Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Depoul Colentina
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Depouri si autobaze RATB
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 27 Apr 2006 14:33:23    Titlul subiectului: 60111

La Google Earth au imbunatatit rezolutia penru Bucuresti... ca sa va starnesc apetitul, iata dep Colentina:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2006 15:36:02    Titlul subiectului: 63850

Depoul Colentina este parțial modernizat.
Jumătate din el e format din linii tip CF ce nu par prea vechi... mai bine ar începe cu modernizaările cu Titanul, Victoria (...vise).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2006 17:19:09    Titlul subiectului: 63853

Dr2006 a scris:
Depoul Colentina este parțial modernizat.
Jumătate din el e format din linii tip CF ce nu par prea vechi... mai bine ar începe cu modernizaările cu Titanul, Victoria (...vise).
Tot parcul de tramvaie de la Colentina va fi mutat la Giurgiu din luna Septembrie si cred ca acolo vor ramane.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 19:45:48    Titlul subiectului: *Depoul Colentina 43535

Colentina este cel mai mare depou situat in partea de est a orasului.
Are un parc format din aproximativ 95 tramvaie V3A-93. Acesta deserveste liniile: 5, 14, 16, 21.
In curand acesta va fi inchis pentru modernizare.
In depoul mai sunt si 2 V3A-93 care asteapta RK - 016 si 111.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 21:02:59    Titlul subiectului: 43547

Pe langa depoul Colentina nu sunt blocuri, doar case, iar in spate si pe laterale exista ziduri destul de inalte.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 22:33:32    Titlul subiectului: 75936

Videanu a declarat azi ca inchiderea unor artere va duce la scoaterea din functiune a unor depouri ale RATB. "In cateva zile vom scoate din functiune depoul Colentina, iar daca nu vor fi finalizate lucrarile din zona Titulescu, va fi inchis si depoul din spatele Guvernului", a declarat edilul Capitalei.
Sursa: www.hotnews.ro

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 15 Feb 2007 00:30:12    Titlul subiectului: 75965

Mirific. Daca se inchide depoul Colentina inseamna ca vom vedea mutari masive de parc spre celelalte depouri disponibile. Am trecut astazi prin acea zona si cu ocazia asta am observat si cum merg lucrarile la calea de rulare spre Pasajul Colentina. S-a scos sina impreuna cu dalele de beton, si cam atat. Erau 2 excavatoare oprite in bucla de intoarcere, suportul tehnic pentru o asemenea lucrare fiind cam insuficient, dupa parerea mea.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 07:07:06    Titlul subiectului: 82002

Acum este folosit pe post de intoarcere a lui 667...care intoarce inauntru
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai14



Data înscrierii: 30/Aug/2007
Ultima vizita: 21/Oct/2007
Mesaje: 2

MesajTrimis: Joi 30 Aug 2007 16:49:46    Titlul subiectului: 82182

Dar de ce nu se unesc 621 cu 667? Nu va mai fi nevoie sa intoarca autobuz in acest depou daca se unesc aceste linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2008 20:43:30    Titlul subiectului: 100317

In Depoul Colentina mai exsta cateva Rathgeber garate pe o linie care este fata in fata cu poarta de iesire.Asa ca se pot vedea de la strada.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2008 20:53:29    Titlul subiectului: 100319

Da dar aceste vagoane nu cred ca vor mai circula vreodata ,cu toate ca ar fi bine ca sa le reactiveze mai ale de ce nu pe o linie a depoului Colentina 21 care este foarte aglomerata ..dar astea sunt vise de mult apuse Sad .Oricum parcul depoului Colentina paraca s-a mai diminuat un pic cu atatea vagoane date celor de la Dudesti si Titan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Noi 2008 10:13:32    Titlul subiectului: 101003

Un anunt referitor la acest depou a aparut pe siteul RATB-ului http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=208

Citat:
Depunere solicitare de obtinere a Autorizatiei de Mediu pentru unitatea Exploatare Transport ELECTRIC DEPOUL COLENTINA din BucREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT BUCURESTI, titular al activitatii de transport persoane, anunta publicul interesat asupra Depunerii solicitarii de obtinere a Autorizatiei de Mediu pentru unitatea Exploatare Transport ELECTRIC DEPOUL COLENTINA din Bucuresti, sector 2, Sos. Colentina.
Informatiile privind potentialul impact al activitatii asupra factorilor de mediu pot fi consultate la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Bucuresti, in zilele de Luni � Joi, intre orele 9�11.
Observatiile publicului se primesc zilnic, la sediul Agentiei Pentru Protectie a Mediului Bucuresti, Aleea Lacul Morii nr.1 sector 6, in zece zile lucratoare de la aparitia prezentului anunt.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 14:56:19    Titlul subiectului: 102880

