Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Extindere linii de tramvai în Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 791
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 07 Aug 2018 22:35:16    Titlul subiectului: 196067

Poate vor modifica linia 2 sa nu mai mearga in Nufarul si o vor face de tipul Negru/Rosu , adica traseul sa fie Iosia-Centru-Gara-Decebal-Iosia (2R) sau Iosia-Decebal-Gara-Centru-Iosia (2N) pana la construirea liniei de pe malul Petei.
Parca era scris intr-un articol ca statiile vor fi amplasate la intersectiile cu strazile perpendiculare pe traseul liniei. Oricum ma gandesc ca va fi facuta cel putin cate o statie in zona Auchan-ului , una la Piata Ocska (viitoarea sala polivalenta) si inca cel putin una Universitate , poate una cu rol de imbarcare/debarcare a navetistilor intre strada Vladeasa si podul peste Peta , etc.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 791
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2018 15:40:14    Titlul subiectului: 196700

Am auzit de mai multe ori ca in toamna aceasta ar urma sa fie construita linia directa dintre Bulevardul Decebal si Calea Aradului , iar zvonurile se pare ca s-au adeverit , astfel de saptamana viitoare vor incepe lucrarile.
Bihon:
Începe șantierul liniilor de tramvai
De săptămâna viitoare se dă startul execuției legăturii pe șine, între Rogerius și Ioșia, în girația de la Emanuel.

Anunțată deja din 2016, realizarea buclei de legătură dintre Rogerius și Ioșia, în intersecția Calea Aradului – Primăriei – Decebal, începe săptămâna viitoare.

Viceprimarul Mircea Mălan ne-a declarat că de marți (16 octombrie) se blochează parțial accesul mașinilor în sensul giratoriu, pentru începerea lucrărilor. Indicatoarele care redirecționează traficul auto vor fi montate de luni, pentru ca șoferii să se poată familiariza cu modificările.

Astfel, cei care ies de pe Primăriei și vor să o ia spre Calea Aradului, nu vor mai intra în sensul giratoriu ci vor face direct stânga. Pe direcția Decebal – Calea Aradului, accesul direct va fi restricționat, traficul urmând să fie direcționat pe străduțele ocolitoare.

De săptămâna viitoare, pentru început pentru două săptămâni, se restricționează și accesul tramvaielor în intersecție. Directorul OTL, Mircea Pop, spune că societatea se pregătește să reintroducă liniile de autobuz T1 și T2.

„Lucrarea va dura aproximativ o lună, depuinde de conditiile meteo. Dacă timpul va fi ca acum, într-o lună finalizăm lucrarea”, spune viceprimaru.

Lucrarea se face cu finanțare europeană, în contul unui proiect cu valoarea de peste 66 milioane lei și durata de realizare de 24 de luni. Bucla de legătură este o parte mică din proiect, cea mai consistentă parte se referă la construirea unei linii noi de tramvai, pe legătura Calea Aradului – Depou OTL – Cantemir. Intenția inițială, de bun simț, era ca lucrarea se să facă pe durata unei vacanțe de vară, când traficul e redus.

Doar că procedurile de achiziție și apoi, proiectarea, s-au întins până săptămâna viitoare. Astfel, executantul Abed Nego SRL, care nu e deloc vreun campion al respectării termenelor de execuție în lucrările prestate Primăriei, va începe un șantier de toamnă.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 791
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 30 Oct 2018 21:46:36    Titlul subiectului: 196948

Daca in articolul precedent durata lucrarilor pentru construirea liniei de legatura intre Bulevardul Decebal si Calea Aradului era de o luna , acum declaratiile s-au schimbat. Pana in 15 noiembrie ar trebui terminata doar mutarea amplasamentului liniilor Primariei-Decebal , respectiv Primariei-Iosia nu si creearea celei noi a carei finalizare este estimata pentru 1 Decembrie. (imagini cu stadiul lucrarilor in articol)
Bihoreanul:
Lucrările din zona Bisericii Emanuel au ajuns în faza montării liniei de tramvai (FOTO)

Lucrările de reamenajare a liniei de tramvai din intersecția străzii Primăriei cu Bulevardul Decebal și Calea Aradului au ajuns în faza montării structurii de cale ferată. Constructorii au finalizat săpăturile, au adus toate materialele în șantier, iar începând de miercuri vor trece la montarea macazurilor.

