|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 08 Noi 2019 01:10:36 Titlul subiectului: |
203892 |
|
Nu merge chair prin periferii. Linia va deservi centrele comerciale de la iesirea din oras spre Arad , ma gandesc ca cel putin cele 3 linii de autobuz spre Auchan vor fi desfiintate dupa ce va fi finalizata , va desrvi noua Sala Polivalenta , care se construieste in locul fostei pietei de vechituri "Oscka" , va deservi Universitatea si chiar si cimitirul si va prelua din traficul liniei de autobuz 14 , iar pe terenul dintre Universitate-Cimitir-depoul de tramvaie si Peta se construitesc/vor fi construite blocuri.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 24 Feb 2020 18:01:01 Titlul subiectului: |
205826 |
|
Se construieste si mult asteptatul tronson lipsa de 200m intre cele doua segmente construite anul trecut. De acum nu mai exista scuza, ca e frig, ca sunt sarbatori, trebuie sa intre in miez, ca au stat mult in repaos si timpul trece.
Sursa: bihon.ro 24.02.2020
Noi restricții de circulație pe Calea Aradului și pe Centura Oradea
De luni, 24 februarie, pe Calea Aradului și pe Centura Oradea intră în vigoare noi restricții de circulație, din cauza lucrărilor ce afectează tot mai mult fluența traficului rutier din Oradea.
Comisia de circulație din cadrul Primăriei Oradea a aprobat, la solicitarea Abed Nego, restricționarea circulației dinspre oraș spre șoseaua de centură, de la intersecția Calea Aradului – Henrik Ibsen, până la podul peste Peța, circulația urmând să se desfășoare pe câte o bandă pe sens pe partea opusă. Restricția de circulație intră în vigoare de luni, 24 februarie, pe o perioadă de două luni și este necesară pentru lucrările care se derulează la ,,Extinderea liniei noi de tramvai pe traseul Calea Aradului – str.Făgărașului – tronsonul: str. Vlădeasa – str. Octavian Goga”.[...]
|
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 25 Feb 2020 08:22:37 Titlul subiectului: |
205831 |
|
Nu mă așteptam la un ritm atât de slab al lucrărilor. În niciun caz, linia nu va fi gata în 2020, ci poate în primăvara lui 2021. Să fim serioși, la UO nici măcar nu a fost mutat gardul, acolo încă trebuie deviate rețele, iar în zona Ceyrat cred (sper) că se va amenaja un zid de sprijin la coborârea/urcarea pe mal.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 06 Mar 2020 00:17:27 Titlul subiectului: |
206022 |
|
Imagini noi cu evolutia santierului pana in data de 26.02.
1. S-a inceput construirea unui nou gard la depozitul dintre Auchan si vechea piata de vechituri.
2. Gardul vechi inca nu a fost demontat.
3. Vedere spre Calea Aradului din spatele Auchanului.
4. Asfaltul scos de pe podul peste Peta a fost depozitat in spatele centrului comercial.
5. Vedere spre Calea Aradului din spatele centrului comercial.
6. O basculanta Scania tocmai descarca balast pentru noua linie.
7-10. Ultimele doua segmente din ambele directii nu au fost inca sudate de restul sinelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.14 MB |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.06 MB |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
938.74 kb |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
857.04 kb |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.26 MB |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
818.5 kb |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.18 MB |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.08 MB |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.22 MB |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.32 MB |
Vizualizat: |
de 10177 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 06 Mar 2020 00:38:48 Titlul subiectului: |
206023 |
|
Continuare.
1. Inainte erau portiuni de linie care nu erau prinse de traverse , acum toate suruburile si cupoanele erau la locul lor.
2. De asemenea s-a adaugat balast pe portiunile unde era prea putin.
3-4 Sudurile tot nu au fost finisate.
