Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 12 Mai 2008 20:37:52 Titlul subiectului: |
93313 |
|
Prima si singura linie preoreseneasca de tramvai a fost linia 29 care circula de la CFR Progresu-CFR Jilava si a apartinut de depoul Giurgiu, iar ca linii de troleibuz care se opresc langa iesirea din Bucuresti amintesc pe 96 (Gara de Nord-Depoul Alexandria) si 97 (Piata Sfintii Voivozii-Strand Straulesti), aceste doua linii se opresc cu cateva sute de metri de iesirea din Bucuresti, adica 96 pe Soseaua Alexandriei si 97 pe Bucuresti-Buftea!
|
|
Sus |
|
|
tfa2003
Data înscrierii: 20/Mar/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Mai 2008 19:26:16 Titlul subiectului: |
93591 |
|
Pune si linia 62, capat Liceul Auto, iesirea catre A1 Pitesti.
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Mar 20 Mai 2008 20:34:03 Titlul subiectului: Recorduri in privinta liniilor preorasenesti RATB |
93598 |
|
Iar liniile 137 si 236 sunt singurele linii de autobuze urbane RATB care au unul dintre capetele de linii aproape de Centura, ba chiar dincolo de ea (Carrefour Militari se afla dincolo de Centura).
Si 149 are un capat "departe", numai ca autobuzele se intorc fix pe Centura.
Iata si cateva recorduri in privinta liniilor preorasenesti RATB.
Cea mai lunga linie: 444 (Piata Presei Libere-Micsunesti Moara), cu 50,5 km de parcurs (dintre care 44,95 in judetul Ilfov - IF), 2 autobuze pe traseu, cu un interval de 110 minute, deservita de Autobaza Pipera (DAF).
Cea mai scurta linie: 400 (Republica-Primaria Dobroesti), cu 4,45 km de parcurs (dintre care 1,825 in judetul IF), 1 autobuz pe traseu, care vine la fiecare 30 de minute.
Linia care are cel mai mare interval: 443 (Piata Presei Libere-Silistea Snagov), cu 39,9 km de parcurs (dintre care 34,35 in judetul IF), 1 autobuz pe traseu, care vine la fiecare 239 de minute, deservita de Autobaza Pipera (DAF).
Linia care are cel mai mic interval: 422 (Clabucet-Ferma Chitila), cu 9,775 km de parcurs (dintre care 5,725 in judetul IF), 4 autobuze pe traseu, cu un interval de 15 minute, deservita de Autobaza Floreasca (Rocar de Simon #1164-#1285).
P.S. Puteti sa-mi spuneti cineva autobaza care deserveste linia 400?
_________________
Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Mie 21 Mai 2008 12:52:34, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mie 21 Mai 2008 14:55:35 Titlul subiectului: |
93613 |
|
La data de 15 aprilie linia 32 a implinit 9 ani de cand se circula cu vagoane modernizate, iar astazi 21.05.1999 se implinesc 9 ani de cand vagonul #267 a intrat pe traseu, la timpul respectiv a intrat pe linia 41 si apartine de depoul Alexandria!
Si daca tot se vorbea de linii urbane de autobuz care circula sau trnaverseaza Linia de Centura ar mai fi de amintit si linia 125 Bd Alex. Obregia-REMAT care are capatul fix pe Centura!
Pe vremuri mai exista si linia 302 (Autobaza Alexandria) care circula pe traseul Dep. Alexandria-Sos. de Centura!
Linia 400 cred ca apartine autobazei Titan si aceasta linie avea indicativul 200!
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Dum 08 Iun 2008 12:24:44 Titlul subiectului: 300, prima linie pe care au circulat numai autobuze Citaro 2 |
94237 |
|
Ieri seara, 7 iunie 2008, a avut loc o premiera in instoria transportului public bucurestean: linia 300 a fost prima linie pe care a circulat numai autobuze Mercedes Citaro din seria a doua! Cele 7 autobuze au fost:
#4647, #4642, #4633, #4637, #4635, #4629, si #4646.
Si astazi, 8 iunie 2008, au circulat numai autobuze Citaro 2 pe aceeasi linie. Iata si cele 7 autobuze care au circulat duminica pe 300:
#4631, #4641, #4642, #4637, #4635, #4629, si #4646.
