Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

400 de autobuze noi

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 661
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2017 15:15:25    Titlul subiectului: 400 de autobuze noi 190876

A aparut astazi pe hotnews: http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21851697-licitatia-pentru-autbuze-noi-pentru-ratb-fost-lansata-114-milioane-euro-pentru-400-noi-autobuze-30-autobuze-vor-articulate.htm

- 320 de autobuze de 12 metri
- 50 de autobuze de 10 metri Question unde vor sa puna midibuze?
- 30 de autobuze articulate de 18 metri Shocked parca pana acum se zicea ca din cauza traficului din Bucuresti nu se poate circula cu autobuze articulate. Oricum cele 30 de articulate mi se par putine, cred ca e mai mult de experiment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 417
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 19:16:41    Titlul subiectului: 190912

Ideea mi se pare ok, insa numai daca se respecta toate prevederile in ceea ce priveste dotarile mentionate. Sa ne gandim ca cele mai vechi Mercedesuri au deja 11 ani, deci in 4 ani, cat scrie in articol, vor ajunge la 15 ani vechime si vor trebui inlocuite.

Ma gandesc la midibuze, tinand cont de aglomeratia din capitala, vor fi mai mereu burdusite de calatori, dar se vor strecura mai usor prin traficul aglomerat.

Singura mea ingrijorare este ca traim in Romania si nu se vor respecta toate conditiile, cum am citit ca s-a intamplat si cu primul lot de Citaro. Adica sa nu platim ceva si sa primim altceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 433
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 22:42:48    Titlul subiectului: 190925

Midibuzele are putea folosi pentru înființarea unor trasee prin cartierele mărginașe, cum ar fi Chitila, Pantelimon, Bucureștii Noi, care să facă legătura cu traseele principale sau să meargă pe străzi unde un autobuz de 12 metrii ar avea dificultăți. Un exemplu de traseu ar fi în Chitila, care să meargă de la Carrefour până la capătul de la Dridu și să meargă pe Oașului până la intersecția cu Laminorului. Ar ajuta mult, de pe Oașului ai o singură variantă, 112 care vine și așa destul de greu uneori. Plus, ar fi o legătură directă a zonei respective a cartierului Chitila cu liniile 24, 65, 86, 112, 331/331BIS și 697.
Revenind la subiect, ar fi interesant sa reapară articulatele in București, sunt curios pe ce trasee le-ar băga.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 6579
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 23:05:09    Titlul subiectului: 190928

Pe linia expres 783 !
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 433
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2017 07:58:54    Titlul subiectului: 190935

Este o posibilitate, dar ar fi preferabil introducerea lor pe câteva linii urbane, cum ar fi 330, 311, 300 sau 331, e mare nevoie pe ele, și nu merg pe străzi înguste.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 6579
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2017 13:09:58    Titlul subiectului: 191457

Licitatia pentru cele 400 de autobuze cu aer conditionay, a fost anulata. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Licitația pentru cele 400 de autobuze cu aer condiționat a fost anulată. Motivul este incredibil

Primăria Capitalei nu a primit nicio ofertă pentru licitația care urmărea achiziționarea unui număr de 400 de autobuze cu aer condiționat destinate Regiei Autonome de Transport București (RATB).

Primăria Municipiului București face următoarele precizări cu privire la licitația referitoare la înnoirea parcului auto al RATB cu 400 de autobuze noi Euro 6:

Ca urmare a deciziei Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP) din data de 14 august 2017, ora 16.00 - termenul limită inițial de depunere a ofertelor - , de a anula automat această licitație din cauza unei disfuncționalități tehnice, cauzate de nepreluarea completă în sistem a informației privind prelungirea perioadei de depunere până pe 16 august 2017, ora 16.00, din cauza zilelor libere de Sf. Maria (14 și 15 august), Primăria Capitalei este nevoită să reia procedura de achiziție.

Facem precizarea că, încă din data de 8 august 2017, Primăria Capitalei prin Direcția Achiziții a publicat în SEAP și în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE) un anunț de tip erată prin care termenul de depunere a ofertelor era prelungit până în data de 16 august 2017, ora 16:00.