5. Au fost plantati stalpii , interesant este ca sunt doar pe partea stanga mergand spre Calea Aradului.
6. In apropierea pasarelei pietonale s-a turnat mai mult pietris intre sine pentru a facilita accesul utilajelor pe cealata parte a liniei.
7. Din ce mi s-a spus , stalpii au fost plantati la sfarsitul anului trecut , totusi inca nu au fost acoperite gropile , iar din cauza vremii , baltea apa.
8. Grinzile vechiului pod peste Peta , depozitate in spatele centrului comercial.
9. Vedere spre Calea Aradului.
10. O macara folosita pe santier.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1003.28 kb |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.1 MB |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.02 MB |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.01 MB |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
792.85 kb |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.14 MB |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
782.65 kb |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
797.08 kb |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.01 MB |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
924.87 kb |
Vizualizat: |
de 10175 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 06 Mar 2020 00:50:33 Titlul subiectului: |
206025 |
|
Continuare.
1. ...si un excavator.
2. Vedere spre Calea Aradului.
3. Si bucatile acestea de sina mai trebuie sudate.
4. Au fost montate sinele si pe podul peste canalul colector , si a fost turnat betonul.
5. Singurul loc unde sunt stalpi pentru catenara pe ambele parti.
6. Au fost pregatite firele pentru senzorii care vor activa/dezactiva semafoarele si a fost plantat stalpul pentru semaforul tramvaiului.
7. Semafoarele rutiere care vor opri traficul rutier atunci cand un tramvai va trece au fost instalate , dar inca nu functioneaza.
8. Linia spre podul peste Peta.
9-10. Se lucra la turnarea planseului de beton pe partea de pod nemodernizata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
749.11 kb |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.27 MB |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
954.8 kb |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
717.42 kb |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
854.72 kb |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
760.72 kb |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
801.72 kb |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
752.28 kb |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
748.7 kb |
Vizualizat: |
de 10173 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 06 Mar 2020 01:02:55 Titlul subiectului: |
206026 |
|
Continuare.
1-2. Intre podul Peta si sensul giratoriu pentru intersectia strazilor Calea Aradului-Henrik Ibsen-Vladeasa se lucra la spargerea asfaltului pentru a face loc liniei de tramvai , traficul fiind limitat la o banda pe fiecare sens , iar statia OTL spre centrele comerciale fiind desfiintata temporar.
3. Linia de pe podul Peta a fost montata la sfarsitul anului trecut , dupa ce a fost finalizata modernizarea unei jumatati de pod ; acum se lucra la modernizarea celeilalte jumatati.
4. Camionul care a turnat betonul pe pod.
5-6. S-a inceput construirea noului gard al garnizoanei.
7. Interesant , pe acest afis nu este mentionata nicaieri constructia liniei de tramvai , obiectivul principal pentru care este mutat gardul.
8-9. In cartierul Ceyrat s-a excavat pentru traseul liniei pana in apropiere de strada Atelierelor.
10. Terenul a fost nivelat si pregatit pentru inceperea lucrarilor si pe aceasta portiune.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
930.82 kb |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
825.43 kb |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
646.79 kb |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
713.55 kb |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.1 MB |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
954.02 kb |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
919.49 kb |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
773.71 kb |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
823.69 kb |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.06 MB |
Vizualizat: |
de 10170 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 06 Mar 2020 01:21:19 Titlul subiectului: |
206027 |
|
Continuare.
1. Un cilindru compactor...cu pana.
2-3. Stalpii de inalta tensiune sunt in calea traseului liniei.
4-5. Si aici era inceputa constructia noului gard.
