Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole din presa locala
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 16:35:07    Titlul subiectului: *Articole din presa locala 91073

http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=single&id=0000015638&domeniu=Politica

Grigore Potec vrea sa desfiinteze liniile de tramvai

Un oras fara tramvaie, fara huruitul produs de acestea si fara vibratiile aferente, care afecteaza, in unele zone ale orasului, casele oamenilor. Asta propune consilierul PLD Grigore Potec, care este de parere ca pentru populatia municipiului este arhisuficient transportul cu autobuzele si microbuzele. Potec a venit cu aceasta idee in plenul Consiliului Local municipal, in contextul in care se discuta despre un proiect de modernizare a Caii Dorobantilor, care include atit reabilitarea soselei propriu-zise, cit si a liniilor de tramvai. Consilierul s-a aratat nemultumit ca proiectul prezentat consilierilor spre aprobare nu a cuprins mai multe variante si a fost de parere ca daca s-ar renunta la modernizarea liniilor de tramvai, ba chiar acestea s-ar scoate de tot, cheltuiala ar fi mult mai mica, proiectul ar avea sanse mai mari de a obtine finantarea, iar circulatia in zona s-ar fluidiza substantial. De aici, pina la propunerea de a scoate toate liniile de tramvai din intreg orasul, a mai fost doar un pas: "O circulatie fara tramvaie ar fi mult mai eficienta, mult mai ecologica, s-ar beneficia de o fluenta a autovehiculelor pe Calea Dorobantilor. Nu stiu de ce nu s-au luat si alte posibilitati de lucru, in calcul. Parerea mea este ca modernizarea bulevardului si renuntarea la linia de tramvai este mult mai viabila. In studiul de fezabilitate prezentat nu ni s-au dat alternative. Nu stiu de ce ar mai fi nevoie de linie de tramvai in oras. Au disparut cele doua combinate de la Chiscani si nu-si mai justifica existenta aceste tramvaie. De ce sa nu studiem si posibilitatea de a desfiinta liniile de tramvai pe Calea Dorobantilor si pe bulevardul Independentei? Ele si asa nu-si mai au rostul economic, circula cu 3-4 calatori. Mi se pare normal sa desfiintam tramvaiele, care si asa fac galagie pe strada si mai mult blocheaza circulatia. Investitia in modernizarea Caii Dorobantilor este foarte mare si s-ar putea reduce substantial, daca scoatem tramvaiele"
Primarul Constantin Cibu a opinat ca este o solutie extrema renuntarea totala la tramvaie in oras si a explicat ca, eventual, s-ar putea renunta la traseul Lacu-Sarat - combinat. El a mai precizat ca, dupa modernizarea Caii Dorobantilor, tramvaiele vor circula pe linii moderne, ingropate in pamint, care nu vor face atit de mult zgomot: "Liniile sint moderne, silentioase, cu cauciuc, adica daca facem o investitie, facem o treaba buna. Tramvaiele astea nu merg numai pe Dorobanti, ajung pina in Brailita, nu mi se pare normal sa cereti sa scoatem complet tramvaiele din oras! Ele sint un mijloc de transport ecologic, nu produc noxe si acum, pe baza acestui proiect, intentionam sa cumparam tramvaie moderne"
Consilierul PRM Gheorghe Bucur a declarat, la rindul sau, ca propunerea lui Potec i se pare exagerata, in contextul in care acest mijloc de transport este folosit de o multime de lume: "Tramvaiele preiau o multime de populatie, sint zone acoperite doar de acest mijloc de transport. Eu ma asteptam de la domnul Potec sa vina cu o propunere o alta strada paralela cu Dorobanti, care sa fie folosita pentru a usura circulatia pe aceasta din urma".
Si consilierul PRM Adrian Traian este de parere ca transportul electric este util in oras: "In ultima vreme, in tarile civilizate se pune accent pe transportul de acest tip, mai ales in vederea reducerii poluarii. Acelasi lucru trebuie sa se intimple si in Braila, tinind cont de faptul ca in acest domeniu avem o experienta de peste 100 de ani. Scoaterea tramvaielor de pe Dorobanti mi se pare de neacceptat si pentru faptul ca oricum se intentioneaza achizitionarea unor mijloace de transport silentioase si atunci, vor disparea si vibratiile care, intr-adevar, exista la momentul de fata. Dar ca sa renuntam la tramvaie mi se pare o grava eroare. Din contra, eu cred ca ar trebui sa ne gindim la o extindere a acestui tip de transport".
--------------------------


Acest articol l-am gasit in ziarul Obiectiv si se pare ca si in Braila unii consilieri au idei trasnite care ar putea in viitor sa fie preluate de unii candidati la Primarie.
Acest om cred ca a lansat o campanie de scoatere a tramvaiului si sper sa nu fie multi admiratori in oras. Vreau ca Braila sa prospere in transportul electric si sa schimbe tramvaiele, ca de nu multi se vor ridica si vor spune: "jos cu ele".

Nu stiu eu ce siretlicuri invarte, dar cred ca are ceva cu tramvaiele. Cred ca daca dansul candideaza si ar iesi primar, adio tramvaie si bun venit rablelor de BMC care arata urat si au un motor ce seamana la zgomot cu un DAC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 19:08:01    Titlul subiectului: 91082

Tramvaiele circula doar cu 3-4 calatori ? Laughing
Inseamna ca eu cand am fost la Braila am avut halucinatii, cand am vazut dimineata tramvaiele aglomerate pe Independentei si Dorobantilor ?
Incredibila manipulare prin presa. Noroc ca primarul din Braila si alti consilieri au mintea mai deschisa.
In primul rand Braila este unul dintre primele orase din tara in care s-a infiintat tramvaiul.
In al doilea rand, traseul Lacul Sarat-Combinat ar putea fi transformat intr-o mina de aur. Nu se lauda foarte multe orase din Europa cu un asa traseu pitoresc. Daca ar fi ingrijit, daca ar fi pastrat acelasi specific, daca ar fi promovat, etc traseul ar putea deveni turistic. Si celelalte trasee au niste protiuni mai pitoresti, care nu prea se intalnesc in alte orase din tara. Ma intreb cu ce ar dori domnul consilier sa inlocuiasca tramvaiele ? Cu niste midibuze ? Laughing
Deputatul in cauza are cumva niste interese? Are cumva vreo firma de transport?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Dum 30 Mar 2008 19:33:08, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 19:46:00    Titlul subiectului: 9396 91088

