Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transport Fundulea-Bucuresti
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CĂLĂRAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Sep 2008 17:04:49    Titlul subiectului: 98543

Se pare ca exista nereguli cu licenta firmei AND TRANS SRL, care opereaza cu microbuze pe ruta Fundulea-Bucuresti Obor. Joi si vineri au fost razii ale politiei rutiere, la iesirea din Bucuresti (Granitul) si la intrarea in comuna Branesti, in urma carora majoritatea soferilor de pe microbuze au fost amendati. Problema ar fi ca daca aceasta companie nu ar mai avea licenta de transport, practic trenul ar fi singura legatura intre Bucuresti din Fundulea. Suntu curios daca raziile din ultimele doua zile vor avea urmari sau doar au fost "praf in ochi".
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 15:13:12    Titlul subiectului: 98977

Deoarece am pierdut dimineata autocarul de Fundulea, m-am dus la microbuz. Microbuzul a sosoit in statia din spatele pietei Obor (Bucuresti) in jurul orei 7 si 16 minute, dar soferul nu a stat cele 4 minute ramase pana la ora plecarii in cursa in statie, s-a dus pana dupa intersectia dintre Bulevardul Ferdinand si Sos. Pantelimon, unde a tras la o patiserie sa manance pateuri. La intrebarea unei calatoare de ce nu sta la capat, poate mai vin calatori, soferul a argumentat ca oricum la ora aceea probabil ca nu mai vine nici un calator in statia terminus.
Dupa ce a plecat in cursa, a mai luat 7 calatori de la CORA Pantelimon, in total 10 calatori pentru un micorbuz de 19 locuri. Ar fi fost o calatorie decenta, daca in comuna Pantelimon nu s-ar fi urcat 25 de elevi care mergeau la liceul din Branesti !!! Cred ca va imaginati cum a decurs calatoria. La intrarea in Branesti, filtrul de politie rutiera. Ce credeti ca au facut politistii la vederea microbuzului arhiplin ? NIMIC, l-au lasat sa treaca spre bucuria elevilor, care spuneau ei iar ar fi intarziat la prima ora din cauza "politistilor astia care n-au alta treaba" Laughing Asa ca se pare ca mi-am facut sperante degeaba in precedenta postare pe aceasta tema, cum ca s-ar putea schimba ceva.
Cam asa arata o particica dintr-o zi obisnuita, dintr-o tara europeana, care are un transport civilizat ce se vrea la standarde occidentale.

De ce nu exista autobuze scolare, care sa faca legatura intre Pantelimon si Branesti. De ce copii trebuie sa se chinuie cu microbuzele, zi de zi ?
Acest lucru se intampla anul trecut si cu legatura dintre comuna Chirnogi (jud. Calarasi) si Oltenita, cand dimineata si la pranz micorbuzele erau burdusite de elevii care mergeau la scoala.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 29 Oct 2013 10:38:22, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 08:19:25    Titlul subiectului: 114683

Cei de la Autoritatea Rutiera Romana (ARR) au organizat azi dimineata filtre pe DN 3 intre comuna Pantelimon si Branesti, verifcand pe langa autocare, midibuzele si microbuzele apartinand firmelor de transport persoane (microbuzele de pe ruta Bucuresti Obor-Fundulea, sau midibuzele de pe ruta Bucuresti Gara Obor-Lehliu-Calarasi).
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Dec 2009 21:59:36    Titlul subiectului: 120892

Ei bine duminica asta microbuzele companiei AND Trans SRL care efectueaza curse intre Bucuresti Obor si Fundulea via CORA Pantelimon nu vor circula. Motivul oficial ca sa nu se faca turism electoral Laughing
Motivul neoficial, probabil o sa fie foarte multe controale si cum nu toate sunt bune si frumoase cu aceste microbuze, ca sa nu aiba bataie de cap prefera sa nu circule o zi. Este o situatie singulara sau se mai intalnesc astfel de situatii in tara cu micorbuze care nu vor circula in ziua de alegeri ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Feb 2010 15:55:56    Titlul subiectului: 123987