Am observat ca tramvaiele liniei 5 care ies pe traseu de la Depoul Colentina folosesc noile macazuri de la Obor si intersectia dintre Stefan cel Mare si Barbu Vacarescu, incepand astfel prima cursa de la iesirea din depou de la capatul Aeroportul Baneasa.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 12:45:25    Titlul subiectului: 111848

Iata parcul de vagoane V3A-clasic existent la depoul Colentina din anul 1980 si pana au fost casate sau transformate. Aceste informatii le transcriu din jurnalele mele.
039- a fost adus tarziu la dep. Colentina, aproape de revolutie, cam prin anul 1988. Schema de culoare era rosu+alb
087-a fost adus in anul 1988 de la depoul Ilie Pintilie si circula ca urban impreuna cu 088. A disparut dupa anul 1990, cand nu am mai aflat nimic de el. Schema de culori, rosu clasic.
088-idem vagonul 087, aceeasi soarta.
090- vagon adus de la Ilie Pintilie in anul 1988. Cel mai frecvent a circulat pe linia 21
091-dupa ce a fost adus de la Ilie Pintilie, mult timp a circulat atat pe linia 21 si pe 36. Titular era la schimbul 2 un manipulant cu mustata poreclit Pisoiul de colegii lui
092-vagon adus de la Ilie Pintilie si a circulat urban impreuna cu 094
093-adus in 1988 de la Ilie Pintile, si a circulat pe linia 21
094-adus de la Ilie Pintilie, a circulat atat singur, cat si cuplat cu 092 pe linia 21, intrucat era transformat in vagon urban. Ce inseamna urban? Vagon transformat pentru a putea circula cuplat cu un alt vagon asemanator, in locul celor 3 scaune puse lateral din spatele cabinei manipulantului, au fost instalati contactori, apoi au fost decupate in fata si in spate pentru a se putea pune cuplele pentru ca comanda sa fie multipla.
096-adus de la Ilie Pintilie in 1988,si a circulat in mare parte pe linia 21, si acesta era urban de regula cu 332, mult timp a condus pe acest vagon un manipulant venit de la Ilie Pintilie si care era poreclit Gorila, apoi a zacut pe linie moarta in depou in forma de culoare rosu clasic.Arata groaznic, dar din criza de tramvaie, conducerea depoului a fost nevoita sa il scoata in traseu si a fost reparat, insa nu si vopsit si circuland pe linia 21 in astfel de stare arata a caricatura, a rebut. Tarziu a fost vopsit galben
099-adus de la Ilie Pintilie cu manipulanti cu tot in anul 1988. Acesti manipulanti cand erau la Ilie Pintilie, inainte de a conduce pe 099, au fost titulari pe 333. M-am avut foarte bine cu ei, mai ales ca cel de la schimbul 2 a fost primul manipulant cu care m-am imprietenit, in anul 1985, pe atunci ere pe vagonul 333 de la Ilie Pintilie
108-vagon titular al depoului Colentina insa mult timp a stationat pe o linie moarta in depou
109-idem 108
113 - a fost urban cu 115, avea un parasolar galben in fata, il cunosteam de la o posta ca este 113
114-vagon titular Colentina, insa a disparut cred ca a fos mutat la Sulea
115-urban cu 113
116-in mare parte a circulat pe linia 36, la schimbul 1 titular era Octavian care tinea mult la vagon si arata impecabil. La sc 2colegul lui Octavian se numea Radu care ulterior a plecat la alt depou
117-spre sfarsit nu l-am mai vazut.am impresia ca a fost transferat la Sulea(Titan)
118-titular mult timp pe 36, manipulanti sc.l Lenuta, sc ll Robertino
119-vagon care a fost refacut din propria cenusa, precum pasarea Phoenix. Pana in revolutie a ars pe str. Petricani, in totalitate, nemairamanand nimic din el. Insa a fost refacut cu usoare modificari, gen ca cele electronice din ziua de azi, fara masca in fata si in spate si cu parbrizul si luneta mai inalte decat la cele clasice. Intr-o perioada a aparut intr-o culoare rosu aprins cu reclama la Marlboro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 13:26:32    Titlul subiectului: 111849

