Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Poze/filme interesante/amuzante cu tematica feroviara
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Dec 2012 15:40:39    Titlul subiectului: Poze/filme interesante/amuzante cu tematica feroviara 160876

Daca va intrebati cine "sapa" CFR-ul, aveti in pozele de mai jos raspunsul la aceasta problema... Twisted Evil unul cu "sapa", unul la "supraveghere si control" ... Laughing

Asa ca, atunci cand mergeti pe peroanele din Gara de Nord, aveti grija la potentialele "surpari", sa nu va treziti ca intrati prin efractie in "locuintele" "bietilor" maidanezi, ca au mai multe drepturi... Rolling Eyes



CineSapaCFR-ul-08112012978.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.46 kb
 Vizualizat:  de 23023 ori

CineSapaCFR-ul-08112012978.jpg



CineSapaCFR-ul-08112012979.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.37 kb
 Vizualizat:  de 23023 ori

CineSapaCFR-ul-08112012979.jpg



CineSapaCFR-ul-08112012980.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.18 kb
 Vizualizat:  de 23023 ori

CineSapaCFR-ul-08112012980.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Sâm 12 Ian 2013 12:48:19    Titlul subiectului: 161623

Britanicii tot britanici ... daca eram obisnuit ca trenurile sa aiba usi culisante, pliante sau chiar batante, dar cu dechiderea spre interior, iata c-am vazut-o si p-asta: tren la care usile se deschid catre exterior!
Va dati seama daca era asa ceva la noi, cum umbla orice ghiolban sa izoleze usile ca sa fumeze, cati ar fi fost "cositi" de usile deschise?!? Laughing Rolling Eyes
Ca sa nu mai zic ca vagoanele nu sunt numerotate 1, 2, 3 etc, ci A, B, C ... Rolling Eyes



P1440751.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.05 kb
 Vizualizat:  de 22980 ori

P1440751.jpg



P1440753.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.21 kb
 Vizualizat:  de 22980 ori

P1440753.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 22 Mai 2014 10:59:51, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2013 22:15:09    Titlul subiectului: 162463

Stimati calatori!


CRACIUN-CFR-226x300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.92 kb
 Vizualizat:  de 22944 ori

CRACIUN-CFR-226x300.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2013 23:47:27    Titlul subiectului: 162748

IR 1064/1063 (Iasi <-> Ungheni) in zona de control vamal a garii Ungheni (Republica Moldova) - foto: 17 februarie 2013


IMG_5119.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.56 kb
 Vizualizat:  de 22909 ori

IMG_5119.JPG



IMG_5113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.19 kb
 Vizualizat:  de 22909 ori

IMG_5113.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 22:29:16    Titlul subiectului: 162873

Cefereul prezinta publicului calator noul tip de vagoane care vor intra in componenta trenurilor Inter-Comune de pe relatia Bucuresti - Constanta. Ca de unde City in RRomania?!?

Datorita "specifiului" acestei linii de mare viteza mica, la care isi aduc contributia unele triburi de "cetateni" care mereu au senzatia ca magistrala 800 are mult prea multe sine, cabluri, relee etc, majoritatea componente metalice, din ratiuni ecologice, specimenele bipede cu pricina considera de datoria lor sa ia masuri pentru a depolua mediul, facand sa dispara (tot ce li se pare lor ca) e de prisos, pentru ca magistrala 800 nu e a noastra, ci a lor, si a urmasilor urmasilor lor pe care ii procreaza in timpul cand nu se ocupa cu "usurarea" liniei de Constanta.

Astfel, noul vagon are un design avangardist. Avangardist pentru cei obisnuiti sa traiasca in triburi/clanuri in secolul XXI.
Deocamdata nu a fost prezentat decat acest vagon, insa se ia in calcul, datorita cererilor numeroase, sa se construiasca un vagon de transport cai, poleit dăcât cu aur, pentru ca să se simte bine și prietenul omului care sta cu el la masa in sufrajărie.