Intr-adevar, doar in schimbul 2 (sambata dupa ora 13.00) si schimbul 1 (duminica pana la ora 13.00) au fost numai Citaro 2 pe 300. In schimbul 1 (sambata) au circulat 3 Citaro 1, in timp ce in schimbul 2 (duminica) a circulat numai #4510 (din seria 1). Cert este ca 300-le a fost prima linie pe care au circulat numai autobuze Mercedes Citaro 2.
_________________
Ultima modificare efectuată bogdanpopescu la Lun 09 Iun 2008 08:08:56, modificat de 4 ori în total |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 29 Iun 2008 14:31:41 Titlul subiectului: |
95172 |
|
La capitolul premiere, autobaza Obregia a mai detinut un record, a fost prima autobaza in dotarea careia au fost autobuze SAVIEM, celelalte autobaze au fost Ferentari si Militari, dar in aceste autobaze a fost un numar mai mic decat la Obregia!
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 10 Iul 2008 14:43:59 Titlul subiectului: |
95576 |
|
Cateva aspecte prezentate pe coperta interioara a Ghidului ITB pe anul 1984.
Ghidul ITB 1984, integral, este disponibil la http://carti.tramclub.org
Conform acestui ghid:
1909 - Legea pentru infiintarea Societatii comunale pentru constructiunea si exploatarea tramvaielor in orasul Bucuresti.
1912 - Se dau in folosinta tramvaiele electrice, care functioneaza paralelel cu cele cu cai.
1925 - Ia fiinta primul laborator de psihologie experimentala ( cum "experimentala" si "aplicta"? Faceau experiente, cu forta, pe angajatii mai recalcitranti, care se luau fara motiv de cei care faceau poze? ) aplicata in Romania
1926 - Infiintarea traseului de autobuze pe ruta Bariera Calarasi - Sf.Gheorghe - Bufet.
Ce anume era asa special la acest traseu? Era primul traseu de autobuz? Unde anume era acel Bufet?
1929 - Inceteaza circulatia tramvaielor cu cai
1935 - Societatea obtine exclusivitatea transportului in comun cu tramvaie si autobuze pentru Bucuresti si comunele subordonate.
Hopa Se aude, politicieni ai zilei de azi? In 1935, in perioada interbelica, considerata ca fiind cea in care Romania a cunoscut cea mai puternica dezvolatre economica, in plin capitalism, STB-ul a primit exclusivitatea pentru Bucuresti si comunele subordonate!!!
Iar acum, in 2008, RATB-ul este scos in mod marsav de pe liniile preorasenesti!
Prin 1935 probabil ca erau si oameni care gandeau, nu erau "alesi" ca acum pe criterii de multe ori obscure, fara nici o legatura cu functia pe care sunt "implantati" doar pentru a-si urmari interesele personale sau a fi marioneta unuia sau a altui "om de afaceri" al zilelor noastre...
1948 - Prin actul nationalizarii, societatea se transforma in Intreprinderea de Transport Bucuresti, intreprindere de stat.
1949 - Prima linie de troleibuz.
1951 - Se da in folosinta vagonul de mare capacitate pe 4 osii realizat in Atelierele ITB.
E vorba de tramvaiul Festival/V(9)51
1955 - Se realizeaza in atelierele ITB prototipul troleibuzului articulat.
Despre ce troleibuz e vorba?!?
1963 - Ia fiinta dispeceratul central de circulatie.
1965 - Se dezvolta sistemul energetic ITB si constructia primelor substatii cu redresoare cu siliciu.
1971 - Se da in exploatare vagonul dublu articulat V3A, fabricat in atelierele ITB.
1977 - Se realizeaza noul model de cale de rulare pentru tramvaie, cu sina inglobata in dale de beton.
O idee nefericita, dupa parerea mea. Ar fi interesant sa ne spuna cineva, daca stie, daca dalele de beton se conportau la fel de prost inca de la inceput sau calitatea lor a scazut in timp datorita aberatiei duse la extrem cu reducerea cu orice risc a consumului de materiale.