vagoane clasice la Depoul Colentina din 1980 si pana la casarea lor-partea a doua
120-a circulat ca urban cu 121
121-idem 120
122-un vagon foarte dificil care a creat mari probleme atat manipulantilor cat si celor din depou. A fost casat, dar cum nu facuse nr. de km, atunci alt vagon a trebuit sa ii faca km. Este vb de 132, care dupa ce a fost vopsit galben, a iesit de la URAC cu alt nr de parc adica 122. Acest vagon spre sfarsitul vietii lui a circulat pe linia 28, noi il vedeam ca fiind 122, dar in realitate era 132
123-a circulat pe 36, titular era nea Costica. Schema de culori rosu cu reclama la Marlboro. Intr-o duminica a ars aproape in intregime pe B-dul Lacul Tei si nu a mai fost refacut, Avea schema de culori galben, promit ca in cateva zile voi pune cateva poze cu el si specific si ziua si anul.
124-a deraiat de mult timp la pod. (asa scrie in jurnalul meu, eu acum nu stiu care pod, ori cel de la Raul Colentina, Ori cel de pe str. Petricani). A fost tranferat la Dudesti.
125-In anul 1987, cand a fost prelungita artera Barbu Vacarescu si tramvaiele au fost deviate de pe calea Floreasca pe acest bulevard, linia fiind prelungita pana la Aeroportul Baneasa, trecand chiar pe locul unde fusese Gara Herastrau, tramvaiele de pe liniile 5 si 50, care apartineau depourilor Colentina respectiv Dudesti, au aparut intr-o noua schema de vopsea numita rosu +alb. Acest vagon 125 a fost printre primele cara a fost vopsit asa si a circulat pe noua linie, la inceput era chiar sina de cale ferata a CFR-ului, intrucat lucrarile nu se incheiasera. Pe langa 125, de la Colentina mai era 132, 180, 358, 359, etc. Acest vagon 125 terminandu-si km de parcurs, a circulat in locul altui vagon 141 care avea nevoie de prea mari investitii pt a mai pute fi pus pe roti
126-singurul vagon rosu clasic care nu avea in fata cele 2 tampoane de cauciuc gri, arata tare ciudat, spre sfarsitul vietii lui a fost dus la Dudesti.
127-cuplat cu 137, pe linia 21
128-un vagon cu probleme
129- si acesta a zacut pe o linie moarta in depou foarte mult timp, cand era vopsit rosu clasic, vopseaua rosie era de fapt un portocaliu si il cunosteam de la o posta
130-linia 21 cel mai frecvent
131-mai mult prin depou a stat, si fiind vopsit galben, a circulat in linia 21
132-un vagon impecabil, de aceea in anul 1987 cand linia 5 a fost prelungita la aeroportul Baneasa, acest vagon a fost vopsit rosu+alb si a circulat pe aceasta linie. Insa terminand km de facut, a fost salvat de la taiere, si introdus in locul unui rebut, unui jaf care avea nr 122. Acesta fiind taiat, vagonul 132 a circulat ca nr de parc 122, si in mare parte spre sfarsitul vietii lui pe linia 28
133-a circulat atat singur dar cel mai mult a fost urban fiind cuplat cu 144
134-linia de baza 21
135-fiind vopsit rosu normal, culoarea rosie era spre portocaliu si il cunosteam mai repede. Insa a zacut cam mult prin depou
136- mai des pe liniile 14 si 21
137-a circulat pe linia 21. Fiind urban, circula cuplat cu 127
138-vagon al depoului Colentina de la inceput. Spre sfarsit, fiind vopsit alb ca cele elctronice a fost dus parca la Victoria sau Titan
139-si acesta a avut o soarta ca 129 si 135. Culoarea acestuia cand era rosu normal batea mult spre portocaliu si acesta la fel ca 129 si 135, a zacut cam mult pe liniile moarte din depou care erau din belsug


