Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 15 Feb 2017 19:53:20 Titlul subiectului: |
188379 |
|
112 a fost intre 13-19 pe 7.
104 a fost usor sifonat la bot.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 16 Feb 2017 20:46:33 Titlul subiectului: |
188392 |
|
106 a cedat astăzi chiar ăn jurul amiezii, înainte de stația Piața Mărăști și după el s-a format ditamai coloana de troleibuze.
|
|
Sus |
|
|
Sergiu.9
Data înscrierii: 26/Sep/2015 Ultima vizita: 14/Sep/2021 Mesaje: 181 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 18 Feb 2017 19:11:04 Titlul subiectului: |
188409 |
|
Am observat ceva interesant circuland ieri cu 107,schema de vopsire e putin diferita. Azi m-am uitat pe niste poze cu 107 si cu un alt Astra Town sa compar.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.82 kb |
Vizualizat: |
de 15016 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.61 kb |
Vizualizat: |
de 15016 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ovipop
Data înscrierii: 02/Mar/2017 Ultima vizita: 22/Mai/2020 Mesaje: 13
|
Trimis: Joi 02 Mar 2017 18:06:32 Titlul subiectului: |
188615 |
|
Astazi a sosit 114 care este in depou alaturi de 113.
|
|
Sus |
|
|
ovipop
Data înscrierii: 02/Mar/2017 Ultima vizita: 22/Mai/2020 Mesaje: 13
|
Trimis: Joi 02 Mar 2017 21:55:05 Titlul subiectului: |
188640 |
|
104;108;112 - apartin de IRA
103;107;111 - apartin de Gherorgheni
101;105;105 - apartin de Manastur I
102;106;110 - apartin de Manastur II
Banuiesc ca 113; 114 merg tot la Manastur.
|
|
Sus |
|
|
Sergiu.9
Data înscrierii: 26/Sep/2015 Ultima vizita: 14/Sep/2021 Mesaje: 181 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 02 Mar 2017 22:30:27 Titlul subiectului: |
188641 |
|
Se repartizeaza in ordinea: Manastur 1,Manastur 2, Gheorgheni, IRA.
Deci cel mai probabil 113 Manastur 1, 114 Manastur 2, 115 Gheorgheni, 116 IRA si urmatoarele 4 in aceeasi ordine.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Dobre
Data înscrierii: 02/Mar/2017 Ultima vizita: 03/Mai/2023 Mesaje: 12 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 03 Mar 2017 14:55:42 Titlul subiectului: |
188661 |
|
Aici este imaginea cu afișajul lateral de la 106 pe linia 1.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.71 kb |
Vizualizat: |
de 14601 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Dobre
Data înscrierii: 02/Mar/2017 Ultima vizita: 03/Mai/2023 Mesaje: 12 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 03 Mar 2017 15:02:27 Titlul subiectului: |
188662 |
|
Am văzut în imagini că între 101 și 107 erau liniile 3, 4, 6, 1, 25, 7 și la 107 afișajul oprit. Cred că aceste troleibuze vor circula și pe liniile 3 și 4, poate după construcția de la Pod Traian.
|
|
Sus |
|
|
ovipop
Data înscrierii: 02/Mar/2017 Ultima vizita: 22/Mai/2020 Mesaje: 13
|
Trimis: Vin 03 Mar 2017 15:08:29 Titlul subiectului: |
188663 |
|
Pe linia 4 vor circula mai ales cele de la ira cand vin din depou si 190, 194 au circulat pe 4 de aceea cred ca au toate liniile.
