Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Mai 2016 11:47:41 Titlul subiectului: |
185147 |
|
Revenire (poze brute).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
2.09 MB |
Vizualizat: |
de 19296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
2.01 MB |
Vizualizat: |
de 19295 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 13 Mai 2016 17:32:14 Titlul subiectului: |
185154 |
|
OTL a scris: | 110 Ani de Istorie a Tramvaiului Oradean
Joi 12 și Vineri 13 Mai 2016 OTL a fost gazda întâlnirii Uniunii Române a Transportatorilor Publici.
21 de delegații de la companii de transport public din țară și firme producătoare și distribuitoare de echipamente pentru mijloacele de transport în comun au participat Joi la conferința în deschiderea căreia au luat cuvântul directorul OTL SA, István Csuzi, în calitate de gazdă și dl. viceprimar Huszár István, în calitate de invitat, iar din partea Uniunii Române a Transportatorilor Publici, dl Liviu Neag. Dl. Gabriel Moisa, profesor al Universității din Oradea a făcut o scurtă prezentare epocii în care se încadrează începuturile tramvaiului electric orădean pentru a evoca cei 110 ani de istorie.
Vineri, 13 Mai, în depoul de tramvaie cei prezenți au putut admira 2 garnituri care reprezintă trecutul și prezentul în transportul public cu tramvaie. Una din garnituri, formată din vagon și remorcă, cu o istorie de aproximativ 90 de ani, a fost primită de OTL cu titlu de donație, prin intermediul Siemens România, din partea muzeului firmei Wiener Linien din Viena și este perfect funcțională. “Tramvaiul de epocă” va circula în curând în Oradea pe un traseu turistic. Prezentul a fost reprezentat de cea de-a doua garnitură, un tramvai de producție 100% românească fabricat de Astra Vagoane Arad.
Sperăm ca, alături de noi, orădenii să fie mândri de cei 110 ani de istorie a tramvaiului electric.
Mulțumim că ați ales OTL și vă dorim călătorie plăcută. |
A , deci despre asta era vorba , tramvaiele de epoca raman in oras. Dar vagonul MR 6150 ce modificari are facute avand in vedere ca a fost folosit ca si tramvai de revizie? Are scaune/banci pentru a transpora pasageri?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Mai 2016 00:20:38 Titlul subiectului: |
185158 |
|
Da, despre asta era vorba. Nu era nici pe departe un secret, insa prezentarea trebuia sa o faca cine si cand trebuia (dupa cum se vede mai sus).
Parerea mea este ca vagonul 6150 trebuie readus la o organizare interioara cat mai apropiata de cea a unui M normal. Asa cum arata acum este cu totul nepotrivit scopului pentru care a fost adus. Inauntru a fost transformat pentru a servi drept birou mobil pentru echipele de tehnicieni ai WL (mese, dulapuri, rafturi, toate cu o dispunere aparte). Tramvaiul asta urma sa fie transformat recent pentru a arata vizitatorilor muzeului vienez, gratie unei podele transparente, piesele componente aflate dedesubt. In final s-a renuntat, in ideea ca oricum exista suficiente vagoane normale de acest tip pentru asa ceva. Vanzarea celor doua vagoane catre Siemens, care le-a donat OTL, a starnit foarte multa mirare printre pasionatii vienezi. Eu unul imi mentin parerea ca trebuia gasita o alta modalitate ca Oradea sa detina o garnitura de tramvai istorica, evident, legata in vreun fel de trecutul orasului.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Mai 2016 08:18:32 Titlul subiectului: |
185160 |
|
Interiorul s-ar putea sa fi fost modificat putin la transferul catre OTL (neavand la indemana o fotografie din vremea cand se afla la Viena, ma uit la masutele puse intre scaune si la lampile de pe pereti, de exemplu, care par a fi fost adaugate acum). Directorul OTL a multumit Astra pentru ajutorul acordat la reconditionarea garniturilor istorice, deci e de presupus ca au aparut unele modificari.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.27 kb |
Vizualizat: |
de 19160 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.94 kb |
Vizualizat: |
de 19156 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 15 Mai 2016 08:57:46 Titlul subiectului: |
185170 |
|
Galerie foto de vineri , din depou , cu omibusul ex Rocar U207 , MR-k3(NEU) , Siemens ULF , Tatra T4D-B4D , Tatra KT4D si locomotiva gri din depou care a fost mutata pe un postamentt special langa hala de mecatronica.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Mai 2016 20:36:46 Titlul subiectului: |
185175 |
|
Asadar...