Ultima modificare efectuată COSTACHE MIHAIL la Mar 02 Iun 2009 15:09:25, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 14:08:00    Titlul subiectului: 111851

pagina 3 cu vagoane V3A clasice existente la depoul Colentina din 1980
140-vagon urban, a circulat cand singur, cand cuplat cu alte vagoane, in general pe linia 21
141-urban, apoi fiind jaf a fost taiat iar km i-a facut 125 care fiind galben, a purtat nr de parc 141
142-cel mai mult a circulat pe linia 16, cand aceasta a fost o perioada de la depoul Colentina iar vagonul era vopsit rosu normal
143-alt jaf care se strica mereu, a circulat 14 si 21 si acesta a fost urban dar numai stiu cu cine umbla cuplat cred ca cu 140 dar foarte putin, ca circula mai mult singur
144-acest vagon a fost vopsit rosu normal dar sigla ITB cat si nr de parc erau scrise pe laterala, extrem de mari, o marime atipica. Apoi a fost vopsit din nou rosu normal, si din nou avea ceva atipic, de la geamuri in sus in loc de alb, era galben. A zacut si acesta multi ani prin depou.
145-titular pe linia 36, manipulanti Cozonac (porecla)si Dan. Intr-o zi pe linia 36, pe str. Petricani, acestui vagon i s-a rupt pantograful si a cazut pe malul lacului Tei, cat pe ce sa cada in lac, noroc ca nu erau pescari ca ii putea lovi. Intr-o noapte, pe acest vagon conducea unul Cristi si era pe linia 36, si cand era pe retragere, si se indrepta spre Pipera, ca sa scurteze drumul si sa ajunga mai repede in depou, a intors la bucla de la Lacul Tei, si i s-a blocat pantograful intr-o creanga de copac, si abia spre dimineata a ajuns in depou dupa ce o masina de interventii a venit si s-au taiat crengile care blocasera pantograful. Am fost si noi cu el noaptea cand se retragea. Pe atunci capatul de la Lacul Tei nu era functionabil, intrucat linia 17 avea traseul pana la Platf. Ind. Pipera
146-vagon urban, de regula cu 148, a circulat pe linia 16 spre sfarsitul vietii lui a fost transferat la Titan fiind unul din ultimile vagoane care a circulat ca model v3a clasic
147-un vagon bun, a circulat pe linia 36 chiar cand aceasta s-a infiintat, prin anul 1981 si avea un traseu in forma de u de la Cart. Colentina-Piata Obor-Sos Pantelimon -Granitul. Pe atunci Str Socului era foarte ingusta, inca nu se demolase zona aceea si nici linie de tramvai nu era, chiar si linia 101 ocolea prin Sos Morarilor.A aparut si pe un ghid poza cu el parca prin 1982
148-urban cu 146 arata jalnic cand era rosu normal
149-a fost prezentat la TIB spre vizitare la Pavilionul Expozitional, era vopsit rosu normal dar avea o culoare foarte lucioasa incat atunci spuneai ca a fost fabricat,iar sigla si nr de ITB erau atipic puse
150-pe 21 titular
151-a fost si pe 36, odata din rezerva conducea Pisoiul si noaptea la statia Strandul Tei, niste tiganusi i-au spart cateva geamuri
152-si acest vagon a circulat putin pe 36
153-vagon care a circulat cea mai mare parte a lui pe linia 36, sc 1 Ivan, Sc 2 Maria, nu l-am mai vazut cumva a fost dus la Giurgiului?
155-cand linia 36 a fost deviata in anul 1987 de la cart Colenina la Pipera, acest vagon a circulat din prima zi pe acest nou traseu fiind vopsit galben si sigla ITB era ff mare. Cred ca a fost primul vagon vopsit galben. Am impresia ca a fost dus la Giurgiului ca parca l-am vazut si pe linia 17
156- urban cu 176
157-urban cu 173
158-a fost mai rar si pe 36, avea nr de ITB sters si abia mai distingeai ce nr de parc are
159-vagon urban, intr-un timp a avut schema de culori aurie cu reclama la Golden, in cateva zile voi pune o poza cu el ca sa va reamintiti aceasta schema de vopsea. A fost vopsit galben dupa expirarea contractului
160-a circulat des pe linia 21
161-galben, urban cu 163, dus apoi la Sulea
163-idem 161, urban cu 161
165-urban cu 167
166-prin anul 1985 fiind pe linia 4, a deraiat la podul Peste Raul Colentina, incat era sa cada in lac
167-urban cu 165
168- pe 21 a circulat,a avut si schema de culori care facea reclama la Lucky
169- vagon titular pe linia 4. Pe laterala fiind lovit, avea tabla schimbata o portiune, cred ca de la alt vagon fusese luata dar numai fusese vopsita, se vedea foarte urat, se cunostea tabla ca a fost inlocuita. Pe laterala, firma de la tronsonul 3 al vagonului unde scria pe ce linie circula tramvaiul era pusa cu 2 geamuri mai in fata. Cumva a fost dus odata cu 167 la Giurgiului???


