Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul Muncii. Reabilitare. Propuneri
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2009 19:54:19    Titlul subiectului: 103976

Stiu ca era in discutie ca la Muncii sa se repete figura de la Obor, dar nu s-a aprobat, din motive de constructie si metrou. Ne poate lamuri cineva care e situatia acestei bucati de tronson?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 01:28:36    Titlul subiectului: 103989

Din ce stiu eu, planseul statiei Piata Muncii, care este singurul despartitor intre statie si suparafata, este mai slab ranforsat decat cel de la Obor si nu ar fi putut sa sustina o structura complexa ca aceea.
Dar aceasta informatie este neoficiala si poate fi tratata ca zvon.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 14:43:50    Titlul subiectului: 130830

Daca tot veni vorba de camasuieli de stalpi si modificari de structura la statiile de metrou, cum mai sta oare treaba cu reabilitarea pasajului Muncii si mutarea liniei de tramvai 'pi sentrul' pasajului si a statiei de metrou Piata Muncii, mutare care ar insemna mai mult ca sigur modificari de structura...
Interesant ar fi de aflat ceva detalii referitoare la proiect.

Din cate stiu eu, contractul de lucrari a fost semnat de PMB inca de pe vremea lui Videanu, dar inca nu s-a miscat nici macar un fir de praf. Oare se va mai intampla ceva, sau totul va ramane in stadiu de incremenire?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 16:34:10    Titlul subiectului: 130834

N-am auzit sa se 'miste' ceva...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 16:57:35    Titlul subiectului: 130835

Se poate sa primim ceva detalii tehnice depre modificarile preconizate a fi aduse statiei Piata Muncii? In opinia mea modificarile ar trebui sa fie mult mai serioase decat la Obor (eventual stalpi pe mijlocul peronului?), deoarece nu stiu daca planseul statiei ar suporta incarcarile aditionale, tinand cont de deschiderea mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 17:14:45    Titlul subiectului: 130837

Problema cu organizarea circulatiei la Bariera Vergului e ca 'beneficiarul' nu prea stie ce vrea...
Planseul din fasii cu goluri e dimensionat sa tina la convoaiele standard A30-V80.
Probleme mai complicate sunt in dreptul acceselor la statia de metrou.
Dar daca nu se stie 'ce se doreste' ce detalii tehnice sa putem discuta?
Variante sunt o mie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 11:52:36    Titlul subiectului: 132901

Stie cineva de schimbarile care se vor petrece la statia de metrou "Muncii" - odata cu mutarea liniei de tramvai pe centrul soselei - ca la Obor ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 632
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 23:53:14    Titlul subiectului: 132926

De ce s-ar produce unele schimbari la aceasta statie? Ce diferente exista intre Muncii si Obor, unde in afara de renovare, nu s-a intamplat altceva cu ocazia mutarii liniilor? (respectiv in afara de pozitia peroanelor)
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2019
Mesaje: 1131
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 05 Sep 2010 00:04:59    Titlul subiectului: 132927

Vestibulul va suferi modificari si va fi inclus in "subsolul" noii statii de tramvai; celalalt va ramane aproximativ neschimbat.
La Obor au folosit accesele originale ale statiei de tramvai, pe cand la Muncii au facut alte accese, cele vechi fiind astupate.



metrou muncii.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.86 kb
 Vizualizat:  de 16786 ori

metrou muncii.JPG



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Sep 2010 07:00:03    Titlul subiectului: 132928

folkfan a scris:
...Ce diferente exista intre Muncii si Obor, unde in afara de renovare...

Te inseli, la Obor nu a avut loc nici o renovare, s-a refacut complet structura de rezistenta a vestibulului ceea ce este cu totul altceva decat ca s-a dat cu bidineaua. Refacerea structurii de rezistenta a fost necesara pentru a putea suporta greutatea tramvaiului care in noile conditii de la Obor trece pe deasupra vestibulului. Evident ca dupa aceea s-a si zugravit...
La Muncii noul vestibul va trebui sa fie mai jos cu aproximativ 1 metru, cum este el acum tavanul este cu 1 metru peste cota soselei. Nu stiu daca are loc de sina de tren. Mai apoi, ca la Obor probabil trebuie refacuta toata structura de rezistenta a vestibulului pentru a suporta greutatea tramvaiului.
Structura de rezistenta a statiei suporta aceasta greutate suplimentara ?
Circulatia la suprafata va suferi modificari ? In sensul ca se va da in exploatare un sensgiratoriu adevarat, inclusiv modificarea actualelor linii de tramvai care circula pe Basarabiei ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Sep 2010 20:34:22    Titlul subiectului: 132950

La Piata Muncii situatia e cu mult mai complicata ca la Obor.
Gabaritele existente spun ca este incompatibila o linie de tramvai pe centru cu accesele in statia de metrou.
Este doar geometrie, nimic altceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 09:33:53    Titlul subiectului: 132965

O solutie de scolar / Palatul Pionierilor - fara sorti de izbanda pentru Piata Muncii. Am pus rezolvarea in ghilimele pentru ca este o solutie incompatibila, pura fantezie. Presupun ca subway guru se va sesiza si va spune ca este imposibil de construit asa ceva. Repet, nici eu nu sustin ca ar fi o varianta realista, dar in sfarsit. Precizez in final ca aceasta solutie am mai prezentat-o acum foarte mult timp pe forum, nu mai stiu pe unde este, asa ca mi-am permis sa o reiau.