Joi, 12 mai, si vineri, 13 mai, OTL a fost gazda intrunirii membrilor URTP. S-a creat obisnuinta de a fi invitate la aceste sedinte companii care isi desfasoara activitatea sau sunt legate de domeniul transportului public, pentru ca membrii URTP - in majoritate operatori de transport public - sa afle noutati despre tehnologii, produse si servicii utile activitatii lor. In unele cazuri, aceste intalniri se pot desfasura sub semnul unei teme centrale de discutie, a unei aniversari importante pentru orasul/operatorul de transport gazda, s.a.m.d., si asa s-a intamplat acum la Oradea, unde sedinta a avut ca laitmotiv aniversarea a 110 ani de transport cu tramvaiul electric, titlul sub care au fost facute prezentarile fiind "110 ani de transport public cu tramvaie electrice in Oradea". Momentul aniversar in sine s-a consumat pe 25 aprilie, fara implicatii publice din motive obiective, iar ceea ce s-a organizat la sfarsitul saptamanii pentru sedinta URTP a fost gandit exclusiv pentru participantii la aceasta intrunire. Intrucat unul dintre momentele pregatite - prezentarea facuta de Astra Vagoane Calatori noului sau produs, tramvaiul denumit Autentic - a generat o dezbatere publica ce nu a fost anticipata, OTL s-a vazut nevoita sa gaseasca o solutie pentru a impaca pe toata lumea, asa incat a permis accesul celor interesati in depou vineri, intre orele 10 si 12, unde au fost prezentate, ca un arc peste timp, o serie de vehicule mai mult sau mai putin legate de istoria transportului public din Oradea. In jurul orei 12, participantii la sedinta URTP si presa invitata au putut participa la o cursa cu tramvaiul Autentic, pornind de la depou catre Centru, urmand traseul 3R, cu revenire tot la depou. De mentionat ca tramvaiul Autentic a circulat in probe intr-una dintre noptile de dinaintea cursei de vineri si va pleca din oras maine (detalii la http://tramclub.org/viewtopic.php?p=185172#185172). Afisajele tramvaielor au fost setate sa deruleze vineri, alternand cu informatiile clasice, mesajul "110 Ani Tramvaie in Oradea". Au fost prezenti la vizita la OTL si la cursa cu tramvaiul Autentic si oaspeti din Ungaria, pasionati, unii dintre ei lucratori la BKV (detalii poate da, daca doreste si are permisiune, Zsizsi).
Astea fiind zise, trec la poze...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.65 kb |
Vizualizat: |
de 18973 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.45 kb |
Vizualizat: |
de 18973 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.61 kb |
Vizualizat: |
de 18973 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.6 kb |
Vizualizat: |
de 18973 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Mai 2016 20:45:41 Titlul subiectului: |
185176 |
|
Membrii URTP, vizitatorii din Ungaria si presa fac o cursa cu tramvaiul Autentic...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.21 kb |
Vizualizat: |
de 18966 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.49 kb |
Vizualizat: |
de 18966 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.33 kb |
Vizualizat: |
de 18966 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.75 kb |
Vizualizat: |
de 18966 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.74 kb |
Vizualizat: |
de 18966 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.31 kb |
Vizualizat: |
de 18966 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Mai 2016 20:48:34 Titlul subiectului: |
185177 |
|
Intalnirea URTP de la Oradea se incheie in hala de mecatronica...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.59 kb |
Vizualizat: |
de 18965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.82 kb |
Vizualizat: |
de 18965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.94 kb |
Vizualizat: |
de 18965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.56 kb |
Vizualizat: |
de 18965 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Mai 2016 21:08:29 Titlul subiectului: |
185178 |
|
Pentru public (doar Tatrele derulau acest mesaj)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.27 kb |
Vizualizat: |
de 18962 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.3 kb |
Vizualizat: |
de 18962 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.27 kb |
Vizualizat: |
de 18962 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Mai 2016 22:01:56 Titlul subiectului: |
185179 |
|
Tramvaiul Autentic il voi prezenta pe larg in cadrul subforumului generalist dedicat tramvaielor. In continuare vedem garnitura vieneza istorica donata de Siemens OTL-ului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.29 kb |
Vizualizat: |
de 18949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.07 kb |
Vizualizat: |
de 18938 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Mai 2016 22:11:30 Titlul subiectului: |