Ultima modificare efectuată de către COSTACHE MIHAIL la Mar 02 Iun 2009 14:37:04, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 14:32:15    Titlul subiectului: 111852

In 1989-1990, pe linia 21 am vazut cateva cupluri de V3A: 117+145, 121+120, 141+156, 146+148, 151+143, 152+147 si 358+359.
Off-topic: am mers odata in Pantelimon cu trenul V3A 262+270, dar nu stiu daca acesta tinea de Colentina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 14:33:27    Titlul subiectului: 111853

vagoane V3A clasice de la dep. Colentina din 1980
170-titular Nicu cel cu mustata, vagonul a circulat mult timp pe linia 36
171-scheme de culori;galben, rosu+alb,Marlboro, Lucky, Vagon titular pe 21
172 vopsit rosu+alb
173 Vagon care fiind urban a circulat cuplat cand cu 157, cand cu 175
174-vagon vopsit rosu+alb care a circulat in 1987 pe noua linie 5 de tramvaie
175-urban cu 173
176-urban cu 156, titular Postolache
177-titulari, Mita, Marian, vagon titular pe 36, scheme de culori galben, rosu+alb. In jurnalul meu mai scrie ceva de care ma mir si eu, cum ca 177 este fostul 086.
178-vagon vopsit galben, rosu+alb titulari Strambeanu, Postolache, titular in 36
179-idem 177, idem 178
180-vagon vopsiy rosu +alb in 1987 circuland pe linia 5 pe noul traseu care ducea la Aeroportul Baneasa, apoi a fost vopsit galben cei din depou ii spuneau vagon prezidential. De ce ? Nu stiu.
185- a venit de la Dudesti
196-a venit de la Dudesti, rosu cu reclama la Marlboro
210- rosu+alb titular pe linia 4
220-rosu+alb vopsit in 1987 pt a putea circula si el pe linia 5 pe noul traseu
260-vagon adus de la Ilie Pintilie in 1988,conducea Stelica
263-adus de la Ilie Pintile in 1988,
277-adus de la Ilie Pintile in anul 1988, titulari George si Cristi
338-vagon adus de la Giurgiului care ulterior fusese la Ilie Pintile, in acest vagon a intrat un camion la capul lui 16, Platf Ind Pipera si a lovit chiar cele 3 scaune laterale din spatele cabinei manipulantului. Alta data manipulantul a oprit vagonul care era fara calatori, m-a luat in fata la el in cabina si m-a controlat de prastie. Eu nu o aveam la mine, caci cineva ii sparsese un geam si nu avea pe cine sa dea vina. Acest lucru s-a intamplat prin 1983, vagonul atunci era la Ilie Pintilie, si avea un rosu foarte inchis, il cunosteam de la o posta. La Colentina avea o schema de culori pentru reclama la Colgate Palmolive, si conducea un manipulant Paul.
358-vagon rosu + alb, fabricat in anul 1987 a circulat pe linia 5 cand aceasta a fost prelungita pana la Aeroportul Baneasa apoi pe linia 21. Nu bag mana in foc dar am impresia ca era urban cu 359
359-idem 358
Aceste informatii sunt culese din jurnalul meu, nu cred ca am strecurat greseli, am sa postez in cateva zile si poze cu diferite vagoane ale acelor vremuri, in diferite scheme de culori.

_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 14:37:45    Titlul subiectului: 111854

Vagon prezidential: s'o fi plimbat Ceausescu cu el intr'o vizita de lucru sau i l-or fi prezentat in cursul unei vizite prin URAC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 14:42:43    Titlul subiectului: 111855

Trix a scris:
Vagon prezidential: s'o fi plimbat Ceausescu cu el intr'o vizita de lucru sau i l-or fi prezentat in cursul unei vizite prin URAC.
Eu ma gandesc ca 180 la care faci referire, avea unele imbunatatiri, si de aceea era numit asa! Mai ales ca in 1987 a fost ales sa circule pe nou infiintata linie 5 fiind vopsit si in scheme de culori rosu+alb
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 16:28:03    Titlul subiectului: 112018

