010 ori

IMG_5169.JPG



IMG_5177.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.56 kb
 Vizualizat:  de 18010 ori

IMG_5177.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mai 2016 21:08:29    Titlul subiectului: 185178

Pentru public (doar Tatrele derulau acest mesaj)...


01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.27 kb
 Vizualizat:  de 18007 ori

01.jpg



02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.3 kb
 Vizualizat:  de 18007 ori

02.jpg



03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.27 kb
 Vizualizat:  de 18007 ori

03.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mai 2016 22:01:56    Titlul subiectului: 185179

Tramvaiul Autentic il voi prezenta pe larg in cadrul subforumului generalist dedicat tramvaielor. In continuare vedem garnitura vieneza istorica donata de Siemens OTL-ului.


IMG_5322.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.29 kb
 Vizualizat:  de 17994 ori

IMG_5322.JPG



IMG_5300.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.07 kb
 Vizualizat:  de 17983 ori

IMG_5300.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mai 2016 22:11:30    Titlul subiectului: 185180

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
6150 este unul dintre cele trei vagoane de revizie transformate in cadrul Atelierelor Centrale ale Wiener Linien din vagoane motor de tip M (doua vagoane) si M1 (un vagon). Au primit indicativul de tip MR (vagon de revizie provenit din tipul M). Tramvaiele de tip M/M1 au fost si raman vagoanele cele mai indragite de vienezi si orice cursa speciala cu unul din multele tramvaie istorice de aceste tipuri pastrate de Wiener Linien in cadrul Wiener Tramwaymuseum si de organizatia Verband der Eisenbahnfreunde (VEF) este o incantare deopotriva pentru varstnici si tineri. Vagonul MR 6150 adus la Oradea provine din M-ul 4150 (fabricat in 1929 de Simmeringer Maschinen- und Waggonbaufabrik AG Viena), transformat in 1972 in utilitar si folosit astfel pana in 1986, cand a fost preluat de muzeul Wiener Linien.



IMG_5321.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.28 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5321.JPG



IMG_5319.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.17 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5319.JPG



IMG_5318.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.51 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5318.JPG



IMG_5323.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.92 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5323.JPG



IMG_5327.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.49 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5327.JPG



IMG_5326.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.24 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5326.JPG



IMG_5358.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.52 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5358.JPG



IMG_5357.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.69 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5357.JPG



IMG_5328.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.94 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5328.JPG



IMG_5330.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.83 kb
 Vizualizat:  de 17991 ori

IMG_5330.JPG



IMG_5329.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.67 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5329.JPG



IMG_5331.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.87 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5331.JPG



IMG_5332.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.94 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5332.JPG



IMG_5335.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.97 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5335.JPG



IMG_5336.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.82 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5336.JPG



IMG_5338.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.28 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5338.JPG



IMG_5356.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.53 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5356.JPG



IMG_5353.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.83 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5353.JPG



IMG_5351.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.27 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5351.JPG



IMG_5339.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.42 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5339.JPG



IMG_5350.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.43 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5350.JPG



IMG_5349.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.01 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5349.JPG



IMG_5342.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.1 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5342.JPG



IMG_5345.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.57 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5345.JPG



IMG_5343.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.66 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

IMG_5343.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mai 2016 23:00:58    Titlul subiectului: 185181

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Remorca adusa la Oradea este de tip "k3 neu" ("k3 nou" in traducere). Tipul k3 nu a fost produs niciodata, remorcile cu acest indicativ provenind din reconstructia, pana in 1930, in 4 fabrici diferite, a 191 de remorci de tip m produse intre 1915 si 1920. Tipul "k3 neu" a fost atribuit unui numar de 30 de remorci de tip k, k1 si k2 reconstruite in 1957 de Gräf & Stift Viena. 28 dintre acestea au fost transformate intern in 1970-1971 pentru a inlocui remorcile uzate sz1 (ce proveneau din remorci d2, foarte vechi) folosite, cu indicativul de tip sz3, pentru a imprastia sare iarna. Au fost folosite pentru acest scop pana in anii '80-'90.

Remorca din Oradea a fost initial o k1 (numar de parc 3297) produsa in 1910 la Staudinger Waggonfabrik Borenwald, Germania. In 1957, cum am spus, a fost reconstruita in "k3 neu" si a primit numarul de parc 1605. In 1970 a fost transformata in remorca de tip sz3 (numar de parc 7205), a facut serviciu astfel pana in 1987, cand a fost readusa la caracteristicile "k3 neu" si a intrat in parcul de vagoane istorice al Wiener Tramwaymuseum (WTM) cu numarul de parc 1605.