6. Semafoarele de la intersectia Calea Aradului-Aviatorilor sunt functionale.
7. La stanga spre Iosia inainte spre Emanuel.
8. Console montate provizoriu.
9. Spre iesirea din oras.
10. Capatul santierului , pe aceasta portiune , de la ultima vizita , au aparut bordurile , in rest nimic nou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
647.56 kb |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
638.69 kb |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
690.53 kb |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.06 MB |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
973.36 kb |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
828.61 kb |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
946.07 kb |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
703.55 kb |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
835.37 kb |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
738.8 kb |
Vizualizat: |
de 10169 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 06 Mar 2020 01:25:16 Titlul subiectului: |
206028 |
|
Pe portiunea de legatura dintre Bulevardul Decebal-Calea Aradului a intrat o masina/un camion , distrugand partial "gazonul".
Bonus , cimitir de masini de politie la marginea cartierului Ceyrat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.45 MB |
Vizualizat: |
de 10168 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.07 MB |
Vizualizat: |
de 10168 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
alex_trs
Data înscrierii: 23/Apr/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 19 Iul 2020 21:49:38 Titlul subiectului: |
207859 |
|
S-a inceput cu lucrarile si pe langa depou. Proiectul cuprinde ca liniile curente sa treaca de-o parte si de alta a strazii Atelierelor, o noua legatura cu depoul (dinspre vest), plus o noua bucla in interiorul depoului (oare cea veche se pastreaza?)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
650.97 kb |
Vizualizat: |
de 9549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
661.48 kb |
Vizualizat: |
de 9549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
530.64 kb |
Vizualizat: |
de 9549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
561.06 kb |
Vizualizat: |
de 9549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
652.98 kb |
Vizualizat: |
de 9549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
305.32 kb |
Vizualizat: |
de 9549 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 06 Aug 2020 09:20:12 Titlul subiectului: |
208003 |
|
Nu stiu de unde ai acest proiect, dar nu cred ca mai e valabil. Din cate stiu eu, linia cu calatori nu va merge de-o parte si de alta a strazii Atelierelor ci ambele fire cu calatori vor merge pe partea stanga a strazii, pe langa gardul depoului de tramvaie, cum vii dinspre cimitir. Plus ca in acest proiect nu se vad liniile care ar trebui sa duca in hala de revizie zilnica la venirea dinspre Auchan. Fiecare tramvai care intra in depou trebuie sa treaca prin hala de revizie zilnica, ori in acest proiect, pentru tramvaiele care vor veni dinspre Auchan nu se vede sa existe o linie care sa le duca spre acea hala.
|
|
Sus |
|
|
D94
Data înscrierii: 20/Mar/2017 Ultima vizita: 18/Apr/2023 Mesaje: 18
|
Trimis: Vin 07 Aug 2020 10:52:24 Titlul subiectului: |
208017 |
|
In penultima poza se poate vedea viitorul traseu. Probabil vor muta carosabilul inspre stanga (spre Auchan). Ce blocaje mai exista?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 19 Aug 2020 19:28:32 Titlul subiectului: |
208093 |
|
S-a mai construit circa 300m de cale dubla in continuare dinspre Auchan pana la intersectia cu str. Traian Blajovici la fosta intrare in Piata 100. Inca nu este adusa la nivel constant (burata).
Descriere: |
The new tram line construction reached the crossing with Traian Blajovici street |
|
Mărime fișier: |
1.68 MB |
Vizualizat: |
de 8973 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.87 MB |
Vizualizat: |
de 8972 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 19 Aug 2020 22:09:36 Titlul subiectului: |
208096 |
|
Groaznic cât de greu se mișcă! Deja lucrarea merge de doi ani și putea fi gata! Problema e că îi încurcă stâlpii LEA de pe Făgărașului, pe care Electrica nu se grăbește să-i scoată. Chiar și fără asta ritmul e mai mult decât dezamăgitor.
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Joi 20 Aug 2020 13:06:57 Titlul subiectului: |
208101 |
|
Cam cat la % e gata? Ma refer la sina, peroane etc 0% asta e clar.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 20 Aug 2020 13:58:39 Titlul subiectului: |
208103 |
|
Rosu - sina amplasatata , mai trebuie burat in unele locuri , montata catenara si facute ajustaje.