Șantier pe tronsoane

"Cel mai dificil a fost să trecem de faza de săpături. Când sapi în subteran, constați că există o țeavă de canalizare care nu apare pe schițe, un cablu de curent, o placă de beton sau mai știu eu ce", a declarat pentru BIHOREANUL directorul tehnic al OTL, Adrian Revnic.

În cursul zilei de luni constructorii lucrau în paralel pe opt tronsoane diferite. "Fiecare porțiune în lucru se află într-o altă etapă. Pe o porțiune se toarnă beton, altă porțiune se află în intervalul în care betonul se întărește, în alta am început deja să montăm șina și tot așa", a declarat Revnic.

Potrivit directorului tehnic, lucrările sunt în grafic. "Dacă totul merge bine, până la 15 noiembrie urmează să se încheie lucrările la breteaua de pe Primăriei și să se treacă la celălalt sens de mers. Până la data de 1 Decembrie sperăm să putem circula pe ambele căi", a spus directorul.

O nouă linie de tramvai

Șantierul de la intersecția Bulevardului Decebal cu străzile Primăriei și Calea Aradului a fost deschis pentru redesenarea căii de rulare astfel încât să devină posibilă circulația tramvaielor dinspre cartierul Rogerius spre Ioșia și invers, nu doar spre strada Primăriei cum se întâmplă în prezent.

Investiția, finanțată printr-un proiect european, presupune construirea a 3,8 kilometri de linie dublă de tramvai, înierbată, pe care vor fi amenajate opt stații de tramvai din Calea Aradului, de-a lungul părâului Peța până în cartierul Dimitrie Cantemir. Intersecțiile cu cele opt străzi adiacente vor fi dotate cu semafoare cu senzori.

Lucrarea a fost adjudecată de asocirea firmelor Mari-Vila, Abed Nego și Aquacons pentru suma de 69,1 milioane lei și are termen de predare de 30 de luni.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 30/Noi/2018
Mesaje: 141
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2018 17:56:21    Titlul subiectului: 197038

Nu știu cu ce idee de nou traseu vor veni cei din conducerea OTL după finalizarea lucrărilor din girația de la Emanuel, dar odată construită noua porțiune de linie care să permită tramvaielor care vin dinspre Decebal să o ia direct spre Ioșia, există cel puțin două variante de traseu care ar putea fi introduse.

Varianta 1: așa cum există linia 2 care face legătura directă dintre Nufărul și Ioșia, tot așa ar putea fi introdusă acum o nouă linie directă care să lege și cartierul Rogerius de Ioșia, să presupunem linia 5. În acest fel, cei din Ioșia ar avea o legătură directă atât spre Nufărul cât și spre Rogerius. Traseul liniei 5 ar fi următorul: Pod CFR - Decebal - Emanuel - Ioșia și retur, Ioșia - Emanuel - Decebal - Pod CFR. Doar că aici ar apărea o problemă, aceea a întâlnirii la Emanuel a unui vagon de linia 2 cu un vagon de linia 5, ambele mergând spre Ioșia. Să presupunem că vagonul de pe linia 2 intră în fața vagonului de linia 5. Cum vatmanul vagonului de pe linia 2 nu are de unde să știe graficul vagonului de pe linia 5 și invers, s-ar putea întâlni situația ca în Ioșia, vatmanul vagonului de pe linia 5, aflat în spatele vagonului de linia 2, să constate că are plecarea mai repede decât vagonul din fața sa. Deci, din punctul acesta de vedere, nu știu dacă această variantă ar fi chiar cea mai bună. În schimb, ar exista o a doua variantă, care mie mi s-ar parea cea mai logică și echilibrată din toate punctele de vedere. Deci:

Varianta 2: deși multora nu le-ar conveni ideea (dar s-ar obișnui treptat cu ea), eu aș desființa definitiv linia 2, Nufărul - Ioșia, iar în schimbul ei aș introduce liniile 2R și 2N. Capătul liniilor 2R și 2N ar fi în Ioșia, iar traseele ar fi următoarele: 2R - Ioșia - Piața Unirii - Gara Centrală - Olosig - bd. Decebal - Emanuel - Ioșia și 2N - Ioșia - Emanuel - bd. Decebal - Olosig - Gara Centrală - Piața Unirii - Ioșia. În acest fel, inelul Parc - Gara Centrala - Olosig - Decebal - Piața Unirii - Parc, cea mai centrală și folosită porțiune de linie din oraș, ar fi străbătută de suficiente tramvaie cât să mulțumească pe toată lumea. Apoi, din inel se ramifică liniile spre cartiere: 1N și 1R la Olosig spre Rogerius, 3N și 3R la parc spre Nufărul și mai nou 2N și 2R la Emanuel spre Ioșia. În acest fel fiecare cartier ar fi cu liniile lui: Rogerius cu 1N și 1R, Ioșia cu 2N și 2R, iar Nufărul cu 3N și 3R. Așadar, din fiecare cartier ar exista o legătură directă spre cele mai importante zone din oraș; centru, gară, parc sau bd. Decebal. Ba mai mult decât atât, aplicând această a doua variantă, linia 2 n-ar mai încurca la Nufărul liniile 3N și 3R cum se întâmplă deseori, și n-ar încurca nici liniile 1N și 1R cum probabil s-ar întâmpla dacă s-ar introduce presupusa linie 5 din prima variantă. Desigur, ar ieși puțin cu scântei desființarea definitivă a liniei 2, dar așa cum cei din Rogerius n-au avut niciodată o legătură directă cu Ioșia și nu a fost nici o problemă, așa se vor învăța și cei din Nufărul să nu o mai aibe. Cât despre introducerea sau nu a unui controlor de circulație la Ioșia, asta rămâne de văzut. Se pot găsi soluții pentru dirijarea liniei 2 și fără controlor la Ioșia. Iar dacă s-ar aplica această variantă, cei din conducerea OTL ar trebui să lucreze la grafice, astfel încât timpul de așteptare în stațiile de schimbare să nu fie mai mare de 5 minute, cel puțin la orele de vârf. Aici însă depinde de cum vor dori ei să gestioneze situația. Cam astea ar fi variantele gândite de mine. Să vedem dacă cei de la OTL aplică vreuna din ele sau dacă vin cu alte idei și care ar fi acelea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 791
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2018 18:44:04    Titlul subiectului: 197040

M-am gandit si eu la ambele variante pe care le-ai spus si in plus varianta 2N Nufarul-Centru-Iosia-Decebal-Gara-Nufarul si 2R Nufarul-Gara-Decebal-Iosia-Centru-Nufarul.
Daca ar alege prima ta varianta ar putea repara macazul din capat de la Iosia astfel primul tramvai ajuns ar trage pe linie moarta si cel care ar avea plecarea mai devreme ar merge direct in statie , desi s-ar pierde timp cu manevrele si nu stiu daca un ULF incape pe linia moarta.
Varianta a doua ar fi mai buna cu 2N si 2R care sa mearga la gara si sa nu mai mearga in Nufarul , dar aici ar fi problema ca una dintre cele doua linii s-ar intalni cu actualele 1N , 1R , 3N sau 3R de la Emanuel si ar exista riscul sa se formeze trenulete de cate 3 tramvaie de pe linii diferite mai ales la ore de varf sau daca exista defectiuni/blocaje pe traseu. Poate pana va fi gata linia pe malul Petei , noua linie din triunghiul de la Emanuel va fi folosita doar ca si linie de rezerva.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 88

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2018 17:43:23    Titlul subiectului: 197159

Linia de tramvai rămâne închisă până pe 22 noiembrie Confused Neutral

Link: https://m.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-48/linia-de-tramvai-va-fi-redesenata-intersectia-strazii-primariei-cu-bulevardul-decebal-ramane-inchisa-pana-pe-22-noiembrie-145232.html

[quote][b]Linia de tramvai va fi redesenată. Intersecția străzii Primăriei cu Bulevardul Decebal rămâne închisă până pe 22 noiembrie[/b]

Șantierul din fața Bisericii Emanuel continuă. Comisia de circulație din cadrul Primăriei a aprobat vineri, la cererea constructorului Abed Nego, prelungirea până pe 22 noiembrie a perioadei în care intersecția străzilor Primăriei cu Bulevardul Decebal va rămâne închisă pentru lucrări la linia de tramvai.