Astazi dupa ora 10 dimineata microbuzele companiei AndTrans SRL, care fac legatura intre Bucuresti (CORA Pantelimon) si Fundulea nu au mai circulat, se pare ca i-au prins cei de la politie ca nu au licenta (din cate am inteles nu mai au licenta de circulatie de cateva luni). Ok, toate bune si frumoase, chiar m-am bucurat ca in Romania se mai aplica din cand in cand legea, si cei cu microbuzele nu isi mai fac de cap dupa bunul lor plac. Dar alta alternativa in afara de aceste microbuze pe intervalul orar 11:00-16:00 este... ocazia sau mai bine zis "ia-ma nene si pe mine".
Tren: de la Fundulea la Bucuresti Obor avem tren la ora 10:25 si apoi abia la ora ... 16:24 Laughing
Tren: de la Bucuresti Obor la Fundulea avem la ora 8:57, apoi abia la ora 15:36 sau 17:35.
M-am referit doar la intervalul orar in care nu au circulat microbuzele.
Ce vreau sa spun cu asta. S-a ajuns la situatia paradoxala ca transportul cu microbuzul sa fie singura alternativa pentru locuitorii care stau in Fundulea si muncesc in Bucuresti. Foarte multi lucreaza in tura a II-a, ca paznici sau alte meserii de genul asta si trebuie sa ajunga in Bucuresti pana in ora 15:00 sau 16:00 cand nu exista tren de la Fundulea la Bucuresti !!!
Mai sunt microbuzele/midibuzele care se intorc de la Lehliu la Bucuresti, dar nu prea opresc sa ia oameni din Fundulea.
Daca micorbuzele s-ar desfiinta maine fara sa se puna nimic in locul lor, cei care lucreaza in Bucuresti si trebuie sa ajunga in schimbul II ce fac ???
Asta este politica de transport in Romania, o tara ieuropeana. Noi de fapt nu am iesit din Evul Mediu !

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 20:05:34    Titlul subiectului: 139667

Ei bine anul asta o calatorie cu microbuzul pe ruta Bucuresti Cora Pantelimon-Fundulea a crescut de la 4 la 5 RON. Pretul unei calatorii de la Fundulea la Obor a ramas tot la 5 lei. De asemenea cine vrea sa mearga cu microbuzul doar in raza localitatii Fundulea (de la institut pana in centru de exemplu), plateste 2 RON in loc de 1,5 RON, iar de bilet nici sa nu auda soferul. Biletele sunt eliberate doar pentru cei care merg de la Fundulea la Bucuresti sau viceversa. Cum majoritatea calatorilor care mergeau de la Fundulea sa dadeau jos la CORA Pantelimon (si platau 4 RON), probabil ca din acest motiv patronul a hotarat uniformizarea tarifului, indiferent unde te dai jos in Bucuresti.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 21:19:36    Titlul subiectului: 141243

Iar au facut azi controale cei de la ARR impreuna cu politia la microbuzele care merg intre Fundulea si Bucuresti. Acestea nu au circulat o perioada, iar dupa ce ARR-ul a plecat, microbuzele au reinceput sa circule. Cum prin statiile din Fundulea se adunase lumea, microbuzul de ora 14:00 de la Fundulea inspre Bucuresti a plecat arhiplin. In concluzie, care sunt "efectele" controlalelor ? Microbuzele pot sa circule mai pline decat inainte.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Oct 2013 08:41:42    Titlul subiectului: 167875

Am tot discutat despre microbuzele care mergeau pe ruta Fundulea-Bucuresti. Ultimul mesaj unde am dezbatut mai pe larg problema a fost cu numarul #141261 (cateva postari mai sus).

