Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Marea Britanie (Anglia) : Leeds
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Nord
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 944
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 05 Apr 2019 01:19:35    Titlul subiectului: 199990

Continuare.
First Leeds are si cateva autobuze etajate hybride. Acestea se deosebesc prin dunga verde in loc de dunga roz. Aceste autobuze sunt titulare de obicei pe linia 7 operata de First si derivatele ei , A , S , X. De asemenea aceste autobuze au si sistem de ghidaj. Cuplarea motorului diesel se face foarte zgomotos , transmisia parca ar fi lovita de cineva cu barosul.
1. 39201 , BJ60BZA , Volvo-Wright BRLH.
2. 39203 , BJ60bzc , Volvo-Wright BRLH.
3. 39233 , BP11JWU , Volvo-Wright BRLH.
Autobuze standard din parcul First Leeds:
4. 47632 , SN15ADX , Wright Streetlight.
5. 47634 , SN15AEA , Wright Streetlight.
6. 66353 , MV02VEH , Volvo-Wright B7L.
7. 69348 , YJ08CFA , Volvo-Wright B7RLE. Initial am crezut ca aceste autobuze au fost aduse second-hand de undeva. Recent am vazut si autobuze etajate in aceasta schema , ceea ce ma face sa cred ca First Leeds incep sa revopseasca vehiculele din parc in noua schema (a se vedea postul anterior).
8. 69350 , YJ08CFE , Volvo-Wright B7RLE.
9. La fel ca si autobuzele etajate , unele autobuze standard au sisteme de ghidaj (detalii de la 69350).
10. Unii soferi isi aranjeaza oglinda in asa fel incat aceasta sta exact in usa. Calatorii mai inalti , printre care ma numar , trebuie sa fie atenti sa nu se loveasca cu capul de ea la intrarea/iesirea in/din mijlocul de transport ; o data am luat oglinda cu capul pentru ca nu ma asteptam sa fie asezata asa. De asemenea , multe autobuze indiferent ca sunt normale sau etajate au oglinzile extrem de mici. Nu am observat ca autobuzele First sa aiba doua oglinzi in acelasi corp asezate in unghiuri diferite , pentru a ajuta la vizibilitate (detalii tot de la 69350).



FirstL 39201.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  591.85 kb
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 39201.jpg



FirstL 39203.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.37 MB
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 39203.jpg



FirstL 39233.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  982.54 kb
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 39233.jpg



FirstL 47632.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  750.47 kb
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 47632.jpg



FirstL 47634.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1023.7 kb
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 47634.jpg



FirstL 66353.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1003.58 kb
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 66353.jpg



FirstL 69348.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  626.53 kb
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 69348.jpg



FirstL 69350.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.8 MB
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 69350.jpg



FirstL 69350 detalii 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  863.88 kb
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 69350 detalii 1.jpg



FirstL 69350 detalii 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.57 MB
 Vizualizat:  de 666 ori

FirstL 69350 detalii 2.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 944
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 05 Apr 2019 01:31:23    Titlul subiectului: 199991

Continuare.
Autobuze noi ale First Leeds , in "haine" noi.
1. 33481 , YX66WKD , Alexander Dennis Enviro 400. Autobuzele achizitionate in anul 2016 pentru linii express sunt vopsite in schema albastru inchis-auriu. Acestea sunt de obicei titulare si personalizate pentru liniile X6 , X84/85.
2. 35264 , SL67VWP , Wright Streetdeck. Estimez ca sunt vreo 5 autobuze vopsite in schema portocaliu-verde deschis-verde inchis , titulare de obicei pe linia X27.
3. 35279 , SL67VXG , Wright Streetdeck. Incepand cu anul 2016/2017 autobuzele cumparate de catre First pentru liniile normale vin vopsite in schema rosu-vere deschis-verde inchis. De obicei acestea sunt titulare pe liniile 1 , 6 , 28 , 97 , etc., dar mai scapa si pe alte linii in special in weekend-uri.
4. 35294 , SL67VXY , Wright Streetdeck.
5. 35514 , SK68TRV , Wright Streetdeck.
6. 35529 , SK68TTX , Wright Streetdeck. Autobuzele noi intrate in parcul First Leeds incepand cu luna octombrie/noiembrie a anului 2018 vin vopsite in albastru inchis (in loc de rosu)-verde deschis-verde inchis. Acestea sunt titulare pe linii precum 3 , 12 , 13 etc. Pe liniile unde circula aceste autobuze nu am mai vazut din cele vopsite in gri-roz-mov , desi am vazut unele cu fata rosie.
7. 35536 , SK68TUU , Wright Streetdeck. A fost prima data cand am vazut un autobuz cu fata albastra pe linia 1 , unde de obicei circula autobuze cu fata rosie.
Scheme de vopsire pentru Park&Ride.
8. 35302 , SN18XXY , Wright Streetdeck. Autobuzele liniei PR2 sunt personalizate pentru Park&Ride-ul Temple Green , din apropierea autostrazii M1. Acestea mai scapa uneori si pe alte linii in afara de PR2 , in special in weekend.
9. 35303 , SN18XXZ , Wright Streetdeck.
10. 35306 , SN18XYC , Wright Streetdeck. Autobuzele liniei PR1 sunt personalizate pentru Park&Ride-ul Ellan Road , din apropierea stadionului Leeds United. Si aceste autobuze mai scapa uneori pe alte linii in afara de PR1 , in special in weekend.



