|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 04 Mai 2017 12:34:51 Titlul subiectului: Statele Unite, Santa Monica: Autobuze |
189929 |
|
Santa Monica este un oraș situat pe coasta Pacificului în comitatul Los Angeles, statul federal California, SUA.
Localitatea se află pe malul Golfului Santa Monica, la sud de Los Angeles.
Există legături directe cu Los Angeles-ul, nu sunt foarte lămurit dacă transportul din Santa Monica este asigurat de un operator local diferit de cel din Los Angeles sau este doar o autobază distinctă. Până acum tind să cred că e un operator separat.
Să vedem câteva autobuze, le vedem pe #1313, #3871, #4011, #4021, #4034, #4058 și #4086.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
479.62 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
471.03 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
652.23 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
453.42 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
437.84 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
476.17 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
475.95 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
473.02 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
455.25 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
404.47 kb |
Vizualizat: |
de 5182 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Vin 05 Mai 2017 08:23:48, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 04 Mai 2017 12:42:39 Titlul subiectului: |
189930 |
|
Și celălalt set, le vedem pe #4096, #5319 și #5385.
În poza 4096-R10-P1540110 vedem un detaliu cu "sistemul de precomandă"
a deschiderii ușilor... dacă vrei să cobori la următoarea stație, tragi de sfoară și șoferului îi este semnalizată intenția ta de a coborî, astfel că oprește în prima stație și dă comanda de deblocare a ușilor, care nu se deschid efectiv, ci doar se deblochează, după care fiecare călător se "împinge" în ușa batantă ca să o deschidă și să coboare... fiind dintr-o țară "civilizată", nu eram obișuit să mă împing în uși sau cel puțin nu atât de TARE ... și era să rămân în autobuz ... noroc cu mexicanii, foarte amabili - despre care am avut senzația că sunt majoritari în Los Angeles - că au început să "zbiere" la șofer că mai sunt niște tâmpiți care vor să coboare și n-au mai văzut autobuz și se uită la ușă ca la ... poarta nouă ...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
492.95 kb |
Vizualizat: |
de 5180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
456.02 kb |
Vizualizat: |
de 5180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
415.17 kb |
Vizualizat: |
de 5180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
621.15 kb |
Vizualizat: |
de 5180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
363.7 kb |
Vizualizat: |
de 5180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
356.99 kb |
Vizualizat: |
de 5180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
444.79 kb |
Vizualizat: |
de 5180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
419.79 kb |
Vizualizat: |
de 5180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
459.59 kb |
Vizualizat: |
de 5180 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 05 Mai 2017 04:57:15 Titlul subiectului: |
189950 |
|
Modelele sunt urmatoarele:
1313 - Gillig LF-BRT
3871, 4011, 4021 - NABI 40-LF
4034, 4058, 4086, 4096 - New Flyer L40LF (L de la LPG, daca era diesel era D40LF sau gaz comprimat CNG C40LF sau troleu E40LF)
5319, 5385 - NABI 60-BRT
BRT inseaman Bus Rapid Transit, un fel de marketing ca sunt folosite pe rute obisnuite si nu numai expres.
Despre poza cu marcajele in afara usii lui 4069:
Simbolul persoana cu dezabilitati e clar, ca poate acomoda persoana in scaun cu rotile
"RAMP" denota ca are rampa si nu lift, si lumina galbena imediat dedesupt se aprinde ca un semnalizator cand rampa e scoasa, ca sa atentioneze...nu stiu pe cine, ca e clar daca rampa e scoasa, dar cineva o fi dat in judecata pentru asa ceva si de atunci autobuzele cu lift sau rampa au bec. (bine, LED in cazul de aici)
Becul galben e explicat sus.
Sageata rosie denota ca autobuzul "ingenuncheaza" (kneeling bus) adica suspensia in fata se lasa pentru o persoana care nu poate sa urca prima treapta (in cazul asta, singura treapta) e mult mai rapid decat sa scoti rampa, si suspensia fiind pneumatica se reumple repede. (Sistemul asta se foloseste din anii 80, ca prima treapta nu are manere, la celalalte te mai poti apuca de bare.)
Lumina pusa la un unghi este iluminatul de bordura. Cand usa din fata se deschide (sau in spate, daca e echipat) si cand stopurile sunt aprinse (chestie care e obligatoriu acum, sa circule cu totul aprins tot timpul) acel bec se aprinde si lumineaza bordura, mai important pentru cei care coboara, sa vada unde calca.
La MCI avea asa ceva imediat dupa usa, si una dupa rotile din spate, (desi MCI sunt autocare si numai o usa au). Amandoua se aprind cand usa se deschide si se inchid cam cu vreo 10 secunde dupa ce se inchide usa. Nu aveau nicio noima pentru cea din spate, dacr noi, ca soferi, le foloseam noapte pe drumuri fara lumina cand faceam o dreapta tare. Deschideam usa si vedeam bordura in zona rotilor din spate. Ne ajuta enorm.
M-am intrebat de ce nu aveam asa ceva cu buton, sa lumineze inaintea rotilor din spate si pe ambele parti.
Cat despre usi, sunt motorizate, dar foarte slab, dinadins. Din cauza ca se deschid spreal afara (ca nu ai altcum, cu scara ingusta) e riscul sa se dechida in stalp, sau vreo masina parcata. Daca apesi manual nu le deshizi prea repede. (Stiau ca in timp usile nu se deschid ca atunci cand sunt noi si unele se deschid lent, altele extrem de repede).
Chiar daca au chedar moale de cauciuc, tot pot sa produca pauge la usa sau ce ar lovi usa. Asa ca au gasit moda asta, motorul asista doar, si cand ajunge la deschiderea maxima o tine acolo pana cand soferul da comanda sa se inchida si motoarele inchid usa.
Daca nu ajunge la deschiderea maxima, tot trebuie sa impingi lol. E cam aiurea si sistemul asta, dar companiile au vrut sa evite procese daca soferii opreau prea aproape de vreun obstacol.
Asta e inginerie din procese...
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|