Porțiunea de drum, de la depoul de tramvaie din Brăila, până la km. 10, este considerată, de către orice călător, una de groază, pe care nu o pot uita ușor. Coșmarul începe în momentul în care tramvaiul pornește din stația Radu Negru. Câțiva țigănuși, dornici de a se îmbogăți, cât ai clipi din ochi, te iau în primire, la prima vedere fără a părea să aibă vreo intenție evidentă. După numai câteva secunde, unul dintre ei, mai îndrăzneț, îți cere, fără niciun fel de jenă, o țigară. Dacă nu-i dai, cât ai clipi, te trezești sac de box. Ești bătut bine și plin de sânge. Rănile te dor. Nimeni nu te ajută. Într-un final, un om de bine îți acordă sprijinul și te transportă la cel mai apropiat spital, în timp ce țigănușii savurează, din plin, încă o victorie...
Nu este un caz unic, astfel de evenimente se petrec în fiecare zi pe acest traseu. Până în prezent, nimeni nu a luat nicio măsură sau, cel puțin, să introducă, din când în când, câte o patrulă de jandarmi sau de poliție. Au fost cazuri, când persoanele bătute au trebuit să stea internate în spital și până la două luni. Drumul groazei a primit acest nume în urmă cu zece ani, când un bărbat de aproximativ 50 de ani a fost, pur și simplu călcat, în picioare de către șapte persoane de etnie rromă

Sursa: Ziarul Arcasu' http://www.arcasu.ro/Drumul_groazei_id_1194634474.html

Dupa parerea mea ar trebui luata o masura atat in tramvaie cat si in acel loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 1723
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 21:13:40    Titlul subiectului: 91099

stefan_br a scris:
de la depoul de tramvaie din Brăila, până la km. 10
Se pare ca e vorba de linia 24, acea linie deosebita care iese din oras, iar depoul respectiv este Radu Negru, dar km. 10 ce este? Lacu Sarat? Combinatul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2008 21:52:12    Titlul subiectului: 9396 91385

Este un cartier de blocuri in care stateau cei de la combinat iar acuma stau rromi. Acest loc desigur tine de Primaria Braila si face parte din oras.
________________________________________________________________________________________
"Nu vom vedea prea curind in Braila tramvaie pe pneuri"

* ne-o spune primarul Constantin Cibu, care ne cere sa nu ne facem iluzii pe aceasta tema

Autor: Mihaela DAN

Primarul municipiului, Constantin Cibu, sustine ca viceprimarul Daniela Vasioiu viseaza cai verzi pe pereti, cind tot promoveaza asa-zisa alternativa a tramvaielor pe pneuri, dat fiind ca aceasta nu are sanse sa devina realitate la Braila, in viitorul apropiat. Cibu admite ca Vasioiu a discutat cu el despre acest proiect, dar considera ca de la o simpla prezentare, pina la achizitionare mai sint multi pasi de facut. "Cai verzi pe pereti! Nimeni nu spune ca as fi impotriva sa aduc niste tramvaie ultrasilentioase si moderne. Dar totul pleaca de la bani. Cum poti sa spui ca vom achizitiona 20 sau 30 de bucati la 2,5 milioane euro bucata, ca sa nu mai spun ca nu este suficient ca sa achizitionezi numai tramvaiul, trebuie sa inlocuiesti si linia de rulare. Nu sint niste cheltuieli oarecare. Daca vom accesa niste proiecte pe transport urban probabil ca vom cumpara asemenea tramvaie, dar nu orice oferta o vom lua in considerare imediat ca nemaipomenita. Exista asemenea tramvaie pe pneuri la metroul din Paris, vagoanele merg pe pneuri din '79, si eu am ramas atunci surprins cind am vazut treaba asta, nu era nici un zgomot, nu este ceva deosebit un astfel de tramvai".

Sursa Obiectiv vocea Brailei

http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=single&id=15378&domeniu=Politica
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 1723
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 05 Apr 2008 00:25:47    Titlul subiectului: 91491

Posibile framantari sindicale la Braicar:

http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=single&id=0000018783&domeniu=Economie

Obiectiv Vocea Brailei a scris:
Conducerea organizatiei sindicale a soferilor de la SC "Braicar" a anuntat ca a inceput demersurile pentru autorizarea unor ample miscari de protest, care vor culmina cu o greva generala. Nemultumirile sindicalistilor sint generate de modul in care se deruleaza de mai multi ani serviciul de transport de calatori in municipiu, pentru ca "de aici", spun ei, "pleaca toate problemele cu care se confrunta in prezent societatea. [...] Sindicatul amintit a punctat ca actiunile greviste vor fi programate in asa maniera incit greva generala, daca se va ajunge la aceasta forma extrema de protest, sa aiba loc in data de 5 mai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 05 Apr 2008 13:17:55    Titlul subiectului: 91506

Televiziune cu circuit inchis in autobuzele "Braicar"

"* operatorul de transport a montat experimental un monitor LCD intr-un autobuz si ar vrea sa extinda reteaua si in celelalte masini * pe aceste ecrane ar urma sa fie prezentate informatii de interes public si reclame comerciale "

Autor: Dragos G. TUDOSE

"De citeva zile, "Braicar" a pus in circulatie un autobuz in interiorul caruia a fost montat un ecran LCD, pe care calatorii vor putea urmari clipuri informative privind serviciul de transport in comun precum si alte informatii de utilitate publica. Deocamdata, insa, pe ecranul monitorului sint rulate clipuri in care sint prezentate gaguri, spre amuzamentul calatorilor, care au primit cu bucurie acest cadou. "Chiar am urmarit pe ecran citeva situatii amuzante, gen camera ascunsa sau reclame haioase si este reconfortant pentru ca te deconecteaza de la problemele cotidiane si poate fi perceputa calatoria cu autobuzul ca relaxanta", ne-a declarat la coborirea din autobuz, un calator. Contactat de reporterii "Obiectiv", directorul general al "Braicar", Cornel Sandulescu, a explicat ca dotarea acelui autobuz cu ecran LCD face parte dintr-un plan mai amplu, care vizeaza modernizarea serviciului de transport public de calatori. "Deocamdata, sintem in faza de experimentari, in sensul ca s-a montat monitorul doar pe un singur autobuz ca sa vedem cum este perceputa actiunea de catre calatori. Daca sistemul se va extinde pe mai multe masini, pe aceste ecrane vor fi prezentate informatii de utilitate publica, precum si cu privire la serviciul de transport, dar nu excludem varianta de a fi inserate in secvente si reclame comerciale", ne-a declarat sursa citata, adaugind ca tot in faza experimentala se afla si un alt proiect, menit sa sporeasca gradul de securitate pe mijloacele de transport in comun prin montarea de camere video de supraveghere a interiorului autobuzelor."

