Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Otokar Kent C-18
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 529
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 21:42:48    Titlul subiectului: Autobuzele Otokar Kent C-18 190925

Midibuzele are putea folosi pentru înființarea unor trasee prin cartierele mărginașe, cum ar fi Chitila, Pantelimon, Bucureștii Noi, care să facă legătura cu traseele principale sau să meargă pe străzi unde un autobuz de 12 metrii ar avea dificultăți. Un exemplu de traseu ar fi în Chitila, care să meargă de la Carrefour până la capătul de la Dridu și să meargă pe Oașului până la intersecția cu Laminorului. Ar ajuta mult, de pe Oașului ai o singură variantă, 112 care vine și așa destul de greu uneori. Plus, ar fi o legătură directă a zonei respective a cartierului Chitila cu liniile 24, 65, 86, 112, 331/331BIS și 697.
Revenind la subiect, ar fi interesant sa reapară articulatele in București, sunt curios pe ce trasee le-ar băga.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 22:05:09    Titlul subiectului: 190928

Pe linia expres 783 !
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 529
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2017 06:58:54    Titlul subiectului: 190935

Este o posibilitate, dar ar fi preferabil introducerea lor pe câteva linii urbane, cum ar fi 330, 311, 300 sau 331, e mare nevoie pe ele, și nu merg pe străzi înguste.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3A-93



Data înscrierii: 24/Feb/2018
Ultima vizita: 04/Noi/2019
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Oct 2018 17:07:22    Titlul subiectului: 196690

Sursa: Facebook


otokar18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.42 kb
 Vizualizat:  de 6547 ori

otokar18.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 1151
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 17 Dec 2018 16:30:36    Titlul subiectului: 197792

Otokar C-18 #6805 în probe, pe 28.11.2018


IMG_20181128_143047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  528.89 kb
 Vizualizat:  de 6784 ori

IMG_20181128_143047.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2018 16:27:12    Titlul subiectului: 197989

Pe 26 decembrie am pozat la Piata Romana, un autobuz articulat. Circula pe linia 783.


Bucuresti, 26 decembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.45 kb
 Vizualizat:  de 6169 ori

Bucuresti, 26 decembrie 004.jpg



Bucuresti, 26 decembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.61 kb
 Vizualizat:  de 6169 ori

Bucuresti, 26 decembrie 005.jpg



Bucuresti, 26 decembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.2 kb
 Vizualizat:  de 6169 ori

Bucuresti, 26 decembrie 006.jpg



Bucuresti, 26 decembrie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.67 kb
 Vizualizat:  de 6169 ori

Bucuresti, 26 decembrie 007.jpg



Bucuresti, 26 decembrie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.86 kb
 Vizualizat:  de 6169 ori

Bucuresti, 26 decembrie 008.jpg



Bucuresti, 26 decembrie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.62 kb
 Vizualizat:  de 6169 ori

Bucuresti, 26 decembrie 009.jpg



Bucuresti, 26 decembrie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.35 kb
 Vizualizat:  de 6169 ori

Bucuresti, 26 decembrie 010.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radante



Data înscrierii: 06/Mar/2018
Ultima vizita: 15/Apr/2019
Mesaje: 7

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2018 15:33:03    Titlul subiectului: 198056

Doar dupa un an se poate trage linie si se poate observa daca aceste autobuze sunt bune sau sunt proaste. Referitor la pregatirea soferilor, in 2014 cand au sosit la Cluj cele 40 Solaris articulate, autobuze care si azi arata ca in prima zi, au sosit si instructori/specialisti de la firma respectiva. Toti soferii de pe acele autobuze erau instruiti si certificati de Solaris, altfel s-ar fi pierdut garantia pe motivul exploatarii necorespunzatoare. De aceea, mi se pare suspecta lipsa instructajului pentru soferii STB de pe Otokaruri. Ma tem ca, daca e adevarat, Otokar va refuza la un moment dat reparatii in baza garantiei, fie ea si extinsa. Cine stie, poate ca deja au refuzat, doar ca totul e tinut sub pres.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2018 13:51:25    Titlul subiectului: 198079

De unde ai dedus că nu s-a făcut instructaj cu șoferii din București ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
radante



Data înscrierii: 06/Mar/2018
Ultima vizita: 15/Apr/2019
Mesaje: 7

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2018 16:06:27    Titlul subiectului: 198080

Asta insinuau unii utilizatori ca ar fi cauza pentru care s-au defectat unele din autobuzele noi. Pot fi una din doua sau amandoua. S-au defectat din cauza proastei exploatari si/sau din cauza calitatii proaste a autobuzelor. In orice caz, autobuzele noi nu au voie sa se strice atat de repede, mai ales daca ma gandesc la cu furtunul cu apa clocotita care a inundat compatimentul de calatori; iar orice silentiozitate a motorului si comoditate a scaunelor e umbrita din cauza acestor episoade care se intampla doar la autobuze forjate 20-30 de ani. Nu inteleg de ce unii se acund dupa degete si nu pun punctul pe "i", indicand vinovatii, pana la urma, unei achizitii publice de o calitate sub media pe tara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
primaru