Muncii 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.95 kb
 Vizualizat:  de 16628 ori

Muncii 1.jpg



Muncii 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.8 kb
 Vizualizat:  de 16628 ori

Muncii 2.jpg



Muncii 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.85 kb
 Vizualizat:  de 16628 ori

Muncii 3.jpg



Muncii 4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.9 kb
 Vizualizat:  de 16628 ori

Muncii 4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 21 Mar 2011 11:23:32    Titlul subiectului: 141382

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Pasajul_Muncii-inchis_de_maine_0_447555486.html

"Pasajul Muncii, închis de mâine

Elena Irimia

Duminică 20 mar 2011

Lucrările la pasaj încep mâine

Traficul rutier va fi închis pe prima bandă de pe Pasajul Muncii, pe sensul Dristor-Obor, începând de luni.

Restricțiile au fost impuse ca urmare a lucrărilor de reabilitare a Pasajului. Potrivit proiectului, pasajul va fi hidroizolat, vor fi refăcute liniile de tramvai, carosabilul, rețeaua de contact și peroanele de tramvai."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 19:52:13    Titlul subiectului: 143707

Deși la pasajul Muncii lucrurile stau puțin diferit față de soluția aleasă la Obor, în ceea ce privește separarea liniei de tramvai față de bretelele pasajului, doresc să propun două variante care eu consider că s-ar putea implementa foarte ușor, iar problema tramvaiului ar fi rezolvată. Mulțumesc userului andrei11 care mi-a realizat schițele, așa cum i-am prezentat eu ideea mea de proiect

Varianta I
Propun realizarea rampei pentru liniile de tramvai exact ca la Obor, pe o structură de grinzi de beton, până la momentul când cota șinei de pe rampa tramvaiului va fi la înălțimea pieței de deasupra pasajului (vezi secțiunea C-C).
În momentul în care rampa tramvaiului e la nivelul cotei pieței Muncii, tramvaiul să ocolească intrarea în stația de metrou prin despărțirea linilor de tramvai pe o structură de grinzi de beton proprie pentru fiecare linie. Din acest loc tramvaiul, va face dreapta, pentru a ocoli intrarea stației de metrou. În momentul în care tramvaiul cotește dreapta pe ,,viaduct,, pilonul care va susține ,,viaductul,, va fi poziționat exact la limita peretelui stației de metrou cu banda de circulație (vezi sectiunea B-B). Apoi din sectiunea B-B tramvaiul va ajunge direct sus pe pasaj la secțiunea A-A



Muncii 1a - longitudinal.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.19 kb
 Vizualizat:  de 14651 ori

Muncii 1a - longitudinal.jpg



Muncii 2a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.34 kb
 Vizualizat:  de 14651 ori

Muncii 2a.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 19:57:46    Titlul subiectului: 143708

Varianta II
Exact ca și prima variantă, numai că acolo unde se termină secțiunea C-C, propun un tablier metalic în curbă secțiunea D și E, direct până sus pe pasaj. Este mai avantajos un tablier metalic cu predale, deoarece astfel se poate evita construirea secțiunii B-B din prima variantă (este mai bine evitarea secțiunii B-B, din prima variantă pentru că astfel nu ar mai trebui intervenit la construcția pilonilor de la limita dintre banda de circulație din pasaj și peretele stației de metrou). Tablierul metalic poate avea o deschidere mai mare ca o structură pe grinzi de beton și astfel va evita construcția secțiunii B-B

În ambele cazuri propun ca stația de tramvai să fie poziționată sus pe pasaj la capătul pasajului Muncii dinspre Dristor deoarece acolo este un spațiu verde. Poate va fi necesar eventual și o reconfigurare a șoselei de pe pasaj pe sensul de mers pe bulevardul Basarabia deoarece este posibil ca lungimea stației de tramvai să fie mai mare ca acel spațiu verde și să dea în strada. Iar strada va trebui reconfigurată un pic acolo, dar asta nu e o mare problemă



Muncii 3 a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.68 kb
 Vizualizat:  de 14649 ori

Muncii 3 a.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 08:21:13    Titlul subiectului: 145222

Stie cineva concret ce fel de lucrari se realizeaza acum la statia de metrou Muncii? Din ce se vede si am citit (foarte putine informatii) lucrarea nu are legatura cu pasajul Muncii + trecere a tramvaiului pe mijloc ci doar, daca-mi aduc aminte bine, "sporirea confortului utilizatorilor Metrorex" sau ceva de gen.
La pasaj concret lucrarile avanseaza in vreun fel? Cand mai trec pe acolo vad aceleasi schele in aceleasi locuri ca acum cateva luni de zile.
Orice se face acum la acea gura de metrou, se va repeta si la cealalta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 14:26:42    Titlul subiectului: 146413

