Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Otokar Kent C-12
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
deltadagger



Data înscrierii: 28/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Dec/2023
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Noi 2018 17:46:31    Titlul subiectului: Autobuzele din Bucuresti 197023

In loc de upgrade,facem downgrade.De la DAF si Mercedes am ajuns la Otokar.In 5 ani mai mult de jumatate vor sta prin autobaze.Dar primeaza comisionul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Noi 2018 18:23:49    Titlul subiectului: 197024

Tin sa te corectez, pentru ca ele au 8 ani garantie, 8 ani in care producatorul se asigura ca ele circula fara niciun defect si ca sunt in stare perfecta atat la interior cat si exterior. Plus, aici nu depinde de vehicul ci de cum este intretinut. Un exemplu sunt MAZ-urile din Pitesti, dupa mai bine de 10 ani de exploatare sunt intr-o stare excelenta de functionare si arata impecabil.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 20/Mar/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2024
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2018 23:59:28    Titlul subiectului: otoman car 197044

Remarc totusi numarul si generozitatea in deschidere a geamurilor...
Cat despre cei 8 ani... la ce se da garantia: motor, transmisie, vopsea ? Ca asa e si cu turismele, dar e mai greu s-o invoci cand e nevoie. Oricum producatorul se va acoperi pentru "cazurile de exploatare necorespunzatoare".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Noi 2018 01:51:41    Titlul subiectului: 197046

Din 8 ani, 4 sunt full option, Otokar se ocupa de toate, de la geamuri pana la beculetele de la faruri, pe scurt autobuzele o sa fie in stare impecabila de la inceput 4 ani, exceptie facand vandalismul si modul de exploatare lucru care este treaba STB. Ceilalti 4 ani ramasi sunt standard.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Noi 2018 13:13:53    Titlul subiectului: 197051

Si apoi ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Noi 2018 14:24:51    Titlul subiectului: 197056

Dupa cei 8 ani e treaba STB de intretinerea autobuzelor, asta este specificat in contract, 8 ani garantie dupa e treaba STB de ce face cu ele. Din cate am citit Otokar o sa instaleze in 8 autobuze cate un fel de service mobil pentru a nu fi nevoie mereu sa fie duse autobuzele la service-ul oficial(in caz de defect minor). Stie cineva mai multe despre asta?
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2018 02:39:10    Titlul subiectului: 197222

Daca o parte din autobuzele Mercedes Citaro, aflate in gama premium, au inceput sa se defecteze si sa ramana inactive inca de prin 2012-2013, dupa 6-7 ani de utilizare, s-ar putea ca aceste autobuze sa reziste si mai putin.

In aceleasi conditii de intretinere/exploatare/alimentare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Iun/2022
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2018 19:22:23    Titlul subiectului: 197238

Conditiile de intretinere vor fi altele deoarece se va ocupa firma Otokar de reviziile si reparatiile acestor autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 17/Ian/2024
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2018 23:07:45    Titlul subiectului: 197346

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22825661-probleme-autobuzele-otokar-soferii-mai-corpolenti-nu-incap-scaun-primaria-spune-producatorul-rezolva-toate-problemele-cheltuiala-lui.htm

"Șoferii mai corpolenți de la Societatea de Transport București nu încap în scaunele noilor autobuze cumpărate de Primăria Capitalei de la Asocierea Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, potrivit unor surse HotNews.ro. S-a încercat mutarea scaunului mai în spate, însă nu se mai vede bine în oglinzi, au declarat mai multe surse din STB, sub protecția anonimatului. Reprezentanții Primăriei Capitalei au confirmat existența problemei și spun că acestea vor fi rezolvată pe cheltuiala producătorului.