Ei bine, incepand de acum 2 zile, de la ora 17:00, microbuzele companiei AndTrans SRL nu mai circula. In al "14-lea ceas" s-a aplicat legea. Microbuzele firmei respective nu mai aveau licenta de transport de vreo ... 3 ani de zile, dar circulau bine-merci. Cand mai venea cate un control, soferii se anuntau intre ei si ieseau de pe traseu sau mergeau pe Autostrada Soarelui. Cum au reusit cei de la politie sa le vina de hac ? Le-au confiscat masinile. Din cate am inteles de la colegii mei de munca, in urma cu trei zile politistii au confiscat doua masini, iar acum doua zile au mai confiscat inca doua masini, in total patru microbuze confiscate. Cred ca este o premiera, nu am mai auzit pana acum sa fie confiscate microbuze. E drept, starea tehnica a lor era jalnica, la origine au fost microbuze de marfa. Unul dintre soferi s-a ales cu permisul suspendat si cu dosar penal. Cum de au fost prinsi in off-side de data asta soferii ? Am inteles ca saptamana trecuta au facut filtre, politia rutiera+ARR Calarasi, le-au dat amenzi soferilor si le-au spus ca nu mai au voie sa circule. Soferii au continuat sa circule dupa controalele ARR Calarasi, asa ca saptamana asta politisitii de la rutiera i-au urmarit pe traseu si le-au confiscat microbuzele. De asemenea firma AndTrans SRL a fost amendata cu 600 de milioane de lei vechi. Acum, este un lucru bun ca se aplica legea si asa ar fi trebuit sa fie in toata tara. Dar oare autoritatile au actionat in interesul cetatenilor in acest caz ? Pai nu, fiindca altcineva vrea sa vina la "cascaval". Va veni o firma din Calarasi, care va avea un pret al calatoriei de 8 RON. Inainte o calatorie intre Bucuresti si Fundulea cu maxi-taxi costa 5 RON. Acum va costa 8 RON.
Problema este alta. De doua zile nu mai circula nimic intre Fundulea si Bucuresti. Cei mai loviti sunt navetistii, care plecau dis de dimineata din Fundulea in Bucuresti. Ar mai fi midibuzele/microbuzele care fac ruta Bucuresti (Gara Obor)-Lehliu-Calarasi, si tranziteaza si Fundulea, dar masinile vin la intervale mai mari de timp, iar daca acestea au scaunele ocupate, soferii nu vor sa ia lumea in picioare.
Alta problema. Cei care aveau abonammente. Cine le mai da banii inapoi ? Au ramas cu paguba.
Asa ca, pana se va acoperi golul lasat, oamenii vor merge cu ocazia. Deja au aparut soferi care fac pe taximetristii. Mai este alternativa trenului. Din pacate CFR are o politica de ... reducere a numarului de trenuri Regio. Intre Fundulea si Bucuresti Obor au mai ramas doar 5 perechi de personale. Cam asta este "tabloul" transportului de persoane din apropierea Bucurestiului, in anul 2013.
Este bine totusi ca se aplica legea, dar tot calatorii sunt cei care sufera zilele astea.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Mar 29 Oct 2013 10:43:35, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 10 Oct 2013 08:59:15    Titlul subiectului: 167878

guest a scris:
Dar oare autoritatile au actionat in interesul cetatenilor in acest caz ? Pai nu, fiindca altcineva vrea sa vina la "cascaval".
Bingo!
guest a scris:
Va veni o firma din Calarasi, care va avea un pret al calatoriei de 8 RON. Inainte o calatorie intre Bucuresti si Fundulea cu maxi-taxi costa 5 RON. Acum va costa 8 RON.
Profitabilitatea acestor firme de maxi-taxi pe asta se bazeaza, pe supra-incarcarea microbuzelor si pe preturi relativ mai mici decat "concurenta", insa bazate pe tot felul de smenarii, incepand de la neplata taxelor si impozitelor.
Conditiile mai bune se obtin si la preturi mai mari, e drept, insa trebuie ca si calatorii, cand platesc mai mult, sa IA ATITUDIBE, cum au facut aia care au blocat drumurile
guest a scris:
Cei care aveau abonammente. Cine le mai da banii inapoi ? Au ramas cu paguba.
Cum au dat aia abonamente daca nu aveau licente de traseu?!? Intra cineva la parnaie pentru asta?
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 10 Oct 2013 09:21:34, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Oct 2013 09:07:05    Titlul subiectului: 167879

Nu stiu daca intra cineva la parnaie. Patronul firmei AndTrans SRL este mana in mana cu primarul orasului Fundulea, Dorobantu. Profitul era bagat in buzunar de amandoi. Un sofer de maxi-taxi, dupa ce isi platea toate "darile" catre patron, ramanea cu 200-300 de RON pe zi.
Se pare ca este de fapt o lupta intre primar si seful Consiliului Judetean Calarasi pentru "cascaval".
In mod normal, ar fi trebuit ca primariile de pe traseul pe care il tranzita microbuzul sa contribuie fiecare, sa fie o linie civilizata de transport in comun, de la Fundulea pana la Bucuresti. Aici ma refer la primariile din Fundulea, Islaz si Branesti. Dar din pacate cei de la primarie, in special cei din Fundulea nu se gandesc in nici un caz la binele cetateanului.
O sa revin cu informatii si poze cand ca intra in paine noua firma de transport calatori pe aceasta ruta.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 26/Dec/2014
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2013 21:44:18    Titlul subiectului: 167904

guest a scris:
Aici ma refer la primariile din Fundulea, Islaz si Branesti.