185180 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | 6150 este unul dintre cele trei vagoane de revizie transformate in cadrul Atelierelor Centrale ale Wiener Linien din vagoane motor de tip M (doua vagoane) si M1 (un vagon). Au primit indicativul de tip MR (vagon de revizie provenit din tipul M). Tramvaiele de tip M/M1 au fost si raman vagoanele cele mai indragite de vienezi si orice cursa speciala cu unul din multele tramvaie istorice de aceste tipuri pastrate de Wiener Linien in cadrul Wiener Tramwaymuseum si de organizatia Verband der Eisenbahnfreunde (VEF) este o incantare deopotriva pentru varstnici si tineri. Vagonul MR 6150 adus la Oradea provine din M-ul 4150 (fabricat in 1929 de Simmeringer Maschinen- und Waggonbaufabrik AG Viena), transformat in 1972 in utilitar si folosit astfel pana in 1986, cand a fost preluat de muzeul Wiener Linien. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.28 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.17 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.51 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.92 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.49 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.24 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.52 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.69 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.94 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.83 kb |
Vizualizat: |
de 18946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.67 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.87 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.94 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.97 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.82 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.28 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.53 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.83 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.27 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.42 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.43 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.01 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.1 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.57 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.66 kb |
Vizualizat: |
de 18943 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Mai 2016 23:00:58 Titlul subiectului: |
185181 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Remorca adusa la Oradea este de tip "k3 neu" ("k3 nou" in traducere). Tipul k3 nu a fost produs niciodata, remorcile cu acest indicativ provenind din reconstructia, pana in 1930, in 4 fabrici diferite, a 191 de remorci de tip m produse intre 1915 si 1920. Tipul "k3 neu" a fost atribuit unui numar de 30 de remorci de tip k, k1 si k2 reconstruite in 1957 de Gräf & Stift Viena. 28 dintre acestea au fost transformate intern in 1970-1971 pentru a inlocui remorcile uzate sz1 (ce proveneau din remorci d2, foarte vechi) folosite, cu indicativul de tip sz3, pentru a imprastia sare iarna. Au fost folosite pentru acest scop pana in anii '80-'90.
Remorca din Oradea a fost initial o k1 (numar de parc 3297) produsa in 1910 la Staudinger Waggonfabrik Borenwald, Germania. In 1957, cum am spus, a fost reconstruita in "k3 neu" si a primit numarul de parc 1605. In 1970 a fost transformata in remorca de tip sz3 (numar de parc 7205), a facut serviciu astfel pana in 1987, cand a fost readusa la caracteristicile "k3 neu" si a intrat in parcul de vagoane istorice al Wiener Tramwaymuseum (WTM) cu numarul de parc 1605. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.35 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.99 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.57 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.25 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.14 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.31 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.28 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.25 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.56 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.75 kb |
Vizualizat: |
de 18934 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.73 kb |
Vizualizat: |
de 18933 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.16 kb |
Vizualizat: |
de 18933 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 15:01:06 Titlul subiectului: |
185185 |
|
Autenticul a fost incarcat pentru plecarea spre Timisoara tot la Biserica Emanuel.
1) Rampa pregatita pentru urcarea tramvaiului pe trailer.
2) Rocarul 100 pe linia T2 (motorul acestui autobuz suna ca si o masina de spalat cand evacueaza apa si nu ii functioneaza nici becurile de frana)
3-4) Dupa vreo 15-20 de minute de asteptare apare si Autenticul.
5-6) A urcat cu propriile forte si cu pantograful ridicat pana aprope la jumatatea remorcii (6).
7) Rocarul 101 tot pe T2 , acest de Simon functioneaza mult mai bine fata de primul.
8-10) Capul tractor de tip Volvo FH16 incercand sa cupleze remorca. Si de data aceasta au fost mici probleme cu legarea la trailer , dar dupa vreo 3-4 incercari , platforma putea fi ridicata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.86 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.78 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.89 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.92 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.81 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.73 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.96 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.81 MB |
Vizualizat: |
de 18858 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 15:16:38 Titlul subiectului: |
185186 |
|
Continuare...
1) Tir-ul pregatit de drum.