Pe lângă problema cu ajustarea scaunului, ne-au mai fost semnalate următoarele probleme:
nu sunt prevăzute cu stopuri în spate, partea de sus. Acestea sunt doar jos, vizibilitatea fiind mai redusă;
nu au acel buton de oprire a autobuzului atunci când acesta stă la stop, apoi pornire cu accelerația, așa cum au autobuzele vechi;
autobuzele nu au manetă retarder la volan;
„În legătură cu aspectele semnalate, vă informăm că toate solicitările Societății de Transport București, referitoarele la noile autobuze OTOKAR sunt operate, fără costuri suplimentare, de către producător, astfel încât acestea să răspundă întocmai nevoilor transportului public din București. Astfel, vă comunicăm că toate autobuzele vor fi dotate cu funcția "BUS&STOP" prin montarea întrerupătorului la bord, ia poziția scaunului la conducătorul auto a fost deja ajustată, conform cu solicitarea STB. De asemenea, toate autobuzele vor fi dotate cu manetă retarder la volan, suplimentar funcției retarder asigurată prin pedala de frână. În ceea ce privește vizibilitatea în oglinzi și stopurile spate, acestea sunt conforme cu regulamentele ECE-ONU și omologarea RAR”, se arată în răspunsul trimis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. "
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Noi 2018 00:24:55    Titlul subiectului: 197361

Totusi nu ar trebui sa fie o limita de greutate, pe care soferii sa nu o depaseasca ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Iun/2022
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Noi 2018 15:50:08    Titlul subiectului: 197504

De maine, 1 decembrie avem autobuze Otokar Kent C-12 in linia 336.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Dec 2018 19:36:27    Titlul subiectului: 197537

Ieri, de 1 decembrie, primele autobuze Otokar au intrat in circulatie si am apucat sa circul cu ele pe liniile 336 si 601. Ca si prima impresie sunt excelente.
-motorul este silentios
-sistemul de incalzire este foarte bun, in toate autobuzele a fost cald
-validatoarele Kapsch sunt cu touch si mai usor de utilizat fata de cele de la UTI
-sistemul de informare a calatorilor este mai bine realizat decat la Citaro EURO 4
-desi scaunele sunt de plastic, sunt foarte confortabile
-comportimentarea salonului mult mai buna
-spatiu pentru 3 scaune cu rotile
-radio functional
Tinand cont de conditiile de trafic de ieri, nu pot spune cum se comporta in aglomeratie inca.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2018 08:30:23    Titlul subiectului: 197541

Deocamdata nu toti soferii sunt multumiti de aceste autocare. Un autocar deja s-a defectat pe traseu. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Șoferii STB, nemulțumiți de autobuzele turcești. Reacția firmei Otokar după avalanșa de probleme tehnice

Autobuzele noi din Capitală le dau mari bătăi de cap șoferilor. Au intrat în folosință abia ieri, iar șoferii deja se plâng: ba că nu pornesc motoarele, ba că îngheață de frig în cabine, ba că autobuzele noi nu respectă comenzile. Ghinion a avut și un șofer de pe linia 302: minute în șir s-a chinuit să închidă ușa cabinei sale ca să plece din stație. Când în sfârșit s-a închis, ușa nu mai voia să se deschidă. Blocat înăuntru, șoferul a pornit la drum.

Problemele autobuzelor turcești sunt subiectul principal de discuție la fiecare capăt de linie. Conversația de mai jos a fost surprinsă de o echipă Digi24.

Șofer: S-au defectat deja. Din prima zi, știi?
Alt șofer: Păi da, s-au stricat.
Reporter: Câteva?
Șofer: Sunt mai multe! Sunt prost concepute.

Public, șoferii au interdicție de la conducerea STB să detalieze subiectul. Unii sindicaliști sfidează însă directiva și atrag atenția în special asupra... mentenanței noilor autobuze. În loc să fie asigurată de compania turcă vreme de opt ani, așa cum a anunțat Primăria Capitalei în vară, defecțiunile sunt reparate de... angajații STB.

Mihai Trancă, lider sindical STB: În condițiile în care firma Otokar asigură mentenanța, de ce sunt întreținute de personalul STB, fost RATB? Sunt remediate de către salariații Societății de Transport București.

Reporter: Cu ce piese?

Mihai Trancă, lider sindical STB: Se improvizează! Există o echipă, din ce am înțeles, reprezentantă a firmei Otokar care vine prin diferite unități, unde sunt autobuzele, și le mai acordă sprijin.

