Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 15 Oct 2016 10:58:40 Titlul subiectului: |
186799 |
|
Ce e cu televizorul de autocar? E indicatorul de numar?
Problema cu geamurile alde coltar de Rocar De Simon car o iau in jos de tot e ca tot jegul si gunoaie se vor aduna acolo. La sofer raman mai curate, dar in spate, dupe o luna ar arata oribil. Mai ales ca e greu de curat si voarte visibil din afara.
Altfel e frumos, ceva cam neoriginal. Cred ca ar avea succes mai mare daca ar fi cu linii clasice, sa se diferentieze de alte tramvaie. E greu cu esteticul in final.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Oct 2016 11:38:42 Titlul subiectului: |
186802 |
|
Da, ala e afisajul de la spate.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1032 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 15 Oct 2016 20:14:30 Titlul subiectului: |
186803 |
|
Se mai văd ceva tramvaie în poză. Sunt cele trimise de Timișoara pentru modernizare?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Oct 2016 20:30:28 Titlul subiectului: |
186804 |
|
Nu, sunt tramvaie nemodernizate de diverse tipuri.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2016 22:03:54 Titlul subiectului: |
187063 |
|
Atasate, cateva imagini preluate de pe forumul RATT, infatisand prototipul Autentic in teste pe bucla de langa depoul Dambovita din Timisoara (fotografiile originale sunt execrabile si n-am putut face mai mult decat sa tai din ele balastul, dar, in lipsa unora mai bune, le folosim pe acestea deocamdata pentru a ne familiariza cu noua infatisare a produsului fabricii din Arad...). Conform aceluiasi forum, pare-se ca tramvaiul a fost luat ieri din Timisoara. Informatii ioc...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.85 kb |
Vizualizat: |
de 10377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.88 kb |
Vizualizat: |
de 10377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.87 kb |
Vizualizat: |
de 10377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.92 kb |
Vizualizat: |
de 10377 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Vin 12 Apr 2019 12:01:30 Titlul subiectului: |
200213 |
|
[quote="Radu Czech"]Directorul tehnic al AVC, prezent in tramvai la cursa speciala, la care au participat si jurnalisti, a mentionat ca tramvaiul poate fi produs cu 2, 3, 4 si 6 module. De asemenea, a mentionat ca in fabrica este in lucru o varianta ca in imaginea de mai sus.[/quote]
Mai exista interes pentru realizarea Autentic in 3 module? A fost abandonat proiectul
Daca nu mare pacat....
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 12 Apr 2019 15:17:29 Titlul subiectului: |
200215 |
|
Nu are rost în 3 module, deoarece există deja Imperio în 3 module. Asta e părerea mea, cel puțin.
|
|
Sus |
|
|
|