Diferente de calitate par evidente intre dalele fabricate anterior anului 1989 si cele fabricate in ultimii ani, cele din urma fiind mult mai bine finisate si parand mai rezistente.
Dalele astea nenorocite cred ca poarta o mare vina pentru desfiintarea tramvaiului in Brasov si Constanta, dupa ce ca oricum erau prost facute, daca mai erau si montate aiurea, pe un teren insuficient sau deloc compacat, coroborat cu circulatia pe sine a unor tramvaie grosolane (asa au fost/sunt, desi le indragesc) si supraaglomerate duceau la degradarea rapida a liniei, la zgomot si vibratii foarte mari etc.
1981 - Circula primul tren urban cu capacitate de 600 de calatori pe traseul Sf. Vineri - Platforma chimica Dudesti.
Acest "tren urban" pare sa fi fost prezentat ca o mare realizare in epoca, trebuie sa fi atras privirile si curiozitatea, dar cu toate acestea nu-mi aduc aminte sa fi vazut poze cu vreun astfel de tren, nici facute de entuziastii vremii, dar nici de prin ziare, reviste, almanahuri etc.
Putin probabil sa nu fi aparut nimic in presa propagandistica de atunci... se baga cineva sa "sape" prin arhive?
1983 - Realizarea primei linii de tramvai peste Podul Grant si a vagonului cu 2 posturi de comanda si usi pe ambele parti.
Nu pricep ce-i asa special in "realizarea primei linii de tramvai peste Podul Grant"
"Vagonul cu 2 posturi de comanda si usi pe ambele parti" inclin sa cred ca era un V2A-2S, din 2 motive, o data pentru ca am vazut o poza cu un V2A-2S impecabil, avand in locul numarului de traseu inscriptionat anul 1983, probabil fusese expus la vreun TIB sau se faceau teste cu el, iar al doilea motiv este prezentarea chiar in cadrul acestui ghid a unei poze cu un vagon V2A-2S, probabil ca era mandria acelor zile.
Totusi, cand au aparut V3A-2S-urile?
1983 - Microdispeceratul automat pentru controlul intrarii si iesirii vehiculelor, la autobaza Titan.
Or fi mai ramas ceva urme din vechea instalatie originala? Sunt tare curios cum se facea treaba pe atunci, cred ca nici macar calculatoarele HC sau TIM-S nu aparusera... probabil lucrau pe CORAL-uri d-alea de ocupau o intreaga camera...
1965 - Se da in functiune o linie de autobuze la care s-a aplicat sistemul automat de supraveghere si dirijare a traficului, asistat de calculator.
Sistem automat de supraveghere si dirijare a traficului, asistat de calculator, deja in anul 1983 Desigur, probabil ca era destul de primitiv, dar a axistat, si inca acum 25 de ani, iar papagalii si politrucii zilelor noastre, care vor sa ne faca sa credem ca ei nu iau banii degeaba, ne prezinta sistemele actuale de monitorizare ca o mare realizare, de parca ar fi descoperit ei apa calda...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.51 kb |
Vizualizat: |
de 20876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.61 kb |
Vizualizat: |
de 20876 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 10 Iul 2008 20:43:21 Titlul subiectului: |
95603 |
|
Troleibuzul articulat s-a realizat dupa 1966, In 1955 probabil a fost realizat prototipul unui troleibuz articulat, la stadiul de macheta, de studiu al diverselor variante de realizare - inainte de anii 70 au inceput sa articuleze autobuze si troleibuze. In perioada de dinainte de anii 60 e posibil sa fi incercat articularea si la tramvaie.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Iul 2008 22:52:25 Titlul subiectului: |
95610 |
|
În 1955 s-a realizat la U.R.A.C. primul troliebuz românesc, nu un troleibuz articulat.
Într-un ziar "Muncitorul I.T.B." din anii '50 am găsit ceva schițe de tramvaie articulate ce urmau să fie realizate de I.T.B.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
V3nt0R
Data înscrierii: 06/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Feb/2024 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Iul 2008 07:20:13 Titlul subiectului: |
95956 |
|
Un nou record s-a inregistrat in RATB.