IMG_5154.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.35 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5154.JPG



IMG_5317.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.99 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5317.JPG



IMG_5301.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.57 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5301.JPG



IMG_5302.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.25 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5302.JPG



IMG_5312.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.14 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5312.JPG



IMG_5303.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.31 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5303.JPG



IMG_5316.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.28 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5316.JPG



IMG_5305.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.25 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5305.JPG



IMG_5315.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.56 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5315.JPG



IMG_5307.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.75 kb
 Vizualizat:  de 17979 ori

IMG_5307.JPG



IMG_5309.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.73 kb
 Vizualizat:  de 17978 ori

IMG_5309.JPG



IMG_5314.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.16 kb
 Vizualizat:  de 17978 ori

IMG_5314.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 15:01:06    Titlul subiectului: 185185

Autenticul a fost incarcat pentru plecarea spre Timisoara tot la Biserica Emanuel.
1) Rampa pregatita pentru urcarea tramvaiului pe trailer.
2) Rocarul 100 pe linia T2 (motorul acestui autobuz suna ca si o masina de spalat cand evacueaza apa si nu ii functioneaza nici becurile de frana)
3-4) Dupa vreo 15-20 de minute de asteptare apare si Autenticul.
5-6) A urcat cu propriile forte si cu pantograful ridicat pana aprope la jumatatea remorcii (6).
7) Rocarul 101 tot pe T2 , acest de Simon functioneaza mult mai bine fata de primul.
8-10) Capul tractor de tip Volvo FH16 incercand sa cupleze remorca. Si de data aceasta au fost mici probleme cu legarea la trailer , dar dupa vreo 3-4 incercari , platforma putea fi ridicata.



DSCN1524.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.86 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1524.JPG



DSCN1525.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1525.JPG



DSCN1526.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.89 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1526.JPG



DSCN1527.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.92 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1527.JPG



DSCN1528.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.81 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1528.JPG



DSCN1529.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.8 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1529.JPG



DSCN1530.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.73 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1530.JPG



DSCN1531.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.8 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1531.JPG



DSCN1532.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.96 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1532.JPG



DSCN1533.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.81 MB
 Vizualizat:  de 17903 ori

DSCN1533.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 15:16:38    Titlul subiectului: 185186

Continuare...
1) Tir-ul pregatit de drum.
2) Masina de avertizare gabarit depasit , care urma sa urmareasca convoiul.
3) La drum.
4-5) Intoarcerea cu dificultate in sensul giratoriu de la Biserica Emanuel.
6) In sensul giratoriu din Calea Aradului-Onestilor. La intrarea in sens a rupt un cablu TV probabil , se vede o bucata din acesta in fata masinii Toyota.
7) Intrand in sensul giratoriu de pe centura.
8-9) Intre centura si Carrefour Era (poze facute de un prieten).
10) Ne despartim , eu ma intorc inapoi in oras , el merge spre Arad/Timisoara.



DSCN1534.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1534.JPG



DSCN1536.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.8 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1536.JPG



DSCN1537.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.8 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1537.JPG



DSCN1538.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.77 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1538.JPG



DSCN1539.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1539.JPG



DSCN1540.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.87 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1540.JPG



DSCN1541.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1541.JPG



DSCN1542.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.85 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1542.JPG



DSCN1544.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1544.JPG



DSCN1546.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 17900 ori

DSCN1546.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 15:31:36    Titlul subiectului: 185187

Vagonul MR a iesit azi in probe alaturi de remorca k3(neu) pe linia 3R , Depou-Nufarul-Gara-Decebal-Depou. La bord s-a aflat si domnul director Csuzi Istvan.
1-4) Intrarea in bucla de intoarcere din Nufarul , toate pozele au fost facute din/prin cabina ULF-ului 56.
5-6) Garnitura pe strada Olimpiadei , urmarita in permanenta de VW-ul LT 45 de interventie.