Vagonul #172 care pe data de 15 ianuarie 1989 a avut accident de persoana la Sfantu Gheorghe,tin minte cum s-a anuntat si la radio acest accident un barbat fiind in stare de ebrietate a alunecat pe zapada cazand fix sub ultimul boghiu al tramvaiului.Vatmanului i s-a imputat ca nu a fost foarte atent acesta omitand sa se uite in oglinda sa vada ce se intampla in spatele vagonului.Oare cat timp au circulat vagoanele #358-#359 la Colentina deoarece aceste vagoane sunt vazute de mine si pe liniile depoului Titan era vorba despre perioada 89-94.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 18:15:29    Titlul subiectului: 112029

La vremea respectiva era normal sa fie asa, ca orice lege stramba made in Romania. De fiecare data, soferul/vatmanul trebuia sa aiba o parte de vina, ceea ce astazi se vede in inconstienta si siguranta cu care turmele traverseaza pe rosu si se balangane beti pe langa strazi si linii de tramvai.
In perioada 1989-1992, il vedeam des pe 358+359 in zona Colentina/Mosilor si uneori pe Viitorului cand s'a mai deviat linia din cauza unor lucrari.
In perioada 1993-1995 nu stiu unde au fost, dar apoi au aparut modernizate pe linia 41 (modernizate de EP).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 19:56:26    Titlul subiectului: 112037

Totusi nu inteleg ce vrea sa spuna Costache Mihail prin faptul ca era vagon urban Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 20:32:26    Titlul subiectului: 112038

itb 139 a scris:
Totusi nu inteleg ce vrea sa spuna Costache Mihail prin faptul ca era vagon urban Question
Datorita faptului ca nr. de locuitori in anii '80 au crescut considerabil, ITB a hotarat ca un nr de tramvaie V3A si V2A sa fie modificate, astfel incat sa poata circula cuplate cate 2 , avand comanda multipla, care se facea de la primul vagon, din acest motiv, un singur manipulant putea conduce 2 tramvaie, iar capacitatea calatorilor era dubla. In loc de 300 se putea transporta 600 de calatori, intr-o singura garnitura. Nu puteau circula cuplate orice fel de tramvaie ci doar acelea care au fost modificate. Pe langa faptul ca au fost montati contactori ca la troleibuze in locul celor 3 scaune din spatele cabinei manipulantului, in fata si in spatele vagonului au fost facute niste decupaturi cu usite chiar in locul in care scria nr parcului de tramvaie si asta pentru a se putea monta cuplele, asa cum vedem si astazi la vagoanele T4R.Primele tramvaie care au aparut cuplate , pe partile laterale al lor, scria mare de tot, cu litere de tipar, tramvai urban modernizat sau ceva de genul acesta. De atunci, manipulantii au denumit aceste tramvaie ,,urbane'' chiar daca circulau singure sau cuplate. Asta pentru a face diferenta cu cele nemodificate. Si pana au fost taiate, asa le-au ramas numele! URBANE! Dupa revolutie nu au mai circulat cuplate, ba chiar unele vagoane urbane care erau duse la URAC pentru reparatii capitale, erau din nou transformate in vagoane obisnuite! Si asta pentru ca toti manipulantii fugeau de astfel de vagoane urbane, care erau foarte dificil de condus.
_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm


Ultima modificare efectuată de către COSTACHE MIHAIL la Sâm 06 Iun 2009 00:58:42, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 20:38:54    Titlul subiectului: 112039

Asa cum am promis acum cateva zile cand am transcris parcul ITB de tramvaie din jurnalul meu,al depoului Colentina,voi pune 2 fotografii cu tramvaiul 123 V3A clasic al Depoului Colentina care era pe linia 36 si a luat foc. Acest lucru s-a intamplat duminica 21 iunie 1998, pe B-dul Lacul Tei, in timp ce se indrepta spre Republica Vagonul nu a mai fost refacut in stilul V3A clasic, oricum fusese propus spre casare. Pozele sunt facute de mine personal. Vreau sa specific si faptul ca de la caldura produsa de flacara imensa, firul de curent s-a topit.


P6030016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.76 kb
 Vizualizat:  de 32199 ori

P6030016.JPG



P6030017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.11 kb
 Vizualizat:  de 32199 ori

P6030017.JPG



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm


Ultima modificare efectuată COSTACHE MIHAIL la Sâm 06 Iun 2009 01:07:25, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Depouri si autobaze RATB Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community