Data înscrierii: 26/Feb/2016
Ultima vizita: 03/Ian/2019
Mesaje: 6
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2018 22:00:15    Titlul subiectului: 198083

De ce le-au vopsit in albastrul asta?
zici ca esti la Budapesta
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 771
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2019 13:57:50    Titlul subiectului: 198117

Chiar si eu ma intrebam asa, confuzia intre Budapest si Bucharest o sa fie si mai mare... Wink

Initial era anuntat ca o sa fie turquaz, ei, aceasta culoare arata asa: https://www.color-hex.com/color/40e0d0 Probabil ca cineva a zis ca e prea papagal si au ales o ceva mai serios, si asa a iesit albastru. De ce aceasta alegere, nu stiu. Ramane un mister. Sigla este rosu cu negru, pentru mult timp autobuzele erau rosii cu crem. Ar fi fost frumos sa faca ceva similar, sa existe o imagine de companie, dar mna... Banuiesc ca troleibuzele o sa fie rosii si o sa achizitioneze tramvaie galbene.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 529
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2019 16:57:42    Titlul subiectului: 198159

Un lucru nou observat la autobuzele Otokar, un lucru care mi se pare rău. La capătul barelor de susținere pe care sunt butoanele de stop și validatoarele, sus de tot unde suportul ala intră în panouri se pot vedea cablurile, neacoperite, lăsate în cazul tuturor. Mi se pare o rușine și o bătaie de joc față de călători sa lași cabluri la vedere mai ales în salon, și nici nu încep sa vorbesc despre jegul din ele, e penibil deja.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deltadagger



Data înscrierii: 28/Mai/2010
Ultima vizita: 29/Aug/2019
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2019 14:38:14    Titlul subiectului: Autobuzele din Bucuresti 198308

Eu raman la ideea ca cineva a avut de castigat de pe urma acestei achizitii.Au ales cat se poate de prost.Nici macar la nivelul autobuzelor Ikarus nu se vor ridica ca nivel de fiabilitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 05/Noi/2019
Mesaje: 186
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2019 19:21:26    Titlul subiectului: 198311

Nu cred ca se mai indoieste careva de faptul ca aceasta achizitie este cu "cantec". Mie personal aceste autobuze mi se par urate si la exterior. Oricum, sa tina, asta conteaza Very Happy
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2019 09:21:10    Titlul subiectului: 198443

Este subiectiva estetica lor. Eu personal prefer autobuze urate la exterior dar care sa fie foarte fiabile. Un autobuz mai putin fiabil inseamna ca mananca mai multi bani.
A fost cineva cu un Otokar articulat pe 783 ? Cum se poarta in trafic ? Motorul este in spate ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 00:34:11    Titlul subiectului: 198468

Am fost azi cu un 783 articulat. Ultima oara cand am circulat cu un vehicul articulat in Bucuresti a fost, cred ca acum vreo 20 de ani (si era uin troleu).
Faptul ca sunt articulate pe 783 este in sfarsit o normalitate. La ce flux de calatori este pe aceasta linie, era nevoie de articulate.
La prima impresie articulatele merg bine. Soferul s-a descurcat bine in trafic, chiar mi s-a parut un autobuz destul de versatil la viraje stranse (cand soferul a trecut de pe o banda pe alta, dar virand din scurt).
Ramane de vazut, in ce stare vor fi peste cativa ani.
La intrebarea pe care am pus-o in mesajul precedent, tot eu raspund. Motorul este in spate.



Bucuresti, 22 ianuarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.49 kb
 Vizualizat:  de 4375 ori

Bucuresti, 22 ianuarie 001.jpg



Bucuresti, 22 ianuarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.42 kb
 Vizualizat:  de 4375 ori

Bucuresti, 22 ianuarie 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rares



Data înscrierii: 02/Dec/2018
Ultima vizita: 09/Sep/2019
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 09:14:56    Titlul subiectului: 198478

Acum cateva zile era si pe 330, il vazusem la Titan. Am cateva poze (blurate, din pacate). O sa postez cateva cand intru pe calculator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 1151
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2019 21:15:52    Titlul subiectului: 198501

Sunt ce nu a intrat pe 780 sau 783 cu o capacitate rezonabilă, în locul lor fiind C-12. 335 ar fi avut mai mare nevoie de acele autobuze, întrucât este o linie utilizată frecvent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 1151
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2019 10:51:05    Titlul subiectului: 198723

De azi, avem și pe 335 un autobuz C-18, 6816.
Săptămâna trecută am fost cu 6809 pe 330. Impresii: motorul mai silențios decât la C-10 și C-12 (C-18 are DAF, pe când C-10/C-12 au Cummins), scaunele de lângă articulație prea înguste, întocmai celor din spatele vehiculului; asemenea celorlalte Otokare, bara de sus este pusă prea jos, existând riscul de a te lovi în ea cu capul din neatenție când te ridici de pe scaunele așezate pe piedestal, ușile se deschid cam încet.
Per ansamblu, sunt mai bune decât celelalte Kent-uri, dar se putea și mai bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2019 18:49:38    Titlul subiectului: 198758

Cu #6815 si #6819, inseamna ca avem cel putin trei autobuze articulate, pe linia 335. Asta daca nu mai multa autobuzele de pe o linie pe alta.