Urechile la calatori se vor delecta cu "maniele" pe care le va canta Jean dă la Craiova. Dă la Craiova la Bucuresti. De la Bucuresti la Constanta inca nu s-a gasit un "rapsod" care sa aiba curajul sa mearga cu trenul, de teama "magnetilor" care le-ar putea fura dăcât lantoaiele si ghiulurile.

Dupa cum vedeti, "vagonul" este dotat cu o copertina, asta desi Gara de Nord e acoperita. Acuma, na, ori din cauza ca prin unele locuri ploua prin acoperisul proaspat reparat, ori din dorinta de a face calatorii sa se simta ca la ei acasa, in cort...

Vagonul are iluminat, tras printr-un fir, sa speram ca nu prin metodele traditionale specifice, altfel oierul Jiji va trebui sa le plateasca si astora amenzile si curentul...

Pretul biletului este zero, cine-i prost sa-si ia bilet?!? De obiecei se merge cu nașu. Pentru cine nu are diacritice, e mai nasol: va trebui sa mearga chiar cu nasul. Adica cu organul. Ala olfactiv, nu va ganditi la prostii...

Au fost lansate si oferte, daca cineva isi ia bilet dus-intors, primeste bonus o internare la spitalul numarul 9. Cel cu "specific". Pentru ca, la "iuțeala" cu care merge trinul, nu stii nici daca pleci, d'apoi sa mai te si intorci. Doar nu esti nebun sa dai banii dînainte ....

Precizam ca personalul de vagon este foarte amabil, unul te tine de vorba si celalalt te controleza. Nu, nu la bilete, ci la buzunare. Calatorii recalcitranti sunt dati pe mana la firma de paza, care si aia e pă mana cu controlorii. Calatorul este controlat in toate buzunarele pentru a se verifica daca nu are bani sau alte obiecte, cum ar fi telefoane, leptoape si alte asemenea, usor valorificabile in Vitan, care ar putea stanjeni omul la mers.
Cine nu are buzunare, i se vor face. Cu șuriul...

Vagonul e dotat cu ferestre antivandamism, adica sa nu vina vreunu' care se crede Vandam si sa le sparga, uite-asa, ca e el decat ciumec...

Dupa cum vedeti, vagonul este dotat cu bude ecologice. Acea galeata amplasata sub separeul cu pricina, de culoare rosie, arata ca de fapt situatia e maro...

Acest text se vrea a fi un pamflet. Caruta cu pricina nu are nimic in comun cu povestea, dar m-a inspirat. Orice asemanari cu fapte si intamplari reale si, mai ales, cu alea ireale dă pă linia de Costanța, e intamplatoare...



Caruta-P1450223.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.19 kb
 Vizualizat:  de 22874 ori

Caruta-P1450223.JPG



Caruta-P1450225.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.49 kb
 Vizualizat:  de 22874 ori

Caruta-P1450225.JPG



Caruta-P1450227.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.1 kb
 Vizualizat:  de 22874 ori

Caruta-P1450227.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 26 Mai 2013 23:50:19    Titlul subiectului: 164742

Trecerea Dunarii pe Podul Prieteniei, dinspre Ruse spre Giurgiu, cu trenul (Istanbul - Bucuresti) - mai 2013:

http://www.youtube.com/watch?v=NYJbsJ4RVas
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Sep 2013 11:01:42    Titlul subiectului: 166962

Un material extraordinar din Romania lui 1982:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,6528988
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 09 Sep 2013 15:00:51    Titlul subiectului: 166967

Pe Podul Prieteniei e linie simplă și neelectrificată? Asta e prea de tot!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 16 Sep 2013 15:07:51    Titlul subiectului: 167160

Daca v-ar intreba cineva cum arata catenara liniilor din Gara Centrala din Berlin, ce ati raspunde?
Ei, iata: "catenara" este de fapt ... un profil metalic Shocked Shocked Shocked