FirstL 33481.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  948.22 kb
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 33481.jpg



FirstL 35264.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.66 MB
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 35264.jpg



FirstL 35279.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.77 MB
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 35279.jpg



FirstL 35294.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 35294.jpg



FirstL 35514.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1001.51 kb
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 35514.jpg



FirstL 35529.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.1 MB
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 35529.jpg



FirstL 35536.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  731.34 kb
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 35536.jpg



FirstL 35302.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.86 MB
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 35302.jpg



FirstL 35303.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.01 MB
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 35303.jpg



FirstL 35306.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.13 MB
 Vizualizat:  de 665 ori

FirstL 35306.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 944
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 05 Apr 2019 01:36:29    Titlul subiectului: 199992

In Leeds , Arriva are curse spre orasele/satele invecinate , de asemenea am vazut de cateva ori autobuze ale acestui operator inlocuind trenurile atunci cand au fost inchideri de linie sau greve ale angajatilor din domeniul feroviar:
1. 1452 , YJ59BRZ , Wright pulsar 2. La fel ca si la First , si Arriva are mai multe scheme de vopsire , verde/turcuaz-bej pentru vehiculele mai vechi.
2. 1529 , YJ61OBC , Wright CF.
3. 1538 , YJ61OBN , Wright CF.
4. 1601 , YJ06WLZ , DAF East Lancs Lowlander.
5. 1607 , YJ06WMG , DAF East Lancs Lowlander.
6. 1749? , YJ12FKK , Wright Eclipse Gemini 2 HEV. Si Arriva are cateva autobuze hybrid , fiind vopsite in verde deschis-turcuaz/verde inchis. Spre deosebire de hybridele de la First , motorul vehiculelor de la Arriva nu este zgomotos atunci cand cupleaza.
7. 1929 , SN15LLX , Alexander Dennis Enviro 400.
8. 1964 , YX17NKO , Alexander Dennis Enviro 400. Schema pentru unele autobuzele noi Arriva este albastru inchis-turcuaz.
9. 1966 , YX17NKR , Alexander Dennis Enviro 400.
10. 1972 , YX17NLJ , Alexander Dennis Enviro 400. Alte autobuze noi ale acestui operator sunt vosite doar in turcuaz.



Arriva 1452.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.99 MB
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1452.jpg



Arriva 1529.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.29 MB
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1529.jpg



Arriva 1538.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1538.jpg



Arriva 1601.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.86 MB
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1601.jpg



Arriva 1607.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  736.1 kb
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1607.jpg



Arriva 1749.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.04 MB
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1749.jpg



Arriva 1929.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.2 MB
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1929.jpg



Arriva 1964.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  622.38 kb
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1964.jpg



Arriva 1966.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.02 MB
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1966.jpg



Arriva 1972.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.22 MB
 Vizualizat:  de 664 ori

Arriva 1972.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 944
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 05 Apr 2019 01:40:27    Titlul subiectului: 199993