DSCN1547.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 17895 ori

DSCN1547.JPG



DSCN1548.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.83 MB
 Vizualizat:  de 17895 ori

DSCN1548.JPG



DSCN1549.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.88 MB
 Vizualizat:  de 17895 ori

DSCN1549.JPG



DSCN1550.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 17895 ori

DSCN1550.JPG



DSCN1551.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.83 MB
 Vizualizat:  de 17895 ori

DSCN1551.JPG



DSCN1552.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.81 MB
 Vizualizat:  de 17895 ori

DSCN1552.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
herry2000



Data înscrierii: 20/Dec/2008
Ultima vizita: 19/Noi/2023
Mesaje: 35
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 19:18:13    Titlul subiectului: Autentic 185196

Poze cu Tramvaiul Autentic


WP_20160510_12_31_54_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.46 MB
 Vizualizat:  de 17857 ori

WP_20160510_12_31_54_Pro.jpg



WP_20160510_12_52_53_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.87 MB
 Vizualizat:  de 17857 ori

WP_20160510_12_52_53_Pro.jpg



WP_20160510_12_53_33_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.72 MB
 Vizualizat:  de 17857 ori

WP_20160510_12_53_33_Pro.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 29 Mai 2016 10:51:25    Titlul subiectului: 185390

Intrucat e foarte posibil ca, odata cu accesarea fondurilor europene din bugetul 2014-2020 (sau a altor surse de finantare), in orasele romanesti care exploateaza tramvaie sa apara modelul Autentic de la Astra Vagoane Calatori Arad (avand in vedere pretul relativ mic cu care va fi ofertat), indiferent de numarul de module cu care va fi solicitat, am facut o prezentare detaliata a prototipului in cadrul subforumului generalist dedicat tramvaielor, pe care o gasiti la adresa http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16389.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 03 Aug 2016 16:55:40    Titlul subiectului: 186057

Revenind la tramvaiul de epoca, astazi a iesit din nou in probe. Textul si fotografiile sunt preluate de pe pagina de facebook Oradea - instantanee.

Tramvaiul de epoca in probe ... adus de la Viena si restaurat similar cu cele care îi transportau pe orădeni acum un secol, va fi o atractie turistica pentru Oradea



TE 01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  317.08 kb
 Vizualizat:  de 16853 ori

TE 01.jpg



TE 02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.8 kb
 Vizualizat:  de 16853 ori

TE 02.jpg



TE 03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.34 kb
 Vizualizat:  de 16853 ori

TE 03.jpg



TE 04.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  499.4 kb
 Vizualizat:  de 16853 ori

TE 04.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 04 Aug 2016 18:12:31    Titlul subiectului: 186065

Arata bine , sper sa reziste vopseaua pe el , nu ca si pe unele Tatra , care dupa mai putin de o luna de la revopsire incep sa se cojeasca.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Sâm 06 Aug 2016 14:25:09    Titlul subiectului: Tramvai 186075

Funcționează oare ambele posturi de comandă, se poate folosi tramvaiul ca bidirecțională (fără remorcă, implicit...)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 13 Aug 2016 18:42:24    Titlul subiectului: 186146

Prima cursa oficiala a inceput azi de la ora 18 pe traseul Nufarul-Gara-Olosig-Emanuel-Pta Unirii-Casa de Cultura-Nufarul.


IMG_0723-.jpg
 Descriere:
#6150+1805 @Gara The first official round in the city
 Mărime fișier:  681.68 kb
 Vizualizat:  de 16493 ori

IMG_0723-.jpg



IMG_0728-.jpg
 Descriere:
@Olosig
 Mărime fișier:  715.82 kb
 Vizualizat:  de 16491 ori

IMG_0728-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2021 08:44:00    Titlul subiectului: 211010

Autenticul a revenit la Oradea azi dimineata pentru niste teste la noua electronica de control al tractiunii.


IMG_20210803_083935-.jpg
 Descriere:
Astra Autentic (the prototype) in a short test in Oradea.
 Mărime fișier:  777.38 kb
 Vizualizat:  de 5901 ori

IMG_20210803_083935-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2021 11:48:27    Titlul subiectului: 211301

Un clip cu descarcarea Autenticului: https://www.youtube.com/watch?v=GMgtW2elxd4 .
Si unul cu incarcarea lui: https://youtu.be/ddfVP3HG82s . In aceeasi zi in care a fost incarcat Autenticul a fost descarcat si Imperio 318: https://www.youtube.com/watch?v=Fl8teB1LGt8&t=8s . Clipurile nu imi apartin.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community