Islaz nu are primărie, este un sat aparținător al comunei Brănești.
În rest sunt de acord cu ceea ce s-a postat.

_________________
Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Oct 2013 23:24:31    Titlul subiectului: 168138

De luni va intra noul operator pe ruta Fundulea-Bucuresti. Acesta este nimeni altul decat compania C&I unul dintre cei mai mari operatori de transport persoane. Desi, pe site-ul www.autogari.ro nu scrie nimic, compania are si cateva curse intre Bucuresti si Calarasi. De regula insa, masinile nu opresc la Fundulea.
Am aflat si de ce le-a "lovit brusc corectitudinea" pe autoritati. Ei bine se pare ca patronul de la firma AndTrans SRL nu a mai vrut sa "cotizeze" la cine trebuie, asa ca a fost "executat" in mai putin de trei zile. Politistii nu au confiscat microbuzele, le-au luat doar placutele de inmatriculare. Patronului i s-a deschis si un dosar penal pentru evaziune fiscala. A pierdut toate cursele, pe langa Bucuresti-Fundulea, si Bucuresti-Mariuta sau Bucuresti-Belciugatele. Practic firma AndTrans SRL a fost scoasa de pe piata. Din Fundulea au fost demontate placutele de statie pe care scria numele vechii firme. AndTrans SRL a operat pe acest traseu aproapoe 8 ani. Am aflat cat era si un abonament lunar pentru navetisti pe ruta Fundulea-Bucuresti. Acesta era 160 RON, valabil o luna, de luni pana vineri. Mai erau abonamente valabile de luni pana sambata sau de luni pana duminica, toata luna, dar erau mai scumpe. La cel putin 20 de zile lucratoare pe luna, o calatorie dus-intors era 200 RON, iar cu abonamenmtul valabil de luni pana vineri, navetistii mai economiseau 40 RON, cel putin.
Din pacate cei care au dat 160 RON pe abonamente au ramas cu ochii in soare. Ia-l pe patron de unde nu-i. Da-l in judecata daca poti.
Cam asta este fenomenul maxi-taxi, din pacate multi sunt pusi in fata unei singure alternative de transport si anume maxi-taxi, iar cand acesta dispare si nu e nimic in loc e dezastru.
Zilele astea mai sunt soferi de ocazie, cu masini mici, care incearca sa scoata un ban. Am mers azi cu unul dintre ei, mi-a luat 5 RON, cat costa si maxi-taxi. Altii iau 7 RON. Insa intr-o Dacie incap maxim 4 calatori.

In concluzie, daca s-ar vrea "de sus" fenomenul maxi-taxi ar fi usor de controlat, dar din moment ce se invart sume mari de bani, nu cred ca este interesul pentru aplicarea legii.
O alta intrebare care mi-o pun este cati din banii din aceasta "industrie" sunt fiscalizati ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Oct 2013 10:24:40    Titlul subiectului: 168435

Noul operator a intrat in "paine", acum o saptamana pe 21 octombrie. Dar, exact ca in proverbul "lupul isi schimba parul, dar naravul ba", situatia este cam la fel ca pe vremea cand opera And Trans SRL, singura deosebire este ca acum, avem microbuze mai noi, Mercedes Sprinter (foto 1). Cei din Fundulea privesc microbuzele ca pe niste.........limuzine, ei fiind obisnuiti timp de 8 ani de zile sa mearga in niste IVECO-uri care au fost la origine, microbuze de marfa.
Traseul este acelasi, intre Fundulea (capatul la institut) si CORA Pantelimon. Un bilet costa 5 RON, iar pentru cei care merg doar in Fundulea, 2 RON. Soferii nu elibereaza bilet. O parte din soferii de a And Trans SRL au trecut acum la C&I. Prima cursa pleaca de la CORA la 5:00, ultima cursa pleaca din Fundulea la ora 9:30. Intervalul de succedare este acelasi, de o masina la 30 de minute. Dimineata insa, nu mai este o masina la 20 de minute, ci una la 30 de minute.
In orele de varf, calatori circula ca sardelele. Soferii opresc unde vor calatorii, nu doar in statii. Asadar, nimic nou sub soare. Un evazionist a fost inlocuit cu altul.
Trist este ca nu exista alternative si lumea accepta aceste conditii de transport. A fost si un fel de studiu de caz interesat al fenomenului "maxi-taxi" de care se pare ca nu vom scapa asa de usor.