Continuare de la Arriva.
1. 1974 , YX17NLL , Alexander Dennis Enviro 400
2. Nu am reusit sa identific numarul de parc al acestui autobuz , YJ57BVY , Wright Commander. Acest model exista si la First sau Flying Tiger , desi nu am reusit sa le imortalizez inca.
Autobuze ale altor operatori care circula prin Leeds:
3. 275 , YJ67FZB , Optare Versa al Aireline. Acest operator efectueaza curse doar spre Keighley/Shipley , linia 60. Aire este numele raului care trece prin cele 3 orase. Dintre toate autobuzele de la toti operatorii , acest model mi se pare cel mai puternic si sprinten , dar nu imi place designul.
4. Alta poza cu acelasi autobuz , in alta zona si din alt unghi.
5. YN05GXC , Scania-Wright Solar al Connexions buses. Acest operator efectueaza curse doar spre Aberford , linia 64.
6. YJ14BWZ , Optare Versa SLF , al Flying Tiger , operatorul care efectueaza curse spre aeroportul Leeds-Bradford , linia 757.
7. SK17HHL , Wright Streetlight DF CE tot al Flying Tiger. Chiar daca a fost inmatriculat in 2017 , acest autobuz a aparut pe strazile Leeds-ului undeva la inceputul acestui an. Nu l-am vazut circuland zilnic.
8. FJ58LSV , Volvo-Wright B7RLE , al The Harrogate Bus Company , care opereaza linia 7. Aceasta linie 7 nu are nici o legatura cu linia 7 de la First Leeds , desi pe o mica portiune acestea au traseu comun.
9. YJ10EZS , Optare Solo. Nu sunt sigur carei firme apartine acest autobuz , dar in general vad acest model transportand personalul medical spre/dinspre spitale si batranii sau persoanele cu dizabilitati de acasa la centrele comerciale.



Arriva 1974.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.15 MB
 Vizualizat:  de 663 ori

Arriva 1974.jpg



Arriva.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.38 MB
 Vizualizat:  de 663 ori

Arriva.jpg



Aireline 275.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.31 MB
 Vizualizat:  de 663 ori

Aireline 275.jpg



Aireline.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.53 MB
 Vizualizat:  de 663 ori

Aireline.jpg



Connexions.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  553.38 kb
 Vizualizat:  de 663 ori

Connexions.jpg



Flying Tiger 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.42 MB
 Vizualizat:  de 663 ori

Flying Tiger 1.jpg



Flying Tiger 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  755.22 kb
 Vizualizat:  de 663 ori

Flying Tiger 2.jpg



Harrogate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  446.07 kb
 Vizualizat:  de 663 ori

Harrogate.jpg



optare.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  749.77 kb
 Vizualizat:  de 663 ori

optare.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 944
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 05 Apr 2019 01:44:47    Titlul subiectului: 199994

Ultima parte.
Autobuze First apartinand altor orase.
1. 32077 , KP51WBD , Volvo B7TL/Alexander ALX400 al First Bradford. La operatorul First Leeds acest model de autobuz mai este folosit doar la curse speciale. La First Bradford acest model apare uneori pe liniile care vin in Leeds , X11 , 72 , etc. Am vazut si cazuri exceptionale cand autobuze de acest tip din Bradford au circulat pe liniile Leeds-ului.
2. Chiar daca exista si in Bradford cel putin un garaj , autobuzele First Bradford vin pentru reparatii la garajul First Leeds de la adresa scrisa pe acest autobuz.
3. 32542 , YJ05VWH , Volvo-Wright B7TL al first Halifax. Ca si in cazul First Bradford , si autobuzele din Halifax sunt aduse in Leeds pentru reparatii.
4. O mica completare de la postarea cu statiile , in oras exista cel putin o statie amplasata in mijlocul drumului. Amplasarea acesteia este atat de ciudata pentru ca drumul are in acea zona 3 benzi , iar doua dintre acestea sunt doar pentru virajul la stanga , autobuzele care circula prin acea zona mergand doar inainte. Pentru ca soferi sa nu fie nevoiti sa schiumbe 3 benzi , statia a fost construita in acest fel , desi la 100-200 de metri distanta , dupa intersectie exista o alta statie amplasata normal unde opresc toate traseele care opresc si in aceasta statie.