P1470559.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 22191 ori

P1470559.JPG



P1470561.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.03 MB
 Vizualizat:  de 22191 ori

P1470561.JPG



P1470563.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  986.74 kb
 Vizualizat:  de 22191 ori

P1470563.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Sep 2013 19:16:51    Titlul subiectului: 167167

La fel e in zona acoperita a peroanelor garii proaspat modernizate Salzburg Hauptbahnhof.


sursa foto: SkyscraperCity.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 29 Sep 2013 21:45:15    Titlul subiectului: 167507

Huh Question Exclamation Shocked

Editare ulterioara: Uau, astia urmaresc Tramclubul... Laughing Acum arata corect.



wtf.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.47 kb
 Vizualizat:  de 22066 ori

wtf.jpg



untitled4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.67 kb
 Vizualizat:  de 22063 ori

untitled4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2013 06:59:53    Titlul subiectului: 167513

Deci, inseamna ca am fost norocos, eu am avut doar.................85 de minute intarziere, cand m-am intors sambata noapte de la Sighisoara la Bucuresti Nord. Trenul a venit intarziat cu 70 de minute la Sighisoara, la Brasov a ajuns cu 90 de minute intarziere, iar de la Brasov la Bucuresti Nord a recuperat 5 minute.


Simpozion USAMV Cluj, 25-28 septembrie 469.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  842.94 kb
 Vizualizat:  de 22046 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-28 septembrie 469.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Ian 2014 10:21:51    Titlul subiectului: 170798

Nu e nici interesanta, nici amuzanta, dar alt loc nu i-am gasit...

Nas ghiorlan de CFR, la clasa intai, intr-un Desiro care circula ca tren IR (fotografie facuta de un elvetian in 2013 si postata pe DSO):



Natie defecta!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 21 Mai 2014 09:41:27    Titlul subiectului: 172965

Duminica am facut o plimbare trenulistica Iasi - Balti (Republica Moldova) via Ungheni si retur. Ne-am jucat putin cu focul la trecerea Prutului si a iesit urmatoarea chestie: https://www.youtube.com/watch?v=MaZZ5eKWs_k
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Mai 2014 22:34:32    Titlul subiectului: 172994

Interesant sistemul cu sina incalecata si macaz inainte de pod. Nu l-am mai vazut in alta parte in tara.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 22 Mai 2014 20:22:23    Titlul subiectului: 173006

Pana in Ungheni exista ecartament standard de 1435 de mm? Si aceste trenuri Iasi - Ungheni sunt deservite de automotoare Siemens Desiro, fara a necesita schimbarea ecartamentului?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 22 Mai 2014 20:53:57    Titlul subiectului: 173007

Da, pana la Ungheni (Moldova) exista linii cu ecartament 1435 mm. Cele doua perechi IR Iasi <-> Ungheni (Moldova) nu necesita schimbarea boghiurilor. Acum circula locomotiva DA cu un vagon de clasa a doua, dar pana nu demult era automotor Desiro.

Schimbarea boghiurilor la "Prietenia" (Chisinau <-> Bucuresti Nord) se face tot in Ungheniul din Republica Moldova (v. atasamentele - fotografii facute tot duminica trecuta).



IMG_3853.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.12 kb
 Vizualizat:  de 21092 ori

IMG_3853.JPG



IMG_3852.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.12 kb
 Vizualizat:  de 21092 ori

IMG_3852.JPG



IMG_3855.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.53 kb
 Vizualizat:  de 21092 ori

IMG_3855.JPG



IMG_3854.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74 kb
 Vizualizat:  de 21092 ori

IMG_3854.JPG



IMG_3850.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.46 kb
 Vizualizat:  de 21092 ori

IMG_3850.JPG



IMG_3857.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.5 kb
 Vizualizat:  de 21092 ori

