Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 10 Iun 2019 23:14:45 Titlul subiectului: |
201132 |
|
Vineri dimineata, 6 iunie, pe bulevardul Dacia, inainte de liceul Cantemor (sens spre Piata Romana), un autobuz C12, cu nr. #6588, mergea cu viteza maxima de 10 km/ora, fiind cu avariile pornite. Cel mai probabil i s-a blocat cutia de viteze in treapta 1. Autobuzul era plin cu calatori. In spatele lui erau un "alai" de taxiimetristi6+un sofer jmecher care nu avea voie pe acolo (sens unic cu exceptia transport in comun).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.61 kb |
Vizualizat: |
de 14707 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.49 kb |
Vizualizat: |
de 14707 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.11 kb |
Vizualizat: |
de 14707 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Iun 2019 10:15:51 Titlul subiectului: |
201150 |
|
O nedumerire referitor la sistemul de informare al statiilor in autobuzele Otokar. Fundalul monitorului este unul mai putin lizibil. Nu inteleg de ce nu este un fundal alb, la fel ca si monitorul din stanga, care are reclame sau informatii privind sistemul de taxare. Numele statiilor este mai greu lizibil pe fundal gri, daca fundalul ar fi fost alb, contrastul era mai mare si numele statiilor mai lizibile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.92 kb |
Vizualizat: |
de 14634 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.28 kb |
Vizualizat: |
de 14634 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 12 Iun 2019 12:47:44 Titlul subiectului: |
201151 |
|
Luminozitatea e de vină, nu fontul
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Iun 2019 12:57:41 Titlul subiectului: |
201153 |
|
Nu poate fi reglat ???
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 12 Iun 2019 13:02:54 Titlul subiectului: |
201154 |
|
Ba da, dar depinde de mai mulți factori: nivelul de luminozitate exterioară, dacă opțiunea de luminozitate automată este activată și multe alte chestii.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 15 Iun 2019 12:17:22 Titlul subiectului: |
201179 |
|
Cel puțin de astăzi avem autobuze Otokar și pe 311. 6451 a plecat mai devreme de la Armenească spre capătul de la Rosetti.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Sâm 15 Iun 2019 12:57:12 Titlul subiectului: |
201180 |
|
Avem tot de azi și pe linia 243, am văzut 2 autobuze Otokar, unul dintre ele era 6595 în zona Doamna Ghica.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 15 Iun 2019 16:17:54 Titlul subiectului: |
201182 |
|
Pe 243 erau și mai demult așa, sporadic.
Au intrat și pe 135 două autobuze, apariție specifică de weekend, și în 282 vreo 3. De acum, pot intra pe orice linie urbană sau expres, cu condiția să fie acoperite cele modernizate, deși 336 începe să aibă destul de multe Citaro.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Iun 2019 07:13:11 Titlul subiectului: |
201200 |
|
UKVZ-KTM-5 a scris: | Au intrat și pe 135 două autobuze, apariție specifică de weekend |
Nu circula numai in week-end Otokar pe linia 135 ! Pe #6506, l-am pozat ieri dimineata, la traseu. De asemenea, l-am vazut si azi. Deci, autobuzele noi circula si in timpul saptamanii pe linia 135
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.34 kb |
Vizualizat: |
de 14331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.81 kb |
Vizualizat: |
de 14331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.88 kb |
Vizualizat: |
de 14331 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Iun 2019 11:12:38 Titlul subiectului: |
201231 |
|
Spre deosebire de Citaro, dulapul cu motorul este mai putin izolat termic. Se simte asta cand sunt temperaturile ridicate afara. in zona respectiva este un mic cuptor.
In alta ordine de idei, ieri am vazut un Otokar C12 si pe linia 605 (#6615).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 21 Iun 2019 13:27:37 Titlul subiectului: |
201236 |
|
Otokarele intră pe orice linie urbană de acum, cu condiția să fie acoperite liniile modernizate. PMB vrea să aibă cât mai multe autobuze cu AC în oraș. În acest scop, au fost retrase 150 de autobuze Citaro Euro 3 fără AC, din ce am înțeles eu, cu scopul de a face un "buy-back" cu Mercedes.
|
|
Sus |
|
|
luk777
Data înscrierii: 01/Iun/2015 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 95 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 27 Iun 2019 22:04:47 Titlul subiectului: |
201292 |
|
A fost retras vreun Citaro 2 dupa venirea Otokar-urilor?
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Joi 27 Iun 2019 23:04:58 Titlul subiectului: |
201293 |
|
Nu. Primele candidate pentru retragere ar fi cele pre-facelift.
|
|
Sus |
|
|
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Iul 2019 09:24:20 Titlul subiectului: |
201406 |
|
Deja au fos retrase 150 Citaro Euro 3.