Mov - garduri mutate.
Albastru - teren nivelat , mai trebuie mutati cativa stalpi de inalta tensiune.
Portocaliu - portiuni unde inca nu s-a lucrat.
Galben - racord nou depou , sina este amplasata , dar nu este legata inca la infrastructura actuala
Negru - intrarea actuala in depou , urmeaza sa fie schimbate sinele si terasamentul.
Verde - perone construite,
https://www.google.co.uk/maps/@47.0453478,21.9243209,1753m/data=!3m1!1e3?hl=ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
579.32 kb |
Vizualizat: |
de 8868 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 20 Aug 2020 16:33:02 Titlul subiectului: |
208105 |
|
Da, intradevar din ce am observat nu este un ritm sustinut, cel putin pana acum erau doar perioade cand mergea lucrul bine, mai ales cand a venit si subcontractorul Mari Vila din Arad, ei stiu sa lucreze in ritm bun. Abed Nego face pregatirea terenului si construirea caii in linie dreapta. Mari Vila se ocupa doar de montarea macazelor si incrucisarilor, adica de lucrari mai complexe.
In prezent iar exista un hei-rup, cand sunt prezenti mai multi oamenis si se vede progres. Nu stiu pana cand va tine. Probabil pana vin zielele ploioase.
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 31 Aug 2020 08:15:23 Titlul subiectului: |
208197 |
|
Mari Vila sunt din Bucuresti, nu din Arad.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 28 Feb 2021 13:06:17 Titlul subiectului: |
209841 |
|
Incepand de maine , timp de 20 de zile , circulatia pe strada Universitatii , in zona podului peste Peta , va fi restrictionata pentru inceperea lucrarilor la linia de tramvai. Astfel liniile de autobuz 14 , 30 si 33 vor avea trasee deviate.
Bihoreanul:
OTL: Se modifică traseele liniilor de autobuz 14, 30 și 33
În ședința Comisiei tehnice pe probleme de circulație și transport rutier în municipiul Oradea din 22 februarie 2021 s-a aprobat blocarea circulației auto în intersecția strãzii Fãgãrașului cu str. Universitãții, pe o perioadă de 20 de zile, începând cu data de 01 martie 2021. S-a solicitat acest aviz pentru continuarea lucrãrilor la obiectivul "Extindere linie nouã de tramvai Calea Aradului-str. Fãgãrașului-str. D. Cantemir".
În această perioadă va fi afectată circulația autobuzelor pe liniile 14, 30 și 33, modificãrile traseelor fiind prezentate în continuare.
Linia 14
Traseul liniei 14 se va scurta până la str. Fãgãrașului, iar acesta va fi:
- spre Universitate … - Tudor Vladimirescu - Piața Unirii - Avram Iancu – Sucevei - Calea Matei Basarab (stație Colegiul Economic) – Calea Armatei Române (stație cap linie Fãgãrașului). Ĩn cursele cu traseu prelungit la Parcul industrial 2 autobuzele își vor continua deplasarea pe Fãgãrașului -Traian Blajovici - Ogorului (pânã la sensul giratoriu cu Calea Aradului) – Ogorului – Anghel Saligny. Nu vor fi operaționale stațiile Muzeul Țãrii Crișurilor, Oficiul de Cadastru, Universitate și Cimitirul Rulikowski.
- Spre Ioșia Nord … - str. Fãgãrașului – Calea Armatei Române – Avram Iancu, iar în continuare traseul rãmâne nemodificat. Nu vor fi operaționale stațiile Cimitirul Rulikowski și Universitate.
În cursele cu traseu prelungit la Parcul industrial 2 autobuzele vor veni din parc pe traseul urmãtor: Anghel Saligny – Ogorului – Thurzó Sándor – Ronald Reagan – Piața 22 Decembrie – Horea – Mihai Viteazul – Parcului, iar în continuare traseul rãmâne nemodificat. Nu vor fi operaționale stațiile Cimitirul Rulikowski, Universitate, Oficiul de Cadastru, Muzeul Țãrii Crișurilor și Biserica cu Lunã.