Conform articolului prin care linia 335 se prelungeste pana la Complex Comercial Baneasa, la capatul lui 131, aceasta devine cea mai lunga linie de autobuz urban existenta vreodata in Bucuresti si intrecand expresul 783!
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 21 Iul 2008 11:23:15 Titlul subiectului: |
96055 |
|
Fosta linie 333 - ex 203R - circula in anii '80 pe traseul Barajul Dunarii - Bd. Leontin Salajan - Str. Socului - Sos. Pantelimon - Sos. Iancului - Sos. Mihai Bravu - Sos. Stefan cel Mare - Cl. Dorobantilor - Aleea Trandafirilor - Sos. Kiseleff - Sos. Bucuresti-Ploiesti - Aleea Privighetorilor - Str. Iancu Nicolae pina la capatul IPRS Baneasa (devenita apoi Baneasa SA). Era in mod evident mai lunga decit actualul 335.
La capitolul "linii de autobuz lungi", merita mentionate fostele:
38 (138) Str. Cpt. Grozeanu(disparuta sub Lacul Morii) - Piata Unirii - Dristor;
33 (133) in varianta circulara Puisor (azi Piata Arsenalului, unde se afla hotelul Marriott) - Gara de Nord - Romana - Foisorul de Foc - Timpuri Noi - Marasesti - Parcul Carol - Str. Sabinelor - Puisor.
Unele Ghiduri ITB mai vechi (am sa ma uit pe cel din 1973) dau lungimile traseelor.
_________________ 133 circular: Puișor - Chirigiu - Parcul Carol - Nerva Traian - Foișor - Romană - Gara de Nord - M. Vulcănescu - Izvor |
|
Sus |
|
|
deceball
Data înscrierii: 17/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 25 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 14:40:50 Titlul subiectului: premiere si recorduri in transportul bucurestean |
96492 |
|
Fara doar si poate linia cu cel mai scurt timp acces/retragere este 246 care intoarce practic in fata autobazei RATB Titan deci tipul de acces/retragere este de 1 min (sau poate chiar nici nu apare in foile de parcurs ale soferilor). De mentionat ca acum cativa ani intorcea chiar in autobaza
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 14:56:32 Titlul subiectului: |
96497 |
|
O alta linie care are accesul scurt este 135 care intoarce in fata Autobazei Pipera.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Aug 2008 08:03:24 Titlul subiectului: |
97489 |
|
itb 139 a scris: | statia urbana cea mai lunga se afla pe linia 381, intre Piata Universitatii si Pasaj Marasesti (Budapesta), o statie foarte lunga, de aproape 2 km! | O alta statie lunga se afla pe linia 311, intre Campia Libertatii si Posta Titan, distanta fiind echivalenta cu trei statii medii.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
kristake74
Data înscrierii: 12/Ian/2008 Ultima vizita: 08/Feb/2010 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Dum 31 Aug 2008 23:58:28 Titlul subiectului: |
97622 |
|
311 mai avea doua statii lungi de la Baba Novac pana la Maior Coravu cand nu oprea la spital si de la Campia Libertatii pana la Mihai Bravu intersectia cu bd Muncii vis-a-vis de biserica, asta inainte sa-i schimbe traseul pe Baba Novac
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 02 Sep 2008 09:28:35 Titlul subiectului: |
97697 |
|
Autobaza Floreasca este ultima autobaza din Bucuresti care a primit autobuze Mercedes Citaro1 si 2, deci parcul ei acum este format din doua tipuri de autobuze Rocar de Simon si Mercedes Citaro.
Actualmente singura autobaza care are parcul format exclusiv doar dintr-un singur tip de autobuz este autobaza Obregia!
|
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 02 Oct 2008 06:59:37 Titlul subiectului: |
99077 |
|
Catalin Ghita a scris: |
1983 - Se da in functiune o linie de autobuze la care s-a aplicat sistemul automat de supraveghere si dirijare a traficului, asistat de calculator.