INCDA Fundulea, 21 octombrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.27 kb
 Vizualizat:  de 14945 ori

INCDA Fundulea, 21 octombrie 001.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Dec 2013 13:18:54    Titlul subiectului: 169633

Evaziunea este chiar mai mare acum, decat inainte Laughing
Concret, cei de la AndTransSRL, iti dadeau bilet, daca mergeai de la Fundulea la Bucuresti si retur. Nu iti dadeau in schimb bilete daca mergeai pe distante scurte.
Astia de la C&I, actuala firma care opereaza pe Bucuresti (CORA)-Fundulea nu mai dau bilete deloc. Numai cand este vreo razie (de forma) a politiei, atunci soferii se anunta unii pe altii si dau bilet.
Il auzeam pe soferul unui microbuz vorbind la telefon. Spunea ceva de genul: "-Joi am dat 7 bilete, vineri an dat 2 bilete....." Laughing
Daca va uitati putin la bilet, acesta este de fapt pe ruta Bucuresti-Lehliu-Calarasi (una din rutele traditionale ale aceleiasi companii), nu este bilet special Bucuresti-Fundulea. Cei de la C&I nici macar nu s-au obosit sa tiparesca bilete special pentru aceasta ruta.
In rest, viata merge inainte, oamenii sunt multumiti ca se pot inghesui ca vitele in microbuz de 19 locuri (in orele de varf). Asta este pentru ei standardul si civilizatia privind transportul in comun.
Si primarul orasului Fundulea este multumit, spaga o primeste in continuare. De la C&I.



Bilet maxi-taxi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.99 kb
 Vizualizat:  de 14640 ori

Bilet maxi-taxi.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Feb 2014 00:13:05    Titlul subiectului: 171147

Mare bucurie a fost in randul soferilor C&I care fac ruta Fundulea-Bucuresti. De aproape doua saptamani, angajatii Institutului de la Fundulea sunt clientii lor, o data cu defectarea midibuzului (petardei) Isuzu. Cu toate astea, s-au produs si perturbari in transportul local din Fundulea. Cum asa ? Pai simplu, de obicei, microbuzele care plecau de la 6:50 respectiv 7:20 de la Cora Pantelimon, erau mai mult goale si aveau rol de transport local cand ajungeau in Fundulea. Acum ele pleaca pline cu angajatii institutului, care locuiesc in Bucuresti. Pe cel de 7:20 mai se urca si elevi de la comuna Pantelimon care merg la Branesti. In Fundulea, incepe "distractia". La statia din centrul localitatii asteapta si elevii care vor sa mearga la liceu, care se afla la cativa kilometri, la margina localitatii (ceva mai sus de Institutul de la Fundulea). Asa ca microbuzul, care de obicei, pe acel interval orar venea mai mult gol (era plin pe celalalt sens, plecau navetistii la munca), acum venea plin cu angajatii institutului de la Bucuresti si cativa angajati de la Branesti. Soferii au incercat sa "rezolve" aceasta situatie apeland fie la metoda "fara numar, fara numar" fie la cealalta metoda "fuga e sanatoasa".
Metoda "fara numar, fara numar" inseamna sa burdusesti microbuzul cu cati mai multi calatori. Ieri, de exemplu, soferul a deschis si usa din spate si a spus: "Hai, hai, hai, mai repede, hai ca se poate, mergeti mai in sapte, haidetiiiiiiiiiiiiii". Evident ca ajungea cu intarziere la capat si apoi ii zorea pe toti sa coboare: "Haideti, miscati-va o data, haiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ce mai asteptati". Faza tare a fost cu o colega de la Branesti. Soferul a zorit-o spunandu-i ca el cand era la varsta ei era spirt. Numai ca acea colega are deja 50 de ani Laughing
Cealalta metoda "fuga e sanatoasa" era aplicata de soferii care soseau in statia din centru deja burdusiti de calatori. Pur si simplu nu mai opreau, asa cum s-a intamplat marti. Mai ramaneau 15-20 de calatrori. Ce faceau acerstia ? Pai se duceau 1-2 km inspre intrarea dinspre Bucuresti, sperand sa prinda acolo mai gol microbuzul.
Oricum, sunt inca departe de "performantele" soferilor de pe ruta Braila-Stancuta, acolo unde cred ca se putea intra in Cartea Recordurilor la capitolul numar de calatori intr-un microbuz de 19 locuri.
In cele din urma autocarul institutului se va repara, iar soferii vor reveni la traiul cotidian.