IMG_3857.JPG



IMG_3861.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.05 kb
 Vizualizat:  de 21092 ori

IMG_3861.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 22 Mai 2014 21:05:56    Titlul subiectului: 173008

CFM are un dezvoltat simt al umorului sau al autoironiei fine... Viseaza la ICE 3... Cand or fi sa fie la mana a doua si or rezolva si dilemele legate de ecartament... Laughing


IMG_3856.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.04 kb
 Vizualizat:  de 21087 ori

IMG_3856.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 06:24:10    Titlul subiectului: 173014

Iar in Ungheni exista linie incalecata?, s-au o parte din linile cu peron sunt cu ecartament de 1435 mm si o parte cu ecartament de 1534 de mm. Pentru ca nu mi-am putut da seama in poze. Pentru ca am impresia ca in zona in care se schimba ecartamentul este linie incalecata, dar in ceea ce priveste linile cu peron nu mi-am putut da seama.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 09:22:39    Titlul subiectului: 173018

Volvo a scris:
Iar in Ungheni exista linie incalecata?, s-au o parte din linile cu peron sunt cu ecartament de 1435 mm si o parte cu ecartament de 1534 de mm.
Ecartamentul "larg" e de 1524 mm, nu cat crezi tu ...
... vezi ca ti s-a mai reprosat si de catre altii, documentat, ca palavragesti aiurea si dai tot felul de "informatii" false. Incearca sa nu se mai repete.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 10:05:54    Titlul subiectului: 173019

Cladirea garii internationale (mai exista si asa-numita gara suburbana la cca. 100 de metri de cea internationala si acolo trag automotoarele D1 care circula pe rutele interne; de asemenea, are si functiune de autogara) are de-o parte si de alta pachete de linii. Pe stanga cum vii dinspre Romania sunt doar liniile si peroanele pentru trenurile internationale spre/dinspre CSI care sunt doar in trecere prin Ungheni si nu necesita control vamal (cred ca de ceva timp era adus acolo si trenul Ocnita <-> Chisinau, pe care circulau automotoare modernizate D1M - de cand cu incendiul circula din nou automotoare D1 si cel putin pe un sens cred ca se merge direct, fara rebrusare in gara internationala din Ungheni). De asemenea, exista pe partea stanga si linii pe 1524 mm pentru traficul de marfuri. Nu-mi dau seama pe moment daca exista si linie incalecata pentru traficul de marfuri (se vede in filmare ca imediat dupa trecerea podului se desprinde spre stanga linia incalecata, iar spre dreapta ramane doar linie pe 1435 mm).
In partea dreapta a garii exista linii cu ecartament de 1435 mm si peroanele aferente si e posibil sa fie si o linie pe 1524 mm pentru manevre (nu-mi dau seama pe moment).
Deci, pe ambele parti ale garii exista doar linie simpla (pe 1524 mm in stanga si pe 1435 mm in dreapta) pentru traficul de persoane.
In spatiul destinat schimbarii boghiurilor (aflat si acesta pe partea dreapta a garii) exista, evident, linii incalecate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 21:09:33    Titlul subiectului: 173049

Deci sa inteleg ca atunci cand se merge dinspre Romania, trenul opreste in partea dreapta la peroanele de 1435 mm, iar apoi este dus in zona de schimbare a boghiurilor, iar dupa aceea este tras in partea stanga la peroanele cu linii de 1524 mm inainte de plecarea spre Chisinau. Si mai am o curiozitate. Manevrele intre peronul cu linie de 1435 mm si zona de schimbare a boghiurilor se face cu locomotiva de manevra de ecartament de 1435 mm, iar din zona de schimbare a boghiului in zona cu peron cu linie de 1524 de mm se face cu locomotiva de manevra de 1524 mm?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 22:40:54    Titlul subiectului: 173052

Volvo a scris:
Deci sa inteleg ca atunci cand se merge dinspre Romania, trenul opreste in partea dreapta la peroanele de 1435 mm, iar apoi este dus in zona de schimbare a boghiurilor, iar dupa aceea este tras in partea stanga la peroanele cu linii de 1524 mm inainte de plecarea spre Chisinau.