Cu toate acestea, miercuri, 16 august 2017, SEAP a înștiințat PMB că licitația a fost anulată automat încă din data de 14 august 2017 deoarece, în afara de publicarea pe site a anunțului de prelungire a termenului, era necesară și o operațiune manuală de modificare a datei limită de depunere din 14 august ora 16.00 în 16 august ora 16.00.

Subliniem faptul că această instrucțiune nu se regăsește clar explicată în Manualul de utilizare al platformei SEAP pentru autoritățile contractante, disponibil pe site-ul www.e-licitatie.ro. Mai mult decât atât, nu constituie o etapă obligatorie în derularea operațiunilor de publicare a anunțurilor, ca dovadă că atât SEAP, cât și JOUE au publicat anunțul de prelungire a termenului.

Din consultările pe care le-am avut cu reprezentații Agenției pentru Agenda Digitală a României ni s-a comunicat că s-a luat act de această situație și că, în noul sistem electronic de achiziții publice (SICAP) care este în implementare, cu perspectivă de a deveni funcțional în luna octombrie 2017, astfel de modificări vor fi operate automat în sistem, fără intervenție manuală.

15 companii, în ordinea depunerii ofertelor – SC ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL, EVW HOLDING SRL, BMC TRUCK AND BUS SA, MHS TRUCK AND BUS SRL, MERCEDES BENZ ROMANIA SRL, BRIARI'S IND SA, SC MLD GUNS SRL, MEGAROSA TRADE SRL, ECOPEL SRL, SOLARIS BUS&COACH SA, SC NERA CAROSERII SRL, SC BEST ACHIZITII SRL, KARSAN OTOMOTIV SANAYI VE TICARET AS, THOREB INFORMATION SYSTEMS, MAN TRUCK&BUS AG - au încărcat parțial ofertele încă din data de 14 august 2017, lăsând componenta financiară pentru ultima zi (16 august 2017 – noul termen publicat), conform cutumei în cazul unor astfel de licitații internaționale. Însă, în data de 16 august, ofertanții au constatat că licitația a fost anulată automat și nu mai au posibilitatea să încarce oferta financiară.

Ca urmare a acestui viciu tehnic al SEAP, Primăria Capitalei este nevoită să reia procedura de licitație pentru achiziționarea celor 400 de autobuze, documentația rămânând aceeași.

Astăzi, 17 august 2017, anunțul de participare a fost urcat în SEAP, la ora 14.48 și a fost acceptat de ANAP la ora 15.34.

Noul calendar de achiziție este următorul: 21 septembrie 2017, ora 16.00-termen limită pentru primirea ofertelor, 16 octombrie 2017, ora 18.00-data limită de evaluare a ofertelor.

„Vom depune eforturi pentru ca această prelungire a termenelor care nu ne poate fi imputată să fie recuperată în cadrul procedurii de evaluare a ofertelor, astfel încât termenul de livrare a autobuzelor să nu fie afectat. Acest demers este în interesul bucureștenilor, care în urma acestei achiziții vor avea parte de o ameliorare semnificativă a condițiilor de călătorie cu mijloacele de transport în comun", a declarat Gabriela Firea, Primar General.

Contractul era estimat la 510 milioane de lei (112 milioane de euro), investiție acoperită integral din bugetul local.

"Această procedură a fost trecută în starea anulare în mod automat deoarece la data limită de depunere ofertă nu există nici un ofertant înscris care a depus ofertă de preț", se arată pe www.e-licitatie.ro.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 6579
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Aug 2017 09:39:50    Titlul subiectului: 191493

Cum arata in Budapesta autobuzele cu aer conditionat.