De retras de la ira in depou am vazut ca se mai duc si pe 25r l-am vazut saptamana trecuta pe 104 care toata ziua a fost pe 6si din msnastur sa dus la depou pe 25r
|
|
Sus |
|
|
Catalin Dobre
Data înscrierii: 02/Mar/2017 Ultima vizita: 03/Mai/2023 Mesaje: 12 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 03 Mar 2017 15:35:38 Titlul subiectului: |
188665 |
|
Pe data de 1 martie l-am văzut pe 106 că era pe linia 1. Era în drum spre Piața 1 Mai. În plus, mă bucuram că acest model de troleibuz intra pentru prima dată la Piața 1 Mai.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 09 Mar 2017 20:39:57 Titlul subiectului: |
188803 |
|
102 era tractat în Mărăști spre depoul din Gheorgheni astăzi în jurul orei 18:00.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 09 Mar 2017 21:11:11 Titlul subiectului: |
188806 |
|
Și 109 a cedat azi, tot cam pe la ora respectivă
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 09 Mar 2017 23:11:50 Titlul subiectului: |
188811 |
|
Prea multe incidente cu aceste troleibuze. Sunt curios din ce cauza apar atatea probleme cu aceste troleibuze. Sa fie din cauza infrastructurii retelei de troleibuz care e invechita, din cauza soferilor, a exploatarii lor sau din cauza producatorului? Inclin sa cred ca s-a facut o mare greseala atunci cand s-a dat castig de cauza celor de la Astra la licitatie. Chiar daca Astra a venit cu un pret mai mic decat Solaris, era de preferat a doua varianta. Culmea e ca intr-o situatie similara, la licitatia pentru autobuzele scurte castigata de Iveco, nu s-a tinut cont de principalul criteriu, conform caruia producatorul care ofera cel mai mic pret castiga licitatia. Interesant, nu? Un ziar local a publicat atunci (in urma cu 2 ani) preturile oferite de firmele care au participat la licitatia respectiva:
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/cine-a-castigat-licitatia-pentru-cele-10-autobuze-scurte--134227.html
|
|
Sus |
|
|
Sergiu.9
Data înscrierii: 26/Sep/2015 Ultima vizita: 14/Sep/2021 Mesaje: 181 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 10 Mar 2017 13:56:35 Titlul subiectului: |
188817 |
|
O problema ar fi variatiile de tensiune ale retelei.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 10 Mar 2017 22:30:14 Titlul subiectului: |
188831 |
|
Problema este că aceste troleibuze au niște sisteme noi ce sunt testate acum, fiindcă primul astfel de troleibuz a fost cel construit pentru Cluj. Înclin și eu să cred că a fost o mare greșeală că nu s-a optat pentru Solaris cu Skoda.
Acum o zi când ploua am trecut pe lângă 3 astfel de troleibuze, iar înăuntru era ca în Titanic sau în Rocarurile vechi, aburite complet...sistemul de climatizare este și el la pământ probabil.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2017 07:04:14 Titlul subiectului: |
188839 |
|
De obicei la serii noi de autobuze exista perioda de rodaj, nu neaparat la motor (ca acum se face rodajul din fabrica, si la trolee nu se aplica ca nu au motoare cu pistoane), dar sistemele electronice trebuie lucrate putin.
Stiu cand au aparut la noi generatiile noi de MCI erau cu cateva sute de mile la bord si ramaneam in pana destul de des, sau afisajul era auirea, sau farurile (automate) nu mergeau. Eventual inginerii de la fabrica cu machanicii nostrii (si al altor firme care operau noul model) au gasit hibele si le-au reparat sau chiar modificat. Dupa aia nu au avut probleme. Asta a fost acum vreo 20 de ani si inca circula bine masinile astea.
La fel si cu troleele astea, sunt sigur. Personal nu stiu daca imi plac sau nu ca estetica (in timp cred ca o sa imi placa) dar sunt extrem de complexe in comparatie cu cele mai vechi. Din pacate asta va fi problema lor cu timpul, dar nu exclusiv modelului asta. Toate (si masinile mici) sufera de complexitatea si computerizare excesiva (cand un sistem mechanic ar fi suficient, si fara a avea nevoie de upgraduri etc)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2017 16:30:29 Titlul subiectului: |
188855 |
|
Si acum vine intrebarea mea. De ce sa cumperi un trolei serie noua, cand puteai alege unul produs in sute de exemplare si deja testag?
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 14 Mar 2017 22:23:14 Titlul subiectului: |
188912 |
|
105 pare să fi fost reparat. Azi e prima oară când îl văd în curte de când cu incidentul din noaptea dintre 31.01 și 01.02
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 20 Mar 2017 23:43:30 Titlul subiectului: |
189125 |
|
Câteva poze cu 101, 103, 106, 110 și 111.