Sursa :Obiectiv Vocea Brailei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 11:14:42    Titlul subiectului: 92023

Finantele scot la mezat terenurile "Braicar"

* operatorul de transport are o datorie istorica de peste 70 miliarde de lei vechi, pentru care Finantele au instituit de mai multi ani sechestru asigurator * Primaria vrea sa cumpere unul sau doua terenuri ale "Braicar", pe care Finantele locale ar urma sa le scoata la vinzare *

Sursa http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=rezultat.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 20:33:06    Titlul subiectului: 92125

Avem un studiu de trafic pentru transportul in comun! Cum procedam?

* pentru realizarea analizei s-au platit din bani publici circa 700 milioane de lei vechi * recomandarile studiului vor fi luate in calcul la elaborarea unei strategii de trafic pentru municipiu *

Dragos G. TUDOSE

Actuala dimensionare a transportului in comun de persoane satisface necesarul de transport al membrilor comunitatii. Aceasta este una dintre concluziile unei analize efectuate de o firma specializata din Timisoara, la solicitarea Consiliului Local Municipal Braila, pentru care s-au achitat de la bugetul local 700 milioane de lei vechi. Studiul a vizat transportul in comun de persoane in oras, dar a fost completat ulterior si cu o analiza a situatiei privind transportul cu taxiul, precum si a traficului prin centrul istoric al orasului.

sursahttp://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=rezultat.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 19 Apr 2008 21:59:39    Titlul subiectului: 92253

Tramvaie de vis pentru brăileni

Viceprimarul Daniela Văsioiu a avut, de curând, o întâlnire cu un reprezentant al unei companii de transport din Strasbourg, care produce tramvaie silențioase pe pneuri.
Din păcate, chiar dacă reprezentantul autorității locale s-a arătat interesat de achiziționarea unor astfel de mijloace de transport în comun, bugetul local este subțire. Banii n-ajung și pentru o astfel de achiziție, cu un cost destul de ridicat (între 2 – 2,5 milioane de euro/bucata), chiar dacă tramvaiele sunt de ultimă generație. O soluție ar fi: dezvoltarea unor proiecte cu fonduri nerambursabile. «Un astfel de proiect se derulează pe o perioadă foarte lungă și nu numai pentru noi, oriunde în lume. Când vrei să schimbi sistemul de transport, trebuie să ai o viziune pe cinci - zece sau chiar douăzeci de ani. Abia atunci vom încerca să introducem și la noi așa ceva. Știm că există programe pe mediu, pe capitolul transporturi nepoluante și vom căuta un program care să se adreseze reducerii zgomotului», a spus viceprimarul democrat Daniela Văsioiu. Edilul adjunct al Brăilei a mai adăugat că se va încerca introducerea respectivului sistem de transport pe Bulevardul Dorobanților, din barieră până în zona Brăilița.

Trenul galben fără cai

Tramvaiele pe care autoritățile locale ar vrea să le aducă în urbe sunt dotate cu motoare la ambele capete, circulă pe o singură șină, iar investiția pentru o șină nu este foarte mare. Mai mult, șina este îmbrăcată în rășină. Acest lucru exclude problemele cu care se confruntă, pe timpul iernii, tramvaiele din Brăila. Tramvaiul minune circulă și pe zăpadă, șina putând fi foarte ușor dezafectată de eventualele porțiuni de gheață. În plus, un lucru destul de important este faptul că nu există niciun fel de zgomot atunci când se deplasează, iar în interior toate sunt, după părerea viceprimarului Văsioiu, anti-distrugere: «Chiar dacă murdărești scaunul, acesta se curăță doar cu apă; nu se poate scrijeli, pentru că vopseaua nu sare; tramvaiul este foarte jos și ușor de folosit pentru persoanele cu dizabilități, nemaifiind impusă utilizarea unei platforme speciale; este dotat cu camere de luat vederi; nu are oglinzi laterale; are sistemul perfect de informare a călătorului, și încă multe altele ».
În speranța că autoritățile locale vor reuși, în viitor, să acceseze un program care să permită dotarea cu astfel de tramvaie, brăilenilor nu le mai rămâne decât să le viseze, în timp ce continuă să le utilezeze pe cele actuale.

sersa:http://www.arcasu.ro/Tramvaie_«de_vis»_pentru_braileni_id_1190923022.html

Mi s-a parut interesant articolul si am vrut sa vi-l arat si voua
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 28 Apr 2008 20:10:25    Titlul subiectului: 92677

"Golănie în autobuzele Braicar"

"Vrem un transport în comun rapid și civilizat, dar nimeni nu intervine împotriva celor care – fără milă și golănește-distrug scaune, miljloace de susținere și bare de protecție; scuipă pe jos și sparg semințe; fac “gimnastică” or stau cu picioarele pe scaun. Astfel de manifestări se petrec îndeosebi în tramvaie și autobuzele care circulă spre Cazasu, Chiscani și Lacu Sărat. De unde nici “opinie publică” și nici unii dom' șoferi (baricadați în cabina în care sunt primiți amicii) nu intervin spre a-i zădărnici pe vandali..."