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Iul 2019 09:58:50 Titlul subiectului: |
201407 |
|
Au inceput sa apara autobuze cu reclame exterioare montate in locasurile speciale de pe caroserie
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 03 Iul 2019 12:04:57 Titlul subiectului: |
201408 |
|
Asta e de multă vreme. A început cam când a apărut 782.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2020 12:39:00 Titlul subiectului: |
205057 |
|
Mi se par de calitate foarte slaba, scaunele din aceste autobuze. Mi se par mai putin soide, comparativ cu scaunele de pe Mercedes Citaro, in plus, scartaie din „toate incheieturile”, când te asezi pe ele.
Am impresia ca lasa de dorit calitatea materialelor folosite pentru interiorul autobuzelor precum si calitatea finisajelor, comparativ cu Mercedes Citaro.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 14 Ian 2020 08:49:58 Titlul subiectului: |
205062 |
|
Ceea ce ma uimeste este ca in Turcia circula Otokar-uri de toate tipurile si nu sunt atat de proaste precum cele din Bucuresti.
Dimpotriva, cele din Turcia se prezinta chiar foarte bine, nu au probleme de functionare, nu am vazut niciun autobuz tractat de depanare si nici probleme legate de finisajele interioare...
Am locuit 4 luni aici, si am folosit din plin transportul in comun.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Ian 2020 22:28:23 Titlul subiectului: |
205116 |
|
Asa cum spunea si dm, suntem un "poligon" de testare. Din cate am inteles Bucurestiul a fost cel mai mare client al celor de la Otokar.
Ieri dupa masa, la Granitul SA (sens spre Socului) am vazut o faza interesanta, nu stiu daca a fost o defectiune a autobuzului care circula pe linia 104 sau soferul a fost aerian. Practic, autobuzul a sosit in statie, a deschis numai prima usa. Abia dupa aproape un minut a deschis si celelalte doua usi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.93 kb |
Vizualizat: |
de 12515 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.78 kb |
Vizualizat: |
de 12515 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.99 kb |
Vizualizat: |
de 12515 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Joi 21 Mai 2020 01:04:20 Titlul subiectului: |
207216 |
|
6550 a mai revenit dupa scaldarea din Dambovita?
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Mai 2020 08:04:35 Titlul subiectului: |
207218 |
|
Da, a revenit la începutul lui aprilie.
|
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Sâm 13 Feb 2021 11:44:43 Titlul subiectului: |
209692 |
|
Hotnews.ro a scris: | Cele 400 de autobuze Otokar cumpărate în 2018 de Primăria Capitalei au înregistrat de la intrarea în circulație peste 8.000 de defecțiuni, se arată într-un răspuns transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. Fiind în perioada de garanție, acestea au fost reparate pe cheltuiala furnizorului. În comparație, cele 130 de autobuze hibrid Mercedes Citaro, care au intrat în exploatare eșalonat, începând cu luna iulie 2020, au înregistrat până acum 233 de defecțiuni.
”Din anul 2018 și până în prezent, pentru cele 400 de autobuze marca Otokar cumulat s-a înregistrat un total de 8.112 sesizări pentru remedieri în termen de garanție. Remedierile au fost rezolvate integral de Service Otokar, care a suportat costurile. Sesizările înregistrate au fost în principal pentru sisteme și instalații (instalație electrică, instalație climatizare, încălzire auxiliară, sistem regenerare filtru particule/evacuare, reglaje deschidere/închidere uși)”, se arată în răspunsul transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. |
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mie 17 Feb 2021 11:21:14 Titlul subiectului: |
209722 |
|
Nu stiu cat de relevant este aspectul acesta avand in vedere ca Otokarele au aproape 3 ani de exploatare, si sunt si de 3 ori mai multe ca numar decat hibridele. Dar daca am face o medie a defectiunilor, strict numerica, fara sa luam in considerare alte aspecte legate de fiabilitate, km parcursi samd am avea in felul urmator:
- Otokar: 8112 defectiuni / 400 autobuze / 3 ani de exploatare = 6.76 defectiuni / autobuz / an
- Citaro hybrid: 233 defectiuni / 130 autobuze / 0.64 ani de exploatare = 2.69 defectiuni / autobuz / an
Trageti voi concluziile
_________________
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Feb 2021 00:18:20 Titlul subiectului: |
209726 |
|
Sincer eu degeaba această comparație. Da, tot autobuze sunt, tot transporta oameni dar vorbim de o companie turcească cunoscută pentru vehicule blindate și o companie germană care a produs de la mașini la tancuri(da, MB a produs tancuri in al 2-lea război). Chit că MB a construit cu standard de Romania nu le poți compara deloc. In timp ce unele scaune in Otokar se lasă pe o parte și mai zdrăngăne in hibride nu auzi decât motorul extrem de silențios. Comparația e inutilă, fără supărare.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 19 Apr 2023 23:35:27 Titlul subiectului: |
216085 |
|
La Basarab:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.87 kb |
Vizualizat: |
de 1659 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|