Defecțiunile de ieri sunt înregistrate în foile de parcurs ale șoferilor liniei 336. Pe ele sunt notate ora defecțiunii și ora remedierii. Cel cu problemă la siguranța generală, de exemplu, s-a defectat la 11:40, a fost reparat la ora 14:00 și a revenit pe stradă la 15:00. Asta înseamnă că nu a produs pentru bugetul societății de transport... fix trei ore și 20 de minute!

Duminică dimineață, la ora 11:00, un alt autobuz nou, staționa cu avariile puse la Universitate, sensul către Piața Rosetti.

Societatea de Transport Bucuresti susține că toate cele 30 de autobuze noi sunt funcționale, iar unele probleme semnalate în mediul online, precum temperatura din interior, sunt cauzate și de șoferii care încă nu sunt familiarizați cu noile mijloace de transport.

La rândul lor, printr-un comunicat, OTOKAR anunță că autobuzele sunt conforme cu documentația din procedura de atribuire și îndeplinesc toate standardele europene și internaționale.

Sursa foto: www.digi24.ro



MDAmaGFzaD05MWRkNjFmODI1YjBkNmRmMWFhMmY1OTBlYWEyMDc3Nw==.thumb.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.81 kb
 Vizualizat:  de 11660 ori

MDAmaGFzaD05MWRkNjFmODI1YjBkNmRmMWFhMmY1OTBlYWEyMDc3Nw==.thumb.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2018 10:43:04    Titlul subiectului: 197543

Articolul este plin de prostii, "defectiunile" acelea sunt din vina soferilor care habar nu au cum sa foloseasca comenzile, e imposibil sa imi spui ca poti porni caldura in salon dar nu poti sa o pornesti in cabina. Cum a fost spus si pe MetrouUsor, sunt sigur ca nici macar nu au citit manualul cu instructiuni, sau daca da, doar superficial. Autobuzele difera ca si dotari ale bordului, normal ca habar nu au sa le foloseasca daca ei nu stiu ce se afla pe el.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2018 22:33:29    Titlul subiectului: 197549

Dar............soferii nu trebuiau instruiti ? Daca este asa cum afirmi in postarea de mai sus ar fi ca si cum ai pune un pilot sa zboare pe un nou tip de avion fara sa stie despre ce este vorba.
Nu cumva este periculos pentru viata calatorilor ???
Tu pe ce te bazezi cand spui ca soferii nu sunt instruiti ?
Ca zice Nea Caisa de la tzara lucrul asta ?

Spune-mi un exemplu concret despre lipsa de instruire a soferilor. Ar fi un lucru EXTREM de grav ca soferi neinstruiti sa conduca noile tipuri de autobuze.

Deci iti mentii afirmatia ? Daca, da, argumenteaza. Nu din auzite........

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Dec 2018 00:00:35    Titlul subiectului: 197554

Am vazut soferi care inca nu cunosc toate comenzile de pe bordul unui Citaro, un autobuz pe care acestia il conduc de ani buni. Plus, eu nu stiu de ce probleme tot vorbesc astia prin ziare, pana acum in niciun autobuz nu a fost frig ba chiar chiar prea cald in unele. Pe multi ii vad sa fie carcotasi la adresa acestor autobuze, ca sunt turcesti, ca puteau sa cumpere Mercedes sau alta marca. Daca erau asa de proaste autobuzele Otokar nu le cumpara nimeni, dar in schimb le vad circuland in Polonia, Turcia, Balcani, etc. Sa nu uitam de autobuzele BMC, lumea tot spunea ca sunt turcisme, ca sunt rele si altele, dar vad ca inca circula, unele intretinute intr-un mod jenant.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Dec 2018 11:04:51    Titlul subiectului: 197556

Inseamna ca este vina sefilor STB pentru faptul ca soferii nu sunt instruiti. Ar trebui sa dea clarificari publice aceasta societate de transport in comun despre modul cum este instruit propriul personal.

Revenind la topic, acelasi STB spune ca autobuzele noi sunt fiabile. Articolul se gaseste aici.