Sursa http://www.arcasu.ro/Golanie_in_autobuzele_Braicar_id_1209143409.html

Autor: Constantin IONESCU
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 26 Mai 2008 21:27:57    Titlul subiectului: 93817

"Braicar" va aduce 11 tramvaie second-hand din Austria

* o parte dintre acestea vor fi primite de la o firma austriaca in schimbul lucrarilor de reabilitare in sectiile "Braicar" a unor garnituri de tramvai - piese de muzeu

Dragos G. TUDOSE

Conducerea societatii "BRAICAR" a anuntat ca isi va completa parcul de mijloace de transport in comun cu 11 achizitii second-hand. Asa cum a explicat Cornel Sandulescu, directorul general al unitatii, este vorba despre 11 tramvaie aduse din Austria, in urma colaborarii cu o firma din aceasta tara. "Avem incheiat un contract in baza caruia urmeaza sa reabilitam mai multe tramvaie de epoca. La schimb urmeaza sa primim citeva garnituri de tramvai asemanatoare cu cele aduse in urma cu citiva ani. Primele 6 garnituri second-hand vor sosi, cel mai probabil, in al doilea semestru, iar inca 5 in primele luni ale anului viitor", ne-a declarat Cornel Sandulescu, directorul general al SC "BRAICAR".
Reamintim ca administratia unui parc muzeal din oraselul Mariazell, din apropierea Vienei, s-a hotarit sa aduca pentru reparatii in Braila mai multe tramvaie, piese de muzeu. Administratia parcului a achizitionat vagoanele de epoca din Germania si vrea sa le renoveze, pentru a le introduce intr-un circuit turistic in interiorul parcului muzeal ce se intinde pe mai multe hectare in apropierea Vienei.


sursa http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=rezultat.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 12 Iun 2008 14:57:37    Titlul subiectului: sttt 94449

"Parcul Braicar reinoit"

"Potrivit directorului SC „Braicar” SA Brăila, Cornel Săndulescu, în decursul acestui an și în următorul, se dorește reînnoirea parcul auto prin cumpărarea de autobuze și a unui număr de 11 tramvaie din Austria. “În acest an se vor aduce tramvaie pe care, după ce vor fi reparate, unele le vom trimite din nou la muzeul Mariazell din Austria, iar altele vor rămâne în dotarea parcului de transport în comun.

În urma contractului pe care îl avem cu cei din această țară, avem în vedere ca în trimestrul al II-lea al acestui an să achiziționăm șase tramvaie și cinci în anul viitor”, ne-a declarat directorul SC „Braicar” SA Brăila, Cornel Săndulescu.
În următoarele 2-3 săptămâni va ajunge un tramvai de epocă, care va fi un cadou pentru orașul nostru, care va urma să fi restaurat. Referitor la suma care va fi investită pentru reparațiile care se vor face, directorul SC „Braicar” SA Brăila a spus că “acesta se ridică la peste 100.000 de euro. Probabil, cu ocazia unor evenimente speciale, precum Zilele Brăilei, ziua copilului și în sărbătorile de iarnă, tramvaiul de epocă va fi pus în funcțiune cu scopul unor deplasări în oraș de care vor beneficia toți cetățenii”.

autor Corina Coman

sursa http://www.ziaruldebraila.ro/actualitate/parcul_braicar_reinnoit.html

--------------
Ceea ce am gasit interesant la acest articol este faptul ca Braicarul va pastra un tramvai de epoca si achizitionarea unor autobuze anul viitor.
Sunt curios daca autobuzele vor fi noi sau seconhand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 21 Iun 2008 13:00:39    Titlul subiectului: 94863

"Niciun mijloc de transport în comun din Brăila nu este dotat cu aer condiționat. SC „Braicar” SA nu vrea să achiziționeze astfel de autobuze, deoarece presupune cheltuieli în plus din bugetul local. Conducerea SC Braicar SA Brăila nu dorește să cumpere autobuze care să fie dotate cu sistem de aer condiționat, pentru că această investiție presupune cheltuieli în plus. Cornel Săndulescu, directorul SC „Braicar” SA Brăila, a găsit și o explicație: “Aceste autobuze au, de regulă, trei uși pe partea dreaptă, iar distanța dintre stații este de maxim 500 de metri. Cu alte cuvinte, din 500 în 500 de metri se deschid ușile, lucru care este insuficient și neadecvat pentru realizarea unui microclimat cu aer condiționat. În transportul de persoane din mediul urban, în toată Europa și în întreaga lume, nu se folosește aerul condiționat, deoarece o astfel de investiție este costisitoare. Pe de altă parte, în transportul interurban, este obligatoriu ca autobuzele să aibă aparate de climatizare, din cauza distanțelor lungi care se parcurg. Nu vom achiziționa autobuze cu un astfel de sistem, pentru că acest lucru presupune investiții de aproximativ 10.000-15.000 de euro, la care se adaugă 10-15 la sută consum suplimentar de combustibil”. În parcul auto al SC „Braicar” SA Brăila există cinci tipuri de autobuze, iar consumul de motorină pe zi este, în medie, de 3.000 – 4.000 de litri. “Litrii de motorină pe care îi consumă fiecare autobuz, de pe toate traseele din municipiu, dar și în funcție de motorul pe care îl are, este destul de mare, față de ceea ce înseamnă capacitatea de transport pusă la dispoziție. În fiecare zi, consumul este între 20 și 36 litri/100 de km”, a mai adăugat directorul SC „Braicar” SA Brăila. "

sursa: http://www.ziaruldebraila.ro/eveniment/aerul_conditionat_de_buget.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 25 Iun 2008 10:54:38    Titlul subiectului: 94994