Traficul rutier în zona șantierului a fost suspendat pe 16 octombrie pentru pentru redesenarea căii de rulare astfel încât să devină posibilă circulația tramvaielor dinspre cartierul Rogerius spre Ioșia și invers, nu doar spre strada Primăriei, cum se întâmplă în prezent.

Investiția, finanțată printr-un proiect european, presupune construirea a 3,8 kilometri de linie dublă de tramvai, înierbată, pe care vor fi amenajate opt stații de tramvai din Calea Aradului, de-a lungul părâului Peța până în cartierul Dimitrie Cantemir. Intersecțiile cu cele opt străzi adiacente vor fi dotate cu semafoare cu senzori.

Lucrarea a fost adjudecată de asocierea firmelor Mari-Vila, Abed Nego și Aquacons pentru suma de 69,1 milioane lei și are termen de predare de 30 de luni.

Ulterior finalizării acestei etape, lucrările vor continua cu prelungirea liniei de tramvai dinspre Decebal spre Calea Aradului, care va presupune noi restricții de circulație, ce urmează să fie comunicate când va începe etapa a II-a a lucrărilor.[/quote]

_________________
Abia aștept să văd noua linie de tramvai din Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 850
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 19 Noi 2018 21:17:06    Titlul subiectului: 197296

Timi a scris:
Doar că aici ar apărea o problemă, aceea a întâlnirii la Emanuel a unui vagon de linia 2 cu un vagon de linia 5, ambele mergând spre Ioșia. Să presupunem că vagonul de pe linia 2 intră în fața vagonului de linia 5. Cum vatmanul vagonului de pe linia 2 nu are de unde să știe graficul vagonului de pe linia 5 și invers, s-ar putea întâlni situația ca în Ioșia, vatmanul vagonului de pe linia 5, aflat în spatele vagonului de linia 2, să constate că are plecarea mai repede decât vagonul din fața sa.

Ca o coincidenta actuala linie 2 are 7,7km si o eventuala linie 5 Pod CFR-Emanuel-Iosia are la fel 7,7 km, drept urmare timpul unei semicurse pentru vagoanele ambelor linii ar fi foarte apropiat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2018
Mesaje: 409
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2018 17:11:42    Titlul subiectului: 197320

Are cineva o harta sau macar o schita dupa care pot face o harta a noii scheme a retelei de tramvai din Oradea? Felicitari! La Galati se distruge in continuare si culmea, aia care se lauda ca iubesc tramvaiele, nu iau nicio atitudine! Ba mai mult, cand ma duc eu cu propuneri pe la Primaria Galati, incep sa rada Wink
_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 791
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2018 20:09:08    Titlul subiectului: 197344

Harta actuala (pentru moment linia 2 nu circula deloc , fiind inlocuita cu autobuze , si de asemenea nu se circula in nici o directie intre Olosig-Piata Unirii-Centru Civic). http://www.otlra.ro/reteatransport/tramvaie/harta
Am incercat sa combin harta de pe site-ul OTL cu harta Google maps pentru a va prezenta aproximativ cum va fi extinsa reteaua.
Cu mov este linia actuala spre depou si depoul , iar cu portocaliu este traseul aproximativ care urmeaza sa fie construit. Acum nu stiu nimic oficial despre ce trasee vor fi infiintate o data cu finalizarea lucrarilor.



Untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.82 kb
 Vizualizat:  de 644 ori

Untitled.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 791
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 15:53:54    Titlul subiectului: 197480

Cateva imagini din data de 22.11 cu lucrarile de la intersectia strazilor Primariei-Bulevardul Decebal-Calea Aradului.
1) Vedere dinspre Bulevardul Decebal spre strada Primariei.
2) Vedere din acelasi loc spre Calea Aradului.
3) Unimogul lucra la intinderea consolelor pe sensul Decebal-Primariei.
4) Din statia de la biserica Emanuel spre Primariei ; linia de pe sensul spre centru nu este chiar dreapta , este un pic curbata.
5) Noul macaz , la stanga spre centru , la dreapta spre Iosia.
6) Detaliu macaz , sina era inca acoperita cu bitum/asfalt.
7) De la liceul Emanuel , statia liniei 2. La stanga macazele noi care vor face legatura cu Bulevardul Decebal , inainte spre centru.
8 ) Pe sensul spre oras , in aceasta statie , linia a fost scoasa pe o portiune mai lunga.
9&10) Excavator Unimog folosit pentru lucrari.



FHD0004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.12 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0004.JPG



FHD0005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.08 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0005.JPG



FHD0007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.74 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0007.JPG



FHD0008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.44 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0008.JPG



FHD0010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.58 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0010.JPG



FHD0011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0011.JPG



FHD0012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.72 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0012.JPG



FHD0015.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0015.JPG



FHD0016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.47 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0016.JPG



FHD0017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.69 MB
 Vizualizat:  de 409 ori

FHD0017.JPG



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 21:14:44    Titlul subiectului: 197484

Cum este ritmul lucrarilor ? Sunt in grafic ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 791
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 21:59:32    Titlul subiectului: 197492

Continuare.
11) Datorita vremii ploioase , muncitorii au construit un acoperis pentru a putea suda liniile !?
12) In acea zi mai era de amplasat doar o mica portiune a noii linii (vineri deja erau amplasate sinele in spatiul gol din imagine.
13) Alta poza cu Unimogul care intindea consolele pe firul spre Centru , iar pe firul spre Olosig un muncitor verifica inaltimea catenarei cu un par special , nu stiu cum se numeste.
14) Daca pe durata lucrarilor din Piata Unirii , autobuzele care mergeau in Iosia opreau in parcarea din dreptul statiei de tramvai de la capatul de linie , acum autobuzele opreau in interiorul buclei de intoarcere blocand o banda de circulatie (sau poate doar soferul respectiv a decis sa opreasca acolo?).



FHD0018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.35 MB
 Vizualizat:  de 370 ori

FHD0018.JPG



FHD0019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 370 ori

FHD0019.JPG



FHD0024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.45 MB
 Vizualizat:  de 370 ori

FHD0024.JPG



OTL 147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.5 MB
 Vizualizat:  de 370 ori

OTL 147.jpg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 791
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 22:20:36    Titlul subiectului: 197493

@Guest , termenul dat initial a fost 15 noiembrie pentru toata lucrarea conform unui articol pe care l-am postat mai sus , apoi administratia locala a intors termenul ca fiind 15 noiembrie pentru redeschidera circulatiei pe liniile 1 si 3 si 1 Decembrie pentru linia 2, Apoi compania constructoare a mai cerut o saptamana ragaz , pana in data de 22 , dar in final tramvaiele au reinceput sa circule de luni 26 noiembrie pe relatia Parc 1 Decembrie-Decebal-Olosig si invers , dupa ce s-au facut probe. Ca de obicei , cobaiul a fost 44. Din pacate datorita unui mic eveniment rutier in care am fost implicat , nu am mai ajuns sa fac poze. Inca nu s-a reluat circulatia cu tramvaie pe linia 2.

Imagini si un clip cu probele efectuate de tramvaiul bidirectional in urmatoarele linkuri: https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-20-48/circulati-va-rog-otl-reia-circulatia-tramvaielor-1-si-3-pe-bulevardul-decebal-foto-145551.html , http://www.bihon.ro/liber-prin-jumatate-din-intersectia-emanuel/2153134 .

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 850
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2018 14:23:31    Titlul subiectului: 197579

Momentan se face proba pentru linia 2 cu vagonul 44. E posibil sa dea drumul la linia 2 inca azi. Noua linie de legatura de pe Decebal spre Iosia inca este incerta daca va fi folosita pana nu se face si restul investitiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community