Mentini:
A se observa ca pe multe autobuze este scris ca sunt dotate cu prize USB si WI-FI gratuit. Toate autobuzele au cel putin 6 camere de supraveghere care filmeaza in exterior , minim una pe bord , cate una in dreptul fiecarei oglinzi retrovizoare , cate o camera pe lateral , in partea din spate si inca cel putin una pe spatele autobuzului. Exista si in interior o gramada de camere , iar la autobuzele etajate soferii au un mic televizor unde pot vedea daca exista calatori care vor sa coboare de la etaj. Oprirle in statii , indiferent de operator se fac doar daca pasagerii de la bord au apasat butonul de oprire , sau daca exista pasageri in statie care ii fac semn soferului sa opreasca. La toti operatorii biletele se iau de la soferi si au valori variabile , in functie de statia/zona unde doreste calatorul sa coboare.
De asemenea , a se observa ca toate autobuzele au usi pentru accesul si debarcarea pasagerilor doar in fata. Nimeni nu face scandal ca debarcarea/imbarcarea dureaza si 5 minute in zonele aglomerate , sau ca fiecare pasager trebuie sa isi cumpere bilet de la sofer pana la destinatia dorita , sa isi scaneze abonamentul sau sa il prezinte soferului. Am asistat la cazuri cand soferul a refuzat sa deschida usile autobuzului intr-o statie , pentru ca isi amintise de un calator care dorea sa coboare ca ii ceruse bilet pentru o alta statie. Soferul a pus calatorul respectiv sa achite contravaloarea distantei de la statia unde trebuia sa coboare , pana la cea la care s-a coborat defapt.
Nu stiu care este criteriul de acordare al numerelor de parc , in special in cazul operatorului First.
Toate autobuzele postate aveau afisajele functionale , dar datorita ratei de refresh , in unele imagini acestea par a nu functiona. Un lucru ciudat la afisaje este ca numarul liniei nu este tot timpul in partea stanga , asca cum mi s-ar parea normal ; exista cazuri cand la acelasi autobuz uneori linia apare in stanga , alteori in dreapta , in functie de traseul pe care se afla. Exista si diferente de culori ale afisajelor , unele autobuze au display-uri albe , iar altele din acelasi lot , au display-uri portocalii.
Am fotografiat majoritatea tipurilor de autobuze , de la majoritatea operatorilor.
Autobuzele etajate au o bara in partea stanga-sus. Aceasta este pentru a proteja parbrizul de crengi si alte obiecte joase?



FirstB 32077.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.62 MB
 Vizualizat:  de 662 ori

FirstB 32077.jpg



FirstB 32077 detalii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.82 MB
 Vizualizat:  de 662 ori

FirstB 32077 detalii.jpg



FirstH 32542.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  966.98 kb
 Vizualizat:  de 662 ori

FirstH 32542.jpg



IMG_20190403_174511.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.72 MB
 Vizualizat:  de 662 ori

IMG_20190403_174511.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 944
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 03 Iun 2019 13:31:06    Titlul subiectului: 201027

Primul autobuz al First inmatriculat pentru 2019 , SK19EZM , 35574. Acesta are partea din fata vopsita in verde inchis , spre deosebire de autobuzele din 2017 care au acea parte galbena sau rosie sau spre deosebire de cele din 2018 care au acea parte rosie sau albastra. De cand a aparut acest autobuz , l-am vazut doar pe linia 49.

In cazul unor probleme pe calea ferata , operatorul Arriva introduce autobuze pentru a inlocui trenurile. Ieri , drumul care duce la intrarea principala a garii era plin de autobuze si autocare , desi in ultimele luni autobuzele au fost directionate pe un alt drum datorita unor lucrari de modernizare la cladirea garii. Ieri au fost introduse autobuze pentru ca au fost probleme cu semanlele intre doua statii. https://www.manchestereveningnews.co.uk/news/greater-manchester-news/commuters-face-rail-disruption-between-16369330
Autobuzele care circula in locul trenurilor afisau mesajul "Rail Replacement" , iar unele aveau si o foaie cu numarul trenului pe care il inlocuiau.
Primul autobuz pe care l-am fotografiat este Wright-ul Commander 1403. Acestuia ii mergea afisajul , dar nu apare in poza.
Apoi Scania L94UB4X2 619 , incercand sa faca loc unui autocar.
Coloana de autobuze si autocare asteptand sa inainteze spre gara.