Sistem automat de supraveghere si dirijare a traficului, asistat de calculator, deja in anul 1983 Desigur, probabil ca era destul de primitiv, dar a axistat, si inca acum 25 de ani, iar papagalii si politrucii zilelor noastre, care vor sa ne faca sa credem ca ei nu iau banii degeaba, ne prezinta sistemele actuale de monitorizare ca o mare realizare, de parca ar fi descoperit ei apa calda... |
Si inca mai functioneaza pe troleibuzele Ikarus de la Bujoreni si pe cele cateva autobuze Rocar de la Militari. Inainte de venirea Mercedesurilor si Irisbusurilor, toate vehiculele din cele doua garaje aveau acest sistem, bazat pe radiobalize amplasate pe traseu (in chioscurile de bilete si alte locatii de pe traseele deservite). Dispeceratul este in strada Pitar Mos iar softul este DOS, cu interfata Borland specifica acelor vremuri, Turbo Vision. Cred ca a fost facut in Turbo Pascal Cu toate astea inca functioneaza si o face mai bine decat multe sisteme din prezent cu GPS, n GHz si alte alea dar implementate la f**ui de firme clientelare si incompetente, pe care s-au aruncat sute de mii de euro degeaba.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 11 Oct 2008 16:15:45 Titlul subiectului: |
99412 |
|
Autobuzul #4888 - Citaro 2 de la autobaza Ferentari este primul autobuz care circula cu numere rosii (provizorii); acest autobuz a fost personal vazut de mine joi pe linia 232.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 26 Oct 2008 10:57:59 Titlul subiectului: |
100055 |
|
Alta premiera este inlocuirea parcului liniei 282 de la Rocar de Simon la Mercedes Citaro 1 si 2 si alta premiera este ca majoritatea autobuzelor inca circula cu numere rosii(valabilitatea numerelor de inmatriculare provizorii a crescut de la o luna la trei luni pe teritoriul tarii noastre).Si aceasta linie a avut un trecut oarecum tumultos de-a lungul vremii :A trecut de la DAC la DAF in 1995 dupa aceea peste 12 ani a trecut de la DAF la Rocar de Simon iar in prezent dela Rocar la Mercedes Citaro,schimbariile facandu-se intre doua autobuze Floareasca(DAC,Rocar de Simon si Mercedes Citaro 1si 2) si Pipera (DAF)!
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 20:48:42 Titlul subiectului: |
100458 |
|
Cel putin doua depouri din Bucuresti si-au schimbat numele de-a lungul timpului acestea sunt Depoul Victoria care s-a numit prima oara Depoul Napoleon Bonaparte schimbat in Depoul Ilie Pintilie si ultima denumire inca se pastreaza Depoul Victoria.Cel de-al doile depou care a suferit schimbari in privinta numelui este depoul Titan care in trecut s-a mai numit si depoul Ion Sulea(dupa numele unui conducator comunist )iar dupa ani 90 a trecut la denumirea Titan!
|
|
Sus |
|
|
tfa2003
Data înscrierii: 20/Mar/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Dec 2008 22:00:18 Titlul subiectului: |
102047 |
|
Niste corectii:
-Cea mai scurta linie de autobuz:242
-Cea mai scurta linie de troleibuz:73
-Cea mai scurta linie de tramvai:4
-Cea mai scurta statie:Parc Carol->Gramont = 4 stilpi de retea pe liniile 7,23,27...;
-Cea mai lunga statie de autobuz:381 Universitate->Marasesti
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 02 Dec 2008 23:18:46 Titlul subiectului: |
102053 |
|
O corectie la corectie
Actualmente cea mai scurta linie de tramvai e 44 cu 4.2 km cale dubla, nu 4 care are 4.3 km. Sursa: http://retele.tramclub.org/B.html
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Mar 02 Dec 2008 23:19:10 Titlul subiectului: |
102054 |
|
Te corectez si eu.
Cea mai scurta linie de autobuz: 303
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Dec 2008 14:38:30 Titlul subiectului: |
102072 |
|
4 stalpi de retea inseamna o distanta de 100 de metri (25 de metri intre stalpi) ?
O alta distanta scurta se afla intre statiile de tramvai Dr. Grozovici si Vasile Lascar (spitalul Colentina), pe Sos. Stefan cel Mare. Nu cred ca sunt mai mult de 200 de metri.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 03 Dec 2008 20:11:00 Titlul subiectului: |
102088 |
|
Alta statie scurta - Pasteur si Depoul Giulesti.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
|