Da.

Volvo a scris:
Manevrele intre peronul cu linie de 1435 mm si zona de schimbare a boghiurilor se face cu locomotiva de manevra de ecartament de 1435 mm, iar din zona de schimbare a boghiului in zona cu peron cu linie de 1524 de mm se face cu locomotiva de manevra de 1524 mm?

Aici am si eu niste nelamuriri si n-as vrea sa gresesc. Poate stie redeme si iti va raspunde el exact.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2014 10:41:41    Titlul subiectului: 173059

Fotografiile din atasament sunt realizate in doua reprize, in 2008, cu mult stres (de altfel, in ziua cand am realizat fotografiile de detaliu, am si avut un mic incident cu un nene, probabil de la CFM si probabil rosu pana in adancu' sufletului, care cam dorea sa ne dea pe mana politiei, dar in final a zis "treaca de la mine de data asta, dar data viitoare..."). Manevrele pre- si post- schimbarea boghiurilor se fac prin partea opusa fata de pod, unde este si depoul si unde am avut o strangere de inima sa ne aventuram, de aceea nu pot sa zic exact care e configuratia liniilor in acel punct.

In imaginile 5374 si 5378 se poate vedea linia incalecata din zona verinelor (ne aflam in "Prietenia", intr-un vagon alaturat).
In imaginea 6831 este gara internationala fotografiata de pe partea cu traficul de tranzit.
In imaginile 6835 si 6840 se vad liniile de pe "intern". Se observa ca toate sunt simple, dar nu stiu perfect pe moment daca toate sunt cu ecartament de 1524 mm.
In imaginea 6840 se vede "gara suburbana" fotografiata din capatul peronului liniei 1 a garii internationale (de pe partea "interna", desigur).
In imaginea 6867 se vede gara internationala fotografiata de pe peronul liniei 1 a garii "suburbane".
Ne-am aventurat putintel in zona unde sunt depozitate boghiuri si in imaginea 6864 se vad linii incalecate din acea zona si boghiuri pentru ambele ecartamente.
In imaginile 6833 si 6834 se vede pachetul de lniii pentru traficul dinspre/spre Romania si, suplimentar, se observa si zona de schimbare a boghiurilor. La acea vreme perechile de trenuri dinspre/spre Iasi erau formate dupa cum se poate vedea in imagini (macar acum e vagon modernizat, compartimentat, dar, desigur, cu 8 locuri in compartiment).



IMG_5374.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.87 kb
 Vizualizat:  de 20985 ori

IMG_5374.JPG



IMG_5378.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.87 kb
 Vizualizat:  de 20985 ori

IMG_5378.JPG



IMG_6831.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.84 kb
 Vizualizat:  de 20985 ori

IMG_6831.JPG



IMG_6835.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.44 kb
 Vizualizat:  de 20985 ori

IMG_6835.JPG



IMG_6840.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.05 kb
 Vizualizat:  de 20985 ori

IMG_6840.JPG



IMG_6867.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.36 kb
 Vizualizat:  de 20985 ori

IMG_6867.JPG



IMG_6864.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.64 kb
 Vizualizat:  de 20985 ori

IMG_6864.JPG



IMG_6833.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.18 kb
 Vizualizat:  de 20985 ori

IMG_6833.JPG



IMG_6834.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.44 kb
 Vizualizat:  de 20985 ori

IMG_6834.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2018 13:59:24    Titlul subiectului: 197972

Pun un filmuleț cu tematică feroviară al lui Dulevoz, de pe Valea Jiului.
Ne face și o promovare faunistică! Laughing Laughing Laughing
https://youtu.be/oIk1uO1cotc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community