Linia 30
Traseul liniei 30 se va modifica numai pe sensul de circulație spre Piața Emanuil Gojdu. Acesta va fi: Ogorului (Leroy Merlin) - Thurzó Sándor – Ronald Reagan – Piața 22 Decembrie – Horea – Mihai Viteazul (stație Sinagoga Ortodoxã) – Piața 1 Decembrie – Piața Emanui Gojdu, iar în continuare traseul va rãmâne nemodificat pânã la stația cap linie Leroy Merlin.
Ĩn această perioadă în traseul liniei 30 nu vor fi operaționale stațiile: Cimitirul Rulikowski, Universitate, Oficiul de Cadastru, Muzeul Țãrii Crișurilor și Biserica cu Lunã.
Linia 33
Traseul liniei 33 va fi modificat astfel:
spre Parc Industrial 1: …- Ceyrat – Universitãții – Islazului – Traian Blajovici - Fãgãrașului – Calea Armatei Române, iar în continuare autobuzele vor circula pe traseul normal.
spre Nufărul: … - b-dul Decebal – Calea Matei Basarab (stație Colegiul Economic) – Calea Armatei Române (stație Fãgãrașului) – Fãgãrașului – Calea Armatei Române (stații Oficiul de Cadastru și Muzeul Țãrii Crișurilor – Sucevei – Horea (stație Horea) – Piața 22 Decembrie, iar în continuare traseul va rãmâne nemodificat.
Pe durata blocãrii circulației auto, în traseul liniei 34 nu vor fi operaționale stațiile Universitate (spre Parc industrial 1), Universitate și Cimitirul Rulykowski spre Nufãrul.
CONDUCEREA OTL-S.A.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 09 Aug 2021 17:10:59 Titlul subiectului: |
211134 |
|
Incepand de joi , 12 august , tramvaiele vor incepe probele pe noua linie care face legatura intre Bulevardul Dimitrie Cantemir/depou cu Calea Aradului/Iosia.
Primaria Oradea:
Tramvaiele vor circula, în regim de probă, pe noile linii dintre Depoul OTL și Calea Aradului
Începând din 12 august, tramvaiele vor circula în regim de probă pe noile linii dintre Depoul OTL Salca și Calea Aradului. Totodată, circulația rutieră pe strada Atelierelor rămâne închisă până în 13 septembrie.
În etapa de probe, tramvaiele vor circula între Depoul OTL - str. Ceyrat - str. Făgărașului - Calea Aradului. Liniile de tramvai se intersectează cu carosabilul în zona străzilor Ronald Reagan, Universității (lângă Universitatea Oradea), Traian Blajovici și podul peste Peța din Calea Aradului.
Până în prezent a fost realizată calea de rulare a tramvaielor în intersecția dintre străzile Primăriei - Decebal - Calea Aradului și în intersecția dintre străzile Aviatorilor - Calea Aradului. Totodată, s-a montat și firul de contact în zona străzilor Calea Aradului, Făgărașului, Ceyrat și în depoul OTL.
Stadiul fizic al lucrărilor este de 65%.
În continuare se lucrează la realizarea terasamentului, montarea liniei de tramvai și a firului de contact pe strada Atelierelor, precum și de la Depoul OTL Salca până la intersecția cu strada Dimitrie Cantemir. Urmează instalarea celor două stații de redresare pentru alimentarea cu energie electrică a liniilor de tramvai, precum și montarea adăposturilor pentru stații.