Nu ar fi o idee buna ca in momentul cand se vor reabilita liniile din zona Piata Muncii sa se realizeze un macaz (sau mai multe) care sa lege liniile de pe Basarabiei de cele de pe Mihai Bravu (plus minus Calea Calarasi)? S-ar realiza niste variante de trasee aditionale sau niste optiuni in caz de lucrari viitoare.
Nu cunosc complexitatea a ceea ce se face la gura de metrou, dar din ce pot observa de departe, raman in continuare cele doua scari de acces (desi pana acum nu era folosita decat una) si pare a nu fi montat vreun lift. Structura zidurilor intrarii de la metrou pare a ramane aceeasi pana acum.
Sper sincer ca dupa ce vor termina de izolat (presupun ca asta tot fac acolo) ceea ce reprezinta tavanul statiei, vor da o mana de var si pe interior, peretii sunt jegosi si prezinta semne de la multiple infiltratii. Este o dorinta a mea mai veche, mi-as dori putin mai multa culoare in statiile din Bucuresti, lucru vazut doar pe segmentele mai "noi". Mi s-a parut de asemenea ca au redus zona ex-verde (decopertata si unde se lucreaza acum) din dreptul gurii de metrou o data cu montarea de noi borduri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2019
Mesaje: 8563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Oct 2013 07:15:30    Titlul subiectului: 167671

In sfarsit au reinceput lucrarile de reabilitare a pasajului Muncii (foto 1,2). Se lucreaza si la linia de tramvai, deocamdata doar pe partea cum vii dinspre Dristor (nu am poze).


Bucuresti 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.41 kb
 Vizualizat:  de 11492 ori

Bucuresti 007.jpg



Bucuresti 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.06 kb
 Vizualizat:  de 11492 ori

Bucuresti 008.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2019
Mesaje: 8563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 21:04:09    Titlul subiectului: 169194

Pe sensul dinspre Dristor spre Iancului, lucrarile la linia de tramvai sunt aproape finalizate. Ar mai trebui turnat inca un strat de beton intre sine, dar nu stiu daca mai permit conditiile meteo. Oricum, din mersul masinii, am vazut ca.............sudau...........desi afara era lapozita si in jur de +2 grade Celsius !
Mai au de schimbat sina la incrucisarea cu linia de pe Muncii si in zona unde se termina breteaua si linia revine pe mijlocul bulevardului.
Pe celalalt sens nu stiu daca s-au apucat de lucru.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 632
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Mar 2014 15:55:28    Titlul subiectului: 171736

Dureaza ridicol de mult aceste lucrari. Intr-o singura noapte se poate inlocui toata intersectia de la Muncii. Pacat...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2019
Mesaje: 8563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Aug 2014 07:36:23    Titlul subiectului: 174491

Din ce am vazut ieri, incrucisarea de linii a fost montata, dar, dintr-un motiv care imi scapa, nu a fost conectata cu restul retelei, adica este cam un metru de sina lipsa intre incrucisarea de linii si restul retelei de tramvai. Liniile de pe bretelele pasajului Muncii au fost finalizate in proportie de 90 %, dar se pare ca santierul a fost parasit. Ca sa nu o ia masinile pe sina, din loc in loc, este cate o movila de nisip sau sunt puse pietre. O sa revin cu poze, saptamana viitoare.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2019
Mesaje: 8563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2014 20:26:32    Titlul subiectului: 174579

Se va restrictiona traficul pe breteaua dinspre Dristor inspre Piata Iancului, de maine pana luni, ca urmare a lucrarilor de modernizare la pasaj. Articolul se gaseste aici.

Citat:
TRAFIC RESTRICȚIONAT pe breteaua Pasajului Muncii, pe sensul Dristor - Iancului, de joi până luni

Traficul va fi restricționat pe breteaua Pasajului Muncii, dinspre Dristor spre Piața Iancului, de joi până luni după-amiază, pentru lucrările la pasaj, informează Primăria Capitalei.

În vederea continuării lucrărilor la reabilitarea Pasajului Muncii, de joi, la ora 5.00, până luni, la ora 14.00, traficul va fi restricționat pe breteaua Pasajului Muncii, dinspre str. Baba Novac spre str. Vatra Luminoasă.

Conducatorii auto sunt rugați să respecte semnalizările din zonă privind devierile de circulație reglementate, se arată în comunicatul primăriei

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2019
Mesaje: 8563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Oct 2014 12:46:16    Titlul subiectului: 175028

Dupa lupte "seculare" au conectat in sfarsit linia de tramvai la incrucisarea Basarabia/Cal. Calarasilor cu bretelele care vin pe langa pasajul Muncii.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 14:30:23    Titlul subiectului: 176112

In sfarsit s-a dat drumul la tramvaie. Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 632
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2015 12:46:05    Titlul subiectului: 176261

Insa gura nordica de metrou este inca in lucru, Metrorex s-a miscat ceva mai incet...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community