Citat:
STB reacționează și spune că autobuzele noi sunt fiabile

Autobuzele noi, achiziționate de Primăria Capitalei, sunt fiabile, iar problemele care au apărut sunt minore și au fost remediate operativ, afirmă Societatea de Transport București.

STB subliniază că astfel de situații sunt inerente la achiziția unor autovehicule noi, cazuri similare fiind înregistrate și la autobuzele cumpărate în anul 2006.

"Societatea de Transport București denunță ferm campania de dezinformare despre autobuzele Otokar scoase în traseu și face următoarele precizări: autobuzele nou achiziționate sunt fiabile, iar problemele care au apărut sunt minore și au fost remediate operativ. Astfel de situații sunt inerente la achiziția unor autovehicule noi, cazuri similare fiind înregistrate și la autobuzele achiziționate în anul 2006; achiziția de autobuze din acest an a fost făcută în urma unei licitații publice internaționale, la care au putut participa toți furnizorii interesați, câștigătorul fiind desemnat conform legii; în primele două zile, nu au fost înregistrate retrageri la autobaze, cauzate de defecțiuni. Mai mult, în aceeași perioadă, STB nu a primit din partea călătorilor vreo reclamație sau plângere, ci, dimpotrivă, au fost trimise mesaje de mulțumire pentru condițiile oferite de aceste vehicule", se arată în comunicat.

Potrivit sursei citate, conducerea și specialiști ai STB au avut o întâlnire cu reprezentanții Otokar, în urma căreia s-a constatat că disfuncțiile apărute sunt minore. Totuși, pentru a preîntâmpina orice alte probleme, Otokar va asigura echipe de tehnicieni și specialiști în fiecare autobază a STB.

În plus, conducerea executivă a STB a dispus chiar luni efectuarea unor verificări exigente în traseu cu privire la funcționarea autobuzelor noi și va avea în continuare întâlniri cu membri din conducerea Otokar pentru Europa Centrală și de Est.

"Referitor la declarațiile unor lideri de sindicat care susțin că ar exista probleme grave la o treime dintre vehiculele aflate în traseu, STB precizează că aceștia sunt salariați care au probleme disciplinare și încearcă să denigreze compania municipală de transport a Capitalei. STB menționează că acești angajați reprezintă o minoritate în rândul celor peste 10.000 de salariați și nu prezintă punctele de vedere ale acestora, nici măcar ale șoferilor care conduc noile vehicule", se mai spune în comunicat.

Conform documentului, pentru conducerea STB primează interesul călătorilor, "aceștia fiind chiar rațiunea de a exista a companiei de transport a Capitalei".

"Nu tolerăm, sub nicio formă, lipsa de respect față de călători, nici prin utilizarea unor vehicule nesigure, dar nici prin inducerea în spațiul public a unor informații false, menite a le crea călătorilor o stare de teamă sau de inconfort nejustificată", a declarat Andrei George Creci, directorul general al STB.

În cazul în care informațiile răspândite sunt false, nefondate și denigratoare, STB își rezervă dreptul de a acționa în consecință.

"STB va monitoriza permanent fluxurile de călători și, pe măsură ce vor sosi noile vehicule, autobuzele companiei vor fi redistribuite pe linii în funcție de cererea de transport, ținându-se cont de gradul de poluare și de capacitatea acestora", afirmă STB.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
IkarusBest5170



Data înscrierii: 09/Mai/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2020
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2018 16:43:50    Titlul subiectului: 197580

lenta1 a scris:
Am vazut soferi care inca nu cunosc toate comenzile de pe bordul unui Citaro, un autobuz pe care acestia il conduc de ani buni. Plus, eu nu stiu de ce probleme tot vorbesc astia prin ziare, pana acum in niciun autobuz nu a fost frig ba chiar chiar prea cald in unele. Pe multi ii vad sa fie carcotasi la adresa acestor autobuze, ca sunt turcesti, ca puteau sa cumpere Mercedes sau alta marca. Daca erau asa de proaste autobuzele Otokar nu le cumpara nimeni, dar in schimb le vad circuland in Polonia, Turcia, Balcani, etc. Sa nu uitam de autobuzele BMC, lumea tot spunea ca sunt turcisme, ca sunt rele si altele, dar vad ca inca circula, unele intretinute intr-un mod jenant.