Cam astea sunt realitatile privind transportul intre localitati in Romania zilelor noastre. Sigur, noi deja ne gandim la tranport metropolitan, dar, de fapt, suntem varza la capitolul transport de persoane. Cinstit ar fi sa recunoastem acest lucru: SUNTEM VARZA !!!!

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2014 14:44:41    Titlul subiectului: 171408

Vinerea trecuta midibuzul Isuzu al institutului de la Fundulea a revenit la datorie, dupa ce a petrecut aproape doua saptamani prin service-urile patriei (Ciolpani). Soferii de maxii taxii, probabil au "oftat", gandindu-se cu nostalgie la vremurile cand burduseau cu calatori microbuzele, in Fundulea, folosite atat pe post de mijloc de transport intre Bucuresti si Fundulea cat si pe post de transport local pentru locuitorii din Fundulea. Si asta in acelasi timp !!!!

E drept, ca saptamana trecuta institutul a folosit masinile mici (Logan-uri) pentru transportul angajatilor din Bucuresti la Fundulea si retur, dar mai ramaneau angajatii (multi la numar) care mergeau de la institut in localitate cu microbuzele de la C&I.

Concret, eu credeam ca firma C&I este mai cu pretentii, dar se pare ca este la fel ca o firma de transport ordinara, asa cum sunt multe in Romania. Sau patronul de la C&I are doua unitati de masura, una pe ruta Bucuresti-Calarasi, unde confortul este mai mare si, de obicei, nu se iau calatori in picoare si a doua unitate de masura pentru distante scurte, sub 40 de km.

Prin gura targului se aude ca unul dintre soferi ar fi fost concediati fiindca a adus mai mutin de 400 RON/zi, dar inca nu am putut sa verific daca aceasta informatie este exacta sau nu.

Cum am spus si in postarile de mai sus, evaziunea fiscala se face la greu, dar si locuitorii din Fundulea sunt partasi sau chiar incurajeaza aceasta evaziune prin faptul ca nu vor bilete. Ba mai mult, soferul aproape ca se cearta cu ei, la CORA Pantelimon (capatul de la Bucuresti), cand este vreun control ARR (de forma), calatorii nu vor bilete, iar soferul le da cu forta. La coborare, calatorii inapoiaza biletele soferului. Practic, peste 90 % din calatori incurajeaza evaziunea fiscala. Poate, in subconstientul lor le este frica ca patronul sa nu scoata ruta. Se aude, tot prin gura targului, ca patronul de la C&I nu este deloc multumit de "banii" care ies din aceasta afacere (Bucuresti-Fundulea) si ca s-ar gandi sa ii puna punt. Din nou, nu pot confirma cu data exacte aceasta stire.
Din pacate transportul intre localitatia ajuns pe mana unor banditi, la fel cum majoritatea primarilor sunt niste banditi si se compoarta ca niste mici baroni locali. In conditiile astea voi visati....................transport metropolitan sau autoritate metropolitana de transport in comun ? Laughing
Exemplul Clujului cred ca este cel mai graitor refeirtor la "reusita" transportului metropolitan Laughing

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2014 09:17:17    Titlul subiectului: 171925

Cei de la Branesti au inlocuit clasicele refugii de calatori din tabla cu unele frumoase, facute integral din lemn, Nu am mai vazut niciodata paca acum acest tip de refugiu, sper sa reziste.
Refugii de acest gen se gasesc si in Islaz (care cred ca apartine tot de Branesti).



Tramclub, 25 martie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.44 kb
 Vizualizat:  de 13924 ori

Tramclub, 25 martie 001.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2014 09:23:02    Titlul subiectului: 172858

Va recomand sa mergeti dimineata, cu maxi-taxi, in Fundulea. Este o experienta............."totala". Se pot experimenta diferite tipuri de..........sardele si de mirosuri. Azi, l-am luat din centrul localitatii Fundulea, avand in vedere ca midibuzul cu care facem naveta la institutu a avut o pana. Asa ca am folosit micorbuzul de la C&I pe post de transport local si am mers cativa km cu el. Cred ca erau 40 de calatori, desi numarul maxim care poate sa il transporte este de 19. In timpul asta autoritatile zic ca la noi sunt toate bune si frumoase.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Iun 2014 16:57:38    Titlul subiectului: 173551