Controale cu camere ascunse
Scris de Liviu Ghinea
Miercuri, 25 Iunie 2008

La indicațiile conducerii societății de transport în comun, se vor efectua controale drastice, care îi vor viza atât pe călătorii prinși fără bilet, dar și pe șoferii sau controlorii care își însușesc bani de la călători. În cursul acestei săptămâni, conducerea „Braicar” a dispus efectuarea unor controale pe toate traseele societății de transport. Aceste controale vor viza, pe lângă obișnuiții călători care merg cu autobuzul sau cu tramvaiul, fără să cumpere bilet, șoferii care iau bani fără să elibereze bilet și controlorii care folosesc un comportament neadecvat în timpul serviciului. Cornel Săndulescu, directorul S.C „Braicar” S.A., a declarat: ”Ca urmare a numeroaselor sesizări privind acte și fapte ale călătorilor, conducătorilor auto și controlorilor, am dispus ca în această săptămână să se desfășoare acțiuni de control, la care a fost invitată și mass-media, pentru a-i surprinde pe cei care încearcă să păcălească sistemul. Șoferii care sunt prinși că iau bani, fără să elibereze bilet, vor fi sancționați de Braicar gradual, în funcție de gravitatea faptei și de numărul de abateri. Călătorii vor fi amendați, iar controlorii vor suferi consecințe administrative din partea firmei Ying-Yang, ai cărei angajați sunt”. Directorul Braicarului nu a putut preciza cu exactitate ce sumă de bani se pierde lunar în urma abaterilor angajaților proprii și a călătorilor fără bilet. O astfel de călătoare, care a fost prinsă luni, a spus: ”În general cumpăr bilet din stație, dar acum mă grăbeam. Am dat bani la șofer, dar acesta nu mi-a mai dat bilet”, a spus femeia, care a primit o sancțiune de 20 de lei. Șoferul, care a fost acuzat că a luat banii fără a elibera bilet, nu a vrut să comenteze. Alt călător, aceeași poveste. “Am plătit la șofer un leu și mi-a spus să stau jos. Acum plătesc, ce să fac”, a spus omul resemnat. Dacă lucrurile stau într-adevăr așa, la un calcul sumar, un șofer s-ar alege cu o sumă destul de frumușică lunar. Având în vedere că în timp de opt ore se pot face opt, nouă curse și luând în calcul că ar exista cel puțin cinci călători care dau câte un leu șoferului, rezultă că, pe parcursul unei zile, conducătorul auto se poate alege cu 24 de lei. Dacă lucrează o lună, îi intră în buzunar 480 de lei, adică aproape un salariu mediu pe economie. Șoferii sunt indignați Conducerea sindicatului șoferilor din cadrul societății Braicar, prin vocea liderului, Aurel Ionescu, se declară total nemulțumiți de felul în care se fac aceste controale: ”Șoferii au spus că nu mai ies în traseu, dacă se continuă acest gen de controale, cu camere de luat vederi. Într-adevăr, nu există pădure fără uscături și sunt printre noi oameni care se dedau la astfel de fapte, dar este păcat să fie băgați toți șoferii în aceeași oală. E mai mare rușinea să fie băgați oameni care lucrează de o viață întreagă la „Braicar” în aceeași oală. Pentru acuzațiile care se aduc, trebuie aduse probe concrete, nu ce zice unul și altul. Să fie filmați cei care sunt prinși, nu toți. De asemenea, eu nu știu să existe înțelegeri între șoferi și controlori, în ceea ce privește împărțirea banilor”. Măsuri de viitor Pentru a se stopa, pe cât posibil, fenomenul de înșelare a „Braicar”, Cornel Săndulescu, directorul acestei societăți a spus că tot tehnologia este salvarea. ”Va fi schimbat tot sistemul de validare a biletelor. Vor fi introduse aparate care vor inscripționa pe bilete data, ora și cursa pentru care au fost folosite. Astfel, nu vor mai putea fi folosite biletele de mai multe ori. Oricum, prin acțiunea pe care o desfășurăm acum, vrem să învățăm lumea să fie disciplinată. Atât cetățeanul, cât și angajații trebuie să fie respectuoși, corecți și responsabili”, a spus Cornel Săndulescu.


sursa http://www.ziaruldebraila.ro/actualitate/controale_cu_camere_ascunse.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2008 09:28:37    Titlul subiectului: 96049

„Evadarea” de sub sechestru
Scris de Corina Coman
Luni, 21 Iulie 2008

"Din cauza unor datorii istorice la stat, un teren al SC „Braicar” SA a fost pus sub sechestru. Conducerea societății speră ca, într-o lună, acesta să fie recuperat. “Am mai multe bunuri și active puse sub sechestru. Dar o parte din activul pe care-l dețin pe Râmnicu Sărat va face obiectul unei operațiuni de dare în plată a Ministerului de Finanțe, în sensul că va trece în domeniul public al Primăriei Municipiului Brăila. Dar numai o parte din acel activ. Probabil peste o lună o să scap de toate datoriile către stat, mai ales că suma de 7.000.000 lei reprezintă penalități și majorări. În ceea ce privește recuperarea terenului, primarul a spus că se vor găsi soluții de rezolvare a acestei probleme”, ne-a declarat Cornel Săndulescu, directorul SC „Braicar” SA Brăila. Povestea În urmă cu aproape două luni, firma de transport public local a municipiului, SC „Braicar” SA, a fost executată silit de către Direcția Generală a Finanțelor Publice. Motivul l-a constituit datoriile istorice pe care societatea le-a înregistrat la bugetul de stat, evaluate la 100 miliarde de lei vechi. Cu toate demersurile de la nivel local, Guvernul nu a putut aloca 75 miliarde de lei pentru plata datoriilor la bugetul de stat. Pentru a scăpa „Braicar” de spectrul falimentului, cu sprijinul prefectului județului, Mihaela Marcu, specialistă în finanțe, Direcția Finanțelor Publice a pus sechestru pe un teren care valorează 100 de miliarde de lei. Acesta este unul dintre cele două terenuri pe care le are „Braicar” și despre care nu se putea spune că era folosit. În perioada 2004 - 2007, Braicar a mai plătit anual câte 4, 5, 6 miliarde de lei, dar banii nu s-au scăzut din datoria de bază, doar din penalități. SC „Braicar”, societate la care acționar majoritar este Consiliul Local Municipal Brăila, a acumulat o datorie la bugetul de stat de circa 40 miliarde de lei vechi, la care s-au adăugat de-a lungul timpului penalități, care au dus suma totală la valoarea de 75 miliarde de lei. În privința datoriilor pe care Braicar le avea de recuperat de la Primărie, reprezentând contravaloarea subvențiilor neîncasate pentru abonamentele gratuite, fostul edil Constantin Cibu a precizat la acel moment că sumele au fost achitate integral. Datorii istorice În opinia fostului primar al orașului, vina pentru situația în care a ajuns „Braicar” aparține fostului primar Anton Lungu și unei hotarâri de Guvern aberante. “Jumătate din cheltuieli era asigurată din bugetul mare, de unde ajungea la bugetul local și noi îl dădeam firmei de transport. La un moment dat, a dispărut sursa de finanțare. Dl primar Lungu a «uitat» să treacă această modificare într-o hotărâre de consiliu municipal”, a precizat Constantin Cibu, fostul primar al muncipiului."