Vineri l-am pozat la Iancului pe #6819. Interesant este ca numerele de inmatriculare, au ultimele trei cifre ale numaruluid e parc. De exemplu la #6819, numarul de parc este B 819 STB.



Bucuresti, 1 februarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.64 kb
 Vizualizat:  de 3844 ori

Bucuresti, 1  februarie 001.jpg



Bucuresti, 1 februarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.46 kb
 Vizualizat:  de 3844 ori

Bucuresti, 1  februarie 002.jpg



Bucuresti, 1 februarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.68 kb
 Vizualizat:  de 3844 ori

Bucuresti, 1  februarie 003.jpg



Bucuresti, 1 februarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.72 kb
 Vizualizat:  de 3844 ori

Bucuresti, 1  februarie 004.jpg



Bucuresti, 1 februarie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.62 kb
 Vizualizat:  de 3844 ori

Bucuresti, 1  februarie 005.jpg



Bucuresti, 1 februarie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.66 kb
 Vizualizat:  de 3844 ori

Bucuresti, 1  februarie 006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2019 18:51:23    Titlul subiectului: 198759

La Mall Baneasa am reusit sa il pozez si pe #6815. Am mai vazut venind la terminal un alt autobuz articulat, dar nu am stat sa ma uit sa vad ce numar de parc are.
Masura alocarii articulatelor pe linia 335 este una foarte buna, stiind fiind gradul de aglomeratie al acestei linii.



Bucuresti, 3 februarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.9 kb
 Vizualizat:  de 3842 ori

Bucuresti, 3  februarie 001.jpg



Bucuresti, 3 februarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.24 kb
 Vizualizat:  de 3842 ori

Bucuresti, 3  februarie 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2019 23:35:15    Titlul subiectului: 199044

O prima problema, pe care o au autobuzele articulate in traficul bucurestean este cu nesimtiti care parcheaza pe prima banda, asa cum este in cazul de fata, pe Sos. Iancului.
Evident, era un nesimtt de Ilfov.
Din cauza lui, autobuzul a pierdut mai mult de un mint ca sa treaca de pe banda 1 pe banda 2.



Bucuresti, 20 februarie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.57 kb
 Vizualizat:  de 3540 ori

Bucuresti, 20  februarie 005.jpg



Bucuresti, 20 februarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.74 kb
 Vizualizat:  de 3540 ori

Bucuresti, 20  februarie 001.jpg



Bucuresti, 20 februarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.01 kb
 Vizualizat:  de 3540 ori

Bucuresti, 20  februarie 002.jpg



Bucuresti, 20 februarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.5 kb
 Vizualizat:  de 3540 ori

Bucuresti, 20  februarie 003.jpg



Bucuresti, 20 februarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.5 kb
 Vizualizat:  de 3540 ori

Bucuresti, 20  februarie 004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2019 23:36:09    Titlul subiectului: 199045

In afara de asta, in orele de varf, autobuzele se descurca destuld e bine. S-au obisnuit soferii cu ele ?


Bucuresti, 19 februarie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.68 kb
 Vizualizat:  de 3539 ori

Bucuresti, 19  februarie 009.jpg



Bucuresti, 19 februarie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.76 kb
 Vizualizat:  de 3539 ori

Bucuresti, 19  februarie 007.jpg



Bucuresti, 19 februarie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.58 kb
 Vizualizat:  de 3539 ori

Bucuresti, 19  februarie 008.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2019 16:34:00    Titlul subiectului: 199206

Dupa ce am stat la Cluj cateva zile si am mers cu autobuze articulate din oras, Mercedes Conecto sau Solaris, cu parere de rau trebuie sa spun ca autobuzele articulate, care circula in capitala, Otokar Kent C-18, sunt cu ani lumina in spatele marcilor mai sus amintite. Diferenta se vede de la cer la pamant, chiar si pentru cineva care cunoaste mai putin tehnica autobuzelor. In primul ranhd autobuzele din Cluj, Solaris sau Conecto sunt mai silentioase. In al doilea rand cred ca nici sopferii bucuresteni nu stiu inca cum sa mearga cu autobuzele articulate. Cei din Cluj merg mult mai lin cu articulatele, fata de omologii lor bucuresteni.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 10/Noi/2019
Mesaje: 472
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2019 17:33:13    Titlul subiectului: 199336

Conecto sunt tot turcesti, iar la finisaje stau mai prost decat Otokar. Incepand de la afisajul lateral al remorcii pus ca nuca-n perete pana la barele de deasupra scaunelor in care dai fara sa vrei cu capul. Nu-si merita numele de Mercedes, sincer.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community