Obiectivul de investiții „Realizare legătură pe cele trei direcții a liniilor tramvai în intersecția între străzile Primăriei - Decebal - Calea Aradului și extindere linie nouă de tramvai pe traseul Calea Aradului - str. Făgărașului - str. Atelierelor (cu acces depou OTL) și legătura pe toate direcțiile cu str. D. Cantemir" este finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiție 4.1 Mobilitate urbană durabilă. Finanțarea nerambursabilă este de 98% iar contribuția proprie a Primăriei Oradea este de 2%. Proiectul este implementat de Primăria Oradea prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională.
Contractul de proiectare și execuție a fost încheiat cu asocierea de firme SC MARI-VILA COM SRL, SC ABED NEGO COM SRL și SC AQUACONS SRL, iar ordinul de începere a fost emis data de 16.10.2018.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 10 Aug 2021 22:08:41 Titlul subiectului: |
211137 |
|
Pentru că sunt deja 8 trasee de tramvai , 1Roșu, 1Negru, 2 , 3Roșu, 3Negru , 4Roșu , 4Negru și 8, normal ar trebui să fie botezat noul traseu cu nr.9.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 11 Aug 2021 00:14:11 Titlul subiectului: |
211138 |
|
Probabil vor fi mai multe trasee noi nu doar unul , asta dupa terminarea reabilitarii portiunii Casa de Cultura-Nufarul. Logic liniile noi ar trebui numeroteze de la 5 , pentru continuitate si deoarece liniile de autobuz incep de la 10 , iar linia de tramvai 8 cred ca este mai mult o linie temporara pentru a fi folosita si noua bretea a deltei de la Biserica Emanuel.
Oricum pentru inceput , se vor face doar probe. Nu stiu daca chiar de joi dupa cum a declarat primaria , deoarece mi s-a spus ca azi , marti seara , catenara era prinsa inca provizoriu pe aproximativ 500m-1km pe un sens si pe 2,5 km pe celalalt sens. Intr-o zi ar fi cam imposibil de prins si reglat toata , chiar daca s-ar lucra non-stop. Dupa darea in folosinta a liniei noi , urmeaza inchiderea portiunii Casa de Cultura-Depou-Nufarul pentru reabilitare (implicit si desfiintarea temporara/reconfigurarea liniilor 2 , 3N , 3R , 4N , 4R , dar asta este alta discutie , eu as tine deschisa portiunea Depou-Nufarul pana la terminarea reabilitarii portiunii Casa de Cultura-Depou si as muta aceste trasee pe linia noua). Conform unor informatii neoficiale , portiunea noua va fi folosita in prima instanta doar pentru accesul tramvaielor (de) la depou , nu vor fi transportati pasageri.
Tocmai am observat ca imaginile din satelit au fost actualizate , asa ca pun aici poze cu traseul complet. Linia noua este incercuita cu rosu , iar in prima imagine , cu verde este incercuita noua bucla de intoarcere din depou si racordul acesteia cu linia noua/hala de revizii zilnice , cu galben vechea bucla de intoarcere care a fost desfiintata si care avea acces la hala de intretinere zilnica si cu albastru portiunea de evitare a depoului (in constructie , la faza de sapaturi). Imagini preluate din Google Earth.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
343.73 kb |
Vizualizat: |
de 5583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
455.75 kb |
Vizualizat: |
de 5583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
418.53 kb |
Vizualizat: |
de 5583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
447.32 kb |
Vizualizat: |
de 5583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
354.89 kb |
Vizualizat: |
de 5583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
382 kb |
Vizualizat: |
de 5583 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Vin 13 Aug 2021 14:15:14 Titlul subiectului: |
211154 |
|
Nu se zicea candva ca traseele din Oradea vor fi renumerotate normal de la 1 la cat o fi sau de la 5 de la 10 de la cat vor ei doar sa nu mai fie N si R?
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 13 Aug 2021 15:10:28 Titlul subiectului: |
211155 |
|
Au fost mai multe zvonuri si propuneri , nu exista inca nici o informatie oficiala. Sincer , eu as prefera pastrarea sistemului Negru/Rosu , intrucat oradenii s-au obisnuit asa , iar pentru turisti exista site-ul OTL cu harti si pozitionarea vehicului in timp real , aplicatia Hereitis , Google Maps , harti in mijloacele de transport in comun si in unele statii , afisajele din statii si de pe vehicule pe care sunt scrise capatul de linie si directia in care se indreapta.