Eu am mers ieri cu un otokar care avea AC -ul pornit in loc de aeroterma...era mai frig in el decat afara ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2018 20:06:09    Titlul subiectului: 197586

Aici e clar vina șoferului, cum am spus, nu au fost deloc instruiți, primăria trebuia sa includă în caietul de sarcini și lecții de instruire, știm cu toții deja cât de mult le pasă celor din conducerea STB de parcul lor.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2018 23:12:46    Titlul subiectului: 197591

Culmea ghinionului, azi, prima poza pe care au facut-o cu noul autobuz Otokar mi-a iesit defocalizata (foto 1)
Autobuzele au primit "botezul" Bucurestiului, in orele de varf circula pline ochi, iar unii calatori au ramas pe dinafara (foto 2-5).
Nu am reusit sa urc, asa ca nu imi pot da seama care sunt diferentele in organizarea interioara a spatiului, comparativ cu Citaro.
Stie cineva ?



Bucuresti, 6 decembrie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.43 kb
 Vizualizat:  de 11207 ori

Bucuresti, 6 decembrie 011.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.79 kb
 Vizualizat:  de 11207 ori

Bucuresti, 6 decembrie 014.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.51 kb
 Vizualizat:  de 11207 ori

Bucuresti, 6 decembrie 015.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.79 kb
 Vizualizat:  de 11207 ori

Bucuresti, 6 decembrie 016.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.32 kb
 Vizualizat:  de 11207 ori

Bucuresti, 6 decembrie 018.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2018 12:08:14    Titlul subiectului: 197599

Exceptând podiumul de la scaunele dintre ușile 1 și 2 care o sa impună mici dificultăți vârstnicilor, organizarea interioara mi se pare mult mai reușită, deși tot plastic este. Iluminarea oferă o senzație mai plăcută, de mai deschis.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Dec 2018 13:01:04    Titlul subiectului: 197612

Am circulat cu 422STB, probleme: un validator din cele trei nu functiona desi era pornit si afisa mesajul pentru validarea cardului, zgomotul si vibratia mai mare in zona motorului, In rest mie mi se pare reusit, scaunele sunt comode, caldura suficienta in salon, geamurile sunt mari si trapele de aerisire sunt transparente, vad ca sunt dotate la exterior cu rame pentru panouri publicitare ca la vechile SAVIEM-uri
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 09 Dec 2018 23:52:35    Titlul subiectului: 197626

Am trecut ieri prin capitala si am observat mai multe Otokar-uri scurte in circulatie, precum si un articulat, in preajma Garii de Nord.

Am circulat cu unul scurt si, pentru inceput, singurele comentarii pe care le am de facut ar fi urmaoarele:

-Barile de sustinere curbate aflate in fata usilor sunt destul de slab prinse in podea; ma tem ca la o solicitare mai mare s-ar putea indoi sau chiar rupe cu usurinta...

-Scaunele nu sunt tapitate. Plasticul este gol. Nu ma asteptam la una ca asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3A-93



Data înscrierii: 24/Feb/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2024
Mesaje: 71
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Dec 2018 00:42:58    Titlul subiectului: 197632

Am mers ieri cu 6424 pe 336.
Incomode scaune, sunt foarte subțiri.
Bara de la ușa 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Dec 2018 01:19:47    Titlul subiectului: 197655

Rocar a scris:
-Scaunele nu sunt tapitate. Plasticul este gol. Nu ma asteptam la una ca asta.

Scaunele tapițate s-ar umple de mizerie cu viteza luminii. Nici Mercedesurile nu au scaune tapițate. Numai vreo 4 scaune de la Iveco sunt tapițate, încearcă să stai acolo, eu n-am reușit. Loc mai murdar în troleibuz n-o să găsești.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 3 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community