Budapesta, 20 august 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.04 kb
 Vizualizat:  de 1072 ori

Budapesta, 20 august 005.jpg



Budapesta, 20 august 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.57 kb
 Vizualizat:  de 1072 ori

Budapesta, 20 august 006.jpg



Budapesta, 20 august 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.67 kb
 Vizualizat:  de 1072 ori

Budapesta, 20 august 007.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2018
Mesaje: 302
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2018 23:09:31    Titlul subiectului: 193647

http://www.economica.net/firea-cumpara-400-de-autobuze-pentru-ratb-de-la-turcii-de-la-otokar_150202.html#n

"Firea cumpără 400 de autobuze pentru RATB de la turcii de la Otokar

Turcii de la Otokar au câștigat licitația organizată de către Primăria Municipiului București pentru achiziția a 400 de autobuze. Prima livrare urmează să aibă loc în această vară, a anunțat luni Primarul General Gabriela Firea.

Valoarea contractului este de circa 100 de milioane de euro, potrivit Primarului General care a anunțat că urmează o perioadă în care agenții economici pot contesta rezultatul licitației.

Firea a mai spus că își dorește ca în următorul an să fie livrate 300 dintre cele 400 de autobuze.

Pe lângă aceste autobuze, municipalitatea vrea să mai cumpere alte 400 de bucăți. "Ne pregătim de o nouă achziție, tot de 400 de autobuze Euro 6, pentru că vrem sa înlocuim în totalitate parcul auto al RATB", a adăugat Primarul General.

Primăria București a primit patru oferte în cadrul licitației privind achiziționarea a 400 de autobuze urbane Euro 6 pentru transportul public în Capitală.

Cele patru oferte au fost depuse de:

- KARSAN OTOMOTIV SANAYI VE TICARET A.S
- MAN TRUCK&BUS AG
- MERCEDES BENZ ROMANIA SRL
- OTOKAR EUROPE

Licitația pentru achiziționarea a 400 de autobuze Euro 6, cu grad redus de poluare, a fost lansată în 3 iulie 2017, valoarea estimată a contractului fiind de peste 510 milioane de lei. Primăria Capitalei anunța, însă, în 17 august că va relua licitația privind cumpărarea unui număr de 400 de noi autobuze pentru transportul public, pentru că oferta inițială a fost anulată automat de SEAP, din cauza unor "disfuncționalități tehnice".

La licitația inițială, și-au exprimat interesul 15 companii: SC ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL, EVW HOLDING SRL, BMC TRUCK AND BUS SA, MHS TRUCK AND BUS SRL, MERCEDES BENZ ROMANIA SRL, BRIARI'S IND SA, SC MLD GUNS SRL, MEGAROSA TRADE SRL, ECOPEL SRL, SOLARIS BUS&COACH SA, SC NERA CAROSERII SRL, SC BEST ACHIZITII SRL, KARSAN OTOMOTIV SANAYI VE TICARET AS, THOREB INFORMATION SYSTEMS, MAN TRUCK&BUS AG.

Conform caietului de sarcini, cele 400 de autobuze trebuie să aibă podea total coborâtă, 320 dintre acestea fiind din gama de 12 metri lungime, având trei uși duble, 50 de autobuze din gama de 10 metri lungime, cu două uși duble și 30 de autobuze din gama de 18 metri cu patru uși duble.

Noile mijloace de transport în comun vor fi dotate cu un sistem performant de încălzire, ventilație și aer condiționat, un sistem wi-fi de conectare gratuită și sisteme de informare a călătorilor. Noile autobuze vor beneficia și de facilități pentru persoanele cu dizabilități, precum rampă mecanică pentru persoanele care se deplasează cu cărucior și difuzoare externe pentru persoanele cu dizabilități de vedere.

O altă facilitate importantă pe care o vor avea noile mijloace de transport în comun va fi un sistem de comunicare performant, conectat în timp real cu instituțiile de intervenție, Salvare, Pompieri, Jandarmerie, pentru un timp de reacție foarte scurt în cazul unor incidente, dar și comunicarea cu dispeceratul pentru transmiterea datelor legate de comerțul electronic de titluri de călătorie.

Autobuzele vor fi dotate și cu sisteme de supraveghere video.

Mijloacele de transport în comun trebuie să fie fabricate de același producător, trebuie să fie omologate de către Registrul Auto Român, iar ofertantul trebuie să pună la dispoziție polița RCA pentru toate, valabilă cel puțin șase luni."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community