sursa http://www.ziaruldebraila.ro/economic/evadarea_de_sub_sechestru.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2008 14:18:46    Titlul subiectului: 99554

"Tramvaie vieneze"

Scris de Corina Coman
marți, 14 octombrie 2008

"În cursul zilei de ieri, la depoul „Braicar” din cartierul Radu Negru au ajuns două tramvaie din cele șase care trebuie să sosească până la sfârșitul acestui an. “Avem contract încheiat cu o firmă de la Viena, din Austria, conform căruia noi reparăm pentru ei tramvaie de epocă, apoi le vom trimite din nou la Muzeul «Mariazel» din Austria, iar în contrapartidă primim tramvaie second hand în stare de funcționare. În acest moment facem mici verificări, după care, până la sfârșitul acestei luni, vor intra în traseu. Tramvaiele pe care le-am primit au circulat până acum câteva zile, dar pentru că parcul de transport în comun de la Viena va fi reînnoit, pe parcurs vechile tramvaie vor fi trimise la noi”, a declarat ing. Ionel Dumitru, șef depou „Braicar” din Radu Negru. Prin noile achiziții, conducerea „Braicar” are în vedere civilizarea populației oferindu-le condiții mai bune în ceea ce privește deplasarea cu mijloacele de transport. Precizăm că săptămâna viitoare vor fi aduse alte două tramvaie, iar până la sfârșitul anului vor mai sosi încă două din primul lot, urmând ca anul viitor să fie aduse tot de la Viena alte cinci tramvaie."


sursa:http://www.ziaruldebraila.ro/actualitate/tramvaie_vieneze.html

Rog si eu pe cei care cunosc sa ma lamureasca ce marca este acest tramvai caci nu prea am retinut.Sunt curis daca toate cele 11 tramvaie vor fi identice cu acesta.



320-actualitate2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.19 kb
 Vizualizat:  de 17815 ori

320-actualitate2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2008 14:33:15    Titlul subiectului: 99556

Este vorba despre E1 4633 si 4653. Pe 8 octombrie au fost retrase din circulatie si vandute catre Museumstramway Mariazell, care le-a trimis la Braila. Transportul s-a facut cu trailere.

4633 - livrat pe 27 septembrie 1966
4653 - livrat pe 1 august 1967

Ambele sunt produse de catre Simmering-Graz-Pauker AG (SGP).

Cele doua tramvaie in Viena (imi cer scuze pentru prima fotografie, insa e singura pe care am facut-o vagonului 4633):

4633 - Neubaugasse/Westbahnstrasse, noiembrie 2007
4653 - Mariahilfer Gürtel, august 2008



IMG_0120.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.48 kb
 Vizualizat:  de 17796 ori

IMG_0120.JPG



IMG_8623.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.38 kb
 Vizualizat:  de 17796 ori

IMG_8623.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 16:11:54    Titlul subiectului: 100096

"Braicar" a scos de la naftalina rablele"

* aceasta pentru a suplimenta numarul autobuzelor in trasee, la orele de virf

Autor: Dragos G. TUDOSE

"In ultimele saptamini, tot mai multi cititori au reclamat faptul ca SC "Braicar" a reintrodus in curse regulate autobuze vechi, ce arata jalnic, atit la interior cit si la exterior. Aceasta, in contextul in care de citiva ani societatea si-a completat flota cu autobuze noi si mult mai comode. In plus, brailenii s-au plins si de faptul ca in anumite intervale orare, pe anumite linii, autobuzele vin rar, oamenii fiind nevoiti sa astepte minute in sir in statii. Conducerea societatii de transport a explicat ca orarul de circulatie al mijloacelor de transport in comun in municipiu, inclusiv intervalul de timp la care autobuzele ajung in statii, este stabilit prin hotarire a Consiliului Local Municipal. De asemenea, a punctat ca urmare a unor modificari recente, in sensul prelungirii unor trasee, la orele de virf, pentru a face fata nevoii de transport a populatiei, societatea este obligata sa suplimenteze numarul de autobuze cu masini mai vechi, ce in mod normal efectueaza curse speciale.
Dincolo de aceste explicatii, imaginea care ilustreaza acest material, trimisa de cititori pe adresa redactiei, este graitoare. Iata unul dintre autobuzele care circulau, zilele trecute, pe traseul 4 la orele dupa-amiezii: canapele rupte, sfisiate. Cei care ne-au trimis fotografia au povestit ca din cauza trepidatiilor autobuzul se zdruncina din toate incheieturile, iar praful si gazele de esapament faceau irespirabil aerul din masina. "


sursa:http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=single&id=0000023278&domeniu=Economie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 16:27:29    Titlul subiectului: 100098

Articolul mi se pare cam tendentios, indirect face reclama microbuzelor. Am fost si eu in Braila si am circulat cu mijloacele de transport din localitate, intr-adevar nu sunt autobuze de ultima generatie, dar situatia nu mi s-a prut chiar asa de neagra cum este zugravita in articol. Despre ce "rable" facea referire autorul articolului ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 17:02:24    Titlul subiectului: 100101

Articolul face referire la "rablele" de autobuze Ikarus si Daf care arata jalnic ce-i drept, dar nu au fost scoase de la naftalina, ele fiind prezente si vara, dar mai discret. Vina nu-i apartine decat Primariei, care nu se grabeste sa achizitioneze cat mai repede autobuze, dar si CJ pentru graficul traseelor.
Intr-adevar, cineva inca doreste eliminarea Braicar prin aceste defecte la fel intamplandu-se si in cazul retelei de tramvai care e la pamant.
Inca o problema pe care cei din presa nu o stiu este aceea a midibuzelor care sunt prea mici pentru un oras de talia Brailei, dar si prea uzate deja, stricandu-se in fiecare zi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 15:57:14    Titlul subiectului: 9396 101429