2) Masina de avertizare gabarit depasit , care urma sa urmareasca convoiul.
3) La drum.
4-5) Intoarcerea cu dificultate in sensul giratoriu de la Biserica Emanuel.
6) In sensul giratoriu din Calea Aradului-Onestilor. La intrarea in sens a rupt un cablu TV probabil , se vede o bucata din acesta in fata masinii Toyota.
7) Intrand in sensul giratoriu de pe centura.
8-9) Intre centura si Carrefour Era (poze facute de un prieten).
10) Ne despartim , eu ma intorc inapoi in oras , el merge spre Arad/Timisoara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.77 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.78 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.87 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.84 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.85 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.84 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 18855 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 15:31:36 Titlul subiectului: |
185187 |
|
Vagonul MR a iesit azi in probe alaturi de remorca k3(neu) pe linia 3R , Depou-Nufarul-Gara-Decebal-Depou. La bord s-a aflat si domnul director Csuzi Istvan.
1-4) Intrarea in bucla de intoarcere din Nufarul , toate pozele au fost facute din/prin cabina ULF-ului 56.
5-6) Garnitura pe strada Olimpiadei , urmarita in permanenta de VW-ul LT 45 de interventie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.84 MB |
Vizualizat: |
de 18850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.83 MB |
Vizualizat: |
de 18850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.88 MB |
Vizualizat: |
de 18850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 18850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.83 MB |
Vizualizat: |
de 18850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.81 MB |
Vizualizat: |
de 18850 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
herry2000
Data înscrierii: 20/Dec/2008 Ultima vizita: 19/Noi/2023 Mesaje: 35 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 19:18:13 Titlul subiectului: Autentic |
185196 |
|
Poze cu Tramvaiul Autentic
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.46 MB |
Vizualizat: |
de 18812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.87 MB |
Vizualizat: |
de 18812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.72 MB |
Vizualizat: |
de 18812 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 29 Mai 2016 10:51:25 Titlul subiectului: |
185390 |
|
Intrucat e foarte posibil ca, odata cu accesarea fondurilor europene din bugetul 2014-2020 (sau a altor surse de finantare), in orasele romanesti care exploateaza tramvaie sa apara modelul Autentic de la Astra Vagoane Calatori Arad (avand in vedere pretul relativ mic cu care va fi ofertat), indiferent de numarul de module cu care va fi solicitat, am facut o prezentare detaliata a prototipului in cadrul subforumului generalist dedicat tramvaielor, pe care o gasiti la adresa http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16389.
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 03 Aug 2016 16:55:40 Titlul subiectului: |
186057 |
|
Revenind la tramvaiul de epoca, astazi a iesit din nou in probe. Textul si fotografiile sunt preluate de pe pagina de facebook Oradea - instantanee.
Tramvaiul de epoca in probe ... adus de la Viena si restaurat similar cu cele care îi transportau pe orădeni acum un secol, va fi o atractie turistica pentru Oradea
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
317.08 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
297.8 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
303.34 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
499.4 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 04 Aug 2016 18:12:31 Titlul subiectului: |
186065 |
|
Arata bine , sper sa reziste vopseaua pe el , nu ca si pe unele Tatra , care dupa mai putin de o luna de la revopsire incep sa se cojeasca.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2016 14:25:09 Titlul subiectului: Tramvai |
186075 |
|
Funcționează oare ambele posturi de comandă, se poate folosi tramvaiul ca bidirecțională (fără remorcă, implicit...)?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 13 Aug 2016 18:42:24 Titlul subiectului: |
186146 |
|
Prima cursa oficiala a inceput azi de la ora 18 pe traseul Nufarul-Gara-Olosig-Emanuel-Pta Unirii-Casa de Cultura-Nufarul.
Descriere: |
#6150+1805 @Gara The first official round in the city |
|
Mărime fișier: |
681.68 kb |
Vizualizat: |
de 17448 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
715.82 kb |
Vizualizat: |
de 17446 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 03 Aug 2021 08:44:00 Titlul subiectului: |
211010 |
|
Autenticul a revenit la Oradea azi dimineata pentru niste teste la noua electronica de control al tractiunii.
Descriere: |
Astra Autentic (the prototype) in a short test in Oradea. |
|
Mărime fișier: |
777.38 kb |
Vizualizat: |
de 6856 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
|