Mare mirare mare a fost acum cateva saptamani. Microbuzul celor de la C&I era cu aerul conditionat pornit. Toti calatorii de pe ruta Bucuresti-Fundulea erau placut surprinsi. Era prima oara cand vedeau "la lucru" aerul conditionat. Microbuzele de la C&I sunt dotate cu aer conditionat, dar nu prea cred ca a functionat in perioadele calduroase, fie era deschisa trapa fie clasicul geam.
Pana la urma misterul aerului conditionat s-a elucidat repede. In microbuz era unul dintre sefii de la C&I. Nu stiu exact daca era chiar unul din patroni, dar parea cineva cu functie mare in cadrul companiei. Mobilul ii suna destul de des, lumea facea rezervari pe diferite rute.
Soferul era nou pe ruta, asa ca seful il scolea putin. De fapt, de cand este C&I pe Bucuresti-Fundulea, soferii sunt "rulati", adica sunt dati afara daca nu aduc suma necesara. Se pare ca cei de la companie nu stau la discutii, si daca un sofer nu e "productiv", zboara. Asta este diferenta fata de "defuncta" companie SC AND Trans SRL. Acolo sferii erau aceeasi, cativa ani la rand.
Seful de la C&I avea un discurs foarte moralizator, referitor la cat de civilizati ar trebui sa fim noi calatorii Laughing
Cei de la C&I au avut probleme cu masinile pe ruta Bucuresti-Fundulea, fie perdelele au fost distruse, fie scaunele delabrate, intr-adevar gradul de civilizatie al calatorilor pe aceasta ruta nu este tocmai la standarde.

Am aflat ca este un fel de "protocol", dupa Branesti, in directia Bucuresti, cei de la C&I, teoretic nu au voie sa ia calatori in masina, acestia fiind "arondati" operatorului care merge intre Bucuresti si Branesti (pana la gara) si care circula sub indicativul "346". In realitate, daca se poate, acestia "ciupesc" calatorii.

Tot seful de la C&I spunea ca au castigat multe licente de transport, inclusiv pe Bucuresti-Chitila, unde, tot el a subliniat, ca din PACATE, intre Buc si Chitila este si o linie preoraseneasca RATB Laughing

A fost o experienta interesanta si un dialog interesant, ne-am bucurat de aer conditionat. Evident, ca dupa aceea, aerul conditionat nu a mai mers, doar trebuie facut economie la bani, in caz contrar, nu se sta la discutii, soferii "zboara" fiind rapid inlocuiti de altii.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2014 00:18:58    Titlul subiectului: 175370

Baietii de la IGSTR au facut azi razii cu "surle si trambite" pe ruta Fundulea-Bucuresti. Daca, de obicei, erau intre Pantelimon si Branesti, inainte de pod, cum vii dinspre Pantelimon inspre Branesti, azi erau chiar in mijlocul Branestiului ? De ce ? Simplu, cand erau la pod, soferii de maxi taxi ii fentau si, inainte de a iesi din Branesti (la sensul giratoriu), faceau dreapta spre Cozieni si apoi de acolo in comuna Pantelimon.
Se pare ca baietii de la IGSTR s-au prins de schema si s-au pus chiar in Branesti. Asa ca baietii veseli de la C&I s-au dat loviti si nu au mai iesti pe traseu. Navetistii de la Fundulea ? Cine le pasa de ei ?
In lipsa de microbuze "frauduloase" baietii de la IGSTR trebuiau sa justifice si ei ca isi fac meseria, asa ca li s-a "pus pata" taman pe midibuzul institutului de la Fundulea. Desi eram cu toate actele in regula, ne-a tinut vreo 6-7 minute, doar doar or gasi vreun nod in papura. Inaintea noastra, mai opreisera un autocar Setra care face zilnic Bucuresti-Calarasi si ne nimerim pe DN3 cam pe la aceeasi ora, intre Fundulea si Bucuresti.
Putin suparati ca nu ne-au prins cu mata-n sac, baietii de la IGSTR au facut puti totusi morala soferului nostru, de ce atestatul este pus sub alta hartie cand ala ar fi trebuit sa il arate primul Laughing Laughing

Este imbucurator faptul ca IGSTR-ul vrea sa arate ca isi face treaba, dar ii intreb eu, asa o sa rezolve problema cu accidentele in care sunt implicate autocare ? Asa se ajunge la miezul problemei ???