Altfel , daca liniile de tramvai actuale ar deveni 1N-1 , 2-2 , 3N-3 , 4N-4 , 1R-5 , 3R-6 , 4R-7 , 8-8 , ar mai fi disponibil doar numarul 9 , iar daca liniile 2 si 8 ar fi comasate intr-unul dintre traseele noi ar fi doar 3 numere disponibile. Ar mai fi optiunea renumerotarii liniilor de tramvai de la de la 40/50/100 in sus , ceea ce ar produce mari confuzii in randul oradenilor (multi inca nu stiu de existenta liniei 8 si traseul ei).
Avand in vedere ca aceasta linie trece pe langa universitate , pe langa noua sala polivalenta , pe langa un cartier de blocuri in constructie , pe langa unul dintre cele mai importane centre comerciale din oras si prin apropierea cimitirului si a pietei de vechituri , cred ca ar trebui facute trsee cu legatura spre toate zonele orasului (Nufarul/Cantemir , Magheru/Gara , Rogerius , Decebal , Iosia), deci ar putea fi facute minim 4-8 trasee noi de tramvaie ; variante circulare nu am luat in seama pentru ca nu exista locuri unde vatmanii sa isi poata face pauzele si tramvaiele sa se poata depasi. O lista cu cele mai evidente trasee pe care le-as propune , evident in ambele directii:
Pod CFR-Gara-Cantemir-Universitate-Calea Aradului-Decebal-Pod CFR (dupa numerotarea actuala acest traseu ar putea avea indicativul 5N/5R), la ora de varf unele tramvaie ar merge pana la Sinteza in loc de Pod CFR;
Iosia-Decebal-Gara-Centru-Iosia (dupa numerotarea actuala acest traseu ar putea avea indicativul 6N/6R);
Nufarul-Universitate-Calea Aradului-Decebal-Gara-Cantemir-Nufarul (dupa numerotarea actuala acest traseu ar putea avea indicativul 7N/7R).
Alte posibilitati: Nufarul-Universitate-Iosia/Calea Aradului-Centru-Cantemir-Nufarul;
Iosia-Centru-Cantemir-Universitate-Iosia;
Iosia-Decebal-Gara-Cantemir-Universitate-Iosia.
Nufarul-Universitate-Calea Aradului-Decebal-Pod CFR/Sinteza si retur.
Mentiuni: linia 2 si eventual si linia 8 sa fie comasate cu unul dintre traseele care au capat in Iosia si sa devina 2N/2R respectiv 8N/8R.
Linia 8 in forma actuala nu isi prea are rostul pentru ca pe jos sau cu autobuzul se ajunge mult mai rapid decat cu tramvaiul intre cartierele Iosia si Rogerius.
Sa fie infiintat dispeceratul/coloana Iosia pentru controlarea liniilor de tramvai care ar avea capat acolo.
Nu am propus mai multe trasee care sa lege direct Centrul de universitate , deoarece exista linia de autobuz 14.
Liniile de autobuz 20 , 21N , 21R ar putea fi desfiintate deoarece deservesc aceleasi centru comercial la fel ca si linia noua de tramvaie si se suprapun/deservesc aceleasi zone cu traseele de tramvai existente/propuse sau cu alte linii de autobuz. La ora de varf oricum sunt doar 2 autobuze care circula pe aceste linii , iar in afara orelor de varf este un singur autobuz care circula pe toate cele 3 linii. De asemena si liniile 19 , 23 , 29 , 30 ar putea fi comasate/reconfigurate tot din cauza ca se suprapun in mare parte cu tramvaiul si deservesc aceleasi zone.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|