FirstL 35574.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  864.93 kb
 Vizualizat:  de 523 ori

FirstL 35574.jpg



Arriva 1403.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.61 MB
 Vizualizat:  de 523 ori

Arriva 1403.jpg



Arriva 619.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 523 ori

Arriva 619.jpg



Coloana.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.58 MB
 Vizualizat:  de 523 ori

Coloana.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 944
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 10 Iul 2019 22:15:39    Titlul subiectului: 201472

De vreo 2 luni , First Leeds utilizeaza un autobuz etajat cu tehnologie Micro-Hybrid. Acesta circula in special pe linia 28 , dar mai scapa si pe alte linii si este asemanator cu cel care era utilizat de compania Fliyng Tiger spre aeroport. Probabil este doar in probe , nu are numar de parc si nici logouri cu First.
In urma cu o spatamana am vazut un autobuz electric Yutong , care presupun ca a fost adus din Londra dupa schema de vopsire si logouri. Acesta urmareste autobuzele care circula pe linia 5 , dar fara a lua calatori. Tot timpul pe afisajul frontal scrie "Not in service" , nu are nici o foaie cu traseul liniei , iar afisajul lateral si cel din spate nu functioneaza.
A aparut si la Arriva un autobuz nou , Alexander Dennis , dar nu sunt sigur probe sau va ramane definitiv la aceasta companie , nu are numere de parc sau logouri cu Arriva , iar schema de vopsire este diferita fata de tot ce are aceasta companie.



FL MicroHybrid.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  637.55 kb
 Vizualizat:  de 394 ori

FL MicroHybrid.jpg



Yutong YH18CVS.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.93 MB
 Vizualizat:  de 393 ori

Yutong YH18CVS.jpg



Arriva AD YX19ONU.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.68 MB
 Vizualizat:  de 393 ori

Arriva AD YX19ONU.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 8144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Iul 2019 06:51:28    Titlul subiectului: 201473

Din cate vad, este un ssitem bine pus la punct. Am o intrebare. Cum se descurca autobuzele etajate in trafic ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2019
Mesaje: 944
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 11 Iul 2019 13:10:01    Titlul subiectului: 201484

Cea mai mare problema a autobuzelor etajate sunt podurile joase si crengile copacilor. In rest nu am vazut sa aiba probleme fiind de lungimea unui autobuz standard. Suspensiile sunt destul de bune , aceste autobuze merg destul de tare si in curbe , fara a se inclina mai mult decat un autobuz normal.
Legat de sistemul de transport , cred ca exista parti bune si parti rele. Printre aspectele pozitive se numara: exista strazi dedicate doar mijloacelor de transport in comun , benzi pentru autobuze , doua park&ride-uri , majoritatea liniilor de transport trec prin zona centrala , exista legatura directa intre autogara , gara si aeroport , nu se practica "mersul cu nasul", vehicule au aer conditionat , nu se folosesc foi pentru afisarea rutei , interiorul autobuzelor este destul de curat , cu scaune tapitate , etc.
Parti negative ar fi: autobuzele nu opresc in statie daca pasagerii care vor sa urce nu ii fac semn soferului sau daca nu apasa nimeni butonul de oprire in interior ; am vazut cazuri cand calatorii au ramas jos din cauza ca in statie era un alt autobuz oprit , iar soferul celui de-al doilea nu i-a vazut. Timpul de imbarcare este foarte lung in statiile aglomerate , exista o singura usa de acces , iar toti pasagerii care urca trebuie sa prezinte soferului abonamentul/sa il scaneze sau sa isi cumpere bilet de la conducator pana la statia dorita. Statiile in zona centrala nu sunt foarte bine gandite , fie nu au loc sa treaca doua autobuze unul pe langa altul , fie nu incap mai mult de 1,5 autobuze in alveola si vin deodata 4-5 care au oprire in aceeasi statie. Tot in zona centrala , unele strazi sunt statie pe toata lungimea lor , iar unele linii opresc in 2-3 locuri pe aceeasi strada , astfel exista sansa ca doua autobuze de pe linii diferite sa se depaseasca de mai multe ori. Semafoarele sunt mult prea dese , si din 50 in 50 de metri si nu sunt sincronizate.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Nord Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community