In timpul asta, la Fundulea navetistii se intreaba cu ce au gresit ei si cand vor avea un transport mai de Doamne Ajuta ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2015 14:13:46    Titlul subiectului: 178655

In urma controalelor efectuate azi de politia de la judetul Calarasi, despre care am relatat mai pe larg la acest topic microbuzele de la C&I intre Fundulea si Bucuresti (Cora) au fost trase pe dreapta. Cei mai afectati sunt navetistii care nu mai au cum sa ajungea la munca de la Fundulea la Bucuresti si cei care sunt la munca in Bucuresti si vor sa se intoarca la Fundulea. Deocamdata, la ora la care scriu acest mesaj, microbuzele nu circula. Singura varianta este ocazia sau CFR-ul, dar nu sunt decat cateva perechi de trenuri regio pe zi.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2015 20:01:45    Titlul subiectului: 178687

Unnul din cele patru microbuze, de pe ruta Fundulea-Bucuresti (Cora Pantelimon), era "abandonat" ieri la pranz, in statia terminus de la institutul de la Fundulea (foto 1 si foto 3). Tablita cu ruta a fost scoasa (foto 2). La ora 16:00 cand am plecat inspre Bucuresti, am vazut ca microbuzul a fost mutat in curtea institutului. Din ce am inteles, cei de la C&I au probloeme cu licenta pe aceasta ruta. Sunt cuiros daca luni microbuzele o sa circula din nou. In caz contrar se va repeta situatia de acum un an, cand intre Fundulea si Bucuresti nu a mai circulat nimic, mai bine de doua saptamani (vezi cateva postari mai sus).


Poze, 17 aprilie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.95 kb
 Vizualizat:  de 10189 ori

Poze, 17 aprilie 010.jpg



Poze, 17 aprilie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.76 kb
 Vizualizat:  de 10189 ori

Poze, 17 aprilie 011.jpg



Poze, 17 aprilie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.57 kb
 Vizualizat:  de 10189 ori

Poze, 17 aprilie 012.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2015 21:55:39    Titlul subiectului: 178844

Ei bine, am aflat ca C&I-ul nu prea are de-a face nimic cu aceasta ruta, Imi tot "bateam gura" prin postarile precedente de "ocaua mica" si "ocaua mare" practicata de cei de la C&I pe diferite rute.
Afacerea este un fel de...............franciza, daca putem sa ii spunem asa. Numai ca este o franciza cam "neagra", in sensul ca nu este licenta oficiala pe Bucuresti Cora-Fundulea. Un apropiat al patronilor de la C&I a inchiriat cateva microbuze de la ei, care circula pe cateva rute cum ar fi Bucuresti-Fundulea, Bucuresti-Belciugatele sau Bucuresti-Mariuta. Acesta le da o suma de bani patronilor de la C&I pentru chiria microbuzelor, restul de bani ramane la el.
Soferii platesc o cota parte la patron (planul zilnic), restul de bani raman al lor.
Acum va intrebati cam cat "produce" un microbuz pe ruta Fundulea-Bucuresti intr-o luna ? Ei bine, inte 230 si 250 de milioane de lei vechi !
Banii nu prea sunt fiscalizati.
Deci, conform proverbului "lupul isi schimba parul, dar naravul ba' ", And Trans a fost inlocuita de C&I, dar obiceiurile au ramas aceleasi, microbuzele circula fara licenta, iar in caz de razie a politiei, dispar de pe traseu.
Cine trage "ponoasele" din toata povestea asta ? Navetistii bineinteles.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Apr 2015 10:58:49    Titlul subiectului: 178867

Microbuzele nu au circulat ieri, intre 8:30 pana aproape de ora 15:00. Cand IGSTR-ul face controalele, microbuzele..........dispare (ca sa rimeze).

Am aflat ce fac si fostii soferi ai companiei And Trans SRL (vezi postarile de la inceputul topicului), fosta firma care asigura transportul persoanelor pe ruta Fundulea-Bucuresti (Cora). Ei bine acestia "paraziteaza" actualele microbuze, cu masinile pesonale, pleaca din Fundulea cu 2-3 minute inaintea microbuzelor si iau 4 calatori la pret de microbuz.

Acesta este tabloul transportului de calatori, foarte aproape de Bucuresti. Cum vi se pare ? Suntem tara civilizata ? Very Happy

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 30 Apr 2015 15:32:15    Titlul subiectului: 178871

"Miroase" a piraterie fără menajamente. Sau, să mă exprim mai frumos. O cărăușerie în adevăratul înțeles al cuvântului. Sunt curios de un lucru. Pe unde vor scoate cămașa șoferii (atât cei ai microbuzelor cât și foștii care fac cărăușeria cu mașinile personale) în cazul unui accident mai serios?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CĂLĂRAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community