"Calvarul liniei 5 de autobuze"
Data: 21.11.2008 Autor: Constantin IONESCU

"Chiar când strada Comuna din Paris era plină de gropi și noroaie, aproape că îți reglai ceasul după frecvența sosirii în stații a autobuzelor de pe linia 5 a Braicar. Situația s-a deteriorat de când aceste autobuze circulă și spre Carrefour și Pic (pe cel mai lung traseu), dar, mai ales, odată cu opțiunea pensionarilor ca abonamentele sociale să fie eliberate (în număr de circa 5.000, pentru autobuze). Așa se face că, la durate foarte mari de sosire în stații (inclusiv la 20 - 25 de minute), se adaugă și buluceala spre aceste autobuze a sute de pensionari care vin în Piața Mare pentru a-și face cumpărăturile. Dar la șacoșele lor doldora se adaugă și trolerele, sacii cu varză sau cartofi ori materiale de construcții (cineva a urcat în autobuz cu un bax de polistiren expandat iar altul cu patru metri de țeavă). Încă un motiv de supraaglomerație, atmosferă sufocantă, nervi, îmbrânceli și vorbe grele adresate celor în vârstă sunt și orele de vârf (nu mai vorbim de ieșirea elevilor de la școală), când, întâmplător, coincid cu pauzele din gra-fic luate de șoferi. Prezentând aceste aspecte ing. Cornel Săndulescu (director general Braicar), domnia sa și-a manifestat disponibi-litatea analizării situației. Noi i-am sugerat ca pe linia 5 să fie introduse, la anumite intervale, autobuze Ikarus, mai vechi (cum sunt pe liniile 4 și 10) dar de mare capacitate de transport. Și credem util un sondaj făcut între călători, la preluarea abonamentelor sociale; prilej de aflare a preferințelor: pe ce linie și distanță, între ce ore, etc. Altfel, linia 5 va fi în conti-nuare una de sacrificiu, în detrimentul unui transport civilizat, fluent și rapid..."

sursa: http://www.arcasu.ro/Calvarul_liniei_5_de_autobuze_id_1227200731.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 16:03:55    Titlul subiectului: 101758

"Ce, bă, e autobuzul poporului..."
Data: 27.11.2008 Autor: Constantin IONESCU

"În continuare, aceeași înghesuială (precum a sardelelor în conserve) pe linia 5 și ale cărei autobuze tot la intervale foarte mari de timp vin în stație. Iar pentru ca balamucul (cu nervi și înjurături) să fie total, doi meseriași au urcat în autobuz (șoferul făcându-se că nu vede) cu o ușă de la blocul unde lucrează. Deci, unde să mai încapă și cineva cu copilul în cărucior, iar ca replică la cei care vociferau în legătură cu ușa, un șmecher a replicat: “Ce, bă, e autobuzul poporului...”.[i]

sursa: http://www.arcasu.ro/Ce_b%C4%83_e_autobuzul_poporului..._id_1227721502.html
[/i]

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2008 16:03:12    Titlul subiectului: 102170

"Cine terfelește prestigiul BRAICAR..."
Data: 05.12.2008 Autor: Constantin IONESCU

"Evident, dispersia mare pe trasee și la ore diferite a vatmanilor și șoferilor Braicar, conduce și la situații care pot onora sau terfeli firma de transport în comun; fiindcă, nevăzut și necontrolat de șefi, un șofer sau un vatman poate avea un comportament reprobabil și nu mereu semnalat “la conducere” sau în presă. Nu și în cazul de care s-a lovit ing. Fl. Niță, revoltată de ce i s-a întâmplat când a ieșit de la PIC, unde fu-sese pentru a se interesa de un produs anume. Nu a reușit să-l găsească, dar când să urce în microbuzul BR 63 STC, a fost dată jos pe motiv că “nu avea cumpărături făcute și nici bon de casă”. “Dar nu sunt obligată la așa ceva, iar transportul gratuit este plătit de PIC...”, a replicat dna. Niță. Degeaba: dom' șofer nu a primit-o în mașină și (miștocar foc) a mai și adăugat: “Dacă vreți să notați numărul mașinii, am eu pix...”. Cazul a ajuns la ing. Dumitru Istrate (Șef serviciu exploatare e la Braicar) și la directorul supermarketului PIC, dl. Mircea Darie. Cu discernământ și obiectivitate, ambii au analizat situația creată și, în mod civilizat, și-au cerut scuze persoanei nemulțumite de atitudinea cel puțin incorectă a șoferului. Directorul PIC a subliniat că în contractul cu Braicar nu este nicio clauză privind prezentarea mărfii (care putea fi și ceva mic și de valoare; nu neapărat voluminos) sau a bonului de casă. La rândul său, ing. D. Istrate a înaintat conducerii Braicar un referat de sancționare a celui vinovat.

Ce se mai întâmplă uneori...

Pe traseele Braicar. Păi, sunt șoferi grăbiți (mai ales unii de pe microbuze) care trec precum vântul prin stații; alții, au satisfacție sadică să “tragă în stație” la extremele acesteia ori să-ți trântească ușa în nas (ca și la tramvaie) exact când vrei să urci sau după ce ai alergat serios; unii se întind la palavre la cap de linie sau întârzie din cauza procurării unei cafele calde; alții permit urcarea cu tot felul de mărfuri și sarsanale deranjante ori a... câinilor. Nu aceeași atitudine o au față de rubedenii și cunoștințele pentru care se face haltă între stații, după ce apropiații s-au înghesuit “moca” în cabină. Este obligația Braicar să depisteze asemenea cazuri și să ia măsuri drastice și nu vedem cu ce ar deranja pe cineva dintre tupeiști sau “băieții buni”, să existe afișat (în fiecare mijloc de transport) numele celui care îl conduce. Fiindcă, tot firesc, se pot adresa și mulțumiri pentru gesturile de bun simț și civilizație, ajutor etc., ale unui șofer sau vatman. În majoritatea lor, oameni de tot respectul.

Cine mai face legea pe traseele Braicar...

Și acei derbedei, blatiști sau tupeiști care distrug mobilierul, sparg geamuri, înjură etc. De exemplu, deunăzi, un puști de10 - 12 ani practica sportul “la inele” chiar lângă vatmanul care nu a schițat niciun gest iar “la zi”, în autobuzele care efectuează gratuit curse la ARMONIA, urcă și golănașii de cartier sau “băieții de băieți”; toți aglo-merând, inutil, spațiul.
Dar mai mult: consumă băuturi alcoolice în autobuz; se adresează unul altuia cu expresii de maidan etc. Ni s-a motivat că în astfel de cazuri (inclusiv față de cei de la km 10) nu se intervine întrucât cei admonestați pot deveni violenți, spărgând geamurile autovehiculelor (cu pagube de zeci de mi-lioane) sau pur și simplu bătându-i pe vatmani și șoferi. No comment..."

