Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statele Unite, Santa Monica: Autobuze

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> America
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 6198
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2017 12:34:51    Titlul subiectului: Statele Unite, Santa Monica: Autobuze 189929

Santa Monica este un oraș situat pe coasta Pacificului în comitatul Los Angeles, statul federal California, SUA.
Localitatea se află pe malul Golfului Santa Monica, la sud de Los Angeles.

Există legături directe cu Los Angeles-ul, nu sunt foarte lămurit dacă transportul din Santa Monica este asigurat de un operator local diferit de cel din Los Angeles sau este doar o autobază distinctă. Până acum tind să cred că e un operator separat.

Să vedem câteva autobuze, le vedem pe #1313, #3871, #4011, #4021, #4034, #4058 și #4086.



1313-DSC03168.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  479.62 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

1313-DSC03168.JPG



1313-NIS-P1540086.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  471.03 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

1313-NIS-P1540086.JPG



3871-000-P1540096.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  652.23 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

3871-000-P1540096.JPG



4011-001-P1540087.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  453.42 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

4011-001-P1540087.JPG



4021-000-P1540093.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  437.84 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

4021-000-P1540093.JPG



4034-008-P1540049.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  476.17 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

4034-008-P1540049.JPG



4034-008-P1540050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  475.95 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

4034-008-P1540050.JPG



4058-000-P1540088.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  473.02 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

4058-000-P1540088.JPG



4058-000-P1540089.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  455.25 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

4058-000-P1540089.JPG



4086-R10-P1540048.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  404.47 kb
 Vizualizat:  de 1297 ori

4086-R10-P1540048.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Vin 05 Mai 2017 08:23:48, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 6198
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2017 12:42:39    Titlul subiectului: 189930

Și celălalt set, le vedem pe #4096, #5319 și #5385.

În poza 4096-R10-P1540110 vedem un detaliu cu "sistemul de precomandă"
Laughing a deschiderii ușilor... dacă vrei să cobori la următoarea stație, tragi de sfoară și șoferului îi este semnalizată intenția ta de a coborî, astfel că oprește în prima stație și dă comanda de deblocare a ușilor, care nu se deschid efectiv, ci doar se deblochează, după care fiecare călător se "împinge" în ușa batantă ca să o deschidă și să coboare... fiind dintr-o țară "civilizată", nu eram obișuit să mă împing în uși sau cel puțin nu atât de TARE Twisted Evil ... și era să rămân în autobuz ... Laughing Laughing Laughing noroc cu mexicanii, foarte amabili - despre care am avut senzația că sunt majoritari în Los Angeles - că au început să "zbiere" la șofer că mai sunt niște tâmpiți care vor să coboare și n-au mai văzut autobuz și se uită la ușă ca la ... poarta nouă ... Laughing Laughing Laughing



4096-R10-P1540099.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  492.95 kb
 Vizualizat:  de 1295 ori

4096-R10-P1540099.JPG



4096-R10-P1540102.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  456.02 kb
 Vizualizat:  de 1295 ori

4096-R10-P1540102.JPG



4096-R10-P1540104.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  415.17 kb
 Vizualizat:  de 1295 ori

4096-R10-P1540104.JPG



4096-R10-P1540106.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  621.15 kb
 Vizualizat:  de 1295 ori

4096-R10-P1540106.JPG



4096-R10-P1540107.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  363.7 kb
 Vizualizat:  de 1295 ori

4096-R10-P1540107.JPG



4096-R10-P1540110.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  356.99 kb
 Vizualizat:  de 1295 ori

4096-R10-P1540110.JPG



5319-R10-P1540084.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  444.79 kb
 Vizualizat:  de 1295 ori

5319-R10-P1540084.JPG



5319-R10-P1540085.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  419.79 kb
 Vizualizat:  de 1295 ori

5319-R10-P1540085.JPG



5385-000-P1540094.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  459.59 kb
 Vizualizat:  de 1295 ori

5385-000-P1540094.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2018
Mesaje: 836
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 05 Mai 2017 04:57:15    Titlul subiectului: 189950

Modelele sunt urmatoarele:

1313 - Gillig LF-BRT

3871, 4011, 4021 - NABI 40-LF

4034, 4058, 4086, 4096 - New Flyer L40LF (L de la LPG, daca era diesel era D40LF sau gaz comprimat CNG C40LF sau troleu E40LF)

5319, 5385 - NABI 60-BRT

BRT inseaman Bus Rapid Transit, un fel de marketing ca sunt folosite pe rute obisnuite si nu numai expres.

Despre poza cu marcajele in afara usii lui 4069:

Simbolul persoana cu dezabilitati e clar, ca poate acomoda persoana in scaun cu rotile

"RAMP" denota ca are rampa si nu lift, si lumina galbena imediat dedesupt se aprinde ca un semnalizator cand rampa e scoasa, ca sa atentioneze...nu stiu pe cine, ca e clar daca rampa e scoasa, dar cineva o fi dat in judecata pentru asa ceva si de atunci autobuzele cu lift sau rampa au bec. (bine, LED in cazul de aici)

Becul galben e explicat sus.

Sageata rosie denota ca autobuzul "ingenuncheaza" (kneeling bus) adica suspensia in fata se lasa pentru o persoana care nu poate sa urca prima treapta (in cazul asta, singura treapta) e mult mai rapid decat sa scoti rampa, si suspensia fiind pneumatica se reumple repede. (Sistemul asta se foloseste din anii 80, ca prima treapta nu are manere, la celalalte te mai poti apuca de bare.)

Lumina pusa la un unghi este iluminatul de bordura. Cand usa din fata se deschide (sau in spate, daca e echipat) si cand stopurile sunt aprinse (chestie care e obligatoriu acum, sa circule cu totul aprins tot timpul) acel bec se aprinde si lumineaza bordura, mai important pentru cei care coboara, sa vada unde calca.

La MCI avea asa ceva imediat dupa usa, si una dupa rotile din spate, (desi MCI sunt autocare si numai o usa au). Amandoua se aprind cand usa se deschide si se inchid cam cu vreo 10 secunde dupa ce se inchide usa. Nu aveau nicio noima pentru cea din spate, dacr noi, ca soferi, le foloseam noapte pe drumuri fara lumina cand faceam o dreapta tare. Deschideam usa si vedeam bordura in zona rotilor din spate. Ne ajuta enorm.

M-am intrebat de ce nu aveam asa ceva cu buton, sa lumineze inaintea rotilor din spate si pe ambele parti.

Cat despre usi, sunt motorizate, dar foarte slab, dinadins. Din cauza ca se deschid spreal afara (ca nu ai altcum, cu scara ingusta) e riscul sa se dechida in stalp, sau vreo masina parcata. Daca apesi manual nu le deshizi prea repede. (Stiau ca in timp usile nu se deschid ca atunci cand sunt noi si unele se deschid lent, altele extrem de repede).

Chiar daca au chedar moale de cauciuc, tot pot sa produca pauge la usa sau ce ar lovi usa. Asa ca au gasit moda asta, motorul asista doar, si cand ajunge la deschiderea maxima o tine acolo pana cand soferul da comanda sa se inchida si motoarele inchid usa.

Daca nu ajunge la deschiderea maxima, tot trebuie sa impingi lol. E cam aiurea si sistemul asta, dar companiile au vrut sa evite procese daca soferii opreau prea aproape de vreun obstacol.

Asta e inginerie din procese...

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> America Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community