Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Vin 31 Mar 2017 18:53:25 Titlul subiectului: Campania #SalvamTroleibuzul |
189392 |
|
CJN a oprit de la 01.04.2017 utilizarea troleibuzelor. Fiind pasionat, nu am lasat lucrurile sa treaca de la sine. Campania #SalvamTroleibuzul isi propune sa arate lumii beneficiile troleibuzelor si ca ce se intampla cu privatii nu este normal. Sprijiniti-ma in aceste demersuri accesand www.facebook.com/salvamtroleibuzul/.
Am impanzit masinile societatii cu afise si stickere cu Salvam Troleibuzul, insa va solicit si voua ajutorul.
#PiatraNURamaneFaraTroleibuze
#SalvamTroleibuzul _________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Apr 2017 00:15:05 Titlul subiectului: |
189404 |
|
Parca spuneai altceva zilele trecute, ca troleul se tine tare pe fire la Piatra si ca Radu Czech sa isi vada de ale lui de acasa. Acum nu mai esti de acord cu parerea ta? |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Sâm 01 Apr 2017 08:49:41 Titlul subiectului: |
189406 |
|
Asta este. Imi asum ce am scris acolo, insa nu este momentul ca sa discutam asta.
Troleibuzul nu este pe butuci din cauza inutilitatii. Pe la CJN sau ADI Urbtrans s-a dat o mita mare de la transportatorii privati, ca sa se dea hotararea asta. In orasul Piatra Neamt, oras cu 98.000 de locuitori are 6(DA! ȘASE) firme de transport care fac ACELEASI trasee ca troleibuzul. In ritmul asta, darga Radu, nu iti vine ca primar sa scoti orasul din ADI si sa faci alta licitatie? Cum sa pui alte 5 firme pe langa troleibuz, sa le pui lor plecare din 10 in 10 minute si sa te astepti sa ai profit la troleibuz cu masini care merg din ora in ora?
As aprecia daca m-ai ajuta. Am primit raspuns pozitiv de la Uniunea Romana a Transportatorilor Publici.
Toti soferii s-au bucurat sa vada ca lipeam prin masinile lor stickere cu Salvam Toleibuzul.
Dar la noi, desi avem un primar care poarta pica microbuzelor si este fan declarat Troleibuzul, avem consilieri locali PSD, deci se intelege de ce nu exista sustinere si din partea lor.
Pozitia oficiala a lui Dragos Chitic, in legatura cu disparitia troleibuzelor: Citat: | ”Referitor la decizia SC Troleibuzul, cum că, de la 1 aprilie, renunță la troleibuze și le înlocuiește cu autobuze, aș fi preferat să avem discuții, pentru a analiza situația de acolo și pentru a găsi cele mai bune soluții. Mi se pare nefiresc, atâta timp cât marile orașe ale lumii renunță la transportul clasic și dezvoltă transportul ecologic, ca, la Piatra Neamț, să renunțăm la singurul mijloc de transport ecologic pe care-l avem”. |
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
antitrolebuz
Data înscrierii: 12/Aug/2010 Ultima vizita: 06/Apr/2017 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Apr 2017 12:45:02 Titlul subiectului: |
189531 |
|
Trolei buzul este un muribund în România și chiar în lume și voi vreți să îl salvați?
Troleibuzele încurcă traficul.
Unele orașe au renunțat de două ori. Oare de ce?.Germania - 3 orașe. |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 06 Apr 2017 14:55:45 Titlul subiectului: |
189532 |
|
Nu pot fi de acord cu o asemenea opinie, care este una evident gresita si nefondata!
Troleibuzul are certe calitati si avantaje fata de autobuze: este nepoluant, silentios, economic, etc!
In orasele de dimensiunii medii- cum este si Piatra Neamt- troleibuzul este solutia ideala pentru transportul urban in comun!
Avantajele nete ale troleibuzelor fata de autobuze au fost recunoscute pe plan european si mondial, iar unele tari care renuntasera la troleibuze in anii 60- 70, au reintrodus acest modern mijloc de transport! |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Joi 06 Apr 2017 22:05:55 Titlul subiectului: |
189541 |
|
Cum adica troleibuzele incurca traficul?
Explica-mi si mie deoarece nu inteleg cum un mijloc de transport in comun cat un autobuz incurca traficul?
Nu cumva esti si impotriva autobuzelor? Caci singura diferenta la spatiul ocupat este ca unul merge ,,pe sarma". Nu cumva pentru tine e mai potrivita o duba care, pe langa faptul ca are un spatiu restrans, cand da intr-o groapa te zdrancane din toate incheieturile? Ca sa nu mai zic ca nu prea sunt sigure...
Pe deasupra troleibuzul nu polueaza. Sau e mai convenabil sa te sufoci cu tot felul de gaze?
Ca se strecoara mai greu printre masini e alta problema, aici fiind si vina acelor oameni care oriunde se duc, merg cu masina, fara sa foloseasca de exemplu bicicleta, iar aceasta problema o intampina si autobuzele.
PS: Explica-mi ce aspecte nu-ti plac la troleibuz si de ce nu e un mijloc de transport in comun potrivit? De ce au renuntat acele orase de doua ori? Ca se intretin greu si scump? Ei bine nu se intretin greu ca altfel orasele rusesti ar fi renuntat de mult la ele. Doar minte sa ai sa stii sa le intretii. |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Joi 06 Apr 2017 22:23:27 Titlul subiectului: |
189543 |
|
Nu imi doresc ca aceasta discutie sa degenereze, insa vreau sa mentionez 2 aspecte:
- mentenanta troleibuzelor este mai economica decat a aitobuzelor
- orase mari din Europa vor sa reintroduca/dezvolte troleibuzul:
Berlin (operat de Berliner Vekehrsbetriebe)
Lyon (operat de TCL)
Zurich
Géneve
Postdam
Wiesbaden (operat de ESWE Verkehrsgesellschaft mbH)
Acest topic sustine transportul electric cu troleibuzul din Piatra Neamt
#SalvamTroleibuzul _________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
|