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 11:08:38    Titlul subiectului: 9396 102865

Meseriașii nocturni fac străzile Brăilei mai sigure

În ziua de joi, 11 decembrie, în intervalul orar 21.00 - 23.00, efective din cadrul Inspectoratului Județean al Jandarmeriei Brăila, au executat o serie de acțiuni cu caracter preventiv, în zona Piața Halelor, Piața Concordiei, Gara C.F.R., Vadul Spitalului și Promenada Mall. Pe parcursul misiunii, oamenii legii au legitimat 15 persoane, iar alte opt au fost conduse la sediul I.J.J., unde au fost amprentate. De asemenea, au fost aplicate trei sancțiuni contravenționale și emise patru avertismente. În urma acțiunilor, jandarmii i-au depistat pe doi minori, autori ai unor fapte înregistrate inițial cu autori necunoscuți. C. M., în vârstă de 15 ani și B. Cristian, de 17 ani, au fost conduși la sediul Poliției Municipiului Brăila, fiind autorii unor fapte de natură penală. În aceeași seară, în jurul orei 21.30, o patrulă de jandarmi l-a depistat pe și pe Florin D., în vârstă de 24 ani, în timp ce adresa cuvinte și expresii jignitoare unor persoane, aflate în stația mijloacelor de transport în comun, din Piața Concordiei, aparținând S.C. Braicar. Lui Florin D., oamenii legii i-au aplicat o amendă de 100 lei, în conformitate cu legea.

http://www.monitorulbraila.ro/index.php/eveniment/451-razie-de-noapte.html
_______________________________________________________________________

Arhiva: Primarul Brailei sfideaza legea
Transportul public local, negociat ca la piata
Gina Bahor
Vineri, 30 Septembrie 2005
Viceprimarul PD al municipiului Braila, Daniela Vasioiu, a solicitat in nenumarate randuri respectarea Legii Serviciului Public de Transport si nu este dispusa sa negocieze cu nimeni. "Daca in sedinta CLM din 30 septembrie nu se va discuta pe legea emisa de consilieri in urma cu sapte luni, nu voi negocia legea cu operatorii, nici cu primarul Brailei, liberalul Sever Constantin Cibu, consilierii locali sau cu directorul acestui serviciu public de transport. S-a stabilit, atunci cand s-a emis hotararea in consiliu local municipal, ca analiza eficientei operatorilor sa se faca la sase luni, din punct de vedere social si economic, iar in functie de rezultat, sa se aduca modificari sau nu la trasee. S-a amanat aceasta analiza, termenul fiind depasit cu o luna, iar daca nici de aceasta data nu se doreste intrarea in legalitate, datoria mea este sa informez CLM. Acesta este singurul organism care isi poate modifica propria hotarare", a subliniat viceprimarul Daniela Vasioiu. Ea a mai precizat ca primarul Cibu a avut intalniri cu operatorii particulari si ca s-au negociat traseele ca la piata. "Este absurd, atata vreme cat operatorii nu respecta traseele licitate, sa-i mai intrebi ce rute prefera", a mai spus Vasioiu. Aceeasi opinie o are si directorul SC Braicar SA, Cornel Sandulescu, care a participat la astfel de intalniri dintre operatori si primarul Brailei: "Daca Primaria Braila doreste sa se lucreze in haos, eu ce pot sa spun? Ni s-a promis pentru viitor masini noi si poate atunci concurenta va fi eliminata. Cat priveste nemultumirile operatorilor, ma indoiesc ca nu sunt eficienti atata vreme cat sunt pe traseele noastre si mai cereau primarului sa intre, de exemplu, pe soseaua Buzaului, unde sunt deja in jur de 100 de maxi-taxi. Inseamna ca le merge bine. As fi vrut sa se respecte legea, operatorii nu respecta traseele adjudecate la licitatie si stie toata lumea acest lucru". Viceprimarul Daniela Vasioiu a mai spus ca operatorii nu sunt oficial eficienti, ei primesc banii pe bilete, dar fara sa le elibereze: "Este evaziune fiscala in toata regula si, daca nu ar fi eficienti, nu ar exista o concurenta acerba pe trasee. Ma intreb de ce organismele abilitate nu-si fac datoria. Personal, am purtat discutii cu conducerea Politiei Braila, iar dupa ce consilierii vor lua asupra lor modificarile sau nu ale hotararii din 2004, voi mai solicita Politiei sa-si faca treaba. Primarul liberal Constantin Cibu nu a ascuns niciodata ca poarta discutii cu operatorii, declarand ca este greu sa-i multumesti pe toti: "Nu poti sa-i elimini pe operatori pur si simplu, trebuie sa traiasca si ei! Sper sa mai aduc autobuze la Braicar si atunci lucrurile vor sta altfel".
In urma cu sapte luni, respectiv in anul 2004, consilierii locali braileni au aprobat in Consiliul Local Legea privind Serviciul Public de Transport, unde s-a stabilit ca operatorii privati de transport sa liciteze traseele secundare ale municipiului, urmand ca peste sase luni sa se faca o analiza a eficientei acestora. Licitatia a avut loc in luna martie 2005, dar de atunci operatorii transportului privat nu numai ca nu au respectat traseele secundare, au intrat peste cele tranzitate de SC Braicar SA si in continuare se plang ca nu sunt eficienti. Exista suspiciuni ca anumiti operatori ai acestui serviciu au relatii la mai multe institutii ale statului si ca exista o protectie fara doar si poate. Desi in mai multe randuri s-au facut declaratii publice din partea unor reprezentanti ai Politiei ca se vor lua masuri, pana acum nu s-a intamplat nimic...

Sursa http://www.romanialibera.ro/a78021/transportul-public-local-negociat-ca-la-piata.html



21-12-08_1342.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.75 kb
 Vizualizat:  de 17275 ori

21-12-08_1342.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community