Am tot urmărit aceste troleibuze, și aproape în fiecare zi lucrătoare circulă 101->112 (fără 105), și par să cedeze mult mai rar decât la început, deci probabil că încet-încet le sunt remediate problemele. Aștept să apară la traseu și 113, 114, 115 care sunt livrate, și 105 care bănuiesc că încă e la reparat după ce a avut parte de un mic incendiu în 1 februarie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
569.39 kb |
Vizualizat: |
de 13692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
473.49 kb |
Vizualizat: |
de 13692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
624.18 kb |
Vizualizat: |
de 13692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
535.18 kb |
Vizualizat: |
de 13692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
505.6 kb |
Vizualizat: |
de 13692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
501.87 kb |
Vizualizat: |
de 13692 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Catalin Dobre
Data înscrierii: 02/Mar/2017 Ultima vizita: 03/Mai/2023 Mesaje: 12 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 22 Mar 2017 19:04:58 Titlul subiectului: 11.3.2017 |
189159 |
|
Iată-l pe 108 și pe 104, care au fost pe linia 6.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.7 kb |
Vizualizat: |
de 13536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
260.33 kb |
Vizualizat: |
de 13536 ori |
|
_________________ Transportul public din Cluj-Napoca este plăcerea mea! |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 22 Mar 2017 19:54:18 Titlul subiectului: |
189164 |
|
104 pe 6 , 109 , cu care am calatorit pe 25 110 tot pe 25 si 113 in probe , primele poze cu el sunt de pe strada Memorandului , iar ultima la iesirea din garajul Bucium.
Pareri pozitive despre 109 , silentios , rapid , confortabil. Pareri negative: in unele locuri capcaele de plastic din tavan par a fi fost fortate sa intre la loc cu surubelnita (presupun ca asa au venit de la Iveco , pe sticlele din salon fiind scris "Iveco") , soferul deschide usile , in loc sa fie deschise de catre calatori.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.61 MB |
Vizualizat: |
de 13523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.71 MB |
Vizualizat: |
de 13523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.93 MB |
Vizualizat: |
de 13523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 13523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.61 MB |
Vizualizat: |
de 13523 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.76 MB |
Vizualizat: |
de 13523 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 22 Mar 2017 23:29:07 Titlul subiectului: |
189191 |
|
Sunt frumoase...dar, botul. Cand le vad, in minte im apare o piele de caprioara intansa intre faruri
Spatele in schimb este foarte reusit, si va remane modern dupa mutli ani.
Despre usi, singura chesti ar fi cu aerul conditionat, daca soferul deschide toate usile, iese aerul rece (sau caldura in iarna).
Dar din punct de vedere ca fost sofer, personal m-ar enerva usi deschide de calator. Mi-ar lipsi controlul. Daca eu deschid usa, stiu sa o inchid (chiar daca becul pe bord nu merge, etc). Mai ales la un articulat unde usa din remorca nu se vede (in curba stanga) nici cu oglinda. In fine, calatorilor imi inchipui ca le-ar place sa apese butonul (stiu ca eram mort dupa V3A-M93 pe 41 in Buc care le aveau).
Alex
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 23 Mar 2017 14:19:36 Titlul subiectului: |
189208 |
|
Nu pierzi chiar de tot controlul
Până la urmă e responsabilitatea ta, ca șofer, să blochezi sistemul de deschidere automată după ce nu mai există călători cu intenția folosirii ușilor. La fel, deblocarea sistemului cade tot în responsabilitatea șoferului.
Sistemul acesta este funcțional la tramvaiele mov, acolo s-a mers de la bun început pe această idee, spre deosebire de troleibuze. Acolo s-a încercat o perioadă implementarea acestui sistem, la troleibuzele Citelis (ultimele vehicule noi nevopsite în mov), dar s-a renunțat din nu-știu-ce motiv (asta deși călători, inclusiv pensionarii, se obișnuiseră cu acest sistem și îl foloseau cu succes). Să sperăm că se va reveni la această idee.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 23 Mar 2017 20:55:51 Titlul subiectului: |
189226 |
|
Sunt curios cum opereaza. Pe tramvaie RATB (prin 2004) vatmanul apasa un buton (separat de butoanele normale pentru fiecare usa individual) si calatorii putea deschide usa. Apoi apasa acelasi buton (cred) si se inchideau, in tim ce leduri la butoanele usilor individuale schimbaru culorile. Rosu inchis, verde deschis (sau invers ca rosu e stop lol, si verde e bun de mers)
E asa si la troleele astea? Sau trebuie inchise de la butoane individuale? In fine, daca as conduse m-as obisnui cu ele, dar mai e si experienta mea. Autobuzele noastre aveau doar o usa. Si puteam merge cu ea deschisa (cele stil urban trebuia sa folosim comutator, dar se aprindea un bec mare pe bord, si inspectorii amendau firma. Dar ca sofer, ne placea sa inchidem sau sa deschidem usa din mers sa nu pierdem timp lol)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 23 Mar 2017 21:21:38 Titlul subiectului: |
189228 |
|
Mai toate autobuzele și troleibuzele noi din Cluj au un sistem ce nu permite plecarea din stație cu ușile deschise. Deci nu riști să pierzi nici un călător în prima